@
pinda powerrr. In het F1 topic modereren er meerdere, niet alleen DaniëlWW2

@
tweakduke zit er ook, @
RoD helpt regelmatig mee en ik kom af en toe eens kijken als ik zie dat er TR's ingediend zijn.
Als er een TR tegen een moderator wordt gediend, dan pakt een ander deze op. Ook als het gaat om een discussie waar een moderator actief in is.
Die discussie is vaker geweest en de conclusie was forumbreed dat het niet nodig is.
Hoe kan ik ooit nog iemand serieus nemen, die een reactie zodanig verknipt dat er iets compleet anders staat. Dat is dus gebeurd, en dat je beticht wordt voor trollerij, terwijl dat echt een dwaze gedachte is?
Jij vind het een dwaze gedachte, ik denk dat anderen er anders tegenaan kijken.
Ik heb al eerder gezegd dat de moderators eens met elkaar in conclaaf moeten gaan. Dat ze niet vanuit hun voorkeur kunnen modereren, zelfs als er kritiek op hun cluppie komt dat ze niet aanstaat, zoals de schimmige PSV-deal en dat soort zaken. (Dit laatste stukje tekst is een wilekeurig voorbeeld van een verboden onderwerp.)
Een moderator hoort persoonlijke zaken en de taak van moderator uit elkaar kunnen houden. Ik durf de stelling dan ook wel aan dat we dit ook doen.
De kritiek op de moderatie is terecht. Zeker in het voetbalforum, waar mensen waarschijnlijk na 2 woorden gaan rammen op het TR-knopje, en de rode brigade blindelings gaat lopen knippen in reacties.
We knippen niet blindelings. We knippen waar nodig en zeker niet alles, ondanks dat er een TR erom verzoekt.
[
Voor 66% gewijzigd door
Outerspace op 17-07-2021 21:21
]