RubjeMazter schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:05:
[...]
Mijn hemel wat moet je met zoveel
Ik zou misschien nog wel eentje willen achterop de Kawasaki Z900 maar ik zou eigenlijk niet weten hoe ik het aan moet pakken. Ik ga er vanuit dat ik eerst de beugels moet opzoeken die op deze motor passen en dan pas moet kijken welke koffer gaat? Waar kan ik überhaupt vinden welke beugels erop passen?
1 set (naja, de topkoffer mist nog op de foto) zat op de Integra toen ik m kocht, maar daar past mn systeemhelm niet in, dus een givi topkoffer dr op geprutst.
Bleek dat dat daar geen 2 helmen in passen, dus er moest een grotere topkoffer komen.
Maja, Givi en Honda mixen kan niet, dus dan maar het zijkofferrek wat ik nog had liggen pasgebeund en een Givi topkofferrek dr op zodat ik het Honda spul kan verkopen.
Toen nog wat verveling en geneuzel op marktplaats en toen was ik weer wat koffers rijker
De bedoeling is om uiteindelijk 1 grote (52L) givi topkoffer te gebruiken en, afhankelijk van het doel, geen zijkoffers, 2x22L of 2x40L en dan alles met 1 sleutel.
Mocht er dan weer een motor naast komen dan kan ik daar ook Givi rekjes op beunen, een sleutel aan de sleutelbos hangen en kan ik mooi wisselen.
Ik zou, als je orienteert, eerst kijken welke koffer je zou willen en vervolgens gaan kijken of ze een merk specifiek rek hebben.
Maar vanuit praktisch oogpunt is Givi monokey of monolock (of Kappa, zelfde fabriek, soms wat goedkoper) meestal het handigste.
(en in dat geval heb ik ook nog wel een koffer, want buiten de 3 Honda koffers is alles op de foto Givi/Kappa monokey

)