[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.218 views

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:19
Hackus schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:28:
Wat een baggerzootje was dat gister zeg. Man man, dit moet echt verbeteren. Had ook veel te maken met de overtredingen van Paok, maar toch. net als tegen Emmen i de laatste fase beslist.

nog ff over de VAR, je ziet zoals ik al eerder zei gebeuren dat scheidsrechters onzeker worden. Voor mij nog steeds niets dat hele VAR gebeuren
Ik vind het vooral idioot dat ze een deel zonder VAR spelen, scheids en grensrechters zijn onzekerder geworden met de VAR wat ik op zich positief vind. Immers bij twijfel gaat het door tenzij VAR dan anders aangeeft.
Echter door deze ronden zonder VAR te spelen, moeten ze bij twijfel weer zelf beslissen. Waar de VAR er juist voor zorgt dat die twijfel wordt weggenomen wanneer dat nodig is (corrigeren van de scheidsrechter) valt dat backup plan nu volledig weg. Resultaat: Scheidsrechters nemen dezelfde twijfelachtige beslissingen, maar nu is er geen VAR om te corrigeren. Ik denk dat wanneer afgelopen jaar geen 'VAR' jaar was geweest, de wedstrijd heel anders was gelopen, net als dat het een andere wedstrijd zou zijn geweest met een VAR erbij.

Ik ben op zich voor de VAR omdat het e.e.a. eerlijker kan/ meot maken, waar ik op tegen ben is dat het soms wel / soms niet wordt gebruikt en dat er nog best vaak wat mis gaat, of een VAR niet ingrijpt waar dat wel wenselijk was. Het is nu allemaal veel te interpretabel, waar het juist zwart wit zou moeten zijn.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@jbdeiman Denk oa aan afgelopen weekend met Ere. het gaat dus de kant op dat je compleet niets aan een scheids hebt, en alles vanuit de VAR komt. Wat dat gewoon VR wordt zonder A van assistent.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Siert zou echt een stadion verbod moeten krijgen

• jbdeiman
Hackus schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:42:
@jbdeiman Denk oa aan afgelopen weekend met Ere. het gaat dus de kant op dat je compleet niets aan een scheids hebt, en alles vanuit de VAR komt. Wat dat gewoon VR wordt zonder A van assistent.
Ik snap wat je bedoeld, maar dat is niet zoals men de VAR bedoeld. Deze is echt bedoeld als ondersteuning aan de scheidsrechter. Deze moet wanneer hij zeker is van zijn zaak zelf beslissen. Echter de bedoeling met de VAR is dat bij twijfel, de scheids geholpen kan worden.
Immers heb je er niets aan als de scheidsrechter twijfelt en daarom onterecht Wel of juist onterecht Niet een penalty toekent. Daar moet de VAR in helpen, kent die hem niet toe, was het het wel, dan wordt dat rechtgezet. Een VAR is niets anders dan een hulpmiddel (in de vorm van een Assistent Scheidsrechter met technologische hulpmiddelen)

De afspraken met de VAR en de R zijn naar mijn idee niet goed/ duidelijk genoeg, maar ook de regels worden nogal 'los' geïnterpreteerd, maar zijn ook vaak wel interpretabel. Een duw met 2 handen is een duw met 2 handen. Echter kan die in het zichtsveld van een scheidsrechter gebeuren, of er net buiten. (ook afhankelijk van zichtlijnen)
Let wel dat de scheidsrechter 22 man in de gaten moet houden, er gebeurt meer dan alleen een duel met de bal. Dreigt er een voorzet te komen, moeten ze naast de verdediger/ aanvaller die met de bal in duel zijn,ook de spelers die de voorzet willen ontvangen, of juist uitverdedigen in de gaten houden of daar niets onrechtmatigs gebeurt. De grensrechters zijn vooral met de (bij buitenspel denkbeeldige) lijnen bezig om daar ook op te letten.
Let wel dat een opvangleidster max 15 kinderen (afhankelijk van leeftijd) mag begeleiden, en daar gaat het er vaak rustiger en minder 'smerig' en chaotisch aan toe dan op een voetbalveld. Ga er maar aan staan alles in de gaten te houden.

Eigenlijk zou ik het liever zo zien:
- Lijntechnologie voor alle buitenlijnen (incl. doellijn), dan hoeft de grens daar minder scherp op te zijn.
- Buitenspel alleen vlaggen wanneer 100% zeker, (net als nu met de VAR)
- Meer focus op wat er in het veld (vlakbij) gebeurt: verdeel een eld maar eens in 4 vakken (iedere helft in 2-en), het kwart het dichtst bij de grens is voor de grens om volledig op te letten en dan de scheidsrechter helpen. Zij moeten dezelfde trainingen hebben als scheidsrechters, zodat er een arbitraal trio (dus niet een hoofd en assistenten, maar 3 scheidsrechters) ontstaat die het echt samen doen. Dan is er de VAR om echte beslissende fouten te overrulen.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:31
milotic schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:44:
Siert zou echt een stadion verbod moeten krijgen
Hij heeft zn momenten als je een of andere vage buitenlandse wedstrijd zit te kijken omdat je niks beters te doen hebt, dan voegen zn gekke weetjes, overdreven reacties en grapjes weleens wat toe.

Maar van een belangrijke spannende wedstrijd met een Nederlandse club moet hij voortaan maar weg blijven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-11 09:16
Er is al veel over gezegd, maar wat een schoppartij gister. De penalties waren niet hele zware, maar ik had ook het gevoel dat PAOK de overtredingen nodig had om het doel schoon te houden. Daar neem je dus risico's mee. En dat ze nergens tegen een rode kaar zijn aangelopen is een wonder. Die Paschalakis gaf toch wel even een nieuwe betekenis aan de term vliegende keep, toen hij Ziyech torpedeerde zeg.

Man van de wedstrijd? Biseswar. Wat een prachtige acties en goals, zeg. Ik heb echt tien schoppende Grieken gezien, en een juweeltje van een rasechte voetballer. Ziyech was in vorm, maar Biseswar was gewoon beter.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:17:
Achja, die Oostenrijkers gaan als ze van Club winnen er in de CL met 0 punten af.
Die bonuspunten zijn leuk, maar PSV gaat in de EL normaal gesproken meer halen en hopelijk zelfs overwinteren.
Die Oostenrijkers krijgen dan wel 4 punten gratis, waar een PSV nog wel twee wedstrijden voor moet zien te winnen.
Daarnaast moet PSV dus elk resultaat van die Oostenrijkers weten te matchen. In de huidige staat zie ik ze echt niet zomaar een wedstrijd of drie à vier winnen in de EL groepsfase.
Het één en ander is natuurlijk wel afhankelijk van loting en hopelijk krijgt Van Bommel het wat meer op de rit, maar ik reken me nog niet rijk.
Oostenrijk zou inderdaad ook geen concurrent moeten zijn. Het verschil is alleen zo groot door 2 jaar geleden waar Ajax natuurlijk tegen Rosenborg faalde en we helaas Feyenoord in de Cl hadden (die het nog niet eens zo slecht deden).
Yup, en dit jaar moeten we twee punten meer scoren dan Oostenrijk anders gaan ze inlopen. Het jaar wat gaat vervallen hebben we namelijk ook 2 punten meer gehaald dus gelijk blijven gaat je een plaats kosten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• milotic
Gonadan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:01:
[...]

Die Oostenrijkers krijgen dan wel 4 punten gratis, waar een PSV nog wel twee wedstrijden voor moet zien te winnen.
Daarnaast moet PSV dus elk resultaat van die Oostenrijkers weten te matchen. In de huidige staat zie ik ze echt niet zomaar een wedstrijd of drie à vier winnen in de EL groepsfase.
Het één en ander is natuurlijk wel afhankelijk van loting en hopelijk krijgt Van Bommel het wat meer op de rit, maar ik reken me nog niet rijk.

[...]

Yup, en dit jaar moeten we twee punten meer scoren dan Oostenrijk anders gaan ze inlopen. Het jaar wat gaat vervallen hebben we namelijk ook 2 punten meer gehaald dus gelijk blijven gaat je een plaats kosten.
mogen ze wel wat beter gaan spelen want het is echt los zand

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:20:
Lozano rond met Napoli volgens de Italiaanse media. Mijn ietwat vrije vertaling van:

[...]

De volgende aankoop van Napels, tenzij het een wending neemt, zou Hirving Lozano moeten zijn. Volgens de editie van Il Mattino moeten er echter nog enkele details worden overeengekomen. Ondanks het feit dat de partijen nu zeer dicht bij elkaar staan, zal Napels nog enkele uren proberen een kleine korting te krijgen op de 42 miljoen van de opzeggingsclausule. Want de totale overeenkomst is slechts een kwestie van tijd.

In de krant - zo lezen we - staat dat de advocaat Rigo de laatste details over de vijfjarige overeenkomst voor Raiola's rekening deponeert, allemaal al gecommuniceerd naar de PSV. Tussen de agent van de voetballer en Napoli was er een probleem, opgelost na de vergadering in Hotel Vesuvio. De Italiaanse club heeft de beeldrechten verbonden aan Mexico toegekend, maar niet alle andere. Alleen het sluiten van de deal wordt verwacht.
Hier in het Nederlands:
https://www.ed.nl/psv/psv...sfer-met-lozano~a0db5fb1/

Met 42 miljoen kunnen ze heel blij zijn.

• milotic
Inpakken en wegwezen, die jongen is absoluut geen 42 miljoen waard.

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:01:
[...]

[...]

Ik heb er wel vertrouwen in aangezien onze top 4 eigenlijk sinds lange tijd geen echte leegloop heeft gehad.
Allemaal zijn ze 1 of 2 spelers kwijtgeraakt, maar het zijn er geen 5/6 zoals wel eens gebeurd is.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 13:35

snmght

imho dan he

Hackus schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:42:
Vroeg me gisteren af of dat niet toch beter is. Die scheidsrechter kreeg natuurlijk al een bal tegen zich aan maar ik zag hem daarna nog een paar keer op niet de meest handige plek staan, cq in die zin spelbelemmerend werken. Zou het met VAR niet mogelijk zijn om de scheidsrechter buiten het veld te plaatsen? Bijvoorbeeld waar nu de vierde man staat? (Of juist aan de overkant, tussen de coaches werkt misschien veel discussie in de hand. ;) )

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
ph4ge schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:58:
[...]
Hij heeft zn momenten als je een of andere vage buitenlandse wedstrijd zit te kijken omdat je niks beters te doen hebt, dan voegen zn gekke weetjes, overdreven reacties en grapjes weleens wat toe.
De meningen over Sierd zijn verdeeld hier.
Ik heb altijd zoiets van "blijf als commentator maar gewoon ontopic"; hoef tijdens een voetbalwedstrijd echt niet te horen in welk pittoresk straatje in Valencia met mooie gekleurde muurschilderingen je de lekkerste rechtsgedraaide krabsalade kunt eten of waar de spelersvrouwen het liefst naar de kapper gaan.
Geef mij tien keer liever Jeroen Grueter, Jeroen Elshof, Evert ten Napel of een andere 'normale' commentator ipv Sierd.
Aan de andere kant vind ik de combinatie Kieft/de Mos ook tenenkrommend overigens.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:32

Typhone

Who Dares Wins

Wat betreft die VAR discussie: waarom gaan ze niet à la NHL gewoon netjes in het midden van de cirkel staan en geven tekst en uitleg aan het publiek waarom de beslissing genomen was. Kort en bondig.
À la dit YouTube: Referee McCauley delivers dramatic ruling for goal

• Gonadan

Gonadan

dvdkiwi schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:01:
De meningen over Sierd zijn verdeeld hier.
Ik heb altijd zoiets van "blijf als commentator maar gewoon ontopic"; hoef tijdens een voetbalwedstrijd echt niet te horen in welk pittoresk straatje in Valencia met mooie gekleurde muurschilderingen je de lekkerste rechtsgedraaide krabsalade kunt eten of waar de spelersvrouwen het liefst naar de kapper gaan.
Helemaal eens en dat deed hij dus gisteren voor een keer eens bijna niet, daarom vond ik hem zo geweldig. De grapjes die over de wedstrijd gaan vind ik dan alleen maar mooi.
Hij had nu amper tijd om Lonely Planet advies te geven.
Geef mij tien keer liever Jeroen Grueter, Jeroen Elshof, Evert ten Napel of een andere 'normale' commentator ipv Sierd.
Aan de andere kant vind ik de combinatie Kieft/de Mos ook tenenkrommend overigens.
Van die zure, saaie commentatoren die nooit op enig chauvinisme te betrappen zijn? Die dan continu zaken analyseren en de arbitrage in twijfel trekken en er dan zelf meestal naast zitten? Dat trek ik net zo slecht en is net zo off-topic als die toeristinformatie van Sierd. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Bij gebrek aan beter heb ik inderdaad liever die ouwe zure commentatoren ja ;)
Laten we het persoonlijke voorkeur houden.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 13:31
Als ie scheids echt partijdig was had ie de eerste gewoon net zo lang laten overnemen tot die erin zat. :+ Deze scheids behoort gewoon niet tot de top, maar om die nou de schuld te geven van alles. Zoals ik al eerder las door Biseswar zelf, ze hadden ook gewoon de 1-2 kunnen maken en Ajax breken.

[ Voor 19% gewijzigd door DoeEensGek op 14-08-2019 13:15 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik vond de scheids gisteren helemaal niet verkeerd. Er word gedaan alsof hij blind was. De pingels waren gewoon pingels. Het waren dan wel geen doodschoppen, maar het was gewoon volgens de regels.

En ja, spelers van PAOK en Ajax hadden wel een kaartje kunnen gebruiken. Maar ik zag geen afgezaagd enkels oid. Gewoon een voldoende pot van hem.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-11 18:05
loewie1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:29:
Nou Overmars, beurs trekken en Eriksen terug halen en een goede centrale verdediger want zo eindigen we 3de in de groepsfase
Op deze manier haal je de groepsfase niet eens.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@snmght dan lopen ze niet meer in de weg 😉
Staan er straks stuk of 10-12 langs de lijn

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:11:
[...]Helemaal eens en dat deed hij dus gisteren voor een keer eens bijna niet, daarom vond ik hem zo geweldig. De grapjes die over de wedstrijd gaan vind ik dan alleen maar mooi.
Hij had nu amper tijd om Lonely Planet advies te geven.
Ik vond het gisteren ook wel meevallen.
En de wedstrijd vroeg er ook wel om, bij een echt spannende wedstrijd of spannende fase heb ik liever alleen commentaar en wat meer rust.
Nu vulde hij de slechte/saaie fases een beetje op.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• DoeEensGek
PWM schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:16:
Ik vond de scheids gisteren helemaal niet verkeerd. Er word gedaan alsof hij blind was. De pingels waren gewoon pingels. Het waren dan wel geen doodschoppen, maar het was gewoon volgens de regels.

En ja, spelers van PAOK en Ajax hadden wel een kaartje kunnen gebruiken. Maar ik zag geen afgezaagd enkels oid. Gewoon een voldoende pot van hem.

Telt een afgezaagd hoofd ook? :P

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54
Apoel zou toch niet de laatste ronde zijn voor Ajax toch?
Denk dat ze die namelijk wel moeten kunnen hebben, maar met het huidige spel vraag ik me ernstig af of ze de groepsfase wel halen.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:19
Of die smerige overtreding op Tadic's voet.. Of die gele kaart die geen gele kaart was.

Ik snap met VAR dat je al die dingen onder de loep kan of gaat leggen, maar de belangen in de voorronde zijn net zo groot als in de CL zelf, dus waarom geen VAR?

En dat had niets te maken met mijn Ajax bril gisteravond. Tuurlijk focus ik me op mijn club. Als iemand anders een doodschop krijgt hoor je me niet, maar ik klaag er ook niet over.

discogs

• OPSLAGHOND
  • Niet online
===============================================================================

:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Poll: Dinamo Tbilisi vs Feyenoord
Winst Feyenoord
Winst Dinamo: Feyenoord door
Winst Dinamo: Dinamo door
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402013&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: AZ vs FK Marioepol
Winst AZ
Winst FK Marioepol
Gelijkspel: AZ door
Gelijkspel: FK Marioepol door
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402014&layout=6&sort=prc

Poll: PSV vs FK Haugesund
Winst PSV
Winst FK Haugesund: PSV verder
Winst FK Haugesund: FK Haugesund verder
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402015&layout=6&sort=prc

:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

[edit]Nog even de uitslag van de poll van Ajax
Poll: Ajax vs PAOK Saloniki
Winst Ajax
Winst PAOK Saloniki
Gelijkspel: Ajax door
Gelijkspel: PAOK Saloniki door
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402009&layout=6&sort=prc

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-08-2019 13:52 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je bedoeld de keeper die eerder bij de bal is?

• Extigo
  • Laatst online: 06:57
Napo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Maakt niet uit. Je ziet dat Ziyech stopt omdat hij de keeper ziet komen. De keeper gaat hier onnodig door en brengt een andere speler in gevaar voor een blessure. Ondanks dat de keeper eerder bij de bal is, is dit nog steeds een zware overtreding waarbij de keeper minimaal een gele kaart voor gevaarlijk spel had mogen krijgen. (Ik weet niet of de keeper ook daadwerkelijk een kaart heeft gekregen, heb de wedstrijd niet gezien).

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:34:
Apoel zou toch niet de laatste ronde zijn voor Ajax toch?
Denk dat ze die namelijk wel moeten kunnen hebben, maar met het huidige spel vraag ik me ernstig af of ze de groepsfase wel halen.
Jawel, komende ronde is de laatste voor de groepsfase.

• Superkiwi
Apoeltje eitje.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:33
Mbt de VAR, ik denk dat die deze speelronde er nog niet was, omdat je dan teveel kleine bonden uit mindere landen camera's moet laten plaatsen in mindere stadions. Organisatorische redenen dus.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Napo
  • Niet online
demo31051987 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:51:
[...]

Maakt niet uit. Je ziet dat Ziyech stopt omdat hij de keeper ziet komen. De keeper gaat hier onnodig door en brengt een andere speler in gevaar voor een blessure. Ondanks dat de keeper eerder bij de bal is, is dit nog steeds een zware overtreding waarbij de keeper minimaal een gele kaart voor gevaarlijk spel had mogen krijgen. (Ik weet niet of de keeper ook daadwerkelijk een kaart heeft gekregen, heb de wedstrijd niet gezien).
De keeper is veel eerder bij de bal dan dat Ziyech is. De keeper heeft in deze situatie maar één keuze en dat is zeker de bal hebben. Kijkende naar hoe hij de bal raakt (richting de achterkant van zijn hoofd) kan je enigszins beredeneren dat hij hem wellicht wat anders had ingeschat.

Onnodig doorgaan zou ik dit niet willen noemen. wel een zeer ongelukige samenloop van omstandigheden waar we blij mogen zijn dat Ziyech inderdaad inhoudt. Er is zeer zeker contact maar dat maakt het nog niet een zware overtreding. Contact momenten zijn er wel vaker als de bal tussen twee speler in komt en ze allebij op volle snelheid naar elkaar toe gaan. In dat soort gevallen zie je voornamelijk dat de speler die het eerst bij de bal is het voordeel heeft (zie ook aanvallers die net even de bal aantikken en vervolgens door de verdediger die iets te laat zijn aangetikt worden)

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:54:
[...]

Jawel, komende ronde is de laatste voor de groepsfase.
Dan hebben ze best een gelukkige loting zo. Apoel zijn halve amateurs, niet dat dat iets zegt, want Utrecht is al uitgeschakeld door amateurs en PSV heeft het er ook erg moeilijk mee.

Ajax speelde gisteren echt beroerd en had bepaald geen pech. Moet echt beter als ze niet 4e willen worden in de poule dan. Of zich uberhaupt willen plaatsen ;)

• DoeEensGek
Napo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Sinds wanneer maakt het uit wie eerder bij de bal is, bij gevaarlijk inkomen? Net als gestrekt been of 2 benen, is dit niet toegestaan.
Daarbij hielt Ziyech op het laatst in omdat er een torpedo aankwam. Had ie doorgezet had ie misschien de rest van zijn carrière als rolstoelvoetballer moeten doorzetten.

[ Voor 21% gewijzigd door DoeEensGek op 14-08-2019 14:02 ]

• Superkiwi
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:59:
[...]
Moet echt beter als ze niet 4e willen worden in de poule dan. Of zich uberhaupt willen plaatsen ;)
Plaatsen zal het probleem niet zijn (zeg ik heel voorzichtig).
Overwinteren in Europa daarentegen, dat wordt nog een hele kluif als het zo doorgaat.
Dat laatste geldt voor alle Nederlandse clubs trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2019 14:07 ]

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Dan hebben ze best een gelukkige loting zo. Apoel zijn halve amateurs, niet dat dat iets zegt, want Utrecht is al uitgeschakeld door amateurs en PSV heeft het er ook erg moeilijk mee.

Ajax speelde gisteren echt beroerd en had bepaald geen pech. Moet echt beter als ze niet 4e willen worden in de poule dan. Of zich uberhaupt willen plaatsen ;)
Je weet dat er heel veel spelers naar Cyprus gaan wegens de hoge salarissen (die niet altijd/op tijd betaald worden, maar goed) ;)
PAOK (23.5k) was qua coëfficiënt in Europa de moeilijkste tegenstander die we konden loten in de 3e ronde

Daarna:
APOEL 25.5k
Qarabaq 22k
Young Boys 27.5k
Slavia Praag 21.5k
Maribor 18.5k
Rosenborg 11.5k

Voor het perspectief:
Ajax: 70.5k
PSV: 37k
Feyenoord: 22k

Dus een makkie tegen amateurs? Mwoah...

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:09:
[...]

Je weet dat er heel veel spelers naar Cyprus gaan wegens de hoge salarissen (die niet altijd/op tijd betaald worden, maar goed) ;)
PAOK (23.5k) was qua coëfficiënt in Europa de moeilijkste tegenstander die we konden loten in de 3e ronde

Daarna:
APOEL 25.5k
Qarabaq 22k
Young Boys 27.5k
Slavia Praag 21.5k
Maribor 18.5k
Rosenborg 11.5k

Voor het perspectief:
Ajax: 70.5k
PSV: 37k
Feyenoord: 22k

Dus een makkie tegen amateurs? Mwoah...
Van ROsenbord werd ook al een keer verloren niet al te lang geleden ;) Ze ook niet dat het een makkie is (kijk maar naar Utrecht en PSV dit seizoen.) maar dat Ajax tegen APOEL gewoon dik favoriet is

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Denk dat Ajax over het algemeen wel favoriet is, maar het is achterin nog zo kwetsbaar dan 1 goede speler (zoals gisteren) ze aardig pijn kan doen. En in een knockout systeem kan het zomaar eens over zijn.
Zelfs in de opbouw werd er balverlies geleden. Als de tegenstanders iets sterker zijn kost je dat gewoon de wedstrijd.

Maar Europees voetbal is in ieder geval binnen en met een 3de plaats overwinter je ook.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Ja, AZ speelt eigenlijk ook uit, maar voor de EUFA is het toch echt een thuiswedstrijd.
Winst FK Haugesund: PSV verder
Kun je deze antwoorden toelichten hoe dit mogelijk zou kunnen zijn? :+ })

PSN: Curvaa_

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:18

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ik verbaas me eigenlijk dat iedereen wel zo dacht dat Ajax er meteen zou staan na verkoop van 3 belangrijke spelers. 't is niet niks om de Ligt, de Jong en Schone te vervangen ten eerste om de overduidelijke kwaliteiten die ze hebben, maar ook de automatismen die weg vallen. Wie je er ook neer zet hoe goed ook, die automatismen ben je gewoon kwijt en dat zal opnieuw er in geslepen moeten worden.

Daarbij is het hele centrum achterin anders waardoor de afstemming met de backs ook weer anders is, je middenveld is voor 66% anders waardoor het daar ook zoeken is. Alleen de voorhoede is onveranderd, maar omdat de rest daarachter is veranderd blijft het ook zoeken hoe je ze het beste kunt bereiken en kan ondersteunen.

Lichtpunt blijft dat ondanks alle mutaties je toch bij vlagen mooie aanvallen ziet van Ajax zoals afgelopen seizoen. Het zit er dus wel in alleen zal het veel tijd nodig hebben voordat alles weer op elkaar afgestemd is en alle spelers elkaar weer blindelings kunnen vinden.

• Napo
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Sinds wanneer maakt het uit wie eerder bij de bal is, bij gevaarlijk inkomen? Net als gestrekt been of 2 benen, is dit niet toegestaan.
Onder welke spelregel vind jij dat deze overtreding dan moet vallen? serious foul play? Omstandigheden spelen zeker mee en daar zit in dit specifieke geval wel het verschil.
Daarbij hielt Ziyech op het laatst in omdat er een torpedo aankwam. Had ie doorgezet had ie misschien de rest van zijn carrière als rolstoelvoetballer moeten doorzetten.
Had, als, misschien, wellicht. En zelfs dan was Ziyech niet op tijd geweest en had de keeper nog de bal gespeeld.

Ziyech realiseert zich gelukkig dat hij het niet gaat redden met de andere inkomende speler. Neemt de keeper hier een risico door vol voor de bal te gaan? Ja dat denk ik wel, zowel voetbaltechnisch heb je een probleem als hij mis zit, je loopt een risico als je net te laat bent waardoor je een rode kaart krijgt of je kan voor gevaarlijk spel een rode kaart krijgen.

In dit geval is hij echter eerder bij de bal en voorkomt hij een succesvolle uitbraak van de tegenstander. Spijtig genoeg raakt hij door de sprong een tegenstander maar mijn mening nog steeds niet op een manier waarbij het risico dermate groot is voor de tegenstander. beide spelers kunnen elkaar zien aangezien het blikveld naar elkaar toe is, beide spelers kunnen anticiperen en ze moeten kunnen zien of ze wle of niet de bal kunnen halen.

Had de keeper zo in de rug van Ziyech gesprongen was het voor mij evident geweest, van de zijkant ook meer leunend naar een overduidelijke overtreding. Nu zit het er een beetje tussen in. Je kan er een kaart voor geven maar geen kaart is mijn inziens ook een prima uitkomst.

De vraag of dit soort contact toegestaan is wel legitiem maar dan moet je ook de vraag beantwoorden waar de grens ligt. Met een hoog geheven arm neem je ook het risico om de tegenstander te raken

• Superkiwi
MaakmeGek schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:22:
Ik verbaas me eigenlijk dat iedereen wel zo dacht dat Ajax er meteen zou staan na verkoop van 3 belangrijke spelers.
Ik verbaas me dat mensen nog denken dat iedereen dat dacht ;)
Volgens mij was iedereen het er wel over eens dat het zonder De Jong en De Ligt echt niet zo makkelijk zou gaan als afgelopen seizoen.

• MaakmeGek

MaakmeGek

dvdkiwi schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:26:
[...]

Ik verbaas me dat mensen nog denken dat iedereen dat dacht ;)
Volgens mij was iedereen het er wel over eens dat het zonder De Jong en De Ligt echt niet zo makkelijk zou gaan als afgelopen seizoen.
Nou als je zo alle artikelen leest op diverse sport of voetbalsites of sommige analisten zo hoort praten dan hoor ik over het algemeen wel dat het allemaal wel mee moet vallen en ze er eigenlijk al direct hadden moeten staan.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Curva schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:20:
[...]
Ja, AZ speelt eigenlijk ook uit, maar voor de EUFA is het toch echt een thuiswedstrijd.
Kun je deze antwoorden toelichten hoe dit mogelijk zou kunnen zijn? :+ })
UEFA! :+
AZ : 0 - 0 --> verlenging --> AZ wint --> AZ door
PSV: 0 - 1 --> verlenging --> PSV wint --> PSV door

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-08-2019 14:32 ]

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-11 17:26
Kan iemand vertellen wat het verschil tussen een qualifying round en een play-off is? Het is toch beiden gewoon knock-out over 2 wedstrijden? Is het puur play-off omdat het de laatste horde is richting het "echte" toernooi?

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Coocoocachoo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:31:
Kan iemand vertellen wat het verschil tussen een qualifying round en een play-off is? Het is toch beiden gewoon knock-out over 2 wedstrijden? Is het puur play-off omdat het de laatste horde is richting het "echte" toernooi?
Het verschil is de naam en volgorde :+ Play-offs komen na de qualifying round.

PSN: Curvaa_

• Superkiwi
Nog een verschil: in de playoffs ben je sowieso zeker van Europees voetbal.
Verlies je in de playoffs > groepsfase EL, win je in de playoffs > groepsfase CL.

• jbdeiman
Coocoocachoo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:31:
Play offs is de eigenlijke kwalificatie voor het betreffende toernooi, dat is due de laatste fase om het toernooi daadwerkelijk te halen.
De qualifying rounds zijn eigenlijk ook een soort van play-offs, maar daar is ieder team 'ongeplaatst', waar bij de play-offs bepaalde teams elkaar volgens mij kunnen ontlopen, of in ieder geval een kleinere kans hebben om elkaar te treffen.
En ten slotte:
Haal je de play-offs voor CL, dan ben je zeker van Europees voetbal, hetzij CL, hetzij EL.

• ST10©DE
  • Laatst online: 18-11 15:55

ST10©DE

Dus.............

Waarschijnlijk heb ik het ergens gemist, maar heeft Ten Hag nog iets gezegd over Dolberg?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:39:
[...]
De qualifying rounds zijn eigenlijk ook een soort van play-offs, maar daar is ieder team 'ongeplaatst', waar bij de play-offs bepaalde teams elkaar volgens mij kunnen ontlopen, of in ieder geval een kleinere kans hebben om elkaar te treffen.
In alle ronden heb je geplaatste en ongeplaatste clubs. Van de 1e t/m de 4e, de zogenoemde play-offs.

Zelfs in kwalificatiewedstrijden die voor de 1e ronde zitten heb je geplaatste en ongeplaatste clubs.

In de EL heet de 4e voorronde ook play-offs, maar als je die verliest dan ben je klaar.
ST10©DE schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:56:
Waarschijnlijk heb ik het ergens gemist, maar heeft Ten Hag nog iets gezegd over Dolberg?
'We mogen maar achttien spelers op het wedstrijdformulier zetten', lichtte Ten Hag de plek op de tribune van Dolberg toe tegenover Ziggo Sport. 'We willen zoveel mogelijk verschillende types op de bank, zodat we alles kunnen afdekken. Met Huntelaar en Dani de Wit, die ook als halve spits kan spelen, hebben we meer alternatieven.'

[ Voor 32% gewijzigd door strafschop op 14-08-2019 15:02 ]

• Erapaz
MaakmeGek schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:22:
Ik verbaas me eigenlijk dat iedereen wel zo dacht dat Ajax er meteen zou staan na verkoop van 3 belangrijke spelers. 't is niet niks om de Ligt, de Jong en Schone te vervangen ten eerste om de overduidelijke kwaliteiten die ze hebben, maar ook de automatismen die weg vallen. Wie je er ook neer zet hoe goed ook, die automatismen ben je gewoon kwijt en dat zal opnieuw er in geslepen moeten worden.
Ik had zelf inderdaad wel onderschat hoe belangrijk de Ligt en de Jong waren. Schone speelde vaak niet de hele wedstrijd, tegen Tottenham uit werd hij halverwege de tweede helft gewisseld.

Dat van die automatismen geloof ik niet zo in. Op dit niveau moet je er na een paar keer samen trainen gewoon staan. Ook in de opbouw werd veel balverlies geleden, dat heeft niks met automatismen te maken.
Je zag wel dat ze bij 0-1 achter veel beter gingen voetballen, ook werd het spel technisch mooier (hakjes, uitkappen), wat deed denken aan de magie van vorig jaar.

Wat ik alleen niet snap is waarom de aanvallers altijd naar binnen trekken het strafschopgebied in, het is daar altijd zo druk. Waarom wordt er niet meer over de vleugels gespeeld?

Tot slot hoop ik dat Ajax de knip open trekt voor Vertonghen, gezien het recente nieuws. Een goede ervaren verdediger is zeer welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 14-08-2019 15:17 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 16:09
ST10©DE schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:56:
Ja en nee, hij zat niet op de bank omdat Tadic in de spits ging en Huntelaar op de bank, het had geen zin om Dolberg ook op de bank te zetten, daar je ook minder mensen op de bank mag hebben dan in de eredivisie (18 vs 23 spelers in selectie).

Float like a butterfly, sting like a bee.

• DoeEensGek
zelfs op de perstribune was het hommeles:
https://m.fcupdate.nl/voe...jdens-ajax-paok-saloniki/

Lozano speelt waarschijnlijk niet meer mee aankomende donderdag.
https://www.nu.nl/voetbal...turn-tegen-haugesund.html

[ Voor 37% gewijzigd door DoeEensGek op 14-08-2019 15:22 ]

• MaakmeGek

MaakmeGek

Erapaz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:16:
[...]
Dat van die automatismen geloof ik niet zo in. Op dit niveau moet je er na een paar keer samen trainen gewoon staan. Ook in de opbouw werd veel balverlies geleden, dat heeft niks met automatismen te maken.
Je zag wel dat ze bij 0-1 achter veel beter gingen voetballen, ook werd het spel technisch mooier (hakjes, uitkappen), wat deed denken aan de magie van vorig jaar.
Ik denk dat dit enorm wordt onderschat. Het team van afgelopen seizoen 2018/2019 is ook hetzelfde team als het seizoen er voor 2017/2018. Ze waren in 2017/2018 wel ok maar niet zo goed als afgelopen seizoen en dat komt i.m.h.o. door het extra jaartje samen waarin de automatismen beter zijn geworden.
Wat ik alleen niet snap is waarom de aanvallers altijd naar binnen trekken het strafschopgebied in, het is daar altijd zo druk. Waarom wordt er niet meer over de vleugels gespeeld?
Omdat de backs er meer overheen moeten komen en zij de voorzetten moeten geven en dan is de bezetting voor de goal natuurlijk groter met naar binnen trekkende vleugelspelers.

• Erapaz
@MaakmeGek Thanks, dat opkomen van de back gebeurt dan dus te weinig? Want in alle wedstrijden die ik dit seizoen heb bekeken lopen de aanvallers zich regelmatig vast in de 16.

• MaakmeGek

MaakmeGek

Erapaz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:41:
@MaakmeGek Thanks, dat opkomen van de back gebeurt dan dus te weinig? Want in alle wedstrijden die ik dit seizoen heb bekeken lopen de aanvallers zich regelmatig vast in de 16.
Ik denk dat het nu te weinig gebeurd ja omdat het nog niet zo goed loopt. Verdediging staat nog niet dus dan denk ik dat je als back ook minder geneigd bent om erover heen te gaan. Maar goed ik ben geen analist dus dit is puur wat ik denk haha.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:33
Ik geloof eigenlijk wel in automatismen. Je stampt 3 jaar lang de automatismen van Club A in je hoofd (bij balverlies massaal achteruit lopen verdedigen) en opeens moet je bij Club B anders reageren (bij balverlies naar voren druk zetten).
Andersom ook: speler A is 2 seizoenen gewend dat de speler voor hem wegdraait naar links en passt naar rechts, nu staat er een nieuwe speler en voor je doorhebt wat zijn favoriete beweging is......

Om van automatisme A naar B te komen heeft tijd nodig.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:30

Qu3st

Omdat er geen buitenland topic voor dit seizoen is, plaats ik dit hier. Ik kan hier wel om lachen:

MK Dons was vroeger FC Wimbeldon en toen dacht de eigenaar het een goed idee was om het een andere naam te geven. Supporters hadden daarvoor al AFC Wimbeldon opgericht.

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 14-08-2019 17:02 ]

• Napo
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:38:
Omdat er geen buitenland topic is, plaats ik dit hier. Ik kan hier wel om lachen:

[Twitter]
MK Dons was vroeger FC Wimbeldon en toen dacht de eigenaar het een goed idee was om het een andere naam te geven. Supporters hadden daarvoor al AFC Wimbeldon opgericht.
Er is een prima buitenland-topic: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019

• DoeEensGek

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:38:
Omdat er geen buitenland topic is, plaats ik dit hier. Ik kan hier wel om lachen:

[Twitter]
Leuk dit soort onderlinge rivaliteit.

• Napo
  • Niet online
Waar nog steeds in gepost wordt...

• Erapaz
@bregweb Ok, tegenvoorbeeld. Frenkie de Jong speelde meteen goed bij Barcelona tegen Arsenal en Napoli. Speelt Barca hetzelfde als Ajax? Of is de Jong zo goed dat hij zich met een paar trainingen / oefenpotjes heeft aangepast? Of past de rest van Barcelona zich aan de Jong aan?

Een F1 coureur geeft aan niet meer dan een paar rondjes nodig te hebben om een nieuw circuit te leren.

Ik geloof niet dat voetballers zo onbewust hun ding doen dat ze weken/maanden/jaren nodig hebben om aan een nieuw team of speelstijl te wennen. Ik denk dat Ajax nu gewoon echt kwaliteiten mist (creatieve middenvelder en sterke verdediger/kopsterk voorin) en dat we nu de zwaktes zien van de rest van het team die er vorig jaar ook waren, maar door de Jong en de Ligt werden opgevangen. Er zal dus echt nog wat structureels moeten gebeuren om het team sterker te maken.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:30

Qu3st

Laat ik het dan zo stellen, een buitenland topic voor dit seizoen!

• LZ86
Ik ben blij dat paok eruit getrapt is.

https://www.vtbl.nl/nieuw...ObbbCgAkE3ZGlKCPSm6uguYfI

wat een debielen joh, die Grieken. Ongekend. Doet de UEFA hier nog wat aan?

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:13:
Ik ben blij dat paok eruit getrapt is.

https://www.vtbl.nl/nieuw...ObbbCgAkE3ZGlKCPSm6uguYfI

wat een debielen joh, die Grieken. Ongekend. Doet de UEFA hier nog wat aan?
Helaas is dit niets nieuws, dit gebeurt bij elke club waar er mensen in de achterban zitten die niet bijzonder goed over hun daden nadenken. Lees, alle clubs.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
'Het is een verplichting van de UEFA om sponsoren van de uitclub een plaats te bieden. Normaal gesproken, zorgen wij dat ze een vak krijgen toegewezen op de hoofdtribune. Dat is andersom in Thessaloniki niet gebeurd, vandaar dat wij deze mensen ook niet op de hoofdtribune hebben neergezet' aldus de woordvoerder van Ajax.
Heerlijk.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoezo ‘heerlijk’? Wat is er gebeurt met ‘Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet’ en iets met er boven staan? Beetje kinderachtig gedrag van Ajax. Waarom je eigen waarde verlagen? Lekker boeien wat een ander doet, geen reden om het zelfde te doen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Misschien is het daar niet zo netjes gegaan en wilden ze laten zien dat het beter had gekund en/of gemoeten?
En niet enkel en alleen om ze maar terug te kunnen pakken.

• Napo
  • Niet online
Als club moet je er boven willen staan. Laat je als beste gastheer zien en ga niet mee in het niveau van de tegenpartij, zeker als je dat niveau van gastvrijheid onvoldoende vindt.

• DoeEensGek
https://m.fcupdate.nl/voe...hekelt-commentaar-de-vos/

Hahaha _O-

Over de scheidsrechter:
'Wij zijn van mening dat er een straf moet komen voor hem en die onmiddellijk opgelegd moet worden.'
En Sierd:
Daar blijft het overigens niet bij: ook commentator Sierd de Vos krijgt een veeg uit de pan. De commentator zou volgens de topclub racistisch zijn geweest, onder andere met de uitspraak: "Het gaat slecht met de Griekse economie zoals u weet, daarom hebben sommigen geen kleren meer." Een zonde, meent PAOK, dat aantekent dat hij werkt voor de hoofdsponsor van Ajax. De club vindt diens uitlatingen 'onaanvaardbaar'.
_O-

[quote]OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:32:
Misschien is het daar niet zo netjes gegaan en wilden ze laten zien dat het beter had gekund en/of gemoeten?
[/quote]
Op de 2e ring zie je het vaak beter als op 1e ring :).

[ Voor 19% gewijzigd door DoeEensGek op 14-08-2019 20:44 ]

• Martinusz
Op dat tweede ben ik het met ze eens :9

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:41:

Hahaha _O-

Over de scheidsrechter:

[...]

En Sierd:

[...]

_O-

[/quote]
ik vind het best sneu voor die Grieken dat zij blijkbaar ook naar Sierd moesten luisteren 8)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:34

Quad

Doof

DoeEensGek schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:41:

Hahaha _O-

Over de scheidsrechter:

[...]

En Sierd:

[...]

_O-

[/quote]
Zou Sierd meekijken in dit topic?
Quad in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2019/2020"
Quad schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:26:
Triest om te zien hoe arm de Grieken zijn. Ze hebben niet eens geld om een T-shirt te kunnen betalen. ;(
:D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DoeEensGek
Maar ff serieus... dit gaat toch nergens over. :/

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:35
Zouden die voetballers nou ook wat minder boos tegen de damesscheids doen bij een in hun ogen onterechte beslissing?

(of ben ik de enige die naar liverpool-chelsea zit te kijken?)

[ Voor 22% gewijzigd door Grindtegel op 14-08-2019 21:04 ]

• Napo
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:02:
Zouden die voetballers nou ook wat minder boos tegen de damesscheids doen bij een in hun ogen onterechte beslissing?
Als dat een oplossing blijkt mogen ze dat direct in de eredivisie ook invoeren. Kunnen we met een goede reden van Nijhuis, Blom en Gözübüyük afscheid nemen.

• Martinusz
Grindtegel schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:02:

Vast niet, ze mekkeren haast uit automatisme.

Dank voor de tip trouwens ;) wist niet dat het was. Wel slecht veld lijkt het :?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:41
Martinusz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:11:
[...]

Vast niet, ze mekkeren haast uit automatisme.

Dank voor de tip trouwens ;) wist niet dat het was. Wel slecht veld lijkt het :?
Ja vanmorgen nog de aardappelen geoogst. Was dus iets te laat

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[quote]Grindtegel schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:02:

[/quote]

Nee, Hackus ook

• DoeEensGek
Napo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:11:
[...]

Als dat een oplossing blijkt mogen ze dat direct in de eredivisie ook invoeren. Kunnen we met een goede reden van Nijhuis, Blom en Gözübüyük afscheid nemen.
Die laatste alleen al omdat zijn naam niet normaal te typen is. :+

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:24
Chelsea speelt leuk

• Grindtegel
Chelsea speelt mooi combinatievoetbal, valt me echt niet tegen

• Martinusz
Waar wordt dit gespeeld?

• Grindtegel
Istanboel

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:41
Istanbul

• Martinusz
Wat een bagger veld zeg :o

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:43
Grindtegel schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:33:
Chelsea speelt mooi combinatievoetbal, valt me echt niet tegen
Idd, hoopt dat ze het vol houden want tegen Manchester United viel het uitelkaar na de tegengoal.
Leuke pot in ieder geval.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
Onverwacht wel goed voetbal van Chelsea, Liverpool ook wat matig zonder de vaste spits.

Verwijderd

Snel 1-1 en bijna zelfs 2-1 voor Liverpool.

• Grindtegel
Getver, kijk effe twee minuten niet, scoren ze

• Quad

Quad

Doof

Van Dijk is echt wel fantastisch daar in de verdediging van Liverpool. Mooi om te zien.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-11 18:55
Kunnen ze gewoon weer terug naar de regel dat als de bal richting iemand gaat die buitenspel staat de vlag direct omhoog mag. Dit is gewoon kloten, pas vlaggen bij aanname (of soms pas nadat er een actie is geweest zoals net de goal van Mount [prima goal wel van deze oud Vitesse speler {Chelsea huurling at the time}])

• Quad

Quad

Doof

@Holkers En dat met het risico dat iemand die toch niet buitenspel stond afgevlagd wordt?

Ik vind het prima zo. :Y

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:38

gws24

Thinking is hard!

Holkers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:42:
Kunnen ze gewoon weer terug naar de regel dat als de bal richting iemand gaat die buitenspel staat de vlag direct omhoog mag. Dit is gewoon kloten, pas vlaggen bij aanname (of soms pas nadat er een actie is geweest zoals net de goal van Mount [prima goal wel van deze oud Vitesse speler {Chelsea huurling at the time}])
Pas vlaggen bij aanname vind ik geen probleem omdat je dan ook pas daadwerkelijk voordeel hebt van buitenspel staan maar dat doorspelen na aanname snap ik niks van.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Quad

Quad

Doof

Lekker, nu moet Chelsea alle zeilen bij zetten. 2-1 door Mané.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Beste rammel was dat, onderkant lat.

Edit;
Ai, helaas strafschop.

[ Voor 31% gewijzigd door Gonadan op 14-08-2019 23:04 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Penalty voor Chelsea..

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-11 18:55
Nou, makkelijk gegeven lijkt het op eerste gezicht

• Gonadan

Gonadan

Holkers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:04:
Nou, makkelijk gegeven lijkt het op eerste gezicht
Vond eerst van niet, nu in de herhaling wel maar kan het niet goed zien. Heb nog een hele stapel camera posities nodig daarvoor. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-11 15:19
Onbegrijpelijk dat de VAR dit een penalty vind... zit Blom achter de knoppen?

Twente komt eraan!

Pagina: 1 ... 63 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.