PSN: Finally_Chris
Die wil zelf al weg dus dat wegsturen moet prima mogelijk zijn, ware het niet dat Stam/Troost dat niet willenAmbianz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:41:
Kunnen we van der Heijden alsjeblieft per direct wegsturen?
Woooo Apollon 1-1. Nu moet Wien weer 2x scoren
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 15-08-2019 19:49 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je bedoelt die ploeg die tegen mostar eruit vloog in de vorige ronde?Hackus schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:51:
Dat wordt nog wat tegen FCU zondag
Ach gelukkig wacht de week erop AZ 😄Hackus schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:51:
Dat wordt nog wat tegen FCU zondag
Tegen de ploeg die thuis niet van Sparta wint. Spannende pot dusJoostje123 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:53:
[...]
Je bedoelt die ploeg die tegen mostar eruit vloog in de vorige ronde?
Had zo al 2-1 kunnen straan.
Wat een prutverdediging
Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt maar ze bakken er helemaal niks van. Leuk dat ze de middenlijn overkomen maar ze doen er geen reet mee.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:55:
Hopen dat Stam ingrijpt na vandaag. ELke keer dat die lui over de middenlijn komen zijn ze gevaarlijk.
Wat een prutverdediging
De enige reden dat ze een beetje in de buurt komen is als een Feyenoord verdediger niet op staat te letten.
Kan me voorstellen dat die Le direct basis staatLeon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:55:
Hopen dat Stam ingrijpt na vandaag. ELke keer dat die lui over de middenlijn komen zijn ze gevaarlijk.
Wat een prutverdediging
Ié bedoel je denk ikDeadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:56:
[...]
Kan me voorstellen dat die Le direct basis staat
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
nah hij moet zich eerst bewijzen voordat ik die moeite ga nemen
Wat ongeveer het geval is bij elke bal die over de middenlijn komt. Arie is de ergste, maar de andere bakken er ook he-le-maal niets vanCR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:56:
[...]
De enige reden dat ze een beetje in de buurt komen is als een Feyenoord verdediger niet op staat te letten.
Niet dat dit veel helpt als ik het spel zieHackus schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:58:
Ze kunnen JS wel verstaan met zo weinig publiek
Weet ik nIé
Arie zou bij Tiblisi op de bank zitten.Leon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:59:
[...]
Wat ongeveer het geval is bij elke bal die over de middenlijn komt. Arie is de ergste, maar de andere bakken er ook he-le-maal niets van
Denk dat hij het liefst 3x wil wisselen maar dan houd je niets over betreffende blessures.PWM schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:02:
Stam houdt wel van de dubbele wissel.
Nee, ik hoor het ook.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:03:
Ik hoor de hele tijd zo’n tik in het geluid op Veronica. Ben ik de enige?
Denk het wel, alhoewel, ik hoor wel tik als iemand de bal raaktTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:03:
Nee, maar dat luchtalarm maakt de irritatie een stuk minder.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:03:
mavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:06:
[...]
Nee, maar dat luchtalarm maakt de irritatie een stuk minder.
De commentator noemde hem net iejee. Al kan ie dan natuurlijk nog steeds een kleine L hebben
Ik had precies hetzelfde! Dacht mijn soundbar een probleem had. Nog een reden om iets anders te gaan kijken. Ik kan het niet meer aan zien.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:03:
Misschien zijn de Russen net binnengevallen?mavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:06:
[...]
Nee, maar dat luchtalarm maakt de irritatie een stuk minder.
Anti slaap geluid ..Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:03:
nee, dat is Stam die zijn zweep klaat maakt voor na de wedstrijd
3 zelfs, ook Gent-Lacarna op CanvasDeadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:09:
hoop echt dat de volgende wedstrijd een beter niveau heeft, tenminste twee opties
Pff van Wolfswinkel zal wel blij zijn dat ie vorige week een hersenschudding opliep...
https://nos.nl/l/2297679
[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 15-08-2019 20:16 ]
Ook al waren ze al door, het is waardeloos om niet vol op de overwinning te spelen. Dat je 140 supporters laat hangen is ook zo'n dingetje. Doe op zijn minst je best als team.
Het wandelt maar een eind raak en er zit geen peper in de reet van de Feijenoordspelers.
Nederlands voetbal, onwaardig.
eerder typischmavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:22:
Een schandelijke vertoning van Feijenoord.
Je krijgt toch ook gewoon punten voor de UEFA-coefficient een overwinning hier? Of is dat niet het geval? Hoewel het weinig zal schelen, is het toch weer een kleine bonus.mavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:22:
Een schandelijke vertoning van Feijenoord.
Ook al waren ze al door, het is waardeloos om niet vol op de overwinning te spelen. Dat je 140 supporters laat hangen is ook zo'n dingetje. Doe op zijn minst je best als team.
Het wandelt maar een eind raak en er zit geen peper in de reet van de Feijenoordspelers.
De manier hoe jij de club spelt, is al tientallen jaren elke voetbalkenner onwaardig.mavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:22:
Verder kan ik 40 wedstrijden noemen in de laatste 10 jaar in Oost-Europa van Nederlandse ploegen die allemaal klote waren. Ze zijn door, klaar.
Feyenoord speelt gewoon niet goed, hoeven we niet moeilijk over te doen. Maar ze zijn gewoon door.
Dacht dat je voor de overwinning ook punten kreeg in de voorronde. Niet alleen voor het land maar ook voor de club.Snowdog schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:25:
[...]
Je krijgt toch ook gewoon punten voor de UEFA-coefficient een overwinning hier? Of is dat niet het geval? Hoewel het weinig zal schelen, is het toch weer een kleine bonus.
PSV geloof ik wel, ik zet 'm op AZ.
Mocht AZ doorgaan dan krijgen ze nog een aardige kluif voor de kiezen: Fc Antwerp of Viktoria Plzen.
Wel leuk affiche.
[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2019 20:30 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik doe niet mee aan die onzin.Snowdog schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:25:
[...]
Je krijgt toch ook gewoon punten voor de UEFA-coefficient een overwinning hier? Of is dat niet het geval? Hoewel het weinig zal schelen, is het toch weer een kleine bonus.
Ja, het zal best belangrijk zijn om punten te pakken, maar dat zou alleen zinvol en eerlijk zijn, wanneer er een gelijk speelveld is. Nu knokken we met tientallen clubs om wat schaarse plekken in een Europees toernooi. Daardoor loopt iedereen te zeiken over coëfficiëntiegeblaat en punten.
Feijenoord had gewoon voetbal moeten spelen en gehakt moeten maken van dat Georgische C elftal. Maar nee, het klooide maar weer een eind aan.
Als je mij als club zou vertegenwoordigen in Europa, en je maakt er zo'n zaadpot van, dan zou ik mijn geld gaan terugeisen.
Je bent de laatst de tijd op dreef betreffende mbr's ontvangen. Het houdt een keer op
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 15-08-2019 23:06 ]
Ze hadden in Oostenrijk ook al gewonnen he, die halve amateurs (
bedoelde na de loting.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:40:
[...]
Ze hadden in Oostenrijk ook al gewonnen he, die halve amateurs (@Leon Zwiers )
Op papier zou je toch denken dat Austria dat zou winnen, of verkijk ik me dan volledig?
Oostenrijk 11e, wij 12e, Cyprus 15e (met maar 3k punten minder dan wij, 27k vs 24k).Deadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:41:
[...]
bedoelde na de loting.
Op papier zou je toch denken dat Austria dat zou winnen, of verkijk ik me dan volledig?
Is dus wel zaak dat Ajax van APOEL wint anders halen die ons ook nog in
Broemah. Klinkt voor geen meter zo.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:43:
Die commentator klinkt de hele tijd alsof hij ‘bloemen’ zegt ipv Bruma.
Krijg je ervan als je ze zo laat haaltTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:47:
Wel apart, koop je allemaal spelers om de selectie te versterken en dan zijn ze allemal niet wedstrijdfit...
Mooi gespeeld.
Dit is nog maar een ruktegenstander, maar het staat best aardig. Nog wat te ver uit elkaar, maar dat is vandaag geen probleem.
Nu die Affelay er nog in. Dat is toch echt de missing link in het spel van PSV.
Kijk nou uit met die termen die je hanteertmavaros schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:55:
PSV gaat ver komen in de EL.
Dit is nog maar een ruktegenstander, maar het staat best aardig. Nog wat te ver uit elkaar, maar dat is vandaag geen probleem.
Nu die Affelay er nog in. Dat is toch echt de missing link in het spel van PSV.
Voor welke club ben je?Grindtegel schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:00:
Het spel van psv is van een treurigheid dat ik me haast schaam als men me vraagt voor welke club ik ben.
Ga je Dolberg vervangen @Typhone? Deze kopte je wel heel snel in.
En thuis.CR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:02:
Lol Feyenoord was slecht maar PSV is misschien nog wel triester. Hoe kan je nou zo slap spelen tegen zo'n slechte tegenstander!?
Az is beter
Heb mail gestuurd naar Overmars. Voor €200.000 per jaar doe ik het. Ben jonger dan Huntelaar dus moet lukken.toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:02:
[...]
Ga je Dolberg vervangen @Typhone? Deze kopte je wel heel snel in.
Neemt niet weg dat je hier thuis gewoon die gasten helemaal van de mat moet kunnen spelen. Op deze manier loop je nog het risico dat je eruit vliegt ook.
Verschrikkelijk overschatte speler vind ik dat. Voor de rest valt PSV niet tegenLeon Zwiers schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:07:
Oh oh oh Dumfries
Ik ben voor, je bent altijd gevaarlijker dan Dolberg. Al zet je maar een keer een sprint inTyphone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:07:
[...]
Heb mail gestuurd naar Overmars. Voor €200.000 per jaar doe ik het. Ben jonger dan Huntelaar dus moet lukken.
[ Voor 43% gewijzigd door ephymerous op 15-08-2019 21:16 ]
XXXVI
Als ik die herhaling kijk en Dumfries loopt door dan is het 1-0. Keeper ging al liggen.
Sta je er nog steeds achter na deze eerste helft?Snowdog schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:41:
[...]
Dat valt wel mee toch. Ja, hij speelt soms niet best, maar hij heeft vorig jaar ook wel laten zien dat hij best wel een beetje kan ballen. Heb niet het idee dat Dumfries zo'n enorm probleem is imo.
Als Praag nog 1 goal maakt zijn ze verder
Echt... tweede keer dat ik wegzap bij AZ en binnen een minuut op Tweakers lees dat er een goal is.
Daarom is de PSV Academy ook vandaag geopend... over vijf jaar sprankelend voetbal met 18 en 19 jarigen. Gerbrands die elk jaar de tientallen miljoenen aan transfers zit binnenstromen.CR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:08:
PSV is een zakelijke ploeg, zit weinig sprankeling in. Maar dat weten we natuurlijk al een paar jaar.
Neemt niet weg dat je hier thuis gewoon die gasten helemaal van de mat moet kunnen spelen. Op deze manier loop je nog het risico dat je eruit vliegt ook.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
AZ speelde heel rustig en gecontroleerd, veelal op de helft van de tegenstander.
In de tweede helft van de eerste helft ging Marioepol wat beter spelen, kreeg het steeds vaker de bal en hoewel dat niet tot nauwelijks gevaar opleverde merkte je wel dat AZ moeite heeft (en/of niet echt moeite doet) om de bal weer terug te veroveren.
Net voor rust de 2-0 erin geprikt, dit lijkt niet meer fout te gaan. AZ is simpelweg beter.
Dit Haugesund valt nu niet echt op. Psv doet wel zijn best.
Ik mis nu al het van Gaal stoofpotje in het restaurant daar. Heeft Den Haag ook goed eten ?Sempy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:16:
Tegelijk met een nieuw dak ook maar kunstgras nemen in Alkmaar
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Probeer het over een minuut of 20 weer eens.Typhone schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:15:
[...]
Echt... tweede keer dat ik wegzap bij AZ en binnen een minuut op Tweakers lees dat er een goal is.
2-0 voor AZ, lekker, zeker omdat ze ook in een andere entourage spelen.
Hulde voor ADO ook!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo erg zijn de Nederlandse ploegen toch ook niet dat je daar naar gaat kijken?Deadsy schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:15:
Trabzon - Sparta Praag staat op 1-1/
Als Praag nog 1 goal maakt zijn ze verder
Heb wel vertrouwen in Psv in deze wedstrijd, maar scoren zou wel handig zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 15-08-2019 21:19 ]
Harribo schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:18:
[...]
Zo erg zijn de Nederlandse ploegen toch ook niet dat je daar naar gaat kijken?
1 Turkse ploeg minder zou goed zijn voor Nederland
Volgens Harry Jekkers alleen maar warme worst.loekf2 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:17:
[...]
Ik mis nu al het van Gaal stoofpotje in het restaurant daar. Heeft Den Haag ook goed eten ?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.