Weer even een update van mijn projectjes.
GBC plinko (Akiyuki Pinball):
Naast de Mos Eisley Cantina scene met Greedo en Han, nu ook een 2e insert klaar, op basis van een welbekend videospel uit mijn jeugd. Hopelijk is hij herkenbaar!
Daarnaast mijn 3e (en voorlopig laatste) Ikea Ribba op basis van een Lego set uit mijn jeugd:
:strip_exif()/f/image/fF2qU3XsJI79WV6EiFgxqu4J.jpg?f=fotoalbum_large)
6850 Auxiliary Patroller. Ik was zelf verbaasd dat het pastte. Heb alleen de zwarte basis vervangen door een zwarte plate en van het poppetje de beentjes weggelaten en toen paste alles al.
En de Lego Ikea stolpen;
:strip_exif()/f/image/SKqNdoUNapokvb6RVC5JtVMj.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit was een uitdaging van mijn vrouw, om van de vos van de CMF een scene te maken. Wat je hier niet zo goed ziet is dat er een klein holletje is waar de kip in zit :-)
:strip_exif()/f/image/LjIFLKLw23vHP6aY3ZC7CusV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat ik van Iron Man een drietal stolpen ga maken, hierbij de eerste, gebaseerd op de 'aankleedscene in Iron Man 1'. Grappig genoeg gebaseerd op een model van Chinese nep lego, omdat lego zelf de scene nog niet in set vorm heeft. Heb via youtube meerdere builds bekeken en mijn eigen versie gemaakt op basis van die voorbeelden.
Pad geleden via bricklink het 2x4 plaatje met de naam besteld, vond dat wel een toffe finishing touch.
:strip_exif()/f/image/KcpBYYon1pZHpFS8VlyHhfXW.jpg?f=fotoalbum_large)
En als laatste, deze ook gebaseerd op een PC spel (welcome back commander), omdat ik daar wel merchandise van wilde maar die bijna niet bestaat. Dus maar zelf aan de slag. Ook dat wordt een trilogie denk ik, want ook van Dune2 is er weinig merchandise. En dan zou starcraft de 3e worden en om in stijl te blijven dan die ook maar in Lego (ondanks dat daar wel heel veel merchandise van is)
Razor crest is vandaag ook binnen gekomen, kan er ook nog wel bij met alle projectjes :-D
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...