Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.245 views

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:27:
Opstelling van Ajax is beter dan tegen Heerenveen wat mij betreft. Wel concludeer ik dat Ajax niet goed ingekocht heeft dit jaar, aangezien Veltman wekelijks in de basis start bij gebrek aan beter. Dan heb je toch niet goed gescout (Schuurs, Marin etc) want dat Veltman geen basis materiaal is had Ten Haag vorig jaar ook al deels geconstateerd.
Het gat dat er gevallen is door het vertrek van de Ligt is gewoon zeer groot. Hier ga je niet een vervanger voor krijgen die het direct overneemt.
Schuurs is nog jong en heeft afgelopen seizoen in Jong Ajax zijn minuten gepakt, ik zou hem nog niet opgeven. Die jongen heeft echt wel talent.

Idem met De Jong, die verdedigde flink mee.

Beide spelers zijn voor veel geld vertrokken, dat je er flink op achteruit gaat is logisch.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Opstelling van Ajax is beter dan tegen Heerenveen wat mij betreft. Wel concludeer ik dat Ajax niet goed ingekocht heeft dit jaar, aangezien Veltman wekelijks in de basis start bij gebrek aan beter. Dan heb je toch niet goed gescout (Schuurs, Marin etc) want dat Veltman geen basis materiaal is had Ten Haag vorig jaar ook al deels geconstateerd.
Het word interessant wat hij gaat doen met Veltman als Donny terug is, het lijkt er namelijk op dat hij Schuurs in de eredivisie wil gebruiken als CV maar nog niet goed genoeg vind voor de CL en dat Veltman daar nu tijdelijk staat en uiteindelijk verdwijnt als Alvarez naar CV zou gaan en Donny naar RCM met een Ziyech of Promes op 10

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
Wat een lulkoek, Veltman was vorig jaar grotendeels geblesseerd, toen hij weer dit raakte ging hij minuten maken ten koste van Mazraoui.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:32:
[...]

Wat een lulkoek, Veltman was vorig jaar grotendeels geblesseerd, toen hij weer dit raakte ging hij minuten maken ten koste van Mazraoui.
Die is ook niet goed genoeg vooralsnog. Als je Veltman de deur uit laat wandelen na dit jaar heb je in mijn ogen de keuze gemaakt om hem niet te willen behouden. Dat lijkt mij op basis van sportieve gronden het geval en dan snap ik niet dat er niet een beter alternatief is.

Je zou kunnen beargumenteren dat in het top draaiende elftal van vorig jaar spelers als Veltman en Mazraoui boven zichzelf uit konden stijgen. Dan is de gok genomen dat ze dit niveau vast zouden blijven houden maar dat valt helaas tegen.

Als het vertrouwen in Veltman groot genoeg was dan had hij wel bij kunnen tekenen lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2019 20:39 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Contract is al even geleden met een jaar verlengt ook...

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Verwijderd Veltman heeft dan ook verlengd. :>
In denk dat Schuurs meer kan dan hij tot nu toe heeft laten zien maar dat hij vorig jaar te weinig minuten heeft kunnen maken. Dat breekt hem nu op aan zelfvertrouwen en dat zie je. Had hij al meer wedstrijden in het eerste in de benen gehad dan had hij er wellicht nu gewoon kunnen staan.
Dat is wel een verbeterpunt voor dit jaar.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Veltman is net niet goed genoeg. Het is niet dat hij de hele wedstrijd slecht speelt, maar het zijn vooral knullige overtredingen wat hem de das omdoet.

Tweakers Discord

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Weet iemander waarom Ziggo de wedstrijden van Ajax in CL niet meer op het open kanaal van Ziggo Sport (14) wordt uitgezonden, zoals vorig jaar het geval was?

Had me al helemaal verheugd op een avond Sierd de Vos en zonder die idioten van Veronica.

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:43:
@Verwijderd Veltman heeft dan ook verlengd. :>

[...]

In denk dat Schuurs meer kan dan hij tot nu toe heeft laten zien maar dat hij vorig jaar te weinig minuten heeft kunnen maken. Dat breekt hem nu op aan zelfvertrouwen en dat zie je. Had hij al meer wedstrijden in het eerste in de benen gehad dan had hij er wellicht nu gewoon kunnen staan.
Dat is wel een verbeterpunt voor dit jaar.
dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:42:
Contract is al even geleden met een jaar verlengt ook...
Verlengen met 1 jaar spreekt niet van absoluut vertrouwen en alles willen doen om iemand langdurig te binden. Ik ken natuurlijk de ambitie van Veltman niet, maar toch straalt Ajax niet uit dat hij in het rijtje Neres, Ziyech, Tadic etc. behoort,

• Gonadan

Gonadan

En terecht, dat hoort hij dan ook zeker niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:42

gws24

Thinking is hard!

Speelt ook mee dat Veltman zelf weg wilde maar niet mocht....

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Vandaar mijn verbazing dat Ajax niet echt geanticipeerd heeft op een kundige vervanger.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zo, Hackus zit ook voor de buis. kunnen ze Blind niet omwisselen voor Martinez ?
Blind is niet echt een centrale verdediger, en misschien Schuurs voor Veltman

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Ben benieuwd hoe Ajax voor de dag komt zonder de Ligt, Schone en de Jong. Toch wel de sterkhouders van afgelopen CL seizoen.

• Martinusz
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:50:
[...]

[...]

Verlengen met 1 jaar spreekt niet van absoluut vertrouwen en alles willen doen om iemand langdurig te binden. Ik ken natuurlijk de ambitie van Veltman niet, maar toch straalt Ajax niet uit dat hij in het rijtje Neres, Ziyech, Tadic etc. behoort,
Veltman wilde eigenlijk vertrekken, avontuur in het buitenland, er was interesse vanuit Engeland, maar Marc heeft uiteindelijk NEE gezegd. Hij mocht niet meer weg, hebben een jaar verlengd en Ajax zal komend seizoen wel meewerken aan een eventueel vertrek.

Als het Ajax niets kon schelen, was hij vertrokken of was er niet verlengd. Daarnaast kan hij blijkbaar prima voetballen gezien zijn hoeveelheid wedstrijden voor Ajax onder verschillende trainers EN bondscoaches. Iedereen moet toch wel gek zijn dat hij steeds speelt 8)7 al die trainers zullen wel gek zijn :)

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:52:
Ben benieuwd hoe Ajax voor de dag komt zonder de Ligt, Schone en de Jong. Toch wel de sterkhouders van afgelopen CL seizoen.
Ik ook, al verwacht ik niet dat we dat tegen Lille al gaan zien. Lille is denk ik namelijk helemaal niet zo goed maar Ajax heeft het altijd moeilijk tegen counter ploegen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:52:
Vandaar mijn verbazing dat Ajax niet echt geanticipeerd heeft op een kundige vervanger.
Er lopen er anders drie, alleen het middenveld heeft ook nog wat nodig. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
HyperMan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:50:
Weet iemander waarom Ziggo de wedstrijden van Ajax in CL niet meer op het open kanaal van Ziggo Sport (14) wordt uitgezonden, zoals vorig jaar het geval was?

Had me al helemaal verheugd op een avond Sierd de Vos en zonder die idioten van Veronica.
Ziggo had alleen de kwalificaties op 14, want Veronica heeft de rechten van het hoofdtoernooi voor de open kanalen. Je kan wel op Ziggo Sport select kanaal naar Ajax kijken.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:54:
[...]

Veltman wilde eigenlijk vertrekken, avontuur in het buitenland, er was interesse vanuit Engeland, maar Marc heeft uiteindelijk NEE gezegd. Hij mocht niet meer weg, hebben een jaar verlengd en Ajax zal komend seizoen wel meewerken aan een eventueel vertrek.

Als het Ajax niets kon schelen, was hij vertrokken of was er niet verlengd. Daarnaast kan hij blijkbaar prima voetballen gezien zijn hoeveelheid wedstrijden voor Ajax onder verschillende trainers EN bondscoaches. Iedereen moet toch wel gek zijn dat hij steeds speelt 8)7 al die trainers zullen wel gek zijn :)
Dit dus, Veltman is zeker geen top speler maar wel erg nuttig! Dat gezeik op hem gaat imo veel te ver.

edit: en nu ga ik de wedstrijs kijken ;)

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 13:02

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

HyperMan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:50:

Veronica heeft de 'open' uitzendrechten vanaf de groepsfase in Nederland.

Nu nog een zender die as usual als enige niet werkt op de kabel, gelukkig wel via chromecast icm ziggo go app.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:55:
[...]

Er lopen er anders drie, alleen het middenveld heeft ook nog wat nodig. :D
Ik ga niet al mijn posts herhalen, maar ik noemde dus al eerder dat o.a. Marin tegenvalt en dus Ajax in de breedte onvoldoende goed gescout heeft. Waardoor het gevolg nu is dat er verdedigers op het middenveld spelen etc.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Ben bang voor heel pittig potje, 2-2 denk ik.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
Hup co efficienten!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14
Vorig jaar was elk punt fantatisch, nu liggen de verwachtingen een stuk hoger en is het dus ook een stuk spannender...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Rustig vanavond he! Laat mij ook even genieten :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Deadsy
@Hackus
Ik vind dat het achterin beter draait met Blind dan met Martinez.
Wel is de LCV plek beter bezet met Martinez dan met Blind.

En de reden waarom Veltman speelt is gewoon omdat ze Dest als RB willen en dan ga je niet een onervaren RCV naast een onervaren RB zetten.

• LZ86
Heb net de opstelling gemist, nog verrassingen?

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03

ST10©DE

Dus.............

Leon Zwiers schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:00:
Heb net de opstelling gemist, nog verrassingen?
Ten Hag op de bank

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:46
Ik vond dit wel een pingel...

• dutchgio
  • Niet online
Oh oh oh. Veltman begint alweer.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:57:
Ik ga niet al mijn posts herhalen, maar ik noemde dus al eerder dat o.a. Marin tegenvalt en dus Ajax in de breedte onvoldoende goed gescout heeft. Waardoor het gevolg nu is dat er verdedigers op het middenveld spelen etc.
Ja dat noemde je al, maar ik stel dat dat wel mee valt. Ik denk eerder dat ze te lang niet gerouleerd hebben waardoor je nu alleen maar nieuweling hebt. Plus Schöne hadden ze moeten houden.
Ik denk dat Schuurs en prima vervanger gaat zijn als hij wat vertrouwen krijgt. Veltman is op dit moment mentaal echter een heel stuk sterker en dat is in deze fase van het seizoen goud waard.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Het zal mij benieuwen!
Gok op een kleine overwinning van Ajax, maar het zal mij benieuwen

Servische scheidsrechter, die is op hand van Tadic en co. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Vos

Vos

AFCA

Indd, heel snel alweer.

• LZ86
Handig Veltman....... Er is VAR kerel, moet je niet doen!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Godver Veltman, waarom? De var is mild :/

XXXVI

• Vlassie1980
Komen ze goed weg hoor

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Maar je ziet het gelijk al, 't is een zeikploeg dat Lille

• fm77
  • Niet online
Zijn er hier mensen die via de Veronica website kijken? Volgens mij ligt die plat. Maar door het gebrek aan geklaag hier vraag ik het toch maar even... :)

• Vos

Vos

AFCA

Ik kan die namen niet echt goed lezen achterop de shirts bij Lille. B)

• Youp1e
  • Laatst online: 26-10 21:23
Ja die ligt inderdaad plat.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ajax moet dit winnen thuis

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
De Ligt speelt toch bij juve?

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:46
Gonadan schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:02:
[...]

Ja dat noemde je al, maar ik stel dat dat wel mee valt. Ik denk eerder dat ze te lang niet gerouleerd hebben waardoor je nu alleen maar nieuweling hebt. Plus Schöne hadden ze moeten houden.
Ik denk dat Schuurs en prima vervanger gaat zijn als hij wat vertrouwen krijgt. Veltman is op dit moment mentaal echter een heel stuk sterker en dat is in deze fase van het seizoen goud waard.
Ajax mist op het middenveld gewoon frenkie, techniek, verdedigend, opbouwend. De link tussen de verdedigers en de 4 voorin.
Maar ja frenkie is niet te vervangen...

Dus hebben ze dan slecht gescout? Hmm ze hadden beter het geld van promes en Marin in een betere rcv moeten stoppen. Maar wie zal ik niet weten

• dutchgio
  • Niet online
fm77 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:03:
Zijn er hier mensen die via de Veronica website kijken? Volgens mij ligt die plat. Maar door het gebrek aan geklaag hier vraag ik het toch maar even... :)
Via kijk.nl werkt het wel. :)

• Youp1e
  • Laatst online: 26-10 21:23
Bedankt gozer!

• Deadsy
Joostje123 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:05:
[...]

Ajax mist op het middenveld gewoon frenkie, techniek, verdedigend, opbouwend. De link tussen de verdedigers en de 4 voorin.
Maar ja frenkie is niet te vervangen...

Dus hebben ze dan slecht gescout? Hmm ze hadden beter het geld van promes en Marin in een betere rcv moeten stoppen. Maar wie zal ik niet weten
Inderdaad, als dat zo was dan was hij voor flink minder weg gegaan.
je moet het anders invullen en dat is moeilijk wanneer je een speler wilt vervangen die zo allround was/.

• Pompi
Apart dat Lille LOSC op het scorebord is en Ajax het met AJX mag doen, laat dan die 2de A van Ajax ook staan als je de ander 4 letters geeft.

• Gonadan

Gonadan

Nee dan is het Auxerre. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vlassie1980
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:07:
Apart dat Lille LOSC op het scorebord is en Ajax het met AJX mag doen, laat dan die 2de A van Ajax ook staan als je de ander 4 letters geeft.
Het is toch altijd afgekort tot max 3 letters? Waarom nu opeens LOSC?

• Pompi
Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:10:
[...]

Het is toch altijd afgekort tot max 3 letters? Waarom nu opeens LOSC?
Jep, daarom viel het mij ook op.

• fm77
  • Niet online
Thx! Via Chrome deed die ook niets, maar met edge pakt ie 'm wel!
Alleen weer even door twee te lange reclames gaan (ben ik niet met gewend ;)).
Scheelt toch weer 15 seconden met de illegalere opties :D

• tweakduke

tweakduke

Volgens mij wordt Lille officieel zo afgekort. Maakt verder toch niet uit :)
Eerste 10 minuten valt me niks tegen.

Tweakers Discord

• Deadsy
gatver die had erin gemogen

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Poeh, ziyech

• Sempy
  • Laatst online: 00:26
domme pech

• Vos

Vos

AFCA

Wow wat een pegel was dat.

• Pompi
Damn, so close and yet so far. Maar ze zitten er gelukkig een stuk strakker op dan tegen Heereveen, kan een leuke wedstrijd worden zo.

• ephymerous
Oei Ziyech, wat een knal.

XXXVI

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Oi oi oi wat een mooi schot! En knappe aanname!

[ Voor 26% gewijzigd door ST10©DE op 17-09-2019 21:15 ]

• DoeEensGek
Zonde, ging vol in de kruizing!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Ziyech... Top speler alleen nog steeds geen killer

• DoeEensGek
Pffff wat spelen ze soms schitterend.

• Vlassie1980
Doet die Veltman ook eens wat goed.... Ongeleid projectiel is het soms

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax speelt heerlijk, genot om naar te kijken, mooie combinaties. Lille blijft echter gevaarlijk met de counters. Leuke pot om te kijken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Terranova
Martinez verdeeld de bal goed

• Deadsy
w00t

• dutchgio
  • Niet online
JAAAAA!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Harribo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:16:
Ziyech... Top speler alleen nog steeds geen killer
Dit had niets met een 'killerinstinct' te maken

• Terranova
gooooooooooooooooooooooooooal

• DoeEensGek
Jaaaaaaaaa

• Sempy
  • Laatst online: 00:26
hoppa promes

• Martinusz
Ja lekker!! promes goed in de wedstrijd tot nu toe

• Han
  • Niet online

Han

BAM!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ephymerous
Promessi!

XXXVI

• jaapstobbe
lekker!!!

• Deadsy
top aankoop die Promes

Verwijderd

Lekker voor Promes!

• Outerspace

Outerspace

Woehoei! Goed gepositioneerd hoor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• tweakduke

tweakduke

Lekker begin *O*

Tweakers Discord

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:52
En dat is de eerste. *O*

• Deadsy
wel raar verdedigd van die nr4. Hij laat Promes in zijn rug lopen en bukt dan ook in plaats van dat hij springt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:54

Quad

Doof

Heerlijk! Nu vasthouden. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jaapstobbe
applausje voor Blind hoor.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

en dat is 1

• Vlassie1980
Mooi

• Martinusz
Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:19:
wel raar verdedigd van die nr4. Hij laat Promes in zijn rug lopen en bukt dan ook in plaats van dat hij springt.
KEepertje ook niet vrijuit hoor

• Han
  • Niet online

Han

Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:17:
Doet die Veltman ook eens wat goed.... Ongeleid projectiel is het soms
Zekers... heeft al meerdere keren een counter er uit gehaald ;)

• DoeEensGek
Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:19:
En die keeper die twijfelt.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Mooie voorzet, maar Promes stond ook wel behoorlijk vrij en kon ongehinderd springen. Nu proberen uit te bouwen!

• Quad

Quad

Doof

Wel baal ik van de onnodige hakjes die niks opleveren. :/

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Deadsy
Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:19:
[...]

KEepertje ook niet vrijuit hoor
Misschien dat die schreeuwde: Los, ik heb hem.

• LZ86
Mooi hoor, voor Promes

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Moet zeggen, zo'n beetje alle goede verdedigende ingrepen komen tot nu toe van Veltman :X

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Martinusz
Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:21:
[...]

Dan had ie voor die bal moeten gaan, nu stond hij en niet op de lijn en niet bij de bal.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deze wedstrijd moet je dus winnen, Lille is matig, hier gaan de andere ploegen in de poule wel van winnen.

• Quad

Quad

Doof

[...]

En dan wel in het Frans gok ik?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 13:47
Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:22:
[...]

Dan had ie voor die bal moeten gaan, nu stond hij en niet op de lijn en niet bij de bal.
Tussen bal en schip :+

• Terranova
Quad schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:20:
Wel baal ik van de onnodige hakjes die niks opleveren. :/
Mwah, wat heb je liever. Een hakje die soms niet lukt of een speler die te lang de bal vast heeft om em dan te verliezen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Maarten_E schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:21:
Moet zeggen, zo'n beetje alle goede verdedigende ingrepen komen tot nu toe van Veltman :X
Ja doet ie goed!

Waarom floot die scheids net niet voor een overtreding voor Ajax?

• Outerspace

Outerspace

[...]

Ik denk dat hij Frans spreekt, dus dat zal lastig gaan :+

Beetje laat zie ik... stomme @Quad :>

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 17-09-2019 21:24 ]

Pagina: 1 ... 109 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.