Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:26

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Met alles in D2C zal ie ook wel even duur blijven.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:17
almightyarjen schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:37:
[...]

Okee, ban op IP maar uitzondering voor de X-files :P
Uiteraard om eindelijk een minifig set van de Lone Gunmen te bekomen? O-) ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 03:36
Iemand een keer de klantenservice van Lego gebeld?

Ik wil wat retourneren maar een mail sturen kan lang duren vanwege de drukte. Dus wou ik bellen.

Lukt het om snel iemand aan de lijn te krijgen of moet je hier ook lang wachten vanwege de drukte?

• Superhuuper
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:42
Loader schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:43:
Iemand een keer de klantenservice van Lego gebeld?

Ik wil wat retourneren maar een mail sturen kan lang duren vanwege de drukte. Dus wou ik bellen.

Lukt het om snel iemand aan de lijn te krijgen of moet je hier ook lang wachten vanwege de drukte?
Ja, ook laatst gebeld om te retourneren. Moest 2x bellen --> eerste keer zouden ze een retourlabel gemaild hebben maar die heb ik nooit ontvangen. 10-15 minuten wachttijd (vrijdagmiddag + maandagmiddag)

• Loader
Superhuuper schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:50:
[...]

Ja, ook laatst gebeld om te retourneren. Moest 2x bellen --> eerste keer zouden ze een retourlabel gemaild hebben maar die heb ik nooit ontvangen. 10-15 minuten wachttijd (vrijdagmiddag + maandagmiddag)
Weet je misschien ook welke van de twee nummers:

00800 5346 5555
+441753826003*

( vind ze allebei ´vreemde´ nummers. )

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:44
Loader schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:08:
[...]

Weet je misschien ook welke van de twee nummers:

00800 5346 5555
+441753826003*

( vind ze allebei ´vreemde´ nummers. )
00800 nummer moet je bellen. Internationaal nummer dat geldig is in alle landen.
Controleer wel ff of je provider het ook een gratis nummer vind. Vodafone doet dat niet, ziggo doet dat wel, net als tmobile.

• Loader
SunnieNL schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:17:
[...]

00800 nummer moet je bellen. Internationaal nummer dat geldig is in alle landen.
Controleer wel ff of je provider het ook een gratis nummer vind. Vodafone doet dat niet, ziggo doet dat wel, net als tmobile.
Dank. Hoe controleer je het eigenlijk, we hebben KPN en die staat nou net niet tussen jouw opsommingen ±P

• SunnieNL
  • Laatst online: 23:44
Loader schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:18:
[...]

Dank. Hoe controleer je het eigenlijk, we hebben KPN en die staat nou net niet tussen jouw opsommingen ±P
Ik heb geen kpn :) de anderen allemaal wel.
Maar staat over het algemeen in het tariefoverzicht, maar bij kpn kan ik daar totaal geen info over vinden.

• Loader
SunnieNL schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:26:
[...]

Ik heb geen kpn :) de anderen allemaal wel.
Maar staat over het algemeen in het tariefoverzicht, maar bij kpn kan ik daar totaal geen info over vinden.
in ieder geval bedankt. ik ben ook aan het zoeken hier maar inderdaad.... moeilijk. Wel denk ik dat het gratis is vanaf vaste lijn... maar ik zoek even verder.

• Versaevel
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 20:09
00800 is gratis bij iedereen vanaf vaste lijn, zowel ziggo, KPN als t-mobile bieden dit aan. Alleen wel iets langere wachttijd, vorige week 30 minuten aan lijn gehangen. In tussentijd maar wat lego lopen uitzoeken.

• toantoan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 26-09 11:27
Diagon Alley is af en hij is heel groot, groter dan ik had verwacht. Nu even bedenken waar ik hem ga plaatsen. Was gisteren wel gezellig druk in Diagon Alley :+

Voor al je laatste LEGO nieuws: Brickreport. We zoeken nog redacteurs! Stuur me een pb.

• Pin0
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die ook ShipTember volgen/meedoen? https://www.flickr.com/groups/the-shipyard/pool/

Zelf doe ik ook een poging:

Mijn Lego Mocs

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:00
Wat zitten daar een stel zeer gave ontwerpen tussen zeg! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Versaevel

Wie kent ze nog. Gisteren mijn laatste binnen gekregen. Nu compleet *O*

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Versaevel ziet er top uit! nu nog fancy lampje bovenin de schappen :+ leuke serie, bij mij onbekend

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• QuattroNL
Leuke serie maar succes met het stofvrij houden! :9

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:02
Versaevel schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met het zien dat ik eerst aan een serie eigen creaties, maar het is dus een echte serie? Zo leer je weer eens wat. Hoe dan ook, het ziet er erg leuk uit! :)

• Kapoen
Versaevel schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:28:
Ik heb de Mixels lang gebruikt als handige partspack en om aan een bepaalde aankoopdrempel te geraken indien er een interessante GWP was. Hoe vaak ik niet stond aan te schuiven in de winkel te Antwerpen met mijn cilinders van de PaB muur + een aantal Mixel zakjes... ;)

• avdieren
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:58
QuattroNL schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:09:
[...]

Wat zitten daar een stel zeer gave ontwerpen tussen zeg! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mixels! leuke kleine setjes waren dat! veel leuker dan die brickheads van nu. Je kon van elke serie van 3 mixels ook een soort mega mixels maken toch?
Heb er ook nog een aantal van liggen hier!

• keverjeroen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 24-09 10:02
Pin0 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:45:
Zijn er hier nog mensen die ook ShipTember volgen/meedoen? https://www.flickr.com/groups/the-shipyard/pool/

Zelf doe ik ook een poging:
[Afbeelding]
Wat fijn om iemand te zien bouwen met de old school Technic Lego beams. Ik kan zelf nog steeds niet overweg met het studless bouwen..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl en https://www.youtube.com/channel/UCfV5rBjVIy9ZuI2F1KPzzSA

• Pin0
  • Niet online
keverjeroen schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:19:
[...]

Wat fijn om iemand te zien bouwen met de old school Technic Lego beams. Ik kan zelf nog steeds niet overweg met het studless bouwen..
Voor dit soort grote bouwwerken waar je ook veel met gewone blokjes details maakt vind ik het inderdaad veel handiger omdat de beams studs hebben.

De uitdaging is om een mooi geheel te maken met de onderdelen die ik heb. Bij zo'n build heb je als snel 12 van dat en 8 van dat nodig, ik vind het dat de kunst om iets te maken zonder bij te bestellen....

Mijn Lego Mocs

• Reintji
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19:42

Reintji

(2 x dad)²

https://bouwsteentjes.inf...75290-mos-eisley-cantina/

De nieuwe UCS Mos Eisley Cantina. Man, man, man. Al die minifigs

Nintendo speler sinds '94.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mijn zoon is 4...die zou het denk ik hebben over "de parkeerplaats voor het groene varken" :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 26-09 01:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Leuke set, 21 minifigs a iets van €10+ per minifig, dewback van €20, dus de set kost maar €120 :+

[Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2020 12:09]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• chrisO
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-09 21:51
Angeloonie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:07:
Leuke set, 21 minifigs a iets van €10+ per minifig, dewback van €20, dus de set kost maar €120 :+
Als je de minifigs verkoopt, dan is het geen set meer en betaal je dus €120 voor een berg steentjes ;)

• Versaevel
Kapoen schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:37:
[...]

Ik heb de Mixels lang gebruikt als handige partspack en om aan een bepaalde aankoopdrempel te geraken indien er een interessante GWP was. Hoe vaak ik niet stond aan te schuiven in de winkel te Antwerpen met mijn cilinders van de PaB muur + een aantal Mixel zakjes... ;)
Hier dus ook, leuk om aan een bedrag te komen voor een GWP, leuk als kadootje tussendoor en schoen met sint. :)

• Kapoen
Versaevel schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:03:
[...]

Hier dus ook, leuk om aan een bedrag te komen voor een GWP, leuk als kadootje tussendoor en schoen met sint. :)
Inderdaad, Mixels waren een ideale combinatie van partspack en zakgeld of impulsieve aankoop. BrickHeadz hebben die rol eigenlijk niet overgenomen.

• champion16
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09 10:56
Ik zit erover na te denken een paar lego architecture city sets aan te schaffen, maar twijfel over de kwaliteit daarvan. Op video's zie ik vaak dat ze wat wiebelen en het detail is logischerwijs minder dan bij individuele gebouwen.
Wat is jullie mening over deze sets?

• detulp050
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:56
champion16 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:12:
Ik zit erover na te denken een paar lego architecture city sets aan te schaffen, maar twijfel over de kwaliteit daarvan. Op video's zie ik vaak dat ze wat wiebelen en het detail is logischerwijs minder dan bij individuele gebouwen.
Ze zijn naar mijn idee snel gebouwd, wat ik zelf minder leuk vind. Het zijn naar mijn idee echte kleine displaysets. Ik vind ze niet erg wiebelig, maar wellicht dat de sets met een hoger element (torens) dat kunnen hebben, maar ik ervaar het niet zo.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hebben ze hier redelijk compleet, enige wat niet solide zit is 'london eye' verder geen issues met deze serie. zit over algemeen best nifty in elkaar

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

chrisO schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:17:
[...]

Als je de minifigs verkoopt, dan is het geen set meer en betaal je dus €120 voor een berg steentjes ;)
3000+ stukjes voor €120 is best een OK deal :P

• totalatool
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:38
Angeloonie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:39:
[...]

3000+ stukjes voor €120 is best een OK deal :P
Afhankelijk van welke steentjes er precies allemaal in die set zitten, zou ik een tweede set inderdaad kunnen overwegen als een parts pack voor nog meer Tatooine. :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

totalatool schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:47:
[...]

Afhankelijk van welke steentjes er precies allemaal in die set zitten, zou ik een tweede set inderdaad kunnen overwegen als een parts pack voor nog meer Tatooine. :)
de 'tan' kleur is wel stijgend in prijs heb ik de indruk (bricklink) - ook steeds minder shops met voorraad +100.

lijken aardig wat mensen bezig te zijn met 'projectjes/moc' waarbij die populair is. (uitbreidingen harry potter, starwars planeetje, moc architecture)

zelf bezig(idle) met het 'kleinste' amsterdams appartementje, ook die is gebaseerd op tan-kleur.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Jakkus
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:01
Leuk zeg! In Kampen, waar ik heb gewoond, stond vlakbij mijn huis net zo'n huisje. Het ziet er goed uit wat je maakt! Komt er nog een groter gebouw naast? Of iets anders?

Edit: ik heb hem gevonden, hij vertoont best wel overeenkomsten met jouw huisje:
https://kampen.online/wp-content/uploads/kleinste-huisje.jpg

[Voor 30% gewijzigd door Jakkus op 10-09-2020 16:07]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jakkus schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:04:
Leuk zeg! In Kampen, waar ik heb gewoond, stond vlakbij mijn huis net zo'n huisje. Het ziet er goed uit wat je maakt! Komt er nog een groter gebouw naast? Of iets anders?

Edit: ik heb hem gevonden, hij vertoont best wel overeenkomsten met jouw huisje:
https://kampen.online/wp-content/uploads/kleinste-huisje.jpg
komt ergens tussen de overige (moc)modulars te staan - mits die tan-blokjes voor normale prijs kan bemachtigen. (niet meer gekeken afgelopen week). moet nog eerst de assembly en cornor garage in elkaar draaien. zo veel bouwen zo weinig tijd :+ stud.io is ideaal om tussen het compilen/debuggen door wat te klikken O-) :W dag boss

[Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 10-09-2020 16:15]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:40
Mijn oom is maandag langs geweest, hij kwam voor wat plankjes om Lego op te stallen, hij ging weg met het verzoek een offerte te maken voor een maatwerk vitrinekast aan de muur :+

Nu nog op zoek naar vulling, ik vind die nieuwe Volvo truck eigenlijk wel cool :D

[Voor 3% gewijzigd door FastFred op 10-09-2020 16:24]

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

• Versaevel
https://www.looopings.nl/...d-pretpark-in-Belgie.html

Lekker dichtbij (ik denk vooral voor @kapoen) :)

• Kapoen
Is toch nog een stukje rijden voor mij, maar het is inderdaad bereikbaar. Charleroi is nu wel niet de meest aantrekkelijke regio om zo'n park te plaatsen, tenzij een combinatie Legoland/urban exploring je ding is ;)

Een nieuwe Lego store tegen/in Brussel zou ik ook wel waarderen :P Dat zou een logischere plaats zijn dan die uithoek van de Antwerpse ring waar ik nu naartoe moet.

[Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 10-09-2020 16:33]

• chrisO
himlims_ schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:50:
[...]

de 'tan' kleur is wel stijgend in prijs heb ik de indruk (bricklink) - ook steeds minder shops met voorraad +100.

lijken aardig wat mensen bezig te zijn met 'projectjes/moc' waarbij die populair is. (uitbreidingen harry potter, starwars planeetje, moc architecture)

zelf bezig(idle) met het 'kleinste' amsterdams appartementje, ook die is gebaseerd op tan-kleur.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je bent nog niet veel verder dan je eind januari was ;)
Ik had toen een alternatief bedacht voor de hijsbalk. Deze dus:

Daarna 'moest' ik van mezelf ook nog even die hijsbalk op een goede manier in de gevel plaatsen. Voor ik het wist had ik de halve gevel al klaar.
Inmiddels heb ik de gevel ook al met echte steentjes deels gebouwd en staat die nu naast een andere halve moc. Ik zal vanavond even een foto ervan maken.

• Tc99m
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 02:13
Ik heb alleen Parijs, en ik vind het een leuke set en bouwervaring.

De set zit in ieder geval stevig in elkaar, en het bevat (vind ik) de beste LEGO-uitvoering tot nu toe van de Eiffeltoren.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

chrisO schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:37:
[...]

Je bent nog niet veel verder dan je eind januari was ;)
Ik had toen een alternatief bedacht voor de hijsbalk. Deze dus:
[Afbeelding]
Daarna 'moest' ik van mezelf ook nog even die hijsbalk op een goede manier in de gevel plaatsen. Voor ik het wist had ik de halve gevel al klaar.
Inmiddels heb ik de gevel ook al met echte steentjes deels gebouwd en staat die nu naast een andere halve moc. Ik zal vanavond even een foto ervan maken.
zo geen andere afbeelding slingeren, maar jouw techniekje heb ik toegepast <3

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Tc99m
himlims_ schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:50:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
props als je die ook verzakt weet te maken (a la The Burrow misschien?) :P

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:00
Zelf heb ik New York en San Francisco, omdat dit daar ook ben geweest. (Las Vegas, Parijs en London ook wel, maar trokken me minder). Ik vond vooral die van San Fransisco echt heel ingenieus in elkaar zitten, en op zich hebben ze best veel (kleine) steentjes.

PSN:CanisLupusNL - About.me - LEGO sets

• Afas
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 26-09 11:13
Heb bij de jaarafrekening wat geld terug gekregen van mijn energiemaatschappij dus dat is een mooi excuus om een lego set aan te schaffen >:) En om er achter te komen wat ik het leukste vind om te bouwen wil ik een technic set aanschaffen. Twijfel een beetje tussen de 42082 en de 42114. Zijn er hier technic liefhebbers die deze sets hebben met een mening welke van de twee de voorkeur heeft in bouwervaring?

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik heb alle skylines en er gebeurt niets als je ze omgekeerd vasthoudt :P
Sommige hogere torens kunnen wel een beetje wiebelig zijn of kwetsbaar zijn, zoals bij Berlijn of Chicago.

Net zoals bij de modulars lijkt het alsof de skylines met de jaren verbeteren. Persoonlijke favorieten zijn Parijs, Tokyo en Dubai. De nieuwere sets hebben ook een mooier kleurgebruik en meer diversiteit in kleine bouwsels.

Stuk voor stuk zijn het leuke bouwwerken en display modellen, ik ben benieuwd voor welke set(s :P) je gaat kiezen! ;)

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 22:44
https://bouwsteentjes.info/lego-x-levis/
. De nieuwe kledinglijn van Levi’s zal flexibele LEGO Baseplates bevatten waarop LEGO DOTS bevestigd kunnen worden. Hierdoor krijg je de mogelijkheid de kleding naar eigen smaak aan te passen. Ook komen LEGO en Levi’s met een sweater en een T-shirt. Deze zijn niet aan te passen, maar zijn wel voorzien van de iconische LEGO kleuren. De nieuwe lijn zal zowel voor volwassen als kinderen beschikbaar zijn. LEGO en Levi’s hebben niet meer info gedeeld.

Legostukjes op je kleding ?
Sorry maar denk niet dat dit echt gaat werken. Vind dit een beetje een rare samenwerking.

[Voor 64% gewijzigd door harley op 10-09-2020 21:19]

...

• chrisO
WIP (Waiting in Progress) van 2 MOCs.

IK had nog een berg steentjes over van de PaB muur en wilde al een tijdje zelf een modular bouwen. met deze 3 in aanbouw zijnde huisjes als resultaat.
Het Lego budget wordt de komende tijd besteed aan steentjes voor enkele andere MOCs, dus de huisjes zullen helaas nog even moeten wachten :/

• almightyarjen
  • Laatst online: 22:23

almightyarjen

When does the hurting stop?

harley schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:17:

[...]

[Afbeelding]

Sorry maar denk niet dat dit echt gaat werken. Vind dit een beetje een rare samenwerking.
Ik geef dit ook erg weinig kans.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Tc99m
Ik zie er wel iets in. De Dots-lijn heeft een beetje een eighties-vibe, dat sluit wel goed aan bij de spijkerstof en de kleurrijke truien/shirts die Levi’s in deze lijn heeft ontworpen. Ik vind het in ieder geval een leuke collectie en overweeg die multicolor hoodie te bestellen (mits die voor een redelijke prijs te krijgen is).

Maar ik denk wel dat het eerder producten zijn die mode-fans meer aanspreken dan LEGO-fans (net als die sneakers die ze met Adidas gaan uitbrengen).

• Suli
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Heb paar dagen geleden ergens gelezen dat iemand nog 5 lego stickers van Intertoys zocht. Dacht in de aanbiedingen topic, maar kan het niet meer vinden. Die persoon kan mij een PB sturen.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:08
Ik kon het niet terug vinden in dit topic, maar blijkbaar bij de Cantina krijg je beperkt de Yoda lightsaber.
Darn it, ik hoef die Cantina niet (geen idee waar te plaatsen enzo), maar die lightsaber is wel weer heel vet.
Zucht.
https://www.bricktastic.n...75290-mos-eisley-cantina/

Geheid straks wel te koop bij mensen, maar uiteraard voor veel te veel geld.
Misschien de Cantina kopen en dan later door verkopen zonder lighsaber voor minder geld. Ga er wel even over na denken.

Ugh, 350 euro voor de Cantina.
Wellicht is de lightsaber ook prima te bricklinken voor een redelijk bedrag.

[Voor 9% gewijzigd door Arunia op 11-09-2020 08:04]

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• mschol
  • Niet online
vanochtend was de krokodil trein even leverbaar bij lego, maar in 20min ofzo weer uitverkocht.
:o

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mschol schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:39:
vanochtend was de krokodil trein even leverbaar bij lego, maar in 20min ofzo weer uitverkocht.
bizar dat op s@h vaak zo snel verkocht is - is er een 3rd party tool die status/voorraad wijzigingen communiceerd? heb zat in brickwatch zitten, maar die mail komt later en of neemt alleen prijswijzigingen mee

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:48

Gé Brander

MS SQL Server

Afas schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:43:
Heb bij de jaarafrekening wat geld terug gekregen van mijn energiemaatschappij dus dat is een mooi excuus om een lego set aan te schaffen >:) En om er achter te komen wat ik het leukste vind om te bouwen wil ik een technic set aanschaffen. Twijfel een beetje tussen de 42082 en de 42114. Zijn er hier technic liefhebbers die deze sets hebben met een mening welke van de twee de voorkeur heeft in bouwervaring?
Ik heb de 42082 en heb de kraan zelf nog niet gebouwd omdat ik een leuke MOC tegen kwam op https://pv-productions.com.
Ga de MOC eind van het weekend afbreken en dan de kraan bouwen.
Maar een goede MOC die je aanspreekt maakt voor mij het verschil in de keuze maken.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• mschol
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:48:
[...]
bizar dat op s@h vaak zo snel verkocht is - is er een 3rd party tool die status/voorraad wijzigingen communiceerd? heb zat in brickwatch zitten, maar die mail komt later en of neemt alleen prijswijzigingen mee
ik had hem bij brickwatch staan en zag het mailtje binnenkomen, direct gekeken en besteld :+

een tool voor directe wijzigingen, dan moet je de pagina in de gaten houden daar zijn browser extensions voor (check4change) maar vast ook wel een service die dat voor je doet). maar is ook geen garantie dat je het direct weet

• chrisO
mschol schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:39:
Hij is nu anders gewoon op voorraad...

• mschol
  • Niet online
chrisO schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:43:
[...]

Hij is nu anders gewoon op voorraad...
dan is hij weer op voorraad gekomen, hij was "niet leverbaar" na een minuut of 20

-edit-
hier is hij (weer?) uitverkocht online.. "Tijdelijk niet op voorraad"
hij komt in iedergeval langzaam weer beschikbaar.. na 3 maanden :o

[Voor 23% gewijzigd door mschol op 11-09-2020 10:35]

• The Eagle

The Eagle

mschol schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:04:
[...]

dan is hij weer op voorraad gekomen, hij was "niet leverbaar" na een minuut of 20

-edit-
hier is hij (weer?) uitverkocht online.. "Tijdelijk niet op voorraad"
hij komt in iedergeval langzaam weer beschikbaar.. na 3 maanden :o
WIlde gok: de poepbruine kleurstof was gewoon op :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• chrisO
Arunia schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:01:
Ik kon het niet terug vinden in dit topic, maar blijkbaar bij de Cantina krijg je beperkt de Yoda lightsaber.
Darn it, ik hoef die Cantina niet (geen idee waar te plaatsen enzo), maar die lightsaber is wel weer heel vet.
Zucht.
https://www.bricktastic.n...75290-mos-eisley-cantina/

Geheid straks wel te koop bij mensen, maar uiteraard voor veel te veel geld.
Misschien de Cantina kopen en dan later door verkopen zonder lighsaber voor minder geld. Ga er wel even over na denken.

Ugh, 350 euro voor de Cantina.
Wellicht is de lightsaber ook prima te bricklinken voor een redelijk bedrag.

Wat is hier vet aan :?

• Arunia
Ieder zijn ding, ik vind hem wel gaaf. Hou van dit soort aparte dingen. Zelfde met de NES e.d.
Het is het handvat op een houder. Tja, moeilijk uit te leggen.
Ik ga er ook niet krom voor liggen zeg maar.

Voorbeeld. In Disney kun je beeldjes laten glasblazen naar wens. Iedereen neemt geijkte dingen. Ik? Eén van de bezemstelen met emmertjes water uit Fantasia (Mickey de Tovenaarsleerling).
Sommige dachten Lumiëre. :P

Maar als ik de onderdelen zo even zie op het bordje na, is dat allemaal voor weinig wel te bricklinken.

[Voor 6% gewijzigd door Arunia op 11-09-2020 12:04]

• The Eagle

The Eagle

chrisO schreef op donderdag 10 september 2020 @ 22:40:
WIP (Waiting in Progress) van 2 MOCs.
[Afbeelding]
IK had nog een berg steentjes over van de PaB muur en wilde al een tijdje zelf een modular bouwen. met deze 3 in aanbouw zijnde huisjes als resultaat.
Het Lego budget wordt de komende tijd besteed aan steentjes voor enkele andere MOCs, dus de huisjes zullen helaas nog even moeten wachten :/
Enige wat nog mist is een tank en wat legervlaggen imho. Ziet er namelijk uit alsof de boel is platgebombardeerd nu - dus niet in opbouw maar afbraak.

• vectormatic
  • Laatst online: 23:34

vectormatic

Killed the mighty terrorsquid

@Arunia Als ik zo kijk zie ik niks zeldzaams kwa kleur of vorm, gewoon lekker bricklinken?

Ik snap sowieso de hype over veel van die GWPs niet, maar ik kan me ook niet er toe zetten om themas echt te verzamelen of zo.

If you see an alligator In your refrigerator You better say, "See ya later" Or you might end up dead

• Reintji
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19:42

Reintji

(2 x dad)²

harley schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:17:

[...]

[Afbeelding]

Voor kinderen toch wel? Zo'n petje maak ik wel iemand blij mee thuis. Dochters zijn ook helemaal content met die armbandjes.

Nintendo speler sinds '94.

• Arunia
@vectormatic Dat ga ik ook zeker doen.
Moet zeggen dat ik de meeste GWP's wel heb van de Winter Village. Niet alles is even leuk natuurlijk achteraf gezien.

• keverjeroen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 24-09 10:02
vectormatic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:17:
@Arunia Als ik zo kijk zie ik niks zeldzaams kwa kleur of vorm, gewoon lekker bricklinken?

Ik snap sowieso de hype over veel van die GWPs niet, maar ik kan me ook niet er toe zetten om themas echt te verzamelen of zo.
GWP's zijn vaak een mooie manier om een set wat goedkoper te krijgen. De GWP kan je namelijk zo weer verkopen op marktplaats.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl en https://www.youtube.com/channel/UCfV5rBjVIy9ZuI2F1KPzzSA

• Kapoen
Arunia schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:23:
@vectormatic Dat ga ik ook zeker doen.
Moet zeggen dat ik de meeste GWP's wel heb van de Winter Village. Niet alles is even leuk natuurlijk achteraf gezien.
Het is eigenlijk al lang geleden dat er nog eens een Winter Village GWP was van dit niveau:
3300014 Christmas Set.

Gewoon een mooi setje dat je of in je winter village gebruikt of alleen als display stuk.

Een Snowglobe is ook leuk en heel mooi als set, maar het is geen toevoeging aan de Winter Village.

• Afas
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 26-09 11:13
Gé Brander schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:56:
[...]

Ik heb de 42082 en heb de kraan zelf nog niet gebouwd omdat ik een leuke MOC tegen kwam op https://pv-productions.com.
Ga de MOC eind van het weekend afbreken en dan de kraan bouwen.
Maar een goede MOC die je aanspreekt maakt voor mij het verschil in de keuze maken.
Dat is een mooie MOC :9 Klein plusje voor de 42082 :D

• detulp050
Soms moet je een beetje geluk hebben. Van de week liep ik tegen een winkeltje aan dat allemaal Architecturesetjes te koop had die Retired waren (waaronder 21027 Berlijn voor 44,98, 21020 voor 54,99 en 21015 voor 54,99 euro en nog meer vergelijkbare setjes van die leeftijd), alle resterende setjes maar even meegenomen :*)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

detulp050 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:30:
Soms moet je een beetje geluk hebben. Van de week liep ik tegen een winkeltje aan dat allemaal Architecturesetjes te koop had die Retired waren (waaronder 21027 Berlijn voor 44,98, 21020 voor 54,99 en 21015 voor 54,99 euro en nog meer vergelijkbare setjes van die leeftijd), alle resterende setjes maar even meegenomen :*)
welke shop was t nu?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Tc99m
Ja, dat soort dingen mag je hier best delen @detulp050 ;)

• detulp050
https://www.marjasshop.nl/search/lego/
Marja's shop. Had deze dame online gevonden. Ze had echte bijna alle Legosetjes van Architecture online staan, maar de voorraad leek me niet kloppen. Contact gehad, voorraad op de site klopte weinig van, maar ze had nog 9 setjes (waaronder 2x de 20127 nog wel) liggen en die naar mij opgestuurd. Dus het is in die zin geen shopping tip meer (en ook geen aanbieding), maar meer een toffe vondst zo.

• chrisO
The Eagle schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:31:
[...]

Enige wat nog mist is een tank en wat legervlaggen imho. Ziet er namelijk uit alsof de boel is platgebombardeerd nu - dus niet in opbouw maar afbraak.
Goed idee! Misschien dat ik iets in die trend ga doen. Misschien geen oorlogssituatie, maar iets anders waardoor een deel van een gebouw stuk is.
Tc99m schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:46:
[...]

props als je die ook verzakt weet te maken (a la The Burrow misschien?) :P
Leuke 'uitdaging' Ik ga een poging wagen om een deel van het gebouw er verzakt uit te laten zien. :9

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Oeh, nice:

*O*

• TestDummie
  • Niet online
Misschien handig om erbij te zeggen dat dit custom gedrukte Lego steentjes zijn. Maar gaaf, hopelijk zijn ze niet duurder dan de auto zelf :P

• JohanKupers
  • Niet online
TestDummie schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:10:
[...]

Misschien handig om erbij te zeggen dat dit custom gedrukte Lego steentjes zijn. Maar gaaf, hopelijk zijn ze niet duurder dan de auto zelf :P
Dat wel :p

Link zit achter de afbeelding.

[Voor 5% gewijzigd door JohanKupers op 11-09-2020 18:15]

• max
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

/knip blijkbaar een scam-site. Excuus, kwam ook maar voorbij op Facebook.

[Voor 79% gewijzigd door max op 11-09-2020 21:17]

Bald by design, beard by choice.

Weten wat je níét weet, is belangrijker dan alles weten.

• The Eagle

The Eagle

max schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:06:
If it sounds too good to be true, it probably is.
Sowieso, dat emailadres: email@customerservicebest.com :X

Nah, doe maar niet

• Ingelogd
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:38
The Eagle schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:23:
[...]

If it sounds too good to be true, it probably is.
Sowieso, dat emailadres: email@customerservicebest.com :X

Nah, doe maar niet
Haha, ook dat adres: P4J7+9W Billund, Denmark. Net echt :F

• QuattroNL
Ze lijken erg op de parts van de Speedchampions Audi S1.
Weet niet wat die bedrukte steentjes kosten maar ik vermoed dat dat SC setje goedkoper is (en je hebt heel wat meer steentjes én origi Lego).

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:07
max schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:06:
Off topic maar: Troep, foute links en complete onzin op Facebook?! No fuckin way!

/end sarcasm

• TestDummie
  • Niet online
detulp050 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:37:
Marja's shop. Had deze dame online gevonden. Ze had echte bijna alle Legosetjes van Architecture online staan, maar de voorraad leek me niet kloppen. Contact gehad, voorraad op de site klopte weinig van, maar ze had nog 9 setjes (waaronder 2x de 20127 nog wel) liggen en die naar mij opgestuurd. Dus het is in die zin geen shopping tip meer (en ook geen aanbieding), maar meer een toffe vondst zo.

[Afbeelding]
Dat heb je knap gedaan, hopelijk ben ik niet de enige die halsoverkop kleine niche speelgoedwinkels heeft lopen afspeuren... |:(

Ik ben wel een beetje jaloers, ik probeer al zolang de Trevi Fontein voor een normale prijs te vinden :P

• Scighera
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-09 18:12

Scighera

swim-bike-run

AppieNL schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:55:
[...]

Off topic maar: Troep, foute links en complete onzin op Facebook?! No fuckin way!

/end sarcasm
Bizar... ik heb dat soort sites zo vaak gerapporteerd op fb... en ze blijven terugkomen

www.triathlete.nl

• JohanKupers
  • Niet online
QuattroNL schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 21:30:
[...]

Ze lijken erg op de parts van de Speedchampions Audi S1.
Weet niet wat die bedrukte steentjes kosten maar ik vermoed dat dat SC setje goedkoper is (en je hebt heel wat meer steentjes én origi Lego).
Klopt, dit zijn vervangende bedrukte steentjes voor die set (die ik hier al heb staan zonder stickers). Ik heb ook al zo'n setje voor de Mustang gekocht bij hem en dat zijn gewoon originele legoblokjes, welke bedrukt zijn.

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:07
Scighera schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 08:58:
[...]

Bizar... ik heb dat soort sites zo vaak gerapporteerd op fb... en ze blijven terugkomen
Stront vindt altijd z'n weg naar het riool ;)

• kendo
  • Laatst online: 23:17
kendo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:34:
Na lang wikken en wegen toch weer een 2-tal sets besteld. Mijn laatste "echte" Lego sets dateren alweer van 2017. Dat waren een aantal 3 in 1 creator sets. Tussendoor wel de nodige Sluban sets gebouwd, ook wel leuke sets, maar het is altijd "net niet". (pasvorm, kleur, ontwerp etc.)

Piraten schepen zijn items die al sinds mijn jeugd op mijn verlanglijstje staan. Dus vandaag 2 gekocht.

* LEGO Ideas Piraten van Barracuda Baai - 21322
* LEGO Creator Piratenschip - 31109

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb de 2 sets in elkaar, elke avond even bezig ;)

De barracuda set is echt ontzettend gedetailleerd, ook veel plezier aan gehad.

Het piratenschip vond ik een stukje minder. Maar wel meer de klassieke Lego approach bij het bouwen.
Ik had het schip dan waarschijnlijk ook eerst moeten bouwen :+

Nu de andere opties nog even bouwen, en dan waarschijnlijk het schip verkopen en misschien een 2e barracuda set ;)

• Kapoen
kendo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:18:
[...]
Nu de andere opties nog even bouwen, en dan waarschijnlijk het schip verkopen en misschien een 2e barracuda set ;)
Gewoon een paar zaken die ik links en rechts gevonden heb op joetjuub:
- Imperial Base MOC - Alex Nunes gebruikt de overgebleven stukken eiland van de Barracuda set om een fort op te bouwen.
- EXPANDED ISLANDS OF BARRACUDA BAY! - DownUnder Bricks gebruikt ook de eiland onderdelen + de creator pirate set om een basis te bouwen.

Misschien kan je ook iets doen met beide ideeën? Dan hoef je alvast je creator set niet te verkopen.
*edit* - DownUnder Bricks heeft ook een mod gedaan aan het Creator schip: MODIFIED 31109 PIRATE SHIP - THE RED WIND

Anyhoo, ik heb ondertussen mijn excuus om de catalogus van de 2e jaarhelft 2020 te verkrijgen ook ontvangen. Ik had bij brickshop.nl/be twee advent kalenders besteld (City en Star Wars). Volgens brickset heb ik nu 10 kalenders in mijn collectie, dat duidt op meerdere zaken:
- de tijd vliegt! Nuja, sommige jaren heb ik er meerdere, en ook de Creator GWP kalenders tellen mee.
- ondanks dat de kalenders niet altijd even spectaculair zijn, heb ik er toch plezier van om 's ochtends met een kopje koffie een aantal onderdelen vast te klikken, zo vlak voor de werkdag begint.
- de hoeveelheid Kerstman minifigs in mijn collectie begint serieuze proporties aan te nemen, moet ik me zorgen maken?

[Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 12-09-2020 16:22]

• DaLass
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:29

DaLass

Where is Peach?

detulp050 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:37:

[Afbeelding]
Nice catch! Schijnbaar kun je met een beetje mazzel de niet-verkrijgbare sets dus toch nog ergens vinden.
Dat wordt zoeken naar Venetië.

Je wilt zeker niet van Venetië af? O-)

"Boutjes, moertjes, stekkertjes, snoertjes."

• kendo
  • Laatst online: 23:17
Kapoen schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:19:
[...]

Gewoon een paar zaken die ik links en rechts gevonden heb op joetjuub:
- Imperial Base MOC - Alex Nunes gebruikt de overgebleven stukken eiland van de Barracuda set om een fort op te bouwen.
- EXPANDED ISLANDS OF BARRACUDA BAY! - DownUnder Bricks gebruikt ook de eiland onderdelen + de creator pirate set om een basis te bouwen.

Misschien kan je ook iets doen met beide ideeën? Dan hoef je alvast je creator set niet te verkopen.
*edit* - DownUnder Bricks heeft ook een mod gedaan aan het Creator schip: MODIFIED 31109 PIRATE SHIP - THE RED WIND

Anyhoo, ik heb ondertussen mijn excuus om de catalogus van de 2e jaarhelft 2020 te verkrijgen ook ontvangen. Ik had bij brickshop.nl/be twee advent kalenders besteld (City en Star Wars). Volgens brickset heb ik nu 10 kalenders in mijn collectie, dat duidt op meerdere zaken:
- de tijd vliegt! Nuja, sommige jaren heb ik er meerdere, en ook de Creator GWP kalenders tellen mee.
- ondanks dat de kalenders niet altijd even spectaculair zijn, heb ik er toch plezier van om 's ochtends met een kopje koffie een aantal onderdelen vast te klikken, zo vlak voor de werkdag begint.
- de hoeveelheid Kerstman minifigs in mijn collectie begint serieuze proporties aan te nemen, moet ik me zorgen maken?
Ik had zelf ook al een aantal MOC versies gevonden. Het begint steeds meer te kriebelen om ook die 2e barracuda set te bestellen. :P

En er zijn ergere "verslavingen" , maar zo herkenbaar :*)

• Kapoen
kendo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:37:
[...]

Ik had zelf ook al een aantal MOC versies gevonden. Het begint steeds meer te kriebelen om ook die 2e barracuda set te bestellen. :P

En er zijn ergere "verslavingen" , maar zo herkenbaar :*)
Ja, de Barracuda set is een topper, ik twijfel zelf ook over een tweede exemplaar.
Ik kreeg de originele Black Seas Barracuda in 1989 van de Sint, dus deze moderne versie mept er de nostalgie in met een voorhamer.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Raad eens hoeveel ik hiervoor heb betaald vanmorgen? (Compleet, geen doos, geen handleiding).

Hulpmiddel: https://www.brickwatch.net/en-NL/set/42025/Cargo-Plane.html

• Malandro
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:29
Angeloonie schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:08:
Raad eens hoeveel ik hiervoor heb betaald vanmorgen? (Compleet, geen doos, geen handleiding).
[Afbeelding]

€35,- ?

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Topicstarter
Nu twee afleveringen gekeken van lego masters Duitsland. Ik moet zeggen dat de Nederlandse afleveringen mij beter bevielen. Het bouwen door de deelnemers kwam voor mijn gevoel meer in beeld. Daarnaast lieten ze dezelfde introductievideo’s van ~3 minuten van alle deelnemers in aflevering 1 ook weer in aflevering twee zien.

select * from Fish;

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Topicstarter

Ik heb destijds niet de sets gehad waarop het spookhuis gebaseerd is maar ik vind het wel een erg leuke build tot nu toe :).

select * from Fish;

• Jakkus
Ik ben vanmiddag weer de hele middag bezig geweest met dingen verschuiven en verwisselen in mijn stad. Steeds weer op zoek naar hoe het mooi kan staan, en welke gebouwen bij elkaar passen en welke niet. Voor nu ben ik er wel tevreden mee (maar misschien staat het volgende week weer anders) :)

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

40 :D

Vanmiddag uit elkaar gehaald en morgen maar even wassen. Stukjes met sticker apart gehouden om met de hand te doen.
Rest gaat in een bak met lauwwarm water en afwasmiddel.

Dan de hovercraft (B-model) bouwen, want die bouw ik nooit meer als het vliegtuig af is :P

• 42erik
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01:12
Angeloonie schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:00:
[...]

40 :D

Vanmiddag uit elkaar gehaald en morgen maar even wassen. Stukjes met sticker apart gehouden om met de hand te doen.
Rest gaat in een bak met lauwwarm water en afwasmiddel.
Dank je, weet ik meteen wat de manier om lego te wassen is. Bak, lauwwarm, afwasmiddel, dat moet me lukken :)

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 06:21
Vrijdag een nieuwe aanwinst in de architecturen serie gekocht.elke dag een zakje.

Wat mij opvalt is dat deze zo ontzettende groot is tov bijvoorbeeld de trevi of andere bouwwerken in de architecture serie. Tot nu toe een leuke build om te maken. Er zitten weer wat technieken in waar ik van dacht.. :? en dan als het eenmaal in elkaar zit denk ik .. oh ja tuurlijk daarom.

[Voor 14% gewijzigd door Webgnome op 13-09-2020 08:22]

Strava, Twitter

• Kapoen
Angeloonie schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:08:

Dat doet er mij aan denken dat ik deze set nog altijd in mijn backlog heb zitten. Het is waarschijnlijk ook de oudste set die ik nog MISB heb.
Jakkus schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:48:
Ik ben vanmiddag weer de hele middag bezig geweest met dingen verschuiven en verwisselen in mijn stad. Steeds weer op zoek naar hoe het mooi kan staan, en welke gebouwen bij elkaar passen en welke niet. Voor nu ben ik er wel tevreden mee (maar misschien staat het volgende week weer anders) :)
_/-\o_ Dat zijn mooie plaatjes die je hebt geschoten, ik blijf zoeken naar elk detail.

Het leuke aan een layout is dat die is nooit af lijkt te zijn. Kijk maar naar al de bekende joetjuubers met hun layouts, die zijn ook heel hard geëvolueerd door de jaren heen.

Wegens de corona perikelen is mijn eigen plan om een layout op te zetten weer naar de achtergrond verzeild spijtig genoeg :( Ik heb willens nillens een paar veranderingen moeten aanbrengen in mijn appartement wegens het thuiswerken, en daardoor heb ik echt geen ruimte meer over om nog veel te bouwen. Het positieve is dan weer wel dat ik ondertussen rondkijk om een huis(je) te kopen, dus wie weet heb ik binnenkort net heel veel ruimte vrij :P

[Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 13-09-2020 08:19]

• detulp050
DaLass schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:29:
Je wilt zeker niet van Venetië af? O-)
Nee, sorry :P

• Jakkus
@Kapoen Dank je wel!! :)

En spannend, zoeken naar een nieuw huis! Ik hoop voor je dat je een mooi plekje mag krijgen :)

Op Facebook ben ik lid geworden van een groep mensen die ook plaatjes van hun modulaire stad delen. Wat me vaak opvalt, is dat ook mensen die weinig ruimte hebben daar heel veel moois mee weten te doen! Soms zit ik echt met open mond te kijken naar de pareltjes die je voorbij ziet komen :)
Ik vind het ook knap dat veel mensen toch best een aantal zelf ontworpen gebouwen in hun stad hebben staan. Dat zie ik hier op Tweakers ook langs komen. Dat zou ik ook best eens willen leren, om dat te doen! Al lijkt me het nadeel dat losse blokjes bestellen vaak toch een stuk duurder is dan een set kopen. Hoe doen jullie dat?
Kijken jullie bijvoorbeeld van tevoren naar wat beschikbaar is, en een beetje betaalbaar, qua blokjes? En hoe kun je dat een beetje goed uitvinden?

Ik zit er nu een beetje over te denken om eens te proberen een huis te maken van twee oude legokastelen die ik heb. Voor nu blijft het bij een idee, maar misschien dat ik er toch eens aan ga beginnen!

[Voor 7% gewijzigd door Jakkus op 13-09-2020 13:02]

Pagina: 1 ... 107 ... 111 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True