Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:52
g00gle schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:02:
[Afbeelding]

De achterband kan maar vast binnen zijn! Nu nog wachten op de voorband 😂
Ja! Die heb ik ook op het oog voor binnenkort! Voor onder een FZ1.

Ga je ze zelf monteren, omdat ze afzonderlijk binnen komen?

[Voor 6% gewijzigd door Noord27 op 19-05-2020 20:32]

LG HM071M.U43 ☆ Daikin FTXM35M ☆ MaxiCool 200-LD4 ☆ (2x) SMA 5000 TL-21 + 9950Wp ☆

Acties:
  • +2Henk 'm!

• marowi
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
ToolkiT schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:07:
[Afbeelding]

Zijn er mensen met ervaring met bovenstaande banden?
Mijn Guzzi heeft dringend een achterband nodig en ik wil wel een cool uitziende knobbly band maar ook niet te veel aan wegligging en comfort opgeven..
Ik rijd 80+% op de straat en af en toe door de bagger..
Heidenau k60 scout is puur lange afstandsband. Hard rubber, dus iets minder vertrouwen in het nat. Offroad sowieso kak vanwege de strip in het midden.
Anakee Wild, een van de beste 50 (offroad) / 50 (onroad) banden die je kan hebben. Wel max 6500km (dan op).
Sirac ken ik niet.

Continental TKC70 is de 75/25 band ten opzicht van de TKC80 50/50, die laatste gaat niet lang mee (max 5000km), die eerste wel flink lang. Ook de TKC70 heeft een midden strip waardoor hij langer mee gaat en stiller is, maar kakkie is in de modder (prima op gravel/verharde paden).
Metzeler Enduro 3 Sahara ken ik zelf niet
Continental ContiEscape ken ik zelf niet.

Je mist:
Michelin Anakee 3, erg goede 75/25 band.
Michelin Anakee Wild, erg goede 60/40 band.
Metzeler Karoo 3, oude vertrouwde band. Kun je veel over vinden online, zelf geen ervaring me.
Metzeler Tourance, prima oude vertrouwde band. OEM BMW geleverd op de 650/800GS.
Bridgestone AdventureCross AX41, de beste 50/50 band, maar max 3000km (dan op :o )
Mitas E-07: De goedkopere en betere Heidenau K60 Scout.

BMW R1200GS LC Adventure - Kia e-Niro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:57
mr_zippey schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:08:
[...]

Ligt toch echt aan het moment hoor.. ;) Daarnet nog een heerlijk 'up-tempo' rondje Walcheren gedaan. 8)
Ja in de avond is dat rondje prima te doen! Maar afgelopen zondag was het net een zaterdag in de zomervakantie met 30 graden...

Wou ook nog een rondje doen maar de persconferentie kwam er tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01:16
Jolke schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 17:12:
[...]

Waarschijnlijk een Harley. :P
Of een Honda Hawk 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
[Afbeelding]

Een voorband nodig? Op een motor? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 06-06 13:35
Noord27 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:30:
[...]

Ja! Die heb ik ook op het oog voor binnenkort! Voor onder een FZ1.

Ga je ze zelf monteren, omdat ze afzonderlijk binnen komen?
Zeker ga ze zelf monteren! Zit nog te wachten op de voorband. Vreemd dat ze los van elkaar worden verzonden, misschien niet direct voorraad 🤷‍♂️

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:03
Chakotay schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:18:
@g00gle ik ben benieuwd hoe hij bevalt! Altijd leuk om een nieuw type band te proberen!

@sham27 een tik uit je blok die boven de uitlaat uitkomt is meestal geen goed teken...
I know.. Vaag ook, want heb enkel die uitlaat eronder laten plaatsen.

BMW F31 330i M Sport Shadow '18 - Yamaha MT-09 SP '19

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
marowi schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:37:
[...]
Continental TKC70 is de 75/25 band ten opzicht van de TKC80 50/50, die laatste gaat niet lang mee (max 5000km), die eerste wel flink lang. Ook de TKC70 heeft een midden strip waardoor hij langer mee gaat en stiller is, maar kakkie is in de modder (prima op gravel/verharde paden).
De TKC80 zat af fabriek op mijn KTM en ik heb er nu 16500 km mee gereden. De achterband raakt nu net de slijtage blokjes.
Ik kan er redelijk mee vegen, alleen de banden slaan wel snel blauw uit. En het remt belabberd op asfalt.

If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marowi
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Derby schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:00:
[...]

De TKC80 zat af fabriek op mijn KTM en ik heb er nu 16500 km mee gereden. De achterband raakt nu net de slijtage blokjes.
Ik kan er redelijk mee vegen, alleen de banden slaan wel snel blauw uit. En het remt belabberd op asfalt.
16.500 km op een TKC80? Rijdje als een dweil of heb je een 250cc? :+

BMW R1200GS LC Adventure - Kia e-Niro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:10

Bommes

Capo del formaggio

Pagman schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:23:
[...]

Deze heb ik hier vandaan https://www.cosmo-accessories.com/

@Bommes Is het niet mogelijk om de telefoon op 1 van de stuurpennen te plaatsen? (Geen idee of dat de juiste naam is :P )
Ja dat is zeker een mogelijkheid, denk zelfs de beste.
Dan zit het ding het minste in beeld en ziet het er tenminste nog een beetje uit.

Eigenlijk moet ik dan ook nog de Guzzi bluetooth module bestellen en installeren.
Dan kan het dashboard ook nog navigaite aanwijzingen door geven.. :P
Misschien wel een optie trouwens, dan loopt de muziek speler ook via het dashboard, en volgens mij kan ik dan het de zooi regelen met de knoppen op het stuur.

Dustyroads.nl - Adventure begins when you bring inappropriate equipment to remote places

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
Tsssk, echte mannen navigeren op de zon en de sterren :N

Acties:
  • +5Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Waaj schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:07:
En rijden met paard en wagen? :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Vrijdag
Waaj schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:07:

Navigeren op de maan en de sterren :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:55

fdees

Trust me I'm an Engineer

Bij de triumph is het alleen wegnavigatie, dus dan vervalt de tomtom.

Maar om te posen heb je toch geen navigatie nodig

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23:51
R0y. schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:39:
[...]

Ja in de avond is dat rondje prima te doen! Maar afgelopen zondag was het net een zaterdag in de zomervakantie met 30 graden...

Wou ook nog een rondje doen maar de persconferentie kwam er tussen.
Die persconferentie is bij npostart/gemist ook nog wel te vinden hoor.. Dat rondje kunnen ze je niet meer afnemen als je het gedaan hebt.. :P

Afgelopen weekend met de vriendin samen gereden. Dus weinig van de omgeving hier gezien..
Op zaterdag zijn we richting west brabant over de 'oude' rijksweg gegaan en via krammersluizen/zeelandbrug terug. Op zondag naar d'n overkant geweest. Was allebei redelijk rustig met traag verkeer. Hier en daar een enkeling, (hoorde m'n vriendin opeens vlak naast mij staan mopperen op een koekblikker die niet door reed bij een verkeerslicht dat al enkele tellen op groen stond :+ )

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 22:17

Chakotay

Lick here to continue

SmurfLink schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:
[...]

En rijden met paard en wagen? :+
En kauwen op bijen!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +4Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Mjam :+

En hebben baarden?

Project Magna | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:54

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Heidenau k60 scout is puur lange afstandsband. Hard rubber, dus iets minder vertrouwen in het nat. Offroad sowieso kak vanwege de strip in het midden.
Anakee Wild, een van de beste 50 (offroad) / 50 (onroad) banden die je kan hebben. Wel max 6500km (dan op).
Sirac ken ik niet.

Je mist:
Metzeler Karoo 3, oude vertrouwde band. Kun je veel over vinden online, zelf geen ervaring me.
Metzeler Tourance, prima oude vertrouwde band. OEM BMW geleverd op de 650/800GS.
Bridgestone AdventureCross AX41, de beste 50/50 band, maar max 3000km (dan op :o )
Ik zit nu aan deze combi te denken

Ik rijd meest op de weg af en toe off road maar bijna nooit echt de modder in

@Bommes de banden die jij op de V85TT hebt liggen is geen maat voor mijn voorwiel van -O-

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Bommes schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:03:
[...]

Eigenlijk moet ik dan ook nog de Guzzi bluetooth module bestellen en installeren.
Dan kan het dashboard ook nog navigaite aanwijzingen door geven.. :P
Misschien wel een optie trouwens, dan loopt de muziek speler ook via het dashboard, en volgens mij kan ik dan het de zooi regelen met de knoppen op het stuur.
Check wel goed dat die module dat doet en niet hetzelfde als de module voor de V7 (en andere piagio modellen)
Want mij mij is het juist andersom.. mijn telefoon word een scherm om motor data mee te displayen..
Maar aangezien jij een mooi modern TFT scherm is zou het bij de V85TT anders kunnen zijn..

mmm lijkt er idd op dat het wel klopt :)
https://discoverv85.motog...zi-v85-tt-instruments.php
Maximum connectivity with the Moto Guzzi MIA app
With Moto Guzzi V85 TT, electronics go hand in hand with connectivity. The kind of connectivity that allows riders to manage their smartphone while travelling and also use it as a GPS for navigation. Known as Moto Guzzi MIA, the system exploits a multimedia platform that allows a rider to connect a smartphone to the bike via an ECU available as an accessory. In doing so, instrument functionality is boosted and additional information can be viewed. Once a phone is connected to Moto Guzzi V85 TT via Bluetooth, the Moto Guzzi MIA multimedia platform allows for the use of voice commands and the management of incoming and outgoing calls and music playlists. All this is done using the handlebar controls and by following the instructions that appear on the TFT panel. And that's not all! Moto Guzzi V85 TT has travel in its DNA, an innate desire to discover distant lands. Thanks to Moto Guzzi MIA, it is possible to activate the navigator on your smartphone, select a destination and start the trace that will be displayed on the instrument cluster in the form of pictograms (easy to interpret stylised symbols). Reaching your destination thus becomes even quicker and easier. Because Moto Guzzi V85 TT wants its rider to travel far and wide... with total peace of mind.
Je hebt dus het MIA BT systeem nodig https://evolutionbike.it/...-multimedia-platform.html

Dit is wat ik heb:
https://wide.piaggiogroup...i-to-the-world/index.html
Welke ook het Guzzi multimedia platform heet, maar het tegenovergestelde doet.. 8)7

[Voor 61% gewijzigd door ToolkiT op 19-05-2020 22:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 00:44
[...]

Sirac ken ik niet.

Je mist:
TKC80 gaat met de guzzi wel wat langer mee op mijn AT ook 8k mee gehaald (aangezien ze wat minder power hebben)
Nu heb ik op de AT de tkc70 en wou dat ik het bij de 80 had gehouden.Die 70 is echt kut in zand.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 01:45

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

[...]

Sirac ken ik niet.

Je mist:
De Sirac zit waarschijnlijk tussen de normale Anakee en de Wild in.

Op het lijstje staat de nieuwe achterband, de Continental TKC70 Rocks. Deze heeft geen doorlopende strook in het midden, maar een fijner blokken patroon.

Volgens Continental zelf lever je wat levensduur in vergeleken met de normale TKC70, maar heb je wel meer grip op onverhard en bij nat weer.

Als ik de Alp niet meer voor woon-werk gebruikt komt er misschien wel een TKC70 Rocks achterband op.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden @ToolkiT .

Honda Transalp XL600V | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:03
ToolkiT schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:07:
[Afbeelding]

Zijn er mensen met ervaring met bovenstaande banden?
Mijn Guzzi heeft dringend een achterband nodig en ik wil wel een cool uitziende knobbly band maar ook niet te veel aan wegligging en comfort opgeven..
Ik rijd 80+% op de straat en af en toe door de bagger..
Niet mega knobbly maar, deze liggen onder de Street Scrambler. Vind ze er best ok uit zien en qua rijgedrag best goed. Ook in de regen niet slecht (Volgens iemand die alleen MPR3/4 gewend is).

Te Koop: Kawasaki Versys 650 Bagster zadel

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Eoghlear schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:31:
[...]

Niet mega knobbly maar, deze liggen onder de Street Scrambler. Vind ze er best ok uit zien en qua rijgedrag best goed. Ook in de regen niet slecht (Volgens iemand die alleen MPR3/4 gewend is).
Helaas voorband ook niet in 18inch te krijgen. -O-

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:11

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

@timmie271 wij houden pinksterweekend aan voor een ritje. @Joopieboy ga je dan mee?

@Bommes ik heb jou nu bij vrijdag gezet. Reageer even op mijn appjes, dan kan ik de routes en vertrektijden kiezen. Dat wil ik ook nog op tijd publiceren voor de rest die zich bij mij wil aansluiten. :)
@Thoit jou heb ik bij de zaterdag gezet. Zelfde verhaal.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• kneusteun
Waar wordt er gereden?

• SniperGuy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05-06 23:15
Kryziek schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:54:
Mijn vriendin heeft gisteren haar proefles gehad en ze gaat lessen! Ze vond het geweldig! Nog wel een beetje bang om om te vallen maar verder ging het heel goed!

Ze heeft nu een eigen helm, een Scorpion Exo 2000 zo uit mijn hoofd. Daar heb ik mijn Cardo Scala Rider Q3 ingebouwd. Alleen ze is brildrager en de pootje komen tegen de speakers aan waardoor de bril niet past. De speakers zitten nu heel hoog maar dan hoort ze me heel slecht. Van de rijschool had ze een oortje die om het oor zat maar die zit na een tijd niet lekker.
Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt en wat zijn evt. alternatieven?
Zijn er voor Cardo geen kleinere speakers te krijgen? Ik had er met mn Sena last van dat de speakers netaan tegen mn oorschelp kwam, dat is heeeel vervelend en heb toen kleinere speakers gekocht waardoor je net ff wat meer ruimte hebt.
Een andere oplossing is een andere helm kopen. Vaak hebben moderne helmen uitsparingen voor de speakers _/-\o_
Pagman schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:59:
Vandaag kwam er op het werk een pakje uit griekenland ontvangen, helaas geen lekker portie gyros met veel knoflook maar een nieuwe Ram Mount adapter :P Deze plaats ik achter het scherm aan de bevestiging van het scherm. De gps zit nu op een mooie hoogte in het zicht ipv achter de crossbar waardoor ik helemaal naar beneden moet kijken en nu werkt de Landscape mode ook eindelijk goed. :) Mischien nog wel weer de originele scroeven terugplaatsen, maar die schijnen van plastic te zijn terwijl deze van rvs zijn gemaakt. :?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooie oplossing! :Y
[Afbeelding]

Hmmmm nieuwe rubbers zijn altijd heerlijk >:) Ik ben bij de MPP 2CT gebleven voor sportiever toerwerk: die blijft fenomenaal qua performance en duurzaamheid _/-\o_
Ik zie dat ze bij de POWER reeks ook afgestapt zijn van pilot? (woordje pilot is komen te vervallen, net als bij de ROAD serie)
sham27 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:10:
[...]

Vanavond even een rondje gedaan en gefocust op wat het geluid zo vervelend maakt. Is niet de uitlaat, maar meer de “tik” die vanuit het blok komt. Ga ik nooit goed kunnen omschrijven natuurlijk 🤓 Maar eens informeren of dat ook resultaat kan zijn van uitlaat en “te arm lopen”.
Het blijft raar dat je motorblok tikt/meer geluid maakt met een andere uitlaat. Zeker weten alle klemmen goed aangedraaid en geen lekkage ergens? (dat kan nogal rammelende en tikkende geluiden maken!)
Pingelen zou het kunnen zijn, dat zou klinken als een bak met stalen knikkers in je motorblok . Pingelen sloopt je motorblok binnen no-time!

Bij een kwalitatief goede demper zou dit nooit moeten kunnen tenzij je ook luchtfilters ed aanpast of de Lambda sensor onklaar maakt. Goede dempers zorgen dat de motor altijd binnen het bereik blijft waarbij de ECU zelf de afstelling nog kan doen.
Dus tot de tijd van een dynorun zou ik: killer erin doen en/of originele uitlaat erop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g00gle
SniperGuy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:16:
[...]

Hmmmm nieuwe rubbers zijn altijd heerlijk >:) Ik ben bij de MPP 2CT gebleven voor sportiever toerwerk: die blijft fenomenaal qua performance en duurzaamheid _/-\o_
Ik zie dat ze bij de POWER reeks ook afgestapt zijn van pilot? (woordje pilot is komen te vervallen, net als bij de ROAD serie)
Ja klopt het woordje "pilot" wordt niet meer gebruikt. De Power 5 is de opvolger van de Pilot Power 3.
Aldus deze man: YouTube: Michelin Power 5 und Power GP - Erstkontakt by mopedreifen.de

• SniperGuy
g00gle schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:30:
[...]

Ja klopt het woordje "pilot" wordt niet meer gebruikt. De Power 5 is de opvolger van de Pilot Power 3.
Aldus deze man: YouTube: Michelin Power 5 und Power GP - Erstkontakt by mopedreifen.de
De MPP4 hebben ze volgens mij overgeslagen toch? Ik kan er iig niets over vinden en kan me niet herinneren dat er een MPP4 was (wel de MPR4).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Eifel.
In dit geval diverse dagroutes: vanuit Heerlen richting Monreal, of tot achter Gerolstein, of tot Waxweiler. Kortere routes gaan naar Stadtkyll.

Volgens mij zit ik momenteel alleen wel zo'n beetje aan mijn max qua volgers inclusief gastrijders, dus haak graag eens een andere keer aan. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Jolke
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:28
Shit, is er dus wel een opvolger van de MPP3? Die heb ik er net in maart onder laten leggen - in de veronderstelling dat dat nog steeds de nieuwste waren. :/

• g00gle
SniperGuy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:36:
[...]

De MPP4 hebben ze volgens mij overgeslagen toch? Ik kan er iig niets over vinden en kan me niet herinneren dat er een MPP4 was (wel de MPR4).
Nee klopt, die is er niet. Dat is de Power 5 geworden, ze gaan geen nieuwe "pilot power" meer maken denk ik. Maar het lijkt me een goede band en ook zeker betrouwbaar. Ik ben benieuwd hoeveel KM hij mee zal gaan.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@Jolke volgens mij is die Power 5 er net, ik vind er erg weinig over voor afgelopen maart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g00gle
Chakotay schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:40:
@Jolke volgens mij is die Power 5 er net, ik vind er erg weinig over voor afgelopen maart.
Klopt inderdaad, het is een hele nieuwe band van Michelin.
Er staat inmiddels wel wat op youtube.
YouTube: YouTube

En deze:
YouTube: Michelin Power 5 | Track Racer Review

• Thoit
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 05-06 15:51
sham27 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:10:
[...]

Vanavond even een rondje gedaan en gefocust op wat het geluid zo vervelend maakt. Is niet de uitlaat, maar meer de “tik” die vanuit het blok komt. Ga ik nooit goed kunnen omschrijven natuurlijk 🤓 Maar eens informeren of dat ook resultaat kan zijn van uitlaat en “te arm lopen”.
Ik zou nog nu direct een afspraak maken voor een Dyno run. Dan kan je makkelijker een "probleem" laten zien en hij kan direct de AF waardes controleren en eventueel bijstellen.

------

Gisteren eindelijk de KTM in elkaar kunnen zetten en even een test rondje gedaan. Hij staat nu op de SUMO wielen. Wát een bazen apparaat blijft het _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SniperGuy
Jolke schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:38:
Shit, is er dus wel een opvolger van de MPP3? Die heb ik er net in maart onder laten leggen - in de veronderstelling dat dat nog steeds de nieuwste waren. :/
Volgens de test en onderzoeken zijn is de nieuwe reeks altijd beter, nog beter van de betere van de betere voorgangers :P
Het werkelijke verschil zal denk ik klein zijn.

Sommige menen dat Michelin is een goed-minder-goed princiepe over de series op nahoud. Bijvoorbeeld:
Road 1 = goed
Road 2 = minder
Road 3 = goed
Road 4 = minder
Road 5 = goed

power 1 = mwa (Michelin heeft nog eens Major recal gehad vanwege leeglopen, heb er zelf ook last van gehad: bijna een bar weg bij snelheden tegen de 200kmh!)
power 2 ct = beter :P
power 3 = minder
power 5 = goed

[Voor 9% gewijzigd door SniperGuy op 20-05-2020 08:50]

• g00gle
SniperGuy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:47:
[...]

Volgens de test en onderzoeken zijn is de nieuwe reeks altijd beter, nog beter van de betere van de betere voorgangers :P
Het werkelijke verschil zal denk ik klein zijn.

Sommige menen dat Michelin is een goed-minder-goed princiepe over de series op nahoud. Bijvoorbeeld:
Road 1 = goed
Road 2 = minder
Road 3 = goed
Road 4 = minder
Road 5 = goed

power 1 = goed
power 2 ct = beter :P
power 3 = minder
power 5 = goed
Haha dat geloof ik ook niet 8)7
Het het denk ik vooral persoonlijk en wat je ermee gaat doen.
Voor mijn day-to-day mooi weer rijden is dit een prima band. Die het ook goed blijft doen in een regenbuitje. Tenminste dat is wat ik hoop. En sportief rijden (voor zover dat kan) zal prima gaan met deze band.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolke
g00gle schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:41:
[...]

Klopt inderdaad, het is een hele nieuwe band van Michelin.
Er staat inmiddels wel wat op youtube.
YouTube: YouTube

En deze:
YouTube: Michelin Power 5 | Track Racer Review
Juist, dat ziet er idd vers van de pers uit.
Nou ja, ik ben ook wel erg tevreden met de MPP3, maar toch wel beter voor om de nieuwste versie te gaan. Over 5 jaar dus. :P

• kneusteun
DrivinUCrazy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:38:
[...]

Eifel.
In dit geval diverse dagroutes: vanuit Heerlen richting Monreal, of tot achter Gerolstein, of tot Waxweiler. Kortere routes gaan naar Stadtkyll.

Volgens mij zit ik momenteel alleen wel zo'n beetje aan mijn max qua volgers inclusief gastrijders, dus haak graag eens een andere keer aan. :)
Was gewoon ff benieuwd of ik iets gemist had.
Maar cool.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
Nou de zoektocht naar het pak gaat verder.

Gisteren gebeld dat de jas binnen was, de broek niet. Die komt er komende maanden ook niet volgens de Motoport. Eerst vertelde ze mij (aan de telefoon) dat de broek tijdelijk niet leverbaar was vanwege problemen. Op locatie gaven ze aan dat hij waarschijnlijk uit de productie gaat.

De jas zat helaas toch niet helemaal goed bij mijn armen. Op aanraden van de verkoper toch maar een Alpinestars 48 gepast. Schijnbaar zijn die maten veranderd (2 jaar terug gaf hij aan) want nu zat een 48 mij goed terwijl mijn huidige 48 te groot is. Maar ook daar zag je duidelijk de protectoren in de jas zitten en het zat niet overal lekker straks zoals het hoort, zeker bij een nieuw leren pak.

Daarna een pak van Dainese gepast, de Laguna seca (plaatje hieronder). Zat echt super en echt goed afgewerkt. Daarnaast zit het pak vol met protectie en voelde ik mij gelijk veilig.. Maar dan de prijs :X

Vrijdag maar weer eens gaan kijken, we moesten weer weg dus echt maar heel kort kunnen passen. Ik zag bij MKC ook dat ze van Dainese losse jassen en broeken hebben. De Dainese Avro 4 lijkt mij ook wel wat, is aan de achterkant wat langer (zodat deze ook te combineren is met mijn John Doe kevlar broek) en heeft een bodywarmer. Iets wat eigelijk wel op mijn wensenlijstje stond..
mr_zippey schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:46:
[...]

Die persconferentie is bij npostart/gemist ook nog wel te vinden hoor.. Dat rondje kunnen ze je niet meer afnemen als je het gedaan hebt.. :P

Afgelopen weekend met de vriendin samen gereden. Dus weinig van de omgeving hier gezien..
Op zaterdag zijn we richting west brabant over de 'oude' rijksweg gegaan en via krammersluizen/zeelandbrug terug. Op zondag naar d'n overkant geweest. Was allebei redelijk rustig met traag verkeer. Hier en daar een enkeling, (hoorde m'n vriendin opeens vlak naast mij staan mopperen op een koekblikker die niet door reed bij een verkeerslicht dat al enkele tellen op groen stond :+ )
Ik had ook zin in een biertje.. Misschien vanavond even. Moet ook nog even het eten voor morgenavond gaan voorbereiden (pulled chicken van de BBQ).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolke
Ik zie hier regelmatig foto's dat jullie een houder voor telefoon op het stuur hebben. Is daar een merk aan te raden, wat zijn de ervaringen?

Ik ben nog van het ouderwets printen van routes, of nu ik thuis zit met de hand schrijven want ik heb geen printer thuis. :$

• JanHenk
  • Laatst online: 22:50
Jolke schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:44:

Ik ben nog van het ouderwets printen van routes, of nu ik thuis zit met de hand schrijven want ik heb geen printer thuis. :$
Jij laat de rest van het Tweakers forum dus ook links liggen Jolke? :P

Ik hou niet zo van m'n smartphone op het stuur. Ik heb een Beeline Moto gekocht voor het navigeren van routes, maar omdat ik nog motorloos ben heb ik deze nog niet geprobeerd.

Een vriend van mij heeft een RAM mount (X grip). Zit erg stevig en bevalt hem goed.

[Voor 29% gewijzigd door JanHenk op 20-05-2020 10:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
Ik zie hier regelmatig foto's dat jullie een houder voor telefoon op het stuur hebben. Is daar een merk aan te raden, wat zijn de ervaringen?

X grip, tegenwoordig ook te krijgen met draadloze lader (wel duur) i.c.m. een RAM Mount.

Mijn ervaringen zijn positief, had zo'n ding op de CBR zitten. Vanaf de GSR ben ik overgestapt op een TomTom.

https://www.emounting.nl/...ip-smartphone-houder.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Zelf heb ik een X-grip welke goed werkt maar de rubberbandjes wel onhandig zijn..

Ik zie de laatste tijd veel reclame voor de https://www.quadlockcase.co.uk/collections/shop-other welke makkelijker lijkt in gebruik maar wel een model specifieke phonecase nodig heeft (of een plak ding op je eigen case) geen ervaring mee maar ben wel benieuwd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik heb ook een X-grip op de motor. Nog eentje zonder elastiekjes en dat blijft prima zitten. W ligt hij meer horizontaal. Durf het niet aan om hem verticaal te hangen. Ondanks dat er nog nooit beweging in gezeten heeft.

Quadlock heeft een collega van mij, maar eigenlijk wil ik niet dat speciale hoesje hebben. Al is het wel een optie om als ik een dag ga rijden die ff te monteren.... Al vind ik het RAM systeem sowieso wel prettiger qua montage.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolke
JanHenk schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:01:
[...]

Jij laat de rest van het Tweakers forum dus ook links liggen Jolke? :P

Ik hou niet zo van m'n smartphone op het stuur. Ik heb een Beeline Moto gekocht voor het navigeren van routes, maar omdat ik nog motorloos ben heb ik deze nog niet geprobeerd.

Een vriend van mij heeft een RAM mount (X grip). Zit erg stevig en bevalt hem goed.
Welk forum? :P

Thanks voor de input allen. Ik ga me verder inlezen. Wellicht handig voor de volgende tourtocht.

• Thoit
Hooglander1 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:07:
Ik heb ook een X-grip op de motor. Nog eentje zonder elastiekjes en dat blijft prima zitten. W ligt hij meer horizontaal. Durf het niet aan om hem verticaal te hangen. Ondanks dat er nog nooit beweging in gezeten heeft.

Quadlock heeft een collega van mij, maar eigenlijk wil ik niet dat speciale hoesje hebben. Al is het wel een optie om als ik een dag ga rijden die ff te monteren.... Al vind ik het RAM systeem sowieso wel prettiger qua montage.
Elastiek kan je los bestellen :) Ik gebruik het echter nooit, vind het een te zeer gedoe om dat elke keer vast te maken. Tevens zat de elastiek vaak over het scherm heen, dus meer nadelen dan voordelen voor mij. Vriend van me heeft de telefoon zelfs op zijn crosser en die is er eigenlijk nooit uitgeschoten. Hij heeft ook de elastiek er niet omheen.

En X-grip met TomTom Go app is bij mijn telefoon voor te navigeren niet handig. Het rubberen dopje zit precies voor het menu item knop in de app. Dus je moet een rare hoek maken om het menu in te komen. Maar verder is het nog altijd the way to go imo.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 02:36
Wonen er hier best een hoop in omgeving Eindhoven toch? Iemand zin in zijn moment of fame naast @Chakotay?

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@Leviathius Even vragen of @Bommes wat onderdelen van z'n Guzzi af wil schroeven zodat 'ie aan 't juiste bedrag komt, óf die twee bedragen bij elkaar op tellen ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • +21Henk 'm!

• Inperiosus
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 05-06 14:11
Het is een tijdje stil geweest, maar gisteren mocht ik eindelijk m'n afrijden voor m'n AVB! Alle oefeningen gehaald, dus geslaagd :9
Oorspronkelijke datum was 19 maart, maar op 16 maart besloot het CBR alles af te zeggen. Gelukkig stond ik nu onderhand bovenaan op de lijst ;)

Wat betreft het monteren van je telefoon op je motorfiets voor de navigatie - ik lees veel berichten over kapot getrilde cameramodules. De ene camera schijnt het wel te hebben (met optical image stabilisation (OIS)), de ander niet. Wat zijn jullie ervaringen/verhalen? Ik ben wat huiverig om m'n Pixel 3a te gaan misbruiken, maar vind dedicated navigatieapparaten ook erg aan de prijs.

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 23:09

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Joopieboy schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:11:
[...]

Biggelaar is wel een speciale hoor, geniale gast en levert echt goed werk af. :)

Mijn motor is trouwens nog niet gekraakt en vrijgegeven sowieso, dus no bueno. Sowieso omdat ie euro 5 is vermoed ik dat uitlaten ook sowieso niet passen. :P
Mwoah... ben niet lyrisch over Biggelaar. Ook daar worden wel eens fouten gemaakt (ervaringscijfer: n=1), en veel van de door hen geprepareerde raceblokken houden het niet lang uit (vriend van me heeft jarenlang in de 3D cup geracet). Ik ga toch liever naar een echte Ducati-dealer, die volgens de instructies van de fabrikant werken. Zeker met wat modernere Ducati's.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanHenk
  • Laatst online: 22:50
Inperiosus schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:35:
Het is een tijdje stil geweest, maar gisteren mocht ik eindelijk m'n afrijden voor m'n AVB! Alle oefeningen gehaald, dus geslaagd :9
Oorspronkelijke datum was 19 maart, maar op 16 maart besloot het CBR alles af te zeggen. Gelukkig stond ik nu onderhand bovenaan op de lijst ;)

Wat betreft het monteren van je telefoon op je motorfiets voor de navigatie - ik lees veel berichten over kapot getrilde cameramodules. De ene camera schijnt het wel te hebben (met optical image stabilisation (OIS)), de ander niet. Wat zijn jullie ervaringen/verhalen? Ik ben wat huiverig om m'n Pixel 3a te gaan misbruiken, maar vind dedicated navigatieapparaten ook erg aan de prijs.
Gefeliciteerd! Op naar de volgende... 8)

Ik ben precies om bovenstaande redenen ook terughoudend om m'n iPhone X op het stuur te monteren. Ik hou hem liefst in mijn jaszak (waterdicht bovendien). Toch ken ik wel veel mensen bij wie het al tijden goed gaat..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Jolke schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Welk forum? :P

Thanks voor de input allen. Ik ga me verder inlezen. Wellicht handig voor de volgende tourtocht.
Ik heb een Alibaba x-grip, werkt ook goed.
Met USB lader er in, kort kabeltje naar de telefoon en het ding wordt netjes bijgeladen.
Nog geen telefoons verloren :P

Zowel mijn Moto G5+ als mijn iPhone 8s hebben geen optische beeld stabilisatie. Dus er is ook nog niets kapot gerammeld.

Maar als ik jou eerdere berichten lees over overschrijven van routes, zul jij met je Nokia 3310 daar ook geen last van hebben. :P

Dustyroads.nl - Adventure begins when you bring inappropriate equipment to remote places

Acties:
  • +2Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:53
Errrrrrr |:(
Ja, 18L per kilometer. Stond om de halve minuut aan de pomp. Kon verdomme nog net de straat uitrijden.

1:18 dus en dat is nu 1:15 :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Inperiosus schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:35:

Gebruik mijn iPhone 7 al jaren als navigatie op de motor. Eerst met een RAM mount op de kroonplaat, nu op de officiele navigatiehouder van Ducati voor de Multistrada. Vroeger met X-grip, tegenwoordig al weer een poos met SP connect systeem. Bij X-grip had ik het probleem dat de rubbers altijd tegen het aan/uit-knopje van de telefoon aan zaten, dus dan ga je schuiven en zit ie niet mooi in het midden en dat vertrouwde ik niet meer. Bij SP connect is het -net als bij quadlock- een kwestie van een kwart draai maken en de boel zit muurvast. Ik heb zelf een mooie connector geprint waardoor hij exact daar zit waar ik hem wil hebben. Ja het trilt, maar er is in die jaren nooit iets stuk gegaan.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jolke
Ik snap de grappen over het overschrijven van routes en het is inderdaad low-tech. :D
Toch zit er wel een voordeel aan - ik bereid de routes goed voor en weet eigenlijk al waar ik naar toe moet, zonder op het papiertje te moeten kijken. Meer tijd om om me heen te kijken. Papiertje is er dan eigenlijk alleen maar als ondersteuning, als ik het een keer niet zeker weet. :)

In Luxemburg heb ik sowieso geen navigatie nodig - ik verdwaal nog eerder in mijn achtertuin. ;)

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Jolke schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:43:
Ik snap de grappen over het overschrijven van routes en het is inderdaad low-tech. :D
Toch zit er wel een voordeel aan - ik bereid de routes goed voor en weet eigenlijk al waar ik naar toe moet, zonder op het papiertje te moeten kijken. Meer tijd om om me heen te kijken. Papiertje is er dan eigenlijk alleen maar als ondersteuning, als ik het een keer niet zeker weet. :)

In Luxemburg heb ik sowieso geen navigatie nodig - ik verdwaal nog eerder in mijn achtertuin. ;)
't Is een beetje net als vroeger op school. Alles wat je op een spiekbriefje geschreven had wist je door dat opschrijven zó op te lepelen en dus wat dat briefje automatisch weer overbodig geworden :9

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:20
Icephase schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:36:
[...]

Mwoah... ben niet lyrisch over Biggelaar. Ook daar worden wel eens fouten gemaakt (ervaringscijfer: n=1), en veel van de door hen geprepareerde raceblokken houden het niet lang uit (vriend van me heeft jarenlang in de 3D cup geracet). Ik ga toch liever naar een echte Ducati-dealer, die volgens de instructies van de fabrikant werken. Zeker met wat modernere Ducati's.
Ik deel je ervaring. Ik heb er een proefrit gemaakt op een 'volledig opnieuw en 100% origineel NL' motor. Dat opbouwen was gewoon slecht gedaan, alle vibreerde en trilde. En tijdens de proefrit ging hij stuk -.-' Ik was wel meteen genezen

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Grubeater schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:
[...]

De Sirac zit waarschijnlijk tussen de normale Anakee en de Wild in.

Op het lijstje staat de nieuwe achterband, de Continental TKC70 Rocks. Deze heeft geen doorlopende strook in het midden, maar een fijner blokken patroon.

[Afbeelding]

Volgens Continental zelf lever je wat levensduur in vergeleken met de normale TKC70, maar heb je wel meer grip op onverhard en bij nat weer.
[Afbeelding]

Als ik de Alp niet meer voor woon-werk gebruikt komt er misschien wel een TKC70 Rocks achterband op.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden @ToolkiT .
Leuk grafiekje dat erbij zit, maar op een beetje allroad gaat die achterband met dat profiel geheid cuppen bij straatgebruik. Inderdaad mooi voor offroad, maar de handling en droge grip op asfalt geldt alleen in nieuwstaat.

• Waaj
  • Niet online
Vraagje aan die mensen die hun telefoon op het stuur monteren, hoe doen jullie dat met regen, mist en ander vocht? Zijn moderne telefoons waterdicht genoeg dat dat geen probleem meer is? Of zijn jullie pure mooiweerrijders :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:20
Mooi weer rijder :-D

Ik denk dat als je elke dag rijdt, door weer en wind, dat je beter een dedicated device kunt kopen

• pl0xs
  • Registratie: maart 2014

Quad Lock. Je ziet dat veel mensen X-Grip gebruiken, maar dat vind ik echt een lelijk ding en persoonlijk krijg ik anxiety van het grip mechanisme.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Waaj schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:49:
Vraagje aan die mensen die hun telefoon op het stuur monteren, hoe doen jullie dat met regen, mist en ander vocht? Zijn moderne telefoons waterdicht genoeg dat dat geen probleem meer is? Of zijn jullie pure mooiweerrijders :+
Mijn telefoon is waterdicht én ik ben een mooiweerrijder. :+

Heb overigens ook een RAM mount met X grip. Iedereen die ik ken heeft dat ding, nog nooit problemen over gehoord behalve de eerder gemelde camera instabiliteit. Zelf nog geen last van gehad overigens.

• Jolke
Will_M schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:45:
[...]

't Is een beetje net als vroeger op school. Alles wat je op een spiekbriefje geschreven had wist je door dat opschrijven zó op te lepelen en dus wat dat briefje automatisch weer overbodig geworden :9
Dat dus... ik schreef 3x een spiekbriefje opnieuw en toen had ik het niet meer nodig. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:02
Icephase schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:36:
[...]

Met racemotoren kan ie ze aardig op de grens afstellen idd, maar met straatblokken en het onderhoud wat ie daarmee kan doen en de kilometers die je dan daarmee kan rijden, dus een hoop preventief of anders dan Ducati voorschrijft, geeft wel aan wat die man kan. Daar heeft ie echt wel gouden handjes voor. En daar was Ducati niet zo blij mee. En helemaal niet dat ie geen dure showroom wilde openen in Eindhoven en lekker zelfstandig wilde blijven. :P

@Inperiosus same here, 2x een kapotte camera module gehad bij mijn Nokia met Zeis camera. Werktelefoon en alles ervoor ging wel prima. Chinese X Grip houdt hem goed genoeg vast en omdat ie achter de ruit zat ook geen last van een spetterende her en der. :)

[Voor 12% gewijzigd door Joopieboy op 20-05-2020 11:10]

I7 9700K 5,1Ghz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thoit
Ik heb de telefoon achter het windscherm hangen. Dat scheelt natuurlijk al veel t.o.v. dat die vol in de wind staat. In Noorwegen had ik gewoon een plastic zakje bij, mocht het echt héél hard gaan regenen deed ik de telefoon daar in. Echter heb ik dit volgens mij maar één keer gedaan.

De telefoons zijn tegenwoordig ook wel (spat)waterdicht waardoor ze wel veel meer kunnen hebben. Ik gebruik mijn oude telefoon van het werk, mocht die kapot gaan heb ik mijn eigen telefoon nog altijd bij om iig thuis te kunnen komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Mijn telefoon is niet waterdicht, dus als het gaat regenen stop ik hem wel in mijn jaszak.
De TomTom is wel waterdicht dus die blijft zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SniperGuy
R0y. schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:10:
Nou de zoektocht naar het pak gaat verder.

Gisteren gebeld dat de jas binnen was, de broek niet. Die komt er komende maanden ook niet volgens de Motoport. Eerst vertelde ze mij (aan de telefoon) dat de broek tijdelijk niet leverbaar was vanwege problemen. Op locatie gaven ze aan dat hij waarschijnlijk uit de productie gaat.

De jas zat helaas toch niet helemaal goed bij mijn armen. Op aanraden van de verkoper toch maar een Alpinestars 48 gepast. Schijnbaar zijn die maten veranderd (2 jaar terug gaf hij aan) want nu zat een 48 mij goed terwijl mijn huidige 48 te groot is. Maar ook daar zag je duidelijk de protectoren in de jas zitten en het zat niet overal lekker straks zoals het hoort, zeker bij een nieuw leren pak.

Daarna een pak van Dainese gepast, de Laguna seca (plaatje hieronder). Zat echt super en echt goed afgewerkt. Daarnaast zit het pak vol met protectie en voelde ik mij gelijk veilig.. Maar dan de prijs :X

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Vrijdag maar weer eens gaan kijken, we moesten weer weg dus echt maar heel kort kunnen passen. Ik zag bij MKC ook dat ze van Dainese losse jassen en broeken hebben. De Dainese Avro 4 lijkt mij ook wel wat, is aan de achterkant wat langer (zodat deze ook te combineren is met mijn John Doe kevlar broek) en heeft een bodywarmer. Iets wat eigelijk wel op mijn wensenlijstje stond..

[...]

Ik had ook zin in een biertje.. Misschien vanavond even. Moet ook nog even het eten voor morgenavond gaan voorbereiden (pulled chicken van de BBQ).
Ik heb exact dat pak! vorige jaar gekocht voor rond de 950 bij MKC met 20% korting (speciaal op gewacht). Bij Hans van Wijk motoren hangt hij nu voor 1090 ongeveer.

Heerlijk pak! hiervoor had ik een Laguna Seca mt48 van een vorige serie, maar die was in de lengte te kort. Dus na een aantal jaar ben ik voor een maat 50 gegaan in pecies deze kleurstelling.
Blijven schitterende pakken en de Laguna Seca is erg soepel leer. Dainese heeft bv de AVRO serie, maar die is qua leer zo hard als een plank.
Had per abuis de AVRO afgelopen week aangetrokken bij HvW ivm het passen van een regenpak. Toen ik daarna de Laguna Seca pakte was dat een dag en nacht verschil. :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sham27
SniperGuy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:16:
[...]
Het blijft raar dat je motorblok tikt/meer geluid maakt met een andere uitlaat. Zeker weten alle klemmen goed aangedraaid en geen lekkage ergens? (dat kan nogal rammelende en tikkende geluiden maken!)
Pingelen zou het kunnen zijn, dat zou klinken als een bak met stalen knikkers in je motorblok . Pingelen sloopt je motorblok binnen no-time!

Bij een kwalitatief goede demper zou dit nooit moeten kunnen tenzij je ook luchtfilters ed aanpast of de Lambda sensor onklaar maakt. Goede dempers zorgen dat de motor altijd binnen het bereik blijft waarbij de ECU zelf de afstelling nog kan doen.
Dus tot de tijd van een dynorun zou ik: killer erin doen en/of originele uitlaat erop
Nee, het lijkt me geen pingelen. Zo klinkt het niet en het is kwalitatief goede demper en er is niets anders aan veranderd. Anders zouden veel meer mensen hier last van moeten hebben.

De killer zat er sowieso al in :+

Ik heb echter besloten om terug te gaan naar de originele uitlaat. Ik heb er nog eens goed over nagedacht na mijn rondje gister en voor mezelf toegegeven dat ik het gewoon leuker en fijner vond om met de originele uitlaat te rijden qua geluid. Hoe dik het van buiten ook klinkt en hoeveel beter het eruit ziet. Dure les, maar niets meer aan te doen. Dan geniet ik wel van de dikke uitlaten van anderen en doe ik het zelf lekker met mijn tamme OEM geluid. :/

• SniperGuy
sham27 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:32:
[...]

Nee, het lijkt me geen pingelen. Zo klinkt het niet en het is kwalitatief goede demper en er is niets anders aan veranderd. Anders zouden veel meer mensen hier last van moeten hebben.

De killer zat er sowieso al in :+

Ik heb echter besloten om terug te gaan naar de originele uitlaat. Ik heb er nog eens goed over nagedacht na mijn rondje gister en voor mezelf toegegeven dat ik het gewoon leuker en fijner vond om met de originele uitlaat te rijden qua geluid. Hoe dik het van buiten ook klinkt en hoeveel beter het eruit ziet. Dure les, maar niets meer aan te doen. Dan geniet ik wel van de dikke uitlaten van anderen en doe ik het zelf lekker met mijn tamme OEM geluid. :/
Ik kan het zo snel niet terugvinden (lazy mode ON :+ ), maar wat voor merk/type demper was het?

• sham27
SniperGuy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:34:
[...]

Ik kan het zo snel niet terugvinden (lazy mode ON :+ ), maar wat voor merk/type demper was het?
Leovince LV One

Tikken wordt overigens erger als hij warmer wordt. Als ik hem net start en eerste stuk is het beduidend minder.

[Voor 19% gewijzigd door sham27 op 20-05-2020 12:11]

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Icephase schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:42:
[...]

Gebruik mijn iPhone 7 al jaren als navigatie op de motor. Eerst met een RAM mount op de kroonplaat, nu op de officiele navigatiehouder van Ducati voor de Multistrada. Vroeger met X-grip, tegenwoordig al weer een poos met SP connect systeem. Bij X-grip had ik het probleem dat de rubbers altijd tegen het aan/uit-knopje van de telefoon aan zaten, dus dan ga je schuiven en zit ie niet mooi in het midden en dat vertrouwde ik niet meer. Bij SP connect is het -net als bij quadlock- een kwestie van een kwart draai maken en de boel zit muurvast. Ik heb zelf een mooie connector geprint waardoor hij exact daar zit waar ik hem wil hebben. Ja het trilt, maar er is in die jaren nooit iets stuk gegaan.
Wat ik wel heb is dat ik telefoon er op goede manier in moet doen anders drukken de grijparmen precies op de powerknop aan de zijkant en gaat telefoon resetten...

• Icephase

Icephase

ToolkiT schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:54:
[...]

Wat ik wel heb is dat ik telefoon er op goede manier in moet doen anders drukken de grijparmen precies op de powerknop aan de zijkant en gaat telefoon resetten...
Ja dat bedoel ik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R0y.
SniperGuy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:20:
[...]

Ik heb exact dat pak! vorige jaar gekocht voor rond de 950 bij MKC met 20% korting (speciaal op gewacht). Bij Hans van Wijk motoren hangt hij nu voor 1090 ongeveer.

Heerlijk pak! hiervoor had ik een Laguna Seca mt48 van een vorige serie, maar die was in de lengte te kort. Dus na een aantal jaar ben ik voor een maat 50 gegaan in pecies deze kleurstelling.
Blijven schitterende pakken en de Laguna Seca is erg soepel leer. Dainese heeft bv de AVRO serie, maar die is qua leer zo hard als een plank.
Had per abuis de AVRO afgelopen week aangetrokken bij HvW ivm het passen van een regenpak. Toen ik daarna de Laguna Seca pakte was dat een dag en nacht verschil. :o
Draag je de jas ook wel eens los, dus met een kevlar broek oid eronder?

Waarom de Avro jas (niet de combi) mij dan weer aanspreekt is het feit dat er een complete thermovoering in zit. Wel lekker in de ochtend in bijv de Eifel of juist s'avonds als het af begint te koelen.

Tijd terug was er bij Hans van Wijk een 20% kortingsactie, eigelijk stom dat ik toen niet ben gaan kijken. Verwacht eerlijk gezegd niet dat er nu nog aanbiedingen gaan komen. Pas na het seizoen..

[Voor 8% gewijzigd door R0y. op 20-05-2020 12:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mauritio
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:29
R0y. schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:10:
[...]

Waarom de Avro jas (niet de combi) mij dan weer aanspreekt is het feit dat er een complete thermovoering in zit. Wel lekker in de ochtend in bijv de Eifel of juist s'avonds als het af begint te koelen.

Tijd terug was er bij Hans van Wijk een 20% kortingsactie, eigelijk stom dat ik toen niet ben gaan kijken. Verwacht eerlijk gezegd niet dat er nu nog aanbiedingen gaan komen. Pas na het seizoen..
Hier ook een Leguna Seca combi! Zit echt als gegoten en het leer is echt soepel, als ik het koud heb doe ik er wintersport thermokleding als base onder. Krijg ik het tijdens goed rijden niet koud van, eerder koude tengels door de zomerhandschoenen...

Mijn volgende pak word waarschijnlijk een RST. Hoor daar ook echt een hoop goede verhalen over en de prijs is een stuk vriendelijker dan Dainese. Heb wel een Adventure 3 jas van RST die ik dan combineer met de Leguna Seca broek, heb ik het tijdens de koude dagen ook niet koud!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SniperGuy
R0y. schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:10:
[...]

Ik rij altijd met de complete combi en aan elkaar. Voor Jeans heb ik een textiele motorjas (die is een stuk langer). De Laguna seca jas los is erg kort.

Acties:
  • +27Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Omdat ze bij Givi in Italië nog aan het opstarten zijn en mijn topkoffer nog niet binnen is.

Voor de oud gediende hier een bekend mandje..
In 2013 zat het op mijn Vespa 8)

Nu op de Guzzi, kan ik tenminste iets meenemen zonder dat ik een rugzak om moet doen.

B)

Acties:
  • +13Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Bommes schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:31:
. . . hier een bekend mandje..
Je hebt echt geen schaamte hé Bommes?

Shrek op een ezel . . .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:57

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Soms zou een beetje best mogen, ja :>

Honda CBR1000F-SS • iPhone 11 • MacBook Air (2015) • Watch 3

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

botoo schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:41:
[...]

Je hebt echt geen schaamte hé Bommes?
Die vat ik ff niet.. :o :o

Het klopt overigens wel.. :Y heel veel daarvan heb ik niet nee.

[Voor 15% gewijzigd door Bommes op 20-05-2020 17:53]

Acties:
  • +9Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Je hebt een schoonheid van een nieuwe motor en dan zet je er een mandje van Lidl (ofzo) AH op? dat is zo aftands dat het bijna een statement van 'kan mij niks schelen, en smaak heb ik ook niet' is. Het is een oplossing van een hippie of een bag-lady maar dat is die motor beslist niet.

vlag/modderschuit maar dan omgekeerd

Op de Vespa kon het nog, dat is toch wel een eigenwijs en dwars ding maar niet op je Guzi.

Maar dat is volledig mijn mening natuurlijk, ik zou bv wel bij mrs.botoo met een bos rozen aan kunnen komen maar beslist niet met een bos brandnetels ;)

Shrek op een ezel . . .

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Tja.. @botoo de bestelde koffer is er nog niet.
Ms. Bommes vind het zonder wel erg spannend achterop, nu heeft ze tenminste een steuntje in de rug.

Trouwens het was dit of de oude milieubox die me hier nog in de weg staat. :+
Die is trouwens wel afsluitbaar...hhmm :Y

[Voor 8% gewijzigd door Bommes op 20-05-2020 17:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als je nou gewoon een rugzakje pakt heb ik nog wel wat plek in de koffers voor je. ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Soms zou je willen dat er een apk was om het monteren van niet-goedgekeurde accessoires tegen te gaan ...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:05

Secsytime

Automagisch

Bommes schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 17:55:
Tja.. @botoo de bestelde koffer is er nog niet.
Ms. Bommes vind het zonder wel erg spannend achterop, nu heeft ze tenminste een steuntje in de rug.

Trouwens het was dit of de oude milieubox die me hier nog in de weg staat. :+
Die is trouwens wel afsluitbaar...hhmm :Y
Ik vind het een prima oplossing hoor, niets mis mee!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Secsytime schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 19:54:
[...]

Ik vind het een prima oplossing hoor, niets mis mee!
+1 Al's tussenoplossing prima ludiek!
De tricolore sticker maakt hem af!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:02
DrivinUCrazy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:26:
@timmie271 wij houden pinksterweekend aan voor een ritje. @Joopieboy ga je dan mee?

@Bommes ik heb jou nu bij vrijdag gezet. Reageer even op mijn appjes, dan kan ik de routes en vertrektijden kiezen. Dat wil ik ook nog op tijd publiceren voor de rest die zich bij mij wil aansluiten. :)
@Thoit jou heb ik bij de zaterdag gezet. Zelfde verhaal.
Gezellig, alleen heb ik die zaterdag een verhuizing gepland staan. Dus dat gaat hem niet worden. Zondag zoveel kilometers maken na zo een dag gaan we ook niet meer doen. ;)

@Bommes dikke humor en dikke fu :+ Ben benieuwd als je spullen binnen zijn! Decat en ook direct laten mappen?

I7 9700K 5,1Ghz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Joopieboy schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:10:
[...]

Gezellig, alleen heb ik die zaterdag een verhuizing gepland staan. Dus dat gaat hem niet worden. Zondag zoveel kilometers maken na zo een dag gaan we ook niet meer doen. ;)

@Bommes dikke humor en dikke fu :+ Ben benieuwd als je spullen binnen zijn! Decat en ook direct laten mappen?
Nee voorlopig alleen de decat, volgens mij is er nog geen map te krijgen hier in NL.
In Australië wel zag ik op het Adventure rider forum voorbij komen.
Zal denk ik niet heel lang duren voordat er hier ook wat te krijgen is.

Denk dat de decat al een hoop in de warmte zal uitmaken, en misschien net iets meer brom uit de uitlaat. Nu is het wel heel braaf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Bommes schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:15:
[...]

Nee voorlopig alleen de decat, volgens mij is er nog geen map te krijgen hier in NL.

Denk dat de decat al een hoop in de warmte zal uitmaken, en misschien net iets meer brom uit de uitlaat. Nu is het wel heel braaf.
Voor de V7 zijn er kabels en custom maps te krijgen.. jouw blok is niet significant anders dus mogelijk werkt die software daar ook op.. google beetle map guzzi

• R0y.
Bommes schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:15:
[...]

Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gelezen dat een motor met een decat zonder mapping of afstelling lekker liep..

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Geniaal dat mandje @Bommes! Stelletje zuurpruimen hier allemaal :P

Acties:
  • +5Henk 'm!

• R0y.
Net lekker rondje gedaan, dijkjes waren compleet verlaten! Middelburg-Arnemuiden-Veerse meer- Wolphaartsdijk - Goes - dijk richting Wemeldinge heen en terug - binnendoor naar S’heerenhoek en via Vlissingen oost terug!

Toch zo’n 100 km lekker door gereden oOo

Acties:
  • +28Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01:35

Destruction

(ex-)Automonteur

* Destruction kan zich weer afmelden als Koos Motorloos..

..Want ik heb vanmiddag een Fazer 600 gekocht :) Ik zal morgen even mooiere foto maken voor in de OP, maar hier alvast een paar pics:

Ik wilde vanmiddag eigenlijk verder werken aan de Magna, maar toen spotte ik deze Fazer op MP.en @McKaamos wilde me wel ff chaufferen :)

Specs:
FZS 600 Fazer, bouwjaar 2000. Wel al met 72.000km ervaring, wat meer is dan ik eigenlijk wilde.. Maar er zitten wel zeer recente Pilot Road 5's op en dat sprak me natuurlijk aan :)

Tot nu toe (incl. naar huis rijden en wat rondjes hier zo'n 160km verder) heb ik het idee dat de Fazer precies is wat ik zocht. Comfortabel afstanden kunnen rijden, maar ook lekker kunnen gooien en smijten 8)

Zoals gezegd, ik maak morgen ff mooiere foto's. Heb deze onderweg ff snel geschoten, maar ik wil 'm met deze plaatjes niet vereeuwigen in de OP :+

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +16Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 01:45

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Omdat ik afgelopen zaterdag bier ging halen bij Brouwerij de Molen in Bodegraven besloot ik het aangename met het nuttige te combineren.

Voor woon-werk wil ik de Alp vervangen voor iets anders. @noes had al aangeboden om een keer zijn BMW R1200RT te komen rijden, dus dat was snel afgesproken.

Bij het proberen weg te rijden zag ik niet dat de standaard nog niet ingeklapt, als je op de motor zit zie je de jiffy niet direct. De RT stond op een bruggetje bij weg rijden. Ook nu sloeg de motor weer af. Toen maar van het bruggetje afgerold, gestart en weggereden. :*)

In het begin voelde de RT zwaar, maar eenmaal in beweging reed het makkelijk. Het was even wennen aan de richtingaanwijzers, bij de oudere RT's zit er links en rechts een knop met rechts nog een cancelknop. Na een keer geclaxond te hebben ging dat altijd goed. Wel vond ik de cancelknop een beetje ver naar binnen zitten.

Bij een tussenstop vroeg Noes nog of ik een stukje snelweg wilde rijden, eigenlijk hadden we dat wel moeten doen. Woon-werk is namelijk zeker 50 km aan snelweg. Beetje jammer dat ik mij dat bedacht toen ik weer met de Alp op de snelweg zat. 8)7

Het gyroscopisch moment van de krukas van de boxer motor merk je inderdaad als je naar links stuurt, dit gaat iets minder makkelijk dan naar rechts. De vermogensafgifte is vergelijkbaar met die van een V-twin zoals in de Alp. Het topbereik van de RT hebben we niet echt benut met het ritje van 33 km, vrijwel alles was max 60 km/u en snelweg hebben we niet gereden. Voor dat aspect moet ik de RT maar nog een keer gaan rijden.

Het schakelen op de RT gaat soepel, alleen opschakelen van 1 naar 2 geeft iets meer lawaai. De windbescherming is natuurlijk een stuk beter, ik kreeg het een beetje warm met de ruit op de hoogste stand. Verder viel mij op dat de handvaten wat dikker zijn, misschien moet ik ze op de Alp ook maar eens vervangen voor wat dikkere exemplaren.

Bij het terug wisselen zette Noes nog even het zadel op de laagste stand, dan kan ik wel met de voeten plat op de grond. Op de hoogste stand kan ik ook goed uit de voeten.
Noes liet ook nog de test van de ABS pomp horen, vaak wordt deze verwijderd bij oudere modellen als deze versleten is aangezien deze best prijzig is.Iets om op te letten bij een tweede hands RT.

Op de Alp viel het mij op dat mijn schakelpookje echt een tandje te hoog staat, ik was er inmiddels al weer aan gewend.

Daarna de doos met bier opgehaald en door gereden naar Alphen aan de Rijn.

De motorbandenzaak die daar zit is een clubdealer van de Transalpclub en recent verhuisd naar een nieuw pand. Ik ging nog wat TCN kentekenplaathouders ophalen aangezien die waren opgeborgen met de rest van de Motorbeurs stand. @Chakotay gaat naar deze zaak voor zijn banden. Zelf heb ik nog een luchtfilter meegenomen en samen met de kentekenplaathouders in mijn kleine zijtassen gedaan.

Uit eindelijk dit onderstaand rondje gereden. De N11 zat richting A12 dicht, dus een stukje binnendoor. Daarna de A12, A2 en A15 tot Tiel gevolgd. Daarna de Waalbandijk opgezocht om deze te volgen tot Nijmegen, eigenlijk maar weinig ander verkeer tegen gekomen. Terwijl het toch niet onaardig weer was. :Y)

En alle 24 flesjes waren nog gewoon heel. O-)

Honda Transalp XL600V | Mijn fotomeuk |

• Bazziek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:32
Bier en een nieuwe motor proberen, je kan je tijd slechter besteden.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@Grubeater de Molen is een prima bestemming, daar moet ik ook nodig weer eens heen :P

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Grubeater schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 00:38:
[...]
Verder viel mij op dat de handvaten wat dikker zijn, misschien moet ik ze op de Alp ook maar eens vervangen voor wat dikkere exemplaren.
Zitten Grip Puppies omheen. De originele handvaten zijn niet zo dik als ik graag wil (heb vrij grote handen). Moet er weer eens nieuwe om doen, deze zijn al beetje kaal. Setje kost rond de 2 tientjes en de handvatverwarming doet het er nog prima mee.
Grubeater schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 00:38:
Bij het terug wisselen zette Noes nog even het zadel op de laagste stand, dan kan ik wel met de voeten plat op de grond. Op de hoogste stand kan ik ook goed uit de voeten.
Noes liet ook nog de test van de ABS pomp horen, vaak wordt deze verwijderd bij oudere modellen als deze versleten is aangezien deze best prijzig is.Iets om op te letten bij een tweede hands RT.
Kleine correctie: de pomp verslijt normaliter niet, mijne is ook al 175k km oud. Ze gaan kapot door vervuiling van remvloeistof. Die moet eerder jaar ververst worden. Het gaat fout als mensen minder gaan rijden op hun RT en besparen op dat soort beurtjes.

Maar rijdt wel leuk he? Al helemaal voor zo'n groot bakbeest. Moest weer even wennen nadat ik op je Alp had gereden, langzame bochten met die motor zijn nog makkelijker.

BMW K46/S1000RR (te koop!), K26/R1200RT, E61/550i

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jolke
@Grubeater en dat is dus de werkelijke reden dat zoveel mensen met een grote topkoffer rijden. :D

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01:35

Destruction

(ex-)Automonteur

Een topkoffer, die zoek ik nog voor de Fazer. Iemand een tip voor een betaalbare koffer, of vooral de montagebeugels? :)

* Destruction gaat zo weer even scheuren. Dan gelijk ff foto's maken.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:13

thijsco19

KTM 990 SMT

@Destruction Ik heb nog een koffer staan die je zo mee mag nemen, zit verder alleen geen montage plaat of beugels bij.
Zal morgen foto's maken.

Weet zo uit mijn hoofd niet welke type het is, het is wel een givi. Die zat op mijn eerste motor maar na een ongeluk was de motor financieel total loss. De montage spullen zaten er nog op en zijn met de motor weg gegaan, had achteraf het montage materiaal eraf moeten halen..

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
@Destruction Louis heeft betaalbare koffers die kwalitatief goed zijn. Ik ben al 2 keer een Louis topkoffer verloren, 1 keer omdat ik hem niet goed had vastgezet, 1 keer omdat een framedeel afbrak, en beide keren heeft de koffer het overleefd.
Pagina: 1 ... 171 ... 183 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True