Het gaat sowieso bij heel veel bedrijven vrij bizar. Morgen nog maar weer een keer bellen. Hoop je mooi een nieuwe telefoon op releasedag te krijgen met een pre-order, krijg je dit soort dingen. Verder ook geen touw aan vast te knopen.Paltypus schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:31:
[...]
Ja hetzelfde toestel, alleen zou ik hem ophalen in de winkel. Ik geeft ze het voordeel van de twijfel tot morgen, misschien dat de winkels hem morgen krijgen. Vind het vrij bizar gaan, het is toch raar dat men die hem later heeft besteld hem eerder krijgt als iemand die hem een dag eerder pre-orderd, ik zie hier namelijk zelfs datum 4 april die hem eerder heeft.. Maargoed, beter verzenden met Dynalogic als nog een week wachten toch? Hoop dat je hem morgen dan eindelijk in huis hebt!
De Huawei P30 pro aurora 128gb, 28-3 besteld bij belsimpel wordt morgen geleverd. Eindelijk...😉
Ik heb 'm opgehaald en ingesteld naar m'n wensen. Heerlijk zo'n nieuwe telefoon! Ik zat wel met de simtool in de microfoon te prikken (dom) ipv in de simtray... Microfoon doet het nog en hopelijk heb ik niet de waterdichtheid naar de mallemoeren geholpen...
Heeft iemand al bericht gehad dan zijn pre order promotie cadeau's al verstuurd zijn?
Er is een tweaker die dit al binnen heeft, staat in dit of in het levertijden topic. Ik heb gister goedkeuring gekregen op mijn pre-order promotie na een afwijzing te hebben gehad.038Robijno schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:19:
Heeft iemand al bericht gehad dan zijn pre order promotie cadeau's al verstuurd zijn?
Dat was een Tweaker uit Belgie waar de toestellen ook iets eerder werden uitgeleverd.Lawwie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:41:
[...]
Er is een tweaker die dit al binnen heeft, staat in dit of in het levertijden topic. Ik heb gister goedkeuring gekregen op mijn pre-order promotie na een afwijzing te hebben gehad.
Ik heb zelf na de bevestiging van de registratie niets meer gehoord
Meestal duurt dat een aantal weken.038Robijno schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:19:
Na de bevestiging van registratie krijg je gewoon binnen een week de bevestiging en goedkeuring.TR1969 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:47:
[...]
Dat was een Tweaker uit Belgie waar de toestellen ook iets eerder werden uitgeleverd.
Ik heb zelf na de bevestiging van de registratie niets meer gehoord
Daarna binnen 3 weken een verzendbevestiging met track&trace code.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik heb alleen op 6 april deze mail gehad:HellStorm666 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:24:
[...]
Na de bevestiging van registratie krijg je gewoon binnen een week de bevestiging en goedkeuring.
Daarna binnen 3 weken een verzendbevestiging met track&trace code.
Beste heer, mevrouw TR1969
Bedankt voor je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie! Jouw registratienummer is xxxxx
Dit is de bevestiging dat je deelname in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat de gegevens en documenten voldoen aan de actievoorwaarden. In dat geval kunnen wij je deelname binnen 6 weken afronden. Intussen houden wij je op de hoogte van de voortgang.
We wensen je veel plezier met je nieuwe toestel!
Met vriendelijke groet,
Daarna niets meer gehad, ook niet in de Spam oid
Edit, hoe bizar,
Ik druk op enter om bovenstaand bericht te bevestigen en op dat moment krijg ik een bevestiging van Huawei dat de promotie is verwerkt en en de goederen onderweg zijn

[ Voor 10% gewijzigd door TR1969 op 17-04-2019 09:40 ]
Hier ook!B-Art schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:40:
Net mail gehad dat mijn Sonos en wireless charger verzonden zijn
Hier de 14e ingediend, gister antwoord gehad dat hetwas goedgekeurd:_Tinus_ schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:38:
[...]
Zelf heb ik dit nog niet gehad.
De proximity sensor zit ergens rechtsboven in je display. Mogelijk zit er verschil in of je de telefoon rechtop of gekanteld houdt met bellen.
Beste heer, Gumball,
Registratienummer: XXX
Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd.
De Sonos One en Wireless charger zullen uiterlijk binnen 4 weken afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres. Per e-mail zal je een Track & Trace code ontvangen voor het traceren van je pakket.
Wil jij Euro 250,- winnen?
Wij zijn uiteraard heel erg benieuwd naar jouw ervaringen met je nieuwe Huawei toestel.
Laat het ons weten door een review achter te laten op Kieskeurig.nl. Onder alle reviews wordt maandelijks Euro 250,- verloot.
Schrijf hier een review voor de P30 Pro!
Met vriendelijke groet,
Huawei
Ik ookB-Art schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:40:
Net mail gehad dat mijn Sonos en wireless charger verzonden zijn
Hier krijg ik ook de sonos speaker binnen met draadloze oplader.
1 week na bevestiging van de goedkeuring, helaas wordt het wel bezorgd met DHL. Maarja je kunt niet alles hebben in de wereld
.
1 week na bevestiging van de goedkeuring, helaas wordt het wel bezorgd met DHL. Maarja je kunt niet alles hebben in de wereld
Marktplaats gaat goede zaken doen. Ik heb die van mij gelukkig al onderhands verkocht aan een collega voor 150 euro
Vandaag ook de mail gehad dat ie verzonden is.
Ik heb nog geen mail.
Mss zit ik in de 2e batch. 11 april sonos aangevraagd.
Mss zit ik in de 2e batch. 11 april sonos aangevraagd.
hier ook de mail van Huawei ontvangen vwb de Sonos One
pakketje is inmiddels aangemeld bij DHL (de meest waardeloze vervoerder OOIT, overigens
)
pakketje is inmiddels aangemeld bij DHL (de meest waardeloze vervoerder OOIT, overigens

Ik heb wel de tweede email ontvangen dat alles was goedgekeurd, maar nog geen email waar wordt gezegd dat pakketje onderweg is. Aangemeld op 9 april. We gaan het meemaken.
Als je in NL hebt besteld is hij wit, in Belgie is hij zwart.FrankoNL schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:13:
Nu is de vraag: Is hij zwart of wit?
Er is maar één Sonos One type. Ik denk dat jij in de war bent met de Sonos Play:1. Dat klopt niet, zie hieronder:038Robijno schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:24:
Is wel een sonos one Gen2 toch?
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 17-04-2019 10:44 ]
Er is wel degelijk een gen2, kleine verbeteringen, geen extra functionaliteit dacht ik.rens-br schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:25:
[...]
Er is maar één Sonos One type. Ik denk dat jij in de war bent met de Sonos Play:1.
https://www.homecinemamag...eneratie-gen-2-sonos-one/
Maar ik denk dat als we nog lang doorgaan over de Sonos of promotie mails de mods snel gaan ingrijpen

Ik neem mijn woorden terug, ik had dit bericht helemaal gemist.TR1969 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:38:
[...]
Er is wel degelijk een gen2, kleine verbeteringen, geen extra functionaliteit dacht ik.
https://www.homecinemamag...eneratie-gen-2-sonos-one/
Zou niet weten waarom.Maar ik denk dat als we nog lang doorgaan over de Sonos of promotie mails de mods snel gaan ingrijpen -)

Beetje off-topic, maar vind je niet dat je hem voor meer had kunnen wegdoen? Nieuw is die nog minimaal € 210. Of doe je hem goedkoper weg, omdat het een collega is? Dat kan ik dan weer begrijpenkgb545 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:59:
Marktplaats gaat goede zaken doen. Ik heb die van mij gelukkig al onderhands verkocht aan een collega voor 150 euroVandaag ook de mail gehad dat ie verzonden is.
Mee eens, er is echt geen touw aan vast te knopen. Belofte was 5 april word ik gebeld om hem op te halen. Heb nogsteeds niks gehoord, dus ik ga zometeen maar weer contact met ze opnemen, aangezien ze blijkbaar nu wel aan het leveren zijn. Het is ook zo raar dat de klantenservice aan de telefoon andere informatie geeft als de chat. Ben er wel een beetje ziek van op het moment.Zephrex schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 20:05:
[...]
Het gaat sowieso bij heel veel bedrijven vrij bizar. Morgen nog maar weer een keer bellen. Hoop je mooi een nieuwe telefoon op releasedag te krijgen met een pre-order, krijg je dit soort dingen. Verder ook geen touw aan vast te knopen.
Ja het is indd jammer @Paltypus.. Vooral jammer dat je nu ook niet kunt switchen want dan loop je de pre-order mis. En dat is toch voor veel mensen wel de reden geweest om voor deze telefoon te gaan, voor mij wel iig.
Zojuist sms ontvangen van Vodafone dat de levering van de 128gb pro aurora eind deze week gepland staat, zou het dan eindelijk zo ver zijn?
Het is inderdaad een collega, en dat was me die 25 euro wel waard, om geen marktplaatsgezeik te hebben en dergelijke. Voor 200 krijg je 'm denk ik echt niet verkocht.Casual_T schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:09:
[...]
Beetje off-topic, maar vind je niet dat je hem voor meer had kunnen wegdoen? Nieuw is die nog minimaal € 210. Of doe je hem goedkoper weg, omdat het een collega is? Dat kan ik dan weer begrijpen.
Begrijpelijk. Persoonlijk ga ik ook niet lager dan 190 euro, ik vind 30 euro korting op een ongeopende verpakking toch zwaar mooi meegenomen. Binnenkort maar is op Marktplaats zettenkgb545 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:41:
[...]
Het is inderdaad een collega, en dat was me die 25 euro wel waard, om geen marktplaatsgezeik te hebben en dergelijke. Voor 200 krijg je 'm denk ik echt niet verkocht.
net even aan de lijn met tele2. Ruim op tijd besteld voor 5 april. Levertijd nu is nog 3 weken. Bizar. Ik kan niet eens voldoen aan de eis van Huawei om alles in te sturen voor 7 mei.
Echt meen je dat?
Nou ben ik toch blij dat ik gisteren alles opgezegd heb.
Vind wel dat Tele2 wat beter mag communiceren naar de klant over dit.
Maar goed ik zie wel zal een los toestel kopen over een paar maanden zal de prijs ook wel gezakt zijn.
Nou ben ik toch blij dat ik gisteren alles opgezegd heb.
Vind wel dat Tele2 wat beter mag communiceren naar de klant over dit.
Maar goed ik zie wel zal een los toestel kopen over een paar maanden zal de prijs ook wel gezakt zijn.
P. vd Loo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:10:
net even aan de lijn met tele2. Ruim op tijd besteld voor 5 april. Levertijd nu is nog 3 weken. Bizar. Ik kan niet eens voldoen aan de eis van Huawei om alles in te sturen voor 7 mei.
Registratietermijn is verlengt naar 31 mei, zie ook de aangepaste voorwaarden op de actiesite.P. vd Loo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:10:
http://consumer.huawei.co...huawei-p30pro-revised.pdf
Je kunt nog wat tijd winnen door de registratie in geval van nood al te starten maar nog niet volledig te doen. Dan heb je tot 15 juni de tijd om de ontbrekende stukken aan te leveren (dat moet wel lukken hoop ik)
Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na 31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 15 juni 2019 nog niet compleet zijn. Na 15 juni 2019 wordt de actie afgesloten.P. vd Loo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:10:
Hoeft ook niet voor 7 mei, het is verlengd
Edit: zie reactie hierboven van TR1969
Hoop dat ze mij dan ook eindelijk eens gaan bellen in plaats van alleen iedereen die online heeft besteld..Spurlie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:30:
Zojuist sms ontvangen van Vodafone dat de levering van de 128gb pro aurora eind deze week gepland staat, zou het dan eindelijk zo ver zijn?
Update: krijg vandaag de sonos en draadloze oplader binnen.. alleen weer op tijden wanneer de meeste mensen niet thuis zijn. Ze snappen het nog steeds niet bij DHL.
Welk model heb je besteld?P. vd Loo schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:10:
Volgens de levertijden en vertragingen pagina van Tele2 zit er nogal wat verschil tussen het type telefoon dat je besteld hebt (kleur en GBs). Ik heb zelf op 5 april een 128GB Aurora besteld (want toen konden ze pas extra korting geven), maar hoewel deze sinds begin deze week geen vertraging meer heeft heb ik nog geen bericht dat hij onderweg is.
Ja maar het is toch vreemd? Ze zagen wss rond 3/4/5 april al wel dat er meer vraag was dan verwacht. Maar daar is toen blijkbaar niemand mee bezig gegaan. Krijg het idee dat ze daar niet echt nadenken.Shmorky schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:08:
[...]
Welk model heb je besteld?
Volgens de levertijden en vertragingen pagina van Tele2 zit er nogal wat verschil tussen het type telefoon dat je besteld hebt (kleur en GBs). Ik heb zelf op 5 april een 128GB Aurora besteld (want toen konden ze pas extra korting geven), maar hoewel deze sinds begin deze week geen vertraging meer heeft heb ik nog geen bericht dat hij onderweg is.
Ze zitten natuurlijk vast aan wat Huawei kan leveren, dus dan gaat het gewoon om hoe ver vantevoren er besteld is en hoe groot het voorschot op wat ze nog verwachten te verkopen. Dan loopt Huawei dus enorm achter met leveren of is er gewoon niet genoeg vooruit besteld (waarschijnlijk beide). Vind het ook wel erg typisch dat er zoveel verschil in levertijd zit tussen kleur en aantal GBs.Zephrex schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:27:
[...]
Ja maar het is toch vreemd? Ze zagen wss rond 3/4/5 april al wel dat er meer vraag was dan verwacht. Maar daar is toen blijkbaar niemand mee bezig gegaan. Krijg het idee dat ze daar niet echt nadenken.
Het feit dat Huawei de Sonos-actie al verlengd heeft zegt mij dat ze daar achterlopen...
ze snappen het zeker wel...want je kunt je levertijd gewoon aanpassen..dutchnltweaker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:30:
Update: krijg vandaag de sonos en draadloze oplader binnen.. alleen weer op tijden wanneer de meeste mensen niet thuis zijn. Ze snappen het nog steeds niet bij DHL.
@Shmorky Ja dat zegt indd al genoeg. Ben blij dat ik iig niet die actie mis ga lopen. Als je bedenkt hoeveel reclame er word gemaakt voor de Huawei p30 en p30 Pro zou je denken dat Huawei dit (de voorraad en levering) beter voor elkaar zou hebben.
Ook de Aurora 128. Deze staat nu op 3 weken levertijd.Shmorky schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:08:
[...]
Welk model heb je besteld?
Vanaf nu? Hoezo staat hij niet op die vertragingspagina dan?P. vd Loo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:53:
[...]
Ook de Aurora 128. Deze staat nu op 3 weken levertijd.
jawel, drie weken vanaf nu. Tele2 meldt me dat dat ook geldt voor mijn bestelling op 3 april.Shmorky schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:58:
[...]
Vanaf nu? Hoezo staat hij niet op die vertragingspagina dan?
jeej ook op de website van vodafone staat de 128gb aurora nu op voorraad, lijkt er toch op dat ik dit weekend de telefoon ga ontvangen!
holy mozes! p30 besteld 2 april, ontvangen 5 april, actiegegevens ingevuld 7 april, bevestiging 11 april, en zojuist een sonos EN EEN WEEGSCHAAL!!!Dikke kudos aan HUAWEI!
Ik heb contact gehad met tele2 op de chat. Het werd wel heel erg duidelijk dat tele2 gewoon geen idee heeft van levertijden, of überhaupt alles mbt het fysieke toestel. Alles gaat via Reviva.P. vd Loo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:12:
[...]
jawel, drie weken vanaf nu. Tele2 meldt me dat dat ook geldt voor mijn bestelling op 3 april.
Vorige week vertelden ze dat de telefoon deze week uitgeleverd zou worden. Nu weer een week later. Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat hij deze of volgende week geleverd gaat worden.
Dan ben ik benieuwd wat ik zo binnen ga krijgen!bongo007 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:56:
holy mozes! p30 besteld 2 april, ontvangen 5 april, actiegegevens ingevuld 7 april, bevestiging 11 april, en zojuist een sonos EN EEN WEEGSCHAAL!!!Dikke kudos aan HUAWEI!
DaveD
ik denk dat je gelijk hebt.Zephrex schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:10:
[...]
Ik heb contact gehad met tele2 op de chat. Het werd wel heel erg duidelijk dat tele2 gewoon geen idee heeft van levertijden, of überhaupt alles mbt het fysieke toestel. Alles gaat via Reviva.
P. vd Loo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:41:
[...]
ik denk dat je gelijk hebt.
@Zephrex Dat is ook mijn ervaring. Ik krijg er geen tijdsindicatie uit, dus vraag me ook af hoe @P. vd Loo (of de medewerker die hij sprak) dan aan "3 weken" komt.
Dit is de chat die ik op Twitter met ze had:
[...]
@Zephrex Dat is ook mijn ervaring. Ik krijg er geen tijdsindicatie uit, dus vraag me ook af hoe @P. vd Loo (of de medewerker die hij sprak) dan aan "3 weken" komt.
@Shm0wzow
Graag de status van mijn bestelling
@Tele2Nederland
Hi XXXX, dank voor je bericht. Ik zie inderdaad dat het toestel niet op de website staat met de actuele levertijden. Heb je nog geen bericht van Reviva gehad over de levering van het toestel? ^Hans
@Shm0wzow
Nee. En ik lees nu op Tweakers een verhaal van iemand met dezelfde bestelling die van jullie te horen heeft gekregen dat er vanaf nu nog 3 weken levertijd is.
@Tele2Nederland
Het levertijdsschema wordt tweemaal in de week geüpdate, dat gebeurt automatisch dus hopelijk staat het er snel op met meer informatie!
Excuses voor het ongemak!
^Milan
@Shm0wzow
Hoezo weet je niet gewoon hoe lang het nog duurt? Je weet toch waar ik sta in de rij en wanneer er weer toestellen binnenkomen?
@Tele2Nederland
Nee, dat is een automatisch proces waar we geen inzicht of invloed op hebben.
Als we dat wel wisten kan het alsnog betekenen dat de tijden afwijken, als jouw prachtige nieuwe telefoon klaar is om te versturen krijg je hiervan meteen bericht!![]()
^Milan
@Shm0wzow
Ok, dus het kan morgen zijn of over een maand. Heb ik lekker veel aan zo...
[*Crickets*]
ik denk dat ze gewoon op dezelfde pagina kijken als wij dat doen...Shmorky schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:15:
P. vd Loo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:41:
[...]
[...]
Ook een weegschaal? Dacht dat, dat alleen bestemd was voor mensen die het toestel later kregen? Mijn pakket komt vanmiddag aan dus ben benieuwdbongo007 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:56:
Add me op Stadia: Gloogle
3 april besteld, 9 april oorspronkelijke leverdatum, uitgesteld tot 19 april, 16 april bericht van de vervoerder en 17 april geleverd
de Pro Aurora met 256 GB.
Ik heb gisteren ook meteen het formulier bij Huawei ingevuld en als betaalbewijs mijn contract bijgesloten, is ook voorzien van IMEI nummer en toestelgegevens. Vandaag heb ik dan ook de hardwarefactuur ontvangen. Had ik die bij moeten voegen of is het contract (samen met de foto van de verpakking) voldoende. Krijg je automatisch bericht als het niet akkoord is en kun je dan aanvullen?
Ik heb gisteren ook meteen het formulier bij Huawei ingevuld en als betaalbewijs mijn contract bijgesloten, is ook voorzien van IMEI nummer en toestelgegevens. Vandaag heb ik dan ook de hardwarefactuur ontvangen. Had ik die bij moeten voegen of is het contract (samen met de foto van de verpakking) voldoende. Krijg je automatisch bericht als het niet akkoord is en kun je dan aanvullen?
Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp
Ja dat doen ze ook. Tele2 is alleen de leveraar van het abbonement. Ze hebben werkelijk geen idee van toestellen of hoeveel ze hebben en wanneer het aankomt. Daarom verschuift de datum ook steeds op de pagina van de levertijden. Zit erover te denken om contact op te nemen met Reviva aangezien zij weten wanneer ze wat binnen krijgen (is een aanname though).P. vd Loo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:33:
[...]
ik denk dat ze gewoon op dezelfde pagina kijken als wij dat doen...
Maar op dit moment vind ik het eigenlijk goed geweest. Deze week krijg ik hem wss toch niet meer. Dan heb je Pasen ertussen. Gok dat ze volgende week nog steeds geen idee hebben dus ik zie het wel. Genoeg energie aan gespendeerd.
Als iemand mij ooit vraagt of ze via tele2 moeten bestellen, raad ik ze dit iig af. Nul comma nul verstand van goede communicatie daar.
dat dacht ik dus ook, maar hatseflats. ook een weegschaal...Pukson schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:36:
[...]
Ook een weegschaal? Dacht dat, dat alleen bestemd was voor mensen die het toestel later kregen? Mijn pakket komt vanmiddag aan dus ben benieuwd
Hier ook een p30 maar geen weegschaal! Wel de sonos one binnengekregen en die staat nu mooi in de keuken!👍Pukson schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:36:
[...]
Ook een weegschaal? Dacht dat, dat alleen bestemd was voor mensen die het toestel later kregen? Mijn pakket komt vanmiddag aan dus ben benieuwd
DaveD
Verwijderd
De sonos one hier ook binnengekregen.
Aangesloten en prachtig geluid, echter vroeg ik me af of de speaker draadloos gebruikt kan worden zoals een bluetooth box?
Aangesloten en prachtig geluid, echter vroeg ik me af of de speaker draadloos gebruikt kan worden zoals een bluetooth box?
dat laatste heb ik ze al gezegd aan de telefoon. Het was mijn eerste en laatste telefonisch contact. Ik wacht af. Wel inderdaad een weegschaal zie ik. Dat is in ieder geval iets.Zephrex schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:16:
[...]
Ja dat doen ze ook. Tele2 is alleen de leveraar van het abbonement. Ze hebben werkelijk geen idee van toestellen of hoeveel ze hebben en wanneer het aankomt. Daarom verschuift de datum ook steeds op de pagina van de levertijden. Zit erover te denken om contact op te nemen met Reviva aangezien zij weten wanneer ze wat binnen krijgen (is een aanname though).
Maar op dit moment vind ik het eigenlijk goed geweest. Deze week krijg ik hem wss toch niet meer. Dan heb je Pasen ertussen. Gok dat ze volgende week nog steeds geen idee hebben dus ik zie het wel. Genoeg energie aan gespendeerd.
Als iemand mij ooit vraagt of ze via tele2 moeten bestellen, raad ik ze dit iig af. Nul comma nul verstand van goede communicatie daar.
Ik ben zojuist gebeld door de T-Mobile shop.
Op 3 april heb ik de Huawei P30 Pro 256GB Breathing Crystal besteld, en hij is binnen!
Ik ga er zodadelijk na het eten meteen om.. YES!
Op 3 april heb ik de Huawei P30 Pro 256GB Breathing Crystal besteld, en hij is binnen!
Ik ga er zodadelijk na het eten meteen om.. YES!
Hier ook een weegschaal gekregen! Totaal onverwacht aangezien bij mij alles vlekkeloos verlopen is...
Wonder boven wonder, vandaag nadat ik hier zag staan dat de vodafone website hem op voorraad had de klantenservice gebeld en 5 minuten later had de winkel hem ineens liggen. Hij is al opgehaald en ligt bij mijn ouders thuis, snel aanmelden bij huawei en dan kan ik er volgend weekend eindelijk van genieten! Hopen dat het het lange wachten waard was
Klopt en als je de avond kiest komen ze alsnog in in de vroege middag. En komen ze de volgende dag weer aan dus heeft niet zoveel zinMichel242186 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:57:
[...]
ze snappen het zeker wel...want je kunt je levertijd gewoon aanpassen..
Dan heb je denk ik pech met de bezorger in je woonplaats. Hier geen enkel probleem met DHL, maar laten we het maar niet hebben over DPD, die maakt er bij ons een potje vandutchnltweaker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:54:
[...]
Klopt en als je de avond kiest komen ze alsnog in in de vroege middag. En komen ze de volgende dag weer aan dus heeft niet zoveel zin.
Off -topic reactie op jou bericht: ligt niet aan de bezorger, hij vertelde me een tijd terug dat ze door hogerhand gepusht worden toch eerder aan te leveren anders kost de rit extra geld.. ook al bestaat de optie avond leveren.TR1969 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:28:
[...]
Dan heb je denk ik pech met de bezorger in je woonplaats. Hier geen enkel probleem met DHL, maar laten we het maar niet hebben over DPD, die maakt er bij ons een potje van
Je betaald daar toch 1.95 eur voor??dutchnltweaker schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:07:
[...]
Off -topic reactie op jou bericht: ligt niet aan de bezorger, hij vertelde me een tijd terug dat ze door hogerhand gepusht worden toch eerder aan te leveren anders kost de rit extra geld.. ook al bestaat de optie avond leveren.
Hier ook een weegschaal vandaag binnen gekomen en uiteraard de sonos en lader. Telefoon ook gewoon 5 apr geleverd gekregen. Dus was blij verast.
Hier geen weegschaal, maar maakt ook niet uit haha. Wel leuk dat sommige ze wel hebben gekregen
Add me op Stadia: Gloogle
Met één verzendnummer, of twee verschillende?TheCooz schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:31:
Hier ook een weegschaal vandaag binnen gekomen en uiteraard de sonos en lader. Telefoon ook gewoon 5 apr geleverd gekregen. Dus was blij verast.
Hier nog steeds geen nieuws over beide telefoons, denk dat T-Mobile echt pas vanaf 10 mei en 26 april gaat leveren!
Al die mensen met hun telefoons en de pre order actie al binnen, jullie hebben niks te klagen
Veel plezier met jullie nieuwe producten
Al die mensen met hun telefoons en de pre order actie al binnen, jullie hebben niks te klagen
Hier ook een weegschaal en de telefoon keurig op 5 april geleverdalbino71 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:05:
[...]
Met één verzendnummer, of twee verschillende?
Ik kreeg gewoon 1 verzendnummer. Wel 2 pakketjes
Heb jij geen pre-order geplaatst ?MichaelJ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:49:
Hier nog steeds geen nieuws over beide telefoons, denk dat T-Mobile echt pas vanaf 10 mei en 26 april gaat leveren!
Al die mensen met hun telefoons en de pre order actie al binnen, jullie hebben niks te klagen![]()
1 verzend nummer, 2 pakketjes.albino71 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:05:
[...]
Met één verzendnummer, of twee verschillende?
nou weer contact met vodafone gehad en nadat ze begin vd week zeker wisten dat ie (p30 pro 256gb black) deze week nog zou komen wordt t nu sowieso een week later... zucht...
iemand al een pro 256gb van vodafone ontvangen of zit er nog op te wachten?
[ Voor 18% gewijzigd door Tommyturbo op 19-04-2019 21:32 ]
Wel aan het wachten op een 256gb van Tele2
Ja wel, 2 pre-orders zelfs.
Agh, we wachten maar af. Geduld is een....agh nee schiet op
Mbt. de pre-order bonussen:
Krijgen P30 Pro kopers ook nog de wireless charger? Dus Sonos One & wireless charger & weegschaal?
Krijgen P30 Pro kopers ook nog de wireless charger? Dus Sonos One & wireless charger & weegschaal?
Zover ik weet krijg ik de Sonos, de charger en nu dus ook een weegschaal.Shmorky schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:39:
Mbt. de pre-order bonussen:
Verwijderd
Voor de Tele2 wachters.
Reactie van Tele2:
Deze mail stuur ik naar aanleiding van de binnengekomen klacht.
Ik heb de klacht in behandeling genomen, en door middel van deze mail informeer ik je over de uitkomst.
In de klacht staat dat je enorm baalt van het feit dat je telefoon er nog niet is.
Logisch natuurlijk want het is een fantastisch toestel.
Helaas hebben we de telefoon niet op voorraad, bovendien is ons levertijden overzicht een tijd niet helemaal up to date geweest waardoor je noch ongeduldiger bent.
Hiervoor onze excuses.
Nu kan ik niet voor je kijken wanneer je het toestel precies krijgt, maar aan de hand van een aantal jaar ervaring kan ik een goede inschatting maken.
Op dit moment staat er op de website dat de Huawei P30 Pro 256GB Breathing Chrystal vanaf 18 april een levertijd heeft van 3 weken.
Jij hebt die van jou al op 4 april besteld, dus in het ergste geval heb je hem vanaf 9 mei thuis. Ik vermoed dat je hem best in de week van 30 april tm 4 mei kunt verwachten.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Deborah
Klantenservice Tele2
Reden klacht: in de afgelopen 2 weken op 3 verschillende platforms contact gehad met Tele2.
Meerdere malen diverse medewerkers gesproken met verschillende verhalen waarin ze elkaar ook tegenspraken en zeiden dat collega's nooit een datum hadden moeten geven.
Reactie van Tele2:
Ik heb de klacht in behandeling genomen, en door middel van deze mail informeer ik je over de uitkomst.
In de klacht staat dat je enorm baalt van het feit dat je telefoon er nog niet is.
Helaas hebben we de telefoon niet op voorraad, bovendien is ons levertijden overzicht een tijd niet helemaal up to date geweest waardoor je noch ongeduldiger bent.
Hiervoor onze excuses.
Nu kan ik niet voor je kijken wanneer je het toestel precies krijgt, maar aan de hand van een aantal jaar ervaring kan ik een goede inschatting maken.
Op dit moment staat er op de website dat de Huawei P30 Pro 256GB Breathing Chrystal vanaf 18 april een levertijd heeft van 3 weken.
Jij hebt die van jou al op 4 april besteld, dus in het ergste geval heb je hem vanaf 9 mei thuis. Ik vermoed dat je hem best in de week van 30 april tm 4 mei kunt verwachten.
Meer weten
Met vriendelijke groet,
Deborah
Klantenservice Tele2
Reden klacht: in de afgelopen 2 weken op 3 verschillende platforms contact gehad met Tele2.
Meerdere malen diverse medewerkers gesproken met verschillende verhalen waarin ze elkaar ook tegenspraken en zeiden dat collega's nooit een datum hadden moeten geven.

Dat komt wel goed overeen met mijn gok dus. Tussen eind volgende week en die week erna ergens. Maakt niet zoveel meer uit eigenlijk nu, moet volgende week toch de hele week klussen in huis en daar wil ik mijn nieuwe mobiel niet bij hebben xD
Pdf wat een onzin zeg. En wat balen! Hele slechte service. Ik heb mijn Aurora nog kunnen wisselen met black waardoor deze wel snel leverbaar was, gelukkig maar want anders had ik ook zo lang nog kunnen wachten.Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 10:52:
Voor de Tele2 wachters.
Reactie van Tele2:
Hiervoor onze excuses.
Meer weten
Met vriendelijke groet,
Deborah
Klantenservice Tele2
Meerdere malen diverse medewerkers gesproken met verschillende verhalen waarin ze elkaar ook tegenspraken en zeiden dat collega's nooit een datum hadden moeten geven.![]()
Ik ben momenteel bezig met de registratie voor de Sonos/Wireless charger actie van Huawei.
Ze vragen om een preorder-bewijs & een aankoopbewijs.
Is dat niet gewoon hetzelfde ? Dus 2x hetzelfde bestand uploaden dan ?
Of hoe heeft iedereen dit gedaan?
Ik heb een mailtje gehad van T-Mobile met 'Je bent er bijna' .. je bestelling op 3-4-2019 met bestelnummer: blablabla is succesvol verwerkt.
en in diezelfde mail staat ook wat ik heb gekocht en vooruit heb betaald etc.
Help
Ik heb een mailtje gehad van T-Mobile met 'Je bent er bijna' .. je bestelling op 3-4-2019 met bestelnummer: blablabla is succesvol verwerkt.
Help

@Johandewitte.. Ook benieuwd hierna, voor als ik mijn mobiel volgende week binnen heb.
2x factuur geüpload inderdaad.Johandewitte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 20:03:
Ik ben momenteel bezig met de registratie voor de Sonos/Wireless charger actie van Huawei.
Help
Gisteren alles binnen gehad ik heb een P30 pro 128 blauw en op release date gehad
En gisteren een weegschaal, Sonos speaker wit en wireless Charger gehad
Dacht meld het even
Edit: als bewijs heb ik het pre order mailtje van T-Mobile en de leverbon van de bezorger als bewijs aangeleverd dat was blijkbaar in orde.
En gisteren een weegschaal, Sonos speaker wit en wireless Charger gehad
Dacht meld het even
Edit: als bewijs heb ik het pre order mailtje van T-Mobile en de leverbon van de bezorger als bewijs aangeleverd dat was blijkbaar in orde.
[ Voor 28% gewijzigd door copywizard op 21-04-2019 11:58 ]
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Ik krijg mijn p30 pro op 15 mei. Mijn abbo is afgelopen op 7 mei en ga van tele2 naar TM.
Krijg ik nu van TM een bericht en simkaart opgestuurd voor 7 mei? Weet iemand dit toevallig. Bvd
Krijg ik nu van TM een bericht en simkaart opgestuurd voor 7 mei? Weet iemand dit toevallig. Bvd
Ja, en dan ergens op 7 mei zal je merken dat je geen signaal meer hebt op je Tele2 simkaart, dan je tmobile kaart erin stoppen en voila: Bellen.kevin12 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:57:
Ik krijg mijn p30 pro op 15 mei. Mijn abbo is afgelopen op 7 mei en ga van tele2 naar TM.
Ter info:
De pro p30, 256gb Aurora, op 31 maart online bij Tele2 besteld. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt, dat de levering donderdag plaatsvindt. Woensdag had eventueel ook gekund.
De pro p30, 256gb Aurora, op 31 maart online bij Tele2 besteld. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt, dat de levering donderdag plaatsvindt. Woensdag had eventueel ook gekund.
Make everything as simple as possible, but not simpler.
Bericht reviva: aurora 128 wordt plots geleverd. Logisch op tweede paasdag.
Aurora 128gb, 1 april besteld, zojuist mail voor maken afspraak ontvangen/
Ik heb 6 april pre-order gedaan bij Vodafone in shop, zou maandag daarop iets horen van verkoper, tot op heden niets gehoord, niet eens een email of sms, ik wacht op 256 gb black Huawei p30 pro.Tommyturbo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:44:
nou weer contact met vodafone gehad en nadat ze begin vd week zeker wisten dat ie (p30 pro 256gb black) deze week nog zou komen wordt t nu sowieso een week later... zucht...

Bij Tele2 toch? Wanneer had je hem ook weer besteld?P. vd Loo schreef op maandag 22 april 2019 @ 07:38:
Bericht reviva: aurora 128 wordt plots geleverd. Logisch op tweede paasdag.
ja tele2. 3 aprilShmorky schreef op maandag 22 april 2019 @ 20:56:
[...]
Bij Tele2 toch? Wanneer had je hem ook weer besteld?
Iemand nog iets gehoord over preorder actie? op 10 april mailtje dat de aanvraag is goedgekeurd maar sindsdien is het vrij stil.
Ja 11 april goedkeuring. Nog geen reactie. Denk dat wij bij de 2e of 3e lichting zitten.Mrk87 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:25:
Iemand nog iets gehoord over preorder actie? op 10 april mailtje dat de aanvraag is goedgekeurd maar sindsdien is het vrij stil.
*knip*. Koringscodes uitdelen hoort of in de V&A of in SF en niet via de DM.
[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 23-04-2019 09:19 ]
Ik heb de breathing crystal 256Gb van tele2 nog niet ontvangen en heb 28 maart besteld.