Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Zelfde, breathing crystal 256gb van Tele2.. Nog niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zephrex schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:23:
Zelfde, breathing crystal 256gb van Tele2.. Nog niets binnen.
Ik krijg gewoon medelijden met je *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Gumball schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:24:
[...]

Ik krijg gewoon medelijden met je *;
Hahaha dat is aardig ☺️.. Maar ik wacht nu net als anderen al zo ontzettend lang voor m'n gevoel. Ondertussen aan het klussen in huis en daardoor gaat de tijd best lekker snel voorbij. Nadeel is dat voor mij de hype ook gezakt is. Het enthousiasme.

Hebben anderen dat mss ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyturbo
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-02 17:27
256gb van vodafone, nada noppes :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier ook... hype van release is een beetje over! Nu adus heel lang wachten... heb de Amber sunrise besteld bij belsimpel op 31 maart! Toen 2 a 4 werkdagen! Nu verwacht ik m op 3 mei!!! Best wel appart zo'n pre-order. Heb dat wel vaker meegemaakt, maar nooit zolang hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ja het is bizar indd. Vind het erg, heel erg teleurstellend.. Nu de hye en roze bril weg is zit ik zelfs te twijfelen of ik hem wel wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Zephrex schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:07:
Ja het is bizar indd. Vind het erg, heel erg teleurstellend.. Nu de hye en roze bril weg is zit ik zelfs te twijfelen of ik hem wel wil houden.
Het is idd erg.
Maar waarom twijfelen? Je houdt toch geen telefoon enkel en alleen voor de hype. Het is gewoon een hele goede en fijne toestel. Daarvoor moet je het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Nou het is vooral dat ik meer en meer reviews heb gezien en EMUI wel behoorlijk irritant schijnt te zijn af en toe. Ik koop echt geen phone alleen voor de hype hoor :p.. Maar begin gewoon een beetje te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Zephrex schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:58:
Nou het is vooral dat ik meer en meer reviews heb gezien en EMUI wel behoorlijk irritant schijnt te zijn af en toe. Ik koop echt geen phone alleen voor de hype hoor :p.. Maar begin gewoon een beetje te twijfelen.
Gebruik nova launcher en je hebt echt geen last van Emui. Integendeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Zephrex schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:58:
Zou niet twijfelen als ik jou was, het is een toptoestel :). Ik had hetzelfde (29 maart besteld, ontvangen op 17 april), maar het wachten wordt beloond.

Eigenlijk nog nauwelijks iets tegengekomen om over te zeuren, dus houdt vol :9. Ik weet dat dit los staat van leveringen etc., maar kwam even moed inpraten op de ongelukkigen hier. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephrex
@Sharule en @Casual_T dankjewel.. Denk dat ik dat even nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist op site van vodafone geweest en ik zie dat de pro 256 GB eindelijk op voorraad is!
Mijn bestelling is in verzending hopelijk dit weekend na eindeloos wachten kan ik gebruik maken van mijn nieuwe pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:53
Bizar? Ik ben al een tijdje rustig aan het wachten omdat al lang bekend is dat de Amber Sunrise (oranje) pas medio mei werd verwacht. Ik heb op 5 april besteld en in de orderstatus stond telkens verwacht 15 mei. Nu heb ik gisterenavond een mail ontvangen met de tekst: "Maandag/dinsdag de eerste levering verwacht"
Orderstatus: Verwachte levertijd Huawei P30 Pro 128GB Amber Sunrise : Maandag/dinsdag de eerste levering verwacht.
Dus dat is eerder dan verwacht! (=blij) Jammer dat Ali de accessoires nog niet heeft afgeleverd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
Charger en Sonos One zijn verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Mrk87 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:12:
wanneer heb je aangemeld?
Ik 12 april goedkeuring gekregen. Nog geen verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Sharule schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:13:
[...]

wanneer heb je aangemeld?
Ik 12 april goedkeuring gekregen. Nog geen verzendbevestiging.
8e aangemeld, 10e goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Huaweekend Koningsdeal
Bij de Huawei P30 ontvang je nu €100,- cashback cadeau!
Hoe claim ik mijn cashback?
1. Bestel je Huawei P30 bij Belsimpel
2. Wij storten het cashback bedrag circa 6 weken na aankoop terug op je rekening.
3. De actie is alleen geldig op de Huawei P30, dus niet op de Huawei P30 Pro en Huawei P30 Lite
Duur van de actie
De Huaweekend Koningsdeal loopt van 26 april t/m 28 april 2019.
Let op:
De toestellen in de outlet van Belsimpel komen niet in aanmerking voor acties.
Zakelijke klanten zijn uitgesloten van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Bij Vodafone P30 pro nu aan 576 euro icm abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 17:28
De P30 is momenteel bij BelSimpel te bestellen voor 363 incl cashback bij verlenging van je abonnement. De cashback actie duurt van 26 tot en met 28 april.

[ Voor 4% gewijzigd door RoadRunnerRik op 26-04-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
RoadRunnerRik schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:24:
De P30 is momenteel bij BelSimpel te bestellen voor 363 incl cashback bij verlenging van je abonnement. De cashback actie duurt van 26 tot en met 28 april.
Haha en ik kan pas verlengen van 29 april,anders had ik hem zeker verlengd :(

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:00
Stond die weegschaal ook in de verzendbevestiging? Nu mail ontvangen dat Sonia en charger onderweg zijn.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Master FX schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 18:16:
Stond die weegschaal ook in de verzendbevestiging? Nu mail ontvangen dat Sonia en charger onderweg zijn.
Wanneer heb jij je aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
7 april volgens mij

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Vandaag de goodies ontvangen. Speaker en charger... Komt goed geluid uit voor mijn idee.... Blij mee..

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
Hier ook vandaag charger en Sonos binnen. Geen weegschaal helaas, die had me kunnen ondersteunen aan m'n dieet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
trabuca schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:17:
Hier ook vandaag charger en Sonos binnen. Geen weegschaal helaas, die had me kunnen ondersteunen aan m'n dieet.
Heb jij je telefoon voor of na 8 april ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:53
Ik heb verzendgegevens ontvangen van Mobiel.nl voor mijn Huawei P30 Pro Amber Sunrise. De verwachte levertijd was 15 mei maar komt dus een stuk eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Net mail van Huawei gekregen. Mijn Sonos one en Charger komen vandaag aan.
Geen weegschaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
Mrk87 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:12:
Zat er bij jou een weegschaal bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
Sharule schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:08:
[...]

Heb jij je telefoon voor of na 8 april ontvangen?
3 april besteld bij MediaMarkt en 4 april daar opgehaald. 8 april de preorder actie ingevuld en dag later goedkeur in de mail ontvangen

[ Voor 15% gewijzigd door trabuca op 01-05-2019 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Sharule schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:53:
[...]

Zat er bij jou een weegschaal bij?
Nope, alleen de speaker en lader.

Iemand nog speaker kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wil aankomende week een P30 Lite kopen.
Dit kan ik als 'los toestel' doen (zoals ik voorheen altijd deed), of icm een nieuw abonnementje.

Los kost hij €369,- euro.
Blijft dit de komende twee maanden, of zakt hij echt al héél snel in prijs?

Met een abonnementje (ik zoek iets simpels, 100min/3tot5Gb data) van bijv. Ben of Tele2, zie ik dat de toestelprijs zo rond de €280,- ligt.
Icm een 2 jarig abbo, betaal je dit dan ook, zonder rente oid.

Dus dit lijkt mij voor mij voor het eerst niet slim om het toestel los te kopen, maar beter icm een nieuw abbo.
(op dit moment heb ik simonly van Simyo voor 11 euro, niks bijzonders, kan zo wat anders kiezen)

Klopt mijn beredenering?
Waarom is de toestelprijs icm een abbo aanzienlijk goedkoper dan het toestel in 1x los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-09 07:26
Hier een update inzake de promo-actie:

11 april de goedkeuring van Huawei ontvangen en vandaag de verzendbevestiing voor de Sonos en wireless charger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 11:34
11 april me P30 Pro binnen gekregen en dezelfde dag was de promo nog goedgekeurd.

Kreeg vanochtend bericht dat de Sonos One en Wireless charger vandaag geleverd zouden worden.
Tot mijn verbazing zat er in de doos ook nog een weegschaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Sharule schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:50:
Bij Vodafone P30 pro nu aan 576 euro icm abonnement!
2 jarig + 10gb en onbeperk bel/sms

Vodaphone = 581,69 + 480 (20p/m) = €1061.69 (inclusief ziggo €5 korting p/m)
Tele2 (via mobiel.nl) = 698.69 + 432(18p/m) = €1030,69

Prijzen zonder aansluitkosten.

Iemand hem nog goedkoper kunnen vinden dan tele 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBBQ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:16
Hier ook een extra weegschaal bij de one en charger

In vuurst en vlam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik zat even te kijken op de Tele2-site en zie opeens dat Huawei een nieuwe actie heeft voor de P30-lijn:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vx6zQ6y.png

Heb liever zo'n smartwatch dan een speaker die ik niet gebruik, irritant die exclusives... |:(
Maar alsnog zou ik die speaker kunnen verkopen en mijn aankoopprijs wat subsidieren, minder dan de pre-order actie, maar alsnog best flink :D

Edit: Raar dat in de voorwaarden puur over T-Mobile wordt gesproken, kwam op de site via Tele2 die ook promoot met de speaker. Snap dat ze nu qua eigenaarschap hetzelfde zijn, maar beetje onhandige communicatie. :?

Edit 2 dag later: Tele2 staat nu ook in het icoontje en actievoorwaarden!

[ Voor 26% gewijzigd door MacorgaZ op 02-05-2019 17:39 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
De Sonos one is trouwens gen1 en niet 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 08:39
Allewijn schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:25:
Wil aankomende week een P30 Lite kopen.

Waarom is de toestelprijs icm een abbo aanzienlijk goedkoper dan het toestel in 1x los kopen?
Providers sponsoren bepaalde toestellen om je zo te binden.
Je kunt bij Tele2 ook een abonnement nemen dat per maand opzegbaar is. Dan betaal je 240 voor het toestel excl. Aansluitkosten en ben je daarna vrij om welke provider dan ook te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden met Ziggo deal. Alle kleuren behalve oranje en wit.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VBnKSMv/vodapfone.jpg

[ Voor 243% gewijzigd door Ferio op 02-05-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:56
Master FX schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:03:
Vandaag de goodies ontvangen. Speaker en charger... Komt goed geluid uit voor mijn idee.... Blij mee..
Hoi, had je er ook een factuur of bon bij voor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Hanky74 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:56:
[...]

Hoi, had je er ook een factuur of bon bij voor de garantie?
Nee

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Jomas
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-03-2023
Gister witte sonos, draadloze lader en weegschaal binnen gekregen. 3 april bij Vodafone zwarte p30 pro 128 gb besteld. Op 12 april geleverd en 13 april goedkeuring van promo actie. Bij mij zit er dus wel een weegschaal bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11-09 15:19
Bob Jomas schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:54:
Gister witte sonos, draadloze lader en weegschaal binnen gekregen. 3 april bij Vodafone zwarte p30 pro 128 gb besteld. Op 12 april geleverd en 13 april goedkeuring van promo actie. Bij mij zit er dus wel een weegschaal bij..
5 april mijn pro ontvangen. 18 april sonos, lader EN weegschaal ontvangen... Don't know why.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
TR1969 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Providers sponsoren bepaalde toestellen om je zo te binden.
Je kunt bij Tele2 ook een abonnement nemen dat per maand opzegbaar is. Dan betaal je 240 voor het toestel excl. Aansluitkosten en ben je daarna vrij om welke provider dan ook te nemen.
Dus dat zou betekenen dat je hem afsluit, toestel krijgt, na één maand op zegt en dan de resterende toestelkosten los alsnog betaald?
In dit geval is het toestel 240,- euro. Eerste maand heb je dan al betaald a 10,- dus dan nog 230,- euro betalen en klaar??
Dat is dan veel aantrekkelijker dan hem los kopen voor 369,- euro wat hij nu overal kost...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 08:39
Allewijn schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:38:
[...]

Dus dat zou betekenen dat je hem afsluit, toestel krijgt, na één maand op zegt en dan de resterende toestelkosten los alsnog betaald?
In dit geval is het toestel 240,- euro. Eerste maand heb je dan al betaald a 10,- dus dan nog 230,- euro betalen en klaar??
Dat is dan veel aantrekkelijker dan hem los kopen voor 369,- euro wat hij nu overal kost...
De meeste betalen gewoon meteen het toestel + 1 maand abonnement daar komen nog wel afsluitkosten bij maar in principe komt het daar wel op neer.

Er staan hier in dit forum (en bij de Galaxy S10) verschillende ervaringen van Tweakers die het op die manier hebben gedaan (moet je even zoeken)

En je kunt er dan natuurlijk ook voor kiezen om te kijken hoe tele2 je bevalt qua abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Voor de Belgen, Orange heeft een nieuwe promo. Ipv 250 euro 300 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld op 4 april bij Tele2, yet no order. Iemand al een geweldige P30 Pro Breathing Chrystal ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:04:
Besteld op 4 april bij Tele2, yet no order. Iemand al een geweldige P30 Pro Breathing Chrystal ontvangen?
Nope.. Nog aan het wachten. Vandaag gebeld maar ze konden niet helpen omdat ze niets weten. Krijg wel elke keer een mailtje dat ze dagelijks contact hebben met Reviva. Maar, of Reviva verteld ze niets omdat ze niets weten, of tele2 heeft geen dagelijks contact, of wat anders... Hoe dan ook, niemand weet wanneer de p30 Pro Breathing Crystal geleverd gaat worden. Behoorlijk trieste zaak daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkieterugjaap
  • Laatst online: 19-08-2020
Zephrex schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:03:
[...]

Nope.. Nog aan het wachten. Vandaag gebeld maar ze konden niet helpen omdat ze niets weten. Krijg wel elke keer een mailtje dat ze dagelijks contact hebben met Reviva. Maar, of Reviva verteld ze niets omdat ze niets weten, of tele2 heeft geen dagelijks contact, of wat anders... Hoe dan ook, niemand weet wanneer de p30 Pro Breathing Crystal geleverd gaat worden. Behoorlijk trieste zaak daar.
Ik verwacht toch deze week wel eindelijk levering. Al 3 weken lang wordt op de website de levertijd aangepast , stond op 3 weken en staat sinds eind vorige week op 1 week. Dan lijkt het er toch heel erg op dat ze verwachten deze week te kunnen leveren anders wordt het wel erg belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
tikkieterugjaap schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:14:
[...]

Ik verwacht toch deze week wel eindelijk levering. Al 3 weken lang wordt op de website de levertijd aangepast , stond op 3 weken en staat sinds eind vorige week op 1 week. Dan lijkt het er toch heel erg op dat ze verwachten deze week te kunnen leveren anders wordt het wel erg belachelijk.
Ja dat zou je denken toch? Ik heb iig een belafspraak met die gast van Tele2 morgen. Hij gaat het navragen bij zijn leidinggevende ofzo. Als hij me morgen niks kan vertellen wil ik iemand die dat wel kan.

Dat de levertijd zo lang is is al belachelijk. Maar het feit dat er gewoon niets wordt vertelt vind ik erger.

Als ze me morgen niets kunnen vertellen gaan er posts op Facebook en andere social media. Wil dat mensen weten waar ze aan beginnen als ze met tele2 in zee gaan, en met extentie, Reviva.

Ze gooien het namelijk telkens op leverproblemen van Huawei, maar die leugen begint een beetje dof te worden als Vodafone wel kan leveren, mobiel.nl dat kan, mediamarkt de toestellen heeft... Etc etc.

Lekker makkelijk van Tele2 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51
Zephrex schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:20:
[...]

Ja dat zou je denken toch? Ik heb iig een belafspraak met die gast van Tele2 morgen. Hij gaat het navragen bij zijn leidinggevende ofzo. Als hij me morgen niks kan vertellen wil ik iemand die dat wel kan.

Dat de levertijd zo lang is is al belachelijk. Maar het feit dat er gewoon niets wordt vertelt vind ik erger.

Als ze me morgen niets kunnen vertellen gaan er posts op Facebook en andere social media. Wil dat mensen weten waar ze aan beginnen als ze met tele2 in zee gaan, en met extentie, Reviva.

Ze gooien het namelijk telkens op leverproblemen van Huawei, maar die leugen begint een beetje dof te worden als Vodafone wel kan leveren, mobiel.nl dat kan, mediamarkt de toestellen heeft... Etc etc.

Koop ontbinden en vervolgens bij belsimpel bestellen icm een tele2 abbo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
FrankoNL schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:22:
[...]

Koop ontbinden en vervolgens bij belsimpel bestellen icm een tele2 abbo?
Mis je de preorder presentjes.
*Geeft Zephrex schouderklopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Gumball schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:33:
[...]

Mis je de preorder presentjes.
*Geeft Zephrex schouderklopje*
Dankjewel, hahaha... Ja dat zou ik normaal gesproken gedaan hebben. Maar dan mis je indd de pre-order bonus. En dat is niet niks. In elk ander geval zou ik dat gedaan hebben. Voor nu kan ik alleen maar proberen te achterhalen hoelang mensen nog moeten wachten. Want ik ben niet de enige. Tele2 lijkt echter te doen alsof het normaal is. Vind het erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FYI: de aanbieding van KPN (dus met een smartwatch erbij), zou geldig moeten zijn tot 31-05-2019. Er werd niet verteld of dit "zolang de voorraad strekt" is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:34:
FYI: de aanbieding van KPN (dus met een smartwatch erbij), zou geldig moeten zijn tot 31-05-2019. Er werd niet verteld of dit "zolang de voorraad strekt" is.
Ik heb de originele pre-order, via tele2, met een Huawei Wireless Charger, Sonos One en later ook een Huawei weegschaal. Toen ik deze order plaatste ging ik ervan uit dat ik een week moest wachten, max.

Er werd ook daar nergens vermeld dat het ging om, "zolang de voorraad strekt".. Dit is later wel toegevoegd echter.

Als ik alleen op mijn telefoon moest wachten had ik het nog wel even volgehouden. Maar de tijd strekt voort en ik begin steeds meer te twijfelen of ik überhaupt wel de bonus krijg op deze manier.

Edit: Ik weet dat Huawei de bonus tijd heeft verlengd, maar zoals het nu gaat weet ik niet of we die zelfs gaan halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zephrex op 07-05-2019 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:22
Als ik dit hier lees, kan ik beter (nu het nog kan) mijn order annuleren bij Tele2 en met een andere reseller in zee gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
pacod schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:47:
Als ik dit hier lees, kan ik beter (nu het nog kan) mijn order annuleren bij Tele2 en met een andere reseller in zee gaan.
Dat ligt eraan. Mensen die via belsimpel.nl (dacht ik) hun tele2 abbo hebben afgesloten hebben minder problemen omdat belsimpel hun eigen voorraad beheerd. Daar gaat het namelijk fout bij tele2. Die laat het allemaal via Reviva lopen en die verknalt de boel.

Mocht je besteld hebben binnen de pre-order tijd, dat was vóór 6/7/8 april ergens, dan loop je nu dus de kans die pre-order bonussen kwijt te raken als je hem annuleert en ergens anders afsluit.

Mocht je dat niet hebben gedaan, ja dan zou ik ergens anders bestellen. Overal behalve via tele2 zelf. Die gooien de order namelijk naar Reviva en die weten dus niet wanneer ze weer voorraad krijgen.

Kleine kanttekening though! De modellen waar ze problemen mee hebben op dit moment zijn de Breathing Crystal versies. Er zijn genoeg mensen die zwart of blue hebben besteld en deze toestellen al hebben. Met uitzondering van de Sunrise (rode versie). Er was hier iemand die de Sunrise editie had besteld en die had een datum doorgekregen van 15 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Zephrex schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:23:
[...]

Dat ligt eraan. Mensen die via belsimpel.nl (dacht ik) hun tele2 abbo hebben afgesloten hebben minder problemen omdat belsimpel hun eigen voorraad beheerd. Daar gaat het namelijk fout bij tele2. Die laat het allemaal via Reviva lopen en die verknalt de boel.

Mocht je besteld hebben binnen de pre-order tijd, dat was vóór 6/7/8 april ergens, dan loop je nu dus de kans die pre-order bonussen kwijt te raken als je hem annuleert en ergens anders afsluit.

Mocht je dat niet hebben gedaan, ja dan zou ik ergens anders bestellen. Overal behalve via tele2 zelf. Die gooien de order namelijk naar Reviva en die weten dus niet wanneer ze weer voorraad krijgen.

Kleine kanttekening though! De modellen waar ze problemen mee hebben op dit moment zijn de Breathing Crystal versies. Er zijn genoeg mensen die zwart of blue hebben besteld en deze toestellen al hebben. Met uitzondering van de Sunrise (rode versie). Er was hier iemand die de Sunrise editie had besteld en die had een datum doorgekregen van 15 mei.
Ik zit niet in de pre-order tijd. Gisteren is mijn bestelling officieel geworden, maar heb weinig vertrouwen in de week levertijd die wordt aangegeven. Heb echter nog 2 week om te annuleren. Zal het een kans geven, want de Sonos actie hebben ze nog wel bij Tele2. En inderdaad ook ik heb de breathing crystal besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkieterugjaap
Zephrex schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:20:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst. Heb je wat meer duidelijkheid gekregen ? Of ben je nu druk bezig berichten op de sociale media te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsiders99
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 23:08
Gistermiddag via Bol.com voor 789 euro besteld. Gelukkig was ik snel bij want het bleek om een actie te gaan. Paar uren later was het weer voor 999 euro. Ik heb het los besteld(simlock vrij). Bij toeval zag ik via tweakers dat p30 pro voor 789 euro te koop was via Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
tikkieterugjaap schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:55:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst. Heb je wat meer duidelijkheid gekregen ? Of ben je nu druk bezig berichten op de sociale media te plaatsen.
Nou, verbazing alom, niet terug gebeld door tele2... Ik wil morgen even wat plaatsen bij ze op het forum en Facebook etc. Zit alleen midden in een renovatie dus kan even duren.

Geen uitkomst of duidelijkheid dus nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Outsiders99 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:21:
Gistermiddag via Bol.com voor 789 euro besteld. Gelukkig was ik snel bij want het bleek om een actie te gaan. Paar uren later was het weer voor 999 euro. Ik heb het los besteld(simlock vrij). Bij toeval zag ik via tweakers dat p30 pro voor 789 euro te koop was via Bol.com.
Ik denk dat je goedkoper uit was geweest met tele2 en maandelijks opzeggen. Zat geloof ik ergens rond de 660 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ferio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:14:
[...]

Ik denk dat je goedkoper uit was geweest met tele2 en maandelijks opzeggen. Zat geloof ik ergens rond de 660 euro ofzo.
Dat werkt alleen als tele2 de telefoon ook daadwerkelijk levert. Heel veel mensen wachten al sinds begin april, sommigen zelfs eind maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Heeft iemand wel een verklaring (want KPN en Mediamarkt niet)... Als ik bij beide bedrijven mijn SIM-only wil "omzetten" naar een 2-jarige verlenging en dan in 1x de P30 Pro wil aftikken, zit daar bijna 10% verschil tussen. KPN rekent 689 (incl de Huawei promo met de smartwatch), MM rekent 624 (incl de eigen promo met accesoires).

Of is de Huawei promo toch een (gedeeltelijke) sigaar uit eigen doos van 65 Euro "verschil".

Klantenservice KPN en verkoper MM hadden geen verklaring voor het verschil van elkaar.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Zouden jullie mijn bericht willen delen zodat het meer bereik krijgt, post vooral ook je eigen ervaringen. Wie weet gaat Tele2 er dan eens een keer wat mee doen :Z

https://www.facebook.com/...in/posts/1262214627267488

Betwijfel het ten zeerste, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
MAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:14:
Heeft iemand wel een verklaring (want KPN en Mediamarkt niet)... Als ik bij beide bedrijven mijn SIM-only wil "omzetten" naar een 2-jarige verlenging en dan in 1x de P30 Pro wil aftikken, zit daar bijna 10% verschil tussen. KPN rekent 689 (incl de Huawei promo met de smartwatch), MM rekent 624 (incl de eigen promo met accesoires).

Of is de Huawei promo toch een (gedeeltelijke) sigaar uit eigen doos van 65 Euro "verschil".

Klantenservice KPN en verkoper MM hadden geen verklaring voor het verschil van elkaar.
Dit zijn precies de bedragen die ik bij Tele2 zie: 128GB voor 624 euro, 256GB voor 689 euro.
Zephrex schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:31:
[...]

Dat werkt alleen als tele2 de telefoon ook daadwerkelijk levert. Heel veel mensen wachten al sinds begin april, sommigen zelfs eind maart.
Voor die Breathing Crystal ja, de zwarte en Aurora zijn beide op voorraad. Ik heb mijne (zwart 256GB) vrijdagavond besteld en zaterdagochtend ontvangen.

[ Voor 22% gewijzigd door MacorgaZ op 08-05-2019 21:38 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MacorgaZ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:37:
[...]

Dit zijn precies de bedragen die ik bij Tele2 zie: 128GB voor 624 euro, 256GB voor 689 euro.
In mijn geval / post: beiden voor de 128GB versie. KPN heeft het net nogmaals bevestigd telefonisch dat dat ding 689 moet kosten.

@Zephrex zou wel willen; heb geen FB... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
@MacorgaZ ja dat klopt, heb ik ergens hierboven ook wel vermeld. Aurora en Black zijn goed beschikbaar, de Breathing Crystal en Sunrise nog niet.

Wel fijn om te horen dat je jouw model al snel binnen hebt gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Zephrex je hebt er niks aan (denk ik) maar MM krijg Sunrise dinsdag weer binnen, zeggen ze. Aangezien de meeste winkels ook abonnementen verlengen/verkopen, zou je daar nog even kunnen informeren? Of heeft Tele2 je een heel mooi aanbod gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsiders99
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 23:08
Ferio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:14:
[...]

Klopt, maar ik kocht deze smartphone voor mijn vader. Hij wilt top quality foto's maken plus had hij al een sim only abbo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
MAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:01:
@Zephrex je hebt er niks aan (denk ik) maar MM krijg Sunrise dinsdag weer binnen, zeggen ze. Aangezien de meeste winkels ook abonnementen verlengen/verkopen, zou je daar nog even kunnen informeren? Of heeft Tele2 je een heel mooi aanbod gedaan?
Ik heb er niet zoveel aan nee omdat ik de Breathing Crystal heb besteld. Maar overstappen ga ik nu ook even niet doen omdat ik dan geen pre-order extra's meer krijg. Maar dankje voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
pacod schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:27:
[...]

Ik zit niet in de pre-order tijd. Gisteren is mijn bestelling officieel geworden, maar heb weinig vertrouwen in de week levertijd die wordt aangegeven. Heb echter nog 2 week om te annuleren. Zal het een kans geven, want de Sonos actie hebben ze nog wel bij Tele2. En inderdaad ook ik heb de breathing crystal besteld.
Uiteindelijk viel het mee en wordt het toestel vanmiddag geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ik mijn preorder bonus kan verwachten. Op 17 april goedkeuring gekregen, dus zou misschien binnen nu en een week kunnen komen? Verassend dat de één wel met weegschaal krijgt en de ander niet, ik wacht het rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Casual_T schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:32:
Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ik mijn preorder bonus kan verwachten. Op 17 april goedkeuring gekregen, dus zou misschien binnen nu en een week kunnen komen? Verassend dat de één wel met weegschaal krijgt en de ander niet, ik wacht het rustig af
Afgaande van de berichten zijn wij snel aan de beurt. Hier op 16 april goedkeuring gekregen en ook nog geen sonos ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lawwie op 10-05-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nann0e
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-07-2020
pacod schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:42:
[...]

Uiteindelijk viel het mee en wordt het toestel vanmiddag geleverd :)
Hoi Pacod, fijn dat je je toestel hebt ontvangen. Mag ik vragen wanneer je welk model, kleur en gb hebt besteld?

Ik heb nl de p30 pro breathing chrystal 256gb op 29 maart besteld bij tele2 en zit er met smart op te wachten. Ben benieuwd of ze willekeurig en niet op volgorde van orderdatum uitleveren. Alvast bedankt voor je reactie en veel plezier met je toestel!

Grt Nan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 22:06
Momenteel krijg je bij mobiel.nl €150 cashback op je p30 toestel,en dan icm met tmobile sonos speaker deal.

Die 150 cashback is alleen geldig dit weekend. Trouwens ook bij belsimpel.nl

Vraag me af of je recht hebt op sonos speaker als ik verleng via mobiel.nl ipv rechtstreeks bij tmboile site.

[ Voor 22% gewijzigd door Amaze86 op 10-05-2019 22:29 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact gehad met Tele2... Huawei P30 Pro 256GB Breathing Chrystal besteld op 4 april.. nog steeds geen levertijd en niet te verwachten in twee weken..😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:33:
Zojuist contact gehad met Tele2... Huawei P30 Pro 256GB Breathing Chrystal besteld op 4 april.. nog steeds geen levertijd en niet te verwachten in twee weken..😅
Jeetje wat "slecht" zeg... Minstens anderhalve maand wachten op een nieuwe telefoon?

Hoop dat het allemaal een beetje op rolletjes loopt qua uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:34:
[...]

Jeetje wat "slecht" zeg... Minstens anderhalve maand wachten op een nieuwe telefoon?

Hoop dat het allemaal een beetje op rolletjes loopt qua uitlevering.
Yes..beetje ongelofelijk. Maar goed, geloof ook niet dat ze er wat aan kunnen doen. We kennen uiteraard altijd niet de volledige situatie van wat er achter de schermen gebeurd is. Het is alleen wel jammer dat je dan zo lang moet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:47:
[...]

Yes..beetje ongelofelijk. Maar goed, geloof ook niet dat ze er wat aan kunnen doen. We kennen uiteraard altijd niet de volledige situatie van wat er achter de schermen gebeurd is. Het is alleen wel jammer dat je dan zo lang moet wachten!
Tele2 behandelt dit best belabberd hoor. Er is een heel topic over op het tele2 forum. Meerdere mensen die aan het wachten zijn.

Probleem is een beetje dat je straks mss problemen krijgt met het claimen van de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkieterugjaap
Het lijkt nu dan toch te gaan gebeuren. Vanochtend een mail ontvangen van Reviva voor het plannen van de bezorgafspraak voor de Breathing Crystal 256Gb met orderdatum 29 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
tikkieterugjaap schreef op maandag 13 mei 2019 @ 05:44:
Het lijkt nu dan toch te gaan gebeuren. Vanochtend een mail ontvangen van Reviva voor het plannen van de bezorgafspraak voor de Breathing Crystal 256Gb met orderdatum 29 maart.
Zelfde, heeft lang geduurd zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:04:
Jazeker!

Ik heb de P30 Pro Breathing crystal 256GB besteld in de winkel van T-mobile op 3 april.

Ik kon er 18 April om.

Ik zit nog wel te wachten op de pre order cadeautjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Ik ben ondertussen 4 weken aan het wachten op mijn preorder bonussen. Volgens de mail zou deze binnen 4 weken worden opgestuurd maar ik heb nog geen enkel bericht gehad na de goedkeuring.
Iemand anders ook al zo lang aan het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Gumball schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:17:
Ik ben ondertussen 4 weken aan het wachten op mijn preorder bonussen. Volgens de mail zou deze binnen 4 weken worden opgestuurd maar ik heb nog geen enkel bericht gehad na de goedkeuring.
Volgens mij stond er binnen 6 weken. Ik heb goedkeuring gehad op 17 april, dus verwacht ze ook komende weken ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Mijn mobiel word pas deze week bezorgd _O- .. Ik durf niet eens te zeggen wanneer ik de pre-order shizzle krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Casual_T schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:46:
[...]

Volgens mij stond er binnen 6 weken. Ik heb goedkeuring gehad op 17 april, dus verwacht ze ook komende weken ergens.
Nope:
xxx,

Registratienummer: xxx

Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd.

De Sonos One en Wireless charger zullen uiterlijk binnen 4 weken afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres. Per e-mail zal je een Track & Trace code ontvangen voor het traceren van je pakket.

Wil jij Euro 250,- winnen?

Wij zijn uiteraard heel erg benieuwd naar jouw ervaringen met je nieuwe Huawei toestel.

Laat het ons weten door een review achter te laten op Kieskeurig.nl. Onder alle reviews wordt maandelijks Euro 250,- verloot.

Schrijf hier een review voor de P30 Pro!

Met vriendelijke groet,

Huawei
Holy shit, eindelijk een bevestiging?
Zephrex schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:49:
[...]

Mijn mobiel word pas deze week bezorgd _O- .. Ik durf niet eens te zeggen wanneer ik de pre-order shizzle krijg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
@Gumball Ja eindelijk vanmiddag bericht gehad van Reviva. Heeft echt een tijd geduurd zeg, jezus. En niks meer gehoord van Tele2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep same here. Eindelijk reviva mail gehad. Morgen wordt de 256 GB Breathing Chrystal geleverd.. dan nog eens 6 weken op de pre order bonussen.... Of zal het eerder? 😂😂

In ieder geval de telefoon morgen, het zal vast wel het wachten waard zijn geweest.

Besteldatum 4 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Nee maar wel ruim twee weken na het bericht dat ik binnen vier weken zou horen. Ik ben aan dat één van de artikelen moeilijk leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 15:23
Afgelopen weekend de P30 besteld via een mooie aanbieding.

In totaal kost het toestel mij 341 euro.
Mijn vriendin had een nieuwe telefoon nodig en dit leek me een mooie deal.

Helaas laat de telefoon iets langer op zich wachten, om de telefoon zo laag te krijgen zit er een Vodafone abonnement aan vast van een 10tje per maand. De 341 euro is inclusief 120 euro aan abonnementskosten.
Helaas doet Vodafone wat moeilijk bij de acceptatie omdat ik Bunq als bank heb.. Mobiel.nl is dit nu aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Waarom bestel je niet via VF zelf? Dan krijg je een Mediapad T5 (2GB) erbij.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Die betaal ik dan vervolgens zelf :) Aangezien de eenmalige betaling dan aanzienlijk hoger ligt, kwam dan op totale kosten van meer dan 500 euro uit.

Het is voor mij een kleine moeite een andere bank te gebruiken, t is meer een principe kwestie dat ik vind dat t gewoon moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
https://directsales.vodaf...family/details/25371/9406
Red Essential (10 GB/onbeperkt), 18 pm, 10 euro toestelbijdrage en 341.69 bijbetalen. Geen aansluit- en verzendkosten + Mediapad T5 (incl. Ziggo korting).

https://www.tele2.nl/mobi...stallment=10&color=aurora
Tele 2 (10GB/onbeperkt) 18 pm, 10 euro toestelbijdrage en 389.70 bijbetalen + 30 aansluitkosten + Sonos One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Dat zijn toch aanzienlijk hogere kosten?

Ik betaal nu 221 euro als eenmalig bedrag.

12 x 10 euro abonnement.

Totaal 341 euro.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kb5avasireh1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Tricto op 14-05-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je vertelde er niet bij WELK Vodafone abo en ik linkte de Pro, niet de reguliere. :) Ik snap nu de truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 14:53
We hebben net een mooie cashback actie gehad van de P30. Heeft iemand enig idee of er binnenkort ook een cashback actie voor de P30 pro zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Ik heb ze maar eens gebeld maar de stakkers hebben geen idee wanneer ze kunnen leveren. Tijd voor nieuw supplychain management

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Gumball schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Ik heb ze maar eens gebeld maar de stakkers hebben geen idee wanneer ze kunnen leveren. Tijd voor nieuw supplychain management
Rare gang van zaken inderdaad. Morgen is het voor mij precies één maand geleden dat mijn aanmelding is goedgekeurd. Vast een logistiek probleempje, zal ook wel een groot aantal pre orders zijn geweest.

Zit niks anders op dan wachten. Nu maar hopen dat zowel de Sonos One, Wireless Charger als de beloofde weegschaal tegelijk worden geleverd.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste