Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.243 views

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22
Nee, maar AZ wel.

Fox zendt ze ook alle 3 uit trouwens.

Regeren is vooruitschuiven

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
Ankona schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:59:
Nummers 4-12 van een vorig seizoen zegt weinig over wie de sterkste is. Verschillen zijn niet zo groot en een gelukkige aankoop of doorbrekende jeugdspeler maakt al aardig wat verschil. Zie niet in waarom de nummer 4 dan een beschermde positie moet krijgen.
Bovendien eindigt de bekerwinnaar ook vrijwel altijd in de top 4. Elk land zal vaak zijn laagst geplaatste club de minste punten zien halen, dat houd je toch, zeker omdat dat soort clubs altijd ook nog een zware lotingen krijgen (al was dat dit seizoen geen excuus). Je zal ook altijd stunts houden in positieve en negatieve zin.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
ph4ge schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:54:
[...]

Bovendien eindigt de bekerwinnaar ook vrijwel altijd in de top 4. Elk land zal vaak zijn laagst geplaatste club de minste punten zien halen, dat houd je toch, zeker omdat dat soort clubs altijd ook nog een zware lotingen krijgen (al was dat dit seizoen geen excuus). Je zal ook altijd stunts houden in positieve en negatieve zin.
Dat is zeker waar, maar vergeet ook niet dat wij wat jaren dikke handicaps hadden door o.a de bekerwinst van PEC, de fair play plek voor go ahead Eagles die net gedegradeerd waren, Heracles in de voorronden etc.

DIe hebben ontzettend veel punten gekost. Toen in die jaren ook Ajax en PSV gruwelijk faalden was het drama compleet. Maar het is een golvende beweging. De Turken, Oostenrijkers Oekrainers en Belgen hebben daar nu meer last van gehad, dus komen wij weer bovendrijven. Zeker nu een Ajax toch geld gaat uitgeven en het gewoon prima doet in de CL tot nu toe.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
gws24 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:11:
De Ligt heeft vooral heel veel balletjes breed gespeeld maar voor zover ik heb gezien geen grote fouten gemaakt. Bonucci is inderdaad de man die de lijnen uitzet en dus speelt De Ligt heel basic als pure cv zonder op te komen naar het middenveld wat hij bij ajax wel deed. Dus geen grote acties of passes van hem gezien maar ook geen grote fouten. Ik hoop dat dat nog gaat veranderen en dat hij niet gedwongen zo speelt door de coach want hij kan zo veel beter.
Dat is op zich wel een goede keuze denk ik. Hij stapt van een team waar hij de absolute verdedigingsleider is naar een team waar al twee absolute en zeer ervaren leiders staan. Verwachten dat hij daar zo even die rol over neemt is niet realistisch. Wellicht ging het daarom initieel een paar keer mis, omdat hij zich te veel wilde laten gelden.
Hij moet nu feitelijk gewoon een tijdje nagenoeg foutloos spelen zodat fans en club vertrouwen in hem houden/krijgen. Kansen om mooie dingen te laten zien komen gerust nog wel, maar als hij nu nog een paar grove fouten met consequenties maakt kan het zomaar zijn dat ineens Boateng zijn positie over neemt.
Gisteren was hij juist de persoon die spelers kon opvangen als Bonucci ergens naar voren was gesprint om iemand in tweeën te schoppen. Die combinatie kan best werken, in ieder geval beter dan wanneer hij ook naar voren rent en het hele centrum weg is. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:00:
[...]

Dat is zeker waar, maar vergeet ook niet dat wij wat jaren dikke handicaps hadden door o.a de bekerwinst van PEC, de fair play plek voor go ahead Eagles die net gedegradeerd waren, Heracles in de voorronden etc.

DIe hebben ontzettend veel punten gekost. Toen in die jaren ook Ajax en PSV gruwelijk faalden was het drama compleet. Maar het is een golvende beweging. De Turken, Oostenrijkers Oekrainers en Belgen hebben daar nu meer last van gehad, dus komen wij weer bovendrijven. Zeker nu een Ajax toch geld gaat uitgeven en het gewoon prima doet in de CL tot nu toe.
Je vergeet de keren dat Utrecht in de EL mocht spelen.

• LZ86
Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:11:
[...]

Je vergeet de keren dat Utrecht in de EL mocht spelen.
En VItesse ben ik ook vergeten. :P

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:15:
[...]

En VItesse ben ik ook vergeten. :P
Ja die ook nog. Twee clubs waar je echt wel meer van mag verwachten. Al helemaal aangezien 1 ervan tegen amateurs verloor.

Hiddink zit trouwens weer zonder werk, ontslagen bij de Olympische ploeg van China.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Chiellini en Bonucci zijn topverdedigers, natuurlijk is het niet makkelijk om hun uit de basis te spelen, de Ligt moet de tijd krijgen om aan te passen, hij moet de taal leren, en van dit soort ervaren verdedigers leren.

Ik denk dat over een jaar dat de Ligt onbetwiste basis speler is, Chiellini is aardig op leeftijd, uiteindelijk moet hij vervangen worden.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Voor dit seizoen staan we voorlopig wel ruim aan kop! Ver boven Spanje.

Misschien zijn die voorrondes helemaal zo gek nog niet.

alles kan off-topic

• Deadsy
Tweaking Art schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:27:
Chiellini en Bonucci zijn topverdedigers, natuurlijk is het niet makkelijk om hun uit de basis te spelen, de Ligt moet de tijd krijgen om aan te passen, hij moet de taal leren, en van dit soort ervaren verdedigers leren.

Ik denk dat over een jaar dat de Ligt onbetwiste basis speler is, Chiellini is aardig op leeftijd, uiteindelijk moet hij vervangen worden.
Klopt, maar vind dat ze het hem onnodig moeilijker maken door hem ook nog eens op links te laten spelen in plaats van rechts.

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:40:
[...]

Klopt, maar vind dat ze het hem onnodig moeilijker maken door hem ook nog eens op links te laten spelen in plaats van rechts.
Voor dat geld moet hij dat maar gewoon kunnen hoor. Je weet hoeveel spelers op een totaal andere positie gebruikt worden dan waar zij excelleerden voor hun transfer, dan is van RCV naar LCV nog niet eens zo spannend.
Ik snap heel goed dat ze niet Bonucci uit z'n positie schuiven (alsof hij dat zou accepteren) omdat het talent wat zich nog moet bewijzen anders niet helemaal lekker rendeert. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• T-MOB
Ankona schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:31:
Voor dit seizoen staan we voorlopig wel ruim aan kop! Ver boven Spanje.

Misschien zijn die voorrondes helemaal zo gek nog niet.
Zo is het systeem ook bedoeld. Hoe hoger je als competitie op de lijst staat, hoe minder makkelijk je punten scoort. Dat komt doordat je met meer ploegen mee mag/moet doen (de competitiescore is een gemiddelde), je meer CL-plaatsen hebt en dus zwaardere tegenstand terwijl je toch dezelfde punten krijgt bij winst/gelijkspel en zoals je zelf al opmerkte doordat je minder voorrondewedstrijden hebt.

• Gonadan

Gonadan

dvdkiwi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:44:
Misschien moeten we ook eens afstappen van het playoff systeem.
Leuk voor de nummer 8 van de competitie dat ze kans maken om Europa in te gaan maar met het oog op Europese punten (zie Utrecht) niet echt wenselijk natuurlijk.
Volgens mij is er nog altijd geen statistische onderbouwing dat de playoffs daadwerkelijk punten kosten. Bij mijn weten worden de meeste punten nog altijd weggegooid door de teams die wel gewoon op hun eigen plekje geëindigd zijn.
Volgens mij had ik dat eerder eens uitgezocht en gepost, kijken of ik het nog kan vinden. :P
dvdkiwi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:03:
Op de eerste plaats omdat ze daar het hele seizoen hard voor gewerkt hebben.
En dat is dan ook de enige echte reden waarom ik het niet eerlijk vind. Met een handvol wedstrijden pieken heb je de beloning binnen, dat devalueert de competitie (ongeacht dat het einde leuker is nu). Bij de MLS heb je hetzelfde, feitelijk boeit het weinig waar je eindigt, zolang het maar bij de eerste 6 à 7 is om de playoffs te halen, dan heb je daarna nog alle kans om kampioen te worden. 8)7
Dan liever het systeem van de vrouwen (of België, of Schotland). Gewoon halverwege het jaar een knip erin en in een kleinere poule een volledige competitie spelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• T-MOB
Gonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:52:
[...]
Ik snap heel goed dat ze niet Bonucci uit z'n positie schuiven (alsof hij dat zou accepteren) omdat het talent wat zich nog moet bewijzen anders niet helemaal lekker rendeert. ;)
Aan de andere kant is de transferwaarde van De Ligt nu (al) 3 maal zo hoog als die van Bonucci. Er is wel een kapitaalrisico als je zo'n investering "verkeerd" inzet. En dat De Ligt het maar moet kunnen voor dat geld kun je net zo goed zeggen van Bonucci - die moet dat ook wel kunnen met al zijn ervaring ;). Maar goed, we kunnen lullen wat we willen, uiteindelijk is het aan de trainer. Ik denk dat De Ligt er hoe dan ook wel komt.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Tweaking Art schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:27:

Wel klasse van Bonucci dat hij in een interview heeft aangegeven dat ook hij moet wennen aan het nieuwe systeem en daarmee de Ligt wat in de luwte zet :)

XXXVI

• Gonadan

Gonadan

T-MOB schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:04:
En dat De Ligt het maar moet kunnen voor dat geld kun je net zo goed zeggen van Bonucci - die moet dat ook wel kunnen met al zijn ervaring ;).
Klopt, maar van hem weet je wat hij kan en het hele team is er op ingesteld dat hij op die plek staat. Van de Ligt moet je nog afwachten of hij dat überhaupt gaat evenaren.
In zie zin heeft het verplaatsen van een Bonucci op veel meer spelers effect dan dat De Ligt nu even moet wennen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
T-MOB schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:55:
[...]

Zo is het systeem ook bedoeld. Hoe hoger je als competitie op de lijst staat, hoe minder makkelijk je punten scoort. Dat komt doordat je met meer ploegen mee mag/moet doen (de competitiescore is een gemiddelde), je meer CL-plaatsen hebt en dus zwaardere tegenstand terwijl je toch dezelfde punten krijgt bij winst/gelijkspel en zoals je zelf al opmerkte doordat je minder voorrondewedstrijden hebt.
Nou, niet echt.
Het systeem is zo gemaakt zodat de grote landen later kunnen beginnen en uitgebreid oefen potjes kunnen spelen voor veel geld.
En zodat ze aan het einde van het seizoen al weten dat ze gegarandeerd x bedrag binnenhalen in Europa.

Als je top drie staat van de ranking heb je gewoon 4 gegarandeerde tickets voor de groepsfase CL.
Ja je pakt niet de punten die clubs pakken die zich via de voorrondes moeten kwalificeren.

Maar je hebt uiteindelijk wel 4* punten voor plaatsing groepsfase en alle vier de clubs mogen gegarandeerd minimaal 6 wedstrijden spelen.

Dus tenzij die 1 of 2 clubs (te lui het op te zoeken) die voorronde EL moeten spelen er in de voorronde uitvliegen heb je gewoon tot de winter 7 van de 7 clubs actief in Europa.

En dit jaar heeft de top 3 gewoon 7 van de 7 clubs in de groepsfase.

Dus tegen de tijd dat de de groepsfase voorbij is staan de top landen gewoon weer bovenaan.

Daarnaast kun je extra punten halen door voorrondes te spelen, maar daarbij heb je ook het risico dat je van de CL naar de EL moet of volledig eruit vliegt en geeneens Europees speelt.
Daarbij nog dat je eerder moet beginnen, je selectie eerder op orde moet hebben etc.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maarten_E schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:46:
[...]Goeiemorgen!
Had in mijn hoofd dat het vanavond was door de persconferentie die ik zag met Van Bommel, even vergeten dat die dingen altijd de dag vóór de wedstrijd zijn... 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(
Even een herinnering, het is vanavond!! :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Deadsy
PSV gaat vandaag winnen, met minimaal 2 goals verschil.
AZ krijgt het moeilijk maar zal toch winnen, waarna ze naar de bus moeten rennen.
En Feyenoord speelt goed maar zal toch verliezen van de Rangers.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:04:
PSV gaat vandaag winnen, met minimaal 2 goals verschil.
Ja joh dat Sporting kan er niets van!
Hahaha moet het nog zien, hebben goede spelers hoor

Feyenoord krijgt het zeker niet makkelijk. Az wrs ook niet.

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:08:
[...]

Ja joh dat Sporting kan er niets van!
Hahaha moet het nog zien, hebben goede spelers hoor

Feyenoord krijgt het zeker niet makkelijk. Az wrs ook niet.
Hebben deze zomer toch diverse spelers verkocht.

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:14:
[...]
Hebben deze zomer toch diverse spelers verkocht.
En gehaald

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
Wat is die Jan Boskamp toch een verademing om naar te luisteren. Die Janssen zit er maar voor spek en bonen bij.

• LZ86
Nou, daar gaan ze

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Kijken jullie al uit naar PSV-Sporting van morgenavond? Heb er zin in! :+ :+ :+

spoiler:
[quote]OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:09:
[...]

Even een herinnering, het is vanavond!! :+
[/quote]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ST10©DE
  • Laatst online: 21:03

ST10©DE

Dus.............

Oei, Sporting is een lepe ploeg. Dit gaat heel moeilijk worden voor PSV, heb er een hard hoofd in. Ze moeten eerst maar eens wat minder slordig spelen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Maarten_E
Pfffft, zette de tv 5 minuten na het begin aan, heb PSV nog niet veel goeds zien doen behoudens Zoet.
Wel een corner nu.

Edit: I have a dream, a dream dat een hoekschop bij een medespeler belandt. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Maarten_E op 19-09-2019 19:14 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Deadsy
nr 1

• Harribo
Zo das nog eens een goed doelpunt!

• LZ86
Yes!

Verwijderd

Malen on fire

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2019 19:16 ]

• Maarten_E
Wát een lekkere counter!!!
Lekkere pass van Ihattaren ook!!

• ST10©DE
  • Laatst online: 21:03

ST10©DE

Dus.............

Mooi gegeven buitenkant voet!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Deadsy
nr 2. wat zei ik

• LZ86
Hoppa 2!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Malen on fire, zondag ff niet doen hè :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Maarten_E
Yesyesyes!!!!
Was dat nou een eigen doelpunt?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:02

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Lekkere warm up zo voor zondag ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Deadsy
er gaat nog iemand rood krijgen in deze wedstrijd btw

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:21:
Yesyesyes!!!!
Was dat nou een eigen doelpunt?
Ja.

Het zit wel mee, hopelijk is al het geluk op na deze wedstrijd. :+

Verwijderd

Wat een voorassist. Wie gaf die pass op Bruma, want die was ongelofelijk, zo mooi?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Lekker voor de puntjes dit, maar zondag gaat mijn geld op 020 (mischien letterlijk heb nog wat staan bij betfred oid :P )

10 second ninja DONE

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:23:
Lekker voor de puntjes dit, maar zondag gaat mijn geld op 020 (mischien letterlijk heb nog wat staan bij betfred oid :P )
Ik ben er nog niet zeker niet van... Kan best eens een grote Malen show worden. :-(

• Maarten_E
In de NOS liveblog wordt gezegd dat Sporting het mooiste shirt ooit heeft. :+

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:22:
Wat een voorassist. Wie gaf die pass op Bruma, want die was ongelofelijk, zo mooi?
Ihattaren wie anders :)
Ben echt blij dat van Bommel in de week waarin we eerst tegen de nr1, daarna tegen een sterke EL tegenstander en tenslotte tegen onze gedoodverfde concurrent spelen inziet dat hij op 10 moet :)

[ Voor 29% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 19:32 ]

Verwijderd

Michielgb schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:26:
[...]

Ik ben er nog niet zeker niet van... Kan best eens een grote Malen show worden. :-(
laten we nu ook weer niet doen alsof de nieuwe Leo Messi in eens in Eindhoven rondloopt ;)

• Deadsy
leuk hendrix

• Tomba

Tomba

Hendrix enorme kneus dat je bent

• krissie100
  • Laatst online: 22:31
In de categorie DOMME acties...

Verwijderd

Dom met hoofdletter D

• LZ86
Wat doet die Hendric in de basis. Wat een debiel joh

• Tomba

Tomba

Met zo’n idiote actie verneukte Schwaab vorig seizoen de wedstrijd in Amsterdam :(
Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:34:
Wat doet die Hendric in de basis. Wat een debiel joh
Guti helaas geblesseerd

[ Voor 75% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 19:36 ]

Verwijderd

Zuur, nu ligt de wedstrijd weer helemaal open.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Is dat nou een Veltmannetje?

Ligt het aan mij of lijkt die penalty-nemer enorm veel op een mager neefje van Suarez?

• Maarten_E
Shit, was net even wat te eten halen, was Penalty terecht of zwaar bestraft?

• LZ86
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:35:
Zuur, nu ligt de wedstrijd weer helemaal open.
Is Zuur de broer van Zoet? >:)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:42:
Domme actie, licht geraakt maar in de 16.

• Tomba

Tomba

Volledig terecht, stupide sliding van Hendrix.

Mooie actie trouwens voor Ricksen, van Bommel met natte oogjes

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 19:44 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 10:26
Terecht. Dom van Hendrix (who else?)

Mooi eerbetoon aan Ricksen, v Bommel had het er even moeilijk mee.

WoT stats

• Deadsy
Tomba schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:43:
[...]

Volledig terecht, stupide sliding van Hendrix.
Inderdaad, kwam geeneens in de buurt van de bal.

• DoeEensGek
De 1-0 bij Malen:
[Streamable: 1-0psv]
https://streamable.com/xul1y

2-0 in eigen goal.
[Streamable: https://streamable.com/zm1nd]
https://streamable.com/zm1nd

En de penalty.
[Streamable: https://streamable.com/rtlto]
https://streamable.com/rtlto

Zullen we deze slechte grap maar ook in de ijskast doen. :Y) Inmiddels al zo vaak gehoord :9

[ Voor 27% gewijzigd door DoeEensGek op 19-09-2019 19:53 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Rosenborg 1- 0 achter tegen Lask Linz. :9
Doe maar een gelijkspelletje. :)F

• Deadsy
ja hoor

• ElPaco
Lekker begin van de 2e helft!

WoT stats

• DoeEensGek
Netjes hoor! 3-1.

• Tomba

Tomba

BAUMGARTL!!!!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Nou die moet binnen zijn :)

XXXVI

Verwijderd

Haha maar goed dat Viergever niet kan voetballen :+

Edit: worden er nu 'Ajax' liedjes gezongen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2019 20:01 ]

• LZ86
Lekker, de marge is weer 2

• Deadsy
nu nog die rode kaart en ik zit goed met mijn voorspelling

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:00:

Ajax liedjes? Zelfde liedjes als elke PSV wedstrijd.

Smerige overtreding op Bergwijn pfoe, gefrustreerde Portugezen?

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:02 ]

• Deadsy

En jammer voor PSV dat Dumfries ook niet kan voetballen

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Hopelijk is dit een goed begin voor een mooie avond voor de Nederlandse teams

• Maarten_E
Tomba schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:02:
[...]

Ajax liedjes? Zelfde liedjes als elke PSV wedstrijd.

Smerige overtreding op Bergwijn pfoe, gefrustreerde Portugezen?
Smerige Portugezen? Nee! *Surprised Pikachu face*

• Tomba

Tomba

Goed zo, terecht geel.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:03:
[...]

En Hendrix ... :X

• Tomba

Tomba

Pffffffft dat scheelde niks

Ah cool, Mitrogol loopt warm _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:07 ]

• Deadsy
Blijf het raar vinden dat er voor die 2 geen vervanger gehaald is. Vooral voor Dumfries, zelfs Veltman is een betere back.

Maar denk dat ze Dumfries nog niet willen afschrijven.

• Maarten_E
Pfffft PSV komt 2 keer heeel goed weg.
Altijd die verdediging die toch wat krakkemikkig is, maar ja, dat is des PSVs.

• Tomba

Tomba

Snap die haat op Dumfries niet zo eigenlijk, snelheid veel dreiging en een aardige voorzet. nog niet op niveau van Santiago Arias, maar gewoon prima back.

• Harribo
Ik kijk weer net... 3-1...terecht gezien de wedstrijd?
Gaat goed

• Deadsy
Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:09:
Voor de Eredivisie is het goed genoeg, maar in Europa komen ze gewoon tekort.

• Tomba

Tomba

Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:09:
PSV heeft met BAUMGARTL!!!! toch flink stappen gezet tov eerdere jaren en Viergever doet t nog altijd beter dan Veltman zullen we maar zeggen ;) Ben wel benieuwd wanneer Lato er eens in komt want Boscali is een goede voetballer maar verdedigend nog niet het niveau wat PSV na moet streven.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:47

JdM

Humbled

Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:03:
[...]

Gelukkig hoeven jullie ook allemaal PSV niet te steunen, dat scheelt. :w

Kan me herinneren dat er hier vorig seizoen aan het einde zo gemekkerd werd dat er weinig input kwam van andere supporters. Zal vast allemaal ontkend worden, maar voor mij geldt zeker dat ik hier al lang mee lees, maar om dit gemekker nauwelijks reageer. Het barst hier van de trollen.

• Tomba

Tomba

Die moest erin gvd!
JdM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:12:
[...]

Kan me herinneren dat er hier vorig seizoen aan het einde zo gemekkerd werd dat er weinig input kwam van andere supporters. Zal vast allemaal ontkend worden, maar voor mij geldt zeker dat ik hier al lang mee lees, maar om dit gemekker nauwelijks reageer. Het barst hier van de trollen.
Het beste is een aantal usual suspects te negeren want dit gaat helaas nooit veranderen. (Voor meer info zie het sport feedback topic)

[ Voor 94% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:16 ]

• DoeEensGek
Maak dan die 4-1 ook gelijk!

Psv speelt goed hoor.

[ Voor 30% gewijzigd door DoeEensGek op 19-09-2019 20:14 ]

• ElPaco
Weten we gelijk waarom Dumfries niet in de spits staat :+

WoT stats

• Deadsy
JdM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:12:
[...]

[...]

[...]

Gelukkig hoeven jullie ook allemaal PSV niet te steunen, dat scheelt. :w
Bij Europese wedstrijden wel :P

• Tomba

Tomba

Jammer dat Ihattaren gewisseld wordt, dan gaat Stevie weer op 10. Sparen voor zondag zullen we maar zeggen ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:15:
Weten we gelijk waarom Dumfries niet in de spits staat :+
Mag je dat wel zeggen? Voor je het weet noemt @JdM je ook een trol! :O

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:16:
[...]

Mag je dat wel zeggen? Voor je het weet noemt @JdM je ook een trol! :O
Nah, ik ben voor PSV, dus dan gebeurt dat niet zo veel ;)

WoT stats

• Deadsy
Tomba schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:16:
Jammer dat Ihattaren gewisseld wordt, dan gaat Stevie weer op 10. Sparen voor zondag zullen we maar zeggen ;)
Aye, de buit is nog niet helemaal binnen, dus denk pijntje ofzo en sparen voor zondag.

Begrijp niet waarom Bergwijn zo graag op 10 wil. Hij heeft niet de kwaliteiten die een nr10 nodig heeft. Vrije rol op de flank is hij veel beter in.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:20:
[...]

Nah, ik ben voor PSV, dus dan gebeurt dat niet zo veel ;)
Vanavond zijn we allemaal voor PSV. :)F
Maar daar denkt één iemand toch anders over ... -O-

• Tomba

Tomba

Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:20:
[...]

Begrijp niet waarom Bergwijn zo graag op 10 wil. Hij heeft niet de kwaliteiten die een nr10 nodig heeft. Vrije rol op de flank is hij veel beter in.
Met Guti erachter kan het nog want hij speelt als een soort schaduwspits maar met Rosario en Hendrix erachter is het gewoon geen succes. Helaas ziet van Bommel het anders...

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:22 ]

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:46:
De 1-0 bij Malen:
[Streamable: 1-0psv]
https://streamable.com/xul1y

2-0 in eigen goal.
[Streamable]
https://streamable.com/zm1nd

En de penalty.
[Streamable]
https://streamable.com/rtlto

[Twitter]

[...]

Zullen we deze slechte grap maar ook in de ijskast doen. :Y) Inmiddels al zo vaak gehoord :9
Woehahaha die eerste. :D
Twee keer schieten ze hem tegen een PSV'er aan zodat die kunnen counteren, dan via een been erin. Vervolgens de 2-0 door een eigen doelpunt.
Da's goffemomme mooi man, da's bijna gratis Europapunten. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Tomba

Tomba

Dat leek een slechte redding maar in de herhaling valt het nog wel mee...

@JdM zie reactie van deze mod dan begrijp je waarom ik zeg dat het nooit zal veranderen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:26 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kwam door de stuit/draai anders had hij de bal gewoon klem.

• Tomba

Tomba

Pffft PSV speelt met vuur....

Gelukkig lijkt Zoet zijn megadip uit te zijn, denk dat zijn kind eindelijk doorslaapt :p

[ Voor 61% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:27 ]

• Deadsy
Gelukkig heeft Zoet vandaag een van zijn goede wedstrijden, zonder Zoetje.
Pagina: 1 ... 115 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.