Grappig, ik wilde net dit weekend mijn post aanpassen omdat ik begin deze maand hetzelfde had ondervonden (dat bricks & pieces niet mee doet voor de promo drempels. En helaas telt het ook niet als je via VIP een promo code voor een setje hebt. Tijdens het invullen gaat dat goed maar bij het afrekenen is die foetsie. Regels nagelezen en dat klopt maar is dus erg onduidelijk. Nu moet ik voor eind van de maand nog iets kopen om mijn VIP setje gekocht met punten te krijgen. Misschien als ik dat niet doe, dat ik de code hier nog wel plaats in dit topic, anders is het gewoon zonde)
Ook heel irritant. Ik doe alles in Chrome en als je in Bricks & Pieces op 'terug' drukt in Chrome is je hele order weg en kan je opnieuw beginnen(!) Als je op terug klikt op de pagina zelf (link) bij een element, dan lukt het wel. Maar heb echt 4 of 5 keer meer dan 2u gespendeerd om mijn B&P order in te voeren begin deze maand, en steeds laat in het proces per ongeluk toch in de Browser op Terug gedrukt. Weer opnieuw. Heel irritant.
Wat jij verder aangaf met de 50/50 error kreeg ik ook: vooral als je order heel groot is meer kans op. Maar als je die error krijgt moet je de browser pagina refreshen, kans is groot dat het dan toch goed gaat. Weer NIET op terug in de browser, ook dan ben je heel je order weer kwijt (met Chrome tenminste)
Het loont inderdaad om bepaalde sets te bekijken. Zo kan je van de Barracuda set heel goedkoop de minifigs krijgen (alleen Torso van redbeard is duur) en van de iron man helmet had ik een gouden pentagonaal stukje voor 2 cent gezien (meteen maar 100 besteld).
Jammer wel dat printed items van de licensed spul niet te krijgen is (wil ook nog wel het 2x4 plaatje met Iron Man naam erop uit de nieuwe art reeks, en misschien ook het Star Wars 2x4 plaatje, maar die kan je dus niet los bestellen)
Ik las net iemand die 3x de Star Wars art gaat bestellen, als je die star wars 2x4 tegel weg doet hoor ik het graag (zit er 1 in per art box, dus met 3 dozen heb je er 3)
Update projecten:
Zag een tijdje terug online iemand die met een Ikea Ribba frame ook oude sets had ingelijst (weer een ander dan die van huidige sets een versie maakt voor in de frames, wat ik een tijdje terug heb geprobeerd met de Star Wars Cantina, staat ergens eerder in dit topic). Dat leek mij ook wel leuk dus heb mijn oude pirateneiland en 2 van mijn M:Tron sets op die manier gedaan en vrouwlief vind die mooi genoeg om aan de muur bij de trappen te hangen :-)
Moest bij M:Tron nog even puzzelen want de originele wielen van de Celestial Forager waren te dik. Dus heb een ander wiel gevonden dat ik had, met ongeveer dezelfde diameter maar dunner. En ook een deel van de voertuigen weggelaten zodat het paste.
Zeer tevreden met het resultaat! Alleen de hinged brick onder de schatkist moet nog bruin worden, die heb ik al besteld.
Het plaatje met alleen M:tron is nog de oude versie zonder heuveltje en neon green facet maan.
EDIT. Voor de liefhebber;
Het pirateneiland was set 6260 (gekocht van mijn eigen zakgeld indertijd)
M:Tron zijn sets 6833 (bijna helemaal, moest alleen deel van de zijkant weghalen; dus maar 2 wielen etc) en 6896. Die laatste is mijn favoriete set uit mijn jeugd, ooit voor SInterklaas gehad, vond die magneten echt tof en leuk met de grote wielen. Dat pastte niet helemaal, dus besloten alleen de achterkant erin gemaakt (wel met magneten uiteraard, dat moest echt in het frame)
[
Voor 7% gewijzigd door
Hierkomik op 02-08-2020 14:05
]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...