• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

De Huawei P30 is een indrukwekkende nieuwe Android-smartphone met drie camera’s achterop. Huawei staat bekend om zijn uitstekende foto’s en video’s en met de P30 hoopt het bedrijf de lat nog hoger te leggen. Verder heeft deze telefoon vlotte hardware, een vingerafdrukscanner in het scherm én een koptelefoonaansluiting.

De Huawei P30 Pro is een high-end smartphone met Android 9.0 (Pie) en vier camerasensoren achterop. Daarmee kun je tot wel tien keer inzoomen zonder kwaliteitsverlies in het beeld. De P30 Pro heeft een vingerafdrukscanner onder het scherm, een snelle processor en grote 4200 mAh-accu die zeer snel oplaadt.

Terug naar Inhoudsopgave

Huawei P30 specificaties
Huawei P30 Pro specificaties

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur mij dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.027-03-2019Topic aangemaakt
V1.130-03-2019Kleine aanpassing OP

Terug naar Inhoudsopgave

[Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 30-03-2019 22:36]

• dutchnltweaker
  • Nu online
YouTube: Huawei P30 Pro vs Samsung Galaxy S10 Plus Camera Test Comparison Hier al iemand die de s10+ en de P30 Pro camera soort van heeft getest.

@CLB Hoe zit het met screen protectors i.v.m. de vingerafdrukscanner en welke type Gorilla glas wordt er gebruikt bij de P30? Dit is niet 123 te vinden vreemd genoeg.

[Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-03-2019 18:06]

• dutchnltweaker
  • Nu online
@CLB YouTube: Huawei P30 Pro Review (NL) | Nog beter dan de P20 Pro? Bij belsimpel noemen ze wel gorilla glass, maar verder dan dat kom ik op dit moment niet.

• dutchnltweaker
  • Nu online
@izzet3838 Dat is zeer netjes, dus na intensief gebruik onderweg (12 uurtjes geleden) nog 30 procent? Dat is erg goed te noemen, die Mono speaker hoe moet ik dat zien? is dat net zoals de Galaxy s8 gewoon 1 speaker aan de onderkant?

• dutchnltweaker
  • Nu online
izzet3838 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:53:
[...]

Ja zoals de s8 maar ik had wel het gevoel dat die luider was, als de s8, maar het is geen iphone xs.
Welke die? O-) de s8 of de p30 pro?

• dutchnltweaker
  • Nu online
Rubman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:10:
Zal ik mij dan ook even melden als 1 van de 9 die hem in Parijs heeft mogen ontvangen.

[...]

Hij heeft geen notificatieled, omdat er gekozen is voor een zo groot mogelijk scherm is die eruit gevallen.

Nu moet ik bekennen, mis hem niet.

Mochten er nog verdere vragen zijn omtrent de telefoon, gebruik etc, barst maar los.
Moet ook eerlijk zeggen, ik heb telefoons met en zonder notificatie led gehad. enige keer dat ik er naar keek was of hij opgeladen is/was.

Hoe zit dat met de P30 serie, hoe zie je dat hij vol is?

• dutchnltweaker
  • Nu online
Rubman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Omdat het een Oled scherm is heb je de keuze om hem continu de tijd, datum en batterijpercentage weer te laten geven. Daar zie je dus eigenlijk direct als hij vol is.
Dit is althans zo bij de P30 Pro
Nee dat snap ik, maar bedoelde als je de telefoon uitzet en oplaadt. Hoe zie je dan of hij vol is? bij mijn s8 brandt er dan een lampje groen.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Sharule schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:39:
Ben een beetje een batterij nerd, dus vind het jammer dat er bijna niets over te vinden is. (Praktijk use).
Genoeg te vinden al op internet, gsmarena heeft de batterij duur al soortvan getest.

Op YouTube ook 1 a 2 video's kunnen vinden waarbij ze verschillende toestellen resten qua batterijduur tegelijk. Maar het duurt meestal een paar dagen als je goed intensief wil testen.
Maar reken er maar op dat de batterij duur een stuk beter dan de s10+ is.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Sharule schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:
[...]

Ik zag die ene test die half gelukt is (met die dronken Hongaren). En een Italiaanse artikel.
Dronken Hongaren? :+
Heb je deze al gezien?: YouTube: Huawei P30 Pro Battery Life Drain Test VS Galaxy S10+ VS S10E and MO...

• dutchnltweaker
  • Nu online
Sharule schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:15:
[...]

Die bedoel ik haha.
Beloofd veel goed, maar geen stopwatch oa. Niet echt de beste test :p
Volgens mij wel anders kan je de tijd niet meten, voor rest was het wel jammer maar wel duidelijk dat de p30 serie als beste qua accu duur eruit komt.

https://www.gsmarena.com/huawei_p30_pro-review-1910p3.php

• dutchnltweaker
  • Nu online
Aggressor schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:28:
[...]

En jammer dat de Pro geen 3,5mm-poort heeft
Tja is dat nu echt een gemis? 2 jaar geleden vond ik dat wel, tegenwoordig toch niet meer. De s10 serie is de enige met deze P30 die het nog heeft maar iedereen die geen 3,5mm poort heeft zie ik er niet mee zitten.

10 jaar geleden (net voor de smartphone tijdperk) waren ook veel telefoons waarmee je muziek kon luisteren geen 3,5mm aansluiting, hoorde toen ook niemand over. Mijn oude Sony Ericsson

• dutchnltweaker
  • Nu online
StanPC schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:
[...]

Ik was zojuist bij de MM Rotterdam. De verkoopster/vertegenwoordigster van Huawei zei dat er begin april een app van Huawei uitkomt waarbij een soort "on screen notification led" functie wordt toegevoegd.

Verder erg onder de indruk van het toestel. Gisteren hem besteld. Zal wel even aan de skin van Huawei moeten wennen. Twijfelde tussen de s10+ en deze maar de prijs is echt zo goed van de p30 pro en de goede camera hebben mij voor de P30 Pro doen kiezen.
Oh dat is netjes, waarschijnlijk een ledje dat van het scherm knippert (programmeerbaar). Ga van de week ook even langs de Mediamarkt om te kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• dutchnltweaker
  • Nu online
Update:
@CLB Huawei heeft mij laten weten dat de P30 serie over een Aluminosilicate glas beschikt en dus geen gorilla glass.

Info wat het inhoud: https://www.bodyguardz.co...out-aluminosilicate-glass

• dutchnltweaker
  • Nu online
YouTube: Huawei P30 Pro vs Galaxy S10+ CAMERA Comparison! | The Tech Chap Huawei P30 Pro vs Galaxy S10+ camera test (foto en video), misschien interessant voor de mensen die nog twijfelen.

[Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 29-03-2019 09:32]

• dutchnltweaker
  • Nu online
@CLB Ja, het zou hetzelfde moeten zijn als de gorilla glas.

Leuke kat trouwens, op zijn luie toer zeker :p

• dutchnltweaker
  • Nu online
evdakker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:26:
[...]

Waarschijnlijk hetzelfde glas als de P20 Pro en de Mate 20 Pro dus. Geen Gorilla Glass. Soort van Dragontrail gehard glas, maar dan 'merkloos'. Beetje jammer... hopelijk doorstaat de P30 Pro JerryRigEverything's buigtest wel, in tegenstelling tot de vorige Huawei topmodellen, maar ik vrees met grote vrees... :|
Tja maar hoe deze telefoons getest worden is onrealistisch, meerendeel heeft een screenprotector en hoesje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Heb vandaag de p30 pro getest in de winkel en man wat een toestel, ja het scherm is niet QHD maar dat zie je alleen pas als je oogbol het scherm bijna aanraakt.

Natuurlijk heb ik het toestel niet zo kunnen testen als de mannen van tweakers zelf maar ik had eerlijk gezegd een meer wow gevoel dan de s10+ die ik daarvoor in me handen had gehad. Ook al is het geen dual speaker opstelling mis ik dat ook niet (effe getest in de winkel).

Al met al een erg mooie toestel.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Johandewitte schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:45:
[...]

Welke winkel heb jij hem getest ?
Mediamarkt Middelburg en telefoonwinkels bij ons in Goes hebben ze hem pas 9 april zeiden ze tegen mij 😔
Bij de Mediamarkt in Breda, daar kon ik hem gewoon testen. Mij werd verteld dat hij eind volgende week leverbaar is (als je hem nu pre-ordert).

• dutchnltweaker
  • Nu online
Practics schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:21:
[...]

Humm juist op de s10+ vind ik de qhd echt een dikke meerwaarde (oudere modellen idem) tekst enzo is echt een stuk scherper en oogt gewoon strakker!

Juist dat en geen 3,5 jack. En ondertussen vanaf s6 edge plus elke keer het plus model gehad dus langzaam aan durf ik niet zo van Samsung af te stappen. Had ik daarvoor met HTC, maar goed die was vanaf de s6 zo goed als dood als high end telefoon maker.
Nou ik merkte qua scherpte (s10+ en p30 pro) helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, als je echt een paar millimeter verwijdert bent kun je het een beetje zien. Ik had vroeger ook altijd dat ik de hoogste resolutie moest hebben enzo.

Eerlijk zie ik nu dat het gewoon onzin is, de mate 20 Pro heeft een hogere resolutie, ik hield hem naast elkaar met de p30 pro en de p30 pro scherm oogde zelfs beter.

• dutchnltweaker
  • Nu online
@Amadeus1966 of @CLB Wat is trouwens de p30 serie heeft Cat21 zoals de mate 20 pro, maar wat is de carrier aggregation die de p30 serie max aankan? de S10 kan max 7 CA aan. Maar bij de P30 serie kan ik dit niet zo even vinden.

• dutchnltweaker
  • Nu online
YouTube: Huawei P30 Pro vs iPhone XS Max / Samsung S10 Plus Battery DRAIN Test en weer een batterij stres test. Waarbij de p30 pro als winnaar er uit komt.

• dutchnltweaker
  • Nu online
FrankoNL schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:28:
Even gedeeltelijk off-topic, maar het is onderdeel van mijn p30 bestelling: ik koop al een aantal jaren al mijn telefoons los, icm met sim-only omdat een aantal jaar geleden de kortingen dermate klein waren dat ik het niet interessant vond om een abbo af te sluiten.

Dit keer kreeg ik bij vodafone 250 euro korting, heb vervolgens 300 in eens afgetikt om onder de BRK registratiegrens te blijven en de Sonos kan ik eventueel verkopen. Dat scheelt natuurlijk flink met de losse verkoopprijs. Zijn providers de laatste jaren weer grote kortingen gaan geven, of heb ik het gewoon altijd gemist?
Gemist, ik heb 2 jaar geleden ook een S7 edge (toen 1 jaar oud) met best een grote korting kunnen krijgen, je moet er maar net tegen aanlopen.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Sharule schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:27:
Prijzen bij Vodafone zijn net verhoogd! Van 648 icm abo naar 696 euro.
[Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
Beter hier plaatsen als het over prijzen gaat.
Maar dat is waarschijnlijk bij Vodafone zelf, reseler is goedkoper.

• dutchnltweaker
  • Nu online
FrankoNL schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Ik heb het niet helemaal goed uitgelegd denk ik.

Ik bedoelde: ik heb bij belsimpel het toestel besteld icm een vodafone abonnement. Daar is de telefoon 510 euro, dus ongeveer 250 minder dan los :)

Via tele 2 (op belsimpel) is er nog een betere aanbieding, alleen ik heb ook ziggo dus krijg dan gratis voetbal als ik bij vodafone blijf.
P30 Pro of de P30 (Tele2 belsimpel)?

• dutchnltweaker
  • Nu online
copywizard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:52:
[...]

net vernomen via t-mobile dat de leveringstijden zijn veranderd (weet dat hier een apart topic voor is maar toch)

zwart = 5 april (dus gelijk gebleven)
aurora = 9 april geworden was 5 april
crystal = 9 april geworden was 5 april
Oranje = 5 mei geworden was 5 april

p.s. ik had een blauwe en heel blij dat hij op een vrijdag zou komen dat word nu dus een dinsdag waarop ik niet kan helaas :(
Ik wou de OP aanpassen maar T-Mobile houd weer andere levertijden aan dan de andere providers, Bijna alle toestellen worden op 5 April geleverd behalve de Oranje kleur van de P30 Pro is een beetje vaag qua levertijd.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Spurlie schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:44:
Is het overigens met de p30 pro ook mogelijk om via WiFi te bellen, net zoals een iPhone?

Heb op het werk namelijk slecht bereik en dat is een oplossing, of ik ben gebonden aan een KPN netwerk (wat nog enigszins voldoende bereik heeft). Een collega heeft Vodafone en die kan zich met de WiFi functie op de iPhone heel goed behelpen.
Op dit moment nog niet, de ondersteuning moet vanuit de provider komen. Dit komt er wel maar dit is er niet in 1 dag ;) .

• dutchnltweaker
  • Nu online
CLB schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:26:
[...]

"Half april" wordt er genoemd hier en daar...

Persoonlijk ga ik toch eens kijken naar de P30, die vind ik toch wat chiller dan de Pro, maar ja wie ben ik :9
Ben benieuwd of dat zo is, ik ben nog aan het twijfelen tussen aurora blue en zwart.

Waarom verkies jij de P30 boven de Pro als ik vragen mag? :)

• dutchnltweaker
  • Nu online
CLB schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:17:
[...]

Toestel is iets kleiner en vind ik wat fijner in de hand liggen. Scherm is niet afgerond aan de zijkanten, dat voelt wat lekkerder aan en ziet er ook prima uit. Daarnaast vind ik een 3,5mm-aansluiting wel erg fijn, de Pro heeft die niet, maar wel weer infrarood. Leuk wel, maar dat ga ik 3x gebruiken, m'n oordopjes gebruik ik elke dag.

Dat ik dan niet 10x kan hybridzoomen, maar 5x vind ik wel prima, ook de ToF-sensor zal ik niet erg missen bij mijn gebruik en getest eerlijk gezegd. Snelladen kan nog steeds, maar wat trager, ook dat vind ik wel prima, draadloos laden gebruik ik toch niet. En dan komen we bij de prijs, die scheelt om en nabij €110,00 (in mijn specifieke geval met verlenging van abbo enzo). Voor dat geld koop ik liever een NM-geheugenkaartje + toffe case.

Zwart is zwart, doe eens gek en kies voor een mooie kleurstelling joh! ;) Doubts :)
Duidelijk, ja hier voor mij is het verschil 70 euro is toestel kosten tussen de p30 en de pro.

Tja de reden dat ik qua kleur twijfel is omdat er een hoesje om heen gaat (spigen) en niks van zie.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Amaze86 schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:56:
[...]

Had al zo'n vermoede,jammer. Erg weinig reviews over de p30 op youtube,bijna alles gaat over de pro versie.
Staat in dit topic:
Ik was zojuist bij de MM Rotterdam. De verkoopster/vertegenwoordigster van Huawei zei dat er begin april een app van Huawei uitkomt waarbij een soort "on screen notification led" functie wordt toegevoegd.
Dus straks licht er een paar ledjes op als er iets binnenkomt ;)

• dutchnltweaker
  • Nu online
P30 Pro Black besteld I.c.m. 1 jarig Vodafone (nette deal en wil niet lang ergens aan vastzitten), eerste keer dat ik een toestel ooit pre order :P . Kan niet wachten!

[Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 01-04-2019 21:13]

• dutchnltweaker
  • Nu online
wjnieuw schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 06:36:
[...]

De mate 20 pro en de P20 Pro hebben gewoon gorilla Glass. De P30 pro heeft dan ook een grote kans dat daar ook gorilla glass in zit. Zou wel een afknapper zijn....

https://www.corning.com/g...s/smartphones/huawei.html
Hier zie ik alleen de mate 20 pro en geen p20 serie.

Ik heb dit zelf aan Huawei gevraagd, die geeft aan dat er geen gorrila glas in zit.

• dutchnltweaker
  • Nu online

• dutchnltweaker
  • Nu online
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:34:
[...]

In de shop ook met de camera en video met zoom gespeelt. Dit viel me niet op. Raar..
Mij ook niet, dit is ook de enige review die er over praat.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Steeffoon schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:18:
[...]

Yesh:
[Afbeelding]

[...]

Hier merk ik echt niets van bij mijn video's, zoals anderen ook al opgemerkt hebben.
Welke provider? en kan je ook al wifi bellen?

• dutchnltweaker
  • Nu online
RemCOW schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:20:
[...]

YouTube: Huawei P30 Pro Review - Falling For The Hyperbole

Schijnt een bug te zijn dat niet in de firmware zat van de Parijs review units, maar wel in de retail versie.

Wel jammer dat het zoomen tussen 0x-5x niet optisch is, maar digitaal. Kan technisch waarschijnlijk ook niet anders, maar 5x zoomen is soms direct wel erg veel. Ook de 4k film kwaliteit vind ik in bovenstaande video niet heel fantastisch.
Dat gaf @HellStorm666 aan in een Twitter bericht aan de reviewer, het gaat om een bug (software zo te zien).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
038Robijno schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:24:
[...]

Kan hem toch echt nog nergens invullen.. terwijl het al 5 April is.
Geduld is een schone zaak ;)

Kan zijn dat hij in de late ochtend of middag beschikbaar is.

• dutchnltweaker
  • Nu online
_Tinus_ schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:19:

P.s. De voorwaarden zijn erg strict ze benoemen zelfs de winkels waar je het product gekocht mag hebben.
Tuurlijk, maar dit was in mijn geval bij Samsung ook niet anders.

• dutchnltweaker
  • Nu online
En de P30 Pro is hier binnen, nu eerst een screenprotector erop zetten.

[Voor 51% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-04-2019 14:49]

• dutchnltweaker
  • Nu online
Dit kan weg.

[Voor 108% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-04-2019 15:39]

• dutchnltweaker
  • Nu online
dennislittle schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:26:
Ik ben wel benieuwd voor welke screenprotectors jullie kiezen voor de Huawei P30 Pro.. Zie zoveel verschillende merken. Tot nu toe nooit een screenprotector gehad dus weer niet welke wel en niet goed zijn :)
Clearplex zoals zo velen al zegen hier, heb hem net erop laten zetten bij Mediamarkt.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:05:
Is het met die clearplex dingen niet zo'n naar plastic laagje gevoel? Ben daar zelf echt allergisch voor namelijk.
Plus dat er altijd een randje om het scherm heen komt wat imho gaat storen.
Plastic gevoel, wat bedoel je daar mee? Heb het op meerdere toestellen gehad en het was niet storend voor mij dat randje (persoonlijk).

• dutchnltweaker
  • Nu online
meestertje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:02:
Weet iemand of je ergens kan instellen dat apps als WhatsApp en Instagram een melding geven op het Always On Display? Als dit niet mogelijk is dan is dat wel flink balen. Er zit ook geen led op het toestel en dat zou dan dus betekenen dat ik elke keer mijn scherm aan moet doen om te kijken of ik nog wat gemist heb? Dat lijkt me geen doen.

Verder heel positief over het toestel overigens
Als je in deze topic terug leest komt er binnenkort een update of app uit waarbij via het scherm led notificatie kan instellen, wanneer weet ik nog niet precies, AOD durf ik nog niks te zeggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Sjors81 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 07:20:
Heb gisteren net een clearplex laten plakken. Heb dit voor mijn laatste drie toestellen gedaan en ik vind het super. De feel is wel iets anders dan zonder maar verschilt niet heel veel. Ik heb gekozen voor de - non-casefriendly. De casefriendly is te smal waardoor hij niet het hele scherm bedekt. Er loopt dan een rand door van de protector door het edge gedeelte. Ik gebruik het met de originele backcover van Huawei en past prima. Mocht hij toch loslaten door de case mocht ik er binnen 3 maanden gewoon mee terug komen voor een nieuwe.
3 maanden? Je hebt maar 2 weken garantie om het te herstellen bij de mediamarkt.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Pukson schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:34:
[...]

Snap er niks van haha. Status https://imgur.com/gallery/dWyEKOh

Wat vinden jullie van deze kwaliteit? Valt mij echt toch tegen. Heel grauw en flets en het filmen staat op 1080p60 maar op UHD haast geen verschil

http://imgur.com/a/5wVPv6h
Laatste firmware update moet dit oplossen volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Ik heb in de lockscreen opeens een stappenteller functie, hoe kan ik deze uitzetten?

• dutchnltweaker
  • Nu online
@letskeepitsafe Nee hier ook niet.

Trouwens wat ik wel een mooie feature vind is de desktop mode die je kan gebruiken zonder speciale apparatuur. Jammere is wel als je het streamt er een lag is als je in desktop mode bent (via tv), hdmi naar usb c durf ik niet te zeggen.

• dutchnltweaker
  • Nu online
TR1969 schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:36:
[...]

Bij de de P30 krijg je in NL ook alleen de Sonos, bij de P30 Pro een Sonos en wireless charger.
Volgens mij is deze actie gelijk voor NL en Belgie
Dat is niet zo gek, de p30 ondersteunt geen draadloos laden. De p30 pro wel.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Tomski1986 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:36:
[...]

Nog nooit zoiets gehad of in z'n werk gezien. Is dat echt iets fijn?
Is dat ook Quick Charge via draadloos laden?
Nee geen Quick Charge, het voordeel is dat je gewoon je telefoon erop legt en hij je telefoon oplaad (dus geen kabel gebruiken).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
6 April aanvraag gedaan, vandaag mailtje ontvangen van goedkeuring dat ik binnen 4 weken de Sonos speaker en draadloze lader binnenkrijg.

Zoals ik nu merk duurt het ongeveer 3 dagen voor een bevestiging van Huawei.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Iemand de Huawei P30 Pro getest met android auto (auto systeem)?
Ik kreeg een melding op de p30 pro dat hij verbonden was met de auto (notificatie van AA dat ik verbonden was), maar kreeg geen optie op de auto voor Android Auto vreemd genoeg.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Pukson schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:06:
[...]

Deed precies zelfde bij mij. Oplossing was de APK van android auto even zelf downloaden van Apkmirror en installeren dan start je het op en geef je toestemming voor de benodigde permissies.

Toen deed die het bij mij :)
Ik heb hem via de Playstore, welke permissies? die standaard permissies die hij vraagt of hij opslag enzo mag gebruiken? want dat doe ik altijd.

• dutchnltweaker
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:39:
[...]

Really? Niet te downloaden hier toch?
Klopt, maar als je hem 1 keer download in een land waar hij beschikbaar is met je google account kan je hem daarna altijd downloaden, ook al ben je in Nederland waar hij niet beschikbaar is.

@meestertje
- de vingerafdrukken scanner werkt niet altijd even goed. Als je handen een beetje nat of smerig zijn houdt deze er mee op.
Vreemd, bij mij alleen maar gebeurt als mijn vinger er niet goed op de scanner legde.
- ontbreken audiopoort en kwaliteit speaker
Ik hoor daar meer mensen over, de kwaliteit van de speaker. Ik heb hem zelf eens getest maar het werkt in mijn geval gewoon super. In ieder geval is het goed te verstaan en de kwaliteit is op zich goed te noemen ook al is het niet helemaal stereo.

[Voor 44% gewijzigd door dutchnltweaker op 09-04-2019 19:12]

• dutchnltweaker
  • Nu online
Hier krijg ik al VOG-L29 9.1.0.124 binnen, maar wel via hisuite (via de kabel). is dit bij huawei altijd trager via OTA?

• dutchnltweaker
  • Nu online
jopie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:23:
Die kreeg ik al vrijdag bij eerste keer opstarten.
Ik vreemd genoeg niet als ik check via me telefoon, maar via de pc had ik gelijk een update. Weet iemand waar dit aan ligt?

• dutchnltweaker
  • Nu online
Pukson schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:30:
Ik ervaar een bug of is het normaal gedrag? Tijdens filmen of foto dan doe ik 5x maar soms doet die het dan via de primaire camera en niet de telelens. Zie video.

http://imgur.com/gallery/EodtMsk
Bug? Telelens https://imgur.com/gallery/s6us0xB
Draai je de laatste versie? ik heb in ieder geval geen last hiervan (net even getest voor de zekerheid).

• dutchnltweaker
  • Nu online
Vraagje ik heb een beetje een roze/paarse lijntje bij de druppel notch links (alleen zichtbaar bij witte of licht grijze achtergrond. Is dit normaal? (Gewoon uit interesse).

• dutchnltweaker
  • Nu online
atillicious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:40:
[...]

Ik zie het ook nu, kijken of het erger wordt mettertijd.
Dus waarschijnlijk normaal als ik niet de enige ben.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Voor de rest niemand last van? ik zie het alleen als ik er op ga letten op een witte achtergrond.

• dutchnltweaker
  • Nu online
letskeepitsafe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:50:
[...]

Ik heb eerder in dit topic geschreven over dat mijn scherm in alle randen een zeer duidelijk rode gloed heeft. Ben gaan vergelijken bij MediaMarkt met andere P30 Pro modellen en die hebben dat probleem niet. Er stond ook iemand van Huawei de promotie te doen en die zei ook dat dit niet hoort.
Ik zou je dan ook aanraden te gaan vergelijken in een MediaMarkt met meerdere andere P30 Pro modellen en te kijken of jouw scherm even goed is als die daar.

Ik ben nu aan het kijken wat er geregeld kan worden qua scherm vervangen door Huawei in hun service center in Amsterdam. Dit omdat het toestel nergens goed op voorraad is en ik me afvraag of Tele2 voor mij de telefoon wil wisselen. Ook ga ik zelf binnenkort lang weg en wil ik graag voor die tijd een goed display en anders helaas maar herroepingsrecht want zo wil ik de telefoon niet gebruiken. Als er wel goede displays in omloop zijn ga ik niet met een zeer slecht scherm lopen in verhouding.

[...]

Werkt ook niet bij mij inderdaad.
Bij mij is het alleen bij die notch, ik heb hem de de 2e besteld en de 5e van april binnengekregen van mobiel.nl heb ik nog die 14 dagen recht op retour of omruilen of hoe zit dat dan?

Zie het nu ook op de rechter hoek (buiging van de telefoon).

• dutchnltweaker
  • Nu online
atillicious schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:16:
Doe jij je telefoon in een broekzak, hoesje eromheen, screenprotector?
En waar precies met rechterhoek, boven of beneden?
Boven in de rechterhoek, hetzelfde gloed als de notch. Nee de telefoon is nog geen een keer in mij broekzak geweest alleen jaszak. Sinds dag 1 een screen protector en altijd een hoesje.

Update:
Kan hem nog omruilen, ga datdenk ik doen. Nog effe bij de winkel checken of die dit ook hebben.

[Voor 28% gewijzigd door dutchnltweaker op 12-04-2019 18:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Update:

Ben bij de Mediamarkt geweest en heb samen met de verkoper van Huawei naar 3 demo toestellen gekeken. Al deze 3 demo toestellen hadden het in mindere maten of meer hetzelfde.
De gewone P30 heeft dit raar genoeg niet, helaas kon de Huawei verkoper mij niet vertellen of dit een ''eigenschap'' is of een foute batch. Twijfel nu om het toestel om te ruilen.

• dutchnltweaker
  • Nu online
letskeepitsafe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:17:
[...]

Volgens mij wordt het display van de gewone P30 door Samsung gemaakt en het display van de P30 Pro door BOE.
De man van Huawei gaf aan dat deze allebei van de zelfde fabrikant komen (de schermen van de P30 en de Pro versie).

@038Robijno In de mail stond dat dit max 4 weken kan duren, dus rustig afwachten dan maar :) .

• dutchnltweaker
  • Nu online
Is het mogelijk om snelladen uit te zetten op de p30 pro? Kan namelijk geen instelling vinden onder batterij.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Hier het toestel toch laten omruilen, wacht nu op een nieuwe. Hopelijk geen paarse lijntje bij de notch. Hou iedereen op de hoogte.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:26:
Hier het toestel toch laten omruilen, wacht nu op een nieuwe. Hopelijk geen paarse lijntje bij de notch. Hou iedereen op de hoogte.
Update:
Dacht laat toch even wat weten, in eerste instantie telefoon opgestuurd. Kreeg paar dagen later mail terug dat de telefoon in de zelfde staat terug wordt gestuurd zoals deze is aangeleverd. Ik dus bellen naar de retailer waar ik hem gekocht heb, uitgelegd dat het er toch echt zit en dat iemand van huawei (op advies) aangaf het toestel om te ruilen). Na even in de wacht te staat kon het toestel toch onder coulance omgeruild worden. Na ontvangst van toestel deze weer opgestuurd, helaas op paar daagjes weg dus kan nog niks zeggen of het nieuwe toestel ook dat roze gloedje heeft. Laat binnenkort weten of het een eigenschap betreft of echt iets mis was ;) .

[Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 01-05-2019 13:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Gumball schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:21:
iemand al eens geprobeerd te verbinden met een USB-C dock?
Ik probeer (op mijn werk) te verbinden via een Dell Dock WD15 maar er gebeurd niets. Ik krijg op mijn telefoon wel een melding dat er wordt overgeschakeld naar desktop modus.
Ik via de tv, hadden de optie telefoonscherm en desktopmodus. Gewoon met een hdmi naar USB c kabeltje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:04:
[...]

Update:
Dacht laat toch even wat weten, in eerste instantie telefoon opgestuurd. Kreeg paar dagen later mail terug dat de telefoon in de zelfde staat terug wordt gestuurd zoals deze is aangeleverd. Ik dus bellen naar de retailer waar ik hem gekocht heb, uitgelegd dat het er toch echt zit en dat iemand van huawei (op advies) aangaf het toestel om te ruilen). Na even in de wacht te staat kon het toestel toch onder coulance omgeruild worden. Na ontvangst van toestel deze weer opgestuurd, helaas op paar daagjes weg dus kan nog niks zeggen of het nieuwe toestel ook dat roze gloedje heeft. Laat binnenkort weten of het een eigenschap betreft of echt iets mis was ;) .
Update:

Het scherm heeft precies hetzelfde zoals mijn eerste P30 Pro, dus dat paarse gloedje hoort bij het toestel type.

Verder merk ik wel dat het bescherm laagje (wat bij een nieuw toestel erop zit) is aangepast, IMEI sticker is nu op de achterkant geplakt en een instructie/handeling simkaart tray is toegepast op het beschermlaagje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Remmy H schreef op zondag 5 mei 2019 @ 20:43:
Hier nu nog steeds niet de update gekregen.
duurt wel heel erg lang bij mij. Zelfs via Hisuite komt er niks binnen.
Zit nog steeds op .124 en ik druk regelmatig op update maar dan krijg ik de melding geen update beschikbaar.
Vreemd nieuw toestel nu in gebruik versie .115 en hij installeert .124 en .140 nu tegelijk. Zit er toch verschil in servers waar de toestellen van Huawei communiceert?

[Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-05-2019 21:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Ben nu overgestapt naar Vodafone als provider en kreeg gelijk een update vanuit hun die ik niet kon weigeren en kreeg de Vodafone start app geïnstalleerd. Waarom was het niet mogelijk dit te weigeren bij Huawei?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Hier ook hetzelfde maar nog op .140, ben wel benieuwd hoe het zit met updates voor de P30 serie. Samsung serie is makelijk omdat als het voor een bepaalde regio beschikbaar is krijg je hem gelijk binnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Krijg nu 9.1.0.153 binnen (heb .140 nu) i.c.m. Vodafone de LT versie trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
NosferatuX schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:11:
P30 pro vandaag binnen gehad, was pas laat thuis dus nog niet veel kunnen testen maar toch wel geschrokken. De paar fotos die ik binnenshuis heb gemaakt zijn van zeer slechte kwaliteit en qua scherpte en detail niet eens in de buurt van mijn S8

Veel verkeerds kan ik niet doen lijkt me, camera app open en fotos maken

Van de zoom ben ik helemaal geschrokken.. ik zie werkelijk geen verschil... Doe ik iets verkeerds?

[Afbeelding]
Vreemd kom van de s8 af en zie wel degelijk een groot verschil tussen beide toestellen, zeker als ik zoom dan was dit van de s8 echt niet scherp en die van de P30 Pro wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
In het verleden had ik Samsung telefoons en daarmee kon je zien op welke band/frequentie je zat via menu *#0011##. Kan dit op de Huawei (p30 pro) ook? zo ja hoe dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
MacorgaZ schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:46:
Iemand hier die ook AccuBattery al een tijdje heeft draaien op de P30 Pro? Ik kom op een capaciteit van zo'n 3800mAh, valt me toch een beetje tegen met 4200mAh als fabrieksopgave.
Heb hem nu sinds vorige week zaterdag dus kan nog met de 14-dagen-termijn een soort ruil afdwingen voor een andere P30 Pro, of doe ik dan overdreven?
De accu gaat lang mee hoor, echt een verademing, maar om bij aankoop al op 90% te zitten vind ik echt irritant.
Tja durf het niet te zeggen, ik geloof die apps over je inhoud van je accu. Verleden telefoons gehad waarbij hij aangaf dat de accu goed was en de capaciteit ook maar in het echt slecht was. Persoonlijk hecht ik meer waarde in mijn echte dagelijks gebruik van een telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
Die werkt dus helaas niet.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Ben benieuwd wanneer de functie uitkomt dat je een notificatie kan instellen als iets binnenkomt op je scherm. Iemand hier nog wat over gehoord?

[Voor 13% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-05-2019 12:56]

• dutchnltweaker
  • Nu online
Zephrex schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:56:
Merk dat met mobiele data aan de batterij indd een stuk sneller leeg gaat.. Maar ik haalde net 5 uur SoT de laatste keer. Alhoewel ik moet zeggen dat deze keer pas de 3e keer is dat hij echt leeggaat xD
Bij mij is het elke keer anders. heb aan het einde van de dag wel 30 procent over maar de ene keer gaat de accu langzamer leeg en de andere keer iets sneller. Waarom weet ik niet, maar het is niet erg spannend ofzo.

• dutchnltweaker
  • Nu online
weg, want offtopic

[Voor 91% gewijzigd door PaT op 30-05-2019 20:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
schoene schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:01:
[...]

Ik heb vandaag OTA update 161 gekregen, dus het lijkt me dat je gelijk hebt :)
P30 of de P30 pro?

• dutchnltweaker
  • Nu online
schoene schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:15:
[...]

P30 Pro (geen idee of dit relevant is, maar 1 van de Pro's die op de launch event werden weggegeven, ik was 1 van de gelukkigen)
Ah oké, hier ook de pro maar nog niks binnen. Dacht misschien had je de P30. Zit toch wel verschil in qua updaten.

• dutchnltweaker
  • Nu online
https://www.huaweicentral...-huawei-p30-pro-in-india/
@Sharule Welke versie heb je LT. F01 of CT. F01 .

[Voor 19% gewijzigd door dutchnltweaker op 06-06-2019 19:42]

• dutchnltweaker
  • Nu online
de .161 update kwam hier opeens automatisch binnen op de p30 pro (stond blijkbaar automatisch aan).

• dutchnltweaker
  • Nu online
StanPC schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:
[...]

We zitten nu in juni en helaas nog steeds niks :+ .

Trouwens, ik heb wel een ding. Als ik mijn samsung (vorige toestel) uit deed en op de lader legde dan ging deze gewoon laden, Bij de Huawei gaat deze laden en springt hij daarna aan (wat ik niet wil), ik moet hem dus eerst op de lader leggen en daarna uitzetten zodat hij niet aan springt. Is dit een Huawei ding?

• dutchnltweaker
  • Nu online
RoadRunnerRik schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:48:
Valt me de laatste tijd wel op dat de P30 slechter tot af en toe geen bereik heeft oude S7 Edge.

Sta je op een festival met je telefoon zonder internet en heel sporadisch komen er berichten binnen... Je buurman naast je heeft een Samsung en ook Vodafone als provider en hij heeft nergens last van. Afgelopen twee weken ineens geen internet meer in de auto. Telefoon opnieuw opgestart en daar was het internet ineens weer.

Meer gebruikers met hetzelfde probleem of tips voor een beter bereik?
Grappig hoelang heb je dit al? ik heb een P30 Pro en heb sinds 2 a 3 weken dat ik ook la heb ik verbinding met 4G niks kan doen. Zet ik hem op vliegtuig modus en weer terug werkt alles gewoon. Heb ook Vodafone trouwens, maar bij denk ik dat het aan de Vodafone simkaart ligt (tele2 hiervoor gehad en 0 problemen).

• dutchnltweaker
  • Nu online
Amadeus1966 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:32:
Ik heb wel sinds de voorgaande update slechter Bluetooth verbinding.
Normaal haakt hij altijd naadloos in als ik in mijn bedrijfsautootje spring.
Nu moet ik er echt om denken en handmatig verbinden.
Vreemd, hier is het gewoon hetzelfde gebleven. Geen problemen met Bluetooth.

• dutchnltweaker
  • Nu online
letskeepitsafe schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:55:
Ik merk ook dat de telefoon de laatste tijd wel erg vaak terugspringt op 3G waar hij eerst wel gewoon 4G leek vast te houden en andere telefoons altijd 4G konden houden. Helemaal in de trein zit ik regelmatig op 3G waar dat niet nodig zou moeten zijn.
Dus ja, die berichten over minder goed ontvangst herken ik ook.
Hier niet hoor, maar dit ligt meestal niet aan het toestel maar het netwerk/masten van die provider. En wat ze op dat moment uitzenden.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Dit had ik net dus ook.. Niet echt netjes dit. Hoef geen ads in me telefoon te hebben.

• dutchnltweaker
  • Nu online
TR1969 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:06:
Hier net de nieuwste update binnen en (nog) geen reclame o.i.d. gehad (daarvoor ook niet).
Ik had trouwens de Bookings-app ook al bij de eerste installatie verwijderd.
Ja ik dus ook, maar toch dit via de lockscreen gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Nu online
RoadRunnerRik schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:00:
Vandaag weer last gehad van wegvallende (en blijvende) data connectie. Altijd wel handig als je er op dat soort momenten ook van afhankelijk bent van een werkende verbinding.

Ben er inmiddels wel achtergekomen dat je niet meer de telefoon opnieuw hoeft op te starten (zoals hier reeds door een andere gebruiker is vermeld). Even in vliegtuigmodus zetten en daarna weer uitzetten lost het vervelende probleem op. Aankomende week Vodafone maar eens bellen en kijken als ze een nieuwe simkaart willen opsturen.

Buiten de wegvallende verbinding ben ik nog steeds zeer content met de P30!
Ik heb mijn simkaart bij een Vodafone winkel laten omruilen deze week en het probleem is opgelost vreemd genoeg. Vertelde me dat ik nog een oude simkaart had.. dat stond dus in het systeem. Maar mijn simkaart was pas 1 maand oud :+ .
Heb nu geen issues meer gehad, hiervoor had ik ze bijna elke dag.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Dav0s schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Ja, die had ik ook gevonden. Heb ook met Vodafone gebeld. In Nederland staat VoWiFi standaard aan bij alle klanten. Je kan het als klant ook niet uit en aan zetten, is echt een netwerk instelling. In de UK is dit wel op klant niveau in en uit te schakelen.

Heb de netwerkinstellingen reset, geprobeerd op te starten zonder simkaart en daarna weer met simkaart, maar het helpt allemaal niet helaas :(
In netwerk instelling kan je VoWiFi gewoon uitzetten onder mobiel netwerk > Oproepen via Wi-Fi . En daarna uitschakelen.

• dutchnltweaker
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:52:
[...]

Ik heb mijn simkaart bij een Vodafone winkel laten omruilen deze week en het probleem is opgelost vreemd genoeg. Vertelde me dat ik nog een oude simkaart had.. dat stond dus in het systeem. Maar mijn simkaart was pas 1 maand oud :+ .
Heb nu geen issues meer gehad, hiervoor had ik ze bijna elke dag.
Update sinds vandaag weer hetzelfde probleem.. Zeggen dat het aan het toestel kan liggen.. Maar naar een reparatie service sturen zit ik niet op te wachten en geloof niet dat het aan het toestel lig. Dit probleem speelt pas sinds deze maand.

[Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 17-06-2019 17:14]

• dutchnltweaker
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:13:
[...]

Update sinds vandaag weer hetzelfde probleem.. Zeggen dat het aan het toestel kan liggen.. Maar naar een reparatie service sturen zit ik niet op te wachten en geloof niet dat het aan het toestel lig. Dit probleem speelt pas sinds deze maand.
Update: het wordt een kasje muurtje verhaal.. Ik ga nu een simkaart van een andere provider gebruiken om het te testen.. Vodafone blijft stug volhouden (wuift weg dat het aan hun ligt) dat het aan het toestel ligt.. Terwijl het probleem eerder niet was..

Ik laat wel weten komende tijd of ik het probleem met een andere provider heb.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Deniax schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:32:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, met 2 verschillende providers uit 2 verschillende landen.
Ik werk in Nederland en in de Oekraïne en in beide landen heb ik het probleem, dus het het zeker geen simkaart probleem.
Had je dit probleem gelijk? Want bij mij is het later ontstaan.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Deniax schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 00:41:
[...]
Nee, pas na de update naar 161
Bij mij daarvoor al.

• dutchnltweaker
  • Nu online
038Robijno schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 23:27:
Komt de p30 pro met een standaard screenprotector en een case?
Nee, dat zit er niet bij.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Shadow343 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:52:
Hey mensen,

Mijn vader is in het bezit van een P30 waar hij hiervoor de P10 had! Nu heeft die een aparte issue sinds afgelopen week. Als hij de oude (in ear) oordoppen van de P10 gebruikt dan staat het geluid (Youtube, Spotify oid) mooi hard als de volume op het hardst staat. Gebruikt hij de nieuwe oordoppen van de P30 dan lijkt het vermogen minimaal te zijn. Als ik hem dan 3/4 keer naar beneden klik (via de zijkant) is het al stil bijvoorbeeld. Hij gaf aan dat dit bij het begin niet zo was en maakt gebruik van de jack.

Ik kan nergens een instelling oid vinden. Dolby Atmos maakt ook niet uit. Weten jullie toevallig hoe dit kan?
Ik merkte dit in de laatste updates, misschien gericht op meer veiligheid voor de oren waarbij hij dus niet harder gaat?

• dutchnltweaker
  • Nu online
kgb545 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:43:
Krijg een OTA update binnen, versie 9.1.0.185

Edit: Sinds de update zie ik nu opeens het Vowifi logo verschijnen. Ik kan dit nu aan/uit zetten. Kon ik eerder niet. Ik zit bij KPN.

[Afbeelding]
4 GB? Dat is best een hele grote update.
Wat is er allemaal vernieuwend aan deze update? Een Android upgrade is niet eens zo groot.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Brotuck schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 08:34:
Dit lijkt erg op een volledige OTA die zijn zo groot.

[...]
Nou die zijn niet zo groot hoor.
Pagina: 1 2 3

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee