Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.243 views

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Wat een leeg stadion in Napoli

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Qu3st schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:26:
Ach dat je met zo'n speelstijl een doelpunt tegen gaat krijgen is wel duidelijk. Dat was vorig seizoen ook al zo, Ajax heeft geen speelstijl waarin ze goed kunnen verdedigen. Maar wat maakt het uit als die mensen voorin en op het middenveld die ballen erin knallen? En oohja we hebben nog Nico, wat een held! Onana heeft ook een wereldpot gekeept, die pakte een paar goede ballen!
DISCLAIMER: Maar ja zal wel weer de euforie zijn en genoeg tweakers niet mee eens zijn :9
Als je de offensieve mentaliteit hebt zoals wij als Nederlanders dat graag zien dan zal je nooit echt super sterk defensief zijn.

Voordeel van Ajax op dit moment is wel dat er een paar zuid amerikaanse spelers staan met de juiste mentaliteit.

Tagliafico, martinez en alvarez, die gasten kunnen ook strijden als het voetballend niet loopt, er staan gewoon een erg sterk team op dit moment.

Ze kunnen wat mij betreft zeker van iedereen in deze groep winnen.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:20:
Gewoon een heerlijke droogkloot met een uitgesproken mening die Derksen. Een beetje een frisse (en in elk geval positievere) versie van Maarten van Rossum.
Derksen houdt gewoon niet van de polonaise. Is ook geen reden voor.

Los daarvan, ik heb genoten van een overtuigend Ajax waar het, eerlijk is eerlijk, voor de derde keer dit seizoen Europees mee zat.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:44

Qu3st

Laten we nu alvast maar gaan loten voor de kwart finale :+

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:52

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op woensdag 18 september 2019 @ 00:07:
[Twitter]
Laten we nu alvast maar gaan loten voor de kwart finale :+
Haha prachtig. En de meeste UEFA punten van alle clubs in Europa sinds 2018/2019-> 41 vs de nummer 2 Barcelona (35).

Overigens geeft een samenvatting niet het juiste beeld wat de verhalen schrijven. Lille kwam er behoorlijk vaak uit in de samenvatting maar volgens teletekst en vi speelde Ajax aantrekkelijk en aanvallend. Was dat écht zo los van dat ik het graag wil geloven? Die zuid Amerikanen en Dest beginnen hun voeten toch wel te laten spreken. Heerlijk van die beesten als Tagliafico en Martinez in je team!

[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 18-09-2019 06:02 ]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
Typhone schreef op woensdag 18 september 2019 @ 05:58:
[...]

Haha prachtig. En de meeste UEFA punten van alle clubs in Europa sinds 2018/2019-> 41 vs de nummer 2 Barcelona (35).

Overigens geeft een samenvatting niet het juiste beeld wat de verhalen schrijven. Lille kwam er behoorlijk vaak uit in de samenvatting maar volgens teletekst en vi speelde Ajax aantrekkelijk en aanvallend. Was dat écht zo los van dat ik het graag wil geloven? Die zuid Amerikanen en Dest beginnen hun voeten toch wel te laten spreken. Heerlijk van die beesten als Tagliafico en Martinez in je team!
Ja, Lille kwam er een aantal keren goed uit. Onana heeft 3x goed gered en een keer bracht de paal redding. Meerdere keren waren de passes onderschept zodat Lille er niet uit kwam. Maar als ze voorin wat scherper waren, had het zo 3-3 kunnen staan.
Verder speelde Ajax wel zeer aanvallend voetbal en, net zoals vorig jaar, vroeg druk zetten en veel positiewisselingen.

PSN: Curvaa_

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Typhone schreef op woensdag 18 september 2019 @ 05:58:
[...]

Ja, dat is een beetje het nadeel van een samenvatting. Lille heeft zeker kansen gehad en als die vallen kantelt de wedstrijd misschien wel.
Ajax heeft een aantal periodes gehad waar ze echt goed druk zetten en je weet dan bijna dat ze gaan scoren. De eerste 20 minuten van de eerste helft, met als hoogte punt tussen de 10de en 20ste minuut (kun je eventueel terugkijken, dat deed denken aan het Ajax van vorig seizoen). En de eerste 10 minuten van de 2de helft.
Aan de andere kant speelden ze ook af en toe zoals in de 2de helft tegen de Spurs thuis en de verloren wedstrijden tegen Feyenoord en PSV waar ze de weg even helemaal kwijt waren.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Curva schreef op woensdag 18 september 2019 @ 06:59:
[...]

Ja, Lille kwam er een aantal keren goed uit. Onana heeft 3x goed gered en een keer bracht de paal redding. Meerdere keren waren de passes onderschept zodat Lille er niet uit kwam. Maar als ze voorin wat scherper waren, had het zo 3-3 kunnen staan.
Verder speelde Ajax wel zeer aanvallend voetbal en, net zoals vorig jaar, vroeg druk zetten en veel positiewisselingen.
Ja en Ziyech schiet 'm binnenkant paal , maar dat laten we voor je theorie maar weg.
Ajax heeft gewoon verdiend gewonnen, maar zijn zeker kwetsbaar in de omschakeling. Dat moet natuurlijk beter tegen PSV, Chelsea en Valencia, anders verlies je die gewoon.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:19:
[...]

Kan ie niet in dit topic komen dan :+
Jullie hebben mij toch ;)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Erapaz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:34:
[...]

Volgens mij speelden ze de wedstrijd gewoon uit na de 3-0. Zie je vaker, dan denk je als supporter er kunnen er nog makkelijk 2 bij en dan zakt het helemaal in.

Vond het tweede deel van de eerste helft slechter, bij 1-0 was dat nog wel billenknijpen. Maar was er vanuit gegaan dat ten Hag het in de rust recht zou zetten en ze voor een snelle goal na rust zouden gaan. Dat hebben ze gedaan en toen was het wel gespeeld. Denk dat het precies zo gegaan is als ten Hag gehoopt had. Zo gevaarlijk was Lille nou ook weer niet.
Nou dan mijn mening maar als niet ajax supporter, en grotendeels komt het neer op de laatste zin van het bovenstaande 'zo gevaarlijk was lille ook weer niet'.

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat als Lille een goaltje gemaakt had, met name bij 0-0 of 1-0 het een hele andere wedstrijd had kunnen worden, maar juist omdat ze buiten de reddingen van Onana (waarbij ik het ondanks dat ik het goede reddingen vond, het absoluut wel met @Leon Zwiers eens ben dat ze recht op hem af waren) niet gevaarlijk waren.

Dit had het gevolg dat Ajax na de 3-0 gas terug nam. Vervelend voor ons als (tv) kijkers maar als coach is het geweldig, je team geeft voldoende gas om de wedstrijd binnen te halen, en schakelt daarna terug, kan spelers rust geven en nog steeds iig de wedstrijd in balans houden (mijn cluppie liet zondag tegen den haag zien hoe je dat dus niet doet |:( )
Oftewel, Ajax was niet
edit: de hele tijd
groots of weergaloos en er waren verbeterpuntjes, maar dat hoefde ook niet. En (gelukkig) is voetbal mensen werk dus foutjes hou je altijd. Ik heb iig niet heel veel schokkende dingen gezien.
En wel ook heel veel mooie acties, met name Neres viel me op met technische hoogstandjes die daarmee heel effectief ruimte voorzichzelf maakte.

Het is afwachten hoe het straksgaat tegen de andere clubs, die ik (niet geremd door enige actuale kennis over de teams) wel iets hoger inschat dan Lille, maar ik ben het wel eens dat ondanks de grote aderlatingen het team er wel staat. Het is imho te vroeg om te zeggen dat ze vorig jaar kunnen evenaren of verbeteren, maar ik schat ze zeker hoger in dan een paar weken terug.
Kudos voor ETH wat dat betreft.

Hoewel ik (sorry psv-ers) psv in het verleden vaak wat minder leuk vond om te kijken toch donderdag proberen te checken, iig samenvatting, want veel westrijden worden tegelijk uitgezonden toch?) en zondag ook maar is een poging doen om te zien wat ajax & psv er van bakken :)

10 second ninja DONE

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:52
Ik ben hartstikke blij dat Ajax gewonnen heeft, maar het team heeft nog een lange weg te gaan.

Ik vind het elftal erg slordig spelen. Onnodig balverlies en teveel gebrei op bepaalde momenten. Zwak in de omschakeling en overbodig gallery spel. Daarnaast is het uitroepen van Onana tot beste speler ook een veeg teken.

Er is nog niks aan de hand en goede teams groeien in een toernooi/competitie, zeggen ze altijd. Gelukkig is de eerstvolgende wedstrijd tegen Valencia. Dat soort teams ligt Ajax veel beter, denk ik.

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
Krukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:39:
Gaan we nu bij een 3-0 voorsprong tegen een toch niet slechte ploeg in de CL alweer op de negatieve toer jongens? Kom op hé, Ajax levert gewoon een topprestatie vandaag!
Verwachtingsbeeld van Ajax is blijkbaar gelijk gesteld aan dat van een Barcelona, Liverpool of City. Ook die topclubs krijgen kansen tegen trouwens.

Ik lees negatieve reacties over dat je wat kansen tegen krijgt tegen de 'uitgeklede' nummer 2 van Frankrijk. Paar jaar geleden was je al blij als een Nederlandse ploeg won van de nummer 3 van Bulgarije.

3-0 in de CL is een prestatie van jewelste. Had ook 5-2 kunnen worden inderdaad. Men vergeet de 100% kans van Promes en de bal op de paal van Ziyech. Vind dit Ajax misschien wel sterker dan vorig jaar rond deze tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door VDS91 op 18-09-2019 08:54 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
VDS91 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:53:
[...]

Verwachtingsbeeld van Ajax is blijkbaar gelijk gesteld aan dat van een Barcelona, Liverpool of City. Ook die topclubs krijgen kansen tegen trouwens.
Zo ik zag Barcelona gisteren ploeteren tegen Dortmund :o ze hebben volgens mij niet eens 1 serieuze kans gehad :o Die hadden echt mazzel dat ze er nog een puntje uit haalden :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• LZ86
Ajax heeft gewoon gewonnen zonder echt groots te spelen.

Tegen Grote clubs kom je daar wellicht niet mee weg, maar niet belangrijk. Resultaat is er
Nu de andere clubs nog

• assasinbats
  • Laatst online: 22:40
Het elftal is gewoon nog steeds in ontwikkeling, en heeft zich staande gehouden tegen een serieuze tegenstander. Het spel is bij vlagen zichtbaar gegroeid sinds de start van het seizoen, maar er is ook werk aan de winkel. Als je op die manier de balans op maakt, is 3-0 toch een prachtige uitslag?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30
Wat ook wel mooi is om te zien is dat alle jongens echt met plezier in de CL lijken te spelen, zonder enige vorm van zenuwen of wat dan ook. Dat straalt, net als vorig seizoen, van het elftal af.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:31:
[...]

6-2 al. Wat zijn die Belgen aan het doen dan :(
Wat doen Belgen in de Champions League dan.

Hopelijk laten ze vanavond zien waarom. :+

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 10:43
Kijkend naar dit jaar: Je sterkte tegenstander tot nu toe en dan winnen met 3-0.. Niks op aan te merken toch.

Tja als je vorig jaar nog in je koppie hebt was het niet zo heel goed nee. Maar hoe hadden we gedacht als we vorig jaar niet eens mee gedaan hadden in de Champions League? Waren we dan nu ook zo kritisch op gisteravond?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

LoeWn schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:15:
Kijkend naar dit jaar: Je sterkte tegenstander tot nu toe en dan winnen met 3-0.. Niks op aan te merken toch.

Tja als je vorig jaar nog in je koppie hebt was het niet zo heel goed nee. Maar hoe hadden we gedacht als we vorig jaar niet eens mee gedaan hadden in de Champions League? Waren we dan nu ook zo kritisch op gisteravond?
En begin van de CL campagne was volgens mij ook niet super sterk (iig het spel de eerste paar wedstrijden, met oa een vrij last minute goal van de oh zo populaire Masraoui anders toch een gelijkspel of zelfs verliespartij)
Volgens mij was toen nog best veel kritiek op 'Erik' met iets andere spelling :P

Maar ik denk dat je inmiddels mag stellen dat hij het net zo goed gedaan heeft als Bosz, misschien inmiddels beter? Waarbij je wel als argument mag meegeven dat Erik wel meer budget heeft om mee te werken.

[ Voor 2% gewijzigd door Sagat op 18-09-2019 12:25 . Reden: wat aanvullingen. ]

10 second ninja DONE

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Fernando ricksen inmiddels net overleden aan ALS. :(

https://www.rtlnieuws.nl/...ernando-ricksen-overleden

[ Voor 47% gewijzigd door DoeEensGek op 18-09-2019 12:35 ]

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
RIP Fernando Ricksen

"Beautiful Clean Coal"

• LZ86
Hij heeft het nog bizar lang uitgehouden. Dat hij nu maar rust mag vinden.
Ooit komt er een geneesmiddel, ik hoop voor de andere mensen die met ALS moeten leven zeer spoedig.

Rip Fernando

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:08

Agent47

I always close my contracts.

R.I.P Fernando Ricksen. Raakt me toch meer dan ik dacht. Schrik er toch wel van.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• mavaros
Sagat schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:24:
[...]

En begin van de CL campagne was volgens mij ook niet super sterk (iig het spel de eerste paar wedstrijden, met oa een vrij last minute goal van de oh zo populaire Masraoui anders toch een gelijkspel of zelfs verliespartij)
Volgens mij was toen nog best veel kritiek op 'Erik' met iets andere spelling :P

Maar ik denk dat je inmiddels mag stellen dat hij het net zo goed gedaan heeft als Bosz, misschien inmiddels beter? Waarbij je wel als argument mag meegeven dat Erik wel meer budget heeft om mee te werken.
Dat ligt eraan, vanwaar je het gaat bekijken.

Ajax won in de eerste wedstrijd in de poulefase met 3-0 van AEK.

Toen was al duidelijk dat dat team best goed kon voetballen, gezien de slooppartijen in de voorrondes.

We zijn vandaag de dag niet beter, maar anders. Het echte flitsende is vervangen door computeracties. Iedereen doet een Zinedine Zidaantje en we goochelen maar een end raak. Ik ben er geen fan van. Liever een 7-0 overwinning, dan een magere 3-0 met balletdansen.

Dit Ajax gaat geen CL winnen. Schudden ze dat gekke circusspel van zich af, dan winnen ze de CL. Dan slopen ze weer iedereen.

P.s. PSV kan niet achterblijven, dus moet ook eens gaan presteren.

We leven in mooie tijden. :)F

edit: Spijtig dat Fernando Ricksen is overleden. ;w

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:25
Het is vaak maar net welke invalshoek je kiest. Dat Onana een paar mooie reddingen had kan je idd bagatelliseren door te zeggen dat de ballen recht op hem af kwamen. Je kunt ook zeggen: hij stond elke keer goed gepositioneerd.
Als bal X er wel in gaat of bal Y er niet in gaat wordt het een heel andere wedstrijd. Zal best, maar het loopt altijd zoals het loopt, waarbij de één roept "wat een geluk" en de ander "geluk dwing je af".
Ik vond het gisteren in ieder geval een zeer vermakelijke wedstrijd die Ajax m.i. terecht gewonnen heeft. Verder de wetenschap dat een aantal voetballers vorig seizoen op sommige momenten veel meer indruk maakten en er dus in potentie nog heel veel rek in zit. Door de transfers en wat blessures nu een behoorlijk ander team dan vorig jaar, maar ik acht ze kansrijk om minimaal te overwinteren in de CL. Daarna is het altijd afwachten hoe het team zich ontwikkelt, blessures, vermoeidheid, motivatie, noem maar op. Wat dat betreft denk ik dat ze aan Ten Hag ook wel een hele goede hebben om alles in de peiling te houden en het maximale uit de groep te persen.

• Curva
  • Laatst online: 20-11 08:31
Exocet schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:55:
[...]

Ja en Ziyech schiet 'm binnenkant paal , maar dat laten we voor je theorie maar weg.
Ajax heeft gewoon verdiend gewonnen, maar zijn zeker kwetsbaar in de omschakeling. Dat moet natuurlijk beter tegen PSV, Chelsea en Valencia, anders verlies je die gewoon.
Snel op je teentjes getrapt? :?

Ik stel nergens dat Ajax onverdiend gewonnen heeft. @Typhone vraagt om verduidelijking over de aanvallen van Lille, die geef ik hem.

PSN: Curvaa_

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PSV vs Sporting donderdag 19 september om 18:55 uur;
Week 35 - Sporting verloor met 2 - 3 tegen Rio Ave. (rode kaart)
Week 37 - Sporting gelijk met 1 - 1 tegen Boavista (rode kaart 91e minuut).

Poll: PSV vs Sporting
Winst PSV
Winst Sporting
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402104&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Partizan vs AZ donderdag 19 september om 21:00 uur;
Week 35 - Partizan gelijk met 1 - 1 tegen Bačka Topola. (0 - 1 voor de tegenstander in de 1e minuut)
Week 37 - Partizan won met 0 - 3 tegen Proleter Novi Sad

Poll: Partizan vs AZ
Winst AZ
Winst Partizan
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402105&layout=6&sort=prc

:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Rangers vs Feyenoord donderdag 19 september om 21:00 uur;
Week 35 - Rangers verloor met 0 - 2 tegen Celtic. (rode kaart)
Week 37 - Rangers won met 3 - 1 tegen Livingston (rode kaart tegenstander 73e minuut).

Poll: Rangers vs Feyenoord
Winst Feyenoord
Winst Rangers
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402106&layout=6&sort=prc

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Martinusz
Mooi stuk inderdaad, goh ik wist niet eens meer dat hij gewoon interlands heeft gespeeld (oke niet veel, maar toch):
Geen van zijn twaalf duels in Oranje gingen verloren, liefst negen leverden er een overwinning op.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25
mavaros schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:57:
[...]

Toen was al duidelijk dat dat team best goed kon voetballen, gezien de slooppartijen in de voorrondes.

We zijn vandaag de dag niet beter, maar anders. Het echte flitsende is vervangen door computeracties. Iedereen doet een Zinedine Zidaantje en we goochelen maar een end raak. Ik ben er geen fan van. Liever een 7-0 overwinning, dan een magere 3-0 met balletdansen.

Dit Ajax gaat geen CL winnen. Schudden ze dat gekke circusspel van zich af, dan winnen ze de CL. Dan slopen ze weer iedereen.

edit: Spijtig dat Fernando Ricksen is overleden. ;w
Mag ik vragen waar jij aan zit? Dat is goed spul :o

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:53
Sagat schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:09:
[...]

groots of weergaloos en er waren verbeterpuntjes, maar dat hoefde ook niet. En (gelukkig) is voetbal mensen werk dus foutjes hou je altijd. Ik heb iig niet heel veel schokkende dingen gezien.
En wel ook heel veel mooie acties, met name Neres Promes viel me op met technische hoogstandjes die daarmee heel effectief ruimte voorzichzelf maakte.
Grotendeels mee eens, maar ik vond met name (daarom hierboven ook zo doorgestreept en naam veranderd) Promes fris spelen, die had veel goede acties, en ook niet heel veel (simpel) balverlies. Dat vond ik bij Neres, die gelukkig wel beter speelde dan hij de afgelopen weken tentoonspreide, toch een minder punt.
Blijkt dat Promes echt wel heel aardig kan voetballen, goede balcontrole en ook best creatief. Hebben we maar weinig van hem gezien in het NL elftal.
Die jongen werd vooraf best wel weggezet als een grote potentiële miskoop, iemand die niet lekker kan ballen. Ik vond hem (vooral) gisteren echt het tegendeel bewijzen.

[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 18-09-2019 14:15 ]

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:15
Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:31:
[...]
6-2 al. Wat zijn die Belgen aan het doen dan :(
(Genk supporter hier)
Vorig jaar zijn we kampioen geworden met geweldig voetbal: aanvallend spelen met jonge talenvolle spelers.
Na het kampioenschap zijn 3 sterkhouders vertrokken. We hebben veel geld geïnvesteerd in jonge beloftevolle spelers (Bv Ianis Hagi, zoon van), maar ook een aantal mature spelers die het vertrek van de sterkhouders meteen moeten opvangen.
Jammer genoeg is onze (succes)trainer Clement ook vertrokken. (Hij zit nu bij Brugge, de club die iedereen nu op een hoopje speelt hier :+) . De nieuwe trainer slaagt er maar niet in om Genk te laten voetballen. Met 10 op 21 hebben we al evenveel matchen verloren in de competitie als in de volledige reguliere competitie vorig jaar. Het is stilaan crisis, een ontslag hangt al in de wandelgangen.

Zo zie je weer dat het voor een team buiten de top 6 competities niet meteen een cadeau is om in de CL te mogen aantreden. Je moet echt al boven jezelf kunnen uitstijgen om iets te betekenen.
Ajax als uitzondering ;)

Dat terzijde: Salzburg is echt wel een heel sterk team. Liverpool en Napoli zouden in principe voor plaats 1 en 2 moeten gaan, maar ik wil het eerst eens zien. Liverpool heeft nu verloren tegen Napoli, dus ze gaan nog serieus moeten zweten tegen Salzburg om door te gaan in de CL

• Vincent Dave
DoeEensGek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:47:
[...]

Wie bepaalt dat in het stadion?
Waan van de dag

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 10:44
Is er ergens een opname te vinden van het frivole spel van Ajax na de 2-0? Ik vond dat prachtig om te zien, maar kan het nergens terugvinden.

• Vincent Dave
Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:02:
Wat lult die zeiksnor nou? Volgens mij speelde Martinez juist heel goed
Mijn vraag dan aan jou is, waarom kijk jij naar Omroep Max?

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:25
Joeridev schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:37:
Is er ergens een opname te vinden van het frivole spel van Ajax na de 2-0? Ik vond dat prachtig om te zien, maar kan het nergens terugvinden.
Als je Ziggo klant bent (of go-abbo hebt) kan je volgens mij de hele wedstrijd terug kijken

• Vincent Dave
Leon Zwiers schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:42:
Hij heeft het nog bizar lang uitgehouden. Dat hij nu maar rust mag vinden.
Ooit komt er een geneesmiddel, ik hoop voor de andere mensen die met ALS moeten leven zeer spoedig.

Rip Fernando
RIP mens.

Hopelijk heeft die media aandacht zo geholpen dat er inderdaad een geneesmiddel tegen gevonden wordt. Maar ook hoe het ontstaat, bijv. of het erfelijk is en/of getriggerd kan worden door een bepaalde leefstijl. Deze voetballer staat er namelijk niet om bekend zijn lichaam als tempel te hebben beschouwd. Kan uiteraard toeval zijn maar onderzoek kan geen kwaad.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Bah, wat een rotziekte ook. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sagat schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:09:
Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat als Lille een goaltje gemaakt had, met name bij 0-0 of 1-0 het een hele andere wedstrijd had kunnen worden, maar juist omdat ze buiten de reddingen van Onana (waarbij ik het ondanks dat ik het goede reddingen vond, het absoluut wel met @Leon Zwiers eens ben dat ze recht op hem af waren) niet gevaarlijk waren.
Die waren inderdaad bijzonder slecht ingeschoten, dat is een voordeel. Ik durf echter niet te zeggen of het een verschil had gemaakt want stel dat Lille de 2-1 had gemaakt dan had Ajax wellicht weer een tandje bij geschakeld in plaats van het circus uit de kast te trekken. Voor hetzelfde geld was het daardoor alleen maar beter gegaan.
We zullen dat nooit weten, maar feit is wel dat Ajax in principe gewoon een heel stuk sterker was dan Lille. En dat geeft goede hoop voor de poulefase.
dvdkiwi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:46:
Wat ook wel mooi is om te zien is dat alle jongens echt met plezier in de CL lijken te spelen, zonder enige vorm van zenuwen of wat dan ook. Dat straalt, net als vorig seizoen, van het elftal af.
Ergens vond ik het ook wel weer zorgelijk dat bijvoorbeeld een Neres gisteren pas voor het eerst goed speelde. Alsof de CL dan ook meteen het enige is waar nog echt met plezier gespeeld wordt en de Eredivisie in feite gewoon te makkelijk c.q. niet interessant genoeg is.
Mocht dat zo zijn dan is dat natuurlijk wel een houding die je op kan breken voor het kampioenschap, want als je er bijvoorbeeld zondag niet écht staat kan je zo op de kloten krijgen.
Al maak ik mij nog het minst zorgen over of ze er tegen PSV staan, maar zoiets als tegen Vitesse kan je gemakkelijk vaker overkomen als je niet gemotiveerd genoeg bent.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
mavaros schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:57:
[...]

Drank maakt meer kapot dan je lief is.

• Qu3st

Qu3st

DoeEensGek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:47:
[...]

Wie bepaalt dat in het stadion?
Ten HagOvermars

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 18-09-2019 15:57 . Reden: Deadsy had gelijk (zal het ook doorgeven aan zijn vrouw/vriendin) ]

• Deadsy
Geloof dat Overmars dit doet.

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:54:
[...]

Geloof dat Overmars dit doet.
Even google erbij, en je hebt gelijk :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:26:
[...]
(Genk supporter hier)
Vorig jaar zijn we kampioen geworden met geweldig voetbal: aanvallend spelen met jonge talenvolle spelers.
Na het kampioenschap zijn 3 sterkhouders vertrokken. We hebben veel geld geïnvesteerd in jonge beloftevolle spelers (Bv Ianis Hagi, zoon van), maar ook een aantal mature spelers die het vertrek van de sterkhouders meteen moeten opvangen.
Jammer genoeg is onze (succes)trainer Clement ook vertrokken. (Hij zit nu bij Brugge, de club die iedereen nu op een hoopje speelt hier :+) . De nieuwe trainer slaagt er maar niet in om Genk te laten voetballen. Met 10 op 21 hebben we al evenveel matchen verloren in de competitie als in de volledige reguliere competitie vorig jaar. Het is stilaan crisis, een ontslag hangt al in de wandelgangen.

Zo zie je weer dat het voor een team buiten de top 6 competities niet meteen een cadeau is om in de CL te mogen aantreden. Je moet echt al boven jezelf kunnen uitstijgen om iets te betekenen.
Ajax als uitzondering ;)

Dat terzijde: Salzburg is echt wel een heel sterk team. Liverpool en Napoli zouden in principe voor plaats 1 en 2 moeten gaan, maar ik wil het eerst eens zien. Liverpool heeft nu verloren tegen Napoli, dus ze gaan nog serieus moeten zweten tegen Salzburg om door te gaan in de CL
Ajax heeft in 2014 thuis met 0 - 3 verloren en uit met 3 - 1 tegen Salzburg, dus er is hoop voor de toekomst! :(:)

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Ik ben positief vanavond, laten we zeggen dat alle NL'se ploegen vanavond winnen! :)
Goed voorbeeld doet volgen toch? ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Qu3st

Qu3st

Maarten_E schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:01:
Ik ben positief vanavond, laten we zeggen dat alle NL'se ploegen vanavond winnen! :)
Goed voorbeeld doet volgen toch? ;)
Ik denk dat ze ook allemaal verliezen en gelijkspelen vanavond :p

Het is nog maar woensdag he?! Morgen moeten ze pas in de EL hun kunsten te vertonen.

Lol de schaal heeft weer een deukje gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/y650wyjwlcn31.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 18-09-2019 16:21 ]

• Superkiwi
Gonadan schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:37:
Alsof de CL dan ook meteen het enige is waar nog echt met plezier gespeeld wordt en de Eredivisie in feite gewoon te makkelijk c.q. niet interessant genoeg is.
Het lijkt erop dat sommige spelers wel met die instelling spelen ja, Ziyech gaf het zelfs nog toe voor de camera. Op zich snap ik het wel, de CL is natuurlijk een veel leuker podium om je kunsten op te vertonen maar een goede klassering aan het eind van de nationale competitie is dan wel noodzakelijk.
Zeker dít seizoen waar de kampioen direct de poulefase CL ingaat. Het zou zuur zijn als we na het succes van vorig seizoen, wat toch één van de hoofdredenen is dat we rechtstreekse plaatsing nu hebben, deze directe plek 'weg zouden geven' aan bijvoorbeeld PSV.

Om ook jouw eerdere vraag even te beantwoorden: ik heb de samenvattingen nog op Veronica gekeken, onderbroken door de nodige onnodige reclameblokken.
Nooit meer.

Daarover gesproken:
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:54:
[...]
Zou je die voor je willen houden? Ik wil straks de samenvattingen nog kijken ;)
Vergeet deze maar.
Niet haalbaar en achteraf gezien ook niet echt nodig ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2019 17:27 ]

• Maarten_E
Qu3st schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:05:
[...]

Ik denk dat ze ook allemaal verliezen en gelijkspelen vanavond :p

Het is nog maar woensdag he?! Morgen moeten ze pas in de EL hun kunsten te vertonen.

Lol de schaal heeft weer een deukje gekregen:

[Afbeelding]
Goeiemorgen!
Had in mijn hoofd dat het vanavond was door de persconferentie die ik zag met Van Bommel, even vergeten dat die dingen altijd de dag vóór de wedstrijd zijn... 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Deadsy
Als je kijkt naar het leven van Ricksen en vele anderen dan zou het toch leuk zijn als de KNVB samen met een andere bond zoals die van Schotland een soort van all-star wedstrijd zou kunnen organiseren.

Schots team tegen een Nederlands team. Kaartjes voor een vriendelijk bedrag etc.
1 of 2 spelers max per club.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Deadsy schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:04:
Als je kijkt naar het leven van Ricksen en vele anderen dan zou het toch leuk zijn als de KNVB samen met een andere bond zoals die van Schotland een soort van all-star wedstrijd zou kunnen organiseren.

Schots team tegen een Nederlands team. Kaartjes voor een vriendelijk bedrag etc.
1 of 2 spelers max per club.
Inderdaad, een fundraiser (voor ALS-onderzoek en -bestrijding), ter ere van FR, of zo.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Deadsy
Ramzzz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:28:
[...]

Inderdaad, een fundraiser (voor ALS-odnerzoek en -bestrijding), ter ere van FR, of zo.
Precies, vlak voor of na de winter stop.

Kan niet moeilijk zijn om een TV zender te vinden die het wil uitzenden. Als je een TV zender hebt zullen sponsors ook geen enkel probleem zijn.

En als het een succes is zou je het elk jaar kunnen doen of zo, tegen een andere competitie.

• mavaros
Anton.net schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:26:
[...]

(Genk supporter hier)

Ajax als uitzondering ;)

Salzburg is een nare club om tegen te spelen.

Ajax ging er een paar jaar geleden met 2x 3-0 vanaf, tegen die club. En dat was niet omdat we slecht voetbalden. We werden gewoon helemaal zoek gespeeld. Een Liverpool of Napoli gaan daar niet effe winnen. Dat gaat minimaal een zware bevalling worden.

De Belgische clubs verkeren volgens mij allemaal in diepe crisis. Omkoping, politieinvallen, maffiapraktijken en dat soort randzaken werken ook niet echt mee om je competie weer op peil te krijgen.

• Deadsy
mavaros schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:56:
[...]

Salzburg is een nare club om tegen te spelen.

Ajax ging er een paar jaar geleden met 2x 3-0 vanaf, tegen die club. En dat was niet omdat we slecht voetbalden. We werden gewoon helemaal zoek gespeeld. Een Liverpool of Napoli gaan daar niet effe winnen. Dat gaat minimaal een zware bevalling worden.

De Belgische clubs verkeren volgens mij allemaal in diepe crisis. Omkoping, politieinvallen, maffiapraktijken en dat soort randzaken werken ook niet echt mee om je competie weer op peil te krijgen.
Inderdaad, daar zit ook meer geld achter dan veel mensen denken en daardoor weet Salzburg altijd wel een leuk team neer te zetten.
Zijn ook de grootste reden denk ik dat het land zo hoog staat

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Dat fluiten van de Atletico fans werkt alleen maar motiverend voor CR7 :)
Zouden ze toch wel moeten weten.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:46
Had verwacht dat ze bij Veronica wel real psg zouden uitzenden. Maar zonder de sterren dit de beteren keuze.

• Maarten_E
Is dit [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 niet het juiste topic voor deze wedstrijden, of tellen we De Ligt mee? :+

• Joostje123
CL/ EL mag zowel hier als in besproken worden.

• Maarten_E
Joostje123 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:14:
CL/ EL mag zowel hier als in besproken worden.
Ahh okay, dacht dat het afhankelijk was van of het een NLse club was die speelde of niet.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Joostje123 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:11:
Had verwacht dat ze bij Veronica wel real psg zouden uitzenden. Maar zonder de sterren dit de beteren keuze.
Champions League Switch op Ziggo is ideaal.

• Deadsy
Ja Neuer, het veld is slecht, niet jouw keuze

• Joostje123
Vlassie1980 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:15:
[...]

Champions League Switch op Ziggo is ideaal.
Vindt dat echt heel naar.
Spanning in een wedstrijd zitten, zit daar niet bij. Kijk liever gewoon 1 wedstrijd en dan daarna de samenvattingen.

• Polycom
  • Laatst online: 21:54

Polycom

Poes van goud

Spanning in de openingswedstrijden?

• Deadsy
Zijn bij Real nu toch wel flink afhankelijk van Bale, de speler die uitgekotst werd en die weg moest deze zomer.

• Gonadan

Gonadan

dvdkiwi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:14:
Om ook jouw eerdere vraag even te beantwoorden: ik heb de samenvattingen nog op Veronica gekeken, onderbroken door de nodige onnodige reclameblokken.
Nooit meer.
:D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
VI:
Een opmerkelijk gerucht uit Spanje. Diego Lainez verkoos Real Betis in januari boven Ajax, maar zou spijt hebben van die beslissing. De negentienjarige vleugelaanvaller komt nauwelijks aan spelen toe en deed dit seizoen pas in vijftien minuten mee. Volgens ESPN-journalist Jorge Ramos onderzoekt Lainez de mogelijkheid om in de aankomende transferperiode alsnog naar Ajax te verhuizen. De ouders van de Mexicaan, die tevens optreden als zijn zaakwaarnemers, zouden er werk van maken. Op het moment lijkt Ajax echter geen behoefte te hebben aan een nieuwe vleugelaanvaller. In de zomer werd er veel geld betaald voor Quincy Promes en David Neres en Hakim Ziyech bleven de club trouw.

HAHAHAHAH, ik hoop dat het mij niet een slecht persoon maakt maar van mij mag hij echt lekker in zijn eigen sop gaar koken. Eerst Betis alleen maar kiezen voor meer salaris maar je wist dat je weinig ging spelen en nu je ziet hoe goed het gaat bij Ajax en dat daar de jeugd wel kansen krijgt met hangende pootjes als nog willen komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 18-09-2019 22:10 ]

• Gonadan

Gonadan

Die Bonucci is toch wel een eindbaas hoor. Ik snap dat je daar moeilijk de basis verovert.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Anton.net
Real is echt helemaal dood

• mavaros
*O*

Juve en Atletico kunnen ook niet voetballen.

[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 18-09-2019 22:21 ]

• Maarten_E
Weinig Koninklijks meer aan Real, mooi.
Atlético-Juve 0-2, mooi kopbal!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Heerlijke bal van Alex Sandro, met gevoel op het koppie van Matuidi

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 18-09-2019 22:24 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:08:
[...]

[Twitter]
HAHAHAHAH, ik hoop dat het mij niet een slecht persoon maakt maar van mij mag hij echt lekker in zijn eigen sop gaar koken. Eerst Betis alleen maar kiezen voor meer salaris maar je wist dat je weinig ging spelen en nu je ziet hoe goed het gaat bij Ajax en dat daar de jeugd wel kansen krijgt met hangende pootjes als nog willen komen.
Dat is gewoon een mooi lesje karma. :)
Het scheelt dat we hem ook niet meer nodig hebben, dus lekker laten zitten.

• Deadsy
dutchgio schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:24:
[...]

Dat is gewoon een mooi lesje karma. :)
Het scheelt dat we hem ook niet meer nodig hebben, dus lekker laten zitten.
Inderdaad, gewoon laten zitten.
Die jongen koos Betis puur omdat hij daar meer geld kreeg, want als talent kies je niet voor een Betis vanwege het sportieve aspect.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
Speciaal voor @Gonadan . Nog even een rondje internet afgespeurd :) .

Zonder of met exotisch commentaar:
https://streamable.com/56lvy 1-0
https://streamable.com/ht9om Tadic klapje voor Neres
https://streamable.com/dpsyx De actie van Ziyech
https://streamable.com/4o5gn 2-0 met frans commentaar
https://streamable.com/csmdx 3-0

Chelsea - Valencia
0-1 https://streamable.com/2sogj
pen https://streamable.com/udc8f
https://twitter.com/amadoit__/status/1174038966363938817 <--De gele kaart en blessure

En dan nog dit bij Dortmund - Barcelona:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EEsV0f5UEAAcCFy.jpg
Die werd tegengehouden door de keeper. Had gewoon over gemoeten. :/

Samenvattingen:
Chelsea Valencia
Napoli Liverpool
Ajax losc
Dortmund Barcelona

[ Voor 182% gewijzigd door Orion84 op 19-09-2019 12:15 . Reden: Moderatie ongedaan gemaakt. ]

• Superkiwi
Juve :D
Tweede helft is toch wel fijn om te kijken.

• Maarten_E
Heel leuke tweede helft, weet niet helemaal zeker voor wie ik ben.

• Anton.net
Die derde goal van PSG was heerlijk

• mavaros
Ik denk dat Ajax met een glimlach gaat slapen vanacht.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
mavaros schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:53:
Ik denk dat Ajax met een glimlach gaat slapen vanacht.
waarom?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
@mavaros Omdat de rest niet goed speelde in jouw ogen?

• Gonadan

Gonadan

Toch knap hoeveel Tagliafico met één keer raken doet. Blind geeft vaak weergaloze ballen maar alleen als hij eerst de bal klaar gelegd heeft en twee stappen kan doen. Nico neemt die bal gewoon in één keer op de slof. _O_
<knip>
Toch eens op zoek naar een Franse samenvatting. :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 19-09-2019 08:32 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Zo, en nu de echt belangrijke potjes. Rangers-Feyenoord moet te doen zijn. Wel oppassen dat je ze niet onderschat daar. Feyenoord heeft oprecht een leuke pool. Porto moet daar gewoon 1e worden, daaronder kan eigenlijk alles. Lekker spannend.

PSV is in wat betere doen aan het raken, die dicht ik ook wel goede kansen toe vanavond.
AZ krijg ik maar moeilijk hoogte van, enige wat mij echt opvalt is dat ze leuk en frivool spelen, maar een afmaker missen. Veel teveel kansen nodig, hopelijk breekt ze dat niet op.

Als iedereen vanavond wint staan we geloof ik boven de Turken op de coefficientenlijst?

• Gonadan

Gonadan

@Leon Zwiers voor Rangers bedoel je? ;)
Maar je hebt gelijk, deze kan en moet eigenlijk gewoon een hoop punten opleveren. Bij AZ is het 100% afhankelijk van of ze tussen de palen schieten of niet. (in feite is dat altijd maar bij hen extra :+ )

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:50:
Zo, en nu de echt belangrijke potjes. Rangers-Feyenoord moet te doen zijn. Wel oppassen dat je ze niet onderschat daar. Feyenoord heeft oprecht een leuke pool. Porto moet daar gewoon 1e worden, daaronder kan eigenlijk alles. Lekker spannend.

PSV is in wat betere doen aan het raken, die dicht ik ook wel goede kansen toe vanavond.
AZ krijg ik maar moeilijk hoogte van, enige wat mij echt opvalt is dat ze leuk en frivool spelen, maar een afmaker missen. Veel teveel kansen nodig, hopelijk breekt ze dat niet op.

Als iedereen vanavond wint staan we geloof ik boven de Turken op de coefficientenlijst?
Je moet hopen dat Rangers niet opeens magische krachten krijgt door het overlijden van Ricksen en de daarbij behorende support van de fans. Kan wel echt leuke wedstrijd met veel strijd worden denk ik.

PSV inderdaad in betere doen en Sporting is nog een beetje aan het zwalken dus mooi moment om ze te treffen.

AZ wordt mogelijk nog lastig want Partizan is meestal een lastige ploeg en Nederlandse clubs hebben het al vaak genoeg lastig gehad met clubs uit die streken.

We waren door Ajax al over de Turken heen gegaan volgens mij, wat ook nog helpt is dat Genk werd afgedroogd en dat Brugge en Galatasaray gelijk speelden want nu iets dichterbij Belgie en de Turken liepen niet in. Als we vanavond minimaal 2 winsten krijgen ziet het er goed uit.

• Martinusz
PSV gaat winnen vanavond, Feyenoord vind ik lastig een gelijkspel(?) en AZ gaat verliezen op de klassieke Nederlandse manier ;)

Edit:
We staan toch nog best ver van Turkije af :? en al helemaal van België, daar zit Ukraine nog tussen?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinusz op 19-09-2019 09:00 ]

• Pompi
Martinusz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:58:
PSV gaat winnen vanavond, Feyenoord vind ik lastig een gelijkspel(?) en AZ gaat verliezen op de klassieke Nederlandse manier ;)

Edit:
We staan toch nog best ver van Turkije af :? en al helemaal van België, daar zit Ukraine nog tussen?
Dit stond dinsdagavond in de liveblog van VI

Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2019/9/17/d12d0460-8cbe-445e-91b0-f4fe76ab78e8.jpg
Shaktar heeft verloren en dus niet ingelopen en Turkije dus gelijk en zou er misschien overheen zijn gesprongen, maar ging er voor gemak van uit dat het niet gebeurd is.

[ Voor 14% gewijzigd door Pompi op 19-09-2019 09:04 ]

• Martinusz
Pompi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:03:
[...]

Dit stond dinsdagavond in de liveblog van VI

[Afbeelding]
Shaktar heeft verloren en dus niet ingelopen en Turkije dus gelijk en zou er misschien overheen zijn gesprongen, maar ging er voor gemak van uit dat het niet gebeurd is.
Ah lol via google kwam ik op de 2019 ranking 8)7
Juiste link: https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/crank2020.html
Op dit moment zijn we ze voorbij inderdaad, België is nog wel redelijk ver weg.

• LZ86
Had helemaal niet eens gezien dat we Oekraine ook al achterhaald hadden. Het wordt steeds rooskleuriger.
Als de Turken vanavond ook punten laten liggen helemaal mooi natuurlijk.

• Martinusz
Blijft jammer van 17/18 met maar 2.900 punten -O-

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
Martinusz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:12:
[...]

Ah lol via google kwam ik op de 2019 ranking 8)7
Juiste link: https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/crank2020.html
Op dit moment zijn we ze voorbij inderdaad, België is nog wel redelijk ver weg.
Belgie gaat de komende twee jaar meer punten verliezen dan Nederland. Als Nederland dit jaar goed presteert komt het wel goed met het achterhalen van de Belgen. Vooral Oostenrijk blijft concurrent omdat die in de oudste meetellende seizoenen minder punten hadden dan Nederland.

Regeren is vooruitschuiven

• Martinusz
T-MOB schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:20:
[...]

Belgie gaat de komende twee jaar meer punten verliezen dan Nederland. Als Nederland dit jaar goed presteert komt het wel goed met het achterhalen van de Belgen. Juist Oekraine en Oostenrijk blijven concurrenten omdat die in de oudste meetellende seizoenen minder punten hadden dan Nederland.
Okraine heeft in het oudste jaar bijna 2x zoveel punten als Nederland ;) (ah ninja edit ;) )
jaar 19/20 was voor de concurrenten een zwak jaar, ik denk dat we dus inderdaad redelijk goed zitten de komende jaren, maar moeten gewoon blijven presteren. Ajax, PSV en Feyenoord/AZ moeten gewoon Europees blijven spelen in 1 van de toernooien.

• Gonadan

Gonadan

Heeft iemand het laatste deel van Atletico tegen Juventus gezien? En dan met name de tegendoelpunten van Juventus?

De eerste twee derde van de wedstrijd heb ik erg op de verdediging gelet. Daar was Bonucci de absolute eindbaas maar De Ligt deed het niet slecht. Wel wat passiever en onzekerder, maar dat is wellicht ook bewust om blunders te voorkomen.
Bonucci liep met regelmaat de back en andere spelers uit te foeteren (maar niet De Ligt) en was achteraf niet echt tevreden, ben dus wel benieuwd of De Ligt dit keer iets aan te rekenen was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Misschien moeten we ook eens afstappen van het playoff systeem.
Leuk voor de nummer 8 van de competitie dat ze kans maken om Europa in te gaan maar met het oog op Europese punten (zie Utrecht) niet echt wenselijk natuurlijk.

Betreffende vanavond: ik gok op 3 gelijke spelen. Op papier wel drie leuke wedstrijden; ik ga er sowieso voor zitten :)
Feyenoord begint steeds beter te spelen, dat ben ik met jullie eens. Maar om op basis daarvan te gaan roepen dat de Rangers wel te doen zijn? Niet té veel naast de schoenen gaan lopen he ;) Arrogante Rotterdammers altijd...
PSV tegen Sporting wordt ook een interessante. Eens zien wat PSV op Europees niveau kan klaarspelen.
AZ treft weer een typische AZ tegenstander. Op papier de makkelijkste van de drie, ik denk dat AZ wel een puntje kan pakken.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 10:43
Leon Zwiers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:12:
Had helemaal niet eens gezien dat we Oekraine ook al achterhaald hadden. Het wordt steeds rooskleuriger.
Als de Turken vanavond ook punten laten liggen helemaal mooi natuurlijk.
Voor dit jaar wel. Maar houdt er ook er rekening mee dat Ukraine in 2015/16 4050 punten meer had. Dat is best wel behoorlijk..

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:42

gws24

Thinking is hard!

Gonadan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:37:
Heeft iemand het laatste deel van Atletico tegen Juventus gezien? En dan met name de tegendoelpunten van Juventus?

De eerste twee derde van de wedstrijd heb ik erg op de verdediging gelet. Daar was Bonucci de absolute eindbaas maar De Ligt deed het niet slecht. Wel wat passiever en onzekerder, maar dat is wellicht ook bewust om blunders te voorkomen.
Bonucci liep met regelmaat de back en andere spelers uit te foeteren (maar niet De Ligt) en was achteraf niet echt tevreden, ben dus wel benieuwd of De Ligt dit keer iets aan te rekenen was.
De Ligt heeft vooral heel veel balletjes breed gespeeld maar voor zover ik heb gezien geen grote fouten gemaakt. Bonucci is inderdaad de man die de lijnen uitzet en dus speelt De Ligt heel basic als pure cv zonder op te komen naar het middenveld wat hij bij ajax wel deed. Dus geen grote acties of passes van hem gezien maar ook geen grote fouten. Ik hoop dat dat nog gaat veranderen en dat hij niet gedwongen zo speelt door de coach want hij kan zo veel beter.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
dvdkiwi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:44:
Misschien moeten we ook eens afstappen van het playoff systeem.
Leuk voor de nummer 8 van de competitie dat ze kans maken om Europa in te gaan maar met het oog op Europese punten (zie Utrecht) niet echt wenselijk natuurlijk.
Nummers 4-12 van een vorig seizoen zegt weinig over wie de sterkste is. Verschillen zijn niet zo groot en een gelukkige aankoop of doorbrekende jeugdspeler maakt al aardig wat verschil. Zie niet in waarom de nummer 4 dan een beschermde positie moet krijgen.
Betreffende vanavond: ik gok op 3 gelijke spelen. Op papier wel drie leuke wedstrijden; ik ga er sowieso voor zitten :)
Feyenoord begint steeds beter te spelen, dat ben ik met jullie eens. Maar om op basis daarvan te gaan roepen dat de Rangers wel te doen zijn? Niet té veel naast de schoenen gaan lopen he ;) Arrogante Rotterdammers altijd...
Feyenoord heeft het materiaal om een leuk team neer te zetten. Maar het is nog zo wisselvallig. Zie het laatste kwartier tegen ADO, dat was echt heel slecht. (Het is dat ADO niet kan scoren, maar gelukkig voor hun hebben wij mensen die die rol van Van Beek over kunnen nemen als dat nodig is)
PSV tegen Sporting wordt ook een interessante. Eens zien wat PSV op Europees niveau kan klaarspelen.
AZ treft weer een typische AZ tegenstander. Op papier de makkelijkste van de drie, ik denk dat AZ wel een puntje kan pakken.

alles kan off-topic

• Superkiwi
Ankona schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:59:
[...]
Zie niet in waarom de nummer 4 dan een beschermde positie moet krijgen.
Op de eerste plaats omdat ze daar het hele seizoen hard voor gewerkt hebben.

• Martinusz
We zijn in ieder geval Duitsland voorbij :+
Door het verlies van Duitsland tegen Oranje zakte de 'Mannschaft' weg naar de 16e plek.
Oranje staat nu 13e.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik dacht ik open www.rtl.nl en kijk even in de TV Gids. Staat er gewoon niet :?

Er staat op TV Gids:
PSV bijt om 19.00 uur het spits af met een thuiswedstrijd tegen Sporting, de nummer drie uit de Portugese competitie van vorig seizoen. Om 21.00 uur moeten zowel AZ als Feyenoord aan de bak voor een uitwedstrijd. AZ reist naar Servië voor een match tegen Partizan Belgrado, Feyenoord neemt het in Schotland op tegen Glasgow Rangers, de wederopgestane voetbalgrootmacht van weleer. Bart Nolles en Simon Zijlemans beschouwen vanaf 18.00 uur voor.
Maar wat gaan ze nu uitzenden :?

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
PWM schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:34:
Ik dacht ik open www.rtl.nl en kijk even in de TV Gids. Staat er gewoon niet :?

Er staat op TV Gids:

[...]

Maar wat gaan ze nu uitzenden :?
Feyenoord om 21:00
Zie https://www.tvgids.nl/tv/uefa-europa-league/74293211

• Martinusz
PSV voetbalt niet om 21:00 uur, dus die kunnen ze ook niet uitzenden dan ;) AZ it is :X

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 19-09-2019 12:49 ]

Pagina: 1 ... 114 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.