Wist niet dat de Belgen sinterklaas op 6 december vierden.Kapoen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:12:
[...]
Slechts 1 schoen per doos? Dat is dan het 5 (of 6 in België) december model?
Al is België met alles altijd wat later.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wist niet dat de Belgen sinterklaas op 6 december vierden.Kapoen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:12:
[...]
Slechts 1 schoen per doos? Dat is dan het 5 (of 6 in België) december model?
Bedoel je dat Lego het opnieuw uitbrengt?HBSVDK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:45:
[...]
Liep in zuid Duitsland een Lego winkel binnen. Stonden 4 krokodil treinen. Ze hadden ze net binnen gekregen. Helaas mocht ik er maar 1 mee
Maar goed, de american diner die er stond ook maar mee genomen.
Prijs in Duitsland op beide sets gelukkig ook een stukje gunstiger.
Edit:
En jawel. De Saturn V en ship in a bottle lijken een herintrede te maken. Goed nieuws. De Saturn V lijkt me mooi, maar niet voor 2e hands prijzen.
Ja. Onder een ander nummer. 92176. Bron: https://www.stonewars.de/...s-neuauflagen-erscheinen/Loader schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:22:
[...]
Bedoel je dat Lego het opnieuw uitbrengt?
Om on-topic te blijven, België had wel eerder een Lego store dan NederlandPazienza schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
[...]
Wist niet dat de Belgen sinterklaas op 6 december vierden.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
En besteld, samen met Frankenstein. Krijg ik er (weer) een hot rod auto (heb er al tweeScighera schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:54:
[...]
Staat weer op lego.com als pre order voor eind van de maand👍
Als dit echt doorgaat is het een dikke vinger naar alle scalpers. Je zou er maar net een voor de hoofdprijs hebben gekocht op, dan ben je ook zuur.HBSVDK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 00:08:
[...]
Ja. Onder een ander nummer. 92176. Bron: https://www.stonewars.de/...s-neuauflagen-erscheinen/
als de google translate dit beetje kloppend heeft vertaald;HBSVDK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 00:08:
[...]
Ja. Onder een ander nummer. 92176. Bron: https://www.stonewars.de/...s-neuauflagen-erscheinen/
[ Voor 11% gewijzigd door Tc99m op 18-09-2020 10:36 ]
scintillating
Godzijdank ging het Blokker concern naar de kloten anders had Nederland er nog steeds geen.Kapoen schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 08:09:
[...]
Om on-topic te blijven, België had wel eerder een Lego store dan Nederland
Ik las dat de krans rond 35 euro schatting werd op die Nederlandse lego site (bouwsteentjes) in hun review post. Link: linkjeKapoen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:30:
Brickset heeft een aankomende Kerstset gereviewed: link
Volgens het artikel zal deze set op 1 oktober beschikbaar zijn, en de kostprijs is onbekend.
Meer detailfoto’s in het artikel.
*edit* en nog een tweede set, een BrickHeadz notenkraker.
[ Voor 8% gewijzigd door kokkie20 op 18-09-2020 11:32 ]
Toch wel snel... ik hoop dan dat de oude kersttown setjes nog eens komen!Sabbas-nl schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:45:
[...]
Als dit echt doorgaat is het een dikke vinger naar alle scalpers. Je zou er maar net een voor de hoofdprijs hebben gekocht op, dan ben je ook zuur.
Net gisteren besteld, en kreeg de Monkie Kid's bezorgfiets.... Had dan toch liever de hot rod er bij gehad. Valt er nog een berichtje aan te wagen?Kapotto schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:36:
Voor de liefhebbers, de krokodil trein is terug beschikbaar (op naleveren) en je krijgt de hot rod erbij.
Sinterklaas kan natuurlijk niet op 2 plekken tegelijk zijn.Pazienza schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:55:
[...]
Wist niet dat de Belgen sinterklaas op 6 december vierden.
Make lovecraft not warcraft.
Ja maar ja maar.... iedereen heeft die Saturn ondertussen toch al thuis liggen?! Dit is wel een erg snelle re-release van een set. Hadden ze niet een andere set kunnen kiezen of zo? Bijvoorbeeld een paar van de eerste Winter Village sets?HBSVDK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 00:08:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 18-09-2020 12:47 ]
Altijd! Maar dan wel beste om te bellen... kunt ook nieuwe bestelling doen en andere retour.Swennus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:59:
[...]
Net gisteren besteld, en kreeg de Monkie Kid's bezorgfiets.... Had dan toch liever de hot rod er bij gehad. Valt er nog een berichtje aan te wagen?
Blijkbaar is er zoveel vraag naar dat men het gewoon nog een keer uitgebracht heeft.Gim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:45:
[...]
Ja maar ja maar.... iedereen heeft die Saturn ondertussen toch al thuis liggen?! Dit is wel een erg snelle re-release van een set. Hadden ze niet een andere set kunnen kiezen of zo? Bijvoorbeeld een paar van de eerste Winter Village sets?
Maar nieuw nummer... dan ook niet meer als IDEAS set of dat wel nog?
En... krijgen de inzenders van die IDEAS sets dan nog steeds een deel van de nieuwe opbrengst?
De Saturn is 2 jaar te koop geweest, SiaB een stuk korter, maar toch weer een re-release. Doet me denken aan het Elsa kasteel. Die is er een paar maanden uitgeweest om een FrozenII verpakking en nieuw nummer te krijgen.Gim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:45:
[...]
Ja maar ja maar.... iedereen heeft die Saturn ondertussen toch al thuis liggen?! Dit is wel een erg snelle re-release van een set. Hadden ze niet een andere set kunnen kiezen of zo? Bijvoorbeeld een paar van de eerste Winter Village sets?
En... krijgen de inzenders van die IDEAS sets dan nog steeds een deel van de nieuwe opbrengst?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daarom inderdaad. De Saturn is uitzonderlijk lang al in het assortiment geweest; ook genoeg extra aandacht voor geweest met het hele NASA gebeuren en de andere ruimte sets die op de markt kwamen. Maar los daarvan wel weer heel snel terug in het assortiment.Señor Sjon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:29:
[...]
De Saturn is 2 jaar te koop geweest, SiaB een stuk korter, maar toch weer een re-release. Doet me denken aan het Elsa kasteel. Die is er een paar maanden uitgeweest om een FrozenII verpakking en nieuw nummer te krijgen.
Ik begin wel een beetje de draad kwijt te raken zo. Er zijn zoveel sets die ook weer maanden niet leverbaar zijn, dat ik een beetje in mijn schulp kruip en het wel geloof met veel van die sets.
Nee hoor. Ik ben pas weer Lego gaan kopen met de ISS. Toen was de Saturn net uit productie en ik was niet bereid Ebay/marktplaats prijzen te betalen. Dat de prijzen stegen lijkt mij een teken dat er meer vraag dan aanbod is. Maar dat geld natuurlijk voor meerdere Lego sets. In mijn geval ben ik blij dat de Saturn terug komt.Gim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:45:
[...]
Ah ja. Het was de Lunar Lander die er vorig jaar al was.L23 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:13:
[...]
Nee hoor. Ik ben pas weer Lego gaan kopen met de ISS. Toen was de Saturn net uit productie en ik was niet bereid Ebay/marktplaats prijzen te betalen. Dat de prijzen stegen lijkt mij een teken dat er meer vraag dan aanbod is. Maar dat geld natuurlijk voor meerdere Lego sets. In mijn geval ben ik blij dat de Saturn terug komt.
Houd er wel rekening mee dat de Saturn V als Ideas set (dus 21309) eigenlijk te laag geprijsd was voor de hoeveelheid onderdelen, inclusief prints. Het lijkt mij dan ook ERG onwaarschijnlijk dat deze set met een ander setnummer dezelfde prijs krijgt als de Saturn V destijds had. Misschien is dat juist wel de reden dat LEGO er een ander nummer aan geeft. Dan kunnen ze er ook een nieuwe (hogere) prijs op zetten.L23 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:13:
Nee hoor. Ik ben pas weer Lego gaan kopen met de ISS. Toen was de Saturn net uit productie en ik was niet bereid Ebay/marktplaats prijzen te betalen. Dat de prijzen stegen lijkt mij een teken dat er meer vraag dan aanbod is. Maar dat geld natuurlijk voor meerdere Lego sets. In mijn geval ben ik blij dat de Saturn terug komt.
Maar als het als een niet-Ideas set wordt voortgezet heb je wel meer kans dat het in de retail winkels beland tegen een gunstigere prijsHaay schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:25:
[...]
Houd er wel rekening mee dat de Saturn V als Ideas set (dus 21309) eigenlijk te laag geprijsd was voor de hoeveelheid onderdelen, inclusief prints. Het lijkt mij dan ook ERG onwaarschijnlijk dat deze set met een ander setnummer dezelfde prijs krijgt als de Saturn V destijds had. Misschien is dat juist wel de reden dat LEGO er een ander nummer aan geeft. Dan kunnen ze er ook een nieuwe (hogere) prijs op zetten.
De set heeft 1969 onderdelen, waaronder bijzondere onderdelen zoals gekromde panelen en geprinte panelen. Een gemiddelde LEGO set van dat formaat zit eerder richting de €150. Ik verwacht dan ook dat dat de nieuwe prijs gaat worden.
Top, de RSR is een leuk model, maar uiteindelijk wel relatief simplistisch, maar daar heb je helemaal geen last van als dit je eerste set in jaren is.gwystyl schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:26:
Nav mijn eerdere post (gwystyl in "Het Grote Lego Topic - Deel 6") heb ik een mailtje gestuurd naar TopGear en eindelijk antwoord. Als ik mijn abonnement verleng met 2 jaar kan ik ook gebruik maken van de aanbieding met de Porsche 911 RSR. Ik heb dat nu gedaan, dus als het goed is kan ik binnenkort weer 's zelf gaan bouwen met Lego ipv alleen willekeurige autootjes met mijn zoontje te bouwen.
Als dat bevalt, ga ik proberen de Defender rond Black Friday voor een leuk prijsje te scoren, want zo te zien was toen ongeveer de laagste prijs.
Is er bij brickwatch trouwens ook een price-alert in te stellen als een item onder een bepaald bedrag komt? Volgens mij heb ik nu alleen "als er een aanbieding is" en "als er een aanbieding van meer dan x% is" gezien.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Iets wel ja. Creator Expert sets (Modulars bv) zijn zeker in Nederland zelden in de aanbieding en dan hoogstens met 20% korting en dan maar heel kort. De grote kortingen zich je toch vooral bij de City, Architecture, Friends, en Ninjago thema's.Gim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:28:
Maar als het als een niet-Ideas set wordt voortgezet heb je wel meer kans dat het in de retail winkels beland tegen een gunstigere prijs
En vergeet Lego technic niet, daar is waarschijnlijk de hoogste korting op te halen.Haay schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:42:
[...]
Iets wel ja. Creator Expert sets (Modulars bv) zijn zeker in Nederland zelden in de aanbieding en dan hoogstens met 20% korting en dan maar heel kort. De grote kortingen zich je toch vooral bij de City, Architecture, Friends, en Ninjago thema's.
Als tegengeluid, de Defender was mijn 1e set na dark ages en ik had nul problemen met de bouwvectormatic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:33:
[...]
Wat de Defender betreft, lees je even in in de diverse problemen die die set heeft, er zijn hopen mensen die het ding niet soepel aan het lopen krijgen, persoonlijk was dat, gecombineerd met de kleurproblemen op de Sian (en het ge-eikel rond de gecancelde osprey) reden om weer een tijdje afstand te nemen van lego. Laatste set die ik gekocht heb ik de Ducati, en die kan ik zeker aanraden.
Ik snap dus zelf de defender echt compleet niet, bij mij werkte het ding voor geen meter, ook na een paar uur pielen met de driveline en de motor, en ik zou mezelf ook geen rookie builder noemen (heb o.a. de GT3RS en Chiron staan), en ik ben ook niet de enige die deze issues heeft. Tegelijkertijd hebben er ook genoeg mensen 0 problemen met het ding... schiet mij maar lek hoe dat kan? Ik zou ook verwachten dat als lego ineens zodanige QA problemen heeft in individuele onderdelen dat dat ook had moeten opvallen.Canis Lupus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:00:
[...]
Als tegengeluid, de Defender was mijn 1e set na dark ages en ik had nul problemen met de bouw
Wel paar maanden later nog de Pimp-my-Defender build gedaan, dat levert uiteindelijk een nog beter resultaat op
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Misschien moet je een complete leek zijn met Technic en is beginnersgeluk daarmee een vereiste?vectormatic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:05:
[...]
Ik snap dus zelf de defender echt compleet niet, bij mij werkte het ding voor geen meter, ook na een paar uur pielen met de driveline en de motor, en ik zou mezelf ook geen rookie builder noemen (heb o.a. de GT3RS en Chiron staan), en ik ben ook niet de enige die deze issues heeft. Tegelijkertijd hebben er ook genoeg mensen 0 problemen met het ding... schiet mij maar lek hoe dat kan? Ik zou ook verwachten dat als lego ineens zodanige QA problemen heeft in individuele onderdelen dat dat ook had moeten opvallen.
Tja, geen idee? Ik zou overigens zeggen ga niet al te hard van mij uit, zoals hier gepost hebben genoeg mensen er ook plezier van, en ik heb em zelf zonder (al te groot) verlies doorverkocht, dus uiteindelijk zal het wel, alleen is dat design voor mij toch reden om wat voorzichtiger te zijn met technic sets, en dan het kleurverschil in o.a. de Sian... Laat dan maar zitten ffGim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:10:
[...]
Misschien moet je een complete leek zijn met Technic en is beginnersgeluk daarmee een vereiste?![]()
Mede door jouw ervaringen met de Defender is de Defender uit mijn top 10 wensenlijstje verdwenen al ging ik me daarna wel afvragen hoe die set zo succesvol kan zijn als deze zoveel problemen geeft. Althans, ik had het idee dat hij wel aardig verkoopt....Dan moet er toch iets gaande zijn inderdaad. Al neem ik aan dat er ook gewoon genoeg mensen zijn die er gewoon vrede mee hebben omdat ze niet inzien dat er een probleem is of die het "kritische geluid" binnenshuis hebben gehouden.
Het is dan ook een displaymodel, aangezien je met AFOL-vingers bijna niks kan bedienen tussen de stoelen.Gim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:10:
[...]
Misschien moet je een complete leek zijn met Technic en is beginnersgeluk daarmee een vereiste?![]()
Mede door jouw ervaringen met de Defender is de Defender uit mijn top 10 wensenlijstje verdwenen al ging ik me daarna wel afvragen hoe die set zo succesvol kan zijn als deze zoveel problemen geeft. Althans, ik had het idee dat hij wel aardig verkoopt....Dan moet er toch iets gaande zijn inderdaad. Al neem ik aan dat er ook gewoon genoeg mensen zijn die er gewoon vrede mee hebben omdat ze niet inzien dat er een probleem is of die het "kritische geluid" binnenshuis hebben gehouden.
www.triathlete.nl
juist door de problemen ben je langer met het model bezig wat langer plezier geeft!! Ben hem nu voor de 2e keer aan het maken en hij moet regelmatig weer uitelkaar omdat er iets niet goed zit. De Ducati is wel mooier en zit beter in elkaar maar je hebt hem ook in een uurtje wel in elkaar gezet.Gim schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:10:
[...]
Die grot is wel erg vierkant en die boot kan ook wel wat netter vindt ik. Verder ziet het er wel leuk uit.DCNY schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:02:
https://ideas.lego.com/pr...d2-4c9f-a9d6-b78c058c35f8[Afbeelding]
Ik vind de bestaande rollercoaster mooi, maar mis een thema.. Dit zou perfect zijn
Die ziet er inderdaad veel leuker uit dan de standaard, would buy!DCNY schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:02:
https://ideas.lego.com/pr...d2-4c9f-a9d6-b78c058c35f8[Afbeelding]
Ik vind de bestaande rollercoaster mooi, maar mis een thema.. Dit zou perfect zijn
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Hoort de tweede etage zo losjes op de eerste staan?Scighera schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:59:
[Afbeelding]
Bouw verloopt soepel.
Even de diagon alley niet meegerekend is dit toch wel de mooiste zet on te bouwen denk ik. Veel kleur, veel detail.
Zojuist via kruitvat persoonlijke korting ook de Ducati voor 38,50 gescoord.
Alsof ik nog niet genoeg backlog had.
Maar deze stond als enige niet Harry potter set op mijn verlanglijstje 😜
200 fish found!
Ik ga maar eens rondzoeken op problemen, maar wat werkte er niet bij jou dan?vectormatic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:13:
[...]
Tja, geen idee? Ik zou overigens zeggen ga niet al te hard van mij uit, zoals hier gepost hebben genoeg mensen er ook plezier van, en ik heb em zelf zonder (al te groot) verlies doorverkocht, dus uiteindelijk zal het wel, alleen is dat design voor mij toch reden om wat voorzichtiger te zijn met technic sets, en dan het kleurverschil in o.a. de Sian... Laat dan maar zitten ff
The Burrow wordt bij elkaar gehouden door magic. Aldus het boek.Zeehond schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 21:23:
[...]
Hoort de tweede etage zo losjes op de eerste staan?
Blij jouw berichtje te lezen, had bijna de Saturn gekocht op MP voor 145 euro. Ik wacht nog wel even!Versaevel schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:32:
https://bouwsteentjes.inf...-v-lego-ship-in-a-bottle/
Volgens bovenstaande veranderd er niets aan de samenstelling of prijs en krijgen de bedenkers wederom een klein verkoop percentage.
Hoort zo, het echte huis is ook scheef. Bij dit lego model zit deze etage vast met aan beide korte zijdes 2 of 3 stuks 1x2 scharnierende blokjesZeehond schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 21:23:
[...]
Hoort de tweede etage zo losjes op de eerste staan?
www.triathlete.nl
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
[ Voor 15% gewijzigd door Bra-Jo op 19-09-2020 15:15 ]
Nomen nescio
Die ga ik zeker halen. De Batmobile is ook een van mijn favorieten.Bra-Jo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:12:
Na de Batmobile uit 1989 nu ook officieel aangekondigd: de Batwing.
[Afbeelding]
De Batmobile is me uitermate goed bevallen, erg mooie bouwtechnieken. De Batwing ziet er ook weer gelikt uit. Even de reviews afwachten, maar als ie in de buurt komt van de Batmobile, komt deze op het Sinterklaaslijstje.
Ik zou het doen!
Thanx was ik idd, maar was vanmiddag inmiddels ook al naar utrecht afgereisd haha.Hierkomik schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:28:
Toch besloten maar langs te gaan bij de Lego Store Utrecht voor de Cantina. Ik belde ze gisteravond vlak voor sluitingstijd en ze gaven aan ook nog genoeg Lightsaber promos te hebben.
Ik was er bij de opening, om zeker te zijn van de promo. Ze hadden inderdaad nog een ruime hoeveelheid Cantina's en promo Lightsabers (~10 van beide)
Je kreeg er ook nog de Monkey Kid fiets bij (hadden ze ook nog redelijk wat van liggen en een soort tas ofzo (nog niet uitgepakt)
En om van de nood een deugd te maken, ook maar een PAB cup gevuld en zag nog een leuke Extra stickerset.
De buit:
[Afbeelding]
Iemand vroeg naar de inhoud van de PAB muur, bij deze die van Utrecht van vanmorgen. Volgens mij hadden ze van het meeste nog wel redelijke voorraad
[Afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
een rerelease van de oude draaimoelenHBSVDK schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 01:40:
Nu nog de angelladen (21310) en de Ninjago city + evt docks heruitgave en ik ben weer tevreden. 2e hands weiger ik, zo graag wil ik ze ook weer niet. En scalpers ondersteunen is iets wat me tegen staat.
Altijd bijzonder dat ze van dat soort sets 3 exemplaren hebben liggen in gesealde doos tegen een meervoud van de originele prijsHBSVDK schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 01:40:
Nu nog de angelladen (21310) en de Ninjago city + evt docks heruitgave en ik ben weer tevreden. 2e hands weiger ik, zo graag wil ik ze ook weer niet. En scalpers ondersteunen is iets wat me tegen staat.
www.triathlete.nl
Hier ook! De Lego Batmobile was al een jongensdroom die uitkwam en dit is de kers op de Batman-taart!Bra-Jo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:12:
[Afbeelding]
De Batmobile is me uitermate goed bevallen, erg mooie bouwtechnieken. De Batwing ziet er ook weer gelikt uit. Even de reviews afwachten, maar als ie in de buurt komt van de Batmobile, komt deze op het Sinterklaaslijstje.
Gaaf ding. Beide 1989 voertuigen zijn iconisch. Alleen jammer dat ze vastzitten in D2C.Bra-Jo schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:12:
[Afbeelding]
geld teveel en beter om te investeren in lego dan op bank te zetten..Scighera schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:07:
[...]
Altijd bijzonder dat ze van dat soort sets 3 exemplaren hebben liggen in gesealde doos tegen een meervoud van de originele prijs
Was laatst ook bij iemand een setje kopen via marktplaats en die verdiende daar gewoon zn geld mee, idd op de bank brengt het niks op en van 2 sets die die verkoopt kon hij met de winst de 3e voor zich zelf houden. (Waren oude creator expert setjes)Scighera schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:07:
[...]
Altijd bijzonder dat ze van dat soort sets 3 exemplaren hebben liggen in gesealde doos tegen een meervoud van de originele prijs
Bol.com is gewoon erg onbetrouwbaar geworden mbt levering. Mijn laatste 5 bestellingen, zijn allemaal "te laat" geleverd. En altijd hetzelfde excuus. Ik kijk tegenwoordig steeds vaker naar alternatieven.SierraPapa schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:10:
Ik heb er lang aan zitten twijfelen, maar heb er nu eindelijk aan toegegeven en de Lamborghini gisteren besteld. Bestelling via bol.com met Select, zodat ik vandaag er nog mee aan de slag kon gaan. Krijg ik net een e-mail: excuus, toch een dag vertraging. Had ik maar via Amazon besteld.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Amazon is nog erger. Die versturen hun spullen via DHL. “De bezorger wordt verwacht tussen 17.00 en 21.00” en dan krijg je om 21.30 een bericht dat de bezorger het niet gaat redden en de volgende dag langskomt. Heel vaak voor niks thuis gezeten.kendo schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:19:
[...]
Bol.com is gewoon erg onbetrouwbaar geworden mbt levering. Mijn laatste 5 bestellingen, zijn allemaal "te laat" geleverd. En altijd hetzelfde excuus. Ik kijk tegenwoordig steeds vaker naar alternatieven.
Vandaag begonnen met het afbreken van de barracuda bay set en het piratenschip, zodat ik iets anders kan gaan bouwen. Ik twijfel nog steeds over een 2e barracuda bay set om een mooie 3 master samen te stellen
Als fan van "A Christmas Carol" Moet ik deze gewoon hebbenHaay schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:49:
Ik zie net dit langskomen, als waarschijnlijke kerst "Gift With Purchase". Leuk !!!
[Afbeelding]
[ Voor 39% gewijzigd door Versaevel op 20-09-2020 18:37 ]
Die doet mij een beetje denken aan 40291 Creative Personalities. Mooi om te zien dat Lego het concept van 'vignette boeken?' toch nog wat uitbreidt, de 40291 set dateert immers al van 2018.Haay schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:49:
Ik zie net dit langskomen, als waarschijnlijke kerst "Gift With Purchase". Leuk !!!
[Afbeelding]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
https://www.eurobricks.co...5-lego-a-christmas-carol/Versaevel schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:22:
[...]
Als fan van "A Christmas Carol" Moet ik deze gewoon hebben
Maar wat is de bron??
scintillating
Ja, in Utrecht hebben ze me wel eens aangeboden om uit hun gedetermineerde voorraad een Superman en Wonder Woman te pakken, toen ik aangaf precies die voor m'n zoontje te zoeken. Ik kreeg geen 100% garantie, maar ze waren correct.Tc99m schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:39:
Wat ik wel grappig vond is dat de medewerker bij de Pick-a-Brick wall als 'bijbaan' dus de hele dag collectible minifigs zit te voelen en in zakjes aan het sorteren is. Heeft iemand dat in Amsterdam of Utrecht ook al gezien?
Bedankt voor de tip! De hot rod is keurig toegevoegd, en als het goed is komt ie vandaag binnen, samen met het fietsje!hemiparo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
[...]
Altijd! Maar dan wel beste om te bellen... kunt ook nieuwe bestelling doen en andere retour.
Oooh, die tijgerTc99m schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:39:
Ik heb o.a. de nieuwe Halloween Hayride (40423) meegenomen, en een blisterpack (852766 / 6254531) met een paar Halloween-figuurtjes. Weet iemand of die uit een minifigure-serie komen? Ik ben namelijk zo'n neuroot die dit dan graag in zijn Brickset-collectie wil noteren.
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Ja, ik was er al bang voor (had zelf ook al geprobeerd het te achterhalen). Maar goed, mijn Brickset is dan nog wel compleet in de zin van dat alle bij Brickset bekende sets, wel goed geregistreerd staan in mijn inventaris.Poekie schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:27:
[...]
Oooh, die tijger
Dit zijn vaak onderdeeltjes die met een iets andere kleurcombinatie of print gebruikt zijn voor CMFs of minifigs uit sets (bijv. die tijger: gezichtje komt uit de fun fair people pack, staartje lijkt van CMF Tiger Woman, maar hoofdstukje is een andere kleur van die van Cheetah, torso is nieuw, beentjes zijn gewoon oranje dus zullen wel vaker voorkomen), maar soms zijn er echt aparte onderdeeltjes gemaakt (bijv. vorig jaar halloween een torso met een zwart-katje-print). Het ligt er een beetje aan. Sowieso zijn die onderdeeltjes ook in de BaM-bakken te vinden, de 'pre-made' versies zijn combi's die veel gemaakt worden en daardoor te koop zijn. Met kerst zijn er vaak ook wel pre-made versies.
Dus helaas, je kan ze niet zo toevoegen aan je Brickset....
scintillating
In Amsterdam hebben ze ook al voor je gevoeld en liggen ze uitgesorteerd in verschillende tassen in de kasten achter de kassa. Maar ook geen 100% garantie, al waren het bij mij ook de juiste.Tc99m schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:39:
Wat ik wel grappig vond is dat de medewerker bij de Pick-a-Brick wall als 'bijbaan' dus de hele dag collectible minifigs zit te voelen en in zakjes aan het sorteren is. Heeft iemand dat in Amsterdam of Utrecht ook al gezien?
Ja, doe maar snel weer weg 🤦♂️
Ik zou het doen!
In eerste instantie had ik die afgeserveerd als weer een sprookjesset, die hoef ik niet in m'n wintervillage. Maar als je deur normaal maakt (rechte onderkant) kan ie eigenlijk prima door als normaal huisje, die komt er dus ook wel bijMartijnMartijn schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:54:
Het Elf Clubhuis is officieel aangekondigd:
https://www.lego.com/nl-nl/product/elf-club-house-10275
Per 1 oktober beschikbaar (VIP 23/9)
Vind het wel echt een huisje wat een kerstgevoel geeftMartijnMartijn schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:54:
Het Elf Clubhuis is officieel aangekondigd:
https://www.lego.com/nl-nl/product/elf-club-house-10275
Per 1 oktober beschikbaar (VIP 23/9)
200 fish found!
Moedig dat Lego een nieuwe weg inslaat (sorry) met de wegenplaten, ik heb alleen wat vraagtekens bij de uitvoering.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
dit is specifiek voor de Mario sets gedaan, de speciale bricks waarop dat poppetje reageert.hemiparo schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:33:
Ik werd erop gewezen dat de print van het steentje in de NES tv een echte sticker is in plaats van een print. Deze zat echter zo in de zak en er was geen sticker van. Ik dacht dus een echte print maar voel nu wel een verhoging. Is het dan toch een sticker? En gebeurd dit vaker?
(ik heb echt een hekel aan de stickers trouwens, minder mooi en gaat vaak fout!)
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Dat weet ik... ik wist alleen niet dat stickers op voorhand al geplakt werden in de fabriek, is toch anders altijd een print?rammes schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:33:
[...]
dit is specifiek voor de Mario sets gedaan, de speciale bricks waarop dat poppetje reageert.
De codes die Mario scant zijn inderdaad al vooraf geplakt in de fabriek. Ze zijn ook van een ander materiaal.hemiparo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:05:
[...]
Dat weet ik... ik wist alleen niet dat stickers op voorhand al geplakt werden in de fabriek, is toch anders altijd een print?
scintillating
[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 22-09-2020 09:18 ]
Wanneer het bovenstaande voor 20 Euro wordt aangeboden, vind ik het nog wel waard.himlims_ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:18:
[...]
[Afbeelding]
spreek geen duits; plaatjes is enige wat telt
scintillating
Dan moet je eerst al je modulars op plates zetten ipv grondplaten, anders past het niet mooiTc99m schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:21:
Aangezien grondplaten steeds minder worden gebruikt is het wel een logische stap. Je kunt deze straten ook makkelijker met bijv. modulars verbinden en je bent wat flexibeler in je stratenplan. Maar ik blijf het toch wel jammer vinden als de straten-platen helemaal verdwijnen, ook als de prijs van het nieuwe systeem dan hoger wordt.
Ben ook wel benieuwd hoe ze dat dan met bochten zouden gaan doen. Daar zijn geen plaatjes van, zo te zien.himlims_ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:18:
spreek geen duits; plaatjes is enige wat telt
m.i. zou het een achteruitgang zijn, smaller maken.Versaevel schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:27:
En dan het aantal Noppen wat voor de weg overblijft. Als het waar is kunnen we de ouwe meuk met 4 studs weer uit de kast trekken en het voorbeeld van
@ almightyarjen gaan volgen met een jaren 80 look
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq