Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:00

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

doomin schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:42:
Vraagje over de Huawei Appgallery, zijn apps die ik daarin vind specifiek gemaakt voor Huawei telefoons of zijn deze identiek aan de Play Store apps?

Is het bijvoorbeeld beter om snapchat uit de Play Store te downloaden of uit de Appgallery?
Ik heb nog geen verschil gemerkt, download ze dus liever uit de play store.
Google voert volgens mij meer controlle's uit dan Huawei...

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
kaasszje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:51:
[...]

Apps zijn identiek.
Een ontwikkelaar kan er voor kiezen om zijn werk in de playstore of elders aan te bieden of beiden natuurlijk.
Wie meer of minder controle uitoefend is niet aantoonbaar.

[ Voor 60% gewijzigd door Amadeus1966 op 06-06-2020 05:45 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
kaasszje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:51:
[...]

Voert Google contolles uit ja? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00
@doomin zijn exact dezelfde apps, aleen de store is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesis1650
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 21:23
Amadeus1966 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 00:07:
[...]

In het verleden werden bepaalde updates inderdaad eerst naar de providers gestuurd zodat zij het eea eerst nog eens uitvoerig konden testen en natuurlijk tevens voorzien van hun eigen bral en logo's.
Volgens mij is dat al een hele tijd al niet meer zo en wordt het gewoon gepushed vanaf de eigen servers.
Net als de vorige updates van dit toestel.
Zou raar zijn als ze het nu ineens wel weer via verschillende providers lieten lopen.

Kost alleen maar onnodig tijd, geld en bespaard veel ergernissen......en klachten.

Maar zoals eerder al gezegd, we wachten stiekem af.
Zou dit misschien iets te maken hebben met de provider waar de telefoon oorspronkelijk is verstrekt?
Ik kan mij namelijk herinneren dat ik oot een "Vodafone Provisioning update" via de Software Update binnen heb gekregen.
Via een Tele2 en KPN SIM kwam zo'n update (bij mij iig) niet binnen.
Dit was toen ook de reden dat ik niet in aanmerking kwam voor de 10.0 Beta.
Na Factory Install heb ik expres deze update niet geïnstalleerd en kwam ik in 1x door bij de Beta app...

Tenzij dit ondertussen is veranderd denk ik dat Huawei toch op een of andere manier ziet wat voor telefoon je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell123
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19-08 14:54
In verschillende reviews lees en zie ik dat de P30 bij foto's met weinig licht een gloed (blauw/groen) over de foto's heeft. Wat is jullie ervaring?
Zijn er nog forumleden die recent de P30 hebben aangeschaft, hoe bevalt dat?

Ik vraag het omdat ik opzoek ben naar een nieuwe telefoon. Daartoe heb ik ook een post gemaakt op Aankoopadvies (Nieuwe telefoon: P30, S10 of S20). Als je vanwege mijn post nog tips/adviezen hebt, plaats die vooral!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Mitchell123 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:27:
In verschillende reviews lees en zie ik dat de P30 bij foto's met weinig licht een gloed (blauw/groen) over de foto's heeft. Wat is jullie ervaring?

Ik vraag het omdat ik opzoek ben naar een nieuwe telefoon. Daartoe heb ik ook een post gemaakt op Aankoopadvies (Nieuwe telefoon: P30, S10 of S20). Als je vanwege mijn post nog tips/adviezen hebt, plaats die vooral!
Dat zie ik alleen iets terug in nachtmodus. Maar vergis je niet, met nachtmodus zie je op de foto meer dan je met het blote oog kunt zien.

Dit is een voorbeeld van een foto die gemaakt is toen ik nog amper kon zien in onze achtertuin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8VFi4p14uNYmsLI9fBF-w1HfWmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dycvkclkaoU1ptWS3T2mBrAb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Mitchell123 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:27:

Ik heb vorige week de P30 Pro aangeschaft. Is dat recent genoeg? ;)

De reden dat ik deze heb gekocht, is de betere cameramogelijkheden dan de goedkopere versies. Verder is de prijs van de P30 Pro dermate gezakt, dat ik met een geringe aanbetaling bij mijn telecomprovider (T-Mobile) de telefoon toe kon voegen zonder BKR registratie. Bij hun was de prijs van de P30 Pro nog lager dan de laagste prijs in de Tweakers Pricewatch! Dat scheelde nog zo... 50 / 60 euro ongeveer.

Ik ben tot op heden echt super blij met de telefoon. Hij is bloedsnel en erg mooi.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Verkeerde topic.. :(

[ Voor 89% gewijzigd door FastForwardNL op 08-06-2020 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:52

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2IEy7n_8QjWfCvQAj3ZUI6GKaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U3wHjwbcauaQoFCVfb9sckjQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik blijf me toch verbazen over die macro stand van dit toestel. Hoewel ik :r van Android, de camera op dit toestel is geweldig voor een telefoon!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Mother_Goozz schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:59:
[Afbeelding]

Ik blijf me toch verbazen over die macro stand van dit toestel. Hoewel ik :r van Android, de camera op dit toestel is geweldig voor een telefoon!
Ja, ik kan prima met Android overweg dus dat geldt niet voor mij, maar ik heb ook een paar foto's gemaakt waar mensen van staan te kijken.

Ik lag een keer in het begin van de avond kort geleden op een ligbed, maakte een foto van de maan. Mijn buren liet ik het zien, die dachten dat ik ze in de maling nam. Ook van insecten heb ik een paar foto's, met een ander toestel was dat tot recent niet eens mogelijk.

Het enige wat ik wel vervelend vind is soms ruis bij rare belichting. Een vriend die bij mij vlakbij woont heeft paars/roze lampen in huis, dat geeft vrij veel ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:27
Iemand 10.1 al binnen, ik begin ongeduldig te worden🙄

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:25

KL643

beeldaandemuur

izzet3838 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:05:
8)7

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
izzet3838 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:05:
Hm, rold hier net een update binnen.

Ow wacht, dat is messenger.
Sorry, moet je toch nog eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Hier komt net 10.0.0.197 binnen op de P30 Lite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex

codex

Ik zat te kijken naar de features van 10.1, maar het lijkt een beetje gericht op Huawei gebruikers onderling en gebruikers met meerdere Huawei devices. Aangezien de mid-high end markt wordt gedomineerd door andere merken vind ik het persoonlijk een beetje nutteloze toevoegingen.

MeeTime is voor zover ik kan vinden alleen voor Huawei gebruikers onderling, net als Multi-screen collaboration en Huawei Share. De Gallery update is alleen handig als je verschillende Huawei devices gebruikt, waar Google Foto's dan een betere optie is. Zelfde geldt voor Multi Device control panel, dit lijkt gericht op meerdere Huawei devices.

Het enige wat overblijft zijn wat security en performance updates.

edit: Wat @izzet3838 zegt, er zit wel naar het lijkt een full color AOD optie op nu ;)

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 10-06-2020 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

reemprive schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:10:
Ik zat te kijken naar de features van 10.1, maar het lijkt een beetje gericht op Huawei gebruikers onderling en gebruikers met meerdere Huawei devices. Aangezien de mid-high end markt wordt gedomineerd door andere merken vind ik het persoonlijk een beetje nutteloze toevoegingen.

MeeTime is voor zover ik kan vinden alleen voor Huawei gebruikers onderling, net als Multi-screen collaboration en Huawei Share. De Gallery update is alleen handig als je verschillende Huawei devices gebruikt, waar Google Foto's dan een betere optie is. Zelfde geldt voor Multi Device control panel, dit lijkt gericht op meerdere Huawei devices.

Het enige wat overblijft zijn wat security en performance updates.
Kortom, totaal niet spannend en niet iets om naar uit te kijken, laat staan om wakker van te liggen...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
KL643 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:16:
[...]

Kortom, totaal niet spannend en niet iets om naar uit te kijken, laat staan om wakker van te liggen...
Persoonlijk gaat het mij om het nieuwe always on display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

izzet3838 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:17:
[...]

Ieder zijn ding ;)

beeldaandemuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:57
dutchnltweaker schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:07:
[...]

Dus eind juni moet de uitrol klaar zijn, dus ergens deze maand kan je de update verwachten.
@izzet3838 Dus rustig afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:45
izzet3838 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:17:
[...]

Same, lijkt mij wel leuk om dat aan te kunnen passen.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masterhans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 22:14
vuurtjih schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:24:
[...]

Same, lijkt mij wel leuk om dat aan te kunnen passen.
Gisteren de 10.1. 0.123 binnengekregen, paar nieuwe thema´s, betere AOD, andere fingerprint animaties. En de beveiligingsupdate van Mei. Toch blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Masterhans schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:24:
[...]

Gisteren de 10.1. 0.123 binnengekregen, paar nieuwe thema´s, betere AOD, andere fingerprint animaties. En de beveiligingsupdate van Mei. Toch blij mee.
thanks voor de melding.
Hier ondertussen ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterhans
Amadeus1966 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 12:55:
[...]

Dus bevestiging om opnieuw op te starten werkte niet?
Hm
De parameter update op mijn P30 Pro heb ik trouwens ook een paar dagen niet meer. Alvoor de 10.1 update overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Masterhans schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:24:
[...]

Gaat dit over de p30 of de p30 pro versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterhans
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:42:
[...]

Gaat dit over de p30 of de p30 pro versie?
De P30 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42
Vreemd, hier nog niet. Komt misschien doordat ik vodafone heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterhans
martijn k. schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:59:
Vreemd, hier nog niet. Komt misschien doordat ik vodafone heb?
Lijkt me niet, ik heb ook Vodafone... Probeer je via de support app? Zo kwam die bij mij binnen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Masterhans schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:26:
[...]

Lijkt me niet, ik heb ook Vodafone... Probeer je via de support app? Zo kwam die bij mij binnen namelijk.
Heb dit persoonlijk via de support app geprobeerd (heb een p30 pro) en krijg niks binnen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42
Masterhans schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:26:
[...]

Zojuist ook geprobeerd, werkt ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door codex op 10-06-2020 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en de Huawei P30Pro is momenteel wel erg gunstig geprijsd. Ook de camera kwaliteit spreekt mij heel erg aan.

Echter is dit toestel dus al zo,n 1.5 jaar oud? Ik kom van een oneplus 3 en heb hier toch al bijna 4 jaar mee gedaan, de hoop voor een volgend toestel is dus wel dat ik er ook 3 jaar mee verder kan.

Ik hoor allerlei verhalen over google op de huawei, klopt het dat de P30 pro nog wel op android draait? En hoe lang kun je daar nog updates voor verwachten, als ik hem nu zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
@Verwijderd iig nog wel een tijd emiui 10.1 is net uit en android 11 zal er ook voor uitkomen en zal altijd bliven werken.
android 12 durf ik niet te zeggen aangezien daait nog niks van bekent is.

en alle google services zullen gewoon blijven werken op dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:47:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en de Huawei P30Pro is momenteel wel erg gunstig geprijsd. Ook de camera kwaliteit spreekt mij heel erg aan.

Echter is dit toestel dus al zo,n 1.5 jaar oud? Ik kom van een oneplus 3 en heb hier toch al bijna 4 jaar mee gedaan, de hoop voor een volgend toestel is dus wel dat ik er ook 3 jaar mee verder kan.

Ik hoor allerlei verhalen over google op de huawei, klopt het dat de P30 pro nog wel op android draait? En hoe lang kun je daar nog updates voor verwachten, als ik hem nu zou kopen?
Ik zit in dezelfde situatie
Neig ook naar de P30 pro OF de Galaxy S20.

Ik begrijp dat de P30 pro wel de google play store kan blijven gebruiken en de P40 pro niet?
Blijf het apart vinden dat de 40 dit niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

C6DL schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:45:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie
Neig ook naar de P30 pro OF de Galaxy S20.

Ik begrijp dat de P30 pro wel de google play store kan blijven gebruiken en de P40 pro niet?
Blijf het apart vinden dat de 40 dit niet kan doen.
Licenties..
Het is al erg vaak vermeld, maar P30 (Pro) hebben geen hinder van de handelsrestricties.
De P40 (Pro) wel, nieuwe hardware met nieuw te verstrekken licenties.

Ik ben van de Nokia 8 naar de P30 overgestapt en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. P30 Pro vond ik wat te lang.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

@Verwijderd @C6DL Ik heb vorige week het besluit genomen om de P30 Pro te kopen. Hij is nu zo prettig geprijsd, dat je erg veel waar krijgt voor je geld.
Het enige wat ik vervelend vind, is dat je niet kunt rooten. Dan was je namelijk van al dat gezeik af met Android licenties. Gewoon erop zetten wat je wilt.

De telefoon bevalt mij bijzonder goed! Vooralsnog een aanrader. Ennuh... de Play Store werkt prima. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
musiman schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:13:
@Verwijderd @C6DL Ik heb vorige week het besluit genomen om de P30 Pro te kopen. Hij is nu zo prettig geprijsd, dat je erg veel waar krijgt voor je geld.
Het enige wat ik vervelend vind, is dat je niet kunt rooten. Dan was je namelijk van al dat gezeik af met Android licenties. Gewoon erop zetten wat je wilt.

De telefoon bevalt mij bijzonder goed! Vooralsnog een aanrader. Ennuh... de Play Store werkt prima. :)
Inderdaad dat vroeg ik mij dus ook af, ik root al een aantal jaar niet meer, maar als je de p40 zou rooten kun je daar toch gewoon gapps op flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 19:16

MartNL

Waarom zal je de p30 willen rooten?
Alles werkt toch prima. En het blijft ook werken. Het gaat om de nieuwe modelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

izzet3838 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:48:
[...]

Inderdaad dat vroeg ik mij dus ook af, ik root al een aantal jaar niet meer, maar als je de p40 zou rooten kun je daar toch gewoon gapps op flashen.
Helaas is dat niet voldoende om bv alle bank apps te laten werken. Dus mocht je hem kunnen rooten dan nog heb je problemen met bepaalde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

MartNL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:18:
[...]

Waarom zal je de p30 willen rooten?
Alles werkt toch prima. En het blijft ook werken. Het gaat om de nieuwe modelen.
Ik wil graag rooten om 2 redenen.
Ten eerste had ik liever een telefoon gehad met Android One. Ik wilde echter ook een goede camera.
Ten tweede wil ik graag security tools op de telefoon hebben. Bepaalde security tools vereisen root access. (ik werk bij een opleider die gespecialiseerd is in IT security trainingen)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

musiman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:24:
[...]

Ik wil graag rooten om 2 redenen.
Ten eerste had ik liever een telefoon gehad met Android One. Ik wilde echter ook een goede camera.
Ten tweede wil ik graag security tools op de telefoon hebben. Bepaalde security tools vereisen root access. (ik werk bij een opleider die gespecialiseerd is in IT security trainingen)
Dankjewel voor de uitleg. 🙂
Het gaat hem niet worden dat rooten ben ik bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Heb trouwens nog steeds niet de nieuwe update. Nu dacht ik zal het iets te maken hebben omdat ik alle bloatware heb verwijderd?

Zoals bv de Hicare supportapp want ik lees ook dat sommige hem binnen hebben gekregen via die hicare app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
MartNL schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:20:
Heb trouwens nog steeds niet de nieuwe update. Nu dacht ik zal het iets te maken hebben omdat ik alle bloatware heb verwijderd?

Zoals bv de Hicare supportapp want ik lees ook dat sommige hem binnen hebben gekregen via die hicare app.
Al geprobeerd en ook de hisuite programma (via de pc), beide niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
De volgorde van uitrollen is al vaker besproken.
Menig website heeft een prachtig mooi lijstje gemaakt, denk meer voor de klikbait omdat huawei zelf nooit wat loslaat en een bronvermelding ook vaak zeer vaag is of in zijn geheel ontbreekt
De ervaringsdeskundigen hadden al geschreven dat het er alle schijn ervan heeft dat dit at random gebeurt en dat er geen logica of volgorde in zit.
Best wel zonde van al die uitleg.
Persoonlijk denk ik dat het met het weer te maken heeft.
Maar natuurlijk is er niemand die iemand tegenhoud om 100 keer op de softwareupdate knop te tikken en als dan plots de update wel klaarstaat dan ligt dat daar aan en niet aan het feit dat het toeval was.
De eerstvolgende grote uitrol gebeurt sowieso na vanavond 1700 lokale tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL

De Galaxy s20 is toch ook wel een geduchte concurrent hoor :)
Twijfel nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
C6DL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:49:
[...]

Twijfel nog
Hoe groot is het prijsverschil, voor minder dan €100 zou ik de s20 nemen, meer dan 200 de p30 pro, zit je tussenin die 2 bedragen dan wordt het inderdaad moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
izzet3838 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:52:
[...]

Hoe groot is het prijsverschil, voor minder dan €100 zou ik de s20 nemen, meer dan 200 de p30 pro, zit je tussenin die 2 bedragen dan wordt het inderdaad moeilijk.
Me baas betaald, dus mag hem zelf kiezen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
C6DL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Me baas betaald, dus mag hem zelf kiezen :p
Hmm het 120hz scherm van de s20 is veel mooier, die zal ook langer updates krijgen, maar qua foto's/accu is de p30 toch iets beter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

C6DL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:49:
[...]

Twijfel nog
Dat is toch geen vergelijk? Die S20 is veel en veel duurder. Ja, je baas betaalt, maar om nou te zeggen dat de S20 een geduchte concurrent is... De prijs is er ook naar. Ik heb iets van 470 euro voor die P30 pro betaald!

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

martijn k. schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:12:
[...]

Zojuist ook geprobeerd, werkt ook niet helaas.
Via instellingen / update niet bij mij, echter net de Support app gestart, en de update komt binnen.
Eerder vanavond was dat nog niet het geval.

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdm9
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-06-2023
musiman schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:19:
[...]

Ik heb iets van 470 euro voor die P30 pro betaald!
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Murzeltje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:30:
[...]

Via instellingen / update niet bij mij, echter net de Support app gestart, en de update komt binnen.
Eerder vanavond was dat nog niet het geval.
Hier kwam hij ook op deze wijze wel binnen. Eerst via 'normale' update niets, maar via de support app kwam hij alsnog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Bij T-Mobile. Ik heb 'm toegevoegd aan mijn abonnement bij T-Mobile.
Het bedrag kwam om precies te zijn op € 461,69. Hiervan ga ik over 24 maanden 240 Euro afbetalen en de rest is direct betaald. Ik hoefde dus maar 221,69 af te tikken in één keer. :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
pacod schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:50:
[...]

Hier kwam hij ook op deze wijze wel binnen. Eerst via 'normale' update niets, maar via de support app kwam hij alsnog binnen.
Support -> Sneldiensten -> Update?

Of is er een andere geheime manier :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

vuurtjih schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:
[...]

Support -> Sneldiensten -> Update?

Of is er een andere geheime manier :+
Ja die is er, geduld hebben :+

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:54
Ik heb de 10.1 update inmiddels ook binnen op de P30 Pro en geïnstalleerd, af en toe een paar keer achter elkaar op update drukken en hij werd gevonden! Ik merk niet zo heel veel verschil met 10.0 als ik eerlijk ben, telefoon blijft soepel draaien.

Paar dingen die mij zijn opgevallen:

- Quickmenu aan de zijkant dat je erbij kunt vegen wanneer je langer de veeg vasthoudt vind ik maar niks, dus ook uitgeschakeld :)

- Ik heb het idee dat wanneer je de luidspreker aanzet tijdens bellen, het geluid niet zo hard is als voor de update op maximaal volume. Tegenpartij klinkt zachter. Hebben meer mensen hier last van? Als ik wat afspeel via youtube, dan komt er veel harder geluid uit de speakers op max volume.

- De timer die je in kunt stellen in de camera app geldt nu voor alle standaard modi's (foto, selfie en video), deze vind ik wel vrij irritant. Had voor selfie een 2 seconden timer ingesteld staan, maar als je dat nu doet, dan is dit ook actief voor selfie, foto en video. Mogelijk werkt dit ook door in de andere opties, maar heb ik niet geprobeerd. Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn geweest om dit aan te passen, maar deze ontgaat mij helemaal!

Tenslotte nog wat anders: maken jullie gebruik van Youtube Vanced? Ik krijg het niet voor elkaar om deze actief te laten blijven in de achtergrond. Na pakweg 20-30 minuten wordt dit afgesloten, zowel met scherm aan als ook met scherm uit. Zijn hier nog tips voor? Ik heb de batterijoptimalisatie instellingen al op handmatig staan, en bij apps/speciale toegang/batterij optimalisatie uitstaan voor Vanced, maar hij blijft hem dicht gooien na verloop van tijd. Ik moet dit nog even testen met 10.1, maar ik verwacht dat dit geen verschil maar t.o.v 10.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• genesis1650
Bij de gewone update via systeem instellingen krijg ik m niet binnen, hie vaak ik ook op "controleer op updates" druk.
Maar in de Support App staat wel een bolletje bij update... Ben benieuwd hoe lang het duurt tot hij binnen komt... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3t3ImVAZkDzlSLi1mX9iRMS6aY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/piBHXmi3I8tolSOLz1NKSqQV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:55
Als ik daar op klik kom ik volgens mij in het normale "check update" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Door drie rondjes rond de tafel rennen versnel je de updates ook......

Er is al vaker geschreven dat het eea gewoon random is.
Dat was met de eerste udates al en met deze gaat het niks niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Amadeus1966 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:59:
Door drie rondjes rond de tafel rennen versnel je de updates ook......

Er is al vaker geschreven dat het eea gewoon random is.
Dat was met de eerste udates al en met deze gaat het niks niet anders.
Tja die vier rondjes van net hielpen net ook niet..
Nee maar even zonder gekheid, zoals ik al eerder vertelde gebeurt het echt random. En dan kan je de support app zovaak gebruiken als je wil, totdat die update niet klaarstaat voor jouw batch, geen update. De Roadmap gaf aan midden juni tot eind juni kan de uitrol duren voor de p30 serie, dus je kunt blijven vragen wanneer die update komt maat je schiet er niks mee op wetende dat het elk moment kan gebeuren deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
dutchnltweaker schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 23:52:
[...]

Tja die vier rondjes van net hielpen net ook niet..
Nee maar even zonder gekheid, zoals ik al eerder vertelde gebeurt het echt random. En dan kan je de support app zovaak gebruiken als je wil, totdat die update niet klaarstaat voor jouw batch, geen update. De Roadmap gaf aan midden juni tot eind juni kan de uitrol duren voor de p30 serie, dus je kunt blijven vragen wanneer die update komt maat je schiet er niks mee op wetende dat het elk moment kan gebeuren deze maand.
Precies, je kan allerlei dingen gaan verzinnen maar het is toch gewoon wachten tot je beurt.
Het is toch ook onnozel als voor jou de mainstream update niet klaar staat dat je even op een app tikt dat hij er dan wel ineens aankomt zetten.
Dan konden ze net zo goed gelijk beginnen met uitrollen.

De keren dat het gebeurt waren of zijn gewoon toevalstreffers en stond de update al klaar of was net in de achtergrond binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
Ik heb gisteren zelf 10.1 geflashed via de dload methode (usb stick).
Mijn toestel is een maand oud, dus een clean flash was nog niet zo erg.

Flash bestanden zijn te vinden op het XDA forum. De bestanden staan daar sinds gisteren voor de L29 C431 variant.

[ Voor 13% gewijzigd door FastForwardNL op 20-06-2020 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Kan de bestanden op xda niet vinden, heb je een link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Heeft iemand MeeTime kunnen aanzetten? Videocalling wil ik ermee doen. Maar krijg nergens de optie te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Heb de p30 pro ook sinds gisteren en kreeg gedurende de dag allerlei updates en gisteravond ook 10.1.

De al geinstallleerde screen protector, is het wat of beter om deze te vervangen?. Wel top dat deze er al op zit.

Trouwens visueel een erg mooi toestel, de rest moet ik nog ontdekken. Kom van een S9 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
@Sharule heeft de andere partij ook een huawei met meetime aan ?

@migeye ik heb het eraf gehaald en heb de telefoon nu al een jaar zonder screen protector, maar als je bang bent voor krassen en het hindert je niet gewoon lekker laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholdy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04 15:07
Is het redelijk om te denken dat omdat er na één jaar een "New Edition" van de P30 pro is uitgekomen, de software en updates van de normale P30 pro een jaar langer dan normaal worden ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Bartholdy schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:41:
Is het redelijk om te denken dat omdat er na één jaar een "New Edition" van de P30 pro is uitgekomen, de software en updates van de normale P30 pro een jaar langer dan normaal worden ondersteund?
Is geen rare gedachtegang.
Als ze hardwarematig identiek zijn zou dat helemaal geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdm9
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-06-2023
migeye schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:13:
Heb de p30 pro ook sinds gisteren en kreeg gedurende de dag allerlei updates en gisteravond ook 10.1.

De al geinstallleerde screen protector, is het wat of beter om deze te vervangen?. Wel top dat deze er al op zit.

Trouwens visueel een erg mooi toestel, de rest moet ik nog ontdekken. Kom van een S9 af.
Had je hem van belsimpel? Ik wil hem ook bestellen, zag dat hij onder de 500 zat nu daar en bij mobiel.nl

Reden dat ik het vraag Is omdat er bij sommige geen protector op zat. Misschien nieuwe batch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Amadeus1966 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:06:
[...]

Is geen rare gedachtegang.
Als ze hardwarematig identiek zijn zou dat helemaal geen probleem moeten zijn.
Inderdaad nu is de vraag of android 11-12 wel gaan uitkomen met de play services, daarover lijkt nog niet echt een officieel statement te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
izzet3838 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:07:
[...]

Inderdaad nu is de vraag of android 11-12 wel gaan uitkomen met de play services, daarover lijkt nog niet echt een officieel statement te bestaan.
Waarom niet?
De 30 serie heeft gewoon de licenties.
Daarnaast is Trump dan al lang van het toneel verdwenen en is zijn opvolger druk bezig de wereldvrede te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
ja inderdaad 11 is al lang bevestigd 12 durf ik niet te zeggen, maar grote kans dat die ook gewoon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
tvdm9 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 21:19:
[...]

Had je hem van belsimpel? Ik wil hem ook bestellen, zag dat hij onder de 500 zat nu daar en bij mobiel.nl

Reden dat ik het vraag Is omdat er bij sommige geen protector op zat. Misschien nieuwe batch wel?
Via mobiel.nl icm Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Eens voor de grap weer een geprobeerd om te kijken of de EMUI update klaar stond en jawel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/keshYjss2VJClvo5G_XbmZrl5MY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fhjO4TSkxd5fWWgpcSYsaYjr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CU81pL0sKA2lLJGpZOLGMMHzWFM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9FsspdFbiA2ZpjHvw2X4HUDf.jpg?f=user_large

Hebben andere mensen dit ook? ik heb vanaf nu een VoLTE icon naast het Tele2 naam staan en ik zie gsm/WCDMA en LTE optie staan in het kiezen van een netwerk. Dit was eerst 2G/3G/4G (en ja ik weet dat het hetzelfde is maar wel vreemd waarom dit verandert is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Ik kreeg 10.1 ook net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesis1650
dutchnltweaker schreef op maandag 22 juni 2020 @ 17:30:
Update:
[Afbeelding]

Hebben andere mensen dit ook? ik heb vanaf nu een VoLTE icon naast het Tele2 naam staan en ik zie gsm/WCDMA en LTE optie staan in het kiezen van een netwerk. Dit was eerst 2G/3G/4G (en ja ik weet dat het hetzelfde is maar wel vreemd waarom dit verandert is).
VoLTE is Voice Over LTE, dus niet bellen via het standaard GSM netwerk, maar via de dataverbinding.
Ik weet niet of je provider daar nog steeds extra voor mag rekenen, maar voorheen (+/- 2 á 2,5 jaar geleden) was dit wel zo, ben er door m'n werkgever op gewezen. Ivm de extra kosten moest deze optie toen uitgezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
genesis1650 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:04:
[...]

VoLTE is Voice Over LTE, dus niet bellen via het standaard GSM netwerk, maar via de dataverbinding.
Ik weet niet of je provider daar nog steeds extra voor mag rekenen, maar voorheen (+/- 2 á 2,5 jaar geleden) was dit wel zo, ben er door m'n werkgever op gewezen. Ivm de extra kosten moest deze optie toen uitgezet worden.
Uhm ja dat is mij ook bekend, daar gaat het ook niet over..
Over die kosten, dat is allang niet meer zo.
Ik had het er over dat die logo opeens tevoorschijn kwam, 4G bellen (VoLTE) werkte hier altijd maar nu heb ik opeens die logo ook op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:38
Ik heb op dit moment een P20 en kan vanaf 4 juli verlengen bij Tmobile. Ik betaal nu 39 ekkies en de P30 kan ik voor hetzelfde geld scoren met nog dubbele data ook. Ik ga dan van 5gb naar 10gb. Leek me een goede deal.

Ik wilde de vraag stellen hoe het zit met de Google apps maar als ik de meeste reacties lees hebben mensen er wel vertrouwen in dat je in ieder geval het aankomende jaar goed zit?.. Ik zou een 2 jarig abbo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans131257
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-09-2023
Problemen met HiSuite.
Hallo iedereen, ik heb het probleem dat ik geen data vanaf mijn PC naar de telefoon, P30 Lite kan uploaden, in principe heb ik alles zo'n beetje gedaan wat op deze site staat:
https://huaweiadvices.com...t-detecting-phone-issues/
Ik ben geen echte kenner van Android, op het moment is developer mode geactiveerd, in developer mode is USB Debugging mode geactiveerd,(Debug mode when USB is connected) in de normale settings staat nu Allow HiSuite to use HDB uit.
Ik heb al zoveel variaties uitgeprobeerd, natuurlijk herstarten van PC/telefoon, andere USB poort enz.HiSuite er op en af
Ik hoop dat iemand mij stap voor stap kan helpen, ik krijg steeds hetzelfde resultaat, ik verbind de telefoon via USB, HiSuite start op, verteld mij dat er nu iets op mijn telefoon geïnstalleerd gaat worden, ik druk op ok, daarna verschijnt hetzelfde scherm weer met zelfde tekst.
Telefoon is 2 dagen oud, helemaal up to date en HiSuite hetzelfde. EMU 10.0.0 Android 10
Groet Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

poekiepoes12 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:04:
Ik heb op dit moment een P20 en kan vanaf 4 juli verlengen bij Tmobile. Ik betaal nu 39 ekkies en de P30 kan ik voor hetzelfde geld scoren met nog dubbele data ook. Ik ga dan van 5gb naar 10gb. Leek me een goede deal.

Ik wilde de vraag stellen hoe het zit met de Google apps maar als ik de meeste reacties lees hebben mensen er wel vertrouwen in dat je in ieder geval het aankomende jaar goed zit?.. Ik zou een 2 jarig abbo afsluiten.
Wat zijn ekkies?
Je moet dan gewoon rekenen. Wat kost een P30 als je 't bedrag uitsmeert over 2 jaar? (€16,70)Wat voor abonnement kan je dan uitzoeken als je onder de €39 wilt blijven? (€22,30)

Ga je sim only verlengen, of stap je over? (ca €0,50 eraf halen.)

Youfone is grofweg €12 pm voor 10GB en 200 min/SMS, is de betere deal.

De P30 is een prima telefoon.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
poekiepoes12 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:04:

Alle telefoons die nu Google hebben, behouden dat ook. Daar veranderd niks aan.
Alleen nieuwe toestellen zitten zonder. Eventuele upgrades is onduidelijk. Updates blijven wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesis1650
dutchnltweaker schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:40:
[...]

Uhm ja dat is mij ook bekend, daar gaat het ook niet over..
Over die kosten, dat is allang niet meer zo.
Ik had het er over dat die logo opeens tevoorschijn kwam, 4G bellen (VoLTE) werkte hier altijd maar nu heb ik opeens die logo ook op mijn scherm.
Oh excuus, dan heb ik het verkeerd begrepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesis1650
Hans131257 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:38:
Problemen met HiSuite.
Hallo iedereen, ik heb het probleem dat ik geen data vanaf mijn PC naar de telefoon, P30 Lite kan uploaden, in principe heb ik alles zo'n beetje gedaan wat op deze site staat:
https://huaweiadvices.com...t-detecting-phone-issues/
Ik ben geen echte kenner van Android, op het moment is developer mode geactiveerd, in developer mode is USB Debugging mode geactiveerd,(Debug mode when USB is connected) in de normale settings staat nu Allow HiSuite to use HDB uit.
Ik heb al zoveel variaties uitgeprobeerd, natuurlijk herstarten van PC/telefoon, andere USB poort enz.HiSuite er op en af
Ik hoop dat iemand mij stap voor stap kan helpen, ik krijg steeds hetzelfde resultaat, ik verbind de telefoon via USB, HiSuite start op, verteld mij dat er nu iets op mijn telefoon geïnstalleerd gaat worden, ik druk op ok, daarna verschijnt hetzelfde scherm weer met zelfde tekst.
Telefoon is 2 dagen oud, helemaal up to date en HiSuite hetzelfde. EMU 10.0.0 Android 10
Groet Hans
HiSuite heeft bij mij ook nooit vlekkeloos gedraaid.
Programma verwijderen en handmatig via File Transfer optie als je USB aansluit, dan je bestanden copy-pasten blijft de meest betrouwbare oplossing.
Enige nadeel is wel dat je dan geen systeem back-up vanuit HiSuite kan maken (wanneer dit werkt ten minste). Bij mij is de systeem back-up meerdere keren onderbroken omdat de verbinding ineens weg was.
Telefoon was gewoon aangesloten, HiSuite zag 'm ook nog gewoon, alleen de back-up weigerde gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
De P30 Pro van mijn vriendin draait ook al eventjes op 10.1. Ik zag bij haar een VoWiFi icoontje in de statusbalk.
Die ondersteunt mijn P30 Lite nog niet, terwijl die al wel in een update had moeten zitten: https://www.huaweicentral...ure-emui-update-may-2020/
Ik heb versie 10.0.0.197 maar nog geen VoWiFi optie te bekennen.

M'n vriendin en ik hebben allebei KPN.
Iemand anders al VoWiFi op de P30 Lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hier ook nog geen 10.1 update. Toen ik (helaas) over moest stappen van iOS naar Android direct al opgenomen hoe kut Android en het versnipperde update beleid is en probeer me daar niet druk om te maken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Mother_Goozz schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:54:
Hier ook nog geen 10.1 update. Toen ik (helaas) over moest stappen van iOS naar Android direct al opgenomen hoe kut Android en het versnipperde update beleid is en probeer me daar niet druk om te maken _O-
Waarom zou je je er druk om maken. Komt vanzelf :+ .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amadeus1966
Mother_Goozz schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:54:
Tja, het leven is natuurlijk kwalitatief stukken minder met de zwaar verouderde android 10.
Uiteraard ben je nu zwaar gedesillusioneerd en dat is begrijpelijk.
Een diep zwart gat met telkens dat gevoel dat iedereen je voorbij streeft.
Ik herken en erken het gevoel, maar na een aantal therapeutische sessies en een praatgroep ging het bij mij al wat beter.
Ging wel langzaam, maar uiteindelijk was het toch nog goedgekomen.

Uiteindelijk kom je tot het besef dat het leven toch door gaat.
Hoe zwaar en onmogelijk het ook lijkt.

Zo, dat was mijn dagelijkse dosis sarcasme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:55
Amadeus, je kunt ook overdrijven he.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ik de update heb eigenlijk alleen merk dat mijn always on klok nu meer kleurtjes heeft dan alleen wit, de rest van die 4,6GB zal wel op de achtergrond zitten. Maar ik hoef iig niet meer te checken of er een update is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Poesmij schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:36:
[...]

Waarom zou je je er druk om maken. Komt vanzelf :+ .
Wanneer je iOS update beleid gewend bent dan is Android (mijn mening) ronduit slecht. Daarom zei ik al "probeer" me er niet druk om te maken :P
Amadeus1966 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 14:23:
[...]

Tja, het leven is natuurlijk kwalitatief stukken minder met de zwaar verouderde android 10.
Ik herken en erken het gevoel, maar na een aantal therapeutische sessies en een praatgroep ging het bij mij al wat beter.

Ach miss moet je nog wat pillen erbij nemen om terugval te voorkomen, 8)7

Tot tegenstelling van meeste (updates kan me geen reet schelen mensen) vind ik het juist leuk om te verdiepen in wat erbij komt aan functies, software matig aangepakt, beveiliging up to date is enzovoort.

Ik snap dat dit voor sommige mensen moeilijk voor te stellen is, maar er zijn mensen die uitkijken naar updates. Die hun telefoon meer gebruiken dan alleen YouTube, spelletje en camera op auto klik klik klik doen.

#waarzijndeechtetweakersgebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
Amadeus1966 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 14:23:
[...]

Ziet er toch naar uit dat je nog eens langs de praatgroep moet gaan als je zoon verhaal aan gaat halen bij andere mensen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Mother_Goozz schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 15:09:
#waarzijndeechtetweakersgebleven?
Die zijn verhuist naar xda 🤣

Maar je kan 10.1 ook gewoon flashen.

https://forum.xda-develop...g-l09vog-l29-v10-t4032143

En de overtallige apps kan je weer verwijderen met adb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Poesmij schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 15:25:
[...]

Ziet er toch naar uit dat je nog eens langs de praatgroep moet gaan als je zoon verhaal aan gaat halen bij andere mensen.... 8)7
Heel af en toe heb ik een terugval.
En dan kijk ik stiekem even in de window 10 mobile hoekje naar eventuele spannende ontwikkelingen aldaar. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:34
Hoe gaat de Huawei P30 Pro momenteel mee ten opzichte van een nieuwe Onplus8 bijvoorbeeld? Heeft iemand daar ervaring van.

Het is een telefoon die al een jaar oud is natuurlijk.

en nog een andere vraag: hebben jullie allemaal Google Services (Playstore) geinstalleerd, zelf? Ik neem aan , wat ik zie dat dat gewoon te doen is bij dit toestel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MaStar schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:28:
en nog een andere vraag: hebben jullie allemaal Google Services (Playstore) geinstalleerd, zelf? Ik neem aan , wat ik zie dat dat gewoon te doen is bij dit toestel.

Niet om het een of ander, maar lees je wel terug?
Elke 10 posts wordt wel aangegeven dat de Huawei P30 serie gewoon met Google Play services en dus alles wat erbij komt kijken geleverd wordt.
Enige uitzondering is tot nu toe alleen de P40 serie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:34
[quote]Quad schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:29:
[...]

Niet om het een of ander, maar lees je wel terug?
Elke 10 posts wordt wel aangegeven dat de Huawei P30 serie gewoon met Google Play services en dus alles wat erbij komt kijken geleverd wordt.
Enige uitzondering is tot nu toe alleen de P40 serie.
[/quote

Excuus. Ik heb wel het eea gelezen.
Ben vooral benieuwd naar specs mbt bijvoorbeeld de nieuwe OnePlus 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Die kan je gewoon op zo ongeveer elke site vergelijken?

De laatste jaren is er jaar-op-jaar weinig verandering in telefoons. Zeker met de superinflatie van topmodellen is een jaar oud model nemen niet zo'n slecht idee.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:48

Cheezus

Luiaard

Sinds deze week ook in het bezit van een P30. Fijn toestel en de meeste instellingen gauw gevonden/naar eigen smaak ingesteld. Alleen het scherm instellingen ben ik nog niet helemaal uit, de 'normaal' stand is vrij flets terwijl de 'levendig' stand juist te gesatureerd is. Zitten er nog ergens geavanceerde instellingen verstopt om het scherm 'een beetje levendig' te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Heeft iemand een idee hoe die lock timeout uit te schakelen? Ik heb net voor de zoveelste keer na een wandeling een toestel dat ik 28 minuten niet kan gebruiken omdat het is gelocked.
Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?