Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.768 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Ik heb ook zoiets (ander merk geloof ik) - maar een col die over de mond heen moet hoeft van mij niet meer. Nou is dat deels ook omdat ik een XL helm heb (en bijpassend hoofd), en de meeste colletjes 'one size fits someone else' zijn. Het zit mij te strak en iets continue voor mn mond vind ik ook niet heel fijn.

In de winter rijd ik rond met een vrij goedkope aliexpress col, van goed sneldrogend materiaal. Als het een beetje nat wordt is dat geen probleem. Met iets warmer weer juist met een wielrenners col van Decathlon. :P

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:37

steveman

Comfortabel ten onder

Ik zag dat er nog foto's online waren gekomen van rondjes rijden met Motoport Leeuwarden van vorig jaar.

Holy crap die fotograaf is consequent zeg :o :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCO-TwtLSMGEoGeEpr0NlUlVZ_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h6MLs4LQ5pRLRK65xZj7IRoY.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zUpMusgbs_rIgcwY72cOo_2q88=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kyywAiFfaIBgbhL7xpIdr7i9.png?f=fotoalbum_large

Goed, nu maar eens rap naar bed. Voor maandag nog even proberen een ochtendmens te worden :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
Waaj schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:18:
@Hkuit Is die Rev'it jeans lang genoeg voor jou als je op de motor zit? Ik ben 1.96 en ook naar een motorjeans te kijken maar de meeste jeans zijn voor mij te kort.
Daar zal ik morgenmiddag nog eens extra naar kijken; volgens mij zit de jeans een flink eind in mijn Alpine laarzen (er oberheen lukt echt niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
@steveman moeten we nu 'zoek de verschillen´ spelen? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
Nee joh, gewoon een forse vent. Mij noemen ze wel eens 'dun' :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Chakotay schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:17:
@steveman moeten we nu 'zoek de verschillen´ spelen? :P
Dat vind ik zo'n raar spelletje he...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gKfKjHPVeApefo-DyJYAfRfHag=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B1gMBJWKqCqVmqH1JHKAQHc1.png?f=fotoalbum_large

gauw nog even intellij aangeslingerd Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/s/clown.gif

En nu echt naar bed, want het is al bijna weer Vrijdag!

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 18-06-2020 23:30 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
noes schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:38:
[...]

. Nou is dat deels ook omdat ik een XL helm heb (en bijpassend hoofd), en de meeste colletjes 'one size fits someone else' zijn.
Om je een hart onder de riem te steken: XL is voor mij veel te klein... Ik heb nu een HJC CL-SP helm.

Gelukkig kon ik altijd wel goed leren, vroeger op school 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Hkuit op 18-06-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:04

Youk

Volvo For Life

Ik heb dus nu iets gelijkaardig en bij een beetje regen is het heel goed te doen. Maar wanneer de hemelsluizen open staan is dit echt niet voldoende. :N

Deel van het probleem is natuurlijk ook dat je dit in de jas steekt. Dus water wat erop komt en naar beneden wil lopen komt altijd IN je jas.

Eigenlijk wil ik dus iets gelijkaardig dat goed waterdicht is (mag gore-tex zijn) en je over de jas kunt hangen/bevestigen zodat water altijd aan de buitenkant blijft.

Hier en daar komt ik wel al een jas tegen waar zoiets een optie is, maar dan heb je natuurlijk ook specifiek die jas nodig.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
steveman schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:14:
Ik zag dat er nog foto's online waren gekomen van rondjes rijden met Motoport Leeuwarden van vorig jaar.

Holy crap die fotograaf is consequent zeg :o :

[Afbeelding][Afbeelding]

Goed, nu maar eens rap naar bed. Voor maandag nog even proberen een ochtendmens te worden :/
HONDA! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dxTTjXBQrVEz8kQRS68Um5tv6iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1pm6daZbd4kykhI9J8R9wgY.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
noes schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:38:
[...]

Ik heb ook zoiets (ander merk geloof ik) - maar een col die over de mond heen moet hoeft van mij niet meer. Nou is dat deels ook omdat ik een XL helm heb (en bijpassend hoofd), en de meeste colletjes 'one size fits someone else' zijn. Het zit mij te strak en iets continue voor mn mond vind ik ook niet heel fijn.
Wou je nou zeggen dat je een dikke kop hebt? :+

Ik heb alleen zo'n colletje voor de nek, die vind ik best prima. Als 't warm is maak ik 'm doorweekt, koelt lekker af met de rijwind.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Hkuit schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:19:
[...]

Nee joh, gewoon een forse vent. Mij noemen ze wel eens 'dun' :-(
Herkenbaar _O- De spijker wordt ook zat genoemd :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
yozgoesdigital schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:58:
[...]

[...]

Het lijkt mij juist leuk waar mogelijk zandpaden ed te pakken. Maar realistisch gezien zal dat 95+% op de weg zijn.
Anakee 3 of Anakee Adventure zijn goede opties denk ik (net als de TKC70). De Wild gaat toch echt wel lawaai produceren. Bij de Anakee 2/3 is mij dat nooit echt opgevallen.

Je moet je we beseffen dat onder een zware machine die banden alles redelijk doen behalve mul zand en grotere stenen/keien. Dan moet je toch echt naar een blok pattern toe (Wild / TKC80) en zelfs dat gaat op zand maar zo ver komen. Ik ga zelf wel zand op met een TKC80, maar het voorwiel is daar niet zo blij mee :+

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:57
Tkc70 heb ik op de twin liggen en vind ik echt 90 straat 10 zand. Dingen hebben veel te weinig profiel voor mul zand of drek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 12:25
@4x2 ik heb tussen de 3-4000 toeren steevast last van bokken. Paar keer al bij een beurt aangegeven, maar ze konden er nooit wat aan doen: kleppen stellen was ook bij de laatste beurt niet nodig (24k km).

Heeft het met sync'en te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:50

Secsytime

Automagisch

Jolke schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:17:
@4x2 ik heb tussen de 3-4000 toeren steevast last van bokken. Paar keer al bij een beurt aangegeven, maar ze konden er nooit wat aan doen: kleppen stellen was ook bij de laatste beurt niet nodig (24k km).

Is een dikke v-twin toch? Die bokken toch allemaal laag in de toeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-08 15:58
Chakotay schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:54:
Telt je helm niet als mondkapje in .de, zolang je het vizier dichthoud? :+
Helm voldoet. Vizier hoeft niet dicht te zijn.

Dus als motorrijder kan je gemakkelijk de motor vol gooien in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Jolke schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:17:

Deed (doet) die van mij inderdaad ook, bij hogere versnellingen merk je het overigens wat minder.
Ik *vermoed* dat het minder zal worden als je er 1 maat grotere stationairsproeiers in zet, want die regelen het gedrag rond die gasstand.

Synchroniseren zouden ze normaal bij een grote beurt moeten doen en stelt niks voor bij zo'n VTR (het kan ook gewoon prima met de tank & alles dr op als je een vacuumslangetje permanent onder het voorste inlaatspruitstuk maakt)

leeg

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:30
Gisteren de SW motech tas binnen gehad. Mooi spul.

Past genoeg in voor een dagje weg: flesje drinken, telefoon, portemonnee, sleutels en een regenjas. Kan hem nog eventueel groter maken d.m.v. de rits (3L -> 5 L). Enige wat ik jammer vind is het handvat, die zit nu net voor de onderkant van mijn navigatie als ik op de motor zit.

Ook de magnetische tankring werkt wel goed. Als je de tas niet recht op de ring legt zorgen de magneten ervoor dat hij in de correcte positie komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SFzvlsQ5e1wyRW_xiZFnn-jGcuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l71nf2PfVem4dA0ChJfxmOiu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Tof ding! En handig, meer opslagruimte. Zeker op zo'n ktm;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Zo route voor morgen staat klaar.

Een kleine 378 km, ongeveer 8 uur :X . (volgens kurviger, benieuwd of dat beetje klopt)

Via Arnhem door de Veluwe en via Apeldoorn weer richting huis.
Vele stukjes heb ik maar een weg aangeklikt die me wel leuk lijkt, kan dus best dat het hele saaie stukjes weg zijn :9 .
Zit zelfs ook nog een stukje onverhard in.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SJe5Ons.png

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Gemiddelde snelheid zal in Nederland wel iets lager liggen, maar alsnog vind ik 8u wel lang voor die afstand. Ik ben benieuwd op welke gemiddelde je uit komt. :)

Zelf zit ik rond de 68 km/h gemiddeld. De komende dagen gaat dat iets lager zijn want dan gaat mijn vriendin mee om wat kilometers te maken. Dat betekent vooral meer plasstops dan normaal. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
thijsco19 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:31:

Een kleine 378 km, ongeveer 8 uur :X . (volgens kurviger, benieuwd of dat beetje klopt)

Vele stukjes heb ik maar een weg aangeklikt die me wel leuk lijkt, kan dus best dat het hele saaie stukjes weg zijn :9 .
[Afbeelding]
Ongeveer die route heeft Noraly IB ook net gereden, vandaag op Youtube gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hkuit
Joopieboy schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:41:
[...]

Herkenbaar _O- De spijker wordt ook zat genoemd :+
Oh, en daar kan ik zo boos van worden :(
Als ik in de spiegel kijk zie ik een best wel gespierde vent met een slanke taille, en anderen noemen me dan 'dun'...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
thijsco19 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:31:

[Afbeelding]
8 uur ex plas en eet stops :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 10:37

thijsco19

KTM 990 SMT

@DrivinUCrazy @_eLMo_ Ook zeer benieuwd hoelang we erover gaan doen, ga immers samen met een maat rijden. Ben wel van plan om met regelmaat effe te stoppen. Maar och we hebben toch geen haast. Vooral lekker ontspannend op het gemakkie stukje rijden.

@Hkuit Net effe gekeken. Leuk filmpje en eigen beschamend hoe weinig ik precies van deze geschiedenis weet. Bijvoorbeeld die vuurlijn van Rotterdam, nooit geweten dat het op die manier zichtbaar is.
Wil zelf ook een keer een rondje Nederland (zal dan wel 2 dagen zijn) met verschillende oorlogsgerelateerde bezienswaardigheden.

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 19-06-2020 22:08 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:49

botoo

💀 too old to die young

thijsco19 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:07:
Wil zelf ook een keer een rondje Nederland (zal dan wel 2 dagen zijn) met verschillende oorlogsgerelateerde bezienswaardigheden.
Heb ik ook op het verlanglijstje staan en idem voor in Belgie. Lijkt me nog niet makkelijk om zo'n route uit te stippelen.

17 juli eerste beurt 1000 mile, nog een 900-tal kms wegzetten maar dat mag (bij aanhoudend droog weer) geen enkel probleem zijn, ik verwacht er wel wat overheen te schieten.

Die 883 rijd wel superzuinig, al twee tankbeurten op 1:27 uitgekomen, en nee ik rij niet bijster hard, die 100 km limiet ga ik wel wat overheen maar 130/130+ alleen bij inhalen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Mijn ervaring is dat de schatting vaak wel vrij redelijk klopt.. 380km in 8 uur is een gemiddelde van net onder de 50 km/h, lijkt mij best accuraat, zeker als je je netjes aan de snelheid houd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLDViane
  • Laatst online: 15:44
Hé, ik zie plek voor een maaidek! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
NLDViane schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:30:
[...]

Hé, ik zie plek voor een maaidek! :+
Moest maar niet _O- _O- _O- _O- }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Ik ben vanavond eindelijk weer eens met de Aprilia weggeweest, moest even iets ophalen in Amsterdam. Toch prettig dat die na wekenlang stilstaan ook nog gewoon netjes in 1x start :) Dan permanent thuiswerken (nog minimaal tot september hier geloof ik) is wel erg slecht voor mijn motorkilometers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
4x2 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:31:
[...]

Deed (doet) die van mij inderdaad ook, bij hogere versnellingen merk je het overigens wat minder.
Ik *vermoed* dat het minder zal worden als je er 1 maat grotere stationairsproeiers in zet, want die regelen het gedrag rond die gasstand.

Synchroniseren zouden ze normaal bij een grote beurt moeten doen en stelt niks voor bij zo'n VTR (het kan ook gewoon prima met de tank & alles dr op als je een vacuumslangetje permanent onder het voorste inlaatspruitstuk maakt)
Ja, dat vacuumslangetje heb ik al gemaakt. En toen besloot mijn pa zijn GS met sync apparaat te verkopen. 8)7 Nu heb ik dus alleen een slangetje (die ga ik er niet meer afhalen, halve motor voor uit elkaar moeten halen), maar geen device meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Ik reken zelf altijd met gemiddeld 50km per uur, inclusief de pauzes, tankstops e.d. Dus 378 km in 8 uur lijkt mij redelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Gister tijdens de KTM Orange Days bij Goedhart op een KTM Super Adventure 1290 R gereden. Was mijn eerste keer op een adventure bike.

Leuk (maar wel kort) ritje gehad, maar uiteindelijk toch niet super onder de indruk geraakt. Je voelt je wel erg groot en machtig op zo'n hoge motor en het stuurt toch verrassend licht voor zo'n groot ding. En je kan er zo makkelijk hard mee rijden, want het is stukken comfortabeler dan mijn MT-09, maar je kan er toch lekker mee sturen. Het ding werd ook loeiheet! Echt niet normaal leuk meer, dus deze specifieke adventure zou hem sowieso al nooit worden voor mij. Maar ook het ruitje gooide toch weer roet in het eten, ik vind die turbulente lucht die daaraf komt zo verschrikkelijk irritant. Ik had al speciaal voor de R gekozen omdat deze een lagere ruit heeft, maar blijkbaar nog niet laag genoeg. Voor mijn gebruik prefereer ik toch de schone lucht van een naked; of iets met een heel kort ruitje.

Misschien binnenkort eens een andere adventure bike proberen. Het grootte en machtige vond ik wel gaaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vAi0kFUTuZJkR1dJaFDIOA9R9ZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PqCr2tKxuVwAjcW5ORKhr7oq.jpg?f=fotoalbum_large

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

@VidaR-9 Ik herken je ervaring qua ruitjes. Teveel fabrikanten doen het half en dat is verschrikkelijk. Of geen ruitje, of een volledige ruit waar je volledig beschut zit. De tussenvorm is een turbulente nachtmerrie.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Krijg bij zulke motoren nog steeds 't gevoel alsof ze al eens tegen een muurtje aangereden zijn en daardoor in mekaar zijn geschoven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
VidaR-9 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:10:
Gister tijdens de KTM Orange Days bij Goedhart op een KTM Super Adventure 1290 R gereden. Was mijn eerste keer op een adventure bike.

Leuk (maar wel kort) ritje gehad, maar uiteindelijk toch niet super onder de indruk geraakt. Je voelt je wel erg groot en machtig op zo'n hoge motor en het stuurt toch verrassend licht voor zo'n groot ding. En je kan er zo makkelijk hard mee rijden, want het is stukken comfortabeler dan mijn MT-09, maar je kan er toch lekker mee sturen. Het ding werd ook loeiheet! Echt niet normaal leuk meer, dus deze specifieke adventure zou hem sowieso al nooit worden voor mij. Maar ook het ruitje gooide toch weer roet in het eten, ik vind die turbulente lucht die daaraf komt zo verschrikkelijk irritant. Ik had al speciaal voor de R gekozen omdat deze een lagere ruit heeft, maar blijkbaar nog niet laag genoeg. Voor mijn gebruik prefereer ik toch de schone lucht van een naked; of iets met een heel kort ruitje.

Misschien binnenkort eens een andere adventure bike proberen. Het grootte en machtige vond ik wel gaaf.

[Afbeelding]
Mooi ding. Past goed icm je lengte.

Was het druk? Wou eens test rijden op een 890 maar niet meer aan gedacht om mij op te geven. @noes had de 1290 R mee en dat beviel hem volgens mij wel >:)

Straks de route voor volgende week eens voorrijden. Heb een ritje geplant met wat collega’s. En natuurlijk even langs de dealers met de GSR.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:14
Nondeju wat maakt zo'n Stebel Nautilus een pleurisherrie... :X Ik toeterde vandaag voor het eerst iets langer op de Hornet, komt me er toch ineens een bak herrie onder me vandaan. Ik schrok me kapot. Blijkt een van de voorgaande eigenaren zo'n ding op de Hornet geschroefd te hebben achter een relais...

Weg met dat ding :+
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/medium/99d443033bbaff9409712c22d18420c2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:32
Als je hem toch over hebt.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 33% gewijzigd door lolgast op 21-06-2020 09:50 ]

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• Blackeagle020
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 21:01
Na een tijdje meekijken in dit topic, ga ik mezelf toch ook maar eens melden :)

Vandaag een proefrit gemaakt op de vervanger van mijn baby Ninja
Van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGClPgm3yn4ifRUiEqjHTXAYBrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Od9PwNui69cDL5k5mFmaEOuf.jpg?f=fotoalbum_large
Naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOH0_tq29QQyQ9jazL3Na1LWomk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcff0zQLGMnrO7S7xtMXZp0M.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een verschil :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online
Gefeliciteerd! Ook met dat taartje achter je naam

Mooie fietsen hoor, allebei! Dit lijkt alleen wel heel erg op een 'Joopietje' ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:10

Vrijdag

De Zwarte

Gefeliciteerd en welkom @joopieboy2 @Blackeagle020 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Gefeliciteerd, welkom en nice @Blackeagle020 *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

DrivinUCrazy schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:25:
Gefeliciteerd! Ook met dat taartje achter je naam

Mooie fietsen hoor, allebei! Dit lijkt alleen wel heel erg op een 'Joopietje' ;)
Als ik t goed zie is dit een F850GS, dus een lichtere motorisering. Mooie bike @Blackeagle020, veel plezier en welkom in de BMW fanclub *O* en gefeliciteerd!
R0y. schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:39:
[...]

Mooi ding. Past goed icm je lengte.

Was het druk? Wou eens test rijden op een 890 maar niet meer aan gedacht om mij op te geven. @noes had de 1290 R mee en dat beviel hem volgens mij wel >:)

[..]
Ja dat beviel wel, maar gaat niet mijn motor worden. Die motor wil me continue uitdagen en daardoor wordt rustiger rijden een beetje saai. Dat probleem heb ik nu ook met de S1000RR. De R1250 spreekt me nu het meest aan, moet alleen nog kiezen tussen R (naked) of RS (sport) :Y beiden erg goede motoren, wat gemoedelijker en toch heel snel als je wilt. Om met auto's te vergelijken: GT versus sportauto.

@VidaR-9 probeer eens de
R1250GS, toch dé standaard in het zware adventure segment. En als je dan toch bij de BMW dealer bent, probeer dan de RS ook eens! Deze sporttour is een meer road-focused alternatief voor de allroads als je niet van plan bent offroad te gaan, en wellicht beter passend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
@noes denk dat @DrivinUCrazy meer bedoelt dat ie van een sport naar adventure motor gaat :P

Die ander is een ninja 650 als ik het goed zie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Laatst online: 15:44
timmie271 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:14:
@noes denk dat @DrivinUCrazy meer bedoelt dat ie van een sport naar adventure motor gaat :P

400, note de enkele remschijf :P

@Blackeagle020 Mooi speelgoed, veel en veilige kilometers toegewenst!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackeagle020
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 21:01
Dankjulliewel!

@NLDViane Scherp, het is inderdaad een Ninja 400. En binnenkort dus een F 850 GS Adventure. Vanaf vandaag is mijn code 80 vervallen, dus tijd voor een grote mensen motor :)

Volgende week krijg ik hem en wordt het tijd voor avonturen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

timmie271 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:14:

Snapte m wel hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
NLDViane schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:23:
[...]

400, note de enkele remschijf :P

@Blackeagle020 Mooi speelgoed, veel en veilige kilometers toegewenst!
Ik telde alleen maar de cilinders :P
Ja maar..... ja maar...... -O- :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Nu online
@noes ja I know. Maar ben bang dat als ik een 1200/1250 GS rijd dat ik dan sowieso zo’n ding wil.. mijn buurman rijdt ook een hele lekkere, volle 1200GS Rallye zoals ik hem graag zou willen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

VidaR-9 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:02:
@noes ja I know. Maar ben bang dat als ik een 1200/1250 GS rijd dat ik dan sowieso zo’n ding wil.. mijn buurman rijdt ook een hele lekkere, volle 1200GS Rallye zoals ik hem graag zou willen.
@Joopieboy ging alleen maar voor een foldertje en kwam terug met een full-option GS :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
@VidaR-9 Mooi complementair aan je vierwieler ;). Ik kan het aanbevelen thans... :)

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@lolgast haha, die Stebel had ik ook op mijn GSX-F... Geniaal ding, maar dat is inderdaad wel even schrikken als je het niet verwacht :+ Was altijd wel handig tijdens woonwerk-verkeer om niet oplettende telefoon-rijders weg te jagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f2ride2001
Vrijdag schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:21:
[...]

@Joopieboy ging alleen maar voor een foldertje en kwam terug met een full-option GS :P
Hoe fout kan het lopen hahaha :+ :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
[...]

Ach bejaard was ie toch al :+ Paste er goed bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, Stebel Nautilus, ik wil ook nog wel wat meer "oempf" op m'n ZZR qua geluid. Klinkt altijd zo lullig.. Monster-machine met zo'n laf toontje :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:14:
50cm? Dan duikel je voorover over je stuur heen.
Ik heb het nog ff op beeld proberen te kijgen.. maar op film blijft diepte lastig..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
ToolkiT schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:24:
[...]

Ik heb het nog ff op beeld proberen te kijgen.. maar op film blijft diepte lastig..
[YouTube: Bumpy bump]
En zelfs op de modderpaadjes rijd je links - zoals het hoort in Engeland. :)

/Edit: akelig nieuws bij jou in de buurt, @ToolkiT. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Jolke op 21-06-2020 06:42 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

[...]

Ja doe dan maar de Adventure, die is hoger en meer tank inhoud, en oe, dan wil ik dit, en die optie, en dat, en...

28.600 euro's verder :+
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/703f3d7eb40365e16de20caf8cb21996/tenor.gif
Geeft niks, wel veel plezier van O+
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/06/2020-06-20-08.37.28-Custom-rotated.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 21-06-2020 07:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
ToolkiT schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:24:
[...]

[YouTube: Bumpy bump]
Tip: rij niet door plassen heen als je niet weet hoe diep ze zijn. Dat gaat je een keer tegevallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Daar verkopen ze geen Euro 98 .. :+

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
Joopieboy schreef op zondag 21 juni 2020 @ 07:53:
[...]

Ja doe dan maar de Adventure, die is hoger en meer tank inhoud, en oe, dan wil ik dit, en die optie, en dat, en...

28.600 euro's verder :+
Geniet er lekker van hoor :w

Ik plaag je maar. :(:) :9B

Iedereen moet rijden wat ie leuk vind. Maakt de wereld mooi divers *O*

Edit: which reminds me, moet nog steeds mijn TL1000 achteruit de garage trekken en eens kijken of die 2 cilinders nog willen brullen *O*
Omdat ik 1 mei met een nieuwe, verantwoordelijke, baan ben begonnen midden in corona tijd, veel extra tijd moeten spenderen om me het eigen te maken. Geen enkel weekend meer vrij gehad -O-

[ Voor 29% gewijzigd door f2ride2001 op 21-06-2020 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
Remprobleem is voor een groot deel opgelost. De monteur heeft er wat aan lopen aan trekken en doen en daarna was er ineens meer druk. Remt wat beter, nog niet zoals eerst maar er is weer gevoel en vertrouwen.

Advies was om bij de volgende beurt de slangen te vervangen dus dat worden dan stalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
R0y. schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:27:
Remprobleem is voor een groot deel opgelost. De monteur heeft er wat aan lopen aan trekken en doen en daarna was er ineens meer druk. Remt wat beter, nog niet zoals eerst maar er is weer gevoel en vertrouwen.

Advies was om bij de volgende beurt de slangen te vervangen dus dat worden dan stalen.
Altijd beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

VidaR-9 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:02:
Wat houdt je tegen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@R0y. als het door 'wat trekken' opgelost is, is de kans dan niet groot dan het probleem tijdens het rijden weer terugkomt? Ik zou mij daar niet prettig bij voelen, zeker bij remmen... Is het geen zinnig idee om direct die slangen te vervangen in plaats van bij de volgende beurt pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Chakotay schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:12:
@R0y. als het door 'wat trekken' opgelost is, is de kans dan niet groot dan het probleem tijdens het rijden weer terugkomt? Ik zou mij daar niet prettig bij voelen, zeker bij remmen... Is het geen zinnig idee om direct die slangen te vervangen in plaats van bij de volgende beurt pas?
Hij had het over de combinatie lang stil staan, vliegende remklauw en niet genoeg doorremmen waardoor er minder druk was. Voor mij zag het eruit als wat trekken aan de remklauw, hij voerde waarschijnlijk gewoon onderhoud uit :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

JanHenk schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:27:
[...]

Daar verkopen ze geen Euro 98 .. :+
Wat een genot dat dat niet meer hoeft. :+ Gewoon 95 E10 tanken en gewoon 1 op 18 a 19 rijden. De 20 haal ik zelf niet maar kom wel in de buurt. :P
f2ride2001 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:38:
[...]

Geniet er lekker van hoor :w

Ik plaag je maar. :(:) :9B

Iedereen moet rijden wat ie leuk vind. Maakt de wereld mooi divers *O*

Edit: which reminds me, moet nog steeds mijn TL1000 achteruit de garage trekken en eens kijken of die 2 cilinders nog willen brullen *O*
Omdat ik 1 mei met een nieuwe, verantwoordelijke, baan ben begonnen midden in corona tijd, veel extra tijd moeten spenderen om me het eigen te maken. Geen enkel weekend meer vrij gehad -O-
Jij mag dat 8) En idd ook genoeg saaie GS'en ;)

Snel tijd om weer wat te gaan doen dan!

@Raym09 moet ook snel weer een wat rondjes gaan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jolke schreef op zondag 21 juni 2020 @ 06:20:
[...]

En zelfs op de modderpaadjes rijd je links - zoals het hoort in Engeland. :)

/Edit: akelig nieuws bij jou in de buurt, @ToolkiT. :X
Heel akelig.. een uur voor het incident reed ik daar nog langs en was alles nog Pais en vree... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_eLMo_ schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:31:
[...]

Tip: rij niet door plassen heen als je niet weet hoe diep ze zijn. Dat gaat je een keer tegevallen ;)
Klopt, gelukkig ken ik dit pad goed en weet hoe diep de gaten zijn..
Maar bij een onbekend pad kan dat goed fout gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik ga hier, als lurker en mede-rijder, afscheid nemen heb ik besloten.
Net o.b.v. interesse peiling mijn motor te koop gezet. Ik kan te weinig rijden, en heb er minder plezier van dan ik had gehoopt. Nu een goed nieuw huisje vinden voor mn BMW F650CS Scarver.
Hij hoeft niet weg, staat niet heel erg in de weg, maar alleen maar stil staan doet m ook geen goed.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

RZor schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:13:
Net o.b.v. interesse peiling mijn motor te koop gezet. Ik kan te weinig rijden, en heb er minder plezier van dan ik had gehoopt. Nu een goed nieuw huisje vinden voor mn BMW F650CS Scarver.
Hij hoeft niet weg, staat niet heel erg in de weg, maar alleen maar stil staan doet m ook geen goed.
Ik zal je avatar missen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
RZor schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:13:
Jammer zeg.. vind je het rijden zelf niet leuk of komt het gewoon niet uit met de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Rijden niet echt meer, merk dat ik er geen tijd voor wil maken meer.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Zo, eerste rit sinds met de nieuwe motort er ook weer op zitten. Heerlijke rit rondom Groningen gehad.
Ook maar geluk die rookie mistake gemaakt om met mijn been tegen het motorblok te komen toen we stil stonden. Best vreemd dat dat heel erg warm is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Nu online
Haha, tot op heden m’n verstand. M’n MT-09 is ruim half jaar oud.

Maar misschien kan keer rijden sowieso geen kwaad. En eens zien hoe ik daar t ruitje ervaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
VidaR-9 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:10:

[Afbeelding]
Die KTM is wel echt heel 8)

Inmiddels een theorie-examen en AVB kunnen plannen :) Kan bijna niet wachten tot ik gewoon zelf met de motor mag gaan spelen :+ Sterker nog, de missus heeft inmiddels al een motor uitgezocht die ze graag wil gaan rijden. En daarvoor ook al een leuk tweedehands exemplaar gevonden bij een dealer met garantie etc. Ik verwacht alleen niet dat die er over een paar maanden nog staat.

Dus ik vroeg me af of iemand hier al eens een motor zonder proefrit heeft gekocht? Of is dat absoluut niet aan te raden? Ik twijfel er een beetje over, maar weet ook dat we beiden totaal geen (motor)rijervaring hebben, niet weten wat onze verdere voorkeuren zijn en meer van dat soort dingen die je vooral leert/krijgt door veel rijden. Dus maakt het dan echt uit? Of is het dan nog steeds de moeite om een bekende motorrijder te vragen even een ritje te maken (of gewoon te wachten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:55
Mijn eerste twee motoren heb ik gekocht zonder proefrit: ik had op beide momenten (nog) geen (geldig) rijbewijs. Uiteraard wel bij beiden grondig internet-onderzoek gedaan en ik had ze gekocht bij bekende dealers. Betrof een Ninja 250R en een Honda Hornet.

Ging prima. 8)

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
@SH4D3H Mijn eerste motor heeft mijn pa proefgereden. Is het ‘slim’? Mwa, niet super. Werkt het? Ja, prima :+

Ik had die motor al uitgekozen op looks en prijs en het was mijn eerste motor. Als ik zelf ging proefrijden had het weinig uitgemaakt. Ik was 100% gefocust op supersport dus compleet andere rij-ervaringen waren het toch niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online
Mijn tweede motor heb ik zonder proefrit gekocht. Maar ik had hetzelfde model al 4500 km proefgereden en toen moest ik een nieuwe, dus dat telt niet. :+

Ik zou sowieso gaan proefzitten en bij voorkeur ook rijden. Als je een motor hebt die je super mooi vind, maar waar je geradbraakt van af stapt... Dan ga je minder plezierig rijden.
Tegelijkertijd moet je eerst wat ervaring opdoen om te ontdekken wat je fijn vindt. Je eerste motor zal, net als de meeste eerste liefdes, waarschijnlijk toch niet 100% perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f2ride2001
Mijn Bandit 1250 heb ik ook gekocht zonder proefrit.

1) ik reed al een GSX650F welke grotendeels gelijk was
2) de prijs, voor een winkeldochter, was zo laag dat ik niet lang getwijfeld heb.

Marc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Hier ook de 1e motor zonder proefrit gekocht, aangezien ik nog aan het lessen was. Wel even laten lopen, en iemand anders een rondje laten rijden. Ideaal is het niet, maar soms ben je ongeduldig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16
Chakotay schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:53:
Hier ook de 1e motor zonder proefrit gekocht, aangezien ik nog aan het lessen was. Wel even laten lopen, en iemand anders een rondje laten rijden. Ideaal is het niet, maar soms ben je ongeduldig :+
Precies zoals het bij mij ook ging.
Vespa was mijn eerste motor, uit België geïmporteerd.
Samen met een maatje gaan kijken, hij heeft een rondje gereden, vond het okay, ik betaald, ding op de aanhanger en naar huis gereden.

Toen ik mijn FJ verkocht kwam er iemand uit Almere met een aanhanger achter zijn auto.
Heeft niet op de motor gereden, sterker nog, niet eens aangeraakt. Ik heb hem op zijn aanhanger gereden, vast gezet en hij is gegaan.
Later belde hij nog wel dat het ding half van zijn aanhanger was af gevallen.
Nou ja daag, had hij hem maar zelf vast moeten zetten, of op zijn minst moeten controleren.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:04

Youk

Volvo For Life

Mijn huidige motor heb ik niet proefgereden. Kon ook niet. Ik kreeg op het moment dat ik ging kijken mijn been nog niet over de motor heen na mijn ongeval. :X Maar was wel van "doe er maar een lintje om, ik kom ze volgende week halen".

Dus een week erna kon ik mijn knie ver genoeg plooien om, met veel pijn, mijn voet op het stepje te krijgen. Maar ze moest en zou naar huis komen. 8)7

Heb de Viffer toen gekocht met 14K km op teller en ondertussen al over de 160K km gezet and counting. d:)b

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• timmie271
Vandaag met @Tankiej op pad geweest naar Sauerland en was mooi rijden met dit weer 8)

De Scrambler is ook alvast ingereden voor Duitsland, maar zoveel snelweg vind ie niet leuk op één dag :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8UVOiYVJ7Nr8jua7qwRFTanAbYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrkdGBxMxqdQEdPuFIqrMo8Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Op het moment dat ik m'n huidige motorfiets kocht was het model pas nét geïntroduceerd op de EICMA in Italië.... De eerste proefrit in Nederland op dit model motorfiets was daarna wel voor mij, alleen mocht ik dus de volledige aanschaf / nieuw-prijs daar vóór al bij de dealer op z'n bankrekening zetten...

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
SH4D3H schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:43:
Dus ik vroeg me af of iemand hier al eens een motor zonder proefrit heeft gekocht?
Ja, ikke. Mijn BWM R1100RT had de versnellingsbak defect. Repareren was de moeite voor mij niet waard. Daarom via Marktplaats naar een andere gekeken. Afgesproken met de beste man dat de motor eerst gekeurd zou worden door Erik van Lent, de schrik van een aantal motorzaken. Er waren wat puntjes die ik netjes in een rapportje kreeg, verder geen grote dingen die hij zo kon vinden.

Op de dag dat ik de motor zou halen en proefrijden was het beroerd weer. Op mijn eigen motor geen probleem maar ik zou dat op dat moment niet doen op de motor van iemand anders, die ik mogelijk zou moeten betalen wanneer er schade aan zou ontstaan. Een weekje later afgesproken dat een deel van het geld overgemaakt zou worden en bij afhalen de rest. Dit was allemaal prima.

Dus op de dag van de overschrijving en de betaling de motor voor het eerst gereden... Dat was natuurlijk één grote gok. Maar man, wat is die gok goed uitgepakt. Ik rijd nog iedere dag met ontzettend veel plezier op die machine. Aardig vermogen, goede zithouding, groot scherm etc... Prima ding voor mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
* SmurfLink ziet verhalen over proefritten, draait weer om en rijdt het topic maar weer uit.... :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chakotay
Ohja, de 749 had ik ook niet proefgereden... Was wel het plan, maar bij aankomst bleek de accu plat te zijn. Beetje jammer, maar een paar dagen later zijn ze het ding bij mij thuis komen brengen :P

@SmurfLink niemand vroeg iets over proefvallen toch? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Chakotay op 21-06-2020 22:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand zijn motor kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEJ0WeV5d5bL1RjOw-j5KpMwpH0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PD85ejMH0Ursm1jRz2lxEJjo.jpg?f=user_large

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
timmie271 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:59:
Vandaag met @Tankiej op pad geweest naar Sauerland en was mooi rijden met dit weer 8)

De Scrambler is ook alvast ingereden voor Duitsland, maar zoveel snelweg vind ie niet leuk op één dag :+

[Afbeelding]
Zo, lekker! Je hebt weer 700 km op een dag gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Mijn versterker dacht vannacht om 3:00 uur: Zo, tijd om op 100% volume aan te gaan. Aangezien ik een uur later nog steeds wakker was ben ik dus maar opgebleven en begonnen met werken :/

Heb vanmorgen maar een appje naar beide buren gedaan dat als ze iets gehoord hebben, excuses. En ik ben een zoektocht begonnen naar een andere :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:11
Haha, zo ging ik ook net achter mijn thuiswerkplek zitten. Ik mis het lekker wakker worden tijdens de motorrit naar het werk in de ochtend wel regelmatig. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
lolgast schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:07:
Mijn versterker dacht vannacht om 3:00 uur: Zo, tijd om op 100% volume aan te gaan. Aangezien ik een uur later nog steeds wakker was ben ik dus maar opgebleven en begonnen met werken :/

Heb vanmorgen maar een appje naar beide buren gedaan dat als ze iets gehoord hebben, excuses. En ik ben een zoektocht begonnen naar een andere :+
Kan je die ook op marktplaats krijgen tegenwoordig, andere buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:50

Secsytime

Automagisch

@timmie271 Jij bent echt goed bezig! Jemig, je hebt er al aardig wat ritten opzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Chakotay schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:47:
[...]

Kan je die ook op marktplaats krijgen tegenwoordig, andere buren?
Ik wíst dat ik een opmerking ging krijgen door de manier waarop het er stond :+

Maar ja hoor, de mogelijkheden zijn eindeloos: https://www.marktplaats.n...en-kamers/huizen-te-koop/

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
lolgast schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:07:

Eh.. en dan vinden we gemotoriseerde drie- en vierwielers offtopic..? :?

-----------------

Zoals al door @timmie271 gedeeld, gister een lekker ritje in Sauerland gehad. Weer 750 km verder op de teller 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmeZ_IDeAlCLA-UlicsCp5PLjFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EowKDrgkaN9BwzhhFXNuNAmf.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 192 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.