Dat werkt alleen als tele2 de telefoon ook daadwerkelijk levert. Heel veel mensen wachten al sinds begin april, sommigen zelfs eind maart.Ferio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:14:
[...]
Ik denk dat je goedkoper uit was geweest met tele2 en maandelijks opzeggen. Zat geloof ik ergens rond de 660 euro ofzo.
Heeft iemand wel een verklaring (want KPN en Mediamarkt niet)... Als ik bij beide bedrijven mijn SIM-only wil "omzetten" naar een 2-jarige verlenging en dan in 1x de P30 Pro wil aftikken, zit daar bijna 10% verschil tussen. KPN rekent 689 (incl de Huawei promo met de smartwatch), MM rekent 624 (incl de eigen promo met accesoires).
Of is de Huawei promo toch een (gedeeltelijke) sigaar uit eigen doos van 65 Euro "verschil".
Klantenservice KPN en verkoper MM hadden geen verklaring voor het verschil van elkaar.
Of is de Huawei promo toch een (gedeeltelijke) sigaar uit eigen doos van 65 Euro "verschil".
Klantenservice KPN en verkoper MM hadden geen verklaring voor het verschil van elkaar.
[Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2019 18:15]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zouden jullie mijn bericht willen delen zodat het meer bereik krijgt, post vooral ook je eigen ervaringen. Wie weet gaat Tele2 er dan eens een keer wat mee doen
https://www.facebook.com/...in/posts/1262214627267488
Betwijfel het ten zeerste, maargoed.

https://www.facebook.com/...in/posts/1262214627267488
Betwijfel het ten zeerste, maargoed.
Dit zijn precies de bedragen die ik bij Tele2 zie: 128GB voor 624 euro, 256GB voor 689 euro.MAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:14:
Heeft iemand wel een verklaring (want KPN en Mediamarkt niet)... Als ik bij beide bedrijven mijn SIM-only wil "omzetten" naar een 2-jarige verlenging en dan in 1x de P30 Pro wil aftikken, zit daar bijna 10% verschil tussen. KPN rekent 689 (incl de Huawei promo met de smartwatch), MM rekent 624 (incl de eigen promo met accesoires).
Voor die Breathing Crystal ja, de zwarte en Aurora zijn beide op voorraad. Ik heb mijne (zwart 256GB) vrijdagavond besteld en zaterdagochtend ontvangen.Zephrex schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:31:
[...]
Dat werkt alleen als tele2 de telefoon ook daadwerkelijk levert. Heel veel mensen wachten al sinds begin april, sommigen zelfs eind maart.
[Voor 22% gewijzigd door MacorgaZ op 08-05-2019 21:38]
Tesla Model 3 SR+ 2020 | Midnight Silver
In mijn geval / post: beiden voor de 128GB versie. KPN heeft het net nogmaals bevestigd telefonisch dat dat ding 689 moet kosten.MacorgaZ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:37:
[...]
Dit zijn precies de bedragen die ik bij Tele2 zie: 128GB voor 624 euro, 256GB voor 689 euro.
@Zephrex zou wel willen; heb geen FB...

@MacorgaZ ja dat klopt, heb ik ergens hierboven ook wel vermeld. Aurora en Black zijn goed beschikbaar, de Breathing Crystal en Sunrise nog niet.
Wel fijn om te horen dat je jouw model al snel binnen hebt gekregen!
Wel fijn om te horen dat je jouw model al snel binnen hebt gekregen!
@Zephrex je hebt er niks aan (denk ik) maar MM krijg Sunrise dinsdag weer binnen, zeggen ze. Aangezien de meeste winkels ook abonnementen verlengen/verkopen, zou je daar nog even kunnen informeren? Of heeft Tele2 je een heel mooi aanbod gedaan?
Klopt, maar ik kocht deze smartphone voor mijn vader. Hij wilt top quality foto's maken plus had hij al een sim only abbo.Ferio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:14:
[...]
Ik denk dat je goedkoper uit was geweest met tele2 en maandelijks opzeggen. Zat geloof ik ergens rond de 660 euro ofzo.
Ik heb er niet zoveel aan nee omdat ik de Breathing Crystal heb besteld. Maar overstappen ga ik nu ook even niet doen omdat ik dan geen pre-order extra's meer krijg. Maar dankje voor de infoMAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:01:
@Zephrex je hebt er niks aan (denk ik) maar MM krijg Sunrise dinsdag weer binnen, zeggen ze. Aangezien de meeste winkels ook abonnementen verlengen/verkopen, zou je daar nog even kunnen informeren? Of heeft Tele2 je een heel mooi aanbod gedaan?

Uiteindelijk viel het mee en wordt het toestel vanmiddag geleverdpacod schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Ik zit niet in de pre-order tijd. Gisteren is mijn bestelling officieel geworden, maar heb weinig vertrouwen in de week levertijd die wordt aangegeven. Heb echter nog 2 week om te annuleren. Zal het een kans geven, want de Sonos actie hebben ze nog wel bij Tele2. En inderdaad ook ik heb de breathing crystal besteld.

Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ik mijn preorder bonus kan verwachten. Op 17 april goedkeuring gekregen, dus zou misschien binnen nu en een week kunnen komen? Verassend dat de één wel met weegschaal krijgt en de ander niet, ik wacht het rustig af
Afgaande van de berichten zijn wij snel aan de beurt. Hier op 16 april goedkeuring gekregen en ook nog geen sonos ontvangen.Casual_T schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:32:
Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ik mijn preorder bonus kan verwachten. Op 17 april goedkeuring gekregen, dus zou misschien binnen nu en een week kunnen komen? Verassend dat de één wel met weegschaal krijgt en de ander niet, ik wacht het rustig af
[Voor 3% gewijzigd door Lawwie op 10-05-2019 10:22]
Hoi Pacod, fijn dat je je toestel hebt ontvangen. Mag ik vragen wanneer je welk model, kleur en gb hebt besteld?pacod schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:42:
[...]
Uiteindelijk viel het mee en wordt het toestel vanmiddag geleverd
Ik heb nl de p30 pro breathing chrystal 256gb op 29 maart besteld bij tele2 en zit er met smart op te wachten. Ben benieuwd of ze willekeurig en niet op volgorde van orderdatum uitleveren. Alvast bedankt voor je reactie en veel plezier met je toestel!
Grt Nan
Momenteel krijg je bij mobiel.nl €150 cashback op je p30 toestel,en dan icm met tmobile sonos speaker deal.
Die 150 cashback is alleen geldig dit weekend. Trouwens ook bij belsimpel.nl
Vraag me af of je recht hebt op sonos speaker als ik verleng via mobiel.nl ipv rechtstreeks bij tmboile site.
Die 150 cashback is alleen geldig dit weekend. Trouwens ook bij belsimpel.nl
Vraag me af of je recht hebt op sonos speaker als ik verleng via mobiel.nl ipv rechtstreeks bij tmboile site.
[Voor 22% gewijzigd door Amaze86 op 10-05-2019 22:29]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zojuist contact gehad met Tele2... Huawei P30 Pro 256GB Breathing Chrystal besteld op 4 april.. nog steeds geen levertijd en niet te verwachten in twee weken..😅
Jeetje wat "slecht" zeg... Minstens anderhalve maand wachten op een nieuwe telefoon?Surfing_dude schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:33:
Zojuist contact gehad met Tele2... Huawei P30 Pro 256GB Breathing Chrystal besteld op 4 april.. nog steeds geen levertijd en niet te verwachten in twee weken..😅
Hoop dat het allemaal een beetje op rolletjes loopt qua uitlevering.
Yes..beetje ongelofelijk. Maar goed, geloof ook niet dat ze er wat aan kunnen doen. We kennen uiteraard altijd niet de volledige situatie van wat er achter de schermen gebeurd is. Het is alleen wel jammer dat je dan zo lang moet wachten!MAX3400 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:34:
[...]
Jeetje wat "slecht" zeg... Minstens anderhalve maand wachten op een nieuwe telefoon?
Hoop dat het allemaal een beetje op rolletjes loopt qua uitlevering.
Tele2 behandelt dit best belabberd hoor. Er is een heel topic over op het tele2 forum. Meerdere mensen die aan het wachten zijn.Surfing_dude schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:47:
[...]
Yes..beetje ongelofelijk. Maar goed, geloof ook niet dat ze er wat aan kunnen doen. We kennen uiteraard altijd niet de volledige situatie van wat er achter de schermen gebeurd is. Het is alleen wel jammer dat je dan zo lang moet wachten!
Probleem is een beetje dat je straks mss problemen krijgt met het claimen van de pre-order.
Het lijkt nu dan toch te gaan gebeuren. Vanochtend een mail ontvangen van Reviva voor het plannen van de bezorgafspraak voor de Breathing Crystal 256Gb met orderdatum 29 maart.
Zelfde, heeft lang geduurd zeg..tikkieterugjaap schreef op maandag 13 mei 2019 @ 05:44:
Het lijkt nu dan toch te gaan gebeuren. Vanochtend een mail ontvangen van Reviva voor het plannen van de bezorgafspraak voor de Breathing Crystal 256Gb met orderdatum 29 maart.
Jazeker!Surfing_dude schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:04:
Besteld op 4 april bij Tele2, yet no order. Iemand al een geweldige P30 Pro Breathing Chrystal ontvangen?
Ik heb de P30 Pro Breathing crystal 256GB besteld in de winkel van T-mobile op 3 april.
Ik kon er 18 April om.
Ik zit nog wel te wachten op de pre order cadeautjes.
Ik ben ondertussen 4 weken aan het wachten op mijn preorder bonussen. Volgens de mail zou deze binnen 4 weken worden opgestuurd maar ik heb nog geen enkel bericht gehad na de goedkeuring.
Iemand anders ook al zo lang aan het wachten?
Volgens mij stond er binnen 6 weken. Ik heb goedkeuring gehad op 17 april, dus verwacht ze ook komende weken ergens.Gumball schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:17:
Ik ben ondertussen 4 weken aan het wachten op mijn preorder bonussen. Volgens de mail zou deze binnen 4 weken worden opgestuurd maar ik heb nog geen enkel bericht gehad na de goedkeuring.
Mijn mobiel word pas deze week bezorgdGumball schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:17:

Nope:Casual_T schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:46:
[...]
Volgens mij stond er binnen 6 weken. Ik heb goedkeuring gehad op 17 april, dus verwacht ze ook komende weken ergens.
Holy shit, eindelijk een bevestiging?xxx,
Registratienummer: xxx
Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd.
De Sonos One en Wireless charger zullen uiterlijk binnen 4 weken afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres. Per e-mail zal je een Track & Trace code ontvangen voor het traceren van je pakket.
Wil jij Euro 250,- winnen?
Wij zijn uiteraard heel erg benieuwd naar jouw ervaringen met je nieuwe Huawei toestel.
Laat het ons weten door een review achter te laten op Kieskeurig.nl. Onder alle reviews wordt maandelijks Euro 250,- verloot.
Schrijf hier een review voor de P30 Pro!
Met vriendelijke groet,
Huawei
Zephrex schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:49:
[...]
Mijn mobiel word pas deze week bezorgd.. Ik durf niet eens te zeggen wanneer ik de pre-order shizzle krijg..
@Gumball Ja eindelijk vanmiddag bericht gehad van Reviva. Heeft echt een tijd geduurd zeg, jezus. En niks meer gehoord van Tele2..
Yep same here. Eindelijk reviva mail gehad. Morgen wordt de 256 GB Breathing Chrystal geleverd.. dan nog eens 6 weken op de pre order bonussen.... Of zal het eerder? 😂😂
In ieder geval de telefoon morgen, het zal vast wel het wachten waard zijn geweest.
Besteldatum 4 april.
In ieder geval de telefoon morgen, het zal vast wel het wachten waard zijn geweest.
Besteldatum 4 april.
Nee maar wel ruim twee weken na het bericht dat ik binnen vier weken zou horen. Ik ben aan dat één van de artikelen moeilijk leverbaar is.Gumball schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:17:
Afgelopen weekend de P30 besteld via een mooie aanbieding.
In totaal kost het toestel mij 341 euro.
Mijn vriendin had een nieuwe telefoon nodig en dit leek me een mooie deal.
Helaas laat de telefoon iets langer op zich wachten, om de telefoon zo laag te krijgen zit er een Vodafone abonnement aan vast van een 10tje per maand. De 341 euro is inclusief 120 euro aan abonnementskosten.
Helaas doet Vodafone wat moeilijk bij de acceptatie omdat ik Bunq als bank heb.. Mobiel.nl is dit nu aan het uitzoeken.
In totaal kost het toestel mij 341 euro.
Mijn vriendin had een nieuwe telefoon nodig en dit leek me een mooie deal.
Helaas laat de telefoon iets langer op zich wachten, om de telefoon zo laag te krijgen zit er een Vodafone abonnement aan vast van een 10tje per maand. De 341 euro is inclusief 120 euro aan abonnementskosten.
Helaas doet Vodafone wat moeilijk bij de acceptatie omdat ik Bunq als bank heb.. Mobiel.nl is dit nu aan het uitzoeken.
Waarom bestel je niet via VF zelf? Dan krijg je een Mediapad T5 (2GB) erbij.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die betaal ik dan vervolgens zelf
Aangezien de eenmalige betaling dan aanzienlijk hoger ligt, kwam dan op totale kosten van meer dan 500 euro uit.
Het is voor mij een kleine moeite een andere bank te gebruiken, t is meer een principe kwestie dat ik vind dat t gewoon moet werken.

Het is voor mij een kleine moeite een andere bank te gebruiken, t is meer een principe kwestie dat ik vind dat t gewoon moet werken.
https://directsales.vodaf...family/details/25371/9406
Red Essential (10 GB/onbeperkt), 18 pm, 10 euro toestelbijdrage en 341.69 bijbetalen. Geen aansluit- en verzendkosten + Mediapad T5 (incl. Ziggo korting).
https://www.tele2.nl/mobi...stallment=10&color=aurora
Tele 2 (10GB/onbeperkt) 18 pm, 10 euro toestelbijdrage en 389.70 bijbetalen + 30 aansluitkosten + Sonos One.
Red Essential (10 GB/onbeperkt), 18 pm, 10 euro toestelbijdrage en 341.69 bijbetalen. Geen aansluit- en verzendkosten + Mediapad T5 (incl. Ziggo korting).
https://www.tele2.nl/mobi...stallment=10&color=aurora
Tele 2 (10GB/onbeperkt) 18 pm, 10 euro toestelbijdrage en 389.70 bijbetalen + 30 aansluitkosten + Sonos One.
Dat zijn toch aanzienlijk hogere kosten?
Ik betaal nu 221 euro als eenmalig bedrag.
12 x 10 euro abonnement.
Totaal 341 euro.
Ik betaal nu 221 euro als eenmalig bedrag.
12 x 10 euro abonnement.
Totaal 341 euro.
[Voor 19% gewijzigd door Tricto op 14-05-2019 15:19]
Je vertelde er niet bij WELK Vodafone abo en ik linkte de Pro, niet de reguliere.
Ik snap nu de truc.

We hebben net een mooie cashback actie gehad van de P30. Heeft iemand enig idee of er binnenkort ook een cashback actie voor de P30 pro zal zijn?
Ik heb ze maar eens gebeld maar de stakkers hebben geen idee wanneer ze kunnen leveren. Tijd voor nieuw supplychain managementGumball schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:17:
Rare gang van zaken inderdaad. Morgen is het voor mij precies één maand geleden dat mijn aanmelding is goedgekeurd. Vast een logistiek probleempje, zal ook wel een groot aantal pre orders zijn geweest.Gumball schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:09:
[...]
Ik heb ze maar eens gebeld maar de stakkers hebben geen idee wanneer ze kunnen leveren. Tijd voor nieuw supplychain management
Zit niks anders op dan wachten. Nu maar hopen dat zowel de Sonos One, Wireless Charger als de beloofde weegschaal tegelijk worden geleverd.
Señor Sjon in "[Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen"PageFault schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:27:
[...]
Waar heb jij hem besteld als ik vragen mag? Dank voor je link!
Zie wel dat ie opeens weer wat in prijs gedaald is bij o.a. belsimpel en mobiel.nl
https://www.belsimpel.nl/...el-abonnement-1000-2-jaar
342 bijbetalen met 25/maand totaal (onb/5 GB; incl. aansluiten en verzenden).
[Voor 41% gewijzigd door Señor Sjon op 17-05-2019 13:41]
---
[Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 1002969 op 28-07-2019 18:12]
ik denk dat na vandaag er geen problemen meer zullen zijn met leveringen ;-)
Hoe lang duurt het voor je de pre order producten binnen krijgt? In de mail van Huawei, die ik kreeg bij acceptatie van de actie, staat 4 weken. Deze 4 weken zijn overmogen voorbij en ik heb nog niets ontvangen.
Ik geloof dat er op de site niet 4 maar 6 weken staat. Verstandig om contact op te nemen of moet ik nog even wachten?
Ik geloof dat er op de site niet 4 maar 6 weken staat. Verstandig om contact op te nemen of moet ik nog even wachten?
Ik herinner me ook 6 weken ergens te hebben gelezen, maar in de mail staat idd 4 weken. Ik heb zelf goedkeuring gehad op 17 april en wacht ook nog op de pre order bonussen.kevin12 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:26:
Hoe lang duurt het voor je de pre order producten binnen krijgt? In de mail van Huawei, die ik kreeg bij acceptatie van de actie, staat 4 weken. Deze 4 weken zijn overmogen voorbij en ik heb nog niets ontvangen.
Hierboven had iemand al contact opgenomen, maar Huawei wist niks te melden. Gewoon afwachten dus...

Dat denk ik ook!P. vd Loo schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:43:
ik denk dat na vandaag er geen problemen meer zullen zijn met leveringen ;-)
Vrees dat door de actie van Trump, dus dat Google de Android licentie voor Huawei nu in trekt, Huawei qua telefoons helemaal op zijn gat gaat liggen!
Heb ik nèt gisteren mijn P30 Lite binnen gehad.
Zit nog dicht in doos. Wijs om terug te brengen? Of gewoon toch lekker gebruiken en gaan we het komende ruime jaar niks merken van bovenstaande, krijgen we gewoon updates en kunnen we de Playstore gebruiken en over twee jaartjes weer een ander toestel...?
Gelukkig wel een Lite gekocht, is niet zo duur...
Wat een strop voor Huawei.
Vandaag is bekend geworden dat ze 3 maanden uitstel hebben gekregen. Maar dan na drie maanden valt alsnog het doek, zo meldt het witte Huis.Allewijn schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:04:
[...]
Dat denk ik ook!
Vrees dat door de actie van Trump, dus dat Google de Android licentie voor Huawei nu in trekt, Huawei qua telefoons helemaal op zijn gat gaat liggen!
Heb ik nèt gisteren mijn P30 Lite binnen gehad.
Zit nog dicht in doos. Wijs om terug te brengen? Of gewoon toch lekker gebruiken en gaan we het komende ruime jaar niks merken van bovenstaande, krijgen we gewoon updates en kunnen we de Playstore gebruiken en over twee jaartjes weer een ander toestel...?
Gelukkig wel een Lite gekocht, is niet zo duur...
Wat een strop voor Huawei.
Tja wat nu. Het is een keuze die je alleen zelf kunt maken. Verwacht niiet dat je nog kunt upgraden naar de volgende versie. Wel krijg je beveiligingsupdates. Ik denk dat de prijzen nu hard naar beneden zullen gaan. Shops zullen miv heden hun vraag zien wegvallen naar Huawei's.
3 maanden 'uitstel' is inderdaad niet veel. Maar Huawei en Google verzinnen in die maanden denk ik wel iets, om support te blijven geven om huidige Android Pie versies die op de nieuwe Huawei toestellen draaien en mogelijk ook de toekomstige versie 10/Q.
Beide partijen zijn er nml enorm bij gebaat en Google krijgt smerig veel geld van Huawei.
Aan de andere kant...-> Door al die updates werden in het verleden mijn toestellen (zowel Apple als Android) stiekem steeds wat langzamer. Op een bepaalde versie blijven is helemaal niet erg. Maar apps uit de appstore moeten natuurlijk wel up-to-date kunnen blijven. en ook beveiligingsupdates moeten aanhouden.
Beide partijen zijn er nml enorm bij gebaat en Google krijgt smerig veel geld van Huawei.
Aan de andere kant...-> Door al die updates werden in het verleden mijn toestellen (zowel Apple als Android) stiekem steeds wat langzamer. Op een bepaalde versie blijven is helemaal niet erg. Maar apps uit de appstore moeten natuurlijk wel up-to-date kunnen blijven. en ook beveiligingsupdates moeten aanhouden.
Je krijgt bij een P30 pro momenteel een Sonos one cadeau. Klopt het dat je deze alleen krijgt als je je abonnement direct afsluit bij T-mobile of Tele2 en dus niet als je bij bijvoorbeeld Mobiel.nl besteld?
Edit: al gevonden: nee dus. Twijfel nu toch of ik ga voor een wat later maandbedrag of de 'gratis' Sonos One erbij
Edit: al gevonden: nee dus. Twijfel nu toch of ik ga voor een wat later maandbedrag of de 'gratis' Sonos One erbij
[Voor 22% gewijzigd door PvT.Arj op 23-05-2019 07:39]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik heb gister nog een mail ontvangen van Huawei wat betreft de Sonos, hierin zeggen ze het onderstaande.
Ik heb uw registratie nagekeken en blijkbaar dat uw registratie 16-4 goed is gekeurd. De aflever datum is opgetrokken naar 6 weken. U kunt uw pakketje dus eind deze maand verwachten.
Bij KPN is het een Active GT smartwatch en Vodafone de T5 2 GB tablet. Alleen bij de providerwebshops zelf overigens.PvT.Arj schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:02:
Je krijgt bij een P30 pro momenteel een Sonos one cadeau. Klopt het dat je deze alleen krijgt als je je abonnement direct afsluit bij T-mobile of Tele2 en dus niet als je bij bijvoorbeeld Mobiel.nl besteld?
En vandaag de mail gekregen dat de Sonos etc verzonden zijn. Registratie goedgekeurd op 16 april.Lawwie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:24:
Ik heb gister nog een mail ontvangen van Huawei wat betreft de Sonos, hierin zeggen ze het onderstaande.
[...]
Hier ook gehad! Zal morgen wel komen. Ben wel benieuwd of de genoemde weegschaal ook mee komt .. in het mailtje wordt er gesproken over de Wireless Charger en de Sonos!Lawwie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 14:42:
[...]
En vandaag de mail gekregen dat de Sonos etc verzonden zijn. Registratie goedgekeurd op 16 april.
Had dit mailtje ook gisteren. Spul is nu binnen, met weegschaalCasual_T schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:35:
[...]
Hier ook gehad! Zal morgen wel komen. Ben wel benieuwd of de genoemde weegschaal ook mee komt .. in het mailtje wordt er gesproken over de Wireless Charger en de Sonos!

Hier ook alles binnen, fijn😅!Gumball schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:37:
[...]
Had dit mailtje ook gisteren. Spul is nu binnen, met weegschaal
De Sonos & Wireless Charger + weegschaal zijn binnen gekomen
De weegschaal werkt niet goed volgens mijn vrouw.hahahah
De weegschaal werkt niet goed volgens mijn vrouw.hahahah
Geeft zeker teveel aan. 

Even gekeken, hier een sonos one Gen 1. Zit er nu veel verschil in de Gen 1 en 2?
Toch wel raar als de ene een nieuwere krijgt en andere ouder.
Toch wel raar als de ene een nieuwere krijgt en andere ouder.
na de cameratest weet ik zeker dat ik de P30 pro wil. Echter.. mijn S7 edge voldoet nog redelijk en eigenlijk wil ik niet meer dan €600-700 uitgeven voor een telefoon. En op den duur gaat deze telefoon ook wel zakken naar die prijs.
Is enigzins te voorspellen wanneer dit ongeveer is? September? Of rondom Black Friday? Wat deed de P20 pro?
Is enigzins te voorspellen wanneer dit ongeveer is? September? Of rondom Black Friday? Wat deed de P20 pro?
I.c.m. abo is ie al voor onder dat bedrag te krijgen.
Zie ik het verkeerd, of is de P30 Pro al beschikbaar binnen je budget bij BelSimpel?greatgonzo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:47:
na de cameratest weet ik zeker dat ik de P30 pro wil. Echter.. mijn S7 edge voldoet nog redelijk en eigenlijk wil ik niet meer dan €600-700 uitgeven voor een telefoon. En op den duur gaat deze telefoon ook wel zakken naar die prijs.
Vodafone stopt met het leveren van alle Huawei smartphones. Oorzaak nog onbekend, imo vrij duidelijke connectie met alle recente commotie met de handelsoorlog tussen Trump en china
https://www.androidplanet...rkoop-smartphone-gestopt/
neuh.. gewoon een verkeerd vinkje van een medewerker.Blekkienl schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:43:
Vodafone stopt met het leveren van alle Huawei smartphones. Oorzaak nog onbekend, imo vrij duidelijke connectie met alle recente commotie met de handelsoorlog tussen Trump en china
Wel heel resoluut dan, want bij Frienda & Family zijn ze ook helemaal verdwenen.
dat zal allemaal wel uit dezelfde database komen. Een foutje en het speculeer begint gelijk. Als Samsung toestellen tijdelijk weg waren had je er niets van gehoord.
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Vodafone ivm mijn bestelling van de Huawei p30 breathing crystal bij mijn verlenging van mijn abonnement.
Tijdens dit gesprek kreeg ik te horen, dat de levering van Huawei telefoons momenteel gestaakt wordt vanwege het conflict tussen China en de VS. Er kon geen backorder plaats vinden.
Klanten die onlangs een bestelling geplaatst hebben zullen er binnenkort bericht over krijgen. Ik kreeg de mogelijkheid om nu al de order te annuleren en zelf elders het toestel aan te schaffen.
Ik ben echter benieuwd naar wat het tegenvoorstel zal zijn. Te meer omdat er sinds mijn bestelling geen bericht van Vodafone is geweest.
Tijdens dit gesprek kreeg ik te horen, dat de levering van Huawei telefoons momenteel gestaakt wordt vanwege het conflict tussen China en de VS. Er kon geen backorder plaats vinden.
Klanten die onlangs een bestelling geplaatst hebben zullen er binnenkort bericht over krijgen. Ik kreeg de mogelijkheid om nu al de order te annuleren en zelf elders het toestel aan te schaffen.
Ik ben echter benieuwd naar wat het tegenvoorstel zal zijn. Te meer omdat er sinds mijn bestelling geen bericht van Vodafone is geweest.
sunde... in DLD heeft de Mediamarkt 19% korting op alles (BTW dagen).
Dacht goedkoop een P30 pro te kunnen scoren.
Helaas ligt de standaard prijs daar nog op €999. Is het nog duurder dan in NL...
Dacht goedkoop een P30 pro te kunnen scoren.
Helaas ligt de standaard prijs daar nog op €999. Is het nog duurder dan in NL...
Voor de Belgen. Bij telenet (12 mnd klant blijven):
P30 voor 499€, met 100€ cashback= 399
P30 pro 699€, 100 cashback = 599
P30 voor 499€, met 100€ cashback= 399
P30 pro 699€, 100 cashback = 599
Zijn er nog mooie deals na de ellende tussen China en de VS? Winkels en providers dumpen niet toevallig goedkoop hun P30s? Ik zou graag een P30 pro kopen als hij nu ergens goedkoop te krijgen is, geloof niet dat de problemen tussen de VS en Huawei lang aanhouden.
Ik had een mooie deal alleen het is een oude (afgelopen) actie; liep tot 30 juni 2019. Ik heb de P30 Pro 236GB besteld (en binnen) via Tele2 voor 630 EUR (incl thuiskopieheffing). Via Huawei kreeg je ook nog een Sonos One, zie https://consumer.huawei.c...uaweip30_p30pro_promotie/. Mijn promotie registratie is inmiddels goedgekeurd en de speaker wordt binnen 4 weken verstuurd. Adviesprijs van deze speaker is 230 EUR, 200 EUR via Pricewatch. Hopelijk kan ik de speaker verkopen voor 150-175 EUR. Dan kost de telefoon me uiteindelijk 455-480 EUR (excl hoesje enzo).Northside schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:47:
Zijn er nog mooie deals na de ellende tussen China en de VS?
De actie gold schijnbaar ook via T-Mobile. Ik kwam toevallig achter deze actie omdat iemand via Pepper.com een Tele2 actie deelde over een andere telefoon.
Het blijft nog steeds veel geld. Misschien een idee om KPN/Tele2/T-Mobile in de gaten te blijven houden. Alternatief: via Huawei zijn (waren?) er ook wat cashback acties, maar dan alleen bij sommige winkels. Deze winkels winkels waren standaard duurder dan b.v. Belsimpel. Aangezien het handelsverbod toch nog blijft gok ik dat Huawei verder acties zal beginnen om toch nog iets te verkopen.
Telefoon nog niet gebruikt want ik heb het hoesje&screen protector nog niet binnen.
Mooie actie, daar was ik ook wel bovenop gesprongen. Hoop dat er nog een paar acties van dat kaliber komen, dat moet wel als Huawei Europa niet helemaal wil kwijtraken toch?bkor schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:21:
Aangezien het handelsverbod toch nog blijft gok ik dat Huawei verder acties zal beginnen om toch nog iets te verkopen.
Ik ben altijd bang dat MP altijd vol wordt gegooid met speakers, smartwatches en tablets door dat soort acties.. Ik moet nog zien of je echt nog 80% van de originele prijs vangt
--
[Voor 105% gewijzigd door _Bailey_ op 15-07-2019 13:39]
Ook geplaatst in het Centraal aanbiedingen topic 2:
€100 cashback op de Huawei P30 Pro
Daarmee koop je dit vlaggenschip al (zonder abonnement!) voor €548 in de fysieke winkels van KPN (na cashback). Online alleen i.c.m. abonnement, of tegen hogere losse verkoopprijs in andere (web)winkels.
FYI: Samsung S10+ is €744 in de fysieke KPN winkel. | Bij aanschaf vòòr 19 augustus, bij KPN, Telfort, T-Mobile, Vodafone, Tele2, Media Markt, Mobiel.nl , Coolblue, Bol.com , Wehkamp, BCC, Telecombinatie, Welcom, Optie 1, Ritel, GSMweb, GSM wijzer en Phonehouse.
Daarmee koop je dit vlaggenschip al (zonder abonnement!) voor €548 in de fysieke winkels van KPN (na cashback). Online alleen i.c.m. abonnement, of tegen hogere losse verkoopprijs in andere (web)winkels.
FYI: Samsung S10+ is €744 in de fysieke KPN winkel. | Bij aanschaf vòòr 19 augustus, bij KPN, Telfort, T-Mobile, Vodafone, Tele2, Media Markt, Mobiel.nl , Coolblue, Bol.com , Wehkamp, BCC, Telecombinatie, Welcom, Optie 1, Ritel, GSMweb, GSM wijzer en Phonehouse.
Nice catch!oscarwashere schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:51:
Ook geplaatst in het Centraal aanbiedingen topic 2:
en ik heb net een Mate 20 pro gekocht voor €429..
Was me het verschil wel waard geweest
Was me het verschil wel waard geweest
Inderdaad, ben zelf na lang twijfelen en vergelijken ook trotse eigenaar! De prijs hielp zeker mee!Russel88 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:35:
Bedankt voor de tip. Van de week even langs een kpn winkel gaan. 548 euro is geen geld.
Verkoopt KPN de P30 los voor die relatief lage prijs? Interessant... 😉oscarwashere schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:37:
[...]
[...]
Inderdaad, ben zelf na lang twijfelen en vergelijken ook trotse eigenaar! De prijs hielp zeker mee!
Alle toestellen, ongeacht welk merk, zijn bij KPN in de fysieke winkel flink goedkoper.lucknopfler schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:46:
[...]
Verkoopt KPN de P30 los voor die relatief lage prijs? Interessant... 😉
Alleen op de niet-Pro P30 mis je wel de cashback volgens mij. Maar er is wel een andere actie.
Goed te weten, was mij niet bekend. Dank!oscarwashere schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:42:
[...]
Alle toestellen, ongeacht welk merk, zijn bij KPN in de fysieke winkel flink goedkoper.
Alleen op de niet-Pro P30 mis je wel de cashback volgens mij. Maar er is wel een andere actie.
Gisteren heb ik er een gekocht voor 648. Let op. Officieel moet je een sim only abbo hebben bij kpn. 1 winkel waar ik was vroeg daar expliciet om. Andere deed niet moeilijk, haalde telefoon uit magazijn, scannen en afrekenen.lucknopfler schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:46:
[...]
Verkoopt KPN de P30 los voor die relatief lage prijs? Interessant... 😉
Was er net en de verkoper meld dat er wel een soort netwerklock op zit waardoor andere simkaarten niet gingen werken... (geen simlock) Vind het een raar verhaal... Maar heb jij KPN kaart en kan je dit beamen?Russel88 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:53:
[...]
Gisteren heb ik er een gekocht voor 648. Let op. Officieel moet je een sim only abbo hebben bij kpn. 1 winkel waar ik was vroeg daar expliciet om. Andere deed niet moeilijk, haalde telefoon uit magazijn, scannen en afrekenen.
Ik vind het een sterk verhaal. Als jij dat toestel koopt met aan abbo. Dan kun je dat toestel ook gebruikeb met een simkaart van een andere provider.Griffin schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:38:
[...]
Was er net en de verkoper meld dat er wel een soort netwerklock op zit waardoor andere simkaarten niet gingen werken... (geen simlock) Vind het een raar verhaal... Maar heb jij KPN kaart en kan je dit beamen?
Ik heb toevallig een sim only van kpn.
2e verkoper vroeg ook nergens naar. Ik zei dat ik de p30 pro wilde kopen. Hij vroeg welke versie, kwam terug. Scande telefoon en ik betaalde. Ik was niet eens 1 minuut in de winkel.
Lijkt me sterk als hij dat toestel aan me verkocht met een provider lock zonder me te waarschuwen.
Vraag desnoods of je mag ruilen binnen 7 dagen zonder gebruiksporen.
Ze kunnen geen zekerheid geven en een geopende verpakking mag niet terug. Een probeer toestel hebben ze niet. Klantenservice gebeld en die vinden het ook een raar verhaal, maarja voor 650 euro vind ik het een risico. Ik ga even zoeken op service/Apn lock.Russel88 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:49:
[...]
Ik vind het een sterk verhaal. Als jij dat toestel koopt met aan abbo. Dan kun je dat toestel ook gebruikeb met een simkaart van een andere provider.
Ik heb toevallig een sim only van kpn.
2e verkoper vroeg ook nergens naar. Ik zei dat ik de p30 pro wilde kopen. Hij vroeg welke versie, kwam terug. Scande telefoon en ik betaalde. Ik was niet eens 1 minuut in de winkel.
Lijkt me sterk als hij dat toestel aan me verkocht met een provider lock zonder me te waarschuwen.
Vraag desnoods of je mag ruilen binnen 7 dagen zonder gebruiksporen.
Maar heb jij KPN of een andere provider?
Edit:
Nog even naar Vodafone gegaan en die zeggen ook bs verhaal. Daar vragen ze er 699 voor.
Andere keer gewoon halen maar zit nog even met bumpercase en een screen protector samen met de afgeronden hoeken.
[Voor 9% gewijzigd door Griffin op 25-07-2019 20:32]
Ik heb een kpn en telfort kaart erin zitten.Griffin schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:18:
[...]
Ze kunnen geen zekerheid geven en een geopende verpakking mag niet terug. Een probeer toestel hebben ze niet. Klantenservice gebeld en die vinden het ook een raar verhaal, maarja voor 650 euro vind ik het een risico. Ik ga even zoeken op service/Apn lock.
Maar heb jij KPN of een andere provider?
Edit:
Nog even naar Vodafone gegaan en die zeggen ook bs verhaal. Daar vragen ze er 699 voor.
Andere keer gewoon halen maar zit nog even met bumpercase en een screen protector samen met de afgeronden hoeken.
Edit:
Ik zal later op de avond of morgen een Tmobile kaart erin doen. Kijken of sim geaccepteerd word.
Edit 2:
Tmobile kaart word geaccepteerd.
[Voor 9% gewijzigd door Russel88 op 26-07-2019 07:50]
Thnx voor het checkenRussel88 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:05:
[...]
Ik heb een kpn en telfort kaart erin zitten.
Edit:
Ik zal later op de avond of morgen een Tmobile kaart erin doen. Kijken of sim geaccepteerd word.
Edit 2:
Tmobile kaart word geaccepteerd.

Gister naar KPN winkel (in Tiel) om 'm te halen. Komt de manager erbij die zegt doodleuk dat ie 'm niet gaat verkopen. Hij wil voorraad voor ze eigen klanten houden (ben ik geen klant, ze willen vast de provisie niet mislopen). Ook wilt hij geen gezeik bla bla.
Dan maar naar Vodafone voor 699. Met cashback nog steeds goed toestel voor 599. M'n vrouw gaat vast blij zijn met dit cadeau.
[Voor 36% gewijzigd door Griffin op 28-07-2019 06:44]
Ik heb een Vodafone en T-mobile sim erin zitten zonder problemen. Ook het aanschaffen zonder dus bij KPN te zitten ging zonder opmerking of probleem.
Bij andere providers in de fysieke winkel kan je de telefoons enkel kopen icm abonnement of verlenging. Je kan dan wel goedkoper het toestel aanschaffen dan bij Coolblue en MM enzo, maar niet zonder abonnement dus.
Bij andere providers in de fysieke winkel kan je de telefoons enkel kopen icm abonnement of verlenging. Je kan dan wel goedkoper het toestel aanschaffen dan bij Coolblue en MM enzo, maar niet zonder abonnement dus.
Inderdaad. Ik had 'm bijna besteld bij belsimpel. Vlak voor het betalen toch nog even de voorwaarden doorgenomen van Huawei.Griffin schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:39:
[...]
Dan maar naar Vodafone voor 699. Met cashback nog steeds goed toestel voor 599. M'n vrouw gaat vast blij zijn met dit cadeau.
600 euro is nog steeds een koopje voor zo'n prachtige toestel.
verkeerd
[Voor 92% gewijzigd door Aggressor op 05-08-2019 23:45]
De P30 Pro is nu 629,- bij bol.com als dagdeal. Let op: er is geen 100,- cashback meer. Die actie was t/m gisteren.
Ik heb gisteravond nog even snel gebruik gemaakt van de cashback-actie die tot gisteren liep. Via Mobiel.nl heb ik uiteindelijk 634 euro betaald voor de P30 Pro (i.c.m. abbo bij Tele2), en krijg daarvan nog 100 euro terug. Lijkt mij voor 534 euro een erg mooie deal.
Overigens zag ik zojuist dat ie vandaag bij Bol.com voor 630 euro in de aanbieding staat.
Overigens zag ik zojuist dat ie vandaag bij Bol.com voor 630 euro in de aanbieding staat.
Belsimpel heeft de komende dagen een interessant aanbieding met de P30 en P30 Lite. Volgens mij moet je daarvoor wel een abonnement bij T-Mobile voor afsluiten.
https://www.belsimpel.nl/bizarre-belsimpel-dagen
https://www.belsimpel.nl/bizarre-belsimpel-dagen
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Zit met smart de wachten op de New P30 Pro in Mystic Blue die al Android 10 meekrijgt. Niemand kan mij vertellen wanneer deze in NL leverbaar zal zijn.
https://www.nieuwemobiel....ue-en-Misty-Lavender.html
https://www.nieuwemobiel....ue-en-Misty-Lavender.html
Bij T-mobile is de 128GB 540 euro en de 256gb 570 euro icm met abonnement. Er is ook een mooie deal om onbeperkt data en thuis glasvezel voor gecombineerd 50 euro per maand erbij te nemen.
Ik heb de zwarte 128GB voor 336,- in combinatie met 2 jaar verlenging T-Mobile via GSMWEB.nl. Super nette deal dacht ik zo.Grotbewoner schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:57:
Bij T-mobile is de 128GB 540 euro en de 256gb 570 euro icm met abonnement. Er is ook een mooie deal om onbeperkt data en thuis glasvezel voor gecombineerd 50 euro per maand erbij te nemen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Schijnt dat de prijzen binnenkort flink naar beneden zullen gaan vanwege de (aanstaande) introductie van de P40 varianten. Zie bijvoorbeeld https://www.gizchina.com/...g-way-for-huawei-p40-pro/.
Aangezien de P30 (pro) prima werkt is dit misschien goed om te weten.
Aangezien de P30 (pro) prima werkt is dit misschien goed om te weten.
Huawei P30 Pro New Edition is in Duitsland gelanceerd voor een zeer interessante prijs.
Variant van 8GB/256GB kost 749 euro waarbij je gratis oordopjes en een Bluetooth-speaker krijgt, mooie combi.
Variant van 8GB/256GB kost 749 euro waarbij je gratis oordopjes en een Bluetooth-speaker krijgt, mooie combi.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
+250euro voor alleen maar meer storage en ram?CLB schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:26:
Huawei P30 Pro New Edition is in Duitsland gelanceerd voor een zeer interessante prijs.
Wat notes daarbij:Nurksis schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:55:
+250euro voor alleen maar meer storage en ram?
- Je vergelijkt een adviesprijs van een nieuw toestel met een huidige prijs van een al uitgebracht toestel
- Daarbij is de huidige 8GB/256GB-versie van de P30 geprijsd rond de 600 euro, verschil van 150 euro
- De adviesprijs van de P30 Pro 8GB/256GB lag op 1099 euro, dan is 750 euro, een noemenswaardig verschil
- Je krijgt er nog wat accessoires bij die ook wat waarde vertegenwoordigen natuurlijk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vandaag de Huawei P 30 Lite 128 GB (black) besteld via GSM web met een abonnement bij Ben.
Wat krijg ik:
- uiteraard het toestel
- 750 Mb p.m.
- 100 belminten of SMS
Kosten per maand (duur 24 maanden) € 10,00.
Heb ik niet meer belminuten nodig? Nee, want heb nog een abonnement bij Simpel van 5Gb data en onbeperkt bellen voor € 7,50
Kortom: voor dezelfde prijs van een los toestel heb ik nu een toestel met een abonnement(je).
Wat krijg ik:
- uiteraard het toestel
- 750 Mb p.m.
- 100 belminten of SMS
Kosten per maand (duur 24 maanden) € 10,00.
Heb ik niet meer belminuten nodig? Nee, want heb nog een abonnement bij Simpel van 5Gb data en onbeperkt bellen voor € 7,50

Kortom: voor dezelfde prijs van een los toestel heb ik nu een toestel met een abonnement(je).
Vrijdag bij m'n provider in België de p30 pro besteld voor 349 euro.
Ik ben eens benieuwd hoelang ik moet wachten op de levering.
Ik ben eens benieuwd hoelang ik moet wachten op de levering.