Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bent denk ik al een minuut of 5 te laat met je spoiler.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik vind het sneu voor hem. Prima voetballer, gunde hem echt een leuke ploeg om te gaan voetballen.ephymerous schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:41:
Wat zal die Siem de Jong betalen om de wedstrijd vanaf een van de beste plekken in het stadion bij te wonen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Beide mag aldus de warning.Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:42:
Eigenlijk moeten toch alle andere wedstrijden in het andere topic? Kan je ook niet spoileren.
Goed EK gedraaid en naar Bayern verhuist, maar die stap is te groot gebleken.Slasher schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:38:
Wat is er met die Renato Sanchez eigenlijk? Benfica, Bayern München en nu Lille?
Dan maar een stap terug om je weer te herpakken.
die zitten niet in onze poule
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo vertelde je coach dat vroeger ja, als het ijs op de lijnen stond en de Elfstedentocht in volle gang was.ST10©DE schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:42:
Elke topsporter weet toch dat je na een dergelijke inspanning je spieren warm moet houden en je niet zonder extra kleding moet gaan stilzitten? Ziyech zit daar gewoon zonder extra kleding op de bank, dat de begleiding daar niks van zegt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die stap terug was er al met Swansea, maar daar was het ook niet veeldutchgio schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:44:
[...]
Goed EK gedraaid en naar Bayern verhuist, maar die stap is te groot gebleken.
Dan maar een stap terug om je weer te herpakken.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:42:
Eigenlijk moeten toch alle andere wedstrijden in het andere topic? Kan je ook niet spoileren.
CL/ EL mag zowel hier als in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Afhankelijk van club toch?Vos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:44:
Beide mag aldus de warning.
Al zijn alle clubs nationale clubs dus ik snap het sowieso niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha scherp!Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:45:
[...]
Afhankelijk van club toch?
Al zijn alle clubs nationale clubs dus ik snap het sowieso niet.
Ik denk dat je hem straks nog hard nodig gaat hebben. Zoveel “spitsen” heeft Ajax niet namelijk, fictief voorbeeld: een blessure bij Huntelaar en een kaartje teveel voor Tadic en je hebt direct een probleem.ephymerous schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:41:
Wat zal die Siem de Jong betalen om de wedstrijd vanaf een van de beste plekken in het stadion bij te wonen?
Wie bepaalt dat in het stadion?Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:46:
Onana motm.
Mooi hea. Overmars wijst de motm aan!Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:46:
Onana motm.
te vroeg voor eindsignaalDoeEensGek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:42:
[...]
Je bent denk ik al een minuut of 5 te laat met je spoiler.
Dan heb je Traore. En dan jeugd. Maar welke ploeg heeft wel meer dan 3 spitsen in het eerste elftal?Miki schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:47:
[...]
Ik denk dat je hem straks nog hard nodig gaat hebben. Zoveel “spitsen” heeft Ajax niet namelijk, fictief voorbeeld: een blessure bij Huntelaar en een kaartje teveel voor Tadic en je hebt direct een probleem.
Ik gun Siem heel veel, maar hij niet uit liefdadigheid mee doen. Moet wel wat kunnen toevoegen.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 22:49 ]
Bandé, Ajax heeft Bandé ook nog! De nieuwe zwarte parelVos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:47:
[...]
Dan heb je Traore. En dan jeugd. Maar welke ploeg heeft wel meer dan 3 spitsen in het eerste elftal?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht deze start.
Kijken of de scheidsrechter netjes af fluit
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is vleugelspeler toch?groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:48:
[...]
Bandé, Ajax heeft Bandé ook nog! De nieuwe zwarte parel
Eh... de top 5 PL ploegen hebben er meerdere op de bank zitten die Ajax heel goed zou kunnen gebruikeVos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:47:
[...]
Dan heb je Traore. En dan jeugd. Maar welke ploeg heeft wel meer dan 3 spitsen in het eerste elftal?
Traore lijkt me echt niet de beste vervanger, die mist echt nog eea voor het eerste.
Ajax was groepswinnaar in een poule met Bayern München, verbaasd ben ik niet echt dus.Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:49:
Eerste in de poule jongens, wie had dat durven dromen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt toch gewoon.Krukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:48:
Volgens de verslaggever is het nu een goed moment om Valencia te treffen omdat dat team aan het muiten is, die heeft de andere tussenstand nog niet gezien denk ik
Huidige trainer heeft een CV die nauwelijks goed genoeg is om bij Roda aan de slag te gaan.
En het huidige Chelsea is niet het Chelsea van een paar jaar geleden.
In de PL uit 5 wedstrijden 8 punten en een doelsaldo van 11-11
Spelen wel leuk, dat dan weer wel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Met zoveel tegenkansen mooi voor elkaar?Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:50:
Ten Hag heeft het zooitje mooi voor elkaar. 3-0 niet mis!
Laat de score je niet misleiden.
Vanavond in elk geval goed punten gescoord, alleen jammer dat Lille niet even de 3-1 maakte
Leuk begin van deze CL campagne in elk geval!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waren ze niet tweede?Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:51:
[...]
Ajax was groepswinnaar in een poule met Bayern München, verbaasd ben ik niet echt dus.
Zelf ook nog zat kansen gehad.sevinc schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:51:
[...]
Met zoveel tegenkansen mooi voor elkaar?
Laat de score je niet misleiden.
Zeer blij met deze uitslag! Ik verwachte zeer heet avondje.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 22:53 ]
Correct
Float like a butterfly, sting like a bee.
Geef het even wat tijd, ze spelen nog niet heel lang in deze opstelling waarbij zowel Martinez als Alvarez op het middenveld staan. November kun je pas echt je eerste voorzichtige conclusies trekkenSnowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:50:
Hoop voor Ajax dat ze de komende wedstrijden beter gaan spelen, want op deze manier zit er niet al te veel in. Mooi dat ze winnen, maar het was imo niet al te best en de cijfers zijn vrij geflatteerd. Vooral (het tweede deel van de) 2e helft was wat mij betreft echt niet al te best, ondanks de goals eerder.
Verwijderd
Haha, toen het al 3-0 was vond je het niet goed meer? Meen je niet...Of dacht je dat iedereen dan nog volledig gefocust is en er nog 10 bij wil maken?Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:50:
Hoop voor Ajax dat ze de komende wedstrijden beter gaan spelen, want op deze manier zit er niet al te veel in. Mooi dat ze winnen, maar het was imo niet al te best en de cijfers zijn vrij geflatteerd. Vooral (het tweede deel van de) 2e helft was wat mij betreft echt niet al te best, ondanks de goals eerder.
Eh welke kansen? Ik heb na de 3-0 volgens mij geen kans meer gezien en daarvoor ook niet zoveel maar ze gingen er wel in. Heb echt het idee dat dat enorm hielp vanavond. Verder niet om Ajax af te zeiken, maar ik vond het echt (in tegenstelling tot het gros hier I guess) niet zo geweldig.
Drie mooie goals, maar het was niet alsof ze het afdwongen ofzo (imo). Dat deden ze vorig seizoen beter, maar goed, wie weet doen ze dat in de volgende wedstrijden ook beter.
Helaas weet hij bij Ajax altijd wel weer een negatieve draai eraan te geven. Hij weet bijzonder veel van voetbal maar op dit soort dagen mogen ze van mij gewoon een ander neerzetten.
Ik bedoel over de gehele pot. Het is niet dat Ajax 3 kansen heeft gehad?Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:55:
[...]
Eh welke kansen? Ik heb na de 3-0 volgens mij geen kans meer gezien en daarvoor ook niet zoveel maar ze gingen er wel in. Heb echt het idee dat dat enorm hielp vanavond. Verder niet om Ajax af te zeiken, maar ik vond het echt (in tegenstelling tot het gros hier I guess) niet zo geweldig.
Drie mooie goals, maar het was niet alsof ze het afdwongen ofzo (imo). Dat deden ze vorig seizoen beter, maar goed, wie weet doen ze dat in de volgende wedstrijden ook beter.
Aldus mijn app 8 schoten op doel vs 5. Heb het niet zelf geturfd
Wellicht wel iets geflatteerd de uitslag.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 23:00 ]
Nouja, ik las hier mensen die dachten dat ze er nog wel ff 2 bij gingen maken, probleem was dat ze voor de 3-0 of de 1-0 of 2-0 for that matter ook niet zoveel kansen kregen. Heel mooi dat ze hun kansen afmaken, maar het was niet zo'n enorm uitgemaakte zaak wat mij betreft. Ik zie het gewoon als een wedstrijd die 2 kanten op zou kunnen gaan, nu zat het Ajax mee wat betreft scoreverloop, als dat niet het geval was, who knows. Dat was vorig seizoen wat anders, toen domineerde ze echt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:55:
[...]
Haha, toen het al 3-0 was vond je het niet goed meer? Meen je niet...Of dacht je dat iedereen dan nog volledig gefocust is en er nog 10 bij wil maken?
En morgen nog een column erbij van Driessen dat selectie het niet eens was met opstelling van Ten HagDoeEensGek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:57:
[...]
Helaas weet hij bij Ajax altijd wel weer een negatieve draai eraan te geven. Hij weet bijzonder veel van voetbal maar op dit soort dagen mogen ze van mij gewoon een ander neerzetten.
Ik vond Promes zijn beste wedstrijd spelen die ik ooit van hem zag, maar die lat lag erg laag. ik vind wel dat hij vaak slechte keuzes maakt. en dat terwijl hij al "ervaren" is. Verder was de kramp van Martinez niet verbazingwekkend. Aanval en verdediging stonden op gegeven moment veel te ver uit elkaar waardoor hij en Alvarez zich de schompes moesten lopen. Als je voorin met zoveel risico op balverlies speelt moet het compacter zijn. Denk dat dat vooral conditioneel is.
Verder is iedereen heel positief over Dest maar ik ben slechts gematigd positief. hij doet veel aanvallende acties, net als Mazraoui vorig jaar, maar ze lukken minder vaak, maakt ook veel verkeerde keuzes en vooral zijn balletjes breed (naar voren en achteren gaat nog wel) zijn vaal te slap.
Klinkt wellicht allemaal iets te kritisch na zo'n mooie 3-0 maar ik zie het positief: het geeft ruimte voor verbetering!!!
Kun je best vinden, maar mijns inziens een overtuigende overwinning.Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:58:
[...]
Nouja, ik las hier mensen die dachten dat ze er nog wel ff 2 bij gingen maken, probleem was dat ze voor de 3-0 of de 1-0 of 2-0 for that matter ook niet zoveel kansen kregen. Heel mooi dat ze hun kansen afmaken, maar het was niet zo'n enorm uitgemaakte zaak wat mij betreft. Ik zie het gewoon als een wedstrijd die 2 kanten op zou kunnen gaan, nu zat het Ajax mee wat betreft scoreverloop, als dat niet het geval was, who knows. Dat was vorig seizoen wat anders, toen domineerde ze echt.
Vorig jaar domineerde ze ook niet altijd hoor, tegen Benfica niet, tegen Bayern 2 helften wel en 2 niet.Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:58:
[...]
Nouja, ik las hier mensen die dachten dat ze er nog wel ff 2 bij gingen maken, probleem was dat ze voor de 3-0 of de 1-0 of 2-0 for that matter ook niet zoveel kansen kregen. Heel mooi dat ze hun kansen afmaken, maar het was niet zo'n enorm uitgemaakte zaak wat mij betreft. Ik zie het gewoon als een wedstrijd die 2 kanten op zou kunnen gaan, nu zat het Ajax mee wat betreft scoreverloop, als dat niet het geval was, who knows. Dat was vorig seizoen wat anders, toen domineerde ze echt.
Ben het wel met je eens dat de uitslag ook 3-1 of 3-2 had kunnen zijn, beetje geluk met afwerking van Lille, maar vond Ajax wel de bovenliggende partij.
Maak niet de fout door de CL wedstrijden van de tweede helft van de CL te vergelijken met de eerste wedstrijden. Daar zaten ook geen beste tussen namelijk terwijl de ploeg in de latere wedstrijden steeds beter ingespeeld raakte en daardoor beter ging presteren.Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:55:
[...]
Mwah, volgens mij is het nog steeds beter voor je spieren en niet alleen vroeger of alleen in de winter.Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:44:
[...]
Zo vertelde je coach dat vroeger ja, als het ijs op de lijnen stond en de Elfstedentocht in volle gang was.
Interessant onderzoek: Post-exercise recovery of contractile function and endurance in humans and mice is accelerated by heating and slowed by cooling skeletal muscle.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die man is toch ook duidelijk afgeschreven.....
Niet happenTerranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:02:
Wat lult die zeiksnor nou? Volgens mij speelde Martinez juist heel goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ken Duitsers die al pakweg 20 jaar in Nederland wonen en nog geen zin Nederlands spreken.Krukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:00:
Tadic begint toch aardig goed Nederlands te spreken, best knap voor iemand die met een Slavische taal is grootgebracht
Wonen aan de grens dus het is geen giga probleem maar toch.
Dit roept ie al heel lang, dus ga je niet je ongelijk toegevenKrukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:02:
Derksen vond Martinez wel slecht spelen hoor
Wat zei ik.Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:02:
Wat lult die zeiksnor nou? Volgens mij speelde Martinez juist heel goed
Nu is het eigenlijk andersom
Vind het sowieso onzinnig hoe bij elk programma word gezeurd over dat Martinez en Alvarez zo zwak zijn aan de bal.Krukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:02:
Derksen vond Martinez wel slecht spelen hoor
Vind ze beide aan de bal best aardig, maar heb het gevoel dat ze hun vergelijken met de Jong.
Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:00:
[...]
Vorig jaar domineerde ze ook niet altijd hoor, tegen Benfica niet, tegen Bayern 2 helften wel en 2 niet.
Ben het wel met je eens dat de uitslag ook 3-1 of 3-2 had kunnen zijn, beetje geluk met afwerking van Lille, maar vond Ajax wel de bovenliggende partij.
Klopt, zaten ook wat mindere momenten tussen vorig jaar, maar ik vond het vandaag gewoon alsnog wat minder. Ik ben het er verder zeker mee eens dat Ajax wat beter was tot de 3-0, maar het verschil was kleiner dan de uitslag doet vermoeden en ben er gewoon bang voor dat ze dat uiteindelijk de das om zou kunnen doen. Ik zou dan ook zeggen mooie uitslag, maar nog genoeg werk aan de winkel.Miki schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:00:
[...]
Maak niet de fout door de CL wedstrijden van de tweede helft van de CL te vergelijken met de eerste wedstrijden. Daar zaten ook geen beste tussen namelijk terwijl de ploeg in de latere wedstrijden steeds beter ingespeeld raakte en daardoor beter ging presteren.
Ik denk dat ze wel professioneel genoeg zijn om in te schatten of ze even vijf minuten kunnen uitdampen voordat de douche gepakt wordt. Het is echt niet dat hij daar ineens helemaal afkoelt.ST10©DE schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:02:
Mwah, volgens mij is het nog steeds beter voor je spieren en niet alleen vroeger of alleen in de winter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij vlagen was het zelfs briljant, veel rondtikken, openen over de hele, lange pasen precies op de stropdas.
Promes begint eindelijk te laten zien waarom hij zo duur was, ben benieuwd of van de Beek straks naast hem gaat spelen en Martinez een linie maar achteren. Defensie is nog steeds te zwak en volgens mij is hij daarvoor gehaald, maar met van de Beek er ook nog bij wordt het wel heel aanvallend allemaal.
En pirouettejes, daar hadden ze zeker flink op geoefend vandaag, koekoek training
Mooi ook alle kritiek dit jaar, spelen steeds “de slechte wedstrijd van het seizoen”, maar blijven maar winnen met grote cijfers...
EensSnowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:09:
[...]
[...]
Klopt, zaten ook wat mindere momenten tussen vorig jaar, maar ik vond het vandaag gewoon alsnog wat minder. Ik ben het er verder zeker mee eens dat Ajax wat beter was tot de 3-0, maar het verschil was kleiner dan de uitslag doet vermoeden en ben er gewoon bang voor dat ze dat uiteindelijk de das om zou kunnen doen. Ik zou dan ook zeggen mooie uitslag, maar nog genoeg werk aan de winkel.
Vond hem een blinde vink die maar wat deed en op goed geluk langs zijn tegenstanders kwam.
Hij speelt nu voor barca en nu is hij een van de beste spitsen ter wereld.
Conclusie : het kan een tijdje duren voor hij van gedachten veranderd.
Als straks van de Beek weer aansluit en goed in vorm raakt ben ik benieuwd hoe we met z’n allen tegen dit Ajax aankijken.Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:09:
[...]
[...]
Klopt, zaten ook wat mindere momenten tussen vorig jaar, maar ik vond het vandaag gewoon alsnog wat minder. Ik ben het er verder zeker mee eens dat Ajax wat beter was tot de 3-0, maar het verschil was kleiner dan de uitslag doet vermoeden en ben er gewoon bang voor dat ze dat uiteindelijk de das om zou kunnen doen. Ik zou dan ook zeggen mooie uitslag, maar nog genoeg werk aan de winkel.
Daarbij is het ook niet eenvoudig om het gat dat Frankie de Jong achter laat in te vullen. Bepaalde spelers moeten plotseling ook meer gaan doen dan wat ze het vorige seizoen niet hoefde te doen vanwege de klasse en spelinzicht van de Jong.
Anyway in november...
[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 17-09-2019 23:17 ]
Inderdaad, Derksen is vaak gewoon zwaar overschat. Hij heeft dit met veel meer spelers en z'n voorspellingen komen 99 van de 100 keer ook gewoon niet uit.Tweaking Art schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:14:
Derksen vond ook dat Luis Suarez te kort kwam voor het niveau van Liverpool.
Vond hem een blinde vink die maar wat deed en op goed geluk langs zijn tegenstanders kwam.![]()
Hij speelt nu voor barca en nu is hij een van de beste spitsen ter wereld.
Conclusie : het kan een tijdje duren voor hij van gedachten veranderd.
Maar af en toe (zoals nu met Martinez en in jouw geval met Suarez) heb je het idee dat hij gewoon bewust dat soort uitspraken doet, gewoon een soort van real-life troll
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Er kunnen wel dingen beter, maar het is absoluut niet slecht. Als het 3-0 voorstaat is de wedstrijd ook wel gespeeld.
Huntelaar zit nog op de bank, van de Beek heb je dadelijk weer. Het begint er goed uit te zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan ie niet in dit topic komen danGonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:18:
Derksen zit er voor de kijkers. Een hoop mensen vinden het lekker om wat tegengeluid tegen opportunistisch hosanna te horen.
Zag hem in de samenvatting anders 2 of 3 100% kansen verprutsenMartinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:18:
Zo’n Willian van Chelsea, die gaat Ajax de das om doen, rete snel en techniek.
Maar dat is inderdaad wel een speler om in de gaten te houden, zeker met de "snelheid" van Blind..
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 17-09-2019 23:21 ]
Lucas Moura miste ook alle kansen eerst tochKrukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:20:
[...]
Zag hem in de samenvatting anders 2 of 3 100% kansen verprutsen
Maar dat is inderdaad wel een speler om in de gaten te houden, zeker met de "snelheid" van Blind..
Zo'n Ziyech, gaat Chelsea de das om doen, zo snel en technisch.Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:18:
Zo'n Neres, gaat Chelsea de das om doen, zo snel en technisch
Het is maar van welke kant je het bekijkt
En ik denk dus dat voetbal wat dat betreft helemaal niet zo professioneel is als menig andere sport. Denk hierbij ook aan eetgewoontes, trainingsintensiteit, het privéleven (stappen / uitgaan), roken.Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:12:
[...]
Ik denk dat ze wel professioneel genoeg zijn om in te schatten of ze even vijf minuten kunnen uitdampen voordat de douche gepakt wordt. Het is echt niet dat hij daar ineens helemaal afkoelt.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
DISCLAIMER: Maar ja zal wel weer de euforie zijn en genoeg tweakers niet mee eens zijn
Dachten ze bij Valencia ookMartinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:18:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dan praat je over individuele sporten of conditie/kracht gebaseerde sporten. Dat is sowieso vaak wat anders dan teamsport, niet alleen voetbal.ST10©DE schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:24:
En ik denk dus dat voetbal wat dat betreft helemaal niet zo professioneel is als menig andere sport. Denk hierbij ook aan eetgewoontes, trainingsintensiteit, het privéleven (stappen / uitgaan), roken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat je bij de topploegen die eetgewoontes en dergelijke van vroeger echt niet meer tegenkomt. Bij Ajax zijn ze daar heel streng mee, en hebben ze gewoon een eetlijst, en een diëtiste/voedingsdeskundige die ze begeleid. En ik denk dat het bij meer topploegen zo ook gaat.ST10©DE schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:24:
[...]
En ik denk dus dat voetbal wat dat betreft helemaal niet zo professioneel is als menig andere sport. Denk hierbij ook aan eetgewoontes, trainingsintensiteit, het privéleven (stappen / uitgaan), roken.
En roken is sowieso al niet meer echt in. En een avondje stappen moet ook wel kunnen, als je je maar niet kapot zuipt.
Waarom denk je dat Sneijder zo enorm aan is gekomen de laatste maanden? Hij heeft alle teugels laten vieren en niet meer in zo'n streng regime geleefd.
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 17-09-2019 23:35 ]
Volgens mij speelden ze de wedstrijd gewoon uit na de 3-0. Zie je vaker, dan denk je als supporter er kunnen er nog makkelijk 2 bij en dan zakt het helemaal in.Snowdog schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:09:
[...]
[...]
Vond het tweede deel van de eerste helft slechter, bij 1-0 was dat nog wel billenknijpen. Maar was er vanuit gegaan dat ten Hag het in de rust recht zou zetten en ze voor een snelle goal na rust zouden gaan. Dat hebben ze gedaan en toen was het wel gespeeld. Denk dat het precies zo gegaan is als ten Hag gehoopt had. Zo gevaarlijk was Lille nou ook weer niet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.