Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
hoop dat dit weekend een nieuwe dip begintTomba schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:27:
Pffft PSV speelt met vuur....
Gelukkig lijkt Zoet zijn megadip uit te zijn, denk dat zijn kind eindelijk doorslaapt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als dat rond een uurtje of 19.00 op zondag is vind ik t bestDeadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:29:
[...]
hoop dat dit weekend een nieuwe dip begint
Jezus wat een goal
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 20:34 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wissel van Ihattaren , daarna verloren we t middenveld...Harribo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:34:
Waarom speelt psv opeens zo slap?
Wel netjes erin geschoten, moet worden gezegd.
Hoop toch niet dat PSV nu van de leg raakt.
Is de poulefase op onderling resultaat of doelsaldo?
Edit: Malen eruit
Snap het met op het oog voor Ajax, maar je kan beter blijven aanvallen, je wordt al zo in een hoek gedrukt.
[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 19-09-2019 20:36 ]
Eerst onderling resultaat, daarna doelsaldo.Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:35:
Pffft.
Snap het met op het oog voor Ajax, maar je kan beter blijven aanvallen, je wordt al zo in een hoek gedrukt.
Doan naar aanval en dan 3 verdedigende middenvelders er is wat voor te zeggen. (Al had ik dan Bergwijn gewisseld)Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:35:
Pffft.
Tomba schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:24:
@JdM zie reactie van deze mod dan begrijp je waarom ik zeg dat het nooit zal veranderen
Really? Ik moest helemaal terug lezen om te zien wat je bedoelde, maar dit noem jij trollen?
Bij mijn weten stip ik alleen maar feitelijk zaken aan met een positieve toon. Wil je dat gelijk trekken met opmerkingen dat iemand niet kan voetballen?
Als je zo gaat redeneren snap ik wel dat je weg wilt blijven inderdaad, want dan moet iedereen op z'n tenen gaan lopen omdat iets verkeerd uitgelegd kan worden.
Overigens ben ik hier helemaal geen mod, dus heb ook nul komma nul invloed op het beleid. Althans, niet meer dan jullie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Die is met een jeugd team mee naar Engeland om minuten te pakken.Gonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:40:
Is Affellay nog steeds niet fit? Had die nu niet een mooie optie geweest?
[...]
offtopic:
Really? Ik moest helemaal terug lezen om te zien wat je bedoelde, maar dit noem jij trollen?
Bij mijn weten stip ik alleen maar feitelijk zaken aan met een positieve toon. Wil je dat gelijk trekken met opmerkingen dat iemand niet kan voetballen?
Als je zo gaat redeneren snap ik wel dat je weg wilt blijven inderdaad, want dan moet iedereen op z'n tenen gaan lopen omdat iets verkeerd uitgelegd kan worden.
Overigens ben ik hier helemaal geen mod, dus heb ook nul komma nul invloed op het beleid. Althans, niet meer dan jullie.
edit:
Echt? In de blessure tijd wisselen wanneer je achter staat?
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 19-09-2019 20:43 ]
Zo goed als, is mee met jong PSV.Gonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:40:
Is Affellay nog steeds niet fit? Had die nu niet een mooie optie geweest?
[...]
Ze hebben daarna nooit meer Europees gespeeld of?Gunner schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:42:
Arsenal 0-3 voor op Frankfurt. Voor hen eerste thuisverlies sinds 2006 in Europa.
Iets in die richting. Kan me voorstellen dat ze sindsdien misschien 2 of 3x in Europa mochten spelen.Martinusz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:43:
[...]
Ze hebben daarna nooit meer Europees gespeeld of?
Dudelange doet het ook lekker zeg.
Neuh Vorig jaar halve finale nog verloren van Chelsea.Martinusz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:43:
[...]
Ze hebben daarna nooit meer Europees gespeeld of?
Ging om 16 wedstrijden ofzo.
@Deadsy zie Wikipedia: Eintracht Frankfurt in European football
[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 19-09-2019 20:47 ]
maar tenminste de punten
(En hup Feyenoord en AZ natuurlijk)
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als dit de moeilijkste tegenstander is, dan gaan ze alle poule wedstrijden winnenElPaco schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:48:
De punten zijn binnen! Dat is wel het belangrijkste. Lijkt me de moeilijkste tegenstander (ondanks het gerommel in hun club)
Nu hopen dat AZ en Feyenoord deze lijn kunnen doorzetten.
Kan niet lang meer duren dan lijkt me. Op zich wel lekker, want je merkt dat het toch wat opties kost als niet iedereen fit is.Tomba schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:42:
Zo goed als, is mee met jong PSV.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van mij mogen zeExocet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:50:
[...]
Als dit de moeilijkste tegenstander is, dan gaan ze alle poule wedstrijden winnen
Het is wel pijnlijk duidelijk geworden hoe belangrijk Ihattaren is voor het middenveld. Toen hij er uit was, was dat een enorme aderlating.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Op naar Feyenoord en AZ. Ben benieuwd hoe Rangers voor de dag komen.
Ik schatte Rosenborg toch hoger in dan LASK Linz.
[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-09-2019 20:58 ]
mag dat? Siem de Jong mag bijv ook niet bij JA meedoen, dus zou ik verwachten dat Affellay niet bij JP zou mogen meedoen.
Het is niet Jong PSV maar de o19 dacht ik.P.O. Box schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:00:
[...]
mag dat? Siem de Jong mag bijv ook niet bij JA meedoen, dus zou ik verwachten dat Affellay niet bij JP zou mogen meedoen.
klinkt nog raarderDeadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:01:
[...]
Het is niet Jong PSV maar de o19 dacht ik.
Mooi eerbetoon aan Ricksen.
[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-09-2019 21:03 ]
Elect a clown, expect a circus.
Nee is dacht ik FC Rangers of Rangers FC.Slasher schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:03:
Commentator heeft het steeds over Glasgow Rangers maar zo heet het toch niet meer?
Glasgow Rangers zijn failliet gegaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi eerbetoon aan Ricksen.
Net zoals de Glasgow Celtics?Gonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:09:
@Slasher het zijn de Rangers uit Glasgow, toch niets mis mee?
De commentator heeft mijn opmerking ook doorgekregen
[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 19-09-2019 21:11 ]
Elect a clown, expect a circus.
Hij leest blijkbaar mee want hij corrigeerde zojuistSlasher schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:03:
Commentator heeft het steeds over Glasgow Rangers maar zo heet het toch niet meer?
Wowwwwww, meevallertje.
[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 19-09-2019 21:12 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 19-09-2019 21:13 ]
- tweakduke
Lullige handsbal was het.
Nee, die heten gewoon Celtic, dat klinkt dan niet. Maar Celtic Glasgow had ik geen moeite me gehad.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De 0 - 1 uitwedstrijd van Ajax tegen Tottenham natuurlijk.Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:12:
Deze scheids is kut. Ik ken m ook ergens van
Toch hoop ik winst voor feyenoord
Oh ja! Vind het ook een k scheidsOPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:15:
[...]
De 0 - 1 uitwedstrijd van Ajax tegen Tottenham natuurlijk.
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 19-09-2019 21:16 ]
Ja dat is die Spanjool, niet heel gecharmeerd van.Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:12:
Deze scheids is kut. Ik ken m ook ergens van
@OPSLAGHOND en tegen APOEL uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 19-09-2019 21:18 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Rangers zitten er kort op.
Valt daar al iets van te vinden dan? Pas net een beetje fit aan het worden en moet nog laten zien wat hij nog kan?Martinusz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:19:
Wat vinden Feyenoorders eigenlijk van Karsdorp?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar Feyenoord mag wel gaan knallen, huphup!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen idee ik kijk nooit FeyenoordGonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:21:
[...]
Valt daar al iets van te vinden dan? Pas net een beetje fit aan het worden en moet nog laten zien wat hij nog kan?
Valt mij op dat hij nu al 3x als een soort vedette met zn handjes omhoog staat en geen stapje extra doet.
Ohja, die knuppel gaf Mazraoui onterecht de rode kaart!Gonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:17:
[...]
Ja dat is die Spanjool, niet heel gecharmeerd van.
@OPSLAGHOND en tegen APOEL uit.
- tweakduke
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 19-09-2019 21:26 ]
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-09-2019 21:27 ]
Daar staan jullie toch om bekend...PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:27:
Ongelooflijk hoe 11 spelers van bedenkelijk niveau met strijdlust kunnen spelen. Kunnen we nog wel wat van leren.
Wel goed voor de sfeer.
Het waren de spelers die het verkloot hebben. Haps snapt nog niet dat hij een verdediger is. Hij moet niet vrijlopen, maar juist verdedigen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:27:
Dit soort doelpunten kreeg Ajax ook vaak tegen met Vermeer onder de lat, mag wat mij betreft minder vaak en ver uit zijn doel komen.
Manmanman...OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:29:
Rood voor AZ ...
Meh, die speler krijgt zoveel ruimte en de ploeg bakt er helemaal niks van. Het was een kwestie van tijd.OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:27:
Dit soort doelpunten kreeg Ajax ook vaak tegen met Vermeer onder de lat, mag wat mij betreft minder vaak en ver uit zijn doel komen.
Ik weet niet wat ze hebben. Alsof ze nog nooit in een vol stadion gespeeld hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 19-09-2019 21:32 ]
Tsja, zondag 60 minuten alleraardigst. Maar iedereen krijgt deze helft een 3.Harribo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:32:
Sinisterra.... Ik heb er tot nu toe nog niets van gezien. Zou er bij mij niet in staan
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.