neh, gewoon Nederlands. Daarom ging het ook fout
Kan me geen andere reden voorstellen waarom die nr4 ging bukken. Of hij heeft bizar slechte ogen en dacht dat hij de bal ging kopen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
neh, gewoon Nederlands. Daarom ging het ook fout
Misschien is hij als centrale verdediger ook beter geschikt dan als RB.Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:21:
Moet zeggen, zo'n beetje alle goede verdedigende ingrepen komen tot nu toe van Veltman
Dat is hij ook altijd geweest. Alleen door een goeie wedstrijd op RB issie daar terecht gekomen. Ging eigenlijk ook zo met Vd Wiel en van rhijnVlassie1980 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:24:
[...]
Misschien is hij als centrale verdediger ook beter geschikt dan als RB.
Ajax kennende wordt dit gewoon 3-0.jaapstobbe schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:23:
nu komt het er vooral op aan Lille geen sprankje hoop meer te geven. Maar Ajax kennende...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar is hij ook beter in, maar door het risico in zijn spel is het extra billen knijpen als hij centraal staat.Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:24:
Misschien is hij als centrale verdediger ook beter geschikt dan als RB.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met minimaal een penalty voor Tadic en een kopbal van Veltman (al lijkt mij de penalty realistischer)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Keeper schijnt wel een penaltykiller te zijnOuterspace schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:26:
[...]
Met minimaal een penalty voor Tadic en een kopbal van Veltman (al lijkt mij de penalty realistischer)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Feyenoord haalt dit jaar maar de puntjes binnen, afgesproken?Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:26:
Zou mooi zijn als Ajax dit gewoon uitspeelt en met een nette overwinning van het veld stapt. Dan zijn de eerste puntjes uit de groepsfacse ook weer binnen. Hopen dat de Oostenrijkse en Turske ploegen verliezen
Waar praten we over? Halve finale EL?jaapstobbe schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:27:
[...]
Feyenoord haalt dit jaar maar de puntjes binnen, afgesproken?
Omdat hij z'n haar heeft geblondeerd?Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:30:
Die geblondeerde spits mag ondertussen wel eens een geel kaartje krijgen
Zie PSV dat eerder doen eerlijk gezegd.Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:29:
[...]
Waar praten we over? Halve finale EL?
Zou ik wel leuk vinden
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat betekent meestal dat ie er 'wel eens' eentje houdt. Zolang het geen strafschoppenserie is vind ik dat niet zo zorgelijk.Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:27:
Keeper schijnt wel een penaltykiller te zijn
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar mag 'ie dan zijn tweede voor krijgen.
Nee omdat ie ondertussen al 5/6 kleine overtreding heeft gemaakt
[ Voor 20% gewijzigd door Miki op 17-09-2019 21:32 ]
Van mij mogen ze hem winnen. Maar dan moeten ze Dirk Kuyt weer uit het vet halen.Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:29:
[...]
Waar praten we over? Halve finale EL?
Zou ik wel leuk vinden
In welke spelregel staat deze optel regel?Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:31:
[...]
Nee omdat ie ondertussen al 5/6 kleine overtreding heeft gemaakt
Had Bergwijn niet gister of vandaag gezegd dat hij dacht dat PSV de EL kon winnen? Zou dan qua coëfficiënten een mooi jaar worden met PSV in de finale en Feyenoord in de halve finaleMaarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:30:
[...]
Zie PSV dat eerder doen eerlijk gezegd.
Misschien iets te biased, maar zie PSV nog wel ver komen eigenlijk in de EL.
Idem, maar zou het wel leuk vinden als Feyenoord zo ver zou komen.Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:30:
[...]
Zie PSV dat eerder doen eerlijk gezegd.
Misschien iets te biased, maar zie PSV nog wel ver komen eigenlijk in de EL.
Het is bij Ajax altijd alles of niets de 1e 10 minuten. Of 10 minuten overleven of ze knallen er meteen 1 in en 't is al gelopenMiki schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:31:
De eerste 10 minuten had ik het gevoel dat het een hele zware avond zou worden. Maar na die 10min en de goal begon Ajax de controle van de wedstrijd naar zich toe te trekken.
[ Voor 17% gewijzigd door Sjurm op 17-09-2019 21:32 ]
In welke voetbal wedstrijd heb je gezien dat dit niet gebeurd?groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:31:
[...]
In welke spelregel staat deze optel regel?
Nee, ik weet dat dit een soort ongeschreven regel is. Maar zeker met de var houd ik niet van ongeschreven regelsTerranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:33:
[...]
In welke voetbal wedstrijd heb je gezien dat dit niet gebeurd?
Domme vraag dit
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Winnen gaat mij wat ver, maar ik zie een kwartfinale en misschien zelfs halve finale wel gebeuren.Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:32:
[...]
Had Bergwijn niet gister of vandaag gezegd dat hij dacht dat PSV de EL kon winnen? Zou dan qua coëfficiënten een mooi jaar worden met PSV in de finale en Feyenoord in de halve finale
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dreigend, maar nog niet gevaarlijk. (Gelukkig)Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:33:
Vind de Fransen wel gevaarlijk. Ze hebben wel heel erg veel snelheid. Gelukkig wat minder in techniek, maar hoeven de bal maar 1 keer goed te raken om er langs te rennen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
XXXVI
Als Nederlander zou ik daar voor tekenen, hoe beter Nederlandse clubs het doen hoe fijner want dat schilt in poules en aantal voorrondes de komende jaren.Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:34:
[...]
Winnen gaat mij wat ver, maar ik zie een kwartfinale en misschien zelfs halve finale wel gebeuren.
Paar weekjes terug gaven we PSV nog geen stuiverMaarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:34:
[...]
Winnen gaat mij wat ver, maar ik zie een kwartfinale en misschien zelfs halve finale wel gebeuren.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 17-09-2019 21:38 ]
Zou ik niet te hard zeggen. Ken je dat verhaal van die ezel?Hupske schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:39:
Onana kan iig niet meer tijdrekken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 8% gewijzigd door rik86 op 17-09-2019 21:40 ]
Ook hier is de var toch voor?chengbondkwok schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:40:
Dit leek me toch natrappen van Tagliafico?
Kan, was wel richting de bal. Dus kan je nooit zeker zeggenchengbondkwok schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:40:
Dit leek me toch natrappen van Tagliafico?
Mwah wordt op de grond geslingerd en probeert in 1 keer op te staan en de bal weg te trappen. Een bewuste natrap ziet er toch wel anders uit.dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:39:
Allebei niet handig, Nico kun je ook als natrap actie zien...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
XXXVI
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Klopt!Vos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:38:
[...]
Paar weekjes terug gaven we PSV nog geen stuiverNatuurlijk was dat niet hun normale vorm. Hopelijk doen ze tot laat mee.
Dat kwam na het fluitencarpebios schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:41:
Dat gefluit, ga je ploeg aanmoedigen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hu? Jij bedenkt echt alle regels waar je bij staat. Als je iemand schopt maar je schopte richting de bal (die je niet raakt) dan telt de trap niet?Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:41:
[...]
Kan, was wel richting de bal. Dus kan je nooit zeker zeggen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klopt, maar ook Veltman heeft verdedigend scherpe onderscheppingen gemaakt. Ook een dikke voldoende 1e helft.Joostje123 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:43:
Taglifico speelt ijzersterk. Man of the match tot nu toe. Continu de bal veroveren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Huh, jij bedenkt echt alle redenen om anti-ajax te reageren. Ik zeg toch alleen dat je het niet kan zeggen aangezien Tagliafico wel richting de bal trapte met z'n voet. Maar dat het ook natrappen kon zijn geweest, maar dat het niet te zeggen is.groggy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:42:
[...]
Hu? Jij bedenkt echt alle regels waar je bij staat. Als je iemand schopt maar je schopte richting de bal (die je niet raakt) dan telt de trap niet?
Is dit een ongeschreven regel als positief plus negatief is nul?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
XXXVI
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
mwah, meestal gaat en schot van die afstand er niet in. Maar 't is wel heel vreemdephymerous schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:46:
Lille wordt gered hier, wat een sukkel die scheids.
Schat, ik zei dat we effe seks zouden hebben en effe is 5min en die zijn nu om.Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:46:
Wát een timing van de scheids..
Heb medelijden met zijn vrouw
Ik ben voor ajax.Terranova schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:44:
[...]
Huh, jij bedenkt echt alle redenen om anti-ajax te reageren. Ik zeg toch alleen dat je het niet kan zeggen aangezien Tagliafico wel richting de bal trapte met z'n voet. Maar dat het ook natrappen kon zijn geweest, maar dat het niet te zeggen is.
Begrijpend lezen is ook wel moeilijk blijkbaar
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq