Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.023.393 views

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:14

Vrijdag

De Zwarte

Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:04:
[...]

Kuipwerk er af schroeven en verkopen aan @Vrijdag .... Kan 'ie er mee posen in 't kwadraat :+
Nah, ik berijd liever een naakte tweeling 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vrijdag schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:07:
[...]

@timmie271 Je mag ook nog twee bougies zelf houden.... WIN-WIN voor je ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-01 16:46
Vrijdag schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:07:
[...]

Wil je op mijn rug?

de Duke is met het verhoogde zadel nu wel erg hoog namelijk..

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 10:59
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:08:
[...]

Hoe zal een 4 cilinder lopen op 2 cilinders?

Gamertag: timmie271

• R0y.
timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:08:
[...]

Hoe zou een 4 cilinder lopen op 2 cilinders?
Beter als op 1

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:06

fdees

Trust me I'm an Engineer

timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:08:
[...]

Hoe zal een 4 cilinder lopen op 2 cilinders?
Kort

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

• timmie271
Dan hoeven we dat niet meer te proberen :P

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-01 14:28

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:00:
Zo, de Caponord heeft nu ook 3 nieuwe lagers in het achterwiel, dat ging gelukkig wat soepeler dan het linksysteem :)

Nu eens kijken of ik het aandurf (en tijd/zin kan vinden :+) om kleppenstellen eens zelf te proberen. Controleren schijnt bij de Caponord redelijk makkelijk te zijn, maar voor daadwerkelijk stellen moeten de nokkenassen er uit. Een blok openmaken heb ik nog niet eerder zelfgedaan, het moet als het hele quarantainegebeuren over is wel weer betrouwbaar zijn voor woonwerk-verkeer :+
Het nieuwe pand van Rob had ik online al gezien en in Google Maps maar het adres aangepast. :+

Na de corona maatregelen kun je weer zelf klussen bij Rob. Toch fijn zo'n zelfsleutel concept.
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:08:
[...]

De V twin van @Vrijdag heeft 2 bougies per cilinder, niemand houd dus bougies over.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

fdees schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:37:
[...]

Met die JaJaBor kreeg ik zelf mijn helm niet meer over mijn hoofd 8)7 . In een Bayard zitten wel uitsparingen maar die zijn zo ondiep dat ik er gok ik net een bierviltje in kan steken om die helm nog over mijn hoofd te krijgen :X

Zou geen eens die van 8 mm durven te proberen of ik moet een andere helm kopen :'(
Klinkt niet als heel prettig :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• timmie271
Grubeater schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:28:
[...]

De V twin van @Vrijdag heeft 2 bougies per cilinder, niemand houd dus bougies over.
Dat betekent dat ik mag gaan lopen :o

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-01 17:36
timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:30:
[...]

Dat betekent dat ik mag gaan lopen :o
:Y
>:)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-01 17:00
@Grubeater volgens mij kan zelf sleutelen nu ook al, alleen niet met hulp van hem. Er was iemand bezig toen ik mijn wiel bracht in ieder geval :) Er zit ook meer dan genoeg ruimte tussen de twee bruggen nu, en de werkbank is ook lang genoeg om onderling afstand te houden.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• timmie271
Dan pik jouw bougies wel in :+

Als dat iridium bougies zijn tenminste (kom ik er alleen nog steeds 2 tekort) :+
Maar deze 650 valt tenminste niet uit elkaar (tot nu toe) zoals die 250 in de laatste rit vorig jaar :P

• Vuikie
timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:41:
[...]

Dan pik jouw bougies wel in :+

Als dat iridium bougies zijn tenminste (kom ik er alleen nog steeds 2 tekort) :+
Maar deze 650 valt tenminste niet uit elkaar (tot nu toe) zoals die 250 in de laatste rit vorig jaar :P
:+

Hehe, moet je wel de juiste pijpsleutel meenemen, bij een BMW liggen ze wat dieper. Volgens mij zijn het geen iridium bougies, maar ze zullen het wel doen ;)
En nee, ik heb geen twinspark, dus ik zal dan moeten gaan lopen ;w

• timmie271
Vuikie schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:47:
[...]

:+

Hehe, moet je wel de juiste pijpsleutel meenemen, bij een BMW liggen ze wat dieper. Volgens mij zijn het geen iridium bougies, maar ze zullen het wel doen ;)
En nee, ik heb geen twinspark, dus ik zal dan moeten gaan lopen ;w
* timmie271 hoort het al.....

Ik ga dan wel bij iemand achterop :+

Of niemand pikt mijn bougies in dan komt het ook wel goed :P

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:12
Als ik mijn kenteken door rdw site check staat er nu al een week dat ik geen verzekering heb, normaal was dat niet zo lang dacht ik....

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

kneusteun schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:08:
Als ik mijn kenteken door rdw site check staat er nu al een week dat ik geen verzekering heb, normaal was dat niet zo lang dacht ik....
Dan mag ik hopen dat die fiets nog niet ál te lang op je naam staat. Verzekeraars zijn helaas ooit 'traag' met doorgeven van dat soort info (als in: Het is goedkoper om 't maandelijks als 'bulk-import' te doen).

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:04
Leviathius schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:19:
[...]

Helaas niet, wat ik heb gezien op internet ligt de top ergens rond de 180. Ze hebben inderdaad hetzelfde blok gebruikt als alle andere 650cc paralleltwin motoren van Kawasaki, maar bij de Vulcan hebben ze hem zo getuned dat hij meer koppel onderin heeft en dus wat minder paarden bovenin. Vandaar ook dat de Vulcan 61pk heeft en zo'n er-6 bijna 70 volgens mij.
Toevallig vd week 196 gehaaldt met mn Versys 650, met klein beetje wind mee 8)

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:12
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:11:
[...]

Dan mag ik hopen dat die fiets nog niet ál te lang op je naam staat. Verzekeraars zijn helaas ooit 'traag' met doorgeven van dat soort info (als in: Het is goedkoper om 't maandelijks als 'bulk-import' te doen).
Hoezo ik heb al een groene kaart ontvangen dus kan gewoon aantonen dat de ingangsdatum gewoon klopte.
Dan zie ik dat als issue voor mijn verzekeraar niet voor mij.

Vind het gewoon vreemd dat het al een week duurt om bij de RDW dat te zien.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

kneusteun schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:14:
[...]

Hoezo ik heb al een groene kaart ontvangen dus kan gewoon aantonen dat de ingangsdatum gewoon klopte.

Dan klopt de administratie van je verzekeraar dus wel maar is de wijziging bij de RDW nog niet door gevoerd. Lullig als je staande gehouden wordt op het moment dat je dat stukje papier niet aantoonbaar bij je hebt maar.... Niks aan de hand.

Voor een verzekeraar is een 'bulk-mutatie' goedkoper om door te voeren dan dat ze dat pér mutatie afzonderlijk moeten doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 04-05-2020 20:21 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 19:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Lang zitten wikken en wegen, maar per vandaag ben ik ook eigenaar van een Honda CBR 1000F; mijn eerste eigen motor. Fan-tas-tische eerste paar kilometers gereden! Netjes onderhouden, originele handleiding er zelfs bij. Enige aandachtspuntje is dat het brandstofmetertje niet goed werkt, dus daar moet ik even in duiken hoe zoiets werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s45zE0rTvkcVqXpNtoP3bexy6do=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yf3xjmzICtIcKdr2dTUtNoY6.jpg?f=user_large

Ik loop bij thuiskomst ook gelijk tegen het eerste probleem aan. Ik krijg 'm met geen mogelijkheid op de bok met zijn gewicht en mijn stokjes van armen... :')

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 16:55

Youk

Volvo For Life

@Bastiaan Ik weet niet hoe het met zo'n CBR 1000 zit, maar mijn VFR zet ik op de bok zonder kracht van mijn armen. Het enige wat ik doe is de motor begeleiden en verder een goede trap met volle gewicht op de bok. Soms heb ik zelfs schrik dat ze te ver naar achter gaat vliegen.

Volvo Classic Club Belgium

• R0y.
Bastiaan schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:02:
Lang zitten wikken en wegen, maar per vandaag ben ik ook eigenaar van een Honda CBR 1000F; mijn eerste eigen motor. Fan-tas-tische eerste paar kilometers gereden! Netjes onderhouden, originele handleiding er zelfs bij. Enige aandachtspuntje is dat het brandstofmetertje niet goed werkt, dus daar moet ik even in duiken hoe zoiets werkt.

[Afbeelding]

Ik loop bij thuiskomst ook gelijk tegen het eerste probleem aan. Ik krijg 'm met geen mogelijkheid op de bok met zijn gewicht en mijn stokjes van armen... :')
Normaal vind ik van die chromen kachelpijpen op zulke motoren zo lelijk niet zo mooi maar bij jouw motor vind ik de uitlaat mooi en er goed bij passen (y)

Veel plezier ermee.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[Afbeelding]

Hoezo wil je dat apparaat persé op een instabiele 'bok' zetten? Gewoon de jiffy (zijstandaard) uit klappen en 't apparaat stevig laten staan in een '3-Poot constructie' samen met de twee aanwezige wielen welke er standaard al onder zitten >:)

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:38

A13X

Dude

[Afbeelding]

Je vriendin of moeder even vragen of ze het voor je doen? :+

* A13X rent

Maar zoals @Youk al zegt, geen kracht maar moment gebruiken. Losjes centreren op punten van de bok en dan met een beetje lompe gang erop trekken. Doordat je meteen waar vaart maakt druk je hem er zo op.

@Will_M ooit wel eens makkelijk met je ketting smeren :P

Awesome

• Vuikie
@Bastiaan Gefeliciteerd man. Veel veilige kilometers toegewenst.

Wat het opbokken betreft, ik doe dat nooit vanaf het stuur. Ik ga altijd op de bok staan en trek de motor omhoog aan mijn zijkoffersteun. Jij zou dat met het passagiershandsvat kunnen doen...

• Chakotay
@Bastiaan veel plezier ermee :) Opbokken gaat zoals eerder gezegd voornamelijk met kracht vanuit je been, een rukje met je armen geven is meer begeleiding. Er zit een mooi handvat achterop zo te zien :)

En wat @Will_M zegt, ik gebruik mijn bok eigenlijk alleen maar als het achterwiel van de grond moet voor onderhoud e.d.. Op de normale zijstandaard staat het over het algemeen een stuk stabieler.

[ Voor 6% gewijzigd door Chakotay op 04-05-2020 21:51 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:17

botoo

💀 too old to die young

Zolang je je jiffy maar niet op het gras uitklapt :F

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

[Afbeelding]

Welcome to the club :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Chakotay
botoo schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:59:
Zolang je je jiffy maar niet op het gras uitklapt :F
Zo'n oude CBR heeft nog een mooie kofferbak, daar kan je prima een plankje in meenemen voor onder de jiffy op zachte ondergronden :P

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Zo'n oude CBR heeft nog een mooie kofferbak, daar kan je prima een plankje in meenemen voor onder de jiffy op zachte ondergronden :P
Deksel van een jampot :9

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 15:53
Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:00:
Zo, de Caponord heeft nu ook 3 nieuwe lagers in het achterwiel, dat ging gelukkig wat soepeler dan het linksysteem :)

Nu eens kijken of ik het aandurf (en tijd/zin kan vinden :+) om kleppenstellen eens zelf te proberen. Controleren schijnt bij de Caponord redelijk makkelijk te zijn, maar voor daadwerkelijk stellen moeten de nokkenassen er uit. Een blok openmaken heb ik nog niet eerder zelfgedaan, het moet als het hele quarantainegebeuren over is wel weer betrouwbaar zijn voor woonwerk-verkeer :+
Hoe is het uiteindelijk gelukt met de lagers uit het linksysteem? (ja ik ben een lazy fcuk die geen zin heeft om terug te lezen :+ )
#wepostentesnel 8)

• timmie271
SniperGuy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:04:
[...]

Hoe is het uiteindelijk gelukt met de lagers uit het linksysteem? (ja ik ben een lazy fcuk die geen zin heeft om terug te lezen :+ )
#wepostentesnel 8)
met een 10 ton pers oid :P

• Chakotay
[...]

#wepostentesnel 8)
Jup, @thijsco19 heeft een alu busje op maat gedraaid, en die met een flinke pers door de lagers heen gejaagd. Vandaag heb ik ook de achterwiellagers laten vervangen, net na de herdenking de boel weer in elkaar gesleuteld, en eindelijk weer eens een rondje gereden *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Chakotay op 04-05-2020 22:06 ]

• timmie271
[...]

#wepostentesnel 8)
thijsco19 in "Hét grote motortopic - Deel 24"

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:05:
[...]

met een 10 12 ton pers oid :P

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:17

botoo

💀 too old to die young

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:03:
[...]

En daar sta je dan op het zachte gras te balanceren met je motor aan één hand te friemelen met het slotje van je kofferbak met je andere hand, je reikt achterover en op het moment dat je je plankje hebt . . . . :X

;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• timmie271

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kort door de bocht: Alles past met een hamer en als 't niet meer past met een hamer.... Dan is de hamer té klein >:)

• Chakotay
@Will_M en elk stuk gereedschap is een hamer! Behalve de schroevendraaier, dat is een bijtel.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:04

thijsco19

KTM 990 SMT

Effe paar plusjes uitgedeeld hierboven. :D

Helaas kwam ik er vandaag achter dat de accu van m'n motor leeg was, de startmotor ging met moeite rond.
De motor heeft sinds ik hem opgehaald heb (de 11e) niet meer gereden, of gestart geweest.
Voor een motor die net afgeleverd is en een beurt heeft gehad is dat niet helemaal normaal lijkt mij. :X
En nee, er zitten geen elektronische accessoires op waar eventueel stroom kan lekken.

Zojuist dus maar weer een mailtje gestuurd.
De motor word sowieso morgenochtend opgehaald om de radiateur te vervangen, kunnen ze mooi gelijk de accu meepakken.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Chakotay
@thijsco19 in 3 weken stilstand leeg is wel wat snel inderdaad... Je zou toch wel verwachten dat ze een motor voor aflevering even een nachtje aan de druppellader hangen voor de zekerheid. Heb je dat zelf nog gedaan, of mag de garage het uitzoeken omdat ze hem toch al komen halen?

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:19

iRacing Profiel

• timmie271

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 15:53
Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:06:
[...]

Jup, @thijsco19 heeft een alu busje op maat gedraaid, en die met een flinke pers door de lagers heen gejaagd. Vandaag heb ik ook de achterwiellagers laten vervangen, net na de herdenking de boel weer in elkaar gesleuteld, en eindelijk weer eens een rondje gereden *O*
Goed bezig, ik krijg een beetje zulke visioenen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPCMqVp1a2K-Af4-sKuA4SrXLWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MrkR8Hu3btNDtjntO5Zd7oPc.png?f=fotoalbum_large

• Chakotay
@Wild Chocolate heh, daar heb ik een dooie eekhoorn van :p

@SniperGuy _O-

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@thijsco19 Laat meteen de hele 3-eenheid qua elactra (Dynamo / SR / Accu) even goed doormeten. Ik stond afgelopen jaar ook 'stil' in Duitsland nadat m'n accu niet meer wilde doen wat 'ie moest doen en kon m'n brommer vervolgens achter op een vrachtwagen naar NL laten transporteren doordat de boord-electronica vervolgens ook niet meer wilde werken.

Ik mocht zelf verder slapen achter op bij @Edwintje....

[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 04-05-2020 22:24 ]

• timmie271
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:22:
@thijsco19 Laat meteen de hele 3-eenheid qua elactra (Dynamo / SR / Accu) even goed doormeten. Ik stond afgelopen jaar ook 'stil' in Duitsland nadat m'n accu niet meer wilde doen wat 'ie moest doen en kon m'n brommer vervolgens achter op een vrachtwagen naar NL laten transporteren doordat de boord-electronica vervolgens ook niet meer wilde werken.
Ja maar wie draait de + en - kabel dan ook om :+

• Chakotay
timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:24:
[...]

Mijn collega een paar maanden terug met startkabels. Blithering idiot, gelukkig heeft het me alleen een zekering gekost :X

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:04

thijsco19

KTM 990 SMT

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:17:
@thijsco19 in 3 weken stilstand leeg is wel wat snel inderdaad... Je zou toch wel verwachten dat ze een motor voor aflevering even een nachtje aan de druppellader hangen voor de zekerheid. Heb je dat zelf nog gedaan, of mag de garage het uitzoeken omdat ze hem toch al komen halen?
Nee, maar aangezien ik die dag ongeveer 100 km heb gereden naar huis mag ik wel verwachten dat de accu vol genoeg is.
Mocht de accu op dat moment echt al slecht zijn hadden ze dat prima kunnen meten.

Ik laat het nu aan hun over. Het zou netjes zijn als ze een nieuwe accu erin plaatsen.
SniperGuy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:19:
[...]

Goed bezig, ik krijg een beetje zulke visioenen :+

[Afbeelding]
Haha, moet eerlijk zeggen dat ik bij de eerste 'knal' er inderdaad zo bij zat O-) .
De druk liep aardig op en begon toch beetje te twijfelen of het wel zou werken totdat het lager een stukje bewoog. Dat gaat gepaard met een, vaak, luide 'knal'.
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:22:
Goed idee. Is natuurlijk prima mogelijk dat de accu niet goed werd opgeladen of dat het elektra systeem zelf minder goed is en voor lekstroom zorgt.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• timmie271
Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:25:
[...]

Mijn collega een paar maanden terug met startkabels. Blithering idiot, gelukkig heeft het me alleen een zekering gekost :X
En dat zullen vast niet van die stekkers zijn geweest die om kon draaien in het midden zoals hier het geval was?

Maar allemachtig dan ben je ook dom om ze kruislings aan te sluiten :X :X :X

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

timmie271 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:24:
[...]

Technisch gezien deed ik dat zelf... Maar welke Chinese BOER maakt die kleur-combi mogelijk met kabels bij een Duits hotel? :*)

• Chakotay
@timmie271, nope, hij had gewoon rood op - en zwart op + van zijn auto aangesloten. Dat doe / controleer ik dus voortaan altijd zelf...

• timmie271
Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:27:
@timmie271, nope, hij had gewoon rood op - en zwart op + van zijn auto aangesloten. Dat doe / controleer ik dus voortaan altijd zelf...
Je kan best zwart op + en rood op - aansluiten, maar dat moet je de andere kant op ook doen. Anders zegt het inderdaad poef :+

En blijkbaar heb jij het goed gedaan en je collega dus niet..

• Chakotay
@timmie271 jup, ik ging er vanuit dat hij ze gewoon normaal aangesloten had. Iets met assumptions en fuckups enzo :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Youk schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:10:
@Bastiaan Ik weet niet hoe het met zo'n CBR 1000 zit, maar mijn VFR zet ik op de bok zonder kracht van mijn armen. Het enige wat ik doe is de motor begeleiden en verder een goede trap met volle gewicht op de bok. Soms heb ik zelfs schrik dat ze te ver naar achter gaat vliegen.
Je moet idd niet willen trekken aan de motor/het gewicht, gestrekt been op de bok en eventueel helpen door met een hand de motor als het ware 'omhoog' vast te pakken en te trekken, zo zet je ook meer kracht vanuit je benen. Ik heb er soms wat moeite mee vanwege wat zwakkere enkels, maar gaat prima. :)

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:30:
@timmie271 jup, ik ging er vanuit dat hij ze gewoon normaal aangesloten had. Iets met assumptions en fuckups enzo :+
Met normale stekers is 't ook niet mogelijk om zwart op rood om te polen ín een kabel... Maar ik ga tegenwoordig dus ook maar niet meer uit van 'normaal' spul.

Heb 't Hotel in Dasburg een paar weken later overigens wel voorzien van een gratis setje degelijke kabels welke goed gepoold zijn zodat 't daar niet nogmaals voor gaat komen.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 19:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Joopieboy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:34:
[...]

Je moet idd niet willen trekken aan de motor/het gewicht, gestrekt been op de bok en eventueel helpen door met een hand de motor als het ware 'omhoog' vast te pakken en te trekken, zo zet je ook meer kracht vanuit je benen. Ik heb er soms wat moeite mee vanwege wat zwakkere enkels, maar gaat prima. :)
(en @anderen met dit advies...)

Dit is ook de eerste motor waarbij ik tegen dit issue loop; op een aantal anderen waar ik op gereden heb ging het altijd feilloos. Met het momentum heb ik inderdaad meermaals geprobeerd. Als ik dat momentum heb en ik sta met mijn volle gewicht op de bok komt het achterwiel wel licht van de grond, maar ik krijg 'm met geen mogelijkheid óver het punt dat 'ie in de bok 'valt'. Ook niet als ik die steun omhoog trek.

Morgen even duimen dat er wat motorzaken in de regio open zijn voor een deftig slot, dan kunnen we hier ook gelijk even naar kijken.

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
* Bommes gaat morgen maar weer eens een rondje motoren.. 8)

Afbeeldingslocatie: https://www.myrouteapp.com/s3static/route/2077192.png

Ik heb hem ook maar aan mijn verzameling op mijn site toegevoegd:
http://www.dustyroads.nl/motorroutes/

Voor de Corona preppers..
Nou ja eigenlijk voor de wilde honden die niet kunnen wachten tot we straks weer mogen reizen.
Voor hun heb ik ook mijn 2020 route even gedeeld.

Afbeeldingslocatie: https://www.myrouteapp.com/s3static/route/2743868.png

3744 km's off fun.
Nou ja als je in de buurt van Eindhoven woont dan toch, woon je noordelijker dan is het nog wat meer., :P

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Bommes schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:48:

[Afbeelding]

Nou ja eigenlijk voor de wilde honden die niet kunnen wachten tot we straks weer mogen reizen.

[Afbeelding]

3744 km's off fun.
Nou ja als je in de buurt van Eindhoven woont dan toch, woon je noordelijker dan is het nog wat meer., :P
Als je wilt dan heb ik nog wel een leuk (NL) adresje voor je in Z.O, Frankrijk!! Brabo welke daar voor zichzelf begonnen is :9

• Chakotay
@Bommes ik kijk al uit naar de stokbroodfoto's *O*

• Bommes
  • Nu online
Ik bedenk me net dat dat ritje van morgen best wel wat dijkjes bevat.
Met al die schijnheilige Corona fietsers is dat misschien niet zo een succes nu.. :|

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Bommes schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:11:
Met al die schijnheilige Corona fietsers is dat misschien niet zo een succes nu.. :|
Door de weeks valt dat reuze mee en is niet alles afgesloten, komt goed, lekker genieten. :)

• Chakotay
Joopieboy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:12:
[...]

Door de weeks valt dat reuze mee en is niet alles afgesloten, komt goed, lekker genieten. :)
Morgen is wel een feestdag voor redelijk veel mensen... Ik laat hem staan in ieder geval.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:12:
[...]

Morgen is 't 5-5 in een lustrumjaar dus iedereen is vrij tenzij 't NIET opgenomen is in de CAO.

• Bommes
  • Nu online
Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:13:
[...]

Morgen is wel een feestdag voor redelijk veel mensen... Ik laat hem staan in ieder geval.
Nou ja dat dus .. :/

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:13:
[...]

En ik maar werken morgen ;(

• Chakotay
Joopieboy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:15:
[...]

Ik zal aan je denken als ik op de bank zit niets te doen :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Chakotay schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:15:
[...]

Ik zal aan je denken als ik op de bank zit niets te doen :+
Heel fijn, dat geeft steun :+

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:16:
[...]

Heel fijn, dat geeft steun :+
Naaien ze je nou in je éérste jaar al een oor aan? Ik zou @Raym09 toch eens gaan vragen waar 'ie je in betrokken heeft >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 04-05-2020 23:20 ]

• timmie271
Bommes schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:11:
Gisteren was het ook al een ramp. Bijna geen motor tegengekomen, maar dat hebben de fietsers wel rechtgezet :|
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:19:
[...]

Naaien ze je nou in je éérste jaar al een oor aan? Ik zou @Raym09 toch eens gaan vragen waar 'ie je in betrokken heeft >:)
Zag het wel die ninja-edit >:)
[...]

Mag morgen ook van 14.30u tot 23u werken :P

[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 04-05-2020 23:23 ]

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:39
[...]

Ik krijg dat tegenwoordig niet eens meer geloof ik.. Zit in de verzekerings-app zeggen ze dan, wil je fysiek moet je hem zelf maar uitprinten.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22

• BvZwolle
  • Laatst online: 07:02
Bommes schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:48:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

3744 km's off fun.
WTF, dat is exact dezelfde route die mijn vrienden en ik in de planning hebben voor 12 juni.... O-)

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:38

A13X

Dude

Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:19:
[...]

Die spijker moet niet zo zeuren, die is net een week vrij geweest ;)

Maar idd in de metalektro cao ben je op 5 mei lustrumjaar niet vrij.... Ze vinden dat we al genoeg vrij in de cao hebben zitten. En met 27 verlof + 13adv hebben ze misschien ook wel een puntje... :P

Awesome

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Raym09 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 00:19:
[...]

Die spijker moet niet zo zeuren, die is net een week vrij geweest ;)

Maar idd in de metalektro cao ben je op 5 mei lustrumjaar niet vrij.... Ze vinden dat we al genoeg vrij in de cao hebben zitten. En met 27 verlof + 13adv hebben ze misschien ook wel een puntje... :P
Sjeng oan de Geng, dus >:)

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
[...]

Ik zal aan je denken morgen!

Als ik lekker lui op de bank hang met een biertje :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Goeiemorgen dan maar vanaf mijn werk, was wel lekker rustig vanochtend onderweg. ;)

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-01 14:06
Bastiaan schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:47:
[...]

(en @anderen met dit advies...)

Dit is ook de eerste motor waarbij ik tegen dit issue loop; op een aantal anderen waar ik op gereden heb ging het altijd feilloos. Met het momentum heb ik inderdaad meermaals geprobeerd. Als ik dat momentum heb en ik sta met mijn volle gewicht op de bok komt het achterwiel wel licht van de grond, maar ik krijg 'm met geen mogelijkheid óver het punt dat 'ie in de bok 'valt'. Ook niet als ik die steun omhoog trek.

Morgen even duimen dat er wat motorzaken in de regio open zijn voor een deftig slot, dan kunnen we hier ook gelijk even naar kijken.
Kijk dan even of je middenbok nog goed is. Mijn oude Diversion kreeg ik ook altijd heel moeilijk op de middenbok. Na een paar maanden bleek dat die doormidden gebroken was, waardoor ik hem er dus niet meer makkelijk op kreeg.

@Joopieboy Goedemorgen vanaf mijn thuiswerkplek :>

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-01 14:28

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Bommes Ze zijn aan het werk aan de N844 tussen Nijmegen en Malden. Volgens mij zit het ten zuiden van de Intratuin dicht. Ze zijn al klaar: https://www.gelderland.nl/N844

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqIpOryDK7M5wCai7SRArm8yXJ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kiReMhWrwVFu3tqCZMuWlOkX.png?f=user_large

Deze weg is ook net wat leuker dan de N844.

En je reed deze rit al als "Toertocht van rijschool Heeze (Aalst/Waalre), startpunt Nuenen, lengte: 180km"

[ Voor 5% gewijzigd door Grubeater op 05-05-2020 08:21 ]

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:56

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Zo, vandaag weer motorlessen. Hopelijk nu wel in 1x afmaken naar het eindexamen toe.
Overzicht tot nu toe: oktober begonnen met rijlessen AVB, begin december examen gedaan en geslaagd.
Instructeur houdt altijd winterstop van half december tot half februari. Tussendoor theorie geslaagd, gezondheidsverklaring en pak gehaald.
Eind februari weer begonnen met lessen (AVD) en toen was 't corona en weer klaar....
Al lang bezig met het traject, maar ik heb geen haast en vind het nog steeds leuk om te doen.
Wel al vele motoren te koop zien komen en gaan, maar ik koop er pas een als ik het rijbewijs heb.

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:14
Joopieboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 07:29:
Goeiemorgen dan maar vanaf mijn werk, was wel lekker rustig vanochtend onderweg. ;)
Ja, goedemorgen vanuit de woonjamer. :w
Was hier ook rustig van de slaapkamer naar de woonkamer vanochtend. :+

• Vuikie
Goedemorgen allemaal vanaf mijn thuiswerkplek. Ik hoef niet te werken, maar nu de rest niet werkt kan ik even rustig doorwerken, zonder elk half uur gebeld te worden...

Voor de mensen die lekker op de motor stappen: Veel plezier ;)

• Bommes
  • Nu online
Grubeater schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:18:
@Bommes Ze zijn aan het werk aan de N844 tussen Nijmegen en Malden. Volgens mij zit het ten zuiden van de Intratuin dicht. Ze zijn al klaar: https://www.gelderland.nl/N844

[Afbeelding]

Deze weg is ook net wat leuker dan de N844.

En je reed deze rit al als "Toertocht van rijschool Heeze (Aalst/Waalre), startpunt Nuenen, lengte: 180km"
Thanks.. voor de route optie/opmerking.
Inderdaad heb ik hem al een keer gereden.
In 2015 samen met @DrivinUCrazy toen nog op zijn vorige motor.
Daarna heb ik hem met mijn ex nog wel een keer gereden.

Voor nu heb ik mijn klus kleren maar aan gedaan.
Gisteren het kozijn en deur in mijn gangetje naast mijn huis omgedraaid en meteen geschuurd.
Dat moet nu even wat grondverf overheen eigenlijk.
@BvZwolle hoe dan?
Route online ergens gevonden?
Of heb ik hem al eens eerder hier gepost?

[...]

Ik ook hoor.. :(:)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01 16:44
Will_M schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:14:
[...]

Morgen is 't 5-5 in een lustrumjaar dus iedereen is vrij tenzij 't NIET opgenomen is in de CAO.
of het telt wel als feestdag maar er is altijd personeel aanwezig :+

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
mr_zippey schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:38:
[...]

Ik krijg dat tegenwoordig niet eens meer geloof ik.. Zit in de verzekerings-app zeggen ze dan, wil je fysiek moet je hem zelf maar uitprinten.
Precies, heel praktisch ook. Als je een keer gecrasht bent wil je er niet afhankelijk van zijn of je telefoon het nog doet om de papierwinkel af te handelen. In het buitenland zijn ze ook niet altijd gecharmeerd van het niet bij je hebben van de officiële papieren, ook al mag die verzekeraar vinden dat de app officieel genoeg is. Vooral Duitsers willen graag het officiële document hebben.
En dat heb ik de klanten'service' van mijn toenmalige verzekeraar ook in heel duidelijke bewoordingen laten weten. Ze gingen er niets mee doen.

Dat gezegd hebbende; ik krijg wel nog een groene kaart van de KNMV. Daar maak ik dan weer een kopietje van op een iets kleiner formaat, en die lamineer ik dan. Dat ligt altijd onder het zadel (vandaar het iets kleinere formaat ;) ) zodat het beschermd is tegen weerinvloeden en toch altijd bij de motor zit.

@Bommes Is dat die route met die pannenkoekenbakker die niet overweg kan met meerdere bestellingen voor de frituur? Ik ben er wel nog eens pannenkoeken gaan eten, dat kan die wél. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:23

Destruction

(ex-)Automonteur

Thoit schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:18:
[...]

Kijk dan even of je middenbok nog goed is. Mijn oude Diversion kreeg ik ook altijd heel moeilijk op de middenbok. Na een paar maanden bleek dat die doormidden gebroken was, waardoor ik hem er dus niet meer makkelijk op kreeg.
Bekend probleem van met name de Diversion 900 inderdaad. Heb bij de mijne toen ook een andere bok gemonteerd, toch wel handig om te hebben zeg maar ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brzHAqww318Yz3MiXUjqhZHCYvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wbptgoyz33UXUAwfnsan5za0.jpg?f=user_large

't is alweer een jaar geleden dat-ie op export is gegaan. Als-ie inmiddels niet is gesloopt zit er nu waarschijnlijk vodka in de tank :+

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

xos

[...]

Heb het ook gehad met de auto, foutje van de verzekeraar. Had digitaal bewijs dat de verzekering rond was alleen waren ze het vergeten om het door te geven waarna ik geheel geautomatiseerd een waarschuwingsbrief van de RWD kreeg. Was lange tijd niet thuis dus er bleek een boete te liggen bij thuiskomst.

Belletje naar de verzekeringsmaatschappij en het was zo opgelost. De verzekeringsmaatschappij kan een artikel 34 verklaring doorsturen naar de RDW waarin ze verklaren dat de verzekering in orde was en het een administratieve fout was waarna de bekeuring kwam te vervallen. Je kan dus zonder problemen rijden als je zeker weet dat je verzekering geldig is. Eventueel proactief de verzekeraar benaderen met het verzoek om het nogmaals door te geven, dit zou binnen 1 a 2 werkdagen doorgevoerd moeten zijn.

• Bommes
  • Nu online
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:28:
@Bommes Is dat die route met die pannenkoekenbakker die niet overweg kan met meerdere bestellingen voor de frituur? Ik ben er wel nog eens pannenkoeken gaan eten, dat kan die wél. :+
Ja inderdaad dat was die route, wij reden toen in een groepje van "mijn bekende" jij was de enige Tweaker die toen ik aansloot.
Verzamelen was toen in Aalst-Waalre bij de organiserende rijschool.
Leuke rit was dat.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik was eigenlijk benieuwd hoe lang ik mijn textielen pak al had, en dat valt mij eigenlijk tegen, of mee als je het zo wilt bekijken: :P
Joopieboy schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:24:
[...]

Zag er idd erg mooi uit, maar ik vond ze ook wel heel erg aan de prijs. :)

Ik ben uiteindelijk voor een nieuwe set van Motoport gegaan, Difi jas en broek met een Aerotex membraam en thermovoering. Goed te verstellen en alles en zat prima. Alleen de maten zijn een beetje maf, ik ben dan wel 1.97m maar met 84kg niet echt absurd zwaar. Jas moest ik een XXL nemen. :D
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waar ik altijd tegenaan liep bij veel stoffen pakken is dat ze vaak niet echt een 'model' hebben en snel erg slonzig staan, ik ben best wel smal gebouwd en lang dus dat is echt drama. En veel jassen hebben standaard al een ruimte voor een bierpens. :+
Februari 2015 gekocht, dus 'maar' 5 jaar oud. Wel zat meegemaakt ermee. En toen was ik nog 'dik' @SmurfLink, 84kg maar liefst. :P

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Joopieboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:29:

Februari 2015 gekocht, dus 'maar' 5 jaar oud. Wel zat meegemaakt ermee. En toen was ik nog 'dik' @SmurfLink, 84kg maar liefst. :P
Pff, olifant hoor! :+

I have stability. The ability to stab.

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:44
Joopieboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:29:
Ik was eigenlijk benieuwd hoe lang ik mijn textielen pak al had, en dat valt mij eigenlijk tegen, of mee als je het zo wilt bekijken: :P

[...]

Ik heb mijn broek en handschoenen ook al 6 jaar. Eerste setje van Motoport ook. Al dik drie jaar niet meer waterdicht, maar nooit vervangend winter-/regen spul gekocht. Elke keer als ik het overweeg is het alweer bijna het einde van de kou. :P (Zomerzooi is wel up-to-date)

[ Voor 12% gewijzigd door Nero22 op 05-05-2020 14:40 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-01 14:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Er mag weer gelest worden. Dus maandag een opfriscursus van 2 uur bij verkeersschool Blom. Ben vanaf volgende week lekker vrij, dus regelmatig er op uit, met motor of racefiets.

En dan per 2 juni starten bij nieuwe werkgever, op de motor :)

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Equator schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:41:
Er mag weer gelest worden. Dus maandag een opfriscursus van 2 uur bij verkeersschool Blom. Ben vanaf volgende week lekker vrij, dus regelmatig er op uit, met motor of racefiets.

En dan per 2 juni starten bij nieuwe werkgever, op de motor :)
Lekker, wat voor motor heb je / ga je nemen voor woon -werkverkeer?

XMCS Netherlands

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-01 14:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Requiem19 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:45:
[...]

Lekker, wat voor motor heb je / ga je nemen voor woon -werkverkeer?
Ik heb, na altijd geroepen te hebben dat ik ooit een BMW wilde, een R1150R gekocht :)

Voorheen reed ik Kawasaki Zephyr, later een Yamaha Diversion 900. Nu na 8 jaar weer een motor gekocht, en dat is deze BMW geworden..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JuRVm1MJ7ZKE9BJYbU0ic1xBdNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lom21cSu8XPn6SEA6SiQNWZ3.jpg?f=fotoalbum_large

Maar die stond al een keer eerder in jet topic :)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nero22 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:39:
[...]

Ik heb mijn broek en handschoenen ook al 6 jaar. Eerste setje van Motoport ook. Al dik drie jaar niet meer waterdicht, maar nooit vervangend winter-/regen spul gekocht. Elke keer als ik het overweeg is het alweer bijna het einde van de kou. :P (Zomerzooi is wel up-to-date)
Afgelopen jaar de tip gehad om hem eens in de droger te doen op een lage stand, nu nog eens een normale bui treffen en kijken wat ie doet. Hoosbui proef is ie zeker niet meer, heeft mij al eens een verzopen telefoon opgeleverd. :+ Maar tot zover doet ie het erg goed, rijd er het hele jaar door mee rond, met uitzondering van pekel en min zoveel.

Volgende keer ga ik voor een stap hoger, een Dane pak met Goretex, kijken hoe dat bevalt. :)

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Ik ben regelmatig aan het meekijken met jullie mooie motoren en interessante motorritten, ik ben (normaal gesproken) meer een lurker zegmaar.

Maar ik ben toch wel benieuwd of jullie het gevoel wat ik op dit moment heb bij motorrijden heb ook herkennen;
Ik rijd nu 8 jaar motor, nog steeds op mijn eerste motor (Suzuki GSR 600 '06). Ik voel dat motorrijden (nog steeds) in mijn hart zit. Met als hoogtepunt twee keer op vakantie met de GSR naar Noorwegen (helaas al een jaar of 5 geleden).
Maar ik zit een beetje in een motor dipje. Ik rijd slechts enkele keren per jaar, en als ik dat doe heb ik er niet zoveel plezier meer aan. Ik denk dat mijn motor en ik uit elkaar zijn gegroeid ( :+ ), en/of mijn rijstijl is ook veranderd.

Waar ik vroeger ook graag lekker aan het jagen was (binnen de gestelde limieten uiteraard :+ ), is het nu vooral touren, regelmatig samen met ms Bensjero. Mijn eigen situatie is ook veranderd, van student in een huur appartement, naar huisbezitter met 4 jaar werkervaring.

Maar nu zit ik in dubio: houd ik (tijdelijk) op met motorrijden, of probeer ik ondanks dat ik weinig rijd, een motor te zoeken die bij me past; met de verwachting meer te gaan rijden omdat ik er weer meer lol in heb?

Zo. Dat lucht op :)

• FBTN
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-01 16:06
Joopieboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:54:
[...]

Afgelopen jaar de tip gehad om hem eens in de droger te doen op een lage stand, nu nog eens een normale bui treffen en kijken wat ie doet. Hoosbui proef is ie zeker niet meer, heeft mij al eens een verzopen telefoon opgeleverd. :+ Maar tot zover doet ie het erg goed, rijd er het hele jaar door mee rond, met uitzondering van pekel en min zoveel.

Volgende keer ga ik voor een stap hoger, een Dame pak met Goretex, kijken hoe dat bevalt. :)
Restyle in Barneveld is ook een zaak met goed betaalbaar spul en omdat ze de pakken zelf maken kun je bijv. ook 10cm langere broekspijpen krijgen. Was in mijn geval heel erg welkom.

I took the blue pill…

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Joopieboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:54:
[...]Volgende keer ga ik voor een stap hoger, een Dame pak met Goretex, kijken hoe dat bevalt. :)
Wat moet je met een dame pak? Je bent toch een vent?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

FBTN schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:57:
[...]

Restyle in Barneveld is ook een zaak met goed betaalbaar spul en omdat ze de pakken zelf maken kun je bijv. ook 10cm langere broekspijpen krijgen. Was in mijn geval heel erg welkom.
Goeie tip, zal eens kijken. Is hier wel een beetje een probleem. Jas nu is XXL, moet ik met een trui eronder blijven rijden anders gaat ie wapperen. :P Broeken zijn wel lengtematen gelukkig.

Pagina: 1 ... 158 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.