Goede keuze. Ik heb geen ervaring met de Lite, maar vind de Switch OLED een uitstekende handheld. OLED maakt een groot verschil.CR2032 schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:16:
[...]
De Switch Lite is al even omgeruild voor een Switch OLED. Een van de sticks kraakte mij teveel en uiteindelijk liever toch een wat groter scherm.
Het OLED scherm is echt prachtig en voegt veel toe. De Switch wordt hier vooral gebruikt als handheld. Maar aangesloten op de monitor van de pc is ook best handig.
Deze limited edition kleurt goed bij de Scarlett.![]()
[Afbeelding]
Famitsu zette gisteren 8 minuten Gameplay van Unicorn Overlord online - de nieuwe tactische RPG van Vanillaware. Video is in het Japans maar geeft desondanks een goed idee. Indien iemand een specifiek detail wilt weten wil ik gerust even de tijd nemen om een stukje te vertalen (of je gebruikt Google Translate samen met je camera op je smartphone).
Precies dat die mariokart bundel zie ik ook pas net.meesje schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:13:
[...]
Inderdaad over een hele week. Veel winkels zijn afgelopen vrijdag al gestart. Maar wat me opvalt, is dat gedurende de week er wel nieuwe aanbiedingen bijkomen.

Deel 2 van de BF sale is vandaag begonnen.
o. a. Portal: Companion Collection, Witcher 3 complete, Disco Elysium, GTA collection en Metroid Prime laagste prijs (digitaal) ooit.
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 20-11-2023 21:29 ]
Als handheld vindt ik de Switch Lite wel wat meer comfortabel. Een Lite voelt heel anders aan dan een Switch OLED. Aanmerkelijk lichter in gewicht, heeft minder stugge knoppen, een D-Pad en het plastic voelt wat matter en fijner aan. In totaal voelt het allemaal wat robuuster dan een Switch OLED.L23 schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:19:
[...]
Goede keuze. Ik heb geen ervaring met de Lite, maar vind de Switch OLED een uitstekende handheld. OLED maakt een groot verschil.
De Switch OLED heeft echter een geweldig mooi en groot scherm. Games zien er nog zoveel beter uit dan ik had verwacht door het diepe contrast en zwart. Met het statief merk je ook niet zoveel van het extra gewicht.
Een Switch Lite OLED zou als handheld ook heel mooi zijn geweest.
€ 329,- bij GameMania.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Veel mooie indie sales ook. Het loont om eens https://www.dekudeals.com/black-friday af te schuimen.Ike. schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:28:
[...]
[Afbeelding]
Deel 2 van de BF sale is vandaag begonnen.
o. a. Portal: Companion Collection, Witcher 3 complete, Disco Elysium, GTA collection en Metroid Prime laagste prijs (digitaal) ooit.
Na jaren wel/niet zojuist toch ook maar op de bestel knop gedrukt
.
Mn zus heeft de 1st gen Switch en die pikte ik eigenlijk altijd al in als ze die bij zich had.
Heb nu de BF bundel van MediaMarkt gepakt. 333eur voor de OLED blue/red met Mario Kart 8 Deluxe en 3 maanden Nintendo Online.
Ook Pokemon Legends: Arceus mee besteld.
Helaas nergens in de winkel op voorraad dus morgen bestelling halen in de winkel.
Mn zus heeft de 1st gen Switch en die pikte ik eigenlijk altijd al in als ze die bij zich had.
Heb nu de BF bundel van MediaMarkt gepakt. 333eur voor de OLED blue/red met Mario Kart 8 Deluxe en 3 maanden Nintendo Online.
Ook Pokemon Legends: Arceus mee besteld.
Helaas nergens in de winkel op voorraad dus morgen bestelling halen in de winkel.
'16 Peugeot 308 GTI270 By Peugeot Sport | '16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie
Ik heb ook pas een Switch OLED de zelda special edition en wow dat scherm bloedmooi, nog pak beter dan mijn Vita OLED en dit is ook al prachtig kwa beeld.CR2032 schreef op maandag 20 november 2023 @ 23:17:
[...]
Als handheld vindt ik de Switch Lite wel wat meer comfortabel. Een Lite voelt heel anders aan dan een Switch OLED. Aanmerkelijk lichter in gewicht, heeft minder stugge knoppen, een D-Pad en het plastic voelt wat matter en fijner aan. In totaal voelt het allemaal wat robuuster dan een Switch OLED.
De Switch OLED heeft echter een geweldig mooi en groot scherm. Games zien er nog zoveel beter uit dan ik had verwacht door het diepe contrast en zwart. Met het statief merk je ook niet zoveel van het extra gewicht.
Een Switch Lite OLED zou als handheld ook heel mooi zijn geweest.
Ik kan er heel lang op spelen, maar het is wel groot scherm.
Mijn favoriete Nintendo samen met de Snes en N64
Thnx, goede tip!JackAvery schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 07:47:
[...]
Veel mooie indie sales ook. Het loont om eens https://www.dekudeals.com/black-friday af te schuimen.
Pikmin 4 en Zelda TOTK vandaag gekocht, laagste prijs ooit.
Tails of Iron is nu ook met 75% korting. Zo mooi op de OLED met dat donkere handgetekende sfeertje.
https://www.tomsguide.com/reviews/tails-of-iron
Iemand tips voor een nette case en screenprotector voor een Switch OLED?
Of andere zaken wat de moeite waard is aan accessoires?
De ideale sinterkerst cadeaus namelijk om te vragen
'16 Peugeot 308 GTI270 By Peugeot Sport | '16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie
https://www.amazon.nl/-/e...nstallation/dp/B09B4MJ9H3Csotranme schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 19:08:
Om verschillende redenen is deze N64 game een interessante NSO keuze voor december.
Adventure calls in the galaxy of Jet Force Gemini, coming to #NintendoSwitch for #NintendoSwitchOnline + Expansion Pack members this December! #Nintendo64 pic.twitter.com/Nne8huwalW
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 22 november 2023
Zeker niet de beste game die Rare ooit geproduceerd heeft, maar desondanks had JFG zijn charmes. We zullen nog iets langer op Golden Sun en 1080 Snowboarding moeten wachten.Adventure calls in the galaxy of Jet Force Gemini, coming to #NintendoSwitch for #NintendoSwitchOnline + Expansion Pack members this December! #Nintendo64 pic.twitter.com/Nne8huwalW
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 22-11-2023 06:27 ]
Losse controller of een 8BitDo wireless USB adapter v2 voor het aansluiten van eigen game controllers op een Switch.Csotranme schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 19:08:
Ik gebruik een Stadia controller met de Switch, vind dat een fijner in de hand liggende controller dan de joy cons. Google Stadia bestaat helaas niet meer, tot 31 december 2023 kun je via de Google site de controller nog gratis omzetten naar bluetooth.
https://www.8bitdo.com/usb-wireless-adapter-2/
[ Voor 4% gewijzigd door CR2032 op 23-11-2023 22:26 ]
Het nadeel met de adapter + eigen controller is volgens mij wel dat je de switch dan niet meer via de controller aan kan zetten?CR2032 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:25:
[...]
Losse controller of een 8BitDo wireless USB adapter v2 voor het aansluiten van eigen game controllers op een Switch.
Ik gebruik een Stadia controller met de Switch, vind dat een fijner in de hand liggende controller dan de joy cons. Google Stadia bestaat helaas niet meer, tot 31 december 2023 kun je via de Google site de controller nog gratis omzetten naar bluetooth.
https://www.8bitdo.com/usb-wireless-adapter-2/
Bleek toch echt de dock te zijn. Werkt nu gewoon weer feilloos.Mystikal schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:20:
[...]
Toch maar eens een nieuwe dock besteld, om te kijken of de connectie problemen verholpen worden. Het blijft een hit en miss, waarbij ik 10x de switch in de dock moet zetten, voordat hij het signaal goed doorgeeft. Soms geeft hij het half door met wat gescrambled beeld.
Nu is de vraag, is het de dock of de switch....Soon to find out...
Basement Bios ---- Exo-S
Ik denk erover om een switch te kopen met Mario-kart (de bundle). Echter zie ik nu dat Mario een 'code in a box' is. Moet ik daardoor ook een maandelijks abonnement aanschaffen om die game te kunnen downloaden en spelen? Want dan haak ik direct af.
Als ge online wilt spelen heb je daar een abonnement voor nodig.Zenomyscus schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:17:
Ik denk erover om een switch te kopen met Mario-kart (de bundle). Echter zie ik nu dat Mario een 'code in a box' is. Moet ik daardoor ook een maandelijks abonnement aanschaffen om die game te kunnen downloaden en spelen? Want dan haak ik direct af.
Ik wil geen enkel spel online spelen. Ik wil een switch aanschaffen om ofwel alleen, of samen met mijn partner een spel te spelen op de bank. Mario, Animal Crossing en Pokemon lijken me erg leuk. Maar het is mij niet duidelijk of ik Mario / Animal Crossing kan downloaden en spelen zonder abonnement?hcQd schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:21:
[...]
Als ge online wilt spelen heb je daar een abonnement voor nodig.
Wat een gezeik altijd met die k-abonnementen. Ik ben bereid 330 euro neer te leggen voor een console en 120 voor wat games, maar nee je moet er ook weer maandelijks voor betalen zo lijkt het.
Voor online heb je een abbo nodig net als bij PlayStation.Zenomyscus schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:17:
alle Single player functies van spellen zijn prima te spelen zonder Nintendo Switch Online abbo
Mario kart met z'n tweeen of meer thuis werkt ook zonder Nintendo Switch Online
Je kan spellen digitaal kopen/ downloaden uit de eShop vanaf je Switch zonder Nintendo Switch Online abbo.
Let op dat digitale Nintendo spellen vaak duurder zijn dan hetzelfde spel op een cartridge
[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 24-11-2023 09:28 ]
Voor mijn zoontje die volgende week 10 jaar oud wordt heb ik net via marktplaats een switch op de kop getikt, hij speelde af en toe al is op mijn PS5 en dan vooral fortnite en fifa, maar nu is het wel is tijd voor een eigen console (Nu gebeurt het me iets te vaak dat hij net de ps5 opstart als ik is wil gamen haha)
Wat zijn nu echt leuke games om te halen op dit moment voor hem? (en ik zal die switch af en toe ook vast wel is stelen van hem dus ook voor mij:))
En zijn er nog belangrijke accessoires die jullie aanbevelen?
Ik heb nu Super smash ultimate erbij besteld sowieso en mario kart gaat er uiteraard ook komen nog, maar verder geen idee wat nou echt must haves zijn.
Wat zijn nu echt leuke games om te halen op dit moment voor hem? (en ik zal die switch af en toe ook vast wel is stelen van hem dus ook voor mij:))
Ik heb nu Super smash ultimate erbij besteld sowieso en mario kart gaat er uiteraard ook komen nog, maar verder geen idee wat nou echt must haves zijn.
Playstation 5
Super Mario Bros. WonderStylze schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:27:
Voor mijn zoontje die volgende week 10 jaar oud wordt heb ik net via marktplaats een switch op de kop getikt, hij speelde af en toe al is op mijn PS5 en dan vooral fortnite en fifa, maar nu is het wel is tijd voor een eigen console (Nu gebeurt het me iets te vaak dat hij net de ps5 opstart als ik is wil gamen haha)
New Super Mario Bros. U Deluxe
Super Mario Odyssey
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Kijk eens naar een lijstje met alle best verkochte Switch spellen
Top, dan vind ik dat prima. Al hoorde ik van een vriend dat je voor het ophalen van games zonder doosje een abonnement nodig had. Maar dan ga ik het gewoon proberen.Ike. schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:25:
[...]
Voor online heb je een abbo nodig net als bij PlayStation.
alle Single player functies van spellen zijn prima te spelen zonder Nintendo Switch Online abbo
Mario kart met z'n tweeen of meer thuis werkt ook zonder Nintendo Switch Online
Ja ik kijk natuurlijk ook wel online voor dat soort lijstjes maar de ervaringen van mijn mede tweakers schat ik natuurlijk hoger inIke. schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:31:
[...]
Super Mario Bros. Wonder
New Super Mario Bros. U Deluxe
Super Mario Odyssey
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Kijk eens naar een lijstje met alle best verkochte Switch spellen
Playstation 5
Daar heb je zeker geen abbo voor nodig maak je geen zorgen! Enne, veel plezier met je switch alvastZenomyscus schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:32:
[...]
Top, dan vind ik dat prima. Al hoorde ik van een vriend dat je voor het ophalen van games zonder doosje een abonnement nodig had. Maar dan ga ik het gewoon proberen.
Hebben meer mensen hier last van: de Switch staat in slaapstand met een spel gepauzeerd, meer dan een dag in deze staat en de Switch is vanuit zichzelf uit gegaan. Voor de rest werkt de Switch perfect, heb al een factory reset zonder verlies van saves gedaan, SD kaart niet gebruikt, maar het blijft gebeuren.
Nog andere tips?
Nog andere tips?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik heb dit nog nooit gehad. Mijn switch staat bijna altijd in dock. Enige wat ik wel heb als die niet in dock zit, maar in case met game gepauzeerd is dat de accu na enkele dagen zonder gebruik toch flink lager is. Dit kan echter natuurlijk deels komen doordat deze switch sinds release in gebruik is.Koldur schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:20:
Hebben meer mensen hier last van: de Switch staat in slaapstand met een spel gepauzeerd, meer dan een dag in deze staat en de Switch is vanuit zichzelf uit gegaan. Voor de rest werkt de Switch perfect, heb al een factory reset zonder verlies van saves gedaan, SD kaart niet gebruikt, maar het blijft gebeuren.
Nog andere tips?
En volgens mij zijn er enkel opties om de switch in slaapstand te zetten na een bepaalde periode dat er geen gebruik is gemaakt. Ik kan nergens een optie vinden dat de switch uit gaat.
Is het niet je dock die faalt? Probeer het eens met de Switch direct aan de stroomkabel of het dan nog steeds gebeurd.Koldur schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:20:
Nog andere tips?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb twee docks, beide origineel en aan een originele lader, ga hem eens boven in het dock zetten en kijken of dat anders gaat. Anders misschien eens de poort uitblazen met een compressor.
Daar had ik nog helemaal niet het probleem gezocht, goede tips!
Daar had ik nog helemaal niet het probleem gezocht, goede tips!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Voor de mensen die nog tweedehands games in de aanbieding zoeken.
Gameshoptwente.nl bied in ieder geval in de winkel games aan met 33% korting zolang ze onder de €50 zijn. Weet niet of het ook online is.
Gameshoptwente.nl bied in ieder geval in de winkel games aan met 33% korting zolang ze onder de €50 zijn. Weet niet of het ook online is.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dat is zeker een goede tip om even een andere dock/powercable te gebruiken.
En ik ben eigenlijk wel benieuwd of de switch als die uit is gegaan nog wel power in de accu heeft.
En ik ben eigenlijk wel benieuwd of de switch als die uit is gegaan nog wel power in de accu heeft.
Ja, hij is dan volledig vol nog. Het is een heel apart iets, maar ik ga het testen en kom erop terug.RollieBollie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:18:
Dat is zeker een goede tip om even een andere dock/powercable te gebruiken.
Ik heb een nintendo switch oled gekocht met Mario Kart (black friday actie) voor mijn zoon die binnenkort 10 wordt. Hij wou ook minecraft (ook gekocht) en ook Among us.
Bij dat laatste zit ik echter met een onduidelijkheid.
Het spel amoung us, crewmate edition kost ongeveer 34 euro als ik verschillende sites afga. Maar als ik in de eshop kijk bij nintendo, zie ik 2,57 euro staan (of 4,29 na black Friday). Gaat dit over hetzelfde spel? Is dat iets anders? want dat is toch groot prijsverschil.
https://www.nintendo.nl/G...-1882965.html#gameDetails
Het spel amoung us, crewmate edition kost ongeveer 34 euro als ik verschillende sites afga. Maar als ik in de eshop kijk bij nintendo, zie ik 2,57 euro staan (of 4,29 na black Friday). Gaat dit over hetzelfde spel? Is dat iets anders? want dat is toch groot prijsverschil.
fysieke versie vs digitale variant toevallig? Als ik snel google namelijk wel.Lan1980 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:53:
Ik heb een nintendo switch oled gekocht met Mario Kart (black friday actie) voor mijn zoon die binnenkort 10 wordt. Hij wou ook minecraft (ook gekocht) en ook Among us.
Zie wel dat je ook online moet hebben daarvoor dus houd er wel rekening mee dat je daar ook nog een abo voor moet afsluiten
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar voor beide versies moet je blijkbaar online abo hebben (ook de fysieke versie). Nuja, de prijs valt mee voor online en heb enkele vouchers voor E-shop , dus zit wel goed. Maar vond prijsverschil zo groot, dat ik begon te twijfelen of er toch geen verschil zit tussen dat van 34 euro of dat van 3 euro :-).
Sinds deze week in het bezit van een Switch OLED. Erg blij mee
Gezien ik al wat games via de Nintendo store heb gekocht, en dus alles download, wil ik graag een goed geheugen kaartje in de Switch plaatsen.
Zijn er nog goed aanbevelingen hiervoor? Ik zag dat Sandisk wat officiële Switch kaartjes heeft van 100read/90write. Loont het echter om nog snellere kaartjes erin te plaatsen met bijv. 200read?
Ik heb tevens geen die hoe groot de games doorgaans zijn. 128GB om mee te starten leek me wel genoeg?
Zijn er nog goed aanbevelingen hiervoor? Ik zag dat Sandisk wat officiële Switch kaartjes heeft van 100read/90write. Loont het echter om nog snellere kaartjes erin te plaatsen met bijv. 200read?
Ik heb tevens geen die hoe groot de games doorgaans zijn. 128GB om mee te starten leek me wel genoeg?
Koop niet de kaartjes met Switch logos. Deze zijn erg duur en zijn niet speciaal voor de Switch.Nemm schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:19:
Sinds deze week in het bezit van een Switch OLED. Erg blij meeGezien ik al wat games via de Nintendo store heb gekocht, en dus alles download, wil ik graag een goed geheugen kaartje in de Switch plaatsen.
Samsung EVO Select 256GB kost nu €14,99 op amazon NL
Samsung EVO Select 512GB voor €28,99
Het loont niet om nog snellere kaartjes erin te plaatsen, De Switch kan max 95MB/sec.Nemm schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:19:
Sinds deze week in het bezit van een Switch OLED. Erg blij meeGezien ik al wat games via de Nintendo store heb gekocht, en dus alles download, wil ik graag een goed geheugen kaartje in de Switch plaatsen.
Je kan op de Nintendo website zien hoe groot een game is. Ik denk dat 128GB wel voldoende is om mee te starten, maar hangt nogal af van welke spellen je van plan bent te kopen en hoeveel.
Dankje! Dit was even het belangrijkste dat ik wou wetenL23 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:25:
[...]
Het loont niet om nog snellere kaartjes erin te plaatsen, De Switch kan max 95MB/sec.
Het lijkt erop dat bij de fysieke versies DLC is inbegrepen. En exclusieve DLC welke niet beschikbaar is voor de dowloaded versie.Lan1980 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:08:
Maar voor beide versies moet je blijkbaar online abo hebben (ook de fysieke versie). Nuja, de prijs valt mee voor online en heb enkele vouchers voor E-shop , dus zit wel goed. Maar vond prijsverschil zo groot, dat ik begon te twijfelen of er toch geen verschil zit tussen dat van 34 euro of dat van 3 euro :-).
Waarschijnlijk kan je de non-exclusieve DLC wel kopen als je de downloaded game hebt.
Nog een laatste vraagje over accounts: De Nintendo Switch oled zal enkel door mijn zoon gebruikt worden van 10 jaar. Ik twijfel over welk account ik erop moet zetten. Eentje van mij, of moet ik er 1 maken voor hem?
Als ik er 1 maak voor hem, heeft dat gevolgen als hij bv een spel wil spelen waar 12 jaar op staat? Of kan hij dan 1 downloaden (met mijn goedkeuring) waar 12 jaar op staat. Zijn er nog andere zaken die ik moet meenemen in overweging? Ik heb bv ook een voucher voor de e-shop van ninntendo, vandaar dat ik eerst eens wil horen welk account ik er best op zet.
Als ik er 1 maak voor hem, heeft dat gevolgen als hij bv een spel wil spelen waar 12 jaar op staat? Of kan hij dan 1 downloaden (met mijn goedkeuring) waar 12 jaar op staat. Zijn er nog andere zaken die ik moet meenemen in overweging? Ik heb bv ook een voucher voor de e-shop van ninntendo, vandaar dat ik eerst eens wil horen welk account ik er best op zet.
Je kunt hem een eigen account maken door via jou profiel op mijn Nintendo hem als kind toe te voegen. Ouder controle is dat. De store enzo worden dan met een wachtwoord beveiligd, maar zo kan hij gewoon op een eigen profiel spelen.Lan1980 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:58:
Nog een laatste vraagje over accounts: De Nintendo Switch oled zal enkel door mijn zoon gebruikt worden van 10 jaar. Ik twijfel over welk account ik erop moet zetten. Eentje van mij, of moet ik er 1 maken voor hem?
Mocht je Nintendo Online familie hebben, dan heeft hij ook zijn eigen cloud opslag meteen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Hmmz toch zonde, net switch via marktplaats gekocht voor mijn zoontje, blijkt ie stick drift te hebben, werkt verder wel goed, kan je dit gratis laten repareren door nintendo ook al heb je geen bon? Of beter terugsturen naar de eigenaar op marktplaats (of vergoeding voor nieuwe controller vragen)
Playstation 5
Nintendo repareert drift op joycons gratis.Stylze schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:07:
Hmmz toch zonde, net switch via marktplaats gekocht voor mijn zoontje, blijkt ie stick drift te hebben, werkt verder wel goed, kan je dit gratis laten repareren door nintendo ook al heb je geen bon?
Ik heb het even getest, met de 8BitDo adapter werkt de Switch aanzetten ook gewoon met de home knop van de controller.Schweino schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:51:
[...]
Het nadeel met de adapter + eigen controller is volgens mij wel dat je de switch dan niet meer via de controller aan kan zetten?
Ik ben blij dat ik nu ook de Stadia controller op de Switch kan gebruiken. Die lag anders maar ongebruikt in de lade en ligt beter in de hand. De joy-cons van de Switch slijten dan ook minder hard.
8BitDo heeft meer moois te koop met veel gevoel voor design. Ook de adapter stick is mooi retro in bruin design.

[ Voor 3% gewijzigd door CR2032 op 25-11-2023 23:04 ]
Er staat een Oled Switch op de planning voor de kinderen als cadeau.
Ik heb mij nooit in de Switch verdiept en daarom wat vragen aan mijn zusje gesteld (die er 2 heeft).
1 ding wat mij beetje frappant leek:
Ze gaf aan dat alleen de "originele" geheugenkaartjes werken.
Bij de overige kreeg ze foutmeldingen en werkte het allemaal niet.
Nu vind ik dat een beetje vreemd verhaal, buiten het feit dat er een flink prijsverschil in zit.
En ik kan daar ook niks over terugvinden in dit topic.
Ze gaf ook aan dat door gamecards wisselen door kleine kinderen de pinnetjes snel verbogen kunnen raken.
Mijn idee was dus om gelijk een een 1TB kaartje te kopen en alles te downloaden.
En dan kom ik weer op het eerste punt.
Een 1TB Nintendo kaartje is hartstikke duur tov een "normale".
Kan iemand mij geruststellen dat een "normale" wel gewoon werkt?
Eventueel met voorbeeldje/type?
//
Verkeerde zoekterm gebruikt.
Zie dat hierboven als de Evo Select geadviseerd wordt.
Ik heb mij nooit in de Switch verdiept en daarom wat vragen aan mijn zusje gesteld (die er 2 heeft).
Nu vind ik dat een beetje vreemd verhaal, buiten het feit dat er een flink prijsverschil in zit.
Ze gaf ook aan dat door gamecards wisselen door kleine kinderen de pinnetjes snel verbogen kunnen raken.
Mijn idee was dus om gelijk een een 1TB kaartje te kopen en alles te downloaden.
//
[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-11-2023 08:13 ]
Ik heb zelf een maand geleden een switch oled gekocht. Die krijgen de kids voor kerst. Heb al even getest met een micro sd en dat werkt gewoon.NeutraleTeun schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:09:
//
Top!wjsiebes schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:16:
[...]
Ik heb zelf een maand geleden een switch oled gekocht. Die krijgen de kids voor kerst. Heb al even getest met een micro sd en dat werkt gewoon.
Ik zie wel dat de prijs-sprong van 512GB naar 1TB ook vrij aanzienlijk is.
Ga dan toch maar voor de 512 versie.
Zoveel gaat er de 1e tijd toch niet gedownload worden.
in theorie maar ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord in de praktijk.NeutraleTeun schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:09:
[…]
elke normale SD kaart die juist geformatteerd is zou moeten werken. Voor een Switch heb je voldoende als je een UHS-1 kaartje koopt met rond de 100MB/s read speed. Denk aan de Samsung EVO Plus, SanDisk Ultra, etc.Mijn idee was dus om gelijk een een 1TB kaartje te kopen en alles te downloaden.
Dit hoeft absoluut geen kaart te zijn met een Nintendo sticker op. Let wel op dat er best wat namaak SD kaarten op de markt zijn. Koop van een reputable merk bij een reputabele verkoper. Persoonlijk blijf ik hiervoor weg bij bvb. Amazon.
Eerlijk gezegd vind ik het een zelf geen enorm nodige reden om digitaal te gaan, maar het is natuurlijk wel gemakkelijk om geen games te moeten wisselen - het slot van de OLED is inderdaad iets minder vlot te gebruiken dan dat van de originele modellen.
Wat je verliest is de kans om games te kopen in andere winkels en om games door te verkopen.
Afhankelijk van het type en de hoeveelheid games dat gekocht wordt kan 1TB misschien overkill zijn. Er zijn uitzonderingen maar de meeste Nintendo first party games zijn bvb. kleiner dan 16 of zelfs 8 GB. Zelfs de echt grote third party games gaan zelden zwaar over de 32GB - maar opnieuw bestaan er ook uitzonderingen.
[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 26-11-2023 08:23 ]
Check! En dank!
Zojuist de Evo Select 512 gekocht.
Zojuist de Evo Select 512 gekocht.
Ik ga er even van uit dat het om een normale Switch (OLED) en geen Lite, bij mij hebben ze toen nooit naar een bon gevraagd. https://www.nintendo.nl/S...-controllers-1910051.htmlStylze schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:07:
Hmmz toch zonde, net switch via marktplaats gekocht voor mijn zoontje, blijkt ie stick drift te hebben, werkt verder wel goed, kan je dit gratis laten repareren door nintendo ook al heb je geen bon? Of beter terugsturen naar de eigenaar op marktplaats (of vergoeding voor nieuwe controller vragen)
Mocht dat wel het geval zijn, Lite of bon, dan kun je ook dit proberen.
En anders als je een beetje handig bent, dan heb je deze optie nog.
Leuk idee, maar werkte bij mij maar een week en toen ging het weer driften. En ik ga er vanuit dat de meeste mensen toch niet de juiste schroevendraaier in huis hebben om de Joy-cons open te maken. Moet je die nog kopen dan kan je er net zo goed vervangende joysticks bij bestellen.Linksquest schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:59:
En anders als je een beetje handig bent, dan heb je deze optie nog.
[YouTube: Nintendo Switch: How to Fix Joy-Con Drift]
Ik heb twee verschillende micro sd gebruikt, beide zonder problemen. Dit zijn de officiële eisen die nintendo daaraan stelt: https://www.nintendo.com....crosd-cards-are-supportedNeutraleTeun schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:09:
//
Dat is super, mooie feature.CR2032 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:02:
[...]
Ik heb het even getest, met de 8BitDo adapter werkt de Switch aanzetten ook gewoon met de home knop van de controller.
Je hebt geen bon nodig, ik heb een keer hetzelfde gehad (switch v1 via marktplaats gekocht) en beide joycons werden kostenloos door Nintendo gerepareerd.Stylze schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:07:
Thanks voor de reacties allen, maar heb toch besloten de switch terug te sturen naar de eigenaar op marktplaats, ze zei zelfs in eerste instantie dat ik het zou hebben veroorzaakt in de 5 minuten dat ik het getest heb.. Dat ze niks ervan af wist en dat de switch voor het versturen nog perfect werkte allemaal. tja dan heeft ze het product voor het verkopen niet goed getest of ze wist er gewoon vanaf..
Probleem is dat verjaardag van mijn zoontje al over 8 dagen is dus de stick zou dan niet op tijd gerepareerd zijn. Mijn zoontje heeft geluk, dan toch maar die nieuwe Oled bundel met mario kart voor hem halen in plaats van deze LCD switch en hopen dat de marktplaats eigenaar netjes mijn geld terug stort. Lessons learned, geen consoles meer via marktplaats kopen in de toekomst..
Probleem is dat verjaardag van mijn zoontje al over 8 dagen is dus de stick zou dan niet op tijd gerepareerd zijn. Mijn zoontje heeft geluk, dan toch maar die nieuwe Oled bundel met mario kart voor hem halen in plaats van deze LCD switch en hopen dat de marktplaats eigenaar netjes mijn geld terug stort. Lessons learned, geen consoles meer via marktplaats kopen in de toekomst..
Playstation 5
Kan toch best zo zijn dat de verkoper het zelf nog niet gemerkt had? In ieder geval zou ik dit soort producten altijd ophalen zodat ik het zelf goed kan testen voordat ik het koop.Stylze schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:14:
Thanks voor de reacties allen, maar heb toch besloten de switch terug te sturen naar de eigenaar op marktplaats, ze zei zelfs in eerste instantie dat ik het zou hebben veroorzaakt in de 5 minuten dat ik het getest heb.. Dat ze niks ervan af wist en dat de switch voor het versturen nog perfect werkte allemaal. tja dan heeft ze het product voor het verkopen niet goed getest of ze wist er gewoon vanaf..
Ja hoor zou kunnen maar persoonlijk zou ik een switch wel goed testen als ik hem verkocht. Ik merkte het probleem al na 2 minuten spelen op en is dusdanig storend dat ik mij niet kan voorstellen dat dit niet opgemerkt is voor het verkopen maarja ik ben er vanuit gegaan dat ze er niks vanaf wist en tot nu toe is de afhandeling verder goed, ze moet alleen nog het geld overmaken als ze de switch terug heeft maar heb het idee dat ze dat wel gaat doen.L23 schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:22:
[...]
Kan toch best zo zijn dat de verkoper het zelf nog niet gemerkt had? In ieder geval zou ik dit soort producten altijd ophalen zodat ik het zelf goed kan testen voordat ik het koop.
Zelf langs gaan om het eerst te testen was natuurlijk ook een optie maar dit was 150 km rijden en dat is mij weer wat teveel. Maar zoals ik al zei, lesje geleerd en mijn zoontje komt als grote winnaar uit de bus met een nieuwe Oled switch die ik ook vaak genoeg zal stelen
Playstation 5
Drift is een lastig probleem.
Ik heb een release date switch met een extra set joycons en een pro controller. Alleen de joycons van de switch zelf hebben mij last van drift. Maar niet altijd. Soms heb ik er maanden geen last van en soms weken wel.
Het kan dus echt zijn dat de verkoper niet wist dat er drift was.
Ik heb een release date switch met een extra set joycons en een pro controller. Alleen de joycons van de switch zelf hebben mij last van drift. Maar niet altijd. Soms heb ik er maanden geen last van en soms weken wel.
ah dat is fijn, heb ik zelf ook geprobeerd maar hielp niet.Aschtra schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:24:
Mijn drift was opgelost met herkalibratie
Playstation 5
ja inderdaad zou zeker kunnen hoorRollieBollie schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:21:
Drift is een lastig probleem.
Playstation 5
Ik heb een soort van Ifixit set van de Hornbach ooit gekocht, zit tot nu toe alles in wat ik nodig had, alleen de NES kreeg ik er niet mee openen omdat die schroevendraaien niet diep genoeg kwam.L23 schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:13:
[...]
Leuk idee, maar werkte bij mij maar een week en toen ging het weer driften. En ik ga er vanuit dat de meeste mensen toch niet de juiste schroevendraaier in huis hebben om de Joy-cons open te maken. Moet je die nog kopen dan kan je er net zo goed vervangende joysticks bij bestellen.
Als je het aandurft kun je de Switch zelf repareren met een replacement setje. Dit zijn niet duur.Stylze schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:14:
Je hebt ook sets met HALL controllers, dan heb je helemaal geen risico meer voor controller drift.
https://www.amazon.nl/Vep...-Thumbstick/dp/B07S61YG4D
[ Voor 3% gewijzigd door CR2032 op 26-11-2023 17:32 ]
Verwijderd
Ben weer even tegen de voordelen van 'fysieke games' aangelopen met in het bijzonder, wat als de verkoper een foutje maakt en een game bijna een week te vroeg naar je opstuurt voor release. Bedankt voor de 'oopsie' THQ Nordiq Webstore met in dit geval Gothic II Complete Edition voor de Switch. 
Hoewel het een oude game is in een nieuw jasje, is de Switch port echt heel goed geslaagd! Alleen een beetje aan de prijzige kant. Ik zou eerlijk gezegd wachten tot de game 20 euro is...maar hij is nu al afgeprijsd als pre-order voor 23.99 en met wat gouden coins kan je daar wel wat vanaf halen. Wel echt een beetje janky en ouderwets, maar qua besturing heel leuk gelukt!
Hoewel het een oude game is in een nieuw jasje, is de Switch port echt heel goed geslaagd! Alleen een beetje aan de prijzige kant. Ik zou eerlijk gezegd wachten tot de game 20 euro is...maar hij is nu al afgeprijsd als pre-order voor 23.99 en met wat gouden coins kan je daar wel wat vanaf halen. Wel echt een beetje janky en ouderwets, maar qua besturing heel leuk gelukt!
kan ik mijn gouden punten ook inwisselen als ik een online abonnement pak? of is dat alleen bij spellen?
Als ik het goed lees wel.Farabi schreef op maandag 27 november 2023 @ 09:25:
kan ik mijn gouden punten ook inwisselen als ik een online abonnement pak? of is dat alleen bij spellen?
"Gold Points can be used toward purchase of eligible Nintendo Switch digital games, DLC, Nintendo Switch Game Vouchers, and Nintendo Switch Online memberships, excluding certain passes, automatic renewals for passes and Nintendo Switch Online memberships, in-game items, and virtual currency."
https://my.nintendo.com/about_gold_point
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 27-11-2023 10:23 ]
Ja dat kan. Tijdje geleden mijn Nintendo Online verlengt via de eshop en daar kon ik netjes mijn punten inleveren voor korting.Farabi schreef op maandag 27 november 2023 @ 09:25:
Ik zie nu ook dat er al automatisch een screenprotector bij de switch Oled in de box is aangebracht op het scherm door nintendo. Wat een topservice is dit, loop altijd zo te kloten met die screenprotectors, keek er nu alweer tegen op, zouden ze ook standaard bij alle telefoons moeten doen imo:)
Heb de switch even kort aangezet om alvast mario kart te installeren zodat zoontje meteen aan de slag kan en zelf ook even een paar rondjes gereden uiteraard, wat een upgrade vergeleken met de oude switch zeg. Deze switch voelt een stuk solider en meer premium en de batterij lijkt ook wel 10 keer zo goed, maar dat is misschien ook logisch met een nieuwe model natuurlijk dat zal na gebruik wel wat afnemen. Ben vooral onder de indruk van het scherm waar de kleuren van het scherm spatten pff wou eigenlijk nog wel even doorspelen maar moet weer aan het werk, vanavond inpakken en dan een week wachten op mijn zoontjes verjaardag.
Heb de switch even kort aangezet om alvast mario kart te installeren zodat zoontje meteen aan de slag kan en zelf ook even een paar rondjes gereden uiteraard, wat een upgrade vergeleken met de oude switch zeg. Deze switch voelt een stuk solider en meer premium en de batterij lijkt ook wel 10 keer zo goed, maar dat is misschien ook logisch met een nieuwe model natuurlijk dat zal na gebruik wel wat afnemen. Ben vooral onder de indruk van het scherm waar de kleuren van het scherm spatten pff wou eigenlijk nog wel even doorspelen maar moet weer aan het werk, vanavond inpakken en dan een week wachten op mijn zoontjes verjaardag.
Playstation 5
Heb de Mario red editie, maar volgens mij zit daar geen protector op?
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik vermoed dat jij een gebruikt retour model hebt ontvangen. Er zit standaard geen screen protector op.Stylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:40:
Ik zie nu ook dat er al automatisch een screenprotector bij de switch Oled in de box is aangebracht op het scherm door nintendo. Wat een topservice is dit, loop altijd zo te kloten met die screenprotectors, keek er nu alweer tegen op, zouden ze ook standaard bij alle telefoons moeten doen imo:)
Ik heb de mario kart 8 bundel, zat nog in seal dus denk geen retour?
deze om precies te zijn: https://www.bol.com/nl/nl...F1bb8EBYNEgA.5_8.9.Banner
Staat ook aangegeven zie ik nu daar op de website:
Screen protector
De Mario Kart 8 Deluxe Nintendo Switch OLED heeft een scherm van glas. Hierdoor is de kans groter om krasjes te krijgen op je scherm dan bij de normale Switch. Natuurlijk heeft Nintendo hier rekening mee gehouden en wordt de Nintendo Switch OLED standaard geleverd met een screen protector, verwijder deze dus niet!
Screen protector
De Mario Kart 8 Deluxe Nintendo Switch OLED heeft een scherm van glas. Hierdoor is de kans groter om krasjes te krijgen op je scherm dan bij de normale Switch. Natuurlijk heeft Nintendo hier rekening mee gehouden en wordt de Nintendo Switch OLED standaard geleverd met een screen protector, verwijder deze dus niet!
[ Voor 44% gewijzigd door Stylze op 27-11-2023 13:08 ]
Playstation 5
Dit laagje is geen screenprotector, je kunt dit niet verwijderen of vervangen als er krassen op zitten. Het is een filmlaagje, wat op het scherm zit omdat de OLED een glazen scherm heeft. Mocht je het apparaat laten vallen en het scherm gaat kapot, dan is de filmlaag bedoeld om te voorkomen dat er scherpe stukken loskomen/uitsteken. Als je graag een screenprotector wil, moet je deze hier dus overheen plakken zodat je hem kan vervangen bij krassen of beschadigingen.Stylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:40:
Wat voor seal zat er op dan? Zover ik weet zijn Nintendo Switch console dozen nieuw nooit geseald, maar ken deze Mario Kart 8 bundel niet.Stylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:06:
Ik heb de mario kart 8 bundel, zat nog in seal dus denk geen retour?
Verder zit er een laagje op het scherm, maar dat is geen screenprotector. Maar het is mij niet duidelijk of het hier daadwerkelijk om een screenprotector gaat. Als het wel een screenprotector is dan wordt die er niet standaard op gezet.
Jullie maken mij wel onzeker nu haha, ik zal door bol.com toch niet opgelicht worden na het marktplaats fiascoL23 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:09:
[...]
Wat voor seal zat er op dan? Zover ik weet zijn Nintendo Switch console dozen nieuw nooit geseald, maar ken deze Mario Kart 8 bundel niet.
Verder zit er een laagje op het scherm, maar dat is geen screenprotector. Maar het is mij niet duidelijk of het hier daadwerkelijk om een screenprotector gaat. Als het wel een screenprotector is dan wordt die er niet standaard op gezet.
Thanks voor de reacties in ieder geval zou zonde zijn als er geen protector op blijkt te zitten en er zitten over een paar weken al krassen op.
Iemand anders hier toevallig met de Mario Kart 8 Oled bundel die dit weet? Zou wel een rare fout zijn van Bol.com als ze het zelfs apart erbij vermelden, dan moet je toch wel zeker van je zaak zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Stylze op 27-11-2023 13:16 ]
Playstation 5
Probeer dan even een foto te maken want ik ben nu ook wel benieuwdStylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:13:
[...]
Jullie maken mij wel onzeker nu haha, ik zal door bol.com toch niet opgelicht worden na het marktplaats fiascoMaarja als er alleen een screenprotector op moet dan fix ik dat nog wel, maar dacht zelf net ook wel echt een screenprotector erop de voelen maar zo is checken als ik thuis ben.
Thanks voor de reacties in ieder geval zou zonde zijn als er geen protector op blijkt te zitten en er zitten over een paar weken al krassen op.
Iemand anders hier toevallig met de Mario Kart 8 Oled bundel die dit weet? Zou wel een rare fout zijn van Bol.com als ze het zelfs apart erbij vermelden, dan moet je toch wel zeker van je zaak zijn.
Ik heb dezelfde bundel bij MediaMarkt gehaald vorige week en daar zit (naar mijn weten) geen screenprotector op.
Glas krast juist minder snel dan plastic. Zoals evil_lemon zegt zit er een laagje op tegen glasscherven. Ik zou het per definitie geen screenprotector noemen als het niet te verwijderen is, dan is het een onderdeel van het scherm zelf.Stylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:06:
Screen protector
Of een screenprotector aan te raden is moet je maar ff kijken. Ik heb zelf deze van iVoler:
https://www.amazon.nl/-/e...nstallation/dp/B09B4MJ9H3
De extra bescherming geeft iets meer geruststelling, maar ik denk dat ik zonder de screenprotector ook nog geen krassen op het scherm had gehad.
Ik zie trouwens dat Bol.com dat screenprotector verhaal bij alle switch Oled bundels heeft staan haha toch wel schandalig als dit dan niet erop blijkt te zitten. Ik voelde wel echt een randje waarvan ik dacht dat het een protector was maar ik heb er niet aan lopen trekken. Zal vanmiddag proberen of die er echt af kan en hier een update plaatsen.
Playstation 5
In ieder geval goed dat je er niet aan hebt lopen trekken, dat kwam voor toen het OLED model net op de markt was, daarom ook de waarschuwingStylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:25:
Ik zie trouwens dat Bol.com dat screenprotector verhaal bij alle switch Oled bundels heeft staan haha toch wel schandalig als dit dan niet erop blijkt te zitten. Ik voelde wel echt een randje waarvan ik dacht dat het een protector was maar ik heb er niet aan lopen trekken. Zal vanmiddag proberen of die er echt af kan en hier een update plaatsen.
Ben echt heel voorzichtig als je eraan gaat lopen pulken, want als het de screenfilm is die ik bedoel, en geen losse protector, dan kun je je scherm beschadigen als je hem lostrekt (als je wil weten hoe dat eruit ziet, Google even snel wat artikelen of video's erover, toen de OLED net op de markt kwam ging dat vaker mis zoals hierboven als gezegd)Stylze schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:25:
Klopt hoor. Er zit geen screenprotector op de Oled.L23 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:24:
[...]
Glas krast juist minder snel dan plastic. Zoals evil_lemon zegt zit er een laagje op tegen glasscherven. Ik zou het per definitie geen screenprotector noemen als het niet te verwijderen is, dan is het een onderdeel van het scherm zelf.
Of een screenprotector aan te raden is moet je maar ff kijken. Ik heb zelf deze van iVoler:
https://www.amazon.nl/-/e...nstallation/dp/B09B4MJ9H3
De extra bescherming geeft iets meer geruststelling, maar ik denk dat ik zonder de screenprotector ook nog geen krassen op het scherm had gehad.
Ik heb denk ik wel 5 Switches thuis (gehad) en ik ben uitermate voorzichtig met mijn spullen. Ik heb op de V1/V2 versies (plasticscherm) wel gehad dat er links en rechtsonder sporen zaten. Niet op het scherm want daar zat een screenprotector op, maar op de zwarte rand om het scherm heen. Die dock was de boosdoener (terwijl ik mijn Swicht uitermate voorzichtig in de dock zet altijd).
Bij de OLED modellen hebben ze volgens mij iets aangepast, want daar zie ik het niet.
Een beetje off-topic maar via HBO Max kun je naar de film Detective Pikachu kijken. Een leuke voorbereiding op het spel?
Dit weekend een nieuw Tetris 99 evenement:
En in het weekend van 15 december is er een Tetrix 99 x Super Mario Wonder thema te unlocken.
En in het weekend van 15 december is er een Tetrix 99 x Super Mario Wonder thema te unlocken.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Lijkt inderdaad geen screen protecter op de Switch te zitten zoals jullie allemaal al zeiden, bij Bol.com bedoelde zij op de website met de screenprotector denk ik toch het beschermlaagje wat je er niet af kan krijgen, daardoor raakte ik ook in de war want het voelt wel aan alsof er een screenprotector opzit door dat randje.
Eindstand: Tempered glass besteld en dat gaat weer lekker kloten worden om die erop krijgen, wel die 4 stuks besteld die werden aanbevolen hier zodat ik het een paar keer kan proberen mocht het mis gaan, wat waarschijnlijk (uit ervaring) meerdere keren gaat gebeuren haha.
Lijkt me toch wel verstandig om dat erop te zetten ondanks het berschermlaagje van Nintendo zelf gezien die niet te vervangen is?
Update: Bol.com heeft me trouwens excuses aangeboden en een cadeaubon van 10 euro gegeven voor een screenprotector, terwijl ik niet een vergoeding had gevraagd, alleen even bericht gestuurd dat het wat onduidelijk op de website staat, wel netjes van ze. Heb alleen al screenprotector bij Amazon besteld inmiddels:)
Eindstand: Tempered glass besteld en dat gaat weer lekker kloten worden om die erop krijgen, wel die 4 stuks besteld die werden aanbevolen hier zodat ik het een paar keer kan proberen mocht het mis gaan, wat waarschijnlijk (uit ervaring) meerdere keren gaat gebeuren haha.
Lijkt me toch wel verstandig om dat erop te zetten ondanks het berschermlaagje van Nintendo zelf gezien die niet te vervangen is?
Update: Bol.com heeft me trouwens excuses aangeboden en een cadeaubon van 10 euro gegeven voor een screenprotector, terwijl ik niet een vergoeding had gevraagd, alleen even bericht gestuurd dat het wat onduidelijk op de website staat, wel netjes van ze. Heb alleen al screenprotector bij Amazon besteld inmiddels:)
[ Voor 26% gewijzigd door Stylze op 28-11-2023 13:56 ]
Playstation 5
ik heb zelf geen screen protector op mijn OLED. Mijn gewone Switch heeft dit wel. Ik merk dat ik me enorm stoor aan de extra reflecties die dit veroorzaakt wanneer je buiten de Switch gebruikt, dus bij de OLED zo gelaten. Er zijn helaas weinig screen protectors die ook anti-glare zijn.Stylze schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:11:
Lijkt inderdaad geen screen protecter op de Switch te zitten zoals jullie allemaal al zeiden, bij Bol.com bedoelde zij op de website met de screenprotector denk ik toch het beschermlaagje wat je er niet af kan krijgen, daardoor raakte ik ook in de war want het voelt wel aan alsof er een screenprotector opzit door dat randje.
Het zijn 4 stuks, maar er zit ook een frame bij die het een stuk makkelijker maakt. Ik denk dat het bij de tweede poging perfect zit.Stylze schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:11:
Lijkt me geen probleem, screenprotector is vrij makkelijk weer te verwijderen.
F-Zero 99 krijgt een Classic Race mode update deze week. De game blijft de komende tijd kleine updates krijgen.
Zelf zou ik wel graag een offline mode zien of dat ze eindelijk eens F-Zero: Maximum Velocity uitbrengen voor de Game Boy Advance Online app.
https://www.nintendolife....assic-race-mode-this-week
Zelf zou ik wel graag een offline mode zien of dat ze eindelijk eens F-Zero: Maximum Velocity uitbrengen voor de Game Boy Advance Online app.
https://www.nintendolife....assic-race-mode-this-week
Komt pas in 2025
DECAPOLICE is uitgesteld naar ergens in 2024.
[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 29-11-2023 18:41 ]
Mijn probleem van vastgelopen Switch na een dag in stand-by staan heb ik gevonden. Moet nog even verder kijken, maar ligt vermoedelijk aan mijn Wi-Fi Access Point. Zonder die verbinding blijft hij nu dagen lang prima in stand-by staan en komt daar dan netjes uit.
Heb al wat meer kleine gekke dingetjes gehad met mijn Wi-Fi de laatste tijd en ga mijn AP vervangen, zal het daarna zeker weten.
Had al de andere dock en lader geprobeerd, maar dat mocht niet baten, toen bedacht ik mij dat het nog wel eens aan de Wi-Fi kon liggen. Heel fijn, want het was echt super vervelend, vooral met Lego City Undercover, dat start zo traag op.
Heb al wat meer kleine gekke dingetjes gehad met mijn Wi-Fi de laatste tijd en ga mijn AP vervangen, zal het daarna zeker weten.
Had al de andere dock en lader geprobeerd, maar dat mocht niet baten, toen bedacht ik mij dat het nog wel eens aan de Wi-Fi kon liggen. Heel fijn, want het was echt super vervelend, vooral met Lego City Undercover, dat start zo traag op.
Batman: Arkham Knight is het laatste deel van de Batman: Arkham Trilogy.
[ Voor 24% gewijzigd door L23 op 01-12-2023 07:49 ]
Suika Game (aka Watermelon Game)
Het is een nieuwe Japanse puzzelgame en het verkoopt als een dolle voor de Switch.
Lijkt simpel, is dat niet.
https://gonintendo.com/co...-4-million-sold-worldwide
Het is een nieuwe Japanse puzzelgame en het verkoopt als een dolle voor de Switch.
Lijkt simpel, is dat niet.
https://gonintendo.com/co...-4-million-sold-worldwide
[ Voor 119% gewijzigd door CR2032 op 04-12-2023 16:16 ]
Er zijn nieuwe afbeeldingsstukjes om de feestdagen te vieren! Afbeeldingen zijn beschikbaar tot 26 december. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.
Donkey Kong Country parkzone aangekondigd voor Nintendo World in het Universal Park Japan.
Breakdown van GameXplain
Breakdown van GameXplain
[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 05-12-2023 17:17 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Fijn dat ze ondertussen zo ver zitten met de bouw dat men nu 2024 kan garanderen. Een bezoekje aan USJ staat al even op mijn verlanglijstje.Zerora schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:15:
Donkey Kong Country parkzone aangekondigd voor Nintendo World in het Universal Park Japan.
Breakdown van GameXplain
[YouTube: Donkey Kong Country SNW Trailer REVEALED (Dixie Confirmed!!) + Opening Spring 2024 @ USJ!]
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 05-12-2023 18:01 ]
Om hier op verder te borduren:L23 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:15:
[YouTube: Batman Arkham Knight Switch Technical Performance Review!]
Batman: Arkham Knight is het laatste deel van de Batman: Arkham Trilogy.
[YouTube: Batman: Arkham Trilogy Nintendo Switch Performance Review!]
Tekst vind je op Eurogamer als je geen video wilt kijken.
Nu was Arkham Knight altijd al een game met vrij slechte optimalisatie...
A Highland Song, die afgelopen maand tijdens de Indie World werd getoond, is nu verkrijgbaar in de eShop.
RE: Twitch stopt vanaf 31 januari 2024 met Nintendo Switch-app
Misschien vond Nintendo de (woord)combinatie "Nintendo Twitch" niet zo leuk.
Misschien vond Nintendo de (woord)combinatie "Nintendo Twitch" niet zo leuk.
[ Voor 5% gewijzigd door NetAmp op 07-12-2023 13:49 . Reden: just kidding ]
Nu kijk ik even vanuit mijn oogpunt, voor mij persoonlijk op de Switch geen gemist, want zelf ermee kunnen streamen gaat al helaas niet, en daarom gebruik ik de app op de Switch ook niet. Op de Xbox en Playstation gebruik ik hem wel omdat ik vaker met die app doe streamen.NetAmp schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:21:
RE: Twitch stopt vanaf 31 januari 2024 met Nintendo Switch-app
Misschien vond Nintendo de combinatie "Nintendo Twitch" niet zo leuk.![]()
![]()
Nieuwe Pokemon trailer voor The Hidden Treasure: Area Zero DLC:
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 07-12-2023 15:25 ]
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/f9xvtraCiIluhqZEyz7by87b.jpg?f=fotoalbum_large)