Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mompelt iets seksistisch over een banaan...GAIAjohan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:11:
Turpin toch?
Vond het in de meeste camera posities geen penalty, makkelijk gegeven. Desalniettemin, sterke pot hoor, box to box kanten aan beide kanten.
Alleen als ze beter fluiten dan de huidige scheidsrechters, al is dat niet heel moeilijkNapo schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:11:
[...]
Als dat een oplossing blijkt mogen ze dat direct in de eredivisie ook invoeren. Kunnen we met een goede reden van Nijhuis, Blom en Gözübüyük afscheid nemen.
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 14-08-2019 23:29 ]
Bij Abraham kon je het al aanvoelen dat hij ging missen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Had het Chelsea wel gegund op basis van de eerste helft, zeker de goal van Pullisic was misschien millimeters.Holkers schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:44:
Mooi. Leuke pot, goede winnaar
Dikke prima dat VVD en Wijnaldum deze meepakken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar het spel was vanavond goed, gewoon on-Chelsea
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 14-08-2019 23:54 ]
Barkley, Abraham? en nog paar op de bankGAIAjohan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:52:
Wat ik alleen jammer vind aan Chelsea is dat er gewoon geen enkele Brit in staat. Gewoon omdat ik vind dat een team best nog wat locals mag hebben.
Maar het spel was vanavond goed, gewoon on-Chelsea
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Op de bank ja.. in de basis 0
Ja die straalde dat al redelijk uit inderdaad.Quad schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:44:
Prima strafschoppenserie.
Bij Abraham kon je het al aanvoelen dat hij ging missen..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
https://www.vi.nl/nieuws/...t-toptransfer-naar-napoli
Jammer dat er geen bedrag bijstaat, maar zal wel rond de 40m liggen. Geen slechte deal aangezien Lozano al een tijdje uit vorm/weinig motivatie leek te kunnen vinden. Gok dat hij het daar wel goed zal doen, want denk dat het in potentie wel gewoon een goede voetballer is
Denk dat hij zeer goed kan presteren mits hij de juiste spelers om zich heen heeft, en dat was bij PSV al even niet zo.Snowdog schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:28:
Lozano verkocht aan Napoli
https://www.vi.nl/nieuws/...t-toptransfer-naar-napoli
Jammer dat er geen bedrag bijstaat, maar zal wel rond de 40m liggen. Geen slechte deal aangezien Lozano al een tijdje uit vorm/weinig motivatie leek te kunnen vinden. Gok dat hij het daar wel goed zal doen, want denk dat het in potentie wel gewoon een goede voetballer is
PSV moet nu nog een nr10 kopen en denk dat ze dan wel klaar zijn.
Ik vraag me af wat Feyenoord zou doen als PSV alsnog komt met 15 miljoen...Deadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:40:
[...]
Denk dat hij zeer goed kan presteren mits hij de juiste spelers om zich heen heeft, en dat was bij PSV al even niet zo.
PSV moet nu nog een nr10 kopen en denk dat ze dan wel klaar zijn.
Denk niets. Denk dat Troost vind dat de selectie zo goed genoeg is.Marmar schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:13:
[...]
Ik vraag me af wat Feyenoord zou doen als PSV alsnog komt met 15 miljoen...
Alle Nederlandse teams gaan winnen en dus ook door naar de volgende ronde.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tja je zou bijna zeggen dat ze bij PSV niet echt op zoek zijn geweest naar een nr10.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:47:
Ze willemn volgens vi Doan pakken uit Grunn. Dikke verzwakking
maar met de voorhoede van PSV heb je die wel echt nodig.
Ze hebben al een 10 met groot talent Ihattaren.Deadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:18:
[...]
Tja je zou bijna zeggen dat ze bij PSV niet echt op zoek zijn geweest naar een nr10.
maar met de voorhoede van PSV heb je die wel echt nodig.
Steam ID = Ackerfiets
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 15-08-2019 14:33 ]
Doan heb ik de laatste tijd niet gevolgd, maar is dat wel een buitenspeler? Ik dacht dat hij meer centraal speelde? Dikke verzwakking lijkt me logisch. Ondanks het dipje van Lozano is 't nog steeds één van de betere spelers in de Eredivisie, die vervang je niet zomaar.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:47:
Ze willemn volgens vi Doan pakken uit Grunn. Dikke verzwakking
Ik had eerder verwacht dat ze voor Kerk zouden gaan, al speelt ie maar net een paar wedstrijden leuk, het lijkt me wel een speler die uitstekend in 't systeem van PSV past.
In dat opzicht wel een goeie vervanger voor LozanoTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:33:
Doan snap ik niks van. Lijkt me n.a.v. vorig seizoen al redelijk door de mand gevallen. Gaf na de winter in geen enkele grote wedstrijd meer thuis. Dat kan bij Groningen, maar niet bij PSV en/of Ajax.
Maar goed, Doan lijkt me ook niks eigenlijk. Van de andere kant, wie dan wel? Weet niet of ze nog wat namen in de hoge hoed hebben zitten.
Verder wel met Family Guy eens dat ihattaren waarschijnlijk een (zeer) goeie nr10 is, maar weet niet of die al klaar is om een heel seizoen op die plek te spelen. Kan natuurlijk worden afgewisseld met Pereiro als die weer terug is, maar die laat wat mij betreft ook al tijden weinig meer zien (en gaat sowieso weg na dit seizoen I guess).
Kerk heeft net verlengd bij UtrechtJanW schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:42:
[...]
Ik had eerder verwacht dat ze voor Kerk zouden gaan, al speelt ie maar net een paar wedstrijden leuk, het lijkt me wel een speler die uitstekend in 't systeem van PSV past.
https://www.nu.nl/voetbal...de-kerk-met-een-jaar.html
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Exact hetzelfde gold toch ook voor heel PSV na afgelopen winter?Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:33:
Doan snap ik niks van. Lijkt me n.a.v. vorig seizoen al redelijk door de mand gevallen. Gaf na de winter in geen enkele grote wedstrijd meer thuis. Dat kan bij Groningen, maar niet bij PSV en/of Ajax.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha ja als dat het criterium is dan past ie perfectGonadan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:56:
[...]
Exact hetzelfde gold toch ook voor heel PSV na afgelopen winter?
Kerk net verlengd bij Utrecht. Denk niet dat PSV nog wat gaat halen. ALs ze die al echt Doan halen moet ik nog maar zien of ie aan kan haken, heb ik aardige twijfels over.JanW schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:42:
[...]
Doan heb ik de laatste tijd niet gevolgd, maar is dat wel een buitenspeler? Ik dacht dat hij meer centraal speelde? Dikke verzwakking lijkt me logisch. Ondanks het dipje van Lozano is 't nog steeds één van de betere spelers in de Eredivisie, die vervang je niet zomaar.
Als PSV slim is doen ze voor komend jaar versterken. Laat de jeugd dit seizoen maar vlieguren maken en koop gericht wat je mist voor komend seizoen om de strijd met Ajax weer aan te gaan.
Ajax heeft dit seizoen veruit de betere selectie, daar moet wel een hoop mis gaan als PSV in de buurt komt.
Dat zei men vorig jaar ook, toch was het behoorlijk hakken over de sloot.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:15:
Ajax heeft dit seizoen veruit de betere selectie, daar moet wel een hoop mis gaan als PSV in de buurt komt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En vervanging voor Dumfries dan? Die voldoet toch ook amper?Fleximex schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:20:
PSV heeft aanvallers genoeg die van goed genoeg niveau zijn. Ze moeten echt een goede middenvelder voor de plek van Rosario of Guti halen. Dat is verre weg de zwakste linie.
Ajax heeft vorig seizoen 6 wedstrijden niet gewonnen, PSV 8. Dat is best wel weinig. Ajax kan heel veel beter zijn dan PSV, maar als PSV ook heel veel beter is dan de rest blijft het verschil tussen Ajax en PSV heel klein. Een keer een domme rode kaart waardoor je een wedstrijd niet wint kan dan al veel verschil maken.Gonadan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:18:
[...]
Dat zei men vorig jaar ook, toch was het behoorlijk hakken over de sloot.
Dat valt wel mee toch. Ja, hij speelt soms niet best, maar hij heeft vorig jaar ook wel laten zien dat hij best wel een beetje kan ballen. Heb niet het idee dat Dumfries zo'n enorm probleem is imo.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:22:
[...]
En vervanging voor Dumfries dan? Die voldoet toch ook amper?
Als je voor elke speler die niet voldoet een vervanger wilt halen dan blijf je bezig, bij Ajax idem.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:22:
[...]
En vervanging voor Dumfries dan? Die voldoet toch ook amper?
Want dan blijf je de lat continu hoger leggen.
Ik vind Dumfries ook matig, maar denk dat ze hem eerst kwijt willen voordat ze daar een vervanger voor gaan halen.
Zou mooi zijn als hij nu veel speeltijd gaat krijgen en Bergwijn dan naar links gaat o.i.d.Family Guy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:21:
[...]
Ze hebben al een 10 met groot talent Ihattaren.
Worden ze beiden beter van denk ik.
Vooral Bergwijn weg van de as is een goed idee denk iktoolkist schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:54:
[...]
Zou mooi zijn als hij nu veel speeltijd gaat krijgen en Bergwijn dan naar links gaat o.i.d.
Worden ze beiden beter van denk ik.
Doan vind ik overigens misschien nog wel een raardere keuze dan Berghuis... berghuis heeft zijn statistieken nog mee, bij Doan ga je voor de potentie want nog relatief jong. Persoonlijk schat ik Ihattarens potentie dan hoger in... gooi die maar voor de leeuwen!
Je wil, lijkt me, wel een fatsoenlijke backup achter hem hebben. Ik denk niet dat Ittaharen meteen een heel seizoen alles kan spelen?Tomba schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:01:
[...]
Vooral Bergwijn weg van de as is een goed idee denk ik
Doan vind ik overigens misschien nog wel een raardere keuze dan Berghuis... berghuis heeft zijn statistieken nog mee, bij Doan ga je voor de potentie want nog relatief jong. Persoonlijk schat ik Ihattarens potentie dan hoger in... gooi die maar voor de leeuwen!
Iedereen wappert maar een end raak met allerlei namen, terwijl PSV de juiste speler allang heeft rondlopen. En het mooie is, hij is ervaren en kostte helemaal niks.
Affelay dus. Die kan prima op de as spelen en dat scheelt je toch weer een miskoop van tig miljoen, omdat PSV niet echt goed met een echte 10 kan spelen. Voetbal-DNA.
Nu missen ze een Maher, die nooit in het spel van PSV pastte, maar nu o zo gemist wordt.
Maar goed, ik ben geen PSV kenner.
Volgens mij was het plan dat Afellay die rol op zich zou nemen. Wellicht valt zijn revalidatie toch tegen?toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:15:
[...]
Je wil, lijkt me, wel een fatsoenlijke backup achter hem hebben. Ik denk niet dat Ittaharen meteen een heel seizoen alles kan spelen?
Dat dusmavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:31:
Waarom zou PSV nu weer een #10 moeten halen?
Iedereen wappert maar een end raak met allerlei namen, terwijl PSV de juiste speler allang heeft rondlopen. En het mooie is, hij is ervaren en kostte helemaal niks.
Affellay dus. Die kan prima op de as spelen
[..]
In de hoop dat Affelay voldoet.mavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:31:
Waarom zou PSV nu weer een #10 moeten halen?
Affelay dus. Die kan prima op de as spelen en dat scheelt je toch weer een miskoop van tig miljoen, omdat PSV niet echt goed met een echte 10 kan spelen. Voetbal-DNA.
Nu missen ze een Maher, die nooit in het spel van PSV pastte, maar nu o zo gemist wordt.
Maar goed, ik ben geen PSV kenner.
Want die heeft dacht ik nog geen minuut gespeeld
Ik zou elke wedstrijd die Afellay kan spelen als bonus zien.Tomba schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:58:
[...]
Volgens mij was het plan dat Afellay die rol op zich zou nemen. Wellicht valt zijn revalidatie toch tegen?
[...]
Dat dus
Deze worden toegelaten omdat ze al kaartjes hadden etc ofzo
Nee, helaas weer fris buiten.DoeEensGek schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:24:
@Leon Zwiers Zou vanavond niet teveel op Helene verheugen. Ze heeft niet echt het beste outfit uit de kast getrokken.
Bijzonder dat Larsson mag blijven staan en Sinisterra geslachtofferd is.
[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 15-08-2019 18:26 ]
Dacht al dat het aan mij lag. Maar inderdaadDoeEensGek schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:31:
Wat een kut camera bij Feyenoord.
Ja belabberde kwaliteit.Deadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:31:
De score linksboven lijkt me wel een beetje low res
@Leon Zwiers Die camera achter het doel ging ook al voor de voorzet, toen die nog niet kwam.
[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 15-08-2019 18:34 ]
Inderdaad, Vente had hem gemaakt.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:40:
Mompelt iets over een spits
Haha evenveel beveiligingspersoneel als supporters in het stadion
[ Voor 40% gewijzigd door Yemoke op 15-08-2019 18:47 ]
Prima toch?Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:51:
Zaadpot zeg. Lijkt wel een trainingspotje
Nou, trainingspotjes hebben meer publiekLeon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:51:
Zaadpot zeg. Lijkt wel een trainingspotje
De een hoeft niet en de ander kan niet beter.
Alhoewel dit niveau van Feyenoord veel weg heeft van de 1e helft van de thuis wedstrijd
Ik bedoel, je gaat niet zoiets zeggen als je zaakwaarnemer niet al een club gevonden heeft.
Of die zien een andere wedstrijd of ze schenken bierDoeEensGek schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:03:
Dankzij die paar fans is het nog een beetje te doen. Wat verschrikkelijk saai.
wat.....een.....kutpot.Deadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:10:
Wat vliegt de tijd toch
Snap wel dat Feyenoord niet hoeft, maar kom op hey. 140 man mee, doe daar dan even je best voor. Het is wel duidelijk dat dat Tbilisi er geen klap van kan.
En dan te bedenken dat we tegen 10 van deze koekenbakkers pas een btje tot scoren kwamen. Niveau van Feyenoord is echt dramatisch.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:13:
[...]
wat.....een.....kutpot.![]()
Snap wel dat Feyenoord niet hoeft, maar kom op hey. 140 man mee, doe daar dan even je best voor. Het is wel duidelijk dat dat Tbilisi er geen klap van kan.
Zeg dat nou niet, straks maken ze nog een goal.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:13:
[...]
wat.....een.....kutpot.![]()
Probleem is denk ik ook dat behalve Berghuis heb je niemand voorin die kan.
Narsingh is nou niet iemand die met de impulsen komt en de individuele kwaliteiten heeft om even wat leuks te doen.
Maar hoe groot is de kans dat na de wedstrijd iemand voor de camera zegt: We hebben een goede pot gespeeld.
Zou leuk zijn als die pot te zien was op Ziggo. Dan was er tenminste een alternatieftoolkist schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:24:
Hup Apollon Limasol. Bij de huidige stand ligt Austria Wien eruit.
Dat denk ik ook.Snowdog schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:30:
Feyenoord gaat zeker in de 2e helft wel even gas geven denk ik. Lijkt me duidelijk dat het te vroeg in de wedstrijd gewoon enigszins riskant is, omdat je toch niet alles toch nog uit handen geeft. Komt allemaal wel goed in de 2e helft. Feyenoord gaat dit gewoon winnen
Na rust gaan ze helemaal los en rollen ze de tegenstander helemaal op.
Geloof je het zelf?Snowdog schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:30:
Feyenoord gaat zeker in de 2e helft wel even gas geven denk ik. Lijkt me duidelijk dat het te vroeg in de wedstrijd gewoon enigszins riskant is, omdat je toch niet alles toch nog uit handen geeft. Komt allemaal wel goed in de 2e helft. Feyenoord gaat dit gewoon winnen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
De hele verdediging zat te slapen.Ambianz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:41:
Kunnen we van der Heijden alsjeblieft per direct wegsturen?
Is misschien hun tactiek
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.