Dit weekend de nieuwe Lego Batmobiel 76119 besteld bij amazon.de, komt als het goed is vandaag binnen. Binnenkort met mijn zoon maken (5 jaar).
Die verkast als het goed is naar een andere slaapkamer met zijn verjaardag (november) en dan gaan we eens kijken of we op zijn nieuwe slaapkamer niet een soort tafelconstructie kunnen maken waar een stad gebouwd kan worden. Hij krijgt rond die periode ook een trein van de Lego, was / is nog heel gedoetje geweest, postnl is hem momenteel even kwijt / vertraagd. Maar dat is de set van 2018 die in een wat ouder boekje stond, die wilde hij dan wel hebben. Ja, heel leuk maar niet meer te koop haha, dus via Marktplaats 2e hands gekocht maar dan in de uitgebreide variant met extra spoor en gebeuren 66493 (60052 voor alleen de treinset). Voor een redelijke prijs van 135 meen ik. Maar moet postnl hem niet even kwijtraken...
Ohja, heb ook nog de locomotief met powerfuncties van de 7393 set gekocht in de afgelopen weken via MP met boekje en spul voor 30. Kan hij straks dus mooi met 2 treintjes rijden. En van diezelfde set voor 10 euro de laad en losconstructie gekocht maar die was door de verkoper al uitgebreid zodat hij extra breed is, wel handig vond ik
Voorheen hadden we op de zolder al een beetje een stad gebouwd, heb sinds de geboorte of vanaf zijn 1e een klein beetje boel 2e hands lego opgekocht hier en daar en dat heeft een tijd op zolder gestaan en speelde hij soms mee. Maar nu zijn we aan het verbouwen, komen kamers en dakkapel en hele zut dus alles zit weer zo goed als in bakken maar hij gaat zich er wel meer voor interesseren nu gelukkig. Dus dat vind ik dan natuurlijk ook heel leuk
En ik zit zelf nog een beetje te azen op de Mustang 10265 die ik mezelf cadeau wil doen. Goed dat is de Batmobiel ook

Ik wilde vroeger altijd al een dikke batman auto maar is er nooit van gekomen. Nu zag ik deze laatst bij een filmpje van Jang en was ook bijna gelijk van ooh, kijk eens aan, HEBBON! Via amazon.de ook nog wat goedkoper en gekgenoeg nog korting gekregen waardoor hij nog goedkoper werd dan de prijs die ze stelden maar dan met verzenden. Ik vond het prima
[
Voor 22% gewijzigd door
orange.x op 25-06-2019 12:28
]