Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zie de knipoog en de discussie ervoor...sevinc schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:18:
[...]
Kom op het is een live slowchat, of mogen we alleen over ajax plaatsen ?
Is je fles azijn nou nog niet opgroggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:19:
Goal van de man die er met rood af had gemoeten....
Float like a butterfly, sting like a bee.
Yep... en daarna doelsaldoSempy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:19:
Hoe zit het als je straks gelijk eindigt in de poulr, onderling resultaat?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo.Sempy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:19:
Hoe zit het als je straks gelijk eindigt in de poulr, onderling resultaat?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Je bent gesloopt na de wedstrijd?Outerspace schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:19:
Ik ben kapot blij
Wat een heerlijke pot om naar te kijken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Zure reactie van je aangezien het 100% geen bewuste natrap is.groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:19:
Goal van de man die er met rood af had gemoeten....
Dus wat bedoel je...?
Het was een prachtige goal. Het was meer bedoeld als herhaling dat ik vind dat ajax geluk heeft gehad dat nico niet werd bestraft voor natrappen en nu nog zelfs een goal maakt. Totaal niet zuur bedoeld.
Ik verwacht eerder een 4e of 5e voor Ajaxjaapstobbe schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:21:
Krijgt Ajax nog een tegendoelpunt?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja volgens mij maakt het niet uit of het bewust was of niet..Sleehond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:21:
[...]
Zure reactie van je aangezien het 100% geen bewuste natrap is.
Dus wat bedoel je...?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ah was al gemeld.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 22:22 ]
Ik nu ook wel en stiekem dacht/hoopte ik dat vanmiddag al. Toch getwijfeld om er op in te zetten, helaas niet gedaan(mocht het 4-0/5-0 worden), waren vast mooie odds geweest
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 17-09-2019 22:22 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Man wat kan die gozer goed timen en hij geloofd er gewoon met 100% overtuiging in dat het hem lukt.... en dus lukt het!
Wanne baas!
Uhm...? Dat lijkt me wel, als jij onbewust en dus niet bewust iemand een trap geeft..... dan kan je toch geen rood krijgen...?groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:22:
[...]
Ja volgens mij maakt het niet uit of het bewust was of niet..
Ik begrijp jou niet, sorry
Vraag me toch af of die Fransen echt zo goed zijn in koppen.
Geen geluk, gewoon een uitermate goede beslissing van de arbitrage.groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:21:
Het was een prachtige goal. Het was meer bedoeld als herhaling dat ik vind dat ajax geluk heeft gehad dat nico niet werd bestraft voor natrappen en nu nog zelfs een goal maakt. Totaal niet zuur bedoeld.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Lengte != goed kunnen koppen.Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:
2 goals via de kop.
Is vaak een moeilijke voor de commentatoren die graag iets willen zeggen bij een corner/vrije trap
Onderschat de timing en overtuiging van Nico niet, dat is echt extreem goed bij hem.Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:
2 goals via de kop.
Sinkgraven.snmght schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:
Wat geniet ik toch van Tagliafico. En dan te bedenken dat we niet eens zo heel lang geleden ene Dijks daar hadden staan..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
K. Huntelaar
N. Lang
R. Marin
P. Schuurs
Bruno Varela
S. de Jong
Wie gaat erin komen.
Heeft vooral geen greintje angst, hij houdt nooit in.Sleehond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:23:
Heeft Nico een paar springveren in zijn schoenen zitten....??
Man wat kan die gozer goed timen en hij geloofd er gewoon met 100% overtuiging in dat het hem lukt.... en dus lukt het!
Wanne baas!
Als je onbewust iemand een doodschop geeft dan telt het niet? (ik vind ook dat nigel de Jong wk2010 rood had moeten krijgen) Maar laat maar deze discussie is al gevoerd.Sleehond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:24:
[...]
Uhm...? Dat lijkt me wel, als jij onbewust en dus niet bewust iemand een trap geeft..... dan kan je toch geen rood krijgen...?
Verwijderd
HuntelaarDeadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:26:
J. Ekkelenkamp
K. Huntelaar
N. Lang
R. Marin
P. Schuurs
Bruno Varela
S. de Jong
Wie gaat erin komen.
Lang
Marin (in 88e min)
Of Reiziger doet zo zijn trainingspak uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2019 22:27 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Natuurlijk kan je wel rood krijgen voor een onbewuste trap.Sleehond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:24:
[...]
Uhm...? Dat lijkt me wel, als jij onbewust en dus niet bewust iemand een trap geeft..... dan kan je toch geen rood krijgen...?
Muller vorig jaar? Zag zijn tegenstander totaal niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 22:28 ]
Daar heb je een punt mee, echter, die trap was van een totaal andere orde omdat het ook echt gevaarlijk was. Niet te vergelijken met dit tikje... Toch?groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:26:
[...]
Als je onbewust iemand een doodschop geeft dan telt het niet? (ik vind ook dat nigel de Jong wk2010 rood had moeten krijgen) Maar laat maar deze discussie is al gevoerd.
Schuurs en Huntelaar voor Veltman en Neres zou logisch zijn.Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:26:
J. Ekkelenkamp
K. Huntelaar
N. Lang
R. Marin
P. Schuurs
Bruno Varela
S. de Jong
Wie gaat erin komen.
Ten Hag zou ook kunnen gaan voor Siem de Jong voor Alvarez en Ekkelenkamp voor Tadic
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Zeker niet verkeerd. Doet echt niet alles goed maar is snel en gevaarlijk. Daarnaast zijn de corners en vrije trappen ook wel aardig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vind vooral zijn positionering goed en actief betrokken.Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:29:
[...]
Zeker niet verkeerd. Doet echt niet alles goed maar is snel en gevaarlijk. Daarnaast zijn de corners en vrije trappen ook wel aardig.
Verwijderd
Die gaat echt nog wel genoeg spelen, veel wedstrijden dit jaar dus zal gerouleerd worden. Volgend jaar ook zeker aangezien er na dit jaar een aantal aanvallers sowieso zal gaan vertrekken.Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:29:
[...]
Vind vooral zijn positionering goed en actief betrokken.
6-2 al. Wat zijn die Belgen aan het doen danQuad schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:23:
Ondertussen krijgt Genk flinke klappen in Oostenrijk..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
PSV mag winnen maar heb wel graag dat ze zich 90min lang kapot mogen werken
Ik niet, hoop dat ze makkelijk avond hebben en fit zijn, wil gewoon twee frisse goeie ploegen zienDeadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:31:
Ik hoop dat dit het begin is van een mooie week voor Nederland.
PSV mag winnen maar heb wel graag dat ze zich 90min lang kapot mogen werken
1 van de drie heb je al goedVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:26:
[...]
Huntelaar
Lang
Marin (in 88e min)
Of Reiziger doet zo zijn trainingspak uit.
Ja deze wissel is lang niet gek.Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:32:
oeh Lang, ben benieuwd
en wie zegt dat ETH tactisch niet sterk is
Elect a clown, expect a circus.
Hij maakt hem gewoon!
Heeft niet lang geduurd!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Tegen een top ploeg heb je er gewoon 2 tegen.Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:34:
Lille heeft trouwens kansen genoeg gehad. Uitwedstrijd gaat niet mee vallen.
Ajax moet meer trainen op de defensie / omschakeling bij counters. Dat blijft het probleem.Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:34:
minstensVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:35:
[...]
Tegen een top ploeg heb je er gewoon 2 tegen.
Meen je dit? het oogt af en toe dreigend, maar ik weinig echt grote uitgespeelde kansen gezien.Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:34:
Ik vind het wel meevallen. Je zult daar overigens wel een andere wedstrijd krijgen, dat denk ik ook wel
Had je gewoon 3-4 achter gestaan ben ik bang.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:35:
[...]
das minder voor Ajax denk ik. Tenzij Chelsea echt helemaal niets isDoeEensGek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:36:
Valencia Ook op voorsprong gekomen.
Verwijderd
In mijn ogen spelen ze ook te aanvallend/naïef. Iedere omschakeling of counter leidt tot gevaar op de rand van de 16 of daarbinnen.Vos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:36:
[...]
Ajax moet meer trainen op de defensie / omschakeling bij counters. Dat blijft het probleem.
Dat klinkt niet heel gunstig, maar misschien valt Chelsea tegen dit (CL) jaar.Joostje123 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:35:
Valencia ondertussen op voorsprong
Gelukkig zitten die niet in deze poule.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:35:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kijk op veronica? Is er op ziggo een andere wedstrijd van ajax te zien? Onana redt ajax toch echt snoeihard.Sleehond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:36:
[...]
Meen je dit? het oogt af en toe dreigend, maar ik weinig echt grote uitgespeelde kansen gezien.
Ik vind het wel meevallen. Je zult daar overigens wel een andere wedstrijd krijgen, dat denk ik ook wel
Team moet nog groeien en het zou gewoon een top prestatie zijn als Ajax de knock-out fase haalt!
Mja ander soort keeper, Cillessen heeft ondanks de weinig minuten bij Barcelona echt laten zien dat ie op dat niveau thuis hoorde. Meerdere malen complimenten gehad van de Spaanse pers en ook door Valverde bij de persco’s. Hij had alleen de pech dat er nog 1 betere keeper naast hem stond.Quad schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:35:
Onana staat wel goed telkens. Blijft een fijne keeper om te hebben. Qua niveau stuk beter dan Cillessen ooit was.
Niet elke kans is raak, ook niet bij een beter ploeg. En Ajax heeft ook genoeg kansen gemistHupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:36:
[...]
Had je gewoon 3-4 achter gestaan ben ik bang.
Elect a clown, expect a circus.
Ja, en Onana heeft vanavond ook alle geluk dat ze al die ballen recht op m af schieten. Elke kans van Lille gaat recht tegen m aan. hij hoeft zijn armen niet eens te gebruikenMiki schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:38:
[...]
Mja ander soort keeper, Cillessen heeft ondanks de weinig minuten bij Barcelona echt laten zien dat ie op dat niveau thuis hoorde. Meerdere malen complimenten gehad van de Spaanse pers en ook door Valverde bij de persco’s. Hij had alleen de pech dat er nog 1 betere keeper naast hem stond.
Moving up , landkaart-technisch gezien danSlasher schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:38:
Wat is er met die Renato Sanchez eigenlijk? Benfica, Bayern München en nu Lille?
Dat noem je dan slecht ingeschoten toch?Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:39:
[...]
Ja, en Onana heeft vanavond ook alle geluk dat ze al die ballen recht op m af schieten. Elke kans van Lille gaat recht tegen m aan. hij hoeft zijn armen niet eens te gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 22:40 ]
Eens, maar hij staat er wel.Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:39:
[...]
Ja, en Onana heeft vanavond ook alle geluk dat ze al die ballen recht op m af schieten. Elke kans van Lille gaat recht tegen m aan. hij hoeft zijn armen niet eens te gebruiken
viel bij Bayern vies door de mand. Stap terug in de hoop in de toekomst weer een stap vooruit te zetten.Slasher schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:38:
Wat is er met die Renato Sanchez eigenlijk? Benfica, Bayern München en nu Lille?
Wil vaak de bal maar weet er niet vaak iets nuttigs mee te doen.
XXXVI
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
vrij normaal hier.Krukar schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:39:
Gaan we nu bij een 3-0 voorsprong tegen een toch niet slechte ploeg in de CL alweer op de negatieve toer jongens? Kom op hé, Ajax levert gewoon een topprestatie vandaag!
Ajax heeft mazzel, en als Ajax tegen City had moeten spelen was het anders gegaan etc.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hackus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:41:
spoiler:Chelsea 0 - 1 Valencia
Napoli 1 - 0 Liverpool
[ Voor 6% gewijzigd door Youp1e op 17-09-2019 22:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.