Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:09

Afbeeldingslocatie: https://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/huawei/huawei-p30-pro-r3.jpg

De Huawei P30 is een indrukwekkende nieuwe Android-smartphone met drie camera’s achterop. Huawei staat bekend om zijn uitstekende foto’s en video’s en met de P30 hoopt het bedrijf de lat nog hoger te leggen. Verder heeft deze telefoon vlotte hardware, een vingerafdrukscanner in het scherm én een koptelefoonaansluiting.

De Huawei P30 Pro is een high-end smartphone met Android 9.0 (Pie) en vier camerasensoren achterop. Daarmee kun je tot wel tien keer inzoomen zonder kwaliteitsverlies in het beeld. De P30 Pro heeft een vingerafdrukscanner onder het scherm, een snelle processor en grote 4200 mAh-accu die zeer snel oplaadt.

Terug naar Inhoudsopgave

Huawei P30 specificaties
Huawei P30 Pro specificaties

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur mij dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.027-03-2019Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-04 15:14
Gisteren via mobiel.nl direct besteld voor € 632,-. (Tele2 abbo maandelijks opzegbaar, € 11,-. Aansluitkosten € 30,-). Dus voor in totaal € 673,- kunnen pre-orderen. Ben erg benieuwd, vooral de camera's lijken me fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:01
nikon. schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:55:
Gisteren via mobiel.nl direct besteld voor € 632,-. (Tele2 abbo maandelijks opzegbaar, € 11,-. Aansluitkosten € 30,-). Dus voor in totaal € 673,- kunnen pre-orderen. Ben erg benieuwd, vooral de camera's lijken me fantastisch.
Welke kleur heb je besteld ? Vandaag bij de MM wezen kijken. Zwart hadden ze niet. Ik vond de kleuren die ze wel hadden erg aanwezig. (Smaken verschillen uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of je weer de doos kapot moet knippen voor de pre order actie??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
038Robijno schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:18:
Weet iemand of je weer de doos kapot moet knippen voor de pre order actie??
Dit stond op de Mobiel.nl site:
Registreer je aankoop om de Sonos One en Wireless Charger te ontvangen via het registratieformulier van Huawei. Upload hierbij een kopie van je aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking en het IMEI-nummer. Er kan maximaal 2 keer per huishouden worden deelgenomen aan deze actie.
Dus alleen een foto maken is genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik heb de P30 pro 256gb black gehaald bij kpn voor 768 euro. Persoonlijk vind ik de gradiënt kleuren heel verfrissend, maar ik denk dat ik ze na een tijdje beu zal worden, vandaar dan ik voor zwart ben gegaan. ben benieuwd. heb nu een Samsung s7 erge dus dit zal wel een grote stap vooruit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavical
Sommige tweakers hebben hun Samsung 10 gehaald bij de KPN winkel op de hoek van de straat. KPN blijkt bereid te zijn om toestellen te verkopen zonder abonnement. De Huawei P30 pro kost volgens de site van KPN 696 euro. Moeten ze alleen nog wel op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Kanivan schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:10:
Ik heb de P30 pro 256gb black gehaald bij kpn voor 768 euro. Persoonlijk vind ik de gradiënt kleuren heel verfrissend, maar ik denk dat ik ze na een tijdje beu zal worden, vandaar dan ik voor zwart ben gegaan. ben benieuwd. heb nu een Samsung s7 erge dus dit zal wel een grote stap vooruit zijn.
Je bedoelt dus een los toestel zonder abonnement ? Toch niet op voorraad op dit moment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
De Huawei P30 pro (128 gb) kost volgens de site van KPN 696 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
mavical schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:16:
[...]

Je bedoelt dus een los toestel zonder abonnement ? Toch niet op voorraad op dit moment ?
Met een abonnement verlenging voor 1 jaar 15gb per maand voor 23,50. was een pre-order dus pas vanaf 5 april leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:14
mavical schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:54:
[...]

Voor welke kleur ben je gegaan ?
Zwart, kleurtjes ben ik snel op uit gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik word net gebeld (door t-mobile) dat de leveringstijden zijn veranderd door problemen bij huawei?
Iemand hier die dit ook heeft ervaren? zei gen het volgende aan

zwart = 5 april
blauw = 9 april
wit/crystal = 9 april
oranje = begin mei

of is dit puur een praatje omdat ze hun belofte richting mij niet kunnen waarmaken dat ze hem op 5 april zouden leveren?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 10:50
Ik heb de P30 Pro besteld bij Tele2 en daar hoor je helemaal niets over de levertijden (iig niet via email) en ze verwijzen naar https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ "Pre-order (Besteld vanaf 28 mar 2019)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:50

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

UrbanSnEAky schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:31:
Ik heb de P30 Pro besteld bij Tele2 en daar hoor je helemaal niets over de levertijden (iig niet via email) en ze verwijzen naar https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ "Pre-order (Besteld vanaf 28 mar 2019)"
Het zelfde hier.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik zie net op de tmobile website dat ze inderdaad de levertijden hebben aangepast naar mijn bovenstaand schema :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:50

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Misschien is het handig voor OP dat hij de post aanpast met informatie over prijzen en levertijden? Nu bied de starterspost weinig meerwaarde.. :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 20:34
Nu ben ik geïnteresseerd geraakt in deze mobiel. Heeft er toevallig al iemand T-Mobile opgebeld voor een korting? Ik las in het ervaringen topic dat ze bij KPN goede deals/korting boden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Koen87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:43:
Nu ben ik geïnteresseerd geraakt in deze mobiel. Heeft er toevallig al iemand T-Mobile opgebeld voor een korting? Ik las in het ervaringen topic dat ze bij KPN goede deals/korting boden.
t-mobile helaas niet....

ik heb hem met de recycle deal, stukje bij betalen en 10gb+120min voor 33 euro gehad dus vond het een goede deal maar alsnog echte korting kan je het niet noemen? ik heb dan wel 2,50 extra korting pm gehad dus eigenlijk de korting die je normaal zou krijgen als je andere tmobile producten op je adres hebt wat ik niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
copywizard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:56:
[...]

t-mobile helaas niet....

ik heb hem met de recycle deal, stukje bij betalen en 10gb+120min voor 33 euro gehad dus vond het een goede deal maar alsnog echte korting kan je het niet noemen? ik heb dan wel 2,50 extra korting pm gehad dus eigenlijk de korting die je normaal zou krijgen als je andere tmobile producten op je adres hebt wat ik niet heb.
Helaas, ik ga het vandaag nog wel even proberen in de winkel.
Ik zou graag willen verlengen en het toestel in 1x betalen. Nu is 760 euro nog niet veel, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Hebben jullie het hier overigens over abonnement prijzen waarbij je niet meer bij hoeft te betalen voor de telefoon? Of moeten jullie toch nog een x bedrag hiervoor betalen?

Ben zelf ook wel erg geïnteresseerd in de P30 pro, maar wil graag bij KPN netwerk blijven (niet perse via KPN zelf). Want op mijn werkplek heb ik met andere providers minder goed bereik.

Zit momenteel bij Youfone maandelijks opzegbaar met een abonnementsprijs van 12 Euro per maand (300 min/sms en 6gb). Hang niet graag 2 jaar vast aan een contract, maar 1 jaar is nog prima te doen. Wil ook best wat meer gaan betalen voor het abonnement.
Iemand nog een goede tip waar een goede deal te krijgen is icm een provider die gebruik maakt van het KPN netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-04 21:14
Koen87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:43:
Net via de klantenservice van T-Mobile de P30 Pro 256 GB besteld icm onbeperkt bellen en 12GB internet met (naast de standaard 2,50 euro korting) extra 2,50 euro korting per maand. Totale maandkosten komt neer op 47 euro zonder toestel bijbetaling.

Leuke deal vind ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
founz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:50:
[...]

Net via de klantenservice van T-Mobile de P30 Pro 256 GB besteld icm onbeperkt bellen en 12GB internet met (naast de standaard 2,50 euro korting) extra 2,50 euro korting per maand. Totale maandkosten komt neer op 47 euro zonder toestel bijbetaling.

2 jarig abbo neem ik aan? Ik betaal zelf liever het complete toestel en neem dan 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-04 21:14
Koen87 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:16:
[...]

2 jarig abbo neem ik aan? Ik betaal zelf liever het complete toestel en neem dan 1 jaar.
Ja klopt, wel 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Toestelprijs van de P30 Pro in combinatie met een abonnement was bij Vodafone sinds de mogelijkheid tot pre-order 648,- Euro. Nu zag ik dat deze ineens is verhoogd naar 696,- Euro. Dit was een prijsfout volgens een verkoper van Vodafone op de chat. Krijg vervolgens te horen dat korting niet mogelijk is bij pre-orders maar hij er voor de moeite toch 40,- Euro vanaf wilde halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 09:31
founz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:50:
[...]

Zelfde deal als via mobiel.nl. 24x2,50 korting is min of meer gelijk met de cashback die je krijgt via bv cashbackxl als je via de site van tmobile besteld. Op die manier liggen prijzen dus allemaal heel dicht bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ik zit zelf erg te twijfelen waar ik de p30 pro zou bestellen i.c.m. een abonnement.

Ik zit nu bij Tele2 en bij belsimpel kan ik met het onbeperkt abonnement verlengen en dan betaal ik voor het toestel 573 euro: https://www.belsimpel.nl/...tel-abonnement-000-2-jaar

Bij mobiel.nl kan ik het toestel voor 563 euro krijgen i.c.m. Vodafone (heb ziggo) abonnement: https://www.mobiel.nl/sma...%7Cpv-4166#met-abonnement moet wel 25 euro aansluitkosten betalen.

Na een kleine berekening is uiteindelijk Vodafone in die 2 jaar met aansluitkosten goedkoper..

Zit nu te dubben tussen deze 2, iemand trouwens ervaring met belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-05 10:11
Executor16 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:20:
Toestelprijs van de P30 Pro in combinatie met een abonnement was bij Vodafone sinds de mogelijkheid tot pre-order 648,- Euro. Nu zag ik dat deze ineens is verhoogd naar 696,- Euro. Dit was een prijsfout volgens een verkoper van Vodafone op de chat. Krijg vervolgens te horen dat korting niet mogelijk is bij pre-orders maar hij er voor de moeite toch 40,- Euro vanaf wilde halen 8)7
Zag ik ook. Heb hem voor 552euro icm abo gehaald. Zowel voor mij als voor mijn vrouw dus een extra korting van 96 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sharule schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:39:
[...]

Zag ik ook. Heb hem voor 552euro icm abo gehaald. Zowel voor mij als voor mijn vrouw dus een extra korting van 96 euro.
Welke abo? en op Vodafone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
dutchnltweaker schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:52:
[...]

Welke abo? en op Vodafone zelf?
Red essential en Smart L.
2 jarige abo.
Ja Vodafone via de chat de 26e en volgende dag gebeld voor mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sharule schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:12:
[...]

Red essential en Smart L.
2 jarige abo.
Ja Vodafone via de chat de 26e en volgende dag gebeld voor mijn vrouw.
Ah oke netjes, maar je zat al zelf bij Vodafone als ik het goed begrijp. Dan gaan ze er zeker beter op in, toestelkorting enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
dutchnltweaker schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:17:
[...]

Ah oke netjes, maar je zat al zelf bij Vodafone als ik het goed begrijp. Dan gaan ze er zeker beter op in, toestelkorting enzo.
Inderdaad klopt, voor mijn vrouw zei ze eerst dat het niet mogelijk is. Toen zei ik dat ik gisteren mooie deal kreeg, vandaar dat ik voor mijn vrouw ook eentje bestel, is net wat aantrekkelijker. Toen ging ze ih systeem kijken of mijn verhaal wel klopte:p. En ja toen kon het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sharule schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:20:
[...]

Inderdaad klopt, voor mijn vrouw zei ze eerst dat het niet mogelijk is. Toen zei ik dat ik gisteren mooie deal kreeg, vandaar dat ik voor mijn vrouw ook eentje bestel, is net wat aantrekkelijker. Toen ging ze ih systeem kijken of mijn verhaal wel klopte:p. En ja toen kon het.
netjes, Ik zelf zit te twijfelen tussen 1/2 jarige abonnement bij Vodafone, 1 jarig kost het toestel 587 euro en 2 jarig 563 euro (wil namelijk niet 2 jaar ergens meer aan vast zitten verandert veel qua prijzen en bundels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_O
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07-2022
Gisteren Huawei P30 Pro (128GB) Dual-SIM, Black besteld via kpn(verlenging).

2 jarig abbonement.
15 GB en 150 min(wordt 30GB en 300min via kpn compleet)

Geen bijbetaling voor toestel.

€50 per maand.

Bovendien krijg je er nu nog de Sonos One en wireless charger bij(preorder actie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Ik hoop wel dat we m 5 april krijgen.
Er is minder duidelijkheid dan bij de s10 release bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-03 12:42
Sharule schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:13:
Ik hoop wel dat we m 5 april krijgen.
Er is minder duidelijkheid dan bij de s10 release bv.
Van Tele2 heb ik al een mail ontvangen dat mijn telefoon later komt dan gepland. Maar helaas gedaan datum wanneer wel dan. Dus 5 april zie ik helaas niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
letskeepitsafe schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:15:
[...]

Van Tele2 heb ik al een mail ontvangen dat mijn telefoon later komt dan gepland. Maar helaas gedaan datum wanneer wel dan. Dus 5 april zie ik helaas niet gebeuren.
Dat krijg ik van Vodafone ook. Maar dat is bij elke pre order zo. Algemeen mail wanneer iets niet direct leverbaar is.
Nuja afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 19:17
Sharule schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:34:
[...]

Dat krijg ik van Vodafone ook. Maar dat is bij elke pre order zo. Algemeen mail wanneer iets niet direct leverbaar is.
Nuja afwachten.
2 besteld via Telenet (België ) zouden ook rond 5 april worden geleverd ,zaterdag voormiddag stond post.nl voor de deur met een pakketje wat zat er in ? 2 x de Huawei P30 Pro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
klada schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:32:
[...]

2 besteld via Telenet (België ) zouden ook rond 5 april worden geleverd ,zaterdag voormiddag stond post.nl voor de deur met een pakketje wat zat er in ? 2 x de Huawei P30 Pro :*)
Whuuut. Dat is hier ondenkbaar. Ben wel jaloerss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Laatst online: 16-04 20:07
Als ik mijn KPN abonnement wil verlengen betaal ik voor de Huawei P30 Pro bij KPN 2 euro per maand meer dan bijvoorbeeld bij GSMwijzer of mobiel.nl:
24 x 27 = € 648,-
24 x 29 = € 696,- (KPN)
Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483913

Heb de mijne besteld via CoolBlue voorlopig staat de datum ook op 5 april.
8 jaar trouwe Apple gebruiker en nu de overstap naar Android. Ben benieuwd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Song schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:29:
Als ik mijn KPN abonnement wil verlengen betaal ik voor de Huawei P30 Pro bij KPN 2 euro per maand meer dan bijvoorbeeld bij GSMwijzer of mobiel.nl:
24 x 27 = € 648,-
24 x 29 = € 696,- (KPN)
Is dat normaal?
Ja dat kan, anders is er geen bestaansrecht voor deze bedrijven (Ze krijgen subsidie op de toestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Anoniem: 483913 schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:39:
Voor welke kleur ben je gegaan ? Kan er persoonlijk nog niet zo uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
mavical schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:36:
[...]

De Breathing Cristal gezien. Zag er fantastisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mavical schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:36:
[...]

Ik ben gewoon voor het zwart gegaan.
Die andere kleuren zijn wel fancy en uniek maar die raak je denk ik nog snel beu gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483913 schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:39:
Net bericht gehad dat deze vandaag geleverd zal worden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Anoniem: 483913 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:45:
[...]

Via coolblue?

Bij Vodafone staat de levering voor verkoop op 8 april hebk gevraagd.
Over de pre orders nog niets bekend...

[ Voor 21% gewijzigd door Sharule op 02-04-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-05 21:47
Anoniem: 483913 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:45:
[...]

Welke kleur?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-04 15:22
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:08:
[...]

Via coolblue?

Bij Vodafone staat de levering voor verkoop op 8 april hebk gevraagd.
Over de pre orders nog niets bekend...
8 april verkoop in de winkels bedoel je? Heb ook bij Vodafone verlengd, maar kreeg niet echt een datum. Zou mooi zijn als de pre orders dus misschien zaterdag 6 april geleverd worden .. (zelf Aurora besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:34:
[...]

8 april verkoop in de winkels bedoel je? Heb ook bij Vodafone verlengd, maar kreeg niet echt een datum. Zou mooi zijn als de pre orders dus misschien zaterdag 6 april geleverd worden .. (zelf Aurora besteld).
Ja die datum kregen ze van huawei. Nu maar hopen dat pre orders het vroeger krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:36:
[...]

Ja die datum kregen ze van huawei. Nu maar hopen dat pre orders het vroeger krijgen.
Mobiel.nl gaf aan dat ze op 5 april gaan leveren, ze hebben dit vandaag nog bevestigd (dus 6 april zou je hen krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:11:
[...]

Mobiel.nl gaf aan dat ze op 5 april gaan leveren, ze hebben dit vandaag nog bevestigd (dus 6 april zou je hen krijgen).
Waarom kan Vodafone dan geen datum geven. En komen ze enkel met verkoopdatum 8 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:11:
[...]

De mijne is aangekomen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Zou iedereen kunnen meedelen bij welke provider enz. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:18:
[...]

Zou iedereen kunnen meedelen bij welke provider enz. Thanks!
Zonder provider. Gewoon op CoolBlue besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
Anoniem: 483913 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:32:
[...]

Zonder provider. Gewoon op CoolBlue besteld.
Nice. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Nice, denk dat providers toch echt wachten tot vrijdag. Maar wie weet, Tele2 gaf bij mij al aan dat ik rekening moet houden met een langere levertijd (Aurora)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Zit die doorzichtige hoesje er trouwens wel of niet bij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Kijkend naar hoeveel P30 Pro's er nu al te koop staan in V&A hier, moet je makkelijk binnen een weekje een sealed P30 Pro voor €675-€700 kunnen gaan krijgen.

En de prijs gaat alleen nog maar verder zakken komende paar dagen/weken, vermoed ik.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 02-04-2019 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Net contact gehad met Vodafone chat. Een dame wist me te vertellen dat er vanaf 8 april wordt geleverd. Ze kan het natuurlijk altijd fout hebben, maar denk dat we daar van uit moeten gaan. En gezien maandag geen postdag is, verwacht ik hem volgende week dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Toch een bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ik vind de communicatie ook erg slecht. Bij Tele2 verwijzen ze mij door naar de levertijd pagina. Staat ook echt super informatie /sarcasm.

En omdat ik een nieuwe klant ben kan ik niet eens mijn bestelstatus inzien. Kan pas een account maken het abonnement ingaat, dus als die geleverd wordt. Lekker handig hé

[ Voor 38% gewijzigd door Pukson op 02-04-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Eens, maar ik vind wel dat geduld een schone zaak is! Don't get me wrong .. Ik kan ook niet wachten, vooral gezien het toch een 'investering' is en je eigenlijk al min of meer betaald hebt (of je nou puur abonnement doet, deels aanbetaling of volledig afbetaalt).

Een week voelt nog erg lang en zal ook vast lang duren, maar je kan niemand wat kwalijk nemen :).

Wie weet doen ze hem vrijdag wel op de post en is hij zaterdag alsnog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Casual_T schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Net contact gehad met Vodafone chat. Een dame wist me te vertellen dat er vanaf 8 april wordt geleverd. Ze kan het natuurlijk altijd fout hebben, maar denk dat we daar van uit moeten gaan. En gezien maandag geen postdag is, verwacht ik hem volgende week dinsdag.
Hier ook i.c.m. Vodafone afgesloten, maar via mobiel.nl en die kan wel vanaf 5 april leveren. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:54
Ah ik ben dus niet de enige met deze vraag :)

Ik heb ook net een bestelling geplaatst bij Tele2 met maandelijks opzegbaar .
Helaas paar minuten later kreeg ik ook bericht dat de P30 pro erg populair is en nog op zich laat wachten :?

En ja die levertijdpagina gaat helemaal nergens over wat bedoelen ze met : besteld vanaf 2 apr :?

Weet iemand dat hier toevallig of ik gewoon over een maand kan bellen met Tele2 om op te zeggen of moet ik nog iets bijzonders doen hiervoor?
Pukson schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:07:
Ik vind de communicatie ook erg slecht. Bij Tele2 verwijzen ze mij door naar de levertijd pagina. Staat ook echt super informatie /sarcasm.

En omdat ik een nieuwe klant ben kan ik niet eens mijn bestelstatus inzien. Kan pas een account maken het abonnement ingaat, dus als die geleverd wordt. Lekker handig hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
diquan2001 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:03:

Helaas paar minuten later kreeg ik ook bericht dat de P30 pro erg populair is en nog op zich laat wachten :?

En ja die levertijdpagina gaat helemaal nergens over wat bedoelen ze met : besteld vanaf 2 apr :?

Weet iemand dat hier toevallig of ik gewoon over een maand kan bellen met Tele2 om op te zeggen of moet ik nog iets bijzonders doen hiervoor?

[...]
Een beetje verscholen op hun site is een opzegformulier te vinden. Kan dus gewoon digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
diquan2001 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:03:

[...]
Jup, en telefonisch kunnen ze helemaal geen duidelijkheid geven. Ze hebben nog niks ontvangen en wegen niet wanneer en hoeveel.

De andere kant is weer dat mensen zeggen dat het een standaard bericht is omdat het een pre-order betreft.

[ Voor 6% gewijzigd door Pukson op 02-04-2019 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Levertijd P30 Pro

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Contact gehad met Coolblue. Hebben navraag gedaan over de levering. Hun verwachting is dat alle kleuren (muv de oranje) vrijdag bij de mensen afgeleverd worden. Van enig tekort is niet gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ha, ook met contact gehad met Esmee. Alleen ze kon mij toen nog geen info verschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Pukson schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:06:
[...]
Ha, ook met contact gehad met Esmee. Alleen ze kon mij toen nog geen info verschaffen..
Kennelijk is Esmee geüpdatet :-)

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Master FX schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:10:
[...]

Kennelijk is Esmee geüpdatet :-)
Ik ga net doen of ik gek ben, en nog even een DM richting Esmee eruit gooien haha.

Ik krijg gewoon standaard reactie:

Hi xxx, dank voor je bericht! Je vroeg je af wat de status van je bestelling is. Kan ik goed begrijpen, je wil natuurlijk zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van je nieuwe abonnement! Ik zie echter dat het toestel dat jij besteld hebt, de Huawei P30 Pro zó populair is, dat hij momenteel niet bij ons op voorraad is. Het duurt daarom iets langer dan verwacht, maar je wordt op de hoogte gehouden en je kan zelf deze site https://t.co/CP1LBW05ql ook checken hoe en wat.
^Hans

Die levertijd pagina is zo nietszeggend

[ Voor 57% gewijzigd door Pukson op 03-04-2019 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Toch wel bijzonder dat de Samsung Galaxy s10 plus zwart bij Tele2 een levertijd heeft van 3 weken ! en bij Coolblue bij bestelling morgen wordt afgeleverd. Hoe kan dat nou ??? Hoop niet dat dit voor de Huawei P 30 pro eveneens gaat gelden. Deze verschillen zijn voor mij niet verklaarbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
mavical schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:37:
Toch wel bijzonder dat de Samsung Galaxy s10 plus zwart bij Tele2 een levertijd heeft van 3 weken ! en bij Coolblue bij bestelling morgen wordt afgeleverd. Hoe kan dat nou ??? Hoop niet dat dit voor de Huawei P 30 pro eveneens gaat gelden. Deze verschillen zijn voor mij niet verklaarbaar.
Viel mij ook al op.. heb er weinig vertrouwen in. Hoop dat ik morgen iets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nou van t-mobile heb ik anders ook nog niks gehoord dus hoop hem voor 12 april te hebben al heb ik er een hard hoofd in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Contact gehad met de Mediamarkt. Intussen zijn alle kleuren op voorraad aanwezig. Geen tekorten. Mediamarkt mag pas morgen officieel beginnen met de verkoop wat ze dan ook gaan doen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 04-05 11:20

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

mavical schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:37:
Waarschijnlijk heeft CoolBlue een veel grotere voorraad, of nog minder verkocht.

Daarbij mogen sommige leveranciers t toestel de dag voor release al versturen zodat de klant het toestel op de dag van release heeft, terwijl andere pas mogen versturen op de dag van release.

Zo te zien mag CoolBlue al 1 dag voor release verzenden. En Tele2 niet.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 04-05 11:20

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

mavical schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:34:
Contact gehad met de Mediamarkt. Intussen zijn alle kleuren op voorraad aanwezig. Geen tekorten. Mediamarkt mag pas morgen officieel beginnen met de verkoop wat ze dan ook gaan doen !!
Dus tussen de lijnen door lezen betekend dit, dat met wat geluk, je het toestel vanavond al mag halen ;)?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03 22:46
mavical schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:34:
Dus morgen gaan ze ook verzenden? Ik heb de pre-order bij Mediamarkt gedaan, maar op hun website (en bij mijn bestelling op de website) worden geen details gegeven over wanneer ze zullen worden verzonden. Zou mooi zijn als dat morgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
HellStorm666 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:35:
[...]

Dus tussen de lijnen door lezen betekend dit, dat met wat geluk, je het toestel vanavond al mag halen ;)?
Ik heb geen navraag gedaan wanneer de verzending gaat plaatsvinden. Voor mij was van belang om te vernemen dat er voldoende voorraad nu al aanwezig is bij de Mediamarkt en dat de verkoop morgen gaat starten. Geen beperkingen voor wat de betreft de kleuren muv de oranje kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1198212

https://twitter.com/Tele2.../1113431960364429313?s=19
Zoals Tele2 hier zelf zegt, kunnen de mensen die 'm bij Tele2 hebben gepreorderd vrijdag verwachten.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 1198212 op 03-04-2019 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Begin nu wel benieuwd te worden of Vodafone stiekem niet ook al vóór 8 april gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 1198212 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:56:
https://twitter.com/Tele2.../1113431960364429313?s=19
Zoals Tele2 hier zelf zegt, kunnen de mensen die 'm bij Tele2 hebben gepreorderd vrijdag verwachten.
Ik hoop het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook, maar heb er een hard hoofd in.. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Song
  • Laatst online: 16-04 20:07
Heeft iemand de p30 pro amber sunrise (oranje) besteld en een leverdatum gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 20:46
leverafspraak voor vrijdag gemaakt - besteld via tele 2 zwarte versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
syntesia schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:03:
leverafspraak voor vrijdag gemaakt - besteld via tele 2 zwarte versie :)
Hier net zo d:)b Maar dan de Aurora

[ Voor 4% gewijzigd door UrbanSnEAky op 03-04-2019 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
UrbanSnEAky schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:06:
[...]

Hier net zo d:)b Maar dan de Aurora
Spannend! Wanneer hebben jullie besteld? Hier nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitesoxx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12-2024
Belsimpel stuurde net een mailtje dat de levering vertraagd is. Ze weten ook nog geen nieuwe datum helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
Pukson schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:19:
[...]

Spannend! Wanneer hebben jullie besteld? Hier nog niets gehoord.
27 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ai ik 31 maart. Zal voor mij niet zijn weggelegd denk ik nog voor het weekend. Hier ook de Aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11:33
Ik heb ook de pro (aurora) bij Tele2 besteld en komt vrijdag binnen! :*)

Edit: 29 maart besteld

[ Voor 14% gewijzigd door Prins32 op 03-04-2019 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Prins32 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:36:

Ze gaan het lijstje af, zou er dan toch wat hoop zijn? Voelt als wachten op de uitslag van je examen nu. Hopen dat de telefoon gaat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moniquezon
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05-2024
mavical schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:10:
[...]

Een beetje verscholen op hun site is een opzegformulier te vinden. Kan dus gewoon digitaal.
Waar kan je dit vinden op de website dan?

Overigens worden die van Tele2 netjes geleverd op vrijdag. Heb al een bericht gehad voor de levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijne de 26e bij tele2 (pro) besteld, gelijk na de presentatie. Breath Crystal, helaas nog geen bericht de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 20:46
Ik had hem de 26e besteld, heb hem ook via mobiel.nl besteld dezelfde dag.
Daar nog niks van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
syntesia schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:10:
Ik had hem de 26e besteld, heb hem ook via mobiel.nl besteld dezelfde dag.
Daar nog niks van gehoord
Mobiel.nl gaf aan (heb hem daar ook besteld), dat ze vanaf 4 april gaan klaarmaken en 5 april wordt uitgeleverd (behalve de oranje/rode kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Prins32 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:36:

Wordt je gebeld of gemaild voor de levering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Z
mavical schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:11:
[...]

Wordt je gebeld of gemaild voor de levering ?
Zover ik begrijp krijg je een mail van Revida(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
Inderdaad. Je krijgt een mail van Reviva met daarin een link om een afspraak te maken. Je kunt zelf een dag kiezen van bezorging, helaas kan je donderdag niet kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Thanks! Ik heb nog niks gehad, dus voor mij houd het op denk ik

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste