"Het was tijd".Outerspace schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:46:
Hahahahaha, ik vind dit een hele vreemde beslissing van de scheidsrechter hoor. Ik ben benieuwd of er ooit een verklaring komt.
Niks tegenin te brengen natuurlijk
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelukkig miste Lille zijn kans ook.
Dit is nog niet binnen, die van Lille zijn ook allemaal snel en fysiek
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt 2x op mij gereageerd en tot 2x heb je een mening die tegen Ajax, hoe is het dan gek dat ik denk dat je anti Ajax reageert. En sowieso natrappen is rood, te laat is vaak geel(tenzij echt smerig). Dus ja er zit wel degelijk een verschil in.groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:47:
[...]
Ik ben voor ajax.
Maar te laat of natrappen, het mag beiden niet. En of je trappende beweging wel of niet richting de bal gaat doet er niet toe.
Begrijpende lezend? Jij denkt uit mijn reactie op te maken dat het een anti ajax reactie is... Gewoon realistisch.
De magie leek even terug, 10 minuten lang en gelukkig heeft Ajax nu niet veel kansen nodig om te scoren. Laatste 10 minuten was rommelig, scheids heeft het niet meer onder controle. Hopelijk maakt ie het nog goed door Ajax een penalty mee geven. Verzuimen rood te geven en dan halverwege een doelpunt affluiten.
Dortmund - Barca 0-0
Chelsea - Valencia 0-0
Vooral die tweede zou mooi zijn als Ajax vanavond wint.
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 17-09-2019 21:51 ]
Dat Swart zich hier ook voor leent...
Vind het ook een aparte keuze van Toto, Swart is niet even geliefd bij iedereen geloof ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als een reclame irritant genoeg is om je bij te blijven dan doet hij ook z'n werk.Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:50:
Vind het ook een aparte keuze van Toto, Swart is niet even geliefd bij iedereen geloof ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
omdat ie swart is zeker?Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:50:
[...]
Heb liever dat beide verliezen, maar ok.DoeEensGek schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:49:
Salzburg genk staat al 5-1.
@Maarten_E
Geld.
Sorry, ik zal niet meer op je reageren, want als ik het niet met je eens ben of een vraag aan je stel ben ik anti ajax... Gelukkig heb je nog niet gezegd dat de wereld plat is. Maar ik zal niet meer op jouw openbare reacties reageren, want jij hebt altijd gelijk en ajax spelers doen altijd alles goed. Fijne wedstrijd.Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:48:
[...]
Je hebt 2x op mij gereageerd en tot 2x heb je een mening die tegen Ajax, hoe is het dan gek dat ik denk dat je anti Ajax reageert. En sowieso natrappen is rood, te laat is vaak geel(tenzij echt smerig). Dus ja er zit wel degelijk een verschil in.
Met deze opstelling ben je enorm kwetsbaar tegen dat soort ploegen. Blind en Veltman kunnen het niet belopen en Tagliafico en Dest staan vaak te diep om te corrigeren. Ook Martinez en Alvarez doen dat niet echt.Harribo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:47:
Dit klopt niet hoor, een scheidsrechter die dan affluit. Heel vreemd.
Gelukkig miste Lille zijn kans ook.
Dit is nog niet binnen, die van Lille zijn ook allemaal snel en fysiek
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En toch maar 1 kans tegen, het zal wel meevallen dus.Mugwump schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:52:
[...]
Met deze opstelling ben je enorm kwetsbaar tegen dat soort ploegen. Blind en Veltman kunnen het niet belopen en Tagliafico en Dest staan vaak te diep om te corrigeren. Ook Martinez en Alvarez doen dat niet echt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zou je die voor je willen houden? Ik wil straks de samenvattingen nog kijkenPompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:50:
Tussenstanden:
Dortmund - Barca 0-0
Chelsea - Valencia 0-0
Het is het voetbal topic? Dat je hier geen andere sport resultaten plaatst ok...dvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:54:
[...]
Zou je die voor je willen houden? Ik wil straks de samenvattingen nog kijken
Lol, in een topic waar altijd slowchat is tijdens de wedstrijden vragen om geen spoilers te gevendvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:54:
[...]
Lekker blijven plaatsen die scores!
Mjah... vind dat hij wel een punt heeft. Wil ook wel straks de andere samenvattingen kijken zonder de tussenstand of eindstand te weten maar aan de andere kant lekker live over de wedstrijd postenVos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:57:
Het is het voetbal topic? Dat je hier geen andere sport resultaten plaatst ok...
Zet het anders gewoon tussen spoiler tags
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hu als je hier de tussenstanden leest kan je de samenvattingen niet meer bekijken?dvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:54:
[...]
Dat is niet wat ik bedoel en dat weet je zelf ook welgroggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:59:
[...]
Hu als je hier de tussenstanden leest kan je de samenvattingen niet meet bekijken?
Even googlen op spoilers (en dan niet degene van auto's)groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:59:
[...]
Hu als je hier de tussenstanden leest kan je de samenvattingen niet meet bekijken?
10 second ninja DONE
Sure, zal ze volgende keer wel achter spoiler tags zetten als mensen dat fijner vinden. Maar er zijn nog genoeg andere westrijden waarvan je het nu niet weetdvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:54:
[...]
Snap je het niet of wil je het niet snappen? Tuurlijk wel, maar serieus antwoord te geven. Maar zonder de standen te weten kijkt het net wat leuker. Wat is er mis met het tussen spoiler tags te plaatsen? Wil je het weten dan kijk je, wil je het niet weten dan hoef je het niet te ziengroggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:59:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Han schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:02:
[...]
Snap je het niet of wil je het niet snappen? Tuurlijk wel, maar serieus antwoord te geven. Maar zonder de standen te weten kijkt het net wat leuker. Wat is er mis met het tussen spoiler tags te plaatsen? Wil je het weten dan kijk je, wil je het niet weten dan hoef je het niet te zien
Dank uPompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:01:
[...]
Sure, zal ze volgende keer wel achter spoiler tags zetten als mensen dat fijner vinden. Maar er zijn nog genoeg andere westrijden waarvan je het nu niet weet
Het was maar een verzoekje; als het merendeel het niet nodig vindt ga ik er verder ook niet moeilijk over doen hoor
ICE ICE Baby
Niet handig, maar doet hij vast niet met opzetdjmuggs schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:05:
Wat een fijne scheids zeg
BAM!
Derksen; ik snap niet dat Ajax Promes koopt, die Zuid-Amerikanen heb je niets aan.
[ Voor 80% gewijzigd door Hackus op 17-09-2019 22:08 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 56% gewijzigd door ephymerous op 17-09-2019 22:07 ]
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Fijn schot ook!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Inderdaad, als het nu kan gewoon even gaan werken aan het doelsaldo want dat zie ik nog wel belangrijk worden in deze poule.Vos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:08:
Nou niet gaan klooien en gewoon door gaan!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nou, dat is de tactiek. Want wie verwacht ooit dat hij daar zou staangroggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:10:
Hoezo staat nico in de spits?
Straks? Al in na zesentachtig reclames? Da's een grapje toch?dvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:54:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik word altijd nerveus van gallery play zonder goals... dan komtie een keer aan de andere kantdvdkiwi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:11:
Het is nog lang geen tijd voor gallery play maar toch ziet het er leuk uit
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 46% gewijzigd door Hackus op 17-09-2019 22:17 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Spoiler!Hackus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:14:
Chelsea 0-0
Dat kan-ie wel Best ja.Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:16:
Die Dest kan ballen aannemen zeg
Maar achterin alles zo open laten als nu is ook geen goed idee.Vos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:08:
Nou niet gaan klooien en gewoon door gaan!
Interview gelezen dat hij aanvaller is geweest en daarmee zelf zijn goed techniek verklaard. Zegt ook daardoor voordeel te hebben dat hij de techniek heeft een man uit te spelen. Levert hem als aanvallende back enorme voordelen opMartinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:16:
Die Dest kan ballen aannemen zeg
Dat wordt echt niet beter als ze minder gaan aanvallen.Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:17:
Maar achterin alles zo open laten als nu is ook geen goed idee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kom op het is een live slowchat, of mogen we alleen over ajax plaatsen ?
Bijna alle backs in betaald voetbal waren in de jeugd rechtshalf of voorSleehond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:17:
[...]
Interview gelezen dat hij aanvaller is geweest en daarmee zelf zijn goed techniek verklaard. Zegt ook daardoor voordeel te hebben dat hij de techniek heeft een man uit te spelen. Levert hem als aanvallende back enorme voordelen op
Nicooooooooooooooo
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Deze week is hij echt on fire.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Wat een heerlijke pot om naar te kijken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.