Float like a butterfly, sting like a bee.
Volgende week tegen Ajax is dan een betere graadmeter.
alles kan off-topic
Ook wel prettig dat de bank zoveel beter is dan vorig jaar trouwens
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 14-09-2019 22:55 ]
Vond toch wel lastig, in eerste instantie vond ik het ook wel belachelijk, maar uiteindelijk, eerst trekt hij zn hand terug, daarna met de hand naar de bal. Dat komt weer omdat hij zn borst wil gebruiken en de hand automatisch naar voren gaat, maar hij mist de bal met z'n borst en daardoor beweegt de hand wel naar de bal. Voor dit soort dingen moeten ze gewoon een protocol hebben imo, ofwel dat mag ofwel dat mag niet. Maar in de huidige situatie heb ik eigenlijk ook geen idee hoe je dat af moet handelen.Ankona schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:53:
Laatste penalty was natuurlijk een geschenk van de scheidsrechter, dat sloeg helemaal nergens op. Hij schoot hem wel lekker binnen.
Prima elftal dat de lat best hoog mag leggen dit seizoen. Ik denk aan een kampioenschap en een gooi naar de EL. Dat mag je niet hardop zeggen, want overwinteren is het doel.
PSV heeft een best elftal.
En die lopen dan nog weer niet echt, mede door het gerommel in de opstelling. Ik zie het wel weer gebeuren, PSV wint ruim en de media hebben hun messen alweer geslepen. Als dat een volledige kopie van vorig jaar betekent dan ben ik voor.ElPaco schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:53:
Mwa, Vitesse was gewoon heel slecht. Dit is geen wedstrijd waarin je kan zeggen dat iemand titelfavoriet is. Nog los van het moment in het seizoen.
Een graadmeter is nooit echt één wedstrijd, belangrijker is hoe de start Europees gemaakt wordt in de poules. Dat is waar het uiteindelijk om gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 15-09-2019 07:41 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vrees de counter van PSV, maar PSV uit is standaard billen knijpen eigenlijk.
Promes lijkt wat beter zijn plaats te vinden en Neres leek ook weer wat beter uit de interland break gekomen te zijn. Verder vond ik het gister erg slordig, zelfs in de tweede helft.
Verder hopen op veel Europees succes voor de NL clubs deze week en dan van het weekend de eerste serieuze confrontatie tussen beide titelkandidaten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit was ook pas de eerste wedstrijd van PSV dat ze een beetje ok spelen he. Wat je zegt, 1 wedstrijd is nooit een graadmeter.Gonadan schreef op zondag 15 september 2019 @ 07:39:
[...]
En die lopen dan nog weer niet echt, mede door het gerommel in de opstelling. Ik zie het wel weer gebeuren, PSV wint ruim en de media hebben hun messen alweer geslepen. Als dat een volledige kopie van vorig jaar betekent dan ben ik voor.
Een graadmeter is nooit echt één wedstrijd, belangrijker is hoe de start Europees gemaakt wordt in de poules. Dat is waar het uiteindelijk om gaat.
Het wordt hoe dan ook een lastige week, Vitesse, Sporting, Ajax. Niet de minste ploegen.
En de 2 handballen van Opisbo even daarvoor wordt niks gedaan, redelijke willekeur weer.Ankona schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:53:
Laatste penalty was natuurlijk een geschenk van de scheidsrechter, dat sloeg helemaal nergens op. Hij schoot hem wel lekker binnen.
[ Voor 18% gewijzigd door ElPaco op 15-09-2019 09:12 ]
Zal de vorm van de dag zijn.
Was PSV (met dank aan een briljant spelende Ihattaren) zo goed of was Vitesse zo slecht? PSV heeft 2 schoten op doel gehad in de hele wedstrijd en 12 schoten op doel gelost... Vitesse zat gewoon in een goede flow en stond eerste voor dit weekendElPaco schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:53:
Mwa, Vitesse was gewoon heel slecht. Dit is geen wedstrijd waarin je kan zeggen dat iemand titelfavoriet is. Nog los van het moment in het seizoen.
Volgende week wordt uiteraard een betere graadmeter, maar de wedstrijd van vandaag geeft toch wel wat vertrouwen, zeker als Guti dissonant Hendrix weer laat banken.
Net nog even via uitzending gemist de samenvatting gekeken, het leek er voor mij op dat Ajax goed weg kwam, klopt dat beeld wat de samenvatting schetst?
Klopt eerste wedstrijd die PSV van begin tot einde domineerde, heb genoten in het station. Polletje was wel weer knap waardeloos, met name Linsen bleef solliciteren naar geel maar kreeg m niet, vrije trappen voor Vitesse die t niet leken te zijn en door laten spelen bij (zo leek t vanaf tribune dan toch) vrij opzichtige overtredingen...ElPaco schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:10:
[...]
Dit was ook pas de eerste wedstrijd van PSV dat ze een beetje ok spelen he. Wat je zegt, 1 wedstrijd is nooit een graadmeter.
[...]
En de 2 handballen van Opisbo even daarvoor wordt niks gedaan, redelijke willekeur weer.
[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 15-09-2019 10:50 ]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.Tomba schreef op zondag 15 september 2019 @ 10:47:
[...]
Was PSV (met dank aan een briljant spelende Ihattaren) zo goed of was Vitesse zo slecht? PSV heeft 2 schoten op doel gehad in de hele wedstrijd en 12 schoten op doel gelost... Vitesse zat gewoon in een goede flow en stond eerste voor dit weekend
Volgende week wordt uiteraard een betere graadmeter, maar de wedstrijd van vandaag geeft toch wel wat vertrouwen, zeker als Guti dissonant Hendrix weer laat banken.
Net nog even via uitzending gemist de samenvatting gekeken, het leek er voor mij op dat Ajax goed weg kwam, klopt dat beeld wat de samenvatting schetst?
[...]
Klopt eerste wedstrijd die PSV van begin tot einde domineerde, heb genoten in het station. Polletje was wel weer knap waardeloos, met name Linsen bleef solliciteren naar geel maar kreeg m niet, vrije trappen voor Vitesse die t niet leken te zijn en door laten spelen bij (zo leek t vanaf tribune dan toch) vrij opzichtige overtredingen...
Vitesse was heel erg slecht, dus het valt moeilijk te zeggen of PSV zo goed was. Ik denk dat ze best ok waren, maar ik ben een PSV leek.
De EL is de echte graadmeter. Niet Ajax aankomende week. Dan kan er vanalles gebeuren. Ajax kan met 8-2 winnen, maar PSV kan ook met een lucky goal in de 97e minuut winnen. Je weet het niet.
Van de 12 wedstrijden zijn er nog 3 wedstrijden te gaan en alleen Valencia verloor tot dusver.
Week 37 - Tegenstanders van Nederlandse clubs in Europa
Tegenstanders Ajax;
- Chelsea won met 2 - 5 tegen Wolverhampton.
- Valencia verloor met 5 - 2 tegen Barcelona.
- Lille won met 2 - 1 tegen Angers.
Tegenstanders AZ;
- Manchester United won met 1 - 0 tegen Leicester City (penalty in de 8e minuut).
- Partizan won met 0 - 3 tegen Proleter Novi Sad.
- Astana won met 2 - 1 tegen Sjachter.
Tegenstanders Feyenoord;
- Rangers won met 3 - 1 tegen Livingston (rode kaart tegenstander 73e minuut).
- Porto won met 2 - 3 tegen Portimonense (rode kaart 94e minuut, winnende treffer 98e minuut).
- Young Boys won met 2 - 11 tegen Freienbach (Zwitserse beker 1/16 finale).
Tegenstanders PSV;
- Sporting gelijk met 1 - 1 tegen Boavista (rode kaart 91e minuut).
- Lask Linz won met 0 - 2 tegen Sturm Graz.
- Rosenborg won met 3 - 1 tegen Lillestrøm.
Week 35 - Tegenstanders van Nederlandse clubs in Europa
Tegenstanders Ajax;
- Chelsea gelijk met 2 - 2 tegen Sheffield United. (1 eigen doelpunt van Chelsea)
- Valencia won met 2 - 0 tegen Mallorca. (2 penalty's)
- Lille verloor met 1 - 0 tegen Reims. (rode kaart)
Tegenstanders AZ;
- Manchester United gelijk met 1 - 1 tegen Southampton. (rode kaart in de 73e minuut voor de tegenstander)
- Partizan gelijk met 1 - 1 tegen Bačka Topola. (0 - 1 voor de tegenstander in de 1e minuut)
- *** Astana tegen Oqjetpes FK Kökşetaw is uitgesteld. ***
Tegenstanders Feyenoord;
- Rangers verloor met 0 - 2 tegen Celtic. (rode kaart)
- Porto won met 3 - 0 voor tegen Vítoria. (rode kaart in de 1e minuut voor de tegenstander)
- Young Boys gelijk met 2 - 2 tegen Luzern. (rode kaart)
Tegenstanders PSV;
- Sporting verloor met 2 - 3 tegen Rio Ave. (rode kaart)
- Lask Linz verloor met 0 - 1 tegen Wolfsberger.
- Rosenborg gelijk met 1 - 1 tegen Vålerenga. (rode kaart)
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
XXXVI
VAR heeft toch geen kans bij Gözübüyük.
[ Voor 64% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2019 14:57 ]
Ze lijken wel bevrijdLeon Zwiers schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:42:
Geen BErghuis bij Feyenoord. Scheelt ook een hoop.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sinisterra, Haps en Karsdorp voorop, die staan echt goed te ballen
PSN: Finally_Chris
[ Voor 67% gewijzigd door DoeEensGek op 15-09-2019 15:17 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik kijk er ook van op. Kan eindelijk weer eens keer genieten van Feyenoord!Leon Zwiers schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:03:
Optisch de beste pot van Feyenoord van de afgelopen 3 seizoenen. ADO is ook wel slecht natuurlijk, maar damn, wat speelt Feyenoord lekker.
Sinisterra, Haps en Karsdorp voorop, die staan echt goed te ballen
Veel plezier, goede eerste wedstrijd uitgekozen.PWM schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:24:
Lekkere eerste pot ook mijn zoontje
[Afbeelding]
Hierna maar eens wat aan verwachtingsmanagement doenMaar misschien doet de ploeg dat al in de tweede helft
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alle vier winnen zou mooi zijn.Quad schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:15:
@OPSLAGHOND de Nederlandse clubs hebben (of gaan) dit weekend ook winnen. Hopen op een mooie winstgevende week.
Ik gok dat Feyenoord het het zwaarst krijgt Europees gezien tegen het Schotse Rangers.
Stond die Jan Joost daar nu zo raar met zijn benen uit elkaar zodat Mario Been niet zo klein leek?
[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2019 15:34 ]
Denk dat Feyenoord de grootste moeite krijgt om duels te winnen van de Rangers. Zal wel weer een wedstrijdje worden wat gewonnen of verloren wordt op het middenveld, denk ik.OPSLAGHOND schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:30:
[...]
Alle vier winnen zou mooi zijn.![]()
Ik gok dat Feyenoord het het zwaarst krijgt Europees gezien tegen het Schotse Rangers.
Stond die Jan Joost daar nu zo raar met zijn benen uit elkaar zodat Mario Been niet zo klein leek?
Ik verwacht ook dat Feyenoord donderdag die punten pakt.
[edit]Twee zelfs ...
[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2019 16:12 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus....PWM schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:24:
Hierna maar eens wat aan verwachtingsmanagement doenMaar misschien doet de ploeg dat al in de tweede helft
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Weet hij meteen hoe het voelt om Feyenoord er te zijn.
Ze willen gewoon niet dat de supporters te positief worden.Russel88 schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:13:
[...]
Weet hij meteen hoe het voelt om Feyenoord er te zijn.
edit:
Het is toch wat als je als doelman niet alleen de spelers van de andere ploeg in de gaten moet houden maar ook je eigen verdedigers.
[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 15-09-2019 16:16 ]
Wellicht is hij nog niet helemaal klaar voor het spel dat Stam met Feyenoord wil spelen? Heeft hij wellicht wat aanpassingsproblemen die op de training naar voren zijn gekomen?D-e-n schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:16:
Wat is dat ook weer voor misplaatste Europese arrogantie om die Argentijn de hele pot op de bank te houden?
Dat arrogantie noemen lijkt me niet helemaal geplaatst.
Je wil geen chaos in je verdediging creëren door een speler te brengen die maar 1 keer meegetraind heeft...D-e-n schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:16:
Wat is dat ook weer voor misplaatste Europese arrogantie om die Argentijn de hele pot op de bank te houden?
Angst dat hij in zijn debuut vanwege miscommunicatie een eigen goal ofzo zou maken.D-e-n schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:16:
Nou, dat werkt.....ph4ge schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:18:
[...]
Je wil geen chaos in je verdediging creëren door een speler te brengen die maar 1 keer meegetraind heeft...
41 doelpunten in 8 wedstrijden, best veel jaFleximex schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:33:
Man wat vallen er veel doelpunten deze speelronde. En per wedstrijd gebeuren er ook nog eens opvallende dingen.
Gemiddelde van 5 per wedstrijd, dat is flink.Qu3st schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:47:
[...]
41 doelpunten in 8 wedstrijden, best veel ja
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
EDIT: Twente, Heracles, RKC en Zwolle. Had dan ADO en Sparta gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 15-09-2019 20:52 ]
Komt dat niet door de aanpassingen die de KNVB laatst maakte ivm Europese wedstrijden?PWM schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:51:
De 16.45 thuiswedstrijden zouden eerlijk verdeeld worden (dus ~ 2 per club). Aangezien Feyenoord de volgende 4(!) wedstrijden achter elkaar op zondag 16.45 mag spelen, lijkt me dat statistisch niet echt het geval
EDIT: Twente, Heracles, RKC en Zwolle. Had dan ADO en Sparta gedaan.
PSN: Curvaa_
Inderdaad, hopelijk is het een belangrijke les die niet al te duur was. Wel zonde, zo'n kans om een monsterscore neer te zetten komt niet vaak voorbij.PWM schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:36:
Het was ff goed billen knijpen. Hoewel het belachelijk was, denk ik dat het voor de rest seizoen goed was dat het gebeurde. Beter zo dan als het tegen een ploeg gebeurt die het wel daarna afmaakt.
Het was overigens wel echt slecht gewisseld van Stam, hoewel dat bij deze stand en dit spelbeeld geen excuus mag zijn. Jorgenson minuten maken snapte ik, maar een niet-fitte Toornstra op de positie van Fer is vragen om problemen. Had dan Burger minuten laten maken, ook nog eens een speler met veel meer potentie.
Helemaal eens. Snap dat Toornstra veel voor de club heeft betekend. Maar die gozer is én niet fit, én is niet de toekomst. Laat die Burger gewoon invallen, die is op t moment echt niet minder.ph4ge schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:49:
[...]
Inderdaad, hopelijk is het een belangrijke les die niet al te duur was. Wel zonde, zo'n kans om een monsterscore neer te zetten komt niet vaak voorbij.
Het was overigens wel echt slecht gewisseld van Stam, hoewel dat bij deze stand en dit spelbeeld geen excuus mag zijn. Jorgenson minuten maken snapte ik, maar een niet-fitte Toornstra op de positie van Fer is vragen om problemen. Had dan Burger minuten laten maken, ook nog eens een speler met veel meer potentie.
Tapia liet ook weer eens zien waarom ie er eerder nooit in stond. Wat speelde die kut zeg. Wisselt echt hele goede potten af met hele hele slechte. Te wisselvallig. Ik zou m nog steeds verpatsen in de winter.
[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 16-09-2019 11:32 ]
ik vermoed dat Feyenoord hier zelf om gevraagd heeft n.a.v. de Europa League wedstrijd die a.s. donderdag gespeeld wordt. Want normaal gesproken had Fox/KNVB echt niet Feyenoord tegelijk laten spelen met PSV-Ajax en dat is een wedstrijd waarvan je al van tevoren kunt zeggen dat die altijd om 16:45 wordt gespeeld.PWM schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:51:
De 16.45 thuiswedstrijden zouden eerlijk verdeeld worden (dus ~ 2 per club). Aangezien Feyenoord de volgende 4(!) wedstrijden achter elkaar op zondag 16.45 mag spelen, lijkt me dat statistisch niet echt het geval
Drie tegenstanders van de Nederlandse clubs in Europa deze week (Rangers, Lille en Partizan) wonnen afgelopen weekend, alleen de tegenstander van PSV (Sporting) speelde gelijk.
Twee weken eerder verloren Rangers, Lille en Sporting en speelde Partizan gelijk.
Ajax - Lille <-> dinsdag 17 september om 21:00 uur
PSV - Sporting <-> donderdag 19 september om 18:55 uur
Partizan - AZ <-> donderdag 19 september om 21:00 uur
Rangers - Feyenoord <-> donderdag 19 september om 21:00 uur
Hier nogmaals de uitslagen van alle tegenstanders uit de poules van de Nederlandse clubs;
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/60008666
de 4 clubs in de groep doen sowieso niet veel onder voor elkaar.
Hoop dat Ajax meteen met 3 punten kan beginnen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou wel koud zijn, maar geeft wel weer een ouderwets gevoel, zo zonder dakje
Ado-Ajax ook weer dit jaar zonder uit supporters.
Als voorloper op komend weekend heeft Jong Ajax de 'minitopper' met 2-0 van Jong PSV gewonnen.
Los van een heel klein beetje prestige gaat het verder nergens over, punten maken niet zoveel uit.
15dec of zo, dat duurt nog ffDoeEensGek schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:43:
Lees dat Az-Ajax misschien in Alkmaar gespeeld wordt.
Zou wel koud zijn, maar geeft wel weer een ouderwets gevoel, zo zonder dakje.
Ado-Ajax ook weer dit jaar zonder uit supporters.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Overigens zijn die sportculturen wel grappig om te zien. Ik ben nog niemand tegengekomen die enigzins positief was over voetbal (Oregon/Washington). Ajax kennen ze wel, Feyenoord niet, Bayern München niet en Manchester United kennen ze allemaal maar City weer niet. Lille snapten ze al helemaal niet toen ik vroeg of het ergens uitgezonden werd... Fenomeen Champions League is ze hier al helemaal onbekend.
Anyway hopelijk staat Veltman er niet in. Die zag ik weer vanouds schutteren in de samenvatting tegen Heerenveen. Schuurs daarentegen zag ik wel lekker bezig zijn. Hopelijk deze week goede resultaten voor onze UEFA puntjes!
Laten we het er maar op houden dat je niet kon kijkenTyphone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
Great, mis ik weer alle jol en jolijt op voetbalgebied want Ziggo is koning in het blokkeren van VPN’s. Na €100 aan VPN’s en enkele exoten geef ik het op. Morgen lekker rondfietsen in San Francisco en maar afwachten wat er gebeuren gaat bij Ajax. Even een goede sportsbar zoeken tijdens de lunch.
Overigens zijn die sportculturen wel grappig om te zien. Ik ben nog niemand tegengekomen die enigzins positief was over voetbal (Oregon/Washington). Ajax kennen ze wel, Feyenoord niet, Bayern München niet en Manchester United kennen ze allemaal maar City weer niet. Lille snapten ze al helemaal niet toen ik vroeg of het ergens uitgezonden werd... Fenomeen Champions League is ze hier al helemaal onbekend.
Anyway hopelijk staat Veltman er niet in. Die zag ik weer vanouds schutteren in de samenvatting tegen Heerenveen. Schuurs daarentegen zag ik wel lekker bezig zijn. Hopelijk deze week goede resultaten voor onze UEFA puntjes!
PSN: Curvaa_
Je kunt nog proberen om een proefabbo bij kijk.nl te nemen. Of de stream op de site van veronica.Typhone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
Great, mis ik weer alle jol en jolijt op voetbalgebied want Ziggo is koning in het blokkeren van VPN’s.
Regeren is vooruitschuiven
Als je vraagt naar de UCL weten ze meestal wel waar je het over hebt, er is vast een ESPN zender die het uitzendt. Succes!Typhone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
Great, mis ik weer alle jol en jolijt op voetbalgebied want Ziggo is koning in het blokkeren van VPN’s. Na €100 aan VPN’s en enkele exoten geef ik het op. Morgen lekker rondfietsen in San Francisco en maar afwachten wat er gebeuren gaat bij Ajax. Even een goede sportsbar zoeken tijdens de lunch.
Schuurs ging zeker niet vrijuit bij de goal. En ook bij de afgekeurde goal niet. Hij kan wel voetballen en heeft een goede pass, maar verdedigen is ook wel belangrijkTyphone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
Vorig jaar en denk dus ook dit jaar heeft B/R sports/TNT de rechten om de CL uit te zenden in de VS, ze hebben dan meestal maar 1 wedstrijd maar je kon dan de andere via de site van B/R Live. Aangezien er een aantal Zuid-Amerikanen mee doen kan je ook even kijken bij Univision Deportes of zij het hebben.Typhone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
En in de CL tegen clubs als Lille misschien nog wel belangrijker. Vanavond dan ook Dest op rechtsback en Veltman in het centrum. In de eredivisie kun je er nog wel vanuit gaan dat je er eentje meer maakt dan je tegenstander, vanavond moet het gewoon achterin potdicht zitten en geduldig blijven voetballen totdat de doelpunten vallen, net als tegen Apoel.Vos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:57:
[...]
Schuurs ging zeker niet vrijuit bij de goal. En ook bij de afgekeurde goal niet. Hij kan wel voetballen en heeft een goede pass, maar verdedigen is ook wel belangrijk
https://www.voetbalwedden...019-09-17/ajax-lille/odds
Ajax op 1,4 en Lille op 7 (gelijk spel ong op 4).
Heb er zin in!
13:37
New year, same dream.#UCL #ajalil pic.twitter.com/Zm9FNpMyo1
— AFC Ajax (@AFCAjax) 17 september 2019
Even een lekkere video om in de stemming te komen
Ik gebruik de gratis VPN NL van ProtonVPN in combinatie met "https://www.veronicatv.nl/ ", - Even addblocker uitzetten en werkt perfect. Tenminste vanuit ZwitserlandTyphone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 06:23:
Anyway hoop op een goed resultaat, ben echt benieuwd hoe de 2 clubs met elkaar verhouden
4-1.
Overigens komen er nu ook uit Eindhoven de eerste berichten dat er vol voor de EL wordt gegaan. Dus geen overwinteren meer, maar voor de winst gaan.
Ik ben benieuwd of dit nieuwe imago bij PSV past.
[ Voor 66% gewijzigd door mavaros op 17-09-2019 12:13 ]
Kan er niks aan doen, maar gewoon weer kippenvel.Qu3st schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:36:
New year, same dream.
[YouTube: New season, same dreams]
[Twitter]
Even een lekkere video om in de stemming te komen
Het Beste Ajax team deze eeuw denk ik zo, zal niet snel vergeten worden.
Op sportpark De Toekomst, waar zich ook 80(!) scouts van nationale en internationale (top)clubs zich hebben gemeld voor #Ajax-@losclive Onder 19 in de @UEFAYouthLeague ... Veel aandacht voor Rensch, Llansana, Hansen en natuurlijk Unuvar. pic.twitter.com/ZhzaB79xck
— Mike Verweij (@MikeVerweij) 17 september 2019
Weet iemand toevallig hoe dat werkt met scouts? Moeten die zich van te voren aanmelden bij de thuis spelende ploeg of komen die gewoon langs? En als ze zich aan moeten melden moet de thuis spelende ploeg ze dan ook een plek op de tribune geven of kopen die gewoon kaartjes?
Want je hoort wel vaker dat teams of journalisten precies weten welke clubs en hoeveel clubs er tijdens een wedstrijd op de tribune zitten, vroeg mij al vaker af hoe dat werkt en het lijkt mij niet logisch dat Verweij ze is uitgaan zoeken en met de hand is gaan tellen.
Volgens mij zijn er wel standaard plekken vrij voor scouts, in elk stadion, maar moeten ze zich wel natuurlijk vooraf netjes melden. Zo in 1 keer door lopen is ook wel weer watPompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:16:
[Twitter]
Weet iemand toevallig hoe dat werkt met scouts? Moeten die zich van te voren aanmelden bij de thuis spelende ploeg of komen die gewoon langs? En als ze zich aan moeten melden moet de thuis spelende ploeg ze dan ook een plek op de tribune geven of kopen die gewoon kaartjes?
Want je hoort wel vaker dat teams of journalisten precies weten welke clubs en hoeveel clubs er tijdens een wedstrijd op de tribune zitten, vroeg mij al vaker af hoe dat werkt en het lijkt mij niet logisch dat Verweij ze is uitgaan zoeken en met de hand is gaan tellen.
En veelal wordt door data-analisten gedaan en videoscouts. Football Manager wordt ook veel geraadpleegd
Maar 80 scouts is wel heel wat, maar dat kan makkelijk op De Toekomst natuurlijk. Zou wat lastiger zijn om die allemaal vanavond in de ArenA te hebben.
(Maar daar zitten vanavond ook 56000 scouts, alleen worden de meeste er niet voor betaald, maar die hebben wel allemaal een mening over speler X en Y
[ Voor 13% gewijzigd door Qu3st op 17-09-2019 15:53 ]
Toch wel een beetje apart dat clubs als dat echt zo is hun concurrenten in hun eigen huis zo helpen, ik snap dat ze ze zelf ook die behandeling krijgen maar je zou Apple bijvoorbeeld nooit Samsung zien toe staan om even mee te kijken bij hun ontwikkelingsafdeling. Zeker omdat er een duidelijk verschil is tussen iemand live de hele wedstrijd bekijken of alleen wanneer hij in het shot van de camera is bij de televisie uitzending zou je denken dat ze het scouts van andere clubs lastig proberen te maken.Qu3st schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:51:
[...]
Volgens mij zijn er wel standaard plekken vrij voor scouts, in elk stadion, maar moeten ze zich wel natuurlijk vooraf netjes melden. Zo in 1 keer door lopen is ook wel weer wat![]()
En veelal wordt door data-analisten gedaan en videoscouts. Football Manager wordt ook veel geraadpleegd
Maar het toernooi blijft nog steeds van de UEFA, en die gaat dan weer over de verdeling van de tickets volgens mij. Ik zie nu een oud linkje naar het Jeugd EK, waarin scouts dan tickets zouden kunnen bestellen. Het blijft wel een vaag iets natuurlijk.Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:01:
[...]
Toch wel een beetje apart dat clubs als dat echt zo is hun concurrenten in hun eigen huis zo helpen, ik snap dat ze ze zelf ook die behandeling krijgen maar je zou Apple bijvoorbeeld nooit Samsung zien toe staan om even mee te kijken bij hun ontwikkelingsafdeling. Zeker omdat er een duidelijk verschil is tussen iemand live de hele wedstrijd bekijken of alleen wanneer hij in het shot van de camera is bij de televisie uitzending zou je denken dat ze het scouts van andere clubs lastig proberen te maken.
Je vergelijking gaat wel wat scheef.Je kunt ze wel proberen te weren, maar wat is het nut daarvan?Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:01:
[...]
Toch wel een beetje apart dat clubs als dat echt zo is hun concurrenten in hun eigen huis zo helpen, ik snap dat ze ze zelf ook die behandeling krijgen maar je zou Apple bijvoorbeeld nooit Samsung zien toe staan om even mee te kijken bij hun ontwikkelingsafdeling. Zeker omdat er een duidelijk verschil is tussen iemand live de hele wedstrijd bekijken of alleen wanneer hij in het shot van de camera is bij de televisie uitzending zou je denken dat ze het scouts van andere clubs lastig proberen te maken.
Als je heel erg bang bent om talenten kwijt te raken, moet je iets bieden wat ze ergens anders niet kunnen krijgen. Bij Ajax is dat één van de beste jeugdopleidingen ter wereld en goede omstandigheden in alles.
Die vergelijking klopt niet helemaal volgens mij. Ze komen kijken naar het kant en klare product. Niet hoe het product gefabriceerd (de opleiding) wordt. Apple en Samsung kunnen ook eenvoudig aan elkaars producten komen en kijken hoe ze werken natuurlijk.Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:01:
[...]
Nu verwar je scouts met analistQu3st schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:51:
[...]
(Maar daar zitten vanavond ook 56000 scouts, alleen worden de meeste er niet voor betaald, maar die hebben wel allemaal een mening over speler X en Y)
[ Voor 15% gewijzigd door ST10©DE op 17-09-2019 16:28 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Martinusz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:18:
[...]
Je vergelijking gaat wel wat scheef.Je kunt ze wel proberen te weren, maar wat is het nut daarvan?
Als je heel erg bang bent om talenten kwijt te raken, moet je iets bieden wat ze ergens anders niet kunnen krijgen. Bij Ajax is dat één van de beste jeugdopleidingen ter wereld en goede omstandigheden in alles.
Okay ik heb het misschien een beetje gechargeerd geschreven maar was de makkelijkste vergelijking die mij te binnen schootST10©DE schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:26:
[...]
Die vergelijking klopt niet helemaal volgens mij. Ze komen kijken naar het kant en klare product. Niet hoe het product gefabriceerd (de opleiding) wordt. Apple en Samsung kunnen ook eenvoudig aan elkaars producten komen en kijken hoe ze werken natuurlijk.
https://www.ad.nl/amsterd...akt-een-gewonde~ab6d50c0/
wel blij dat het niet Ajax supporters betreft, hoop alleen wel dat het bij de uitwedstrijd dan niet andersom is.
[ Voor 26% gewijzigd door gws24 op 17-09-2019 17:00 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Leuk volk, neem aan dat ze hier niet om bekendstaan?gws24 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:59:
Sfeer zit er al goed in:
https://www.ad.nl/amsterd...akt-een-gewonde~ab6d50c0/
wel blij dat het niet Ajax supporters betreft, hoop alleen wel dat het bij de uitwedstrijd dan niet andersom is.
Want als dat wel zo is dan word er normaal een seintje gegeven aan de ontvangende club.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zou denken dat dit kwartje toch al een paar maanden geleden gevallen was, over dat ze CL spelen.gws24 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:26:
Geen idee hoe de supporters in de franse competitie bekend staan maar voor zover ik weet is er tussen Ajax en Lille geen vijandigheid. Kan zijn dat ze iets te uitbundig feest aan het vieren waren omdat ze na 5 jaar weer eens CL spelen
En op het spoor hoor je gewoon niet rond te lopen.
Die zullen de wedstrijd dus gaan missen.
Week 37 - Lille won met 2 - 1 tegen Angers
Poll: Ajax vs Lille
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst Lille
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Verder vind ik het moeilijk in te schatten hoe goed Lille is ten opzichte van Ajax.
We gaan het meemaken
Hopen dat Ajax vroeg een goal maakt en het lekker gaat draaien voorin. En dat we achterin wanneer we wat weg geven we goed weg komen.tweakduke schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:47:
Ik ben bang dat Ajax kwetsbaar is in de omschakeling als ze ver op de helft van de tegenstander spelen.
Verder vind ik het moeilijk in te schatten hoe goed Lille is ten opzichte van Ajax.
We gaan het meemaken
Onder meer
Borussia Dortmund-Barcelona
Napoli-Liverpool
We gaan het zien.
Ach, als je deze verliest en je wint de volgende 5 dan is er niets aan de hand.Exocet schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:04:
Lastige is dat je deze eigenlijk moet winnen om een kans te maken verder te komen.
We gaan het zien.
De druk gaat wel omhoog als je vandaag verliest.
Verwijderd
Ik gebruik altijd bovenstaande link in het buitenland als ik wedstrijd op tv zoek. Klopt niet altijd omdat zenders soms lastminute wisselen. Maar vaak wel.
En een rpi thuis met pivpn, kan ik bijna overal ziggo app aanzetten .
[ Voor 18% gewijzigd door DoeEensGek op 17-09-2019 20:31 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.