De laatste Smash Bros. amiibo heeft een release datum: 16 februari.

Vanaf januari zullen er ook meerdere nieuwe spirit events aan Smash toegevoegd worden

1080 Snowboarding en Harvest Moon zijn nu beschikbaar voor de mensen met toegang tot de N64 app. 1080 is toch wel een beetje een klassieker :)

Ook aangekondigd: deze heel cool er uit ziende metroidvania game

Tales of Kenzera is de eerste game van Surgent Studios. Ben benieuwd.

[ Voor 42% gewijzigd door JackAvery op 08-12-2023 06:24 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7W5MoGS55MwZZXOpi1V5RAExyx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LcM66j5Y9lM5FYM4xevnPxo8.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:11
Hogwarts Legacy Switch trailer

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
De Suika game oftewel de Watermelon game die momenteel vrij populair is, is dit weekend gratis op proef te spelen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Zerora schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:17:
De Suika game oftewel de Watermelon game die momenteel vrij populair is, is dit weekend gratis op proef te spelen.
Lol, een gratis weekend voor een game van 2,99 euro. :o

Het is een leuk spel voor even tussendoor en je bent zo een uur verder. Twee watermeloenen is hier nog steeds niet gelukt. :|
Inderdaad wel verslavend die Suika Game. Leuk om even gratis uit te kunnen proberen. Niet het type game wat ik normaal op de Switch speel.

• Zerora
Fortnite LEGO is ook voor de Switch verkrijgbaar voor wie het zich afvroeg. Leuke gratis Minecraft-clone die veel beter is dan ik had verwacht moet ik zeggen.

https://www.nintendo.com/...cts/lego-fortnite-switch/

• Zerora
The Royal Edition bevat de basisgame, 5 content uitbreidingen en een HD sound pack. Als ie voor dezelfde prijs als de andere platformen verschijnt, kunnen we een bedrag van 30 euro (misschien max. 40 euro) verwachten.

Verwijderd

Durf Hogwarts niet aan te schaffen, fortnite lagt al zo erg.. of mn Switch is aan zn einde

Hebben meer mensen last van dat sommige games het best wel moeilijk hebben?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2023 23:37 . Reden: sorry ]

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2023 @ 23:31:
Durf Hogwarts niet aan te schaffen, fortnite lagt al zo erg.. of mn Switch is aan zn einde

Fortnite niet gespeeld, Hogwarts geen lag ervaren terwijl ik dat wel heel erg had bij Pokemon. Denk eerder dat het aan de spellen ligt dan aan de Switch eerlijk gezegd.
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2023 @ 23:31:

Dat een (weliswaar krachtige) mobiele chip uit 2015 niet elke game die eigenlijk ontwikkeld zijn voor krachtigere platformen perfect zal kunnen spelen, is toch niet zo vreemd. Aan jezelf om te beslissen of bij sommige games de gemaakte compromissen voor jou acceptabel zijn of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 11-12-2023 07:30 ]

• EstiematiesEnzo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik vroeg me af of er een lijst is met online games met "matchmaking". Heb sinds een jaar een switch en ik word een beetje krankzinnig van het feit dat het niet staat aangegeven in de nintendo store. Heb geen tijd om online vrienden te zoeken om iets te spelen...

Tweede vraag, er zit geen microfoon ingebouwd in de switch controller (joycons)?, support nintendo uberhaupt voice communicatie in online games?.

Ben een beetje op het punt om mijn switch te verkopen en voor een playstation te gaan :/... begin me ook enorm te irriteren aan slecht geoptimaliseerde games. Laatst XIII gekocht, niet te spelen gewoon.. de nieuwe dragon quest monsters dark prince is ook niet te doen..

• Hann1BaL
  • Laatst online: 06-11 10:50

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

EstiematiesEnzo schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:44:
Ik vroeg me af of er een lijst is met online games met "matchmaking". Heb sinds een jaar een switch en ik word een beetje krankzinnig van het feit dat het niet staat aangegeven in de nintendo store. Heb geen tijd om online vrienden te zoeken om iets te spelen...

Tweede vraag, er zit geen microfoon ingebouwd in de switch controller (joycons)?, support nintendo uberhaupt voice communicatie in online games?.

Ben een beetje op het punt om mijn switch te verkopen en voor een playstation te gaan :/... begin me ook enorm te irriteren aan slecht geoptimaliseerde games. Laatst XIII gekocht, niet te spelen gewoon.. de nieuwe dragon quest monsters dark prince is ook niet te doen..
Is het niet zo dat Nintendo een beetje stelt dat je de mobiele app moet gebruiken om met vrienden voice communicatie te doen? De controllers hebben het niet ingebouwd en dat is ook niets iets wat Nintendo ooit heeft gezegd.

Playstations en XboX’s zijn meer voor community online spelen. Dat is geen geheim. Ik heb de switch ook meer voor SP of voor Mario Kart tegen familie en dan gaat er gewoon een ipad met facetime aan :)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

De remake van XIII is op elke console slecht te spelen. Spel is gewoon enorm slecht ‘opnieuw gemaakt’
JackAvery schreef op maandag 11 december 2023 @ 07:28:
[...]
[YouTube: Hogwarts Legacy - Nintendo Switch Review - Massive Downgrades... But Does It Work?]

[Video: Hogwarts Legacy Nintendo Switch Technical Performance Review!]

[...]

Dat een (weliswaar krachtige) mobiele chip uit 2015 niet elke game die eigenlijk ontwikkeld zijn voor krachtigere platformen perfect zal kunnen spelen, is toch niet zo vreemd. Aan jezelf om te beslissen of bij sommige games de gemaakte compromissen voor jou acceptabel zijn of niet.
Inderdaad aan de hand van video reviews zelf beslissen of bij sommige games de gemaakte compromissen acceptabel zijn. Dit is voor iedereen anders. Zelf verwacht ik me prima te vermaken met Hogwarts Legacy als het gaat om performance (fps en resolutie). Persoonlijk lijken mij de vele en lange laadtijden het grootste probleem van Hogwarts Legacy op de Switch spelen.

@Bombvis Hoe ervaar jij de laadtijden?

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
L23 schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:43:
[...]

Inderdaad aan de hand van video reviews zelf beslissen of bij sommige games de gemaakte compromissen acceptabel zijn. Dit is voor iedereen anders. Zelf verwacht ik me prima te vermaken met Hogwarts Legacy als het gaat om performance (fps en resolutie). Persoonlijk lijken mij de vele en lange laadtijden het grootste probleem van Hogwarts Legacy op de Switch spelen.

@Bombvis Hoe ervaar jij de laadtijden?
Ik heb het spel toevallig zaterdag uitgespeeld, ik ergerde mij er niet aan. Heb wel volledig in handheld mode gespeeld, maar dat lijkt mij niet uit te maken voor de laadtijden. Ze zijn ook verdeeld in twee soorten: de ene keer krijg je echt een laadscherm (fast travelling of vanuit Hogwarts <-> buitenwereld <-> Hogsmeade), soms is het wachten tot een deur open gaat (vooral in Hogwarts). Waar ik mij later wel aan ergerde waren de laadschermen in Hogsmeade om een huis binnen/buiten te gaan. Je bent 5 tellen in zo'n huisje, daar had ik liever de Hogwarts-oplossing gezien.

Denk dat je bij laadschermen met zo'n 15-30 tellen rekening moet houden, bij een andere soort is het 5 tellen.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:51
In dit topic is FC 24 volgens mij niet echt populair (de meesten hebben hiervoor denk ik wel een andere console). In de UK verkoopt dit spel zeer goed: https://www.nintendolife....-fc-24-scores-another-win
Wij hebben FC 24 sinds de Sint in huis. Al een paar keer zelf gespeeld, maar ook samen, en het speelt veel fijner dan de voorgangers (op de Switch). De oudste is erg blij dat hij nu FUT kan spelen.
Dit weekend een nieuw Tetris 99 evenement:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• meesje
Gisteren in een impulsieve bui Disney Illusion Island besteld. De grafische stijl vind ik schitterend. In alle filmpjes zie ik continu meerdere spelers. Ik vraag me nu eigenlijk af of dit spel ook leuk is in single player. Het lijkt alsof de kracht juist multi player is. Hebben jullie dit spel al gespeeld?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20
meesje schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:14:
Gisteren in een impulsieve bui Disney Illusion Island besteld. De grafische stijl vind ik schitterend. In alle filmpjes zie ik continu meerdere spelers. Ik vraag me nu eigenlijk af of dit spel ook leuk is in single player. Het lijkt alsof de kracht juist multi player is. Hebben jullie dit spel al gespeeld?
De Disney Metroidvania. Heb hem toen gekocht en op vakantie met zijn drieën gespeeld. Lijkt me dat je er in je eentje niet moeilijker doorheen komt. Je kunt elkaar helpen zonder problemen, maar is vooral door lompe acties van mensen of noobs. :+

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
edit. al duidelijk.

[ Voor 111% gewijzigd door Farabi op 12-12-2023 14:19 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20
Net de Sora Amiibo gekocht via de Nintendo store. Nou ja, pre order.
Mochten er anderen geïnteresseerd zijn.

• Farabi
  • Niet online
edit. ook al gevonden. sorry!

[ Voor 90% gewijzigd door Farabi op 12-12-2023 14:28 ]

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 11:47
Hann1BaL schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:48:
[...]

Is het niet zo dat Nintendo een beetje stelt dat je de mobiele app moet gebruiken om met vrienden voice communicatie te doen? De controllers hebben het niet ingebouwd en dat is ook niets iets wat Nintendo ooit heeft gezegd.

Playstations en XboX’s zijn meer voor community online spelen. Dat is geen geheim. Ik heb de switch ook meer voor SP of voor Mario Kart tegen familie en dan gaat er gewoon een ipad met facetime aan :)
Voor Voice chat in Animal Crossing en Splatoon 2 kon je inderdaad de Nintendo Switch online app gebruiken en via je telefoon met elkaar communiceren.
Het vervelende hier aan is wel dat zodra je bij Animal Crossing de wereld verliet dat je dan ook meteen niet meer in Voice chat zat terwijl je soms bijvoorbeeld even snel iets wou doen in je eigen wereld.

Als het goed is werkt de Splatoon 3 voice chat vergelijkbaar aan die voor Splatoon 2 waarbij je een lobby aan kan maken met vrienden/spelers uit vorige potjes waarmee je communiceert via voice en dan in de app apart het voice gedeelte moet joinen maar deze functionaliteit heb ik eigenlijk niet gebruikt aangezien ik niet met vrienden speelde.

Zo ver ik weet is er verder geen Voice chat in nintendo games maar wellicht is er nog wel wat bij gekomen.

Ondanks dat voice chat niet ingebouwd zit kan je in Super Smash Bros Ultimate prima gematched worden met spelers van jou skill level. Ook bij Mario Kart 8 Deluxe kun je vreemden joinen voor een potje karten waarbij je beperkte text prompts hebt om te communiceren.

Verder heb je matchmaking in Splatoon 2 en 3 met een vorm van voice chat via de app zoals hierboven beschreven.

Edit:
Als je Arms nog op de kop kan tikken dan heeft die ook nog online matchmaking alleen is het spel een beetje op de achtergrond geraakt dus wellicht is het lastig om een match te vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door Lecros op 12-12-2023 15:47 ]

Lecros schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:41:
Als je Arms nog op de kop kan tikken dan heeft die ook nog online matchmaking alleen is het spel een beetje op de achtergrond geraakt dus wellicht is het lastig om een match te vinden.
Arms is toch gewoon nog steeds nieuw te koop? Alleen jammer dat het spel fysiek nooit in de aanbieding is.

• Farabi
  • Niet online
jammer dat je een authenticator-app nodig hebt om je account 2-staps te beveiligen. verbaast me nog steeds dat je geen mogelijkheid krijgt om een code naar je email of telefoon toe gestuurd te krijgen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
Farabi schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:58:
jammer dat je een authenticator-app nodig hebt om je account 2-staps te beveiligen. verbaast me nog steeds dat je geen mogelijkheid krijgt om een code naar je email of telefoon toe gestuurd te krijgen.
Over het algemeen is een app dan veiliger.

Ik gebruik het, maar mijn probleem is (specifiek met Nintendo) is dat iedere keer als ik van telefoon wissel, ik 2FA moet uitzetten en daarna inschakelen op een nieuw toestel.

Met alle andere diensten gaat dit een stuk gemakkelijker.

meerdere apps uitgeprobeerd met hetzelfde resultaat, Nintendo weigert de code van een nieuw toestel te accepteren tenzij ik het bovenstaande volg.

Verder geen issues mee overigens.
Mizgala28 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 17:48:
Ik gebruik het, maar mijn probleem is (specifiek met Nintendo) is dat iedere keer als ik van telefoon wissel, ik 2FA moet uitzetten en daarna inschakelen op een nieuw toestel.
Je kunt gewoon de QR-code backuppen en die opnieuw inscannen in een authenticator-app op je nieuwe toestel.

• Mizgala28
RayNbow schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:34:
[...]

Je kunt gewoon de QR-code backuppen en die opnieuw inscannen in een authenticator-app op je nieuwe toestel.
Die tip kreeg ik vaker te horen, maar hier heeft het nooit gewerkt.

Opzich geen ramp, eens in de 2 jaar 5 minuten eraan spenderen, maar het blijft apart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJsCbCNDGIXVBvSBBB615dLSLZ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/395sRFpPjJCgMc3wDJTFk7EF.png?f=fotoalbum_large

Iets teveel Fallout Shelter gespeeld :P Maar is meer een game voor tussendoor. Nier: Automata vond ik erg tof begin dit jaar en rond de zomer veel Sonic Origins gespeeld.

• Farabi
  • Niet online
Is er iets nieuws? Kon het niet precies volgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 13-12-2023 20:13 ]

Farabi schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:12:
[...]

Is er iets nieuws? Kon het niet precies volgen.
Wat kon je niet precies volgen? Er is niks nieuws, het is een filmpje van alle 96 circuits.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:38
Hier is mijn jaar overzicht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHSk0B69c_XKUgHPDyaS6m3bEfk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oFO82SgYHo1KgK6uqceULZLX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXzwnxczS7iFSzP4amJQf5asHiw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fwrOzLFPSaRZAsPfTIs9jzRi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nPRTeRetf9bqGHJojHTWJX72rU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5nBwwOMionn4QrQT3sChW7Vk.jpg?f=fotoalbum_tile

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Zerora
Vanaf vandaag kun je Palia spelen op de Nintendo Switch. Voor al je Palia discussies en vragen, is er het onderstaande topic:

[PC/Switch] Palia - Massive Multiplayer Community Sim Game

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 07:45
Mizgala28 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 17:48:
[...]

Over het algemeen is een app dan veiliger.

Met alle andere diensten gaat dit een stuk gemakkelijker.

meerdere apps uitgeprobeerd met hetzelfde resultaat, Nintendo weigert de code van een nieuw toestel te accepteren tenzij ik het bovenstaande volg.

Verder geen issues mee overigens.
Ik heb hier bij mijn weten geen problemen mee gehad bij mijn toestelwissel. Ik gebruik de Microsoft Authenticator, die dat spul gewoon koppelt op je MS account en er ook backups van op je OneDrive kan zetten.

• Mizgala28
Seal64 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 14:35:
[...]

Ik heb hier bij mijn weten geen problemen mee gehad bij mijn toestelwissel. Ik gebruik de Microsoft Authenticator, die dat spul gewoon koppelt op je MS account en er ook backups van op je OneDrive kan zetten.
Bij mij werkt dat dus niet (backup staat gewoon aan), de MS Authentificator maakt netjes een backup en alles wordt overgezet naar nieuwe telefoon, maar de codes die de nieuwe telefoon genereert (specifiek voor Nintendo, andere diensten hebben daar geen last van) worden niet geaccepteerd (wel met de oude telefoon, of als ik 2FA uitschakel en opnieuw instel voor de nieuwe telefoon)

En hetzelfde probleem bij mijn partner (die gebruikt Google Authentificator)

en voordat ik MS Authentificator hiervoor ging gebruiken, had ik meerdere andere uitgetest met hetzelfde resultaat, ook Google Authentificator dus

Ik heb mij destijds ook rot gezocht online waarom het mis gaat, en ik vond vrijwel niks erover (slechts een handjevol mensen met hetzelfde issue maar zonder oplossing)

En zoals ik al zei, ik vind het geen ramp gezien hoe vaak ik het moet doen maar het blijft apart dat dit gebeurt, want ondertussen ben ik bij de 4de telefoon aangekomen, en ik moest dit opnieuw doen.

Het voor mij meer een principe kwestie dan een probleem, ik heb het opgegeven om erachter te komen waarom, maar in het begin wou ik weten wat de reden is dat het bij zoveel mensen prima werkt, maar niet bij ons + de handvol mensen die ik online vond met hetzelfde probleem.

Ligt overigens ook niet aan het OS, qua Android heb ik dit op versies 9 tot en met 14 meegemaakt, en ook op iOS (toen ik een iPhone had) was het niet anders.

Maar in het kort, het werkt verder en die eens in de +/- 2 jaar dat ik het moet doen kan ik mee leven.

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 21:11

NvM

Ik zit eigenlijk stiekem te wachten tot Pikmin 4 digitaal in de sale komt rond Kerst. Als ik kijk op Deku Deals zie ik niet dat andere AA-titels van Nintendo in december digitaal in de aanbieding waren voorgaande jaren. Ik acht de kans dus klein. Als jullie met mij meekijken in de glazen bol, wat denken jullie? Komt Pikmin 4 misschien nog digitaal in de aanbieding?

• meesje
Gratis DLC voor Disney Illusion Island. Als het goed is, ligt het spel morgen bij mij in de bus. Ik ben benieuwd. Het spel schijnt redelijk makkelijk te zijn. Dus helemaal geschikt voor mij. :)

• Transportman
  • Laatst online: 10-11 07:11
NvM schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:18:
Ik zit eigenlijk stiekem te wachten tot Pikmin 4 digitaal in de sale komt rond Kerst. Als ik kijk op Deku Deals zie ik niet dat andere AA-titels van Nintendo in december digitaal in de aanbieding waren voorgaande jaren. Ik acht de kans dus klein. Als jullie met mij meekijken in de glazen bol, wat denken jullie? Komt Pikmin 4 misschien nog digitaal in de aanbieding?
Nee, Nintendo first party titels komen pas na enkele jaren in de aanbieding, en zelfs dan is het een zeldzaamheid.

• Ike.
  • Niet online
NvM schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:18:
Zelfs toen de stekker uit de Nintendo 3DS eShop ging koos Nintendo er voor om geen enkel first party spel goedkoper te maken! Het is voordeliger om een tweedehands exemplaar te kopen van Pikmin 4 dan het spel digitaal in de aanbieding te kopen 8)7

• Superbeagle
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:55

Superbeagle

Always smile

De TS lezen in Darkmode is niet bepaald een pretje. Meer mensen hier last van?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLm1Kcbo-Kr9j5KQt2hR_10n0pg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QbAW1IRfZaLTb8rtpEnOao0.jpg?f=fotoalbum_large

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:26
Hoe vind je je jaaroverzicht?

Ik krijg de volgende melding terwijl ik echt 300 uren erin heb zitten:
Unable to Display Content
A Nintendo Account with a certain amount of play activity logged on Nintendo Switch is necessary to enjoy this content.

[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 14-12-2023 19:05 ]

• Ike.
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:02:
[...]

A Nintendo Account with a certain amount of play activity logged on Nintendo Switch is necessary to enjoy this content.
Kan dacht ik ook zijn dat je een bepaalde privacy instelling aan hebt staan waardoor Nintendo je data niet mag gebruiken voor dit soort dingen.

• Linksquest
Megupe schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:02:
[...]

Eentje op mijn Discord server had hef zelfde probleem, geen idee wat het precies kan zijn.

• meesje
De eerste twee zijn voor rekening van de oudste. De 9 uren voor Fenyx zijn voor mijn rekening. :) Ik heb dit spel serieus een kans gegeven, maar ik merkte dat ik met zo’n open wereld spel snel zoekende ben. De eerste paar opdrachten lukken nog wel, maar op een gegeven moment vind ik het te weids. Ik hou het wel bij 2D/2,5D platform games. Dat is meer mijn ding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qWcnW7UMV6x_bPW6-hM2gwIFUM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGfrxeIz5hD4hTMdYphB3Sa6.jpg?f=fotoalbum_large
Het is demo tijd - eShop link:

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 15-12-2023 11:13 ]

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:08
Zit een bug/het ontbreken van een animatie in Mario Kart 8 viel me op, als je de toeter/hoorn gebruikt en dan Diddy kong ziet 'schrikken' ontbreekt er een onderlichaam :D

[ Voor 10% gewijzigd door rudyman85 op 15-12-2023 08:25 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Linksquest schreef op donderdag 14 december 2023 @ 23:04:
[...]

Eentje op mijn Discord server had hef zelfde probleem, geen idee wat het precies kan zijn.
WEllicht een van de security settings, ik had alles uitstaan. Ik heb nu analytics op "allowed" gezet.
Effect uiteraard pas over 1 jaar 8)7

• Linksquest
Megupe schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:57:
[...]

WEllicht een van de security settings, ik had alles uitstaan. Ik heb nu analytics op "allowed" gezet.
Effect uiteraard pas over 1 jaar 8)7
Dan ben ik benieuwd naar jouw scoren volgend jaar.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
meesje schreef op donderdag 14 december 2023 @ 23:15:
De eerste twee zijn voor rekening van de oudste. De 9 uren voor Fenyx zijn voor mijn rekening. :) Ik heb dit spel serieus een kans gegeven, maar ik merkte dat ik met zo’n open wereld spel snel zoekende ben. De eerste paar opdrachten lukken nog wel, maar op een gegeven moment vind ik het te weids. Ik hou het wel bij 2D/2,5D platform games. Dat is meer mijn ding.

[Afbeelding]
69 uur in Fifa? Ik dacht dat deze Fifa zoveel problemen heeft op de Switch?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:18
Redax schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:38:
[...]

Denk dat hij met oudste 1 van zijn kids bedoelt, mijn zoontje speelt ook fifa op de Switch terwijl hij het ook eerst op ps5 had gespeeld en vind het even leuk op de Switch haha. Ik erger me kapot aan die graphics en lag bij Switch versie van EA FC, kinderen zijn niet zo moeilijk als wij zure volwassenen :+

Playstation 5

• meesje
Redax schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:38:
[...]

Zowel Fifa20 (had ie eerst) als Fifa23 geven geen problemen op de Switch. Natuurlijk grafisch niet top, maar voor hem (ons) wel prima. We hebben geen andere console in huis. Ik denk dat dat scheelt. :)
Nu heeft hij FC 24. Ik had daarover een keer ergens gelezen dat deze vaak crashte. Zelf hebben we dat niet ervaren. Zelfs een online FUT wedstrijd doet het. Wellicht zijn er sinds het begin wat verbeteringen doorgevoerd. Bij eerste keer aanzetten moest er aardig wat binnen gehaald worden.
FC 24 loopt natuurlijk achter tov de grote jongens. Maar tov 23 vind ik het dat het er flink op vooruit is gegaan. Sowieso leuk dat FUT beschikbaar is.
En het wordt natuurlijk een collectors item, want Feyenoord in de Champions League. :)
Mystery Dungeon fans opgelet: nieuwe trailer van Shiren 6.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:53
Yeah. Gisteren Pikmin 1 + 2 fysiek gekocht. Had ze al voor de GameCube, maar Pikmin 2 Japanse versie. Wilde hem al in Pal kopen, maar met de huidige prijzen doe ik dat niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fpz9eg9hGF3EdYnlOlV16cX0aE4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rz9rNAQ4audL5ho1MC0sU0Z3.jpg?f=fotoalbum_large

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:34
Gistermiddag ‘Super Mario Bros. Wonder’ uit mogen spelen met mijn zoontje van 4 (bijna 5 jaar oud!) en wat was dat een heerlijk avontuur! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBpNJmWh6cKHoR_HXbfUj1_-NiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrNRBiCetnHSRZeqVtG7iIL6.jpg?f=fotoalbum_large

We willen graag door naar een volgend avontuur, dus kwam ik uit op ‘Kirby Return to Dreamland Deluxe’. Deze staat inmiddels in de bestelling. 8)

Oh, en voor mijzelf heb je zojuist ‘Good job!’ gekocht. Lijkt me heerlijk mindless fun! :D

Van een Nederlandse studio. :)

Oh, en hierbij mijn Wrapped:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ag-A-p2ugy9a3wNMr_Da4gX-cWk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7V8xmUb7Yimoc6U3oFwbfcdt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 16-12-2023 17:07 ]

RollieBollie schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:24:
Yeah. Gisteren Pikmin 1 + 2 fysiek gekocht. Had ze al voor de GameCube, maar Pikmin 2 Japanse versie. Wilde hem al in Pal kopen, maar met de huidige prijzen doe ik dat niet meer.

[Afbeelding]
Leuke collectie. Lijkt mij ook wel tof om ze alle 3 fysiek te hebben. Welk deel is je favoriet?
Prince of Persia: The Lost Crown ziet er tof uit en lijkt uitstekend te draaien op de Nintendo Switch.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8gig5KYGZc6QBpaxlp7pA-f5Uw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmS37B9Dr36TcnZGftxamcVV.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn overzicht van dit jaar is niet zo heel bijzonder. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 18:55:
[Afbeelding]

Mijn overzicht van dit jaar is niet zo heel bijzonder. :P
Eigenlijk maar 2 games gespeeld :P Wel hele toffe games.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
Yonix schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:55:
Gistermiddag ‘Super Mario Bros. Wonder’ uit mogen spelen met mijn zoontje van 4 (bijna 5 jaar oud!) en wat was dat een heerlijk avontuur! :D

[Afbeelding]

We willen graag door naar een volgend avontuur, dus kwam ik uit op ‘Kirby Return to Dreamland Deluxe’. Deze staat inmiddels in de bestelling. 8)

Oh, en voor mijzelf heb je zojuist ‘Good job!’ gekocht. Lijkt me heerlijk mindless fun! :D

[YouTube: Good Job! - Launch trailer (Nintendo Switch)]

Van een Nederlandse studio. :)

Oh, en hierbij mijn Wrapped:
[Afbeelding]
Hoe goed waren de moeilijke levels te doen voor je zoontje? Ik denk er over na om Wonder als kerstcadeau voor mijn neefje van 5 te geven maar bepaalde levels zien er behoorlijk lastig uit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Yonix
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:40:
[...]

Hoe goed waren de moeilijke levels te doen voor je zoontje? Ik denk er over na om Wonder als kerstcadeau voor mijn neefje van 5 te geven maar bepaalde levels zien er behoorlijk lastig uit.
Die zijn ook heel lastig, daarom speelde we altijd met zijn tweeën en hij als Yoshi (die geen schade kan krijgen).

• Zerora
Nintendo heeft gisteren een demo uitgebracht van Another Code Recollection voor wie daar interesse in heeft.

• RollieBollie
L23 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:01:
[...]

Leuke collectie. Lijkt mij ook wel tof om ze alle 3 fysiek te hebben. Welk deel is je favoriet?
Mijn top 5...
  1. Pikmin 4
  2. Pikmin 3
  3. Pikmin 2
  4. Pikmin
  5. Hey! Pikmin
Pikmin 1 vind ik eigenlijk te kort als je de game kent. Toen deze op de GameCube uitkwam was ik er weken mee bezig, maar nu heb ik deze vrijdag rond een uur of 10:00 gestart en zaterdag rond 15:00 kwamen de credits na ongeveer 15 uur spelen.

Pikmin 2 maakt het wat leuker vanwege de 2 captains en iets meer soorten Pikmin.

Pikmin 3 laat echt zien dat er grote verbetering in gameplay zit.

Pikmin 4 heeft de leukste omgevingen, lieve puppy, de vele soorten Pikmin en de extra missies maken het compleet.

Hey! Pikmin wil ik het eigenlijk niet over hebben. ;)

Pikmin Bloom heb ik niet gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PkidSfMGK3zJejOUSoS40LQVCH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R9XGJESjq1wMVpVvHWsCJzpY.jpg?f=fotoalbum_large
Tsja. Dat was wel te verwachten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqKSvXONVBc5ci0x_LBiyeJHjuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERSiORRJHOZ6OTWdnLg8rnw2.jpg?f=fotoalbum_large

• Yonix
RollieBollie schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:03:
[...]

Mijn top 5...
  1. Pikmin 4
  2. Pikmin 3
  3. Pikmin 2
  4. Pikmin
  5. Hey! Pikmin
Pikmin 1 vind ik eigenlijk te kort als je de game kent. Toen deze op de GameCube uitkwam was ik er weken mee bezig, maar nu heb ik deze vrijdag rond een uur of 10:00 gestart en zaterdag rond 15:00 kwamen de credits na ongeveer 15 uur spelen.

Pikmin 2 maakt het wat leuker vanwege de 2 captains en iets meer soorten Pikmin.

Pikmin 3 laat echt zien dat er grote verbetering in gameplay zit.

Pikmin 4 heeft de leukste omgevingen, lieve puppy, de vele soorten Pikmin en de extra missies maken het compleet.

Hey! Pikmin wil ik het eigenlijk niet over hebben. ;)

Pikmin Bloom heb ik niet gespeeld.

[Afbeelding]
Tsja. Dat was wel te verwachten
[Afbeelding]
Allejezus wat een speeltijd! Hoe dan? :D

• RollieBollie
Yonix schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:05:
[...]

Allejezus wat een speeltijd! Hoe dan? :D
(Te) weinig slapen. ;)

En tussen werktijd als ik wacht op werk (werk op helpdesk) ook gamen. :D

[ Voor 17% gewijzigd door RollieBollie op 17-12-2023 08:09 ]

• Superbeagle
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:55

Superbeagle

Always smile

RollieBollie schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:08:
[...]

(Te) weinig slapen. ;)

En tussen werktijd als ik wacht op werk (werk op helpdesk) ook gamen. :D
Nou snap ik de reden achter die lange wachttijden bij de helpdesk…

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

BoGu5

hmmmz

Dat is gewoon een werkjaar aan gametijd. Nice.

request.getCookies();

• RollieBollie
BoGu5 schreef op zondag 17 december 2023 @ 14:08:
Dat is gewoon een werkjaar aan gametijd. Nice.
Helaas geeft Nintendo geen salaris. 😂

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-11 12:14
Metroid Prime remaster Switch
Ik zie er geen appart topic van. Heb net gekeken bij zowel shooters als bij adventure games maar nee niks. Ook nog via de forum zoek optie gezocht, zag alleen een Metroid Other M post. Dan maar zo.

Audio visueel prachtige update
Toen dit spel uit kwam, wat ging daar een hype aan vooraf zeg. Lang naar uit gekeken en gekocht op dag één. Grafisch geweld op je scherm. Zoveel reviews waren onder de indruk van de regen druppeltjes op je hem in Tallon Overworld. Toen ik daar gisteren aan kwam moest ik meteen denken aan het enthousiasme daarover in de reviews.

En audio visueel is het ook goed mee gegaan naar 2023. Ja er zijn kartels, onder andere zichtbaar in de cutscene richting het ruimte schip. Maar de textures zijn over het algemeen duidelijk een stuk mooier. De presentatie/ level design was al prachtig maar komt nu nog beter tot zijn recht. De muziek, daar zou ik een apart verhaal voor kunnen schrijven. Ik houd het maar bij "episch" niet voor niks dat de nummers van de Original Soundtrack heel vaak voorbij komen op muziek streams zoals Nintendo Radio en Video Game Radio.

Strafen!!!!!!!!
Wat een genot om nu eindelijk op zij te kunnen lopen terwijl je schiet. Timesplitters 2 liet het al zien op de Nintendo Gamecube maar NIntendo had toen zo zijn eigen ideëen. Ik weet nog dat het ze het toen ook "geen shooter" wilde noemen. Vooral een adventure/ actie game. Nou ik vind het veel fijner om dit als "shooter" te spelen. Ik weet dat het op de Nintendo gamecube ook erop was aangepast. Tegenstanders waren vaak relatief sloom en je had het auto aim systeem, maar toch. Nee ik vond het maar niks toen. Nu gelukkig veel beter.

Scannen, ik heb een minpunt gevonden
En dit scannen, nouja dat is wellicht mijn persoonlijke minpunt. Wat een ander kan dit anders beleven. Er is gewoon teveel om te scannen, en ik vind het scannen niet inuitief werken. Allereerst vind ik het eigenlijk al niet zo leuk dat je overal maar moet kijken of er een blokje is dat je kan scannen. Ik vind ook dat als je eenmaal met de scanner erop gericht zit je gewoon de schiet trigger moet gebruiken. Gisteren herhaaldelijk de schietknop gebruikt en dan is je scanner weer weg. Vermoeiend.... Ik vond het scannen op de Gamecube al snel maar niks dat is dus ook niet veranderd.

Komende weken maar zien hoe ver ik kom. Heb 'm geleend van een vriend van mij. Sowieso van plan om te spelen tot Phandorea (oid) drifts/ sneeuw gebied. De muziek die daar wordt afgespeeld is voor mij al een sterke prikkel om er weer eens naartoe te gaan.

Voorlopige beoordeling: sterke remaster, maar zeker niet perfect ;-)

• Pascalishier
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-09 10:02
Hey Allen,

Ik zit er over na te denken een switch te kopen. Zeker voor de ring fit, een mooi voornemen voor het nieuwe jaar.

Maar wat denken jullie, is het nog verstandig er een te kopen? Of toch beter nog een jaartje wachten op de opvolger?

Het liefste zou ik er ook op kunnen surfen, zoals op een tablet, maar dat gaat niet op de gewone Switch, zou de nieuwe versie dit wel gaan ondersteunen?

Ik hoor graag jullie gedachten :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:54
Valt geen antwoord op te geven eigenlijk. We weten niet of die opvolger 2024 komt en al helemaal niet of je erop kunt surfen.
Pascalishier schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 23:04:
Het liefste zou ik er ook op kunnen surfen, zoals op een tablet, maar dat gaat niet op de gewone Switch, zou de nieuwe versie dit wel gaan ondersteunen?
Op de huidige Switch zit wel een verborgen browser, maar die is bedoeld voor de eShop en dingen als inloggen op openbare WiFi-hotspots. De ingebouwde browser heeft verder JIT uitgeschakeld vanwege beveiligingsredenen, wat als gevolg heeft dat elke pagina dat afhankelijk van JavaScript is een stuk trager reageert. Vanwege dezelfde beveiligingsredenen is de kans klein dat Nintendo in de Switch-opvolger een browser beschikbaar stelt.

• Ike.
  • Niet online

Een internet browser op een spelcomputer maakt het risico op het hacken/ illegale spellen spelen een héél stuk groter dus ik denk dat browsers niet meer zullen worden toegevoegd.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
Hey Allen,

Ik zit er over na te denken een switch te kopen. Zeker voor de ring fit, een mooi voornemen voor het nieuwe jaar.

Maar wat denken jullie, is het nog verstandig er een te kopen? Of toch beter nog een jaartje wachten op de opvolger?

Ligt er aan of je je goede voornemen bij voorbaat al niet wilt halen, of toch nog de illusie hebt om er iets mee te doen 😉

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:13
Hey Allen,

Het glazen-bol-topic kun je hier vinden:
[Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:26
Heb een kleine geleden de Mario red oled gekocht. Met Mario wonder , en online super Mario u, deluxr
Eigenlijk dus voor maar 3 of hooguit 4 spellen…. Wellicht nog wat indie games

Heb gewacht tot evt goede aanbiedingen met black vrijdag, , maar dat bleef zoals te verwachten uit.. Dus de red oled gekocht. Kan niet tegen 2 verschillende kleuren joycons.
Hobby kost geld, Geen moment spijt, gehad.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:08
Als kerstcadeau de Switch Oled Mario editie gekocht. Goeie aanbieding bij de Mediamarkt dus kon m niet laten liggen.

Nog aanraders voor spellen voor twee jongens van 7 en 4? Ik ga sowieso nog even kijken voor een leuke Mario die ook onder de boom gaat.

• Ike.
  • Niet online
TinusXIII schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:28:
Als kerstcadeau de Switch Oled Mario editie gekocht. Goeie aanbieding bij de Mediamarkt dus kon m niet laten liggen.

Nog aanraders voor spellen voor twee jongens van 7 en 4? Ik ga sowieso nog even kijken voor een leuke Mario die ook onder de boom gaat.
Alle Mario spellen (behalve Mario Strikers :+ )
Yoshi's Crafted World
Kirby en de Vergeten Wereld
Disney Illusion Island
Spyro
Captain Toad
Minecraft / Fortnite?
Hey Allen,

Gezien je mooie voornemen om gebruik te gaan maken van Ring Fit Adventure lijkt het mij verstandiger om er nu een te kopen. Kijk naast Ring Fit Adventure ook of er nu genoeg andere games zijn die je aanspreken. Is dat het geval dan lijkt het me zonde om een jaartje te wachten. Ik zou het gewoon kopen als je er nu behoefte aan hebt. De games die er nu zijn kan je de komende jaren ook nog blijven spelen. De opvolger zal weer sneller en beter zijn, maar verwacht niet dat het plezier ook zoveel beter gaat zijn dat het uitstellen van dit plezier de moeite waard gaat zijn. En is het nieuwste van het nieuwste moeten hebben van belang dan kan je de Switch altijd nog weer verkopen als de opvolger uit is.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22
Ike. schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:42:
[...]

Alle Mario spellen (behalve Mario Strikers :+ )
Yoshi's Crafted World
Kirby en de Vergeten Wereld
Disney Illusion Island
Spyro
Captain Toad
Minecraft / Fortnite?
Is Strikers op de Switch niet leuk?
Staat namelijk op m'n shortlist van games die nog gekocht moeten worden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35

Rhapsody

In Metal We Trust

Jan_V schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:38:
[...]

Je kunt de demo proberen om daarachter te komen.

Persoonlijk vind ik dat strikers teveel de focus op online spelen heeft.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Ike.
  • Niet online
Jan_V schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:38:
[...]

Ik heb het even geprobeerd. Ik vond het veel te chaotisch en snapte er niks van :+.

• Zerora

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 05:01
De Lego spelletjes zijn momenteel GIGANTISCH afgeprijsd. Aangezien er veel nieuwe Switch gebruikers zijn misschien wel een leuke tip.
Vind persoonlijk Harry Potter HEEL leuk…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Ike.
  • Niet online
Serena schreef op donderdag 21 december 2023 @ 07:43:
De Lego spelletjes zijn momenteel GIGANTISCH afgeprijsd. Aangezien er veel nieuwe Switch gebruikers zijn misschien wel een leuke tip.
Vind persoonlijk Harry Potter HEEL leuk…
Deze week begonnen met LEGO Builder's Journey. Leuk spelletje, niet echt geschikt voor (kleine) kinderen denk ik (niet duidelijk wat ze moeten doen, kort spel).

Originele prijs van €19,99 is te hoog omdat je er vrij snel doorheen bent. Nu tijdelijk €4,99

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:52

Oxigeon

En zo is dat!

Heb ik het goed dat Lego city undercover de must have op de switch is? De gta voor kids?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Ike.
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:58:
Heb ik het goed dat Lego city undercover de must have op de switch is? De gta voor kids?

• Transportman
  • Laatst online: 10-11 07:11
Hey Allen,

Aangezien Nintendo nog niets heeft aangekondigd, weet niemand wat de opvolger precies gaat zijn, of het een echte opvolger gaat zijn of weer iets anders, of die backwards compatible gaat zijn en welke functies het allemaal gaat hebben, of wanneer die uit gaat komen.

Als het je alleen om Ring Fit gaat als voornemen van het nieuwe jaar, dan zou ik zeggen, wacht lekker en vul je voornemen om meer te bewegen op een andere manier in. Wil je ook andere games gaan spelen die nu beschikbaar zijn voor de Switch, dan val je je er zeker geen buil aan om er nu een te kopen. Zelfs als Nintendo begin volgend jaar een opvolger aankondigt, zal het waarschijnlijk nog maanden duren voordat die daadwerkelijk uitkomt, en in die tijd kan je dan toch al prima plezier hebben van de huidige Switch.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
@Oxigeon absoluut. Performance is niet top. Maar erg leuke verhalende game in een open wereld.

Knap dat ze deze game alsnog werkend hebben gekregen op de Nintendo Switch. De game was bijna 3 jaar geleden aangekondigd voor de Switch en daarna was het lange tijd stil.
Deze video is enkel voor de tweakers hier met een interesse in het technische functioneren van de eShop en zijn toekomst. Het gaat voornamelijk over de architectuur van de back-end en de transitie hiervan naar microservices. Verder spreekt men over de organisatie van hun engineering en hoe ze hun IDP (internal development platform) in functie van ondersteuning van hun eShop ontwikkelaars gebouwd hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door JackAvery op 22-12-2023 07:09 ]

• Yonix
Eerder deze week met mijn zoontje begonnen aan ‘Kirby’s Return to Dream Land Deluxe’ begonnen, wat een onwijs leuk spel is dat! Een leuke opvolger van ‘Super Mario Broa. Wonder’. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2w2jakzyfTDo2bxznTd5C8dRBCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pzc9YaCKujS7aAW9aRQ7uayL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPgDY-i3h_9F1NGQWF0VOB9-DuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YT9Vz1t3bxNgOMrUIy9OAOYl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c06d2wbpPUVi-cY_yDChD6Z_qro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ykwsDUdrjfxkLz0MJUIEekd8.jpg?f=fotoalbum_large

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:46
Hoi!
Hebben jullie nog leuke tips voor een single player RPG voor op de Switch? Normaliter game ik alleen op de PS5, maar wil af en toe toch ook een handheld proberen.

Mario of zelda games trekken mij niet :-) hogwarts is qua setting ook niet aan mij besteed. hoeft verder ook niet grafisch overweldigend te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door crimby op 23-12-2023 10:36 ]

crimby schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:35:
Hoi!
Hebben jullie nog leuke tips voor een single player RPG voor op de Switch? Normaliter game ik alleen op de PS5, maar wil af en toe toch ook een handheld proberen.

Mario of zelda games trekken mij niet :-) hogwarts is qua setting ook niet aan mij besteed. hoeft verder ook niet grafisch overweldigend te zijn.
Welke games/RPG’s vindt je wel leuk?

Beetje lastig om zo een RPG aan te raden, maar er is keuze genoeg.
Zelf heb ik op de Switch NieR: Automata, Elder Scrolls V: Skyrim en Star Wars Knights of the Old Republic gespeeld.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:46
L23 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 11:05:
[...]

Welke games/RPG’s vindt je wel leuk?

Beetje lastig om zo een RPG aan te raden, maar er is keuze genoeg.
Zelf heb ik op de Switch NieR: Automata, Elder Scrolls V: Skyrim en Star Wars Knights of the Old Republic gespeeld.
Op de PS5 heb ik Elden Ring, RDR2, Final Fantasy, Diablo, Assassins creed, borderlands, ghost of thushima en Destiny 2 gespeeld.
Horizon zero dawn en SW vond ik niks.

Maar dit had ik bewust niet genoemd omdat ik juist ook benieuwd ben naar andere toffe RPG’s die wellicht enkel voor Switch zijn.
crimby schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 11:11:
[...]

Op de PS5 heb ik Elden Ring, RDR2, Final Fantasy, Diablo, Assassins creed, borderlands, ghost of thushima en Destiny 2 gespeeld.
Horizon zero dawn en SW vond ik niks.

Maar dit had ik bewust niet genoemd omdat ik juist ook benieuwd ben naar andere toffe RPG’s die wellicht enkel voor Switch zijn.
Golf Story, Xenoblade Chronicles series, Fire Emblem series, Pokemon.
Pagina: 1 ... 237 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic