Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-06-2022
Lawwie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:03:
Ik krijg mijn P30 Pro zwart 128GB vanavond geleverd van Tele2. Gisteren mail gekregen van Reviva. Besteld op 29 maart.
Dat is geweldig. Ik bestelde hetzelfde op 30 maart. Hopelijk haal ik het morgen wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leondej
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:22
Zojuist een mailtje gehad van T-Mobile:
" ....." Helaas is er onvoldoende voorraad om jouw toestel uit te leveren. " ....."
Om de pijn wat te verzachten, krijg je naast de Sonos One én Wireless Quick Charger ook een Body Fit Scale cadeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Zojuist contact gehad met tele2. De datum die aangegeven word op de levertijden pagina zou toch volgens release datum moeten zijn. Dus 2/3 weken na 2/3 april. Ze kon geen zekerheid geven (logisch) maar hoopten toch echt vóór eind volgende week de telefoon te kunnen hebben gestuurd. Mocht dat niet het geval zijn, moest ik weer contact opnemen.

Niet dat ik er wat aan heb, maar ze was het met me eens dat de levertijden toch echt tegenvielen.. Weekje wachten nog dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
leondej schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:52:
" ....." Helaas is er onvoldoende voorraad om jouw toestel uit te leveren. " ....."
Om de pijn wat te verzachten, krijg je naast de Sonos One én Wireless Quick Charger ook een Body Fit Scale cadeau!
Zal dat een goedmakertje vanuit Huawei zelf zijn of vanuit tmobile? Zou mooi zijn als vodafone ook iets zou doen richting de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
Spurlie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:05:
[...]

Zal dat een goedmakertje vanuit Huawei zelf zijn of vanuit tmobile? Zou mooi zijn als vodafone ook iets zou doen richting de klanten.
Dit is een actie vanuit Huawei ik wordt via een button in de mail doorgestuurd naar de Promotie pagina van Huawei (Link).

In diezelfde mail staat ook nog:
"Deze Body Fit Scale wordt samen met de Sonos One én Wireless Quick Charger bij je thuis bezorgd. Vergeet daarvoor niet zodra je het nieuwe toestel hebt ontvangen, deze te registreren bij Huawei. Huawei heeft de registratie verlengd van 7 mei naar 31 mei."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
@leondej denk dat als ik volgende week nog niets ontvangen heb ik ga kijken of tele2 dit ook kan gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
Zephrex schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:31:
@leondej denk dat als ik volgende week nog niets ontvangen heb ik ga kijken of tele2 dit ook kan gaan regelen.
Ik denk niet dat dit een of andere deal is met T-Mobile, maar dat weet ik niet zeker.
Het lijkt er op dat het gewoon een actie vanuit Huawei is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaletax
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-08 14:29
volgens de nieuwe P30 (pro) voorwaarden van Huawei hoeven de zelfstandige geen zorgen meer te maken.
het stukje over bedrijven is eruit gehaald.
en ik ben ook opscheept met een weegschaal.

klik hier voor de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaletax
kaletax schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:14:
volgens de nieuwe P30 (pro) voorwaarden van Huawei hoeven de zelfstandige geen zorgen meer te maken.

klik hier voor de pagina
oeps al vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Spurlie schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:05:
[...]

Ook voor VF geldt dit! Je zal een mailtje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
kaletax schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:14:

klik hier voor de pagina
Op deze promo pagina staat toch niks over de weegschaal vermeld? Lijkt idd ook te gaan gelden voor Vodafone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Inmiddels de bevestiging gekregen van VF dat mijn p30 pro morgen bezorgd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaletax
UPDATE
krijg net een belletje en sms van de T-mobile shop, meneer u telefoon ligt klaar. P30 pro Breathing Crystal 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3lle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik krijg zojuist via Mobiel.nl door dat de aurora blue 128gb met een week vertraagd is ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Alieunited schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:23:
Inmiddels de bevestiging gekregen van VF dat mijn p30 pro morgen bezorgd wordt
Mooi! De Crystal wordt vandaag bezorgd. Zwart morgen en Aurora volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 19:23
Ik heb de Aurora besteld, nu wil ik misschien toch de zwarte, zou ik de bestelling in de winkel gewoon kunnen aanpassen en gelijk de p30 mee kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
Rgams schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:07:
[...]

Dat is geweldig. Ik bestelde hetzelfde op 30 maart. Hopelijk haal ik het morgen wel
Hoe laat heb je de e-mail van Reviva ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
Hier hetzelfde mailtje gehad.

Vind het netjes om de klant tegemoet te komen.

Ik heb ook nog contact gehad met Huawei NL en T-Mobile.
Leveringen kunnen nu (per provider) verschillend aankomen, vandaar staat bijv de pro 256GB Breathing Crystal op 8 mei bij T-Mobile. Dit kan ook 1 mei worden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Jomas
  • Laatst online: 17-03-2023
Vanmiddag bericht gekregen dat post nl de p30 morgen gaat bezorgen. In het mailtje van Vodafone helaas niks te lezen over een weegschaal. Is dat alleen voor mensen die nog langer moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 18:01
Bob Jomas schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:54:
Vanmiddag bericht gekregen dat post nl de p30 morgen gaat bezorgen. In het mailtje van Vodafone helaas niks te lezen over een weegschaal. Is dat alleen voor mensen die nog langer moeten wachten?
Ik heb hetzelfde, geen bericht over de weegschaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Bob Jomas schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:54:
Heb je een zwarte besteld? De weegschaal geldt blijkbaar alleen voor orders die pas volgende week worden bezorgd (heb zelf de 128gb aurora besteld). Heb zelf nog niks van Vodafone gehoord namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Jomas
  • Laatst online: 17-03-2023
Casual_T schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:17:
[...]

Heb je een zwarte besteld? De weegschaal geldt blijkbaar alleen voor orders die pas volgende week worden bezorgd (heb zelf de 128gb aurora besteld). Heb zelf nog niks van Vodafone gehoord namelijk.
Klopt, zwarte idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
nou lekker dan ik heb me telefoon al ontvangen en nu krijgen de mensen die hem later krijgen nog een extra kado! nou moet ik ook nog mijn kado,s krijgen dus wie weet zit de weegschaal erbij maar vermoed het niet?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
copywizard schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:56:
[...]

nou lekker dan ik heb me telefoon al ontvangen en nu krijgen de mensen die hem later krijgen nog een extra kado! nou moet ik ook nog mijn kado,s krijgen dus wie weet zit de weegschaal erbij maar vermoed het niet?
Ik zou me daar niet zo druk om maken, je hebt de originele extras er al bij gekregen en je hebt je telefoon. Er zijn er hier genoeg die niet eens weten wanneer ze hun telefoon krijgen en de Sonos claim in kunnen dienen. (zoals ik)..

Heb liever nu m'n telefoon dan een week of zelfs weken later en een weegschaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Zephrex schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:26:
[...]

Ik zou me daar niet zo druk om maken, je hebt de originele extras er al bij gekregen en je hebt je telefoon. Er zijn er hier genoeg die niet eens weten wanneer ze hun telefoon krijgen en de Sonos claim in kunnen dienen. (zoals ik)..

Precies! Zit in hetzelfde schuitje. Persoonlijk vind ik het nog net te doen als je de telefoon nu ontvangt, 7 dagen na de officiële release.

Ik had hem ook graag nu gehad, nu maar hopen dat alle Aurora's volgende week worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Zephrex schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:26:
[...]

Ok good point zo had ik het nog niet bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johandewitte
copywizard schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:56:
[...]

Heb jij toevallig de Pro 'Breathing Crystal 256GB' ?

Dan mag je hem gerust aan mij geven, krijg jij van mij die weegschaal als ik hem binnen heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Johandewitte schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:08:
[...]

Heb jij toevallig de Pro 'Breathing Crystal 256GB' ?

Dan mag je hem gerust aan mij geven, krijg jij van mij die weegschaal als ik hem binnen heb :P
nope aurora 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
@Casual_T Ja mee eens. Vind het jammer dat ze er nu nog niet zijn, maar dat is niet anders. Kan tele2 wel blijven bellen maar die zijn ook afhankelijk van wat Huawei brengt volgens mij.

Vind het nog prima als de telefoon volgende week word bezorgd. Als het dan nog niet is gebeurd verwacht ik wel een tegemoetkoming van Tele2. Jammergenoeg is weg gaan geen optie meer omdat je dan de preorder niet krijgt. Alhoewel ik die kaart toch al een keer heb gespeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canifchaos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 16:47
nightraver23 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:06:
Voor de Belgen die een goede deal zoeken, de P30 is voor Telenet Wigo-klanten te koop aan €449 inclusief Sonos One. Ik hoop deze speaker nog te kunnen verkopen aan €100 a €150 (als dat nog lukt want er staan er veel te koop momenteel...). Dan zou het op €300 a €350 komen voor de P30, mooie prijs denk ik. De Pro staat trouwens op €649.
Hoe kom je aan die prijs? Als ik kijk op https://toestellen.telenet.be/smartphones/merk/huawei.html zie ik € 549 voor de P30 en € 749 voor de P30 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
Heeft iemand vandaag iets van tele2 ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remonw1
  • Laatst online: 03-12-2024
Rgams schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:50:
Ik heb nu net een mail van reviva ontvangen, dat mijn bestelling klaar is voor verzending.
P30 Pro zwart 128gb besteld op 2 april bij tele2.

[ Voor 32% gewijzigd door Remonw1 op 12-04-2019 12:51 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rgams schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:50:
Kwartiertje geleden een mail ontvangen _/-\o_
Word zondagmiddag bezorgd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 09:36
Ook zojuist een mailtje gehad. P30 pro breathing crystal 128gb op 29 maart besteld via tele2.

[ Voor 5% gewijzigd door mark_139 op 12-04-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
Canifchaos schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:22:
[...]

Hoe kom je aan die prijs? Als ik kijk op https://toestellen.telenet.be/smartphones/merk/huawei.html zie ik € 549 voor de P30 en € 749 voor de P30 Pro.
Je moet dus Wigo klant zijn en het laatste jaar geen smartphone gekocht hebben bij Telenet. Hier staan de prijzen icm Wigo: https://www2.telenet.be/n...O_PRODUCT_WIGO_SMARTPHONE

Je ziet de prijs van €449 in de shop enkel als je reeds Wigo klant bent. Het gaat trouwens redelijk vlot. Ik ben dinsdag van Proximus naar Telenet Wigo overgestapt en woensdag had ik mijn P30 breathing crystal al binnen. Gisteren werd de Sonos al goedgekeurd.
Voorwaarde voor de korting is dat je 12 maanden Wigo klant blijft. Voor mij was Wigo uiteindelijk zelfs een euro goedkoper dan Whop + 2 Proximus abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Lijkt alsof de Aurora 128GB bij Vodafone op voorraad is. In ieder geval op hun tijdelijke webshop. Hier nog niemand bericht gehad?

Blijft wel stil, had wel een update verwacht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• julial
  • Laatst online: 31-10-2020
De levertijden die op de site van t-mobile worden aangegeven gelden niet voor de pre-orders. Dit zijn de levertijden voor reguliere klanten die het toestel na pre-orderfase bestellen.

Voor nu wordt bij T-Mobile (voor zover ik weet) rekening gehouden met een leverdatum tussen 11 en 16 april voor klanten die gepre-ordered hebben.

Hoop dat jullie wat hebben aan deze info :)

[ Voor 34% gewijzigd door julial op 12-04-2019 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
julial schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:02:
De levertijden die op de site van t-mobile worden aangegeven gelden niet voor de pre-orders. Dit zijn de levertijden voor reguliere klanten die het toestel na pre-orderfase bestellen.

Voor nu wordt bij T-Mobile (voor zover ik weet) rekening gehouden met een leverdatum tussen 11 en 16 april voor klanten die gepre-ordered hebben.

Daar kwam het bij tele2 ook op neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte

Ohhh ??

Ik heb gepre-ordered, dus dat betekent dat ik misschien niet hoef te wachten tot 8 mei ? (zoals aangegeven op de site)

Let it be! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:06

Hoe kom je aan deze info? Bron?

Wij hebben namelijk gewoon te horen gekregen dat dit ook onze levertijden zullen zijn. Althans voor de Breathing Crystal variant hebben we daar de bevestiging reeds van ontvangen.

Die zal tussen 10 en 14 mei geleverd gaan worden volgens de e-mail van T-Mobile.

De Aurora heb ik nog niets over vernomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• julial
MichaelJ schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:54:
[...]

Hoe kom je aan deze info? Bron?

Wij hebben namelijk gewoon te horen gekregen dat dit ook onze levertijden zullen zijn. Althans voor de Breathing Crystal variant hebben we daar de bevestiging reeds van ontvangen.

Die zal tussen 10 en 14 mei geleverd gaan worden volgens de e-mail van T-Mobile.

De Aurora heb ik nog niets over vernomen.
Bij de T-Mobile Community werd dit verteld door een medewerker. Verder werk ik zelf in een T-Shop. Maar ja, ik wacht ook op mijn Breathing Crystal 256GB dus ook ik doe er alles aan om achter de juiste levertijden te komen.
Ik heb overigens zelf geen mailtje gehad van T-Mobile met de levertijden die jij aangeeft.
Heb je de aurora in 128GB besteld of in 256GB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• julial
Johandewitte schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 00:08:
[...]

Ohhh ??

Ik heb gepre-ordered, dus dat betekent dat ik misschien niet hoef te wachten tot 8 mei ? (zoals aangegeven op de site)

Let it be! d:)b
Ja precies! Ik hoop het ook, wacht nu zelf ook al bijna twee weken op mijn breathing crystal ;(

Geduld is een schone zaak zeggen ze toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:06
julial schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:30:
[...]

Bij de T-Mobile Community werd dit verteld door een medewerker. Verder werk ik zelf in een T-Shop. Maar ja, ik wacht ook op mijn Breathing Crystal 256GB dus ook ik doe er alles aan om achter de juiste levertijden te komen.
Ik heb overigens zelf geen mailtje gehad van T-Mobile met de levertijden die jij aangeeft.
Heb je de aurora in 128GB besteld of in 256GB?
Dank voor je uitleg. Er zit niets anders op dan wachten. T-Mobile zal geen haast hebben om z.s.m. uit te leveren gok ik zo.

Waarom het allemaal zo geheimzinnig en vreemd moet snap ik ook niet. Ze hebben allemaal (nieuwe) klanten binnen, dat is waarschijnlijk het enige belangrijkste geweest.

Ik heb zowel de Aurora als de Breathing Crystal in 128gb uitvoering besteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julial
MichaelJ schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:47:
[...]

Dank voor je uitleg. Er zit niets anders op dan wachten. T-Mobile zal geen haast hebben om z.s.m. uit te leveren gok ik zo.

Waarom het allemaal zo geheimzinnig en vreemd moet snap ik ook niet. Ze hebben allemaal (nieuwe) klanten binnen, dat is waarschijnlijk het enige belangrijkste geweest.

Ik heb zowel de Aurora als de Breathing Crystal in 128gb uitvoering besteld.
Ik snap inderdaad de onduidelijkheid ook niet.

Mijn broertje heeft de Aurora 128 GB ook besteld, hij heeft al wel een bevestiging binnen dat het toestel bij T-Mobile ligt. Hij wacht nu nog op verzending naar de T-shop. Ik hoop dat dit voor jouw toestel ook zo snel gaat!

[ Voor 47% gewijzigd door julial op 13-04-2019 19:01 . Reden: Niet gequote ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BelovedAunt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09 14:05
Leuk al jullie verhalen te lezen ;P Inmiddels ben ik verzeild geraakt in een eindeloos durende discussie met Vodafone... Voor ieder wie problemen heeft door een levering/order datum dat is verschoven naar 8 april en later - waardoor je niet meer meedoet met de Huawei SONOS One actie - lees verder...

M'n P30 is op 1 april besteld als pre-order, de bevestigingsmail is vrijwel direct daarna binnengekomen, hiervan heb ik de bestelcode/ID. Tussen 1 en 5 april ben ik meerdere malen gebeld door Vodafone, allereerst met de mededeling dat de "Breathing Crystal" variant niet op voorraad is en niet te zien is wanneer het wel op voorraad komt. Ik heb de order laten staan, zodat ik in ieder geval mee doe met de pre-order SONOS One actie, ongeacht wanneer m'n telefoon binnen komt.

Daarna ben ik nog tweemaal gebeld met de melding dat ze zien dat ik m'n order nog niet heb afgerond, tot m'n verbazing... Ik heb aangegeven dat ik al besteld heb op 1 april, deze order konden ze niet meer vinden (hoe kunnen ze mij dan bellen hierover?). Vervolgens hebben ze mijn order alsnog afgerond, dit was op 4 april.

Na een aantal dagen wachten komen we op 8 april uit, waarop ik de mail krijg dat m'n telefoon is verzonden. Eenmaal de P30 in handen kom ik erachter dat de orderdatum, factuurdatum en datum van de pakbon op 8 april staan.

Na uren bellen (inmiddels 4 a 5 uur) willen ze de de orderdatum niet op 1 april zetten en houden ze stug vol dat de order van 1 april niet in het systeem staat.

Huawei accepteerd de factuur/pakbon/orderbon PDF's en bevestingsmail van 1 april niet zolang de orderdatum op 8 april staat en wijst naar Vodafone om dit op te lossen. Vodafone zegt dat ik dit met Huawei moet oplossen.

:D

Na het invullen van het Vodafone klachtenformulier (https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml) op 9 en 10 april, waarbij ik de orderbevestiging van 1 april heb meeverzonden als bijlage, kreeg ik de melding dat binnen 5 werkdagen een antwoord zou komen op m'n vraag/klacht. Op 13 april kreeg ik van Vodafone de mail dat ze het niet binnen 5 werkdagen kunnen beantwoorden, daar gaan m'n 14 dagen...

Specs:
Huawei P30 128Gb Breathing Crystal
Vodafone RED 15GB data (i.c.m. Ziggo = 30GB) data en onbeperkt bellen voor 2 jaar
Vodafone Friends & Family korting

[ Voor 6% gewijzigd door BelovedAunt op 14-04-2019 02:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
@rkrijgsman Best wel een verhaal zeg. En een naaistreek als je het mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
rkrijgsman schreef op zondag 14 april 2019 @ 02:24:
Leuk al jullie verhalen te lezen ;P Inmiddels ben ik verzeild geraakt in een eindeloos durende discussie met Vodafone... Voor ieder wie problemen heeft door een levering/order datum dat is verschoven naar 8 april en later - waardoor je niet meer meedoet met de Huawei SONOS One actie - lees verder...

M'n P30 is op 1 april besteld als pre-order, de bevestigingsmail is vrijwel direct daarna binnengekomen, hiervan heb ik de bestelcode/ID. Tussen 1 en 5 april ben ik meerdere malen gebeld door Vodafone, allereerst met de mededeling dat de "Breathing Crystal" variant niet op voorraad is en niet te zien is wanneer het wel op voorraad komt. Ik heb de order laten staan, zodat ik in ieder geval mee doe met de pre-order SONOS One actie, ongeacht wanneer m'n telefoon binnen komt.

Daarna ben ik nog tweemaal gebeld met de melding dat ze zien dat ik m'n order nog niet heb afgerond, tot m'n verbazing... Ik heb aangegeven dat ik al besteld heb op 1 april, deze order konden ze niet meer vinden (hoe kunnen ze mij dan bellen hierover?). Vervolgens hebben ze mijn order alsnog afgerond, dit was op 4 april.

Na een aantal dagen wachten komen we op 8 april uit, waarop ik de mail krijg dat m'n telefoon is verzonden. Eenmaal de P30 in handen kom ik erachter dat de orderdatum, factuurdatum en datum van de pakbon op 8 april staan.

Na uren bellen (inmiddels 4 a 5 uur) willen ze de de orderdatum niet op 1 april zetten en houden ze stug vol dat de order van 1 april niet in het systeem staat.

Huawei accepteerd de factuur/pakbon/orderbon PDF's en bevestingsmail van 1 april niet zolang de orderdatum op 8 april staat en wijst naar Vodafone om dit op te lossen. Vodafone zegt dat ik dit met Huawei moet oplossen.

Na het invullen van het Vodafone klachtenformulier (https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml) op 9 en 10 april, waarbij ik de orderbevestiging van 1 april heb meeverzonden als bijlage, kreeg ik de melding dat binnen 5 werkdagen een antwoord zou komen op m'n vraag/klacht. Op 13 april kreeg ik van Vodafone de mail dat ze het niet binnen 5 werkdagen kunnen beantwoorden, daar gaan m'n 14 dagen...

Specs:
Vodafone RED 15GB data (i.c.m. Ziggo = 30GB) data en onbeperkt bellen voor 2 jaar
Lekker lullig dat soort dingen. Ik zou gewoon even creatief zijn met Acrobat pro in jou geval. Je staat gewoon in je gelijk, maar valt weer in zo'n wazig gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
Nou als dit ook met mijn toestel gebeurt dan zal ik deze ook gelijk terug sturen.
Vind het al zeer vervelend dat ik nu al bijna 2 weken zit te wachten op dit toestel.
Ben alleen aan het wachten vanwege de pre order actie.

Specs:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ik denk dat dat voor de meeste wel geldt. De aanbieding was juist aantrekkelijk door de pre-order bonus. Zonder de bonus was ik waarschijnlijk voor een andere mobiel gegaan.

Maargoed, ik zou wss naar het idee van @leondej kijken als ik in hetzelfde schuitje zat. Je hebt in principe recht op de preorder en je hebt hem op tijd besteld. Ik snap niet dat Vodafone zo naar bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte

Specs:
Wat ontzettend vervelend zeg.. ik weet hoe het is helaas.
Heb hetzelfde meegemaakt bij Vodafone.
Het was ALTIJD iets wanneer ik mn abbo ging verlengen.

Dat is ook mede de reden dat ik daarom nu i.c.m. die P30 Pro overstap naar T-Mobile.

Ik hoop voor je dat het alsnog opgelost word.
Misschien kun je zoals hierboven vermeld word een beetje creatief doen met adobe of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Johandewitte schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:33:
[...]

Wat ontzettend vervelend zeg.. ik weet hoe het is helaas.
Heb hetzelfde meegemaakt bij Vodafone.
Het was ALTIJD iets wanneer ik mn abbo ging verlengen.

Dat is ook mede de reden dat ik daarom nu i.c.m. die P30 Pro overstap naar T-Mobile.

Ik hoop voor je dat het alsnog opgelost word.
Misschien kun je zoals hierboven vermeld word een beetje creatief doen met adobe of iets dergelijks?
In 6j tijd niets meegemaakt, integendeel kreeg altijd korting en alles loopt soepel.
Pech kan je hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Ben benieuwd of er snel witte rook komt vanuit Vodafone! En natuurlijk dat ze wel normaal toestellen uitleveren die recht hebben op de pre order bonus. Allemaal niet zo netjes geregeld, zonder berichten over concrete levertijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:41:
Ben benieuwd of er snel witte rook komt vanuit Vodafone! En natuurlijk dat ze wel normaal toestellen uitleveren die recht hebben op de pre order bonus. Allemaal niet zo netjes geregeld, zonder berichten over concrete levertijd etc.
Welke kleur heb je besteld? In vd lijnbaan hebben ze er op voorraad de zwarte en crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:53:
[...]

Welke kleur heb je besteld? In vd lijnbaan hebben ze er op voorraad de zwarte en crystal.
Haha nee geen van beide. Nog steeds wachtend op de Aurora en ook niet van plan om te wisselen :P.
Thanks voor de tip though :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:25:
[...]

Haha nee geen van beide. Nog steeds wachtend op de Aurora en ook niet van plan om te wisselen :P.
Thanks voor de tip though :).
Ojaa nu weet ik het weer idd :p
Hopelijk nog deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:34:
[...]

Ojaa nu weet ik het weer idd :p
Hopelijk nog deze week.
Net weer gechat met Vodafone. Geen info over de levertijd, geen terugkoppeling van Huawei, geen wetenschap over een compensatie. Zo schiet het ook niet op en zo ga je ook niet om met klanten die al bij 3 weken geleden een order hebben geplaatst :+.

De medewerkers hebben gewoon niet de juiste informatie. Zwaar irritant, vooral als je met smart ergens naar uit kijkt .. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:56:
[...]

Net weer gechat met Vodafone. Geen info over de levertijd, geen terugkoppeling van Huawei, geen wetenschap over een compensatie. Zo schiet het ook niet op en zo ga je ook niet om met klanten die al bij 3 weken geleden een order hebben geplaatst :+.

De medewerkers hebben gewoon niet de juiste informatie. Zwaar irritant, vooral als je met smart ergens naar uit kijkt .. :X
Heb je al info over de weegschaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:58:
[...]

Heb je al info over de weegschaal?
Nein, ook dat wist de medewerker niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canifchaos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 16:47
nightraver23 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:33:
[...]

Je moet dus Wigo klant zijn en het laatste jaar geen smartphone gekocht hebben bij Telenet. Hier staan de prijzen icm Wigo: https://www2.telenet.be/n...O_PRODUCT_WIGO_SMARTPHONE

Je ziet de prijs van €449 in de shop enkel als je reeds Wigo klant bent. Het gaat trouwens redelijk vlot. Ik ben dinsdag van Proximus naar Telenet Wigo overgestapt en woensdag had ik mijn P30 breathing crystal al binnen. Gisteren werd de Sonos al goedgekeurd.
Voorwaarde voor de korting is dat je 12 maanden Wigo klant blijft. Voor mij was Wigo uiteindelijk zelfs een euro goedkoper dan Whop + 2 Proximus abonnementen.
Bedankt voor de info, ik heb sinds febrauri WIGO en zie gewoon €549 staan in de shop. Volgens de voorwaarden is het alleen een promotie voor nieuwe WIGO-klanten. Ik zal nog eens contact opnemen met Telenet maar er zal waarschijnlijk niets aan te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Heeft iemand vandaag nog contact gehad met Tele2?
Breathing crystal 128gb waar ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyturbo
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-02 17:27
net Vodafone weer is aan de lijn gehad en ze vertelde mij dat mn p30 pro 256gb zo goed als zeker deze week geleverd zal worden. Er was een hoop vertraging maar uitlevering is vanaf vandaag begonnen... fingers crossed dan maar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Als je Select klant bent bij bol.com krijg je 250e korting nu voor de P30 pro.

[ Voor 11% gewijzigd door WhateverSuitsU op 15-04-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 23:53
diquan2001 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:26:
Heeft iemand vandaag nog contact gehad met Tele2?
Breathing crystal 128gb waar ben je?
Geen contact gehad, ik zit het maar lijdzaam uit (Aurora 128GB)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 08:39
WhateverSuitsU schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:14:
Als je ook nog een review achterlaat krijg je ook nog een Bol bon van €50

[ Voor 4% gewijzigd door TR1969 op 15-04-2019 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 08:39
Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door TR1969 op 15-04-2019 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentdie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10-2020
Heb mijn Aurora 128gb bij bel simpel ook nog steeds niet binnen, constant iedere week weer uitgesteld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Ik wou het hier net ook komen zetten, 6,99€/jaar kost dat. Is er misschien een addertje onder het gras? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

stefanmiler schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:49:
[...]

Ik wou het hier net ook komen zetten, 6,99€/jaar kost dat. Is er misschien een addertje onder het gras? :X
Ik gebruik Select vanaf het begin, bespaar zo rond de 85 euro per jaar op verzendkosten daardoor, dus ik haal het geld er met gemak uit. Voor het eerst dat ze zo'n goede deal doen overigens voor Select klanten. Heb 1 keer een 20% korting bon gekregen voor een bestelling, maar verder nog niet zulke zaken.

Heb toestel gelijk besteld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een deal _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/6gVJEul

Uiteraard nog niets bekend. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MIchiel_C
Topaanbieding! Ik heb m'n bestelling bij Tele2 geannuleerd. Die pre-order cadeautjes vond ik niet zo belangrijk. En nu geen gedoe meer met opzeggen van het abonnement na een maand. Bedankt voor de tip! Ben gelijk geswitcht van Aurora naar Breathing Crystal. :)

EDIT: ik was nog geen SELECT-klant, dus heb dat aangezet. Maar er ging iets mis met betalen. Opnieuw de bestelling gedaan, de P30 Pro voor 749 afgerekend, maar dat Select zit er nu niet bij. En in mijn account staat 'Select nog niet betaald', en dat klopt dus ook. Hopelijk komt het goed.

[ Voor 24% gewijzigd door MIchiel_C op 15-04-2019 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harly
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-10-2024
BCC biedt m nu ook aan voor 749 (nog 4 stuks op voorraad)

excuse me!

[ Voor 15% gewijzigd door Harly op 15-04-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Harly schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:07:
BCC biedt m nu ook aan voor 749 (nog 4 stuks op voorraad)
Dat is de reguliere P30, niet de Pro variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Bol.com laat de Select deal al niet meer zien...misschien toch een fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
WhateverSuitsU schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:14:
Bol.com laat de Select deal al niet meer zien...misschien toch een fout?
Oei ja, inderdaad. Ik hou m'n bestelling in de gaten. Zou wel heel zuur zijn als 'ie wordt geannuleerd, aangezien ik m'n Tele2-preorder heb geannuleerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MIchiel_C schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:31:
[...]

Oei ja, inderdaad. Ik hou m'n bestelling in de gaten. Zou wel heel zuur zijn als 'ie wordt geannuleerd, aangezien ik m'n Tele2-preorder heb geannuleerd :/
Ik laat het ook weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MIchiel_C schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:31:
[...]

De mijne is net verzonden en hij is ook weer op voorraad, maar zonder Select deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhateverSuitsU schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:10:
[...]

De mijne is net verzonden en hij is ook weer op voorraad, maar zonder Select deal...
Even gebeld voor jullie, was gewoon legit de prijs maar was actie om select te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:35:
[...]

Even gebeld voor jullie, was gewoon legit de prijs maar was actie om select te promoten.
Thanks, goed om te weten. Maar bij mij was dat Select niet goed gegaan: heb alleen het toestel afgerekend, dus ik vreesde alsnog een annulering. Desondanks heeft m'n bestelling nu een verzendnummer (maar zit nog niet in sorteerproces). Het heeft er de schijn van dat het toch goed is gegaan. Ik durf nog niet al te blij te zijn, merk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelovedAunt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09 14:05
leondej schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:23:
[...]

Lekker lullig dat soort dingen. Ik zou gewoon even creatief zijn met Acrobat pro in jou geval. Je staat gewoon in je gelijk, maar valt weer in zo'n wazig gebied.
Denk niet dat ik de datum handmatig ga veranderen, is wel makkelijk... Thanks voor de tip in ieder geval :)

Sprak (weer) een andere Vodafone klantenservice-medewerker vanmiddag, hij zei dat een compensatie wel op z'n plaats is in de vorm van een credietfactuur (korting op mobiel bijv). Hij kon dit helaas niet voor me regelen, daarnaast gaat het ook niet ivm 'lening'.

Iemand anders nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
rkrijgsman schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:12:
[...]

Denk niet dat ik de datum handmatig ga veranderen, is wel makkelijk... Thanks voor de tip in ieder geval :)

Sprak (weer) een andere Vodafone klantenservice-medewerker vanmiddag, hij zei dat een compensatie wel op z'n plaats is in de vorm van een credietfactuur (korting op mobiel bijv). Hij kon dit helaas niet voor me regelen, daarnaast gaat het ook niet ivm 'lening'.

Iemand anders nog ideeen?
Mijn tip is om vol te houden bij Huawei. Ik kocht vorig jaar een P20 lite, die heb ik (net) binnen de omruiltermijn omgeruild voor een P20. Voor de P20 was er op dat moment een Freebuds-promotie. Van Mobiel.nl kreeg ik echter geen aangepaste factuurdatum, ondanks dat ik uiteraard had bijbetaald voor de P20. De originele P20 lite-factuurdatum viel nog buiten de actie. Eerst heb ik bij Mobiel.nl een paar keer geprobeerd de factuurdatum te laten wijzigen, dit wilden ze echt niet. Toen heb ik bij Huawei (beleefd) doorgedramd, met het hele verhaal en een hoop screenshots van de bestel-en omruildata, afschrijvingsdatum enz. Na drie keer mailen werd de aanvraag goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
Ik heb domweg de actie bij bol.com gemist, omdat ik wanneer ik select ook koos, enkel via bancontact kon betalen, en dat kon ik op die moment niet. Als ik de p30 pro alleen koos, had ik tig van betalingsmogelijkheden...
ook select alleen, enkel bancontact (en ideal, maar dat is geen optie hier)

:'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Ik bekijk het maar van dag tot dag: iemand nog iets gehoord van Vodafone over de Aurora, of ze deze week verwachten uit te leveren? :) Kan wel een slow-chat hierover beginnen :p.

EDIT: Holy shit! Mijn bestelling staat op status: Uitleveren. Klaar voor verzending.
Voor de liefhebber: bestelling geplaatst op 29 maart -> Aurora 128GB.

The wait is almost over _/-\o_ :+

[ Voor 36% gewijzigd door Casual_T op 16-04-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:49:
Ik bekijk het maar van dag tot dag: iemand nog iets gehoord van Vodafone over de Aurora, of ze deze week verwachten uit te leveren? :) Kan wel een slow-chat hierover beginnen :p.

EDIT: Holy shit! Mijn bestelling staat op status: Uitleveren. Klaar voor verzending.

Yess, dus toch deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een update van Tele2?
Bestellingen geplaatst op 4 april. Medewerkers aan de telefoonlijn vertelde vorige week nog dat ik bovenaan stond en een mailtje van Reviva op maandag 15 april kon verwachten. _/-\o_

T.A.V Tele 2: Deze post is geplaatst op 16 april :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ik wacht zelf ook nog op een bevestiging van Tele2.. Hopelijk eind deze week wat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Hier nog geen bericht van Vodafone over een levering van de 128gb aurora...
Hopelijk in de loop van de dag toch bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Spurlie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:14:
Hier nog geen bericht van Vodafone over een levering van de 128gb aurora...
Hopelijk in de loop van de dag toch bericht.
Moet zelf ook nog een bevestiging krijgen. Zag toevallig op de statuspagina dat die was gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3lle
  • Laatst online: 24-07-2023
:+ Mijn P30Pro 128gb Aurora is zojuist verzonden (besteld 4-04). Mobiel.nl gaf eerst aan dat hij morgen/donderdag pas werd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Helaas ik heb net afgezegd bij Tele2 vind 2 weken wachten genoeg.
Het klonk ook niet alsof Tele2 de P30 pro op kort termijn verwachten.
Koop m wel los ofz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentdie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10-2020
J3lle schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:52:
:+ Mijn P30Pro 128gb Aurora is zojuist verzonden (besteld 4-04). Mobiel.nl gaf eerst aan dat hij morgen/donderdag pas werd geleverd.
Kijk dat is goed nieuws! ff belsimpel achter hun achterste aanzitten dus!

(UPDATE!) mijne is dus ook verzonden! jeeeeeej

[ Voor 6% gewijzigd door agentdie op 16-04-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
diquan2001 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:22:
Helaas ik heb net afgezegd bij Tele2 vind 2 weken wachten genoeg.
Het klonk ook niet alsof Tele2 de P30 pro op kort termijn verwachten.
Koop m wel los ofz
Ja dat wilde ik eerst ook doen, maar dan vervalt de preorder ook meteen. Vind het een beetje zonde om niet even te wachten en dat mis te lopen. Scheelt mij al met al als ik hem los wil kopen toch makkelijk 300 euro (als het al niet meer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
P30 Pro word wel erg gesubsidieerd, icm abbo betaal je al maar rond de 600 en zojuist ook 50 euro ontvangen van Mobiel.nl voor het achterlaten van een review. Dan ook nog de Sonos speaker en wireless charger. Mij hoor je niet klagen, maar mocht ik dit toestel ooit verkopen dan lijkt het wel alsof ik hem sowieso met winst verkoop.. Niet dat ik dat van plan ben want ben erg tevreden!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paltypus
  • Laatst online: 11-04-2024
Casual_T schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:49:

Voor de liefhebber: bestelling geplaatst op 29 maart -> Aurora 128GB.

Waaaat? Ik heb hem 28 maart besteld en nog steeds niets gehoord... Het is inmiddels niet meer grappig hoor zo ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Paltypus schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:01:
[...]

Waaaat? Ik heb hem 28 maart besteld en nog steeds niets gehoord... Het is inmiddels niet meer grappig hoor zo ):
Hmmm.. Wel hetzelfde toestel? Scheelt een dag, dus misschien krijg je straks nog wel goed nieuws. Net de Track&Trace gekregen. Afzender is Dynalogic Woerden. Weet nou niet of ik blij moet zijn met Dynalogic als verzendadres :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
Zojuist een bezorg afspraak gemaakt voor donderdag. De Huawei P30 pro aurora 128 GB besteld bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paltypus
Casual_T schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:10:
[...]

Hmmm.. Wel hetzelfde toestel? Scheelt een dag, dus misschien krijg je straks nog wel goed nieuws. Net de Track&Trace gekregen. Afzender is Dynalogic Woerden. Weet nou niet of ik blij moet zijn met Dynalogic als verzendadres :p.
Ja hetzelfde toestel, alleen zou ik hem ophalen in de winkel. Ik geeft ze het voordeel van de twijfel tot morgen, misschien dat de winkels hem morgen krijgen. Vind het vrij bizar gaan, het is toch raar dat men die hem later heeft besteld hem eerder krijgt als iemand die hem een dag eerder pre-orderd, ik zie hier namelijk zelfs datum 4 april die hem eerder heeft.. Maargoed, beter verzenden met Dynalogic als nog een week wachten toch? Hoop dat je hem morgen dan eindelijk in huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
Gisteren besteld met de Select-actie van bol.com, nu ligt ie klaar bij het afhaalpunt! Heel bijzondere actie :D

Breathing Crystal 128 GB voor EUR 749 én een bon van EUR 50 (na review). Kan niet wachten om 'm vanavond op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Paltypus schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:31:
[...]

Ja hetzelfde toestel, alleen zou ik hem ophalen in de winkel. Ik geeft ze het voordeel van de twijfel tot morgen, misschien dat de winkels hem morgen krijgen. Vind het vrij bizar gaan, het is toch raar dat men die hem later heeft besteld hem eerder krijgt als iemand die hem een dag eerder pre-orderd, ik zie hier namelijk zelfs datum 4 april die hem eerder heeft.. Maargoed, beter verzenden met Dynalogic als nog een week wachten toch? Hoop dat je hem morgen dan eindelijk in huis hebt!
Mee eens! Ik neem aan dat het verschil 'm idd zit in het afhalen of opgestuurd krijgen (decentrale vs centrale distributie). Ik duim voor je mee :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paltypus
Casual_T schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:43:
[...]

Mee eens! Ik neem aan dat het verschil 'm idd zit in het afhalen of opgestuurd krijgen (decentrale vs centrale distributie). Ik duim voor je mee :X.
Jep dat vrees ik dus ook, mag toch hopen dat ze me morgen dan eindelijk gaan bellen.. Thanks! Ik duim dat Dynalogic de shit niet upfucked bij jou haha
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste