ach, ik vind het wel ironisch om te zien dat de "geen woorden maar daden" club op vechtlust word overklast.PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:35:
[...]
Tsja, zondag 60 minuten alleraardigst. Maar iedereen krijgt deze helft een 3.
Ben vooral benieuwd of Rangers dit gaat volhouden, zou me niet verbazen als na een uurtje het spelbeeld naar Feyenoord kanteld.
edit: irritant dat een speler Internet Explorer heet
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 19-09-2019 21:37 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vermeer krijgt een 5.PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:35:
[...]
Tsja, zondag 60 minuten alleraardigst. Maar iedereen krijgt deze helft een 3.
Waarom? Vertel eens meer?OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:29:
Rood voor AZ ...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Neerhalen spits en/of natrappen van een streaker!
Edit: @DoeEensGek heeft nog geen filmpje geplaatst ...
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-09-2019 21:45 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[Twitter: https://twitter.com/Debnom1894/status/1174742075646062592]
Zag het ook, hij zou ook hebben gezegd dat hij niet meer voor Nice ging trainen en spelen ofzo.DoeEensGek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:40:
Lichtelijk offtopic, bij Kasper Dolberg is zijn horloge gejat uit de kleedkamer tijdens een training.
[Twitter]
Larsson en Tapia er zsm af aub
Had al 4-0 kunnen staan
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 19-09-2019 21:44 ]
40 miljoen kinderen in het stadion juichen ...
Conclusie, geen druk zetten.PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:43:
Grappig. Als Rangers druk zetten, komen Rangers er uit. Als Feyenoord druk zet, komen Rangers er uit
Wat een pit in die Rangers.
Feyenoord mag niet klagen met slechts 1-0. Als Stam los gaat in de rust kan het misschien nog.
[ Voor 71% gewijzigd door Vos op 19-09-2019 21:45 ]
Ja mag niet 10x wisselen, dit is niet op te lossen.Harribo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:44:
Haps speelt extreem slecht. Feyenoord heeft niemand anders daar?
Had al 4-0 kunnen staan
Jemig
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alleen wanneer ze tegen Ajax moeten.DeKever schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:44:
Iemand al heimwee naar Van der Heijden?
De kinderen huilend naar huis sturen is ook zo zielig, zal hij gedacht hebben.drfruit schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:46:
Schandalige beslissing van de scheids, die penalty tegen AZ voor een speler die eerst aan het shirt van de verdediger gaat hangen en zich daarna laat vallen.
De wedstrijden Partizan-AZ, zijn ook een beetje een cluster****, de ene speelt met kinderen als publiek, de ander heeft geen eigen stadion.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niemand rekende op punten van Feyenoord gok ikPWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:49:
Belachelijke 1ste helft van Feyenoord. Excuses voor de punten alvast.
[Streamable: https://streamable.com/grnri]
https://streamable.com/grnri
@PWM

[ Voor 34% gewijzigd door DoeEensGek op 19-09-2019 21:53 ]
Dat is geen Penalty Moment. Dat is een moment. Een scheidsrechter die hier een pingel heeft, verdiend vanavond meer dan jij en ik.DoeEensGek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:50:
Penalty moment AZ.
[Streamable]
https://streamable.com/grnri
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:03
Dat Toornstra en Jorgensen niet fit zijn, helpt ook niet.
Je moet even de video checken in de tweet
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn ze al langer niettweakduke schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:52:
Misschien toch overrompeld van de indrukken van het stadion, speelstijl, etc.?
Dat Toornstra en Jorgensen niet fit zijn, helpt ook niet.
Komt wel met zijn arm gestrekt naar de man en de arm komt tussen de verdediger en aanvaller terecht. Je geeft de scheidsrechter een kans om de strafschop te geven.PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:51:
[...]
Dat is geen Penalty Moment. Dat is een moment. Een scheidsrechter die hier een pingel heeft, verdiend vanavond meer dan jij en ik.
Daarmee is het geen strafschop.
Puntje moet je hier gewoon halen.418O2 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:50:
[...]
Niemand rekende op punten van Feyenoord gok ik
Verder idd brakke pot. Het enige voordeel is dat rangers ook hopeloos is, maar met alleen strijd ga je dit nooit winnen. Hopen op een wonder zo (als ik wakker blijf, ik was deze morgen 5.30 mijn nest uit
10 second ninja DONE
[ Voor 31% gewijzigd door gws24 op 19-09-2019 22:04 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
edit
2 corners
3 corners
Nou, als we nu de EL niet winnen.
[ Voor 69% gewijzigd door PWM op 19-09-2019 22:06 ]
Het lek is boven.PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:05:
We hebben een corner
edit
2 corners
3 corners![]()
Nou, als we nu de EL niet winnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Feyenoord 2020 EL-finalist in de dop!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Domme overtreding? Die vent had de bal nog lang niet onder controle. En het was minuut 27.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 19-09-2019 22:11 ]
Svensson, nuff saidVos schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:11:
[...]
Domme overtreding? Die vent had de bal nog lang niet onder controle.
Wat een beschaafd volk.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die pakt dan in 3 minuten rood, let maar op.Grudgie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:18:
Breng die Senesi er anders even in.
Scheidsrechter liep in de weg, die blokte gewoon een speler van AZ waardoor er op doel geschoten kon worden ...
[ Voor 81% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-09-2019 22:20 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Geen probleem, het is daar een uur eerder.ph4ge schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:19:
Zou er in de statuten van Feyenoord staan dat een coach pas na 70 minuten mag ingrijpen als een team een collectieve offday heeft? Lijkt Gio wel.
Scheidsrechter omgekocht door Partizan ofzo?OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:19:
AZ op 2 - 1 achterstand.
Scheidsrechter liep in de weg, die blokte gewoon een speler van AZ waardoor er op doel geschoten kon worden ...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Geen VAR dus niets aan te doen ...Maarten_E schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:21:
[...]Scheidsrechter omgekocht door Partizan ofzo?
Rangers laten zien hoe je als collectief en met power moet spelen. Die zie je niet janken als een tapia
Heb Larsson nog nooit een man voorbij zien gaan. En kan nooit een bal normaal aannemen. Die mag echt weg.OMX2000 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:22:
Kunnen we Larsson niet gewoon wegdoen? Neem toch eens een bal normaal aan man!
Niet de eerste keer dat ze veel moeite hebben met een team dat zo speelt.Harribo schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:22:
Tis niet best dit.
Rangers laten zien hoe je als collectief en met power moet spelen. Die zie je niet janken als een tapia
Had gedacht dat op papier PSV de moeilijkste avond zou hebben, mooi niet dus. Gaat weer goed voor de coëfficientenlijst.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[Streamable: https://streamable.com/1sf1e]
https://streamable.com/1sf1e
Nu zeker niet meerph4ge schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:24:
Deed Kokcu mee?
Beetje laat.DoeEensGek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:25:
Nou Az staat inmiddels achter. Verwacht niet meer dat dat goed komt.
[Streamable]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En ... het komt goed!DoeEensGek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:25:
Nou Az staat inmiddels achter. Verwacht niet meer dat dat goed komt.
[Streamable]
Daar is dus rugby
Ziggo dan ofzo? want bij kpn is het wel op 14Deadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:26:
Denk, ik zap even naar 14 voor AZ.
Daar is dus rugby
Net als met een nieuwe auto, doe je ook extra zuinig mee om er geen krassen op te krijgen.Grudgie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:29:
Wanneer gaan we die Senesi een keer zien.
[Streamable: https://streamable.com/os42e]
https://streamable.com/os42e
Fox Sports 1 zendt AZ uitDeadsy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:26:
Denk, ik zap even naar 14 voor AZ.
Daar is dus rugby
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou ja, ik zou hem ook liever thuis tegen PEC laten starten.Sempy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:31:
[...]
Net als met een nieuwe auto, doe je ook extra zuinig mee om er geen krassen op te krijgen.
Ook onzin. Het is een gebruiksartikel.Sempy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:31:
[...]
Net als met een nieuwe auto, doe je ook extra zuinig mee om er geen krassen op te krijgen.
Doel is om uiteindelijk met winst door te verkopen, zou je hem zelfs beter in originele verpakking kunnen laten zitten.
Kan AZ ook lelijk scoren? Wat een fraaie goal weer.DoeEensGek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:31:
En de 2-2, dat gaat nog goed komen... misschien.
[Streamable]
https://streamable.com/os42e
Op conditie heeft Verbeek vaak goede resultaten weten te behalen met zijn clubs.PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:29:
Rangers staat met 9 man op onze helft. Balverlies: 11 achterin.
Wat een conditie.
Niet alleen daarop maar ook op lichamelijk geweld winnen ze het flink
Rangers lijkt iets vermoeid te raken en zetten niet echt hoog druk meer. Plus je wil nog scoren.Holkers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:36:
Waarom blijft Stam aanvallers erin brengen als Feyenoord niet voorbij de 20 meter van het doel van Rangers komt?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.