Sport Feedback Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:
  • 78.639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

SuBBaSS

-has Ryzen

Nou ja, goed om te weten voor de volgende keer dan. :Y)

Wat dat verplaatsen betreft: je beseft je (niet) dat dat voor mij niet zichtbaar is?
Ik zie alleen notificaties dat posts verwijderd zijn. Over "verplaatsen" lees ik hier voor het eerst.
Neem me dan ook niet kwalijk dat dat onderscheid er voor mij niet is (/was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
SuBBaSS schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:15:
Nou ja, goed om te weten voor de volgende keer dan. :Y)

Wat dat verplaatsen betreft: je beseft je (niet) dat dat voor mij niet zichtbaar is?
Ik zie alleen notificaties dat posts verwijderd zijn. Over "verplaatsen" lees ik hier voor het eerst.
Neem me dan ook niet kwalijk dat dat onderscheid er voor mij niet is (/was).
Dat besef ik mij wel. Voor jullie lijkt het alsof ze verwijderd zijn, maar ik verplaats ze gewoon naar een locatie die jullie niet in kunnen zijn (trashcan). In theorie zou ik ze ook weer terug kunnen zetten :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Mwah, de bitterballen posts hebben hun sfeerverhogende werk gedaan, dus die liggen prima in de prullenbak wmb ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:53

gws24

Thinking is hard!

In welk topic gaan we straks verder met het EK nu de poule wedstrijden voorbij zijn?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25

tweakduke

Topicstarter
gws24 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 00:05:
In welk topic gaan we straks verder met het EK nu de poule wedstrijden voorbij zijn?
In een nieuw topic EK2021 - finales :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

tweakduke schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:31:
[...]

In een nieuw topic EK2021 - finales :)
Wanneer wordt deze geopend? Die staat nog niet in topic reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Qu3st schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:23:
[...]

Wanneer wordt deze geopend? Die staat nog niet in topic reeks.
@ElPaco heeft de andere topics geopend. Misschien dat hij het finale topic ook wil maken en anders wil ik het straks wel even doen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Ik zal hem zo even aanmaken!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Bij deze:
EK2021 - finales

@tweakduke kan jij hem aan de reeks toevoegen en misschien de poule topics sluiten en mensen naar het finales topic sturen?

Ik zal de TS later nog verder uitbreiden!

[ Voor 11% gewijzigd door ElPaco op 24-06-2021 10:20 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
ElPaco schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:20:
Bij deze:
EK2021 - finales

@tweakduke kan jij hem aan de reeks toevoegen en misschien de poule topics sluiten en mensen naar het finales topic sturen?

Ik zal de TS later nog verder uitbreiden!
Done :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:00
Waarom ben ik

weer uit het voetbalforum uitgesloten.

Heel Nederland vanaf 1800u was kennelijk prima, maar voor dat de Belgen gingen spelen ging het reactieveld weg.

Wat heb ik in vredesnaam misdaan? Ik heb geen nare berichten geplaatst en heb niemand lopen opjutten of dat soort gekke dingen.

De rest van Tweakers staat open, anders had ik hier niet kunnen klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 01:35:
Waarom ben ik

weer uit het voetbalforum uitgesloten.

Heel Nederland vanaf 1800u was kennelijk prima, maar voor dat de Belgen gingen spelen ging het reactieveld weg.

Wat heb ik in vredesnaam misdaan? Ik heb geen nare berichten geplaatst en heb niemand lopen opjutten of dat soort gekke dingen.

De rest van Tweakers staat open, anders had ik hier niet kunnen klagen.
De quick reply is uitgezet voor iedereen tijdens de wedstrijd met Oranje. Daarom heb je geen snel reactieveld meer, net zoals iedereen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
DaniëlWW2 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 01:39:
[...]

De quick reply is uitgezet voor iedereen tijdens de wedstrijd met Oranje. Daarom heb je geen snel reactieveld meer, net zoals iedereen.
Ok, maar mag ik ook vragen waarom?

Ik kon gewoon reageren tijdens Nederland, maar tijdens België was het dicht. Dat is toch wat anders dan u net tikte.

[ Voor 16% gewijzigd door mavaros op 28-06-2021 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je kon toen ook reageren, alleen moest je dus eerst ff op de reageer knop klikken :p
Die quick reply is volgens mij pas na de wedstrijd van NL uitgezet, of helemaal aan het einde ofzo.
En dat was voor iedereen het geval, gezien het niveau van de reacties die voorbij kwamen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door toolkist op 28-06-2021 11:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:09

Typhone

Who Dares Wins

Over niveau van reacties gesproken...

Het is wel een beetje equivoque dat, wanneer er normaal op spelers kritiek geleverd wordt, het schijnbaar heel normaal is die kritiek keihard te pareren door te zeggen dat een 'selecte club' altijd 'select kritiek' heeft op een 'selecte groep' spelers. En dat herhalen over meerdere reacties zonder inhoudelijk die kritiek te pareren.

Mag ik daar even een heel hard statement tegen maken middels deze weg? Voel jezelf vrij om mij een keiharde trap onder mijn hol te geven wanneer ik ongefundeerd aan het ranten ben tegen spelers. Maar zodra een reactie inhoudelijk is, en gestoeld is van de juiste (volgens mij) argumenten en dat weggezet wordt als 'trollen' door enkele gebruikers dan vraag ik me toch oprecht af wie de échte trol in dat geval is.

Vrij kort na de wedstrijd komen de analytici met exact dezelfde verklaringen dus dan vraag ik me af waarom er op een dusdanige manier over die 'kritiek' gepraat wordt of mag worden. Nu worden er links en rechts 'tikken' uitgedeeld aan anderen maar die gaan alleen maar over de schreef omdat de initiators de discussie uit de feiten halen en op het gevoel gaan spelen. Dat wilde ik even gezegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
toolkist schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:47:
Je kon toen ook reageren, alleen moest je dus eerst ff op de reageer knop klikken :p
Die quick reply is volgens mij pas na de wedstrijd van NL uitgezet, of helemaal aan het einde ofzo.
En dat was voor iedereen het geval, gezien het niveau van de reacties die voorbij kwamen ;)
Hmmm. Bij mij was elke mogelijkheid om te reageren verdwenen. Ok, ik ben geen raketdeskundige, dus dat ik iets niet doorheb kan zeker meespelen.

Maar nu ook weer. De reactiemogelijkheid is alweer verdwenen. Alsof God ineens zijn macht laat zien. Het slaat gewoon helemaal nergens op.

En rare reacties? Bam of anti-bam zijn wel zinnige bijdragen in het forum? Dan heb ik het nog niet over de andere oerkreten die gewoon netjes geplaatst worden.

Maar dit laatste stukje kritiek is niet voor jou bedoeld. Laat de moderators maar eens een duidelijk antwoord geven. Daar is deze sectie in het forum toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:58:
[...]

Maar nu ook weer. De reactiemogelijkheid is alweer verdwenen. Alsof God ineens zijn macht laat zien. Het slaat gewoon helemaal nergens op.
Alleen de quick reply is uitgeschakeld. Rechtsonderin staat reageer. Druk daarop en je kan gewoon een post typen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:58:
[...]

Hmmm. Bij mij was elke mogelijkheid om te reageren verdwenen. Ok, ik ben geen raketdeskundige, dus dat ik iets niet doorheb kan zeker meespelen.

En rare reacties? Bam of anti-bam zijn wel zinnige bijdragen in het forum? Dan heb ik het nog niet over de andere oerkreten die gewoon netjes geplaatst worden.

Maar dit laatste stukje kritiek is niet voor jou bedoeld. Laat de moderators maar eens een duidelijk antwoord geven. Daar is deze sectie in het forum toch voor?
De reacties liepen gisteren zo hard dat de rem er even op moest. Door de reageerknop te gebruiken kan je gewoon reageren. Dan denkt men iets langer na voor de reactie geplaatst wordt.

Aangezien de uitschakeling hopelijk nu bezonken is staat de quickreply met reactieveld weer aan.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Sorry.

Ik heb wat akkefietjes gehad met de moderators, waarin ook verbanning en dat soort zaken zijn gebeurd.

Ik wist gewoon niet dat er ook nog ergens ver onderaan een reactieknop stond. Ik zag dus een pagina waar je niks kon intikken en anderen, de slimmeren onder ons gewoon door konden gaan. En die plaatsten ook nog gewoon simpele kreten.

Maar dan nog is het best raar dat je als atheïst met een soort God te maken hebt. Het is een machtspositie dat makkelijk misbruikt kan worden. En nee, dit bedoel ik verder helemaal niet op een nare manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:21:
Maar dan nog is het best raar dat je als atheïst met een soort God te maken hebt. Het is een machtspositie dat makkelijk misbruikt kan worden. En nee, dit bedoel ik verder helemaal niet op een nare manier.
Daar ga je mee akkoord door op het forum actief te zijn. Als je je niet kan gedragen moet je op de blaren zitten. Ga je daar niet meer akkoord moet je niet op het forum actief zijn :P. Heel simpel eigenlijk ;).
Gisteren stonden er elke minuut wel 15-20 nieuwe reacties bij op sommige momenten. Dat ga je niet normaal kunnen modden verwacht ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 28-06-2021 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Typhone schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:23:
[...]

Daar ga je mee akkoord door op het forum actief te zijn. Als je je niet kan gedragen moet je op de blaren zitten. Ga je daar niet meer akkoord moet je niet op het forum actief zijn :P. Heel simpel eigenlijk ;).
Gisteren stonden er elke minuut wel 15-20 nieuwe reacties bij op sommige momenten. Dat ga je niet normaal kunnen modden verwacht ik.
Helemaal mee eens, maar dat is nu niet het geval. Ik ben niet uit de bocht gevlogen, anders was ik wel weggeknipt. Er is geen knip. Als dat gebeurd zou zijn, had ik lopen te zeiken in deze sectie, dat ze mijn reacties hadden lopen weghalen of verknippen, zodat het lijkt of ik iets heel anders zeg. Nee, dat is het allemaal niet.

Ze hebben dus de knop ergens verstopt. Dat is alles. })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:29:
[...]

Helemaal mee eens, maar dat is nu niet het geval. Ik ben niet uit de bocht gevlogen, anders was ik wel weggeknipt. Er is geen knip. Als dat gebeurd zou zijn, had ik lopen te zeiken in deze sectie, dat ze mijn reacties hadden lopen weghalen of verknippen, zodat het lijkt of ik iets heel anders zeg. Nee, dat is het allemaal niet.

Ze hebben dus de knop ergens verstopt. Dat is alles. })
En dat dus voor iedereen, niet alleen voor jou omdat jij zat te trollen ofzo :)
De tendens van diverse posts van diverse users werd denk ik dermate 'vijandig' dat de mods dit gedaan hebben. Volgende stap zou het hele topic dicht zijn geweest, maar dan was dit topic ongetwijfeld geëxplodeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:29:
[...]

Geen zorgen ik zeg niet dat jij iets verkeerd gedaan hebt ;). Probeerde alleen even in algemene zin aan te duiden dat de mannen in rood een goddelijke functie hebben. Of wij dat nu leuk vinden of niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In het EK2021 - finales topic is een TR van me afgehandeld. Jullie weten wel welke dat is, onnodig om het hier te posten, maar normaal gesproken wordt zo'n reactie wel weggemod als onnodig sexistisch. Nu is dat niet gedaan.

Is dat omdat het topic aardig slowchat is en het nu bijna twaalf uur later 'geen zin' meer heeft? Of is het iets anders?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verder wil ik @Ramzzz nog bedanken voor zijn bewezen diensten in het subforum, een vaak ondankbare taak. Geniet van je tijd in het zwart hier (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08
Gunner schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:41:
Verder wil ik @Ramzzz nog bedanken voor zijn bewezen diensten in het subforum, een vaak ondankbare taak. Geniet van je tijd in het zwart hier (y)
Watskebeurt? Is dat ergens aangekondigd of gaat dat altijd stilzwijgend? :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:54:
[...]

Watskebeurt? Is dat ergens aangekondigd of gaat dat altijd stilzwijgend? :)
Er is zelfs een heel topic voor aangemaakt!
Afscheid Ramzzz

(al was die mij ook ontgaan, wie kijkt er nou in het mededelingenforum :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ook ik dank meneer of mevrouw Ramzzz voor het feit dat er toch iemand de taak van God wilde vertolken.

Er was best wel wat mot in het forum, maar dat was altijd wel te overzien en heel soms zette het je aan het denken.

Ik hoop je terug te zien in het voetbalforum. Ga ik niet meer extra lopen schoppen, omdat je een status aparte had. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Bedankt voor de fijne modjaren @Ramzzz en welkom bij de club met zwarte naampjes :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:35

pinda powerrr

Slow down...

Ach jee, @Ramzzz nog meer tijd over straks? Dat gaat niet goed! :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Gunner schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:40:
In het EK2021 - finales topic is een TR van me afgehandeld. Jullie weten wel welke dat is, onnodig om het hier te posten, maar normaal gesproken wordt zo'n reactie wel weggemod als onnodig sexistisch. Nu is dat niet gedaan.

Is dat omdat het topic aardig slowchat is en het nu bijna twaalf uur later 'geen zin' meer heeft? Of is het iets anders?
Deels slowchat en ik vond het deze keer te zwaar om een modactie ervoor uit te voeren.

Neemt niet weg dat niet iedereen dergelijke opmerkingen kan waarderen. De grens bepalen is soms lastig en een persoonlijke afweging.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Toch even feedback vragen hier.

Ruim een week geleden heb ik in ESPN in Nederland een TR gezet n.a.v het nieus van Viaplay. Dit om te kijken of we dat topic breder konden maken.

Het is nu ruim een week later, het Viaplay topic van @DoeEensGek is inmiddels groter geworden dus is het extra mosterd na de maaltijd om m'n TR te behandelen maar jammer vind ik het wel en ik ben ergens benieuwd waarom het niet opgepakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Gunner schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:46:
Toch even feedback vragen hier.

Ruim een week geleden heb ik in ESPN in Nederland een TR gezet n.a.v het nieus van Viaplay. Dit om te kijken of we dat topic breder konden maken.

Het is nu ruim een week later, het Viaplay topic van @DoeEensGek is inmiddels groter geworden dus is het extra mosterd na de maaltijd om m'n TR te behandelen maar jammer vind ik het wel en ik ben ergens benieuwd waarom het niet opgepakt is.
Dat ESPN Nederland het erisidivisie voetbal uitzend is denk ik voor de meeste wel duidelijk. Ik zag de noodzaak niet zo voor een titelwijziging.

Als duidelijk is hoe Viaplay eruit gaan zien dan kunnen we met de tijd wel even kijken of we dan nog wat moeten wijzigen.

De TR was dus wel gezien en is onderhand weggezakt en uit beeld geraakt. Terecht dat je ons even een por geeft :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@tweakduke het handje van de TR staat nu inderdaad op gelezen. Ik weet heel zeker dat ie voordat ik dit hier postte op rood stond, voor mij de indicatie dat er nog niet naar gekeken was.

Voor de rest prima ik wou alleen even meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Gunner schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:33:
@tweakduke het handje van de TR staat nu inderdaad op gelezen. Ik weet heel zeker dat ie voordat ik dit hier postte op rood stond, voor mij de indicatie dat er nog niet naar gekeken was.

Voor de rest prima ik wou alleen even meedenken.
Dat kan kloppen aangezien ik hem zelf op gelezen heb gezet :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
@tweakduke Mocht er terzijde tijd inderdaad behoefte aan zijn aan een groot sport op tv topic, geef mij dan maar een porretje, dan maak ik een startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
tweakduke schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:15:
[mbr]Die discussie over pro-Ajax is al zo oud als het topic bestaat ;) Dat mag dus verder in Sport Feedback [/]
Wel bijzonder dat dan de "sturing" op het ene deel ingaat maar niet op het andere deel wat benoemt wordt. Ze gaan nogal hand in hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Napo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:35:
[...]

Wel bijzonder dat dan de "sturing" op het ene deel ingaat maar niet op het andere deel wat benoemt wordt. Ze gaan nogal hand in hand.
Ik doe niet voor niks een knipoog daarbij. Het probleem is al heel lang dat de een een grap of opmerking heel onschuldig vindt en de ander stoort zich eraan.

En ja het is al heel lang dat er meer Ajax supporters in het topic zitten daar veranderen wij weinig aan. Zolang alles binnen de fatsoensnormen blijft dan gaan onschuldige grapjes niet geknipt worden. Als de zuurheid toeslaat en op de man gespeeld wordt, zoals vanmiddag dan is ingrijpen nodig.

Laat ik voorop stellen dat ik niet pro een club modereer. Ik ben blij dat Ajax het zo goed doet de laatste jaren, maar ik zie tegelijkertijd de negatieve gevolgen daarvan. Ajax krijgt steeds meer invloed en gaat zo de komende jaren de landstitels aan elkaar rijgen.
Nu krijg je ook al de situatie dat ze spelers kunnen opkopen bij andere clubs en het is ook niet leuk dat de andere clubs moeite hebben in Europa. Deels door de minder bredere selectie en dat is ook deels door de dominantie van Ajax die is opgebouwd. Om dan continue andere clubs te kleineren of te bashen dat is ook niet goed en niet de bedoeling.

Dus als we daar met zijn allen rekening mee willen houden dan komen we een heel eind. Want als we ook grapjes moeten gaan modereren, omdat iemand daarover valt dan krijgen we heel snel een ZT topic met een steriele omgeving. Dat moeten we niet willen bij een sport, de emotie en beleving horen erbij.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Snowdog schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:01:
[...]

De moderatie in dit topic is gewoon niet best. Hoeveel posts zijn er wel niet geweest (en geupvote) over PSV en AZ die geld zouden willen aftroggelen van Ajax met de NL League (wat nergens op slaat). Dat kan allemaal prima volgens de geweldige moderatie hier. Maar zeggen dat je hoopt dat een aankoop van Ajax het niet best gaat doen, nee dat kan niet, dan ben je te ver gegaan en wordt je post gedelete.

Anyway, dit is al vrij vaak naar boven gebracht, maar het is gewoon vooral een groot FC Ajax topic, de rest doet er allemaal weinig toe en ook de moderatie werkt daar graag aan mee.
Ik trek deze toch even naar het feedbacktopic toe, aangezien ik het toch jammer vind dit te lezen. Naast het feit dat ik mij totaal niet herken om het een FC Ajax topic te maken, noch het feit dat we zo maar posts verwijderen omdat ons de inhoud niet aan staat. Daarbij hebben we vaak genoeg ingebroken op de zogeheten "PSV gemeentegeld", "FC Twente en hun financiële zaken" etc.

Sorry, maar ik zie hier gewoon een verkapte rant richting ons zonder dat je ergens onderbouwing geeft.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:14

snmght

imho dan he

@Outerspace en volgens mij mag AZ en hun attitude ook in je rijtje.

En anders gezegd, ik als Ajacied en velen met mij constateren vaak genoeg dat posts gemodereerd zijn. Dat is niet voorbehouden aan supporters van andere clubs.

Volgens mij is de moderatie neutraal en goed vandaag de dag.

[ Voor 11% gewijzigd door snmght op 17-07-2021 08:41 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Outerspace schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 00:14:
Daarbij hebben we vaak genoeg ingebroken op de zogeheten "PSV gemeentegeld", "FC Twente en hun financiële zaken" etc.
Mag ik even heel hard lachen??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Player1S schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:16:
[...]

Mag ik even heel hard lachen??
Lachen is altijd goed maar dit topic leent zich meer voor een inhoudelijke discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 08:31:
@Outerspace en volgens mij mag AZ en hun attitude ook in je rijtje.
Ik neem aan dat het dan over de interpretatie van hun handelingen is en niet zozeer de attitude van AZ zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Napo correct, daar is destijds ook op 8n gegrepen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:50:
@Napo correct, daar is destijds ook op 8n gegrepen volgens mij.
Mijn herinnering zijn iets anders, ingrepen zijn daarin dermate beperkt en men kon statements plaatsen zonder onderbouwing waarna vragen om onderbouwing leidt tot een ingreep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

pinda powerrr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:43:

[mbr] Ook dit valt onder:
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.[/]
@DaniëlWW2 sarcasm much???

Verkeerd opgestaan? Aan de likes te zien gewoon gewenst toch? Je kan het natuurlijk ook overdrijven....
Haal elke meme hier dan maar weg, saaie race, Bottas die alweer derde wordt, de spin van MAZ. Kom op man.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
pinda powerrr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:42:
[...]

@DaniëlWW2 sarcasm much???

Verkeerd opgestaan? Aan de likes te zien gewoon gewenst toch? Je kan het natuurlijk ook overdrijven....
Haal elke meme hier dan maar weg, saaie race, Bottas die alweer derde wordt, de spin van MAZ. Kom op man.... :N
Nee, dit heeft te maken met consistent zijn. Want ik weet ook echt heel goed hoe pro Hamilton, Sky kan zijn. Maar als ik dat wel ga toestaan en Olav zijn vergissingen of Tom Coronel zijn eigen "voorkeuren" niet, dan is dat gewoon hypocriet van mij en belangrijker, het maakt die hele regel niet meer te handhaven. Daarom haalde ik het weg. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Het is een meme, doe toch normaal.... En je bent helemaal niet consistent, want je modereert gewoon hoe je je bed uit stapt. Blijkbaar moet je vandaag even je rode spierballen laten zien.

Topics lang is het geen enkel probleem, van niemand niet. Maar ja, ik betrap je wel vaker op een hypocriet stukje moderaten. Valt het in je straatje, is het hartstikke leuk, nu moet je het ineens rechttrekken.

Maar ja....het is weekend.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Misschien is het handiger dat de moderators hun persoonlijke mening in een zwart jasje uitspreken.

Het rode jasje is geen probleem als het zuiver gebeurt, en dat is vaak niet het geval.

Hoe kan ik ooit nog iemand serieus nemen, die een reactie zodanig verknipt dat er iets compleet anders staat. Dat is dus gebeurd, en dat je beticht wordt voor trollerij, terwijl dat echt een dwaze gedachte is?

Ik heb al eerder gezegd dat de moderators eens met elkaar in conclaaf moeten gaan. Dat ze niet vanuit hun voorkeur kunnen modereren, zelfs als er kritiek op hun cluppie komt dat ze niet aanstaat, zoals de schimmige PSV-deal en dat soort zaken. (Dit laatste stukje tekst is een wilekeurig voorbeeld van een verboden onderwerp.)

De kritiek op de moderatie is terecht. Zeker in het voetbalforum, waar mensen waarschijnlijk na 2 woorden gaan rammen op het TR-knopje, en de rode brigade blindelings gaat lopen knippen in reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

mavaros schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:51:
Misschien is het handiger dat de moderators hun persoonlijke mening in een zwart jasje uitspreken.

Het rode jasje is geen probleem als het zuiver gebeurt, en dat is vaak niet het geval.

.....

De kritiek op de moderatie is terecht. Zeker in het voetbalforum, waar mensen waarschijnlijk na 2 woorden gaan rammen op het TR-knopje, en de rode brigade blindelings gaat lopen knippen in reacties.
In het F1 forum is de moderator ook degene die het topic start én er heel actief in meedoet. Conflict of interest. Wat mij betreft zou je voor dit soort zaken een andere mod moeten hebben die het topic controleert, want dan kan de desbetreffende mod ook gecorrigeerd worden op zaken die hij zelf ook doet, maar bij anderen niet accepteert en dus aanpast.

En vooropgesteld, iedereen kan een foutje maken hoor, hoor je mij niet over. Tenzij het op gaat vallen en daar is in dit topic al eens eerder flink stennis over geweest.

De post van @Gh0stw4lk3r heeft nog heel lang gewoon zo gestaan zoals gepost, maar iemand kreeg toch hete voeten dat hij het even moest aanpassen :+ Kijk maar naar de chronologische volgorde ;)

Gh0stw4lk3r in "[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:01:

De post van @Gh0stw4lk3r heeft nog heel lang gewoon zo gestaan zoals gepost, maar iemand kreeg toch hete voeten dat hij het even moest aanpassen :+ Kijk maar naar de chronologische volgorde ;)

Gh0stw4lk3r in "[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië"
Of gewoon eerder niet gezien in de wall of nikszeggende posts in dat topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
@pinda powerrr. In het F1 topic modereren er meerdere, niet alleen DaniëlWW2 :) @tweakduke zit er ook, @RoD helpt regelmatig mee en ik kom af en toe eens kijken als ik zie dat er TR's ingediend zijn.

Als er een TR tegen een moderator wordt gediend, dan pakt een ander deze op. Ook als het gaat om een discussie waar een moderator actief in is.
mavaros schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:51:
Die discussie is vaker geweest en de conclusie was forumbreed dat het niet nodig is.
Hoe kan ik ooit nog iemand serieus nemen, die een reactie zodanig verknipt dat er iets compleet anders staat. Dat is dus gebeurd, en dat je beticht wordt voor trollerij, terwijl dat echt een dwaze gedachte is?
Jij vind het een dwaze gedachte, ik denk dat anderen er anders tegenaan kijken.
Ik heb al eerder gezegd dat de moderators eens met elkaar in conclaaf moeten gaan. Dat ze niet vanuit hun voorkeur kunnen modereren, zelfs als er kritiek op hun cluppie komt dat ze niet aanstaat, zoals de schimmige PSV-deal en dat soort zaken. (Dit laatste stukje tekst is een wilekeurig voorbeeld van een verboden onderwerp.)
Een moderator hoort persoonlijke zaken en de taak van moderator uit elkaar kunnen houden. Ik durf de stelling dan ook wel aan dat we dit ook doen.
We knippen niet blindelings. We knippen waar nodig en zeker niet alles, ondanks dat er een TR erom verzoekt.

[ Voor 66% gewijzigd door Outerspace op 17-07-2021 21:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:15
Lijkt me enorm lastig, modereren en zeker als je zelf ook nog eens liefhebber bent van het onderwerp en een eigen mening hebt. Ik kom regelmatig in de F1 topics en vind dat @DaniëlWW2 het prima doet, maar ben het wel niet altijd met hem eens. En af en toe zoekt hij zelf ook het randje op van zijn eigen topic rules. ;) Maar dat vind ik verder helemaal geen probleem. De F1 topics maken het volgen van F1 extra leuk en laten we het vooral daarbij houden en hier allemaal niet te zwaar aan tillen en het persoonlijk opvatten. :)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

PatrickC schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:20:
Lijkt me enorm lastig, modereren en zeker als je zelf ook nog eens liefhebber bent van het onderwerp en een eigen mening hebt. Ik kom regelmatig in de F1 topics en vind dat @DaniëlWW2 het prima doet, maar ben het wel niet altijd met hem eens. En af en toe zoekt hij zelf ook het randje op van zijn eigen topic rules. ;) Maar dat vind ik verder helemaal geen probleem. De F1 topics maken het volgen van F1 extra leuk en laten we het vooral daarbij houden en hier allemaal niet te zwaar aan tillen en het persoonlijk opvatten. :)
Die randjes zoekt hij idd meerdere keren op, maar daar maakt natuurlijk niemand een probleem van. Dus toch een stuk inconsistenter dan hij zelf beweert te zijn :Y)
Neem alleen al het jarenlang bashen van Renault door Daniel, zou een ander eens moeten doen...

Een beetje zelfreflectie zou een hoop helpen.

Maar mijn idee over dat de topicstarter die eveneens mod is daar eigenlijk alleen in het "zwart" moet rondlopen is al eerder hier aangehaald, vanwege eerdere "uitspattingen" van overmoderatie.

Oogje in "Sport Feedback"
Outerspace schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:14:
@pinda powerrr. In het F1 topic modereren er meerdere, niet alleen DaniëlWW2 :) @tweakduke zit er ook, @RoD helpt regelmatig mee en ik kom af en toe eens kijken als ik zie dat er TR's ingediend zijn.

Als er een TR tegen een moderator wordt gediend, dan pakt een ander deze op. Ook als het gaat om een discussie waar een moderator actief in is.
Dat er anderen meedoen in het topic is mij bekend, maar jullie zijn zeker niet zichtbaar als zijnde mod.

Maar ik zal in het vervolg wel steeds een TR indienen dan, als @DaniëlWW2 weer eens een rant op bepaalde teams maakt, of Renault belachelijk maakt. Of zelf hier en daar een naamsverbastering maakt.

Ik heb er geen probleem mee, maar blijkbaar zijn er regels opgesteld voor de topics, leef die dan ook zelf na als mod :) Want eigenlijk zijn de F1 topics prima zonder moderatie, de posters houden elkaar prima scherp.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

pinda powerrr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:51:
Ik heb er geen probleem mee, maar blijkbaar zijn er regels opgesteld voor de topics, leef die dan ook zelf na als mod :) Want eigenlijk zijn de F1 topics prima zonder moderatie, de posters houden elkaar prima scherp.
Juist door de meestal goede moderatie zijn de F1 topics meestal prettig.

Als je 'ons' volledig loslaat, dan verdwijnt de fijne sfeer echt wel hoor.

Ik zou er voor willen pleiten dat we gewoon in zijn algemeenheid wat minder zeuren en het iets minder belangrijk maken allemaal. Dat helpt enorm.

Wat maakt het uit dat er een keer iets teveel of onterecht wordt gemodereerd? Klopt hierdoor het hele topic niet meer? Wat maakt het uit dat een mod ook af en toe een fout maakt, welke kant op ook? Dat zijn ook gewoon mensen!

Lighten up allemaal zou mijn advies zijn.

Het gaat uiteindelijk nergens om en er zijn veeeeeel belangrijkere dingen in het leven.

Zo, dat was het advies van een ouwe zak; doe er je voordeel mee! ;)

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

albino71 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:55:
[...]
Ik zou er voor willen pleiten dat we gewoon in zijn algemeenheid wat minder zeuren en het iets minder belangrijk maken allemaal. Dat helpt enorm.
Hopelijk lezen de mensen uit het voetbaltopic dit ook.
Het seizoen is nog niet eens begonnen en de lange tenen worden alweer uitgerold.
Oprecht jammer gewoon.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Superkiwi schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:41:
[...]

Hopelijk lezen de mensen uit het voetbaltopic dit ook.
Het seizoen is nog niet eens begonnen en de lange tenen worden alweer uitgerold.
Oprecht jammer gewoon.
"lange tenen" kun je natuurlijk ook twee kanten uitleggen. Want je zou je ook kunnen afvragen of je op een "neutraal" openbaar forum alles moet willen zeggen.

Zo kan een grap over club A op het supporters forum van rivaal club B misschien hardstikke leuk zijn maar kan die op een openbaar forum wellicht helemaal verkeerd vallen. Vergeet ook dat je niet onder vrienden bent waar je een band mee hebt, die je face to face ziet en waar er waarschijnlijk over en weer gegrapt wordt. Dat heb je allemaal niet hier.

De sfeer is een combinatie van zenden en ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik zie nu al dat sommige lui te pas en te onpas op de report knop aan het rammen zijn.
Misschien helpt het ook als men eens wat meer een olifantenhuid kweekt in plaats van zich gelijk op zijn teentjes getrapt voelt; er wordt soms om de kleinste scheet al geschreeuwd om een moderator.

De sfeer is een combinatie van zenden, ontvangen en vooral niet alles zo serieus nemen en/of persoonlijk opvatten.

Opvallend is dat het in het Eredivisie poule topic wél het hele jaar goed gaat en ook daar vind je vertegenwoordigers van rivaliserende clubs.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Superkiwi schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:34:

De sfeer is een combinatie van zenden, ontvangen en vooral niet alles zo serieus nemen en/of persoonlijk opvatten.
Je spreekt jezelf hier wel tegen. Als het een combinatie is zou ook de zender zichzelf in de spiegel moeten bekijken toch?

Sowieso weten wij niet wat er allemaal gerapporteerd wordt en of dat terecht is dus daar kunnen we zonder concrete voorbeelden niks over zeggen. Dus grote woorden daarover lijken me voorbarig.

[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 18-07-2021 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@albino71 mag gepind worden hier en in het Voetbal topic imho. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:53:
[...]

Je spreekt jezelf hier wel tegen. Als het een combinatie is zou ook de zender zichzelf in de spiegel moeten bekijken toch?
Het bijzondere is dat zelfs in dit topic verwijzingen gemaakt worden naar zaken zoals een schimmige deal zonder verdere onderbouwing en daar zit ook wel de wrijving lijkt mij. De oneliners van sommige zenders zijn dermate zwart wit (en ja dat gaat diverse kanten op) dat het per definitie al niet bijzonder constructief is.

Als zender mag je best wel rekening houden met wat je post en als ontvanger moet je niet direct van het negatiefste uitgaan. Beiden gebeuren en dat is niet bijzonder maar wel iets waar je je bewust van moet zijn. Het gooien met termen als "Lange tenen" helpt overigens niet om ook maar enige perceptie te creeeren dat je het euvel door iemand wordt onderkent. Het is gemakkelijk om alles bij de ontvanger te leggen maar dat is een half beeld schetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
albino71 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 23:55:
[...]

Juist door de meestal goede moderatie zijn de F1 topics meestal prettig.

Als je 'ons' volledig loslaat, dan verdwijnt de fijne sfeer echt wel hoor.

Wat maakt het uit dat er een keer iets teveel of onterecht wordt gemodereerd? Klopt hierdoor het hele topic niet meer? Wat maakt het uit dat een mod ook af en toe een fout maakt, welke kant op ook? Dat zijn ook gewoon mensen!

Lighten up allemaal zou mijn advies zijn.

Het gaat uiteindelijk nergens om en er zijn veeeeeel belangrijkere dingen in het leven.

Zo, dat was het advies van een ouwe zak; doe er je voordeel mee! ;)
Ik denk dat als we hiermee beginnen, we dit ook weer terug gaan zien in het modereren zelf! Wat ik dus positief bedoel. Zodra wij meer ruimte gaan maken en accepteren zullen de mods dat ook op hun beurt weer doen, in de goede zin. (y)

Een moderator zal ook weleens met wrang een berichtje weghalen/aanpassen, puur omdat hij het gevoel heeft dat nu de ruimte er niet voor is (door ons). ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat blijft het F1 topic heerlijk zeg als Verstappen "pech" heeft...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Klein (groot) punt van kritiek op de moderatie in het F1 topic; hoe kan iemand die scheld met bepaalde ziektes en racistische beeldspraak uit nog steeds kunnen reageren in dat topic? Alleen de berichten worden weggehaald? Wat een rare moderatie…

per aspera ad astra

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
LAD93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:20:
Klein (groot) punt van kritiek op de moderatie in het F1 topic; hoe kan iemand die scheld met bepaalde ziektes en racistische beeldspraak uit nog steeds kunnen reageren in dat topic? Alleen de berichten worden weggehaald? Wat een rare moderatie…
Omdat we er nog mee bezig zijn. We moeten zelf dergelijke heftige crashes als mens ook even aanzien en dan meteen de puinhoop opruimen met heel veel posts en reports. Geef het even de tijd aub.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:23:
[...]

Omdat we er nog mee bezig zijn. We moeten zelf dergelijke heftige crashes als mens ook even aanzien en dan meteen de puinhoop opruimen met heel veel posts en reports. Geef het even de tijd aub.
Sure sure, wilde het alleen even benoemen. Overigens vind ik het gescheld dat ik gezien heb (de racistische bewoordingen) wel echt een reden voor minstens een ban van een maand, maargoed. Dat laat ik over aan de stewards :o

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heb je Michael Masi al een mailtje gestuurd @LAD93 ?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

Domme beslissing om het UK F1 topic te sluiten. Modereer dan gewoon strenger

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Graag het UK F1 topic gewoon weer open. Deze is echt veel te prematuur gesloten.

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:01