Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
joppe99999 schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:02:
[...]

Ik gok dat je dan een reactie krijgt van ''dat kunnen we helaas niet doen, iedereen moet wachten enz.''.
Tot je zegt, ok annuleer bestelling met abo maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Tis wel een beetje van de zotte though. Ze moeten dat toestel gewoon op tijd leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Zephrex schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:34:
Tis wel een beetje van de zotte though. Ze moeten dat toestel gewoon op tijd leveren.
Stel voor dat iedereen de Vodafone chat overload met berichten, haha :o.
Nee zonder gekheid, dat gaat natuurlijk helemaal niks veranderen.

Ik klamp me maar vast aan dat ze vandaag wel iets hebben binnengekregen, maar niet weten welke kleuren. Afwachten is de enige gezonde oplossing.

EDIT: Ook Mobiel.nl en Belsimpel hebben alleen de zwarte 128GB op voorraad zie ik, dus feitelijk zal het probleem wel bij Huawei zelf liggen qua levering.

[ Voor 13% gewijzigd door Casual_T op 08-04-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:37:
[...]

Ik klamp me maar vast aan dat ze vandaag wel iets hebben binnengekregen, maar niet weten welke kleuren. Afwachten is de enige gezonde oplossing.
Ik heb 26 maart om 17.30 besteld. Als ik breathing Crystal niet krijg dan niemand he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:39:
[...]

Ik heb 26 maart om 17.30 besteld. Als ik breathing Crystal niet krijg dan niemand he..
Vaak worden toestellen pas in de namiddag / avond aangeboden bij verzenders, dus er is nog altijd hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Casual_T schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat de chat al overbelast is, "connection unavailable" geeft de chat aan. Een update zou wel erg prettig zijn heb ook via VF verlengt op 29 maart. Een zwarte 128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 18:01
Als iemand via VF een korting of compensatie heeft gehad, post het hier please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-09 07:26
Dit is de update die ik zojuist van Vodafone kreeg:
----
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Bedankt voor je geduld,
-----

Pas gister besteld (Pro, 128GB Zwart) dus ik heb nog weinig te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Jomas
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-03-2023
3 april 128 black versie besteld bij Vodafone. Kreeg vrijdag al bericht dat bestelling vertraagd was. Op de chat gevraagd en toen wisten ze niks van vertraagde levering, dus gingen nog uit van gewoon leveren op 8 april. Vanmiddag weer even op de chat gevraagd en ze zei direct: 'huawei p30 pro?', 'we wachten op levering van die toestellen, hopen op korte termijn te leveren'. Ik vroeg of het dagen betrof, maar ze kon alleen zeggen dat ze dat hoopte.
Er werd geen onderscheid gemaakt in kleuren, denk dat ze ook niet specifiek naar mijn toestel hebben gekeken maar gewoon gedacht: 'oh p30 pro, dat duurt nog even' ..
Hopen op stiekem toch een late middag levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Bob Jomas schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:52:
3 april 128 black versie besteld bij Vodafone. Kreeg vrijdag al bericht dat bestelling vertraagd was. Op de chat gevraagd en toen wisten ze niks van vertraagde levering, dus gingen nog uit van gewoon leveren op 8 april. Vanmiddag weer even op de chat gevraagd en ze zei direct: 'huawei p30 pro?', 'we wachten op levering van die toestellen, hopen op korte termijn te leveren'. Ik vroeg of het dagen betrof, maar ze kon alleen zeggen dat ze dat hoopte.
Er werd geen onderscheid gemaakt in kleuren, denk dat ze ook niet specifiek naar mijn toestel hebben gekeken maar gewoon gedacht: 'oh p30 pro, dat duurt nog even' ..
Hopen op stiekem toch een late middag levering!
26 maart besteld, bij mij hebben ze wel mijn order bekeken. En dan uiteindelijk gezegd dat t eind deze week uiterlijk volgende week wordr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Jomas
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:53:
[...]

26 maart besteld, bij mij hebben ze wel mijn order bekeken. En dan uiteindelijk gezegd dat t eind deze week uiterlijk volgende week wordr.
En ik maar hopen dat het met de black versie wel mee viel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ach, al die medewerkers moeten wat! Ik geloof nog steeds in een late verzending vandaag .. maar we zullen zien. Zou iig wel een mooie meevaller zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Op de vf chat gaven ze aan dat ze afgelopen vrijdag wel een lading p30 (pro) binnen hadden gekregen, maar niet genoeg om alles uit te leveren. Deze week krijgen ze weer een nieuwe lading. Wat dat concreet voor mijn order inhield? Geduld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ook op twitter @VodafoneNL zag ik iemand die zijn beklag deed en later aangaf dat die wel een melding had dat het morgen zou worden. Verder niks bijzonders en natuurlijk niet te vertrouwen zomaar, maargoed.

Op de site van Vodafone ook nog niks geupdated over de levertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
M'n pre order promotie aanvraag is goedgekeurd! 5 april ingediend. Nu nog max 4 weken wachten tot het verstuurd wordt.
Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
(jarig!)
Die van mij ook!😜
Wel erg snel trouwens!

[ Voor 37% gewijzigd door DaveD1109 op 08-04-2019 17:19 ]

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 16:41
UrbanSnEAky schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:48:
M'n pre order promotie aanvraag is goedgekeurd! 5 april ingediend. Nu nog max 4 weken wachten tot het verstuurd wordt.

[...]
Heb de Sonos en lader vandaag al aangekregen ,goedgekeurd op 2/04/2019 na 1 week al geleverd :)

https://imgur.com/a/MMlaIqG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
Zo dat is snel ..jij bent echt 1 van de gelukkigen waar alles gelijk goed ging vanaf release :)
klada schreef op maandag 8 april 2019 @ 17:55:
[...]

Heb de Sonos en lader vandaag al aangekregen ,goedgekeurd op 2/04/2019 na 1 week al geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Alieunited schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:07:
Op de vf chat gaven ze aan dat ze afgelopen vrijdag wel een lading p30 (pro) binnen hadden gekregen, maar niet genoeg om alles uit te leveren. Deze week krijgen ze weer een nieuwe lading. Wat dat concreet voor mijn order inhield? Geduld... 8)7
Hij heeft ook een zwarte variant. Die was nog leverbaar voor meeste pre orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Nog geen bericht helaas van Vodafone. Zal wel inderdaad ergens deze week worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:48
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dat aanvraag-formulier stond pas eind vrijdag online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 16:41
Extraxyz schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:29:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dat aanvraag-formulier stond pas eind vrijdag online :?
Werden in België al op 1/04/2019 afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:19
[...]

Heb je ook mogen kiezen welke kleur de Sonos krijgt? Ik zie overal een witte Sonos namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:00
Song schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:58:
[...]

Update over amber sunrise versie van mobiel.nl:
"We hebben hier inderdaad contact over gehad met Huawei en ze hebben aangegeven wel met een oplossing te komen, maar we weten nog niet precies wat dat gaat worden. Zodra we dat weten publiceren we dat natuurlijk op onze site en in de orderstatuspagina. "
Update over "Amber Sunrise" (oranje), ik wist dat deze een langere levertijd zou hebben; verwacht 15 mei, maar koos voor deze kleur in plaats van de "snelste levering in pre-orderperiode". Maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik aan de actie gratis Sonos en oplader kon meedoen. Daarom heb ik contact gehouden met mobiel.nl
Op vrijdag melde mobiel.nl:
"Ik heb het even nagevraagd. Je kan gewoon gebruik maken van de actie mits je binnen de actieperiode besteld. Dit betekent dus dat je t/m 7 april de tijd hebt om bij ons de bestelling te plaatsen. Zodra je het toestel hebt ontvangen, kun je je registreren voor de actie. De orderdatum is leidend voor deze actie."
Ik heb vrijdag toen ook direct besteld.

Op zaterdag zag ik dat de oranje versie op verschillende sites was verdwenen, ook bij mobiel.nl ik nam contact op met mobiel.nl: "Hoi Carin! Je doet gewoon nog mee met de actie van Huawei. We verwachten de toestellen 15 mei te ontvangen. Het is inderdaad van de website afgehaald ivm de levering. Gelukkig ontvang jij er zo snel mogelijk eentje :) Had je verder nog andere vragen ?"

Nu staat er in de orderstatus: Verwachte levertijd Huawei P30 Pro 128GB Amber Sunrise : 15 mei eerste uitlevering. Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
Ik ben vooralsnog tevreden, ik wacht rustig af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
(jarig!)
Prins32 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:08:
[...]

Heb je ook mogen kiezen welke kleur de Sonos krijgt? Ik zie overal een witte Sonos namelijk :9
Ik kon niet kiezen! Ben ook benieuwd welke ik binnen ga krijgen! Hoop wel een witte.😉

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Geen enkel bericht inderdaad van Vodafone. De laatste update voor mij is van afgelopen vrijdag, de standaard SMS. Mocht iemand nog meer info hebben in de loop van de dag, graag een update :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
  • Laatst online: 21-06-2022
Heeft iemand iets van tele2 ontvangen in de afgelopen 2 dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joppe99999
Song schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:18:
[...]

Update over "Amber Sunrise" (oranje), ik wist dat deze een langere levertijd zou hebben; verwacht 15 mei, maar koos voor deze kleur in plaats van de "snelste levering in pre-orderperiode". Maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik aan de actie gratis Sonos en oplader kon meedoen. Daarom heb ik contact gehouden met mobiel.nl
Op vrijdag melde mobiel.nl:
"Ik heb het even nagevraagd. Je kan gewoon gebruik maken van de actie mits je binnen de actieperiode besteld. Dit betekent dus dat je t/m 7 april de tijd hebt om bij ons de bestelling te plaatsen. Zodra je het toestel hebt ontvangen, kun je je registreren voor de actie. De orderdatum is leidend voor deze actie."
Ik heb vrijdag toen ook direct besteld.

Op zaterdag zag ik dat de oranje versie op verschillende sites was verdwenen, ook bij mobiel.nl ik nam contact op met mobiel.nl: "Hoi Carin! Je doet gewoon nog mee met de actie van Huawei. We verwachten de toestellen 15 mei te ontvangen. Het is inderdaad van de website afgehaald ivm de levering. Gelukkig ontvang jij er zo snel mogelijk eentje :) Had je verder nog andere vragen ?"

Nu staat er in de orderstatus: Verwachte levertijd Huawei P30 Pro 128GB Amber Sunrise : 15 mei eerste uitlevering. Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
Ik ben vooralsnog tevreden, ik wacht rustig af.....
Ik zou hier erg mee oppassen.. Huawei heeft duidelijk in de actie voorwaarden staan dat de actie vervalt in mei. Vraag het voor de zekerheid even na bij Huawei, het zijn tenslotte hun die je je sonos gevenn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Niets Nada noppes :(

Begin nu wel lichtelijk geïrriteerd te raken :X
Rgams schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:30:
Heeft iemand iets van tele2 ontvangen in de afgelopen 2 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 09:36
Gisteren even contact gehad met tele2. De medewerker wist me te vertellen dat de toestellen volgende week worden bezorgd. Ik heb dit nagevraagd voor de 128gb versie, de kleur had geen invloed op de levering is mij verteld.

Ik heb zelf het toestel op 29 februari besteld en verwacht dat ik 'm snel geleverd krijg. Ik maak mij er niet druk om. Een 2e toestel via mobiel.nl was op 2 april besteld en afgelopen vrijdag al binnen. Huawei heeft de aanmelding al formeel goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Tele2 laat op de website heel wat anders zien. Nog steeds 2 tot 3 weken levertijd. Dus ik ga er niet vanuit dat ze volgende week al toestellen gaan verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
Ik heb tele2 gebeld. Ze beloofden dat ik een e-mail van Reviva zou ontvangen over levering vóór zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Laatst online: 09-11-2019
Vandaag zou de kleuren Aurora en Breathing crystal leverbaar zijn bij T-Mobile.
Ik heb de Breathing Crystal besteld.

Tot op heden nog geen bericht gehad wanneer ik er om kan.
T-Mobile klanten al wel bericht gehad ?

[ Voor 9% gewijzigd door Johandewitte op 09-04-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Johandewitte schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:45:

Ik heb zelf de aurora 256gb besteld en T-Mobile zou het inderdaad vandaag leveren. Heb tot op heden ook nog niets vernomen. Wat staat er bij jou op T-Mobile.nl/bestelstatus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
CJRS7 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:54:
[...]

Ik heb zelf de aurora 256gb besteld en T-Mobile zou het inderdaad vandaag leveren. Heb tot op heden ook nog niets vernomen. Wat staat er bij jou op T-Mobile.nl/bestelstatus?
Ik ook inderdaad de 256..

Het volgende staat bij de bestelstatus:

Je bestelling is bij ons binnengekomen

We verwerken je order. Binnen 1 werkdag sturen wij je een e-mail met meer informatie over de vervolgstappen.

Je bestelling is goedgekeurd

We hebben de e-mail met meer informatie naar je verstuurd. Haal je jouw bestelling op in een T-Mobile Shop? Dan neemt de T-Mobile Shop contact met je op als de bestelling op voorraad is. Onderstaande stappen gelden dan niet voor jou.

Dus ik krijg een sms wanneer ik hem kan ophalen, nog altijd niets nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
Voor de Belgen die een goede deal zoeken, de P30 is voor Telenet Wigo-klanten te koop aan €449 inclusief Sonos One. Ik hoop deze speaker nog te kunnen verkopen aan €100 a €150 (als dat nog lukt want er staan er veel te koop momenteel...). Dan zou het op €300 a €350 komen voor de P30, mooie prijs denk ik. De Pro staat trouwens op €649.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johandewitte schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:45:

Ook breathing crystel hier. Besteld op de 26e in de vroege middag. Nog niets gehoord.

Zag overigens wel dat er volop Pro modellen mee gingen met klanten. Geen idee welke versie dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Net een mail gehad van Tele2 dat de breathing crystal 128gb nog steeds niet bij Tele2 is binnengekomen. :'( :'(

Zoals beloofd een update over je nieuwe telefoon. Misschien heb je het al gemerkt, de Huawei P30 Pro 128GB Breathing Crystal is een populair toestel. Je hebt smaak! Maar helaas is ‘ie nog steeds niet bij ons binnen. Maar we hebben dagelijks contact met Huawei. We hopen dan ook zeer binnenkort goed nieuws voor je te hebben! :'( :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:55:
[...]

Ook breathing crystel hier. Besteld op de 26e in de vroege middag. Nog niets gehoord.

Zag overigens wel dat er volop Pro modellen mee gingen met klanten. Geen idee welke versie dat was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

diquan2001 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:04:
Net een mail gehad van Tele2 dat de breathing crystal 128gb nog steeds niet bij Tele2 is binnengekomen. :'( :'(

Zoals beloofd een update over je nieuwe telefoon. Misschien heb je het al gemerkt, de Huawei P30 Pro 128GB Breathing Crystal is een populair toestel. Je hebt smaak! Maar helaas is ‘ie nog steeds niet bij ons binnen. Maar we hebben dagelijks contact met Huawei. We hopen dan ook zeer binnenkort goed nieuws voor je te hebben! :'( :'(

[...]
Zo goed is het contact dan niet als ze hopen dat hij binnenkort binnenkomt |:(
Ik snap nog steeds niet, hoe ze anno 2019, niet inzichtelijk hebben welke toestellen er onderweg zijn, waar ze zijn, wanneer ze binnenkomen en voor wie ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Blijkbaar zijn er grote leveringsproblemen met eigenlijk bijna alle kleuren vanuit Huawei. Kan natuurlijk dat ze de vraag hebben onderschat. Vervolgens geven ze vaak prioriteit aan de directe retailkanalen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentdie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10-2020
Appie_O schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:43:
Gisteren Huawei P30 Pro (128GB) Dual-SIM, Black besteld via kpn(verlenging).

2 jarig abbonement.
15 GB en 150 min(wordt 30GB en 300min via kpn compleet)

Geen bijbetaling voor toestel.

€50 per maand.

Bovendien krijg je er nu nog de Sonos One en wireless charger bij(preorder actie).
Jezus wat moet je met 30gb in de maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:22
Ook ik wacht op m'n Huawei P30 Pro 128GB Aurora van T-Mobile.
Gisteren wel een mailtje gehad dat de bestelling vertraagd is en leverbaar zou zijn vanaf 9 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-09 12:23
Afgelopen vrijdag de P30 pro in aurora ontvangen via Tele2. Netjes op tijd geleverd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
perfecteric schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:04:
Afgelopen vrijdag de P30 pro in aurora ontvangen via Tele2. Netjes op tijd geleverd dus!
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-09 12:23
27 maart besteld bij Tele2
Keurig op de hoogte gehouden.
En gister de Sonos en lader aangevraagd. Ging niet echt soepel via de site van Huawei, maar is toch aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentdie
Iemand zijn 128gb p30 pro al gekregen? los van de zwarte? bedoel de kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
agentdie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:24:
Welke provider??
Ik heb de breathing crystal bij vf. Nog nx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
Hier nog steeds niet.

Heb wel een berichtje ontvangen van T-Mobile. (Hetzelfde berichtje als afgelopen zaterdag)
Dat de telefoon nog niet op voorraad is, en dat ik op de hoogte word gesteld wanneer ik hem op kan halen.

Hopelijk morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_O
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07-2022
agentdie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:59:
[...]

Jezus wat moet je met 30gb in de maand?
Udemy, YouTube en Netflix op het werk en in het ov. Werk op verschillende locaties op Schiphol en op de meeste plekken is geen goede WiFi.

-

Trouwens, kreeg gister een mailtje dat ik mijn sonos one en wireless charger binnen 4 weken tegemoet kan zien. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Appie_O op 09-04-2019 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondej
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:22
T-Mobile heeft ondertussen de levertijden aangepast, voorlopig nog geen P30 Pro voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34
Jep Bright crystal zojuist binnen gekomen :) (Vodafone belsimpel.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Zojuist even contact gehad met Vodafone, telefonisch dan wel. Kreeg te horen dat er dus over het algemeen twee leverdagen waren, de vrijdag en dinsdag bij hen. Waarbij de toestellen dan vaak een dag later worden geleverd (ook niet zeker). Vermoedens dus dat het misschien zaterdag wordt en anders zelfs volgende week.

Ze had geen specifieke informatie over mijn order .. dus dat was dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
@Casual_T is bij tele2 ook zo. Er wachten nog heel veel mensen op hun toestel. Ik ga er niet eens meer vanuit dat ik hem binnen twee weken heb. Is het iig geen teleurstelling :p...

Gewoon wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
"Leuk", iMEI nummer is al geregistreerd bij de promotiecampagne. Er is dus fraude gepleegd door iemand :( :( :(
Het maximale aantal deelnames per IMEI is overschreden

[ Voor 25% gewijzigd door SniperGuy op 10-04-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Toestel terug sturen ?
SniperGuy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:53:
"Leuk", iMEI nummer is al geregistreerd bij de promotiecampagne. Er is dus fraude gepleegd door iemand :( :( :(

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
Aan de chat met Huawei, als dat niets oplevert gaan we belsimpel contacten, als dat niets oplevert gaat het toestel wellicht retour... (ook met het oog op het feit dat de pre-order promotie periode volgens mij afgelopen is).
Er moet bij Huawei een koppeling zijn tussen het imei en een persoon (anders dan ik). Geen idee hoe makkelijk Huawei deelname aan de campagne accepteerd, maar een factuur met imei-nummer is uiteraard makkelijk zelf te fabriceren.
Vervolgens iemand in de leverketen valide imei nummers laten harvesten en je kan maximaal frauderen |:( :X

edit: die is er dus inderdaad.

[ Voor 33% gewijzigd door SniperGuy op 10-04-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Zephrex schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:34:
@Casual_T is bij tele2 ook zo. Er wachten nog heel veel mensen op hun toestel. Ik ga er niet eens meer vanuit dat ik hem binnen twee weken heb. Is het iig geen teleurstelling :p...

Gewoon wachten dus.
Twee weken?! Lijkt me vrij sterk. Toestel besteld op 29 maart, de kleuren zullen wel komende week leverbaar zijn. Er moet haast wel een grote batch aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Wel erg vervelend om dit zo te lezen .
Als de mijne binnenkomt is het eerste wat ik ga doen is registreren lukt dat niet dan stuur ik alles gelijk weer terug en zeg ik het abonnement op .

De pre order actie is eigenlijk mijn enige reden geweest om dit toestel via Tele2 te bestellen.

Met de gedachte om de Sonos en Qi charger te verkopen icm Cashbackxl een zacht prijsje voor dit toestel uiteindelijk te betalen .

Maar met dit geintje wat met jou gebeurt stuur ik alles liever terug ben het wachten eigelijk ook al zat :(
Dan koop ik 'm wel los op Mp of hier via V&A :)
SniperGuy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:01:
[...]

Aan de chat met Huawei, als dat niets oplevert gaan we belsimpel contacten, als dat niets oplevert gaat het toestel wellicht retour... (ook met het oog op het feit dat de pre-order promotie periode volgens mij afgelopen is).
Er moet bij Huawei een koppeling zijn tussen het imei en een persoon (anders dan ik). Geen idee hoe makkelijk Huawei deelname aan de campagne accepteerd, maar een factuur met imei-nummer is uiteraard makkelijk zelf te fabriceren.
Vervolgens iemand in de leverketen valide imei nummers laten harvesten en je kan maximaal frauderen |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
diquan2001 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:13:
Wel erg vervelend om dit zo te lezen .
Als de mijne binnenkomt is het eerste wat ik ga doen is registreren lukt dat niet dan stuur ik alles gelijk weer terug en zeg ik het abonnement op .

De pre order actie is eigenlijk mijn enige reden geweest om dit toestel via Tele2 te bestellen.

Met de gedachte om de Sonos en Qi charger te verkopen icm Cashbackxl een zacht prijsje voor dit toestel uiteindelijk te betalen .

Maar met dit geintje wat met jou gebeurt stuur ik alles liever terug ben het wachten eigelijk ook al zat :(
Dan koop ik 'm wel los op Mp of hier via V&A :)

[...]
Inderdaad. wet kopen op afstand: FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
De witte (Breathing Crystal vermoed ik) 128 GB P30 Pro is bij Vodafone op voorraad, volgens de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:39
SniperGuy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:01:
[...]

Ik ga ervan uit dat je een geretourneerd exemplaar hebt ontvangen.
Hoe vervelend dat ook voor je is maar dat betekend dat niet dat de eerste koper fraude met een factuur heeft gepleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 11:34
Casual_T schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:23:
De witte (Breathing Crystal vermoed ik) 128 GB P30 Pro is bij Vodafone op voorraad, volgens de site!
Kreeg inderdaad vanochtend bericht dat de mijne verzonden is, verwacht deze morgen binnen te krijgen. 2 weken nadat ik em gepre-orderd had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Redis schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:04:
[...]

Kreeg inderdaad vanochtend bericht dat de mijne verzonden is, verwacht deze morgen binnen te krijgen. 2 weken nadat ik em gepre-orderd had. :)
Nice! Dan zit je bij de gelukkigen zo te zien. Hopen dat ze de Aurora ook vrij snel krijgen .. kreeg je een mail, of sms? En ook geen leverafspraak meer hoeven te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
TR1969 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:48:
[...]

Ik ga ervan uit dat je een geretourneerd exemplaar hebt ontvangen.
Hoe vervelend dat ook voor je is maar dat betekend dat niet dat de eerste koper fraude met een factuur heeft gepleegd.
Ik denk niet dat het een gerouteerd toestel betreft. Tevens heb je dan geen recht meer op deelname aan de promotie (bij retour en ontbinden koopcontract).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaletax
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-08 14:29
bij T-Mobile hebben ze zeker de boot gemist.
actuele levertijden:
Huawei P30 Pro 128GB zwart - leverbaar vanaf 19 april
Huawei P30 Pro 128GB zilver - leverbaar vanaf 10 mei (Breathing Crystal)
Huawei P30 Pro 128GB aurora - leverbaar vanaf 26 april
Huawei P30 Pro 256GB zilver - leverbaar vanaf 8 mei (Breathing Crystal)
Huawei P30 Pro 256GB aurora - leverbaar vanaf 19 april
Huawei P30 128GB zilver - leverbaar vanaf 10 mei (Breathing Crystal)

[ Voor 7% gewijzigd door kaletax op 10-04-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:39
SniperGuy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:05:
[...]

Ik denk niet dat het een gerouteerd toestel betreft. Tevens heb je dan geen recht meer op deelname aan de promotie (bij retour en ontbinden koopcontract).
Ik denk dat iemand de Sonos heeft geclaimd en het toestel daarna heeft geretourneerd.
In de voorwaarden staat nergens dat dat niet mag.

Je hebt tenslotte:
- een bewijs van aankoop in de pre-sale
- een foto van het Imeinummer op de doos
- een officiële factuur.

Dat zou ook gewoon verklaren waarom het Imeinummer van jou telefoon al gebruikt is.
De doos hoeft hiervoor niet eens te worden opengemaakt.

https://consumer.huawei.c...e-order-huawei-p30pro.pdf

Ik denk dat je een claim proces moet aanpassen (evt via een later te verkrijgen app op de telefoon) wil je dit voorkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door TR1969 op 10-04-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
kaletax schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:06:
bij T-Mobile hebben ze zeker de boot gemist.
actuele levertijden:
Huawei P30 Pro 128GB zwart - leverbaar vanaf 19 april
Huawei P30 Pro 128GB aurora - leverbaar vanaf 26 april
Huawei P30 Pro 256GB zilver - leverbaar vanaf 8 mei (Breathing Crystal)
Huawei P30 Pro 256GB aurora - leverbaar vanaf 19 april
Huawei P30 128GB zilver - leverbaar vanaf 10 mei (Breathing Crystal)
*knip*. Doe ff normaal.

Heb hoesjes besteld voor dat ding, die kunnen nu ook weer terug.

Maar vooral teleurstelling hier.... *knip*

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 10-04-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Mijn bestelstatus bij Vf staat op Uitleveren!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaletax
het mag op zijn minst opmerkelijk worden genoemd.

bij de pre order een datum gekregen van 9 April en dat gaat nu een maand later worden.
het is erg opmerkelijk dat de mediamarkt deze op voorraad heeft.
heeft Huawei de orders van T-Mobile met de pakjesboot gestuurd en bij de andere providers/ winkels met het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Sharule schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:34:
Mijn bestelstatus bij Vf staat op Uitleveren!!
Wanneer heb je besteld? En welke phone heb je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
joppe99999 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:51:
[...]

Wanneer heb je besteld? En welke phone heb je _/-\o_
26 en 27 maart voor mijn vrouw.
128 gb Breathing Crystal beide :)

En jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Maar toch, iemand die dus de phone koopt en de Sonos claimt en hem dan terug stuurt, of dat mag of niet maakt niet zoveel uit. Als het bij mij gebeurt gaat hij ook direct terug naar tele2.

Feit blijft dat je het toestel gekocht hebt, als pre-order, en er bij vermeld word dat je de Sonos en charger krijgt. Als ik die niet zou krijgen gaat het toestel gewoon terug. Heb hem onder bepaalde voorwaarden besteld en als daar niet aan voldaan word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:06
kaletax schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:46:

bij de pre order een datum gekregen van 9 April en dat gaat nu een maand later worden.
heeft Huawei de orders van T-Mobile met de pakjesboot gestuurd en bij de andere providers/ winkels met het vliegtuig.
Hier precies het zelfde, heb vandaag ook even contact gehad met Huawei NL inzake de pre-order actie en de vertraagde leveringen (bij T-Mobile)

Zij geven aan in een Revised actievoorwaarden document de actie verlengd te hebben.

B. Registratie voor deelname is mogelijk t/m 31 mei 2019 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 15 juni 2019 nog niet compleet zijn. Na 15 juni 2019 wordt de actie afgesloten.

Het gaat bij mij om 2 stuks P30 Pro, beide besteld in de pre-order tijd:
P30 Pro Aurora en Breathing Crystal.

Agh we wachten maar even geduldig af nog, meer kunnen we toch niet doen.

Document is HIER te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door MichaelJ op 10-04-2019 14:09 . Reden: Link van Revised actievoorwaarden toegevoegd. ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte

Inderdaad, zo belachelijk.

Ik heb echt altijd ellende wanneer ik een nieuwe telefoon krijg 8)7 .. eerst bij Vodafone om de 2 jaar gesodemieter, en nu ook als nieuwe klant bij T-Mobile :/

Zouden de actievoorwaarden nu ook aangepast worden door Huawei ? (Voor de Speaker en de wireless charger ?
Ik las namelijk net dit in de voorwaarden:

Registratie voor deelname is mogelijk t/m 7 mei 2019 (en vanaf het moment
dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
7 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde
geldt voor registraties die na 21 mei 2019 nog niet compleet zijn. Na 21 mei
2019 wordt de actie afgesloten.

Volledige voorwaarden:
http://consumer.huawei.co...e-order-huawei-p30pro.pdf

*Edit* @MichaelJ bedankt voor de mededeling omtrent verlenging van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Casual_T schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:03:
[...]

Twee weken?! Lijkt me vrij sterk. Toestel besteld op 29 maart, de kleuren zullen wel komende week leverbaar zijn. Er moet haast wel een grote batch aan zitten te komen.
Breathing Crystal, die ik heb besteld, staat nog steeds op 3 weken (vanaf 9 april).. Misschien dat ze zichzelf indekken maar ga daar niet vanuit.

Linkje Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule

Is echt onwerkelijk..contractuele problemen moet het zijn, kan bijna niet anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Sharule schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:04:
[...]

26 en 27 maart voor mijn vrouw.
128 gb Breathing Crystal beide :)

En jij?
Black 128 gb, 3 april besteld. Hoop zo dat ie er volgende week is. Ook omdat ik die Sonos wil bestellen, nodig voor D&D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:06
Johandewitte schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:06:
[...]

Inderdaad, zo belachelijk.

Ik heb echt altijd ellende wanneer ik een nieuwe telefoon krijg 8)7 .. eerst bij Vodafone om de 2 jaar gesodemieter, en nu ook als nieuwe klant bij T-Mobile :/

Zouden de actievoorwaarden nu ook aangepast worden door Huawei ? (Voor de Speaker en de wireless charger ?
Ik las namelijk net dit in de voorwaarden:

Registratie voor deelname is mogelijk t/m 7 mei 2019 (en vanaf het moment
dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na
7 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde
geldt voor registraties die na 21 mei 2019 nog niet compleet zijn. Na 21 mei
2019 wordt de actie afgesloten.

Volledige voorwaarden:
http://consumer.huawei.co...e-order-huawei-p30pro.pdf

*Edit* @MichaelJ bedankt voor de mededeling omtrent verlenging van de actie.
Geen dank, ik heb mijn vorige post aangepast met de betreffende link erbij. Komt vast goed, T-Mobile kan hier ook niets aan doen verwacht ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Hoe zit het overigens met de 14 dagen bedenktijd / recht om te annuleren voor het abonnement en de telefoon?

Ik neem aan dat die 14 dagen pas gaan lopen op het moment dat de telefoon daadwerkelijk geleverd is? Maar gaat de bedenktijd van het abonnement ook pas in op het moment dat je de telefoon ontvangen hebt? Knap lullig namelijk als dat niet zo zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaletax
en dan nog even het volgende:
T-mobile zakelijk en KPN zakelijk e.d. geven aan dat de pre-order actie ook voor de zakelijke klanten geldig is.
in de voorwaarden van de Huawei pre-order actie staat het volgende " De Actie is uitsluitend geldig voor aankopen gedaan door consumenten.Bedrijven zijn uitgesloten van deze Actie."
heb het aan de klantenservice van T-mobile voorgelegd en zij zeggen dat het wel goed komt, en ja het was een verrassing dat ik ben teruggebeld door de KS.

ik zie het al voor mij gebeuren P30 pro: maand na belofte krijgen. en dan niet worden goedgekeurd worden omdat ik een zzp ben. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Jomas
Spurlie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:31:
Hoe zit het overigens met de 14 dagen bedenktijd / recht om te annuleren voor het abonnement en de telefoon?

Ik neem aan dat die 14 dagen pas gaan lopen op het moment dat de telefoon daadwerkelijk geleverd is? Maar gaat de bedenktijd van het abonnement ook pas in op het moment dat je de telefoon ontvangen hebt? Knap lullig namelijk als dat niet zo zou zijn...
Toen ik mijn abonnement afsloot en ze alle voorwaarden opnoemden heb ik hier speciaal naar gevraagd. Die 14 dagen gaan pas in op moment dat je product geleverd wordt. Dat is dus je telefoon. Overigens is dat in mijn geval ook mijn abonnement, want in my Vodafone staat 3 april einde contract. Als ik de telefoon krijg gaat mijn nieuwe contract pas in. (Officieel dus 4 april met levering telefoon op 8 april.. maar dat loopt dus ff anders)

Ik ga dat ff heel goed checken bij mn volgende rekening.. dat ik nu niet ineens een maand "stilzwijgend verlengen" heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Bob Jomas op 10-04-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Net even met Tele2 gebeld over levertijden. Meneer gaf niks prijs. Zei wel dat als je het te lang vond duren, beter via belsimpel kon bestellen... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Nu is de 128GB zwart ook op voorraad bij Vodafone. Enkel Aurora nog niet .. Uitgerekend mijn kleur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Jomas
Casual_T schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:35:
Nu is de 128GB zwart ook op voorraad bij Vodafone. Enkel Aurora nog niet .. Uitgerekend mijn kleur :).
Status van mijn bestelling is nu ook uitleveren! (128gb, zwart bij Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 11:34
Casual_T schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:05:
[...]

Nice! Dan zit je bij de gelukkigen zo te zien. Hopen dat ze de Aurora ook vrij snel krijgen .. kreeg je een mail, of sms? En ook geen leverafspraak meer hoeven te maken? :)
Kreeg een mail met de Track&Trace erin.
Geen afspraak hoeven maken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Bob Jomas schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:58:
[...]

Status van mijn bestelling is nu ook uitleveren! (128gb, zwart bij Vodafone)
Bij mij is de status ook gewijzigd, nog geen t&t ontvangen, 29 maart besteld ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Alieunited schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:08:
[...]

Bij mij is de status ook gewijzigd, nog geen t&t ontvangen, 29 maart besteld ^^
Bij mij ook, 3 april besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees her en der al dat mensen een goedkeuring hebben ontvangen m.b.t. de pre-order bonus. Zelfs iemand die maandag de aanmelding heeft gedaan. Ik heb echter nog niks gehoord, terwijl ik me zaterdagochtend al heb aangemeld. Zijn er meer voor wie dit geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
De zwarte worden vrijdag afgeleverd bij vf.
De crystal morgen!
Helaas worden er deze week geen aurora's afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Ik heb ineens mijn geld terug gestort gekregen van Tele2. Geen idee waarom. Ik hoop niet dat de order is geannuleerd is en ik bij een herbestelling problemen krijg met aanvragen van de Sonos. Wat een gezeik zeg. Ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3lle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-07-2023
Heeft iemand al meer info uit mobiel.nl gekregen?

Kreeg eerst door dat hij afgelopen dinsdag binnen zou komen. Dit ging maandag naar ''Deze week een nieuwe levering verwacht''

Nu staat er ondertussen al helemaal niks meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ja ik heb echt geen idee wat daar aan de hand is. Bij tele2 schuift de tijd gewoon op xD...

Eerst was het:
256gb Breathing Crystal - 3 weken levertijd (Besteld vanaf 2 april 2019)
Toen:
256gb Breathing Crystal - 3 weken levertijd (Besteld vanaf 5 april 2019)
Nu:
256gb Breathing Crystal - 3 weken levertijd (Besteld vanaf 10 april 2019)

Je gaat jezelf afvragen of dat ding überhaupt ooit komt. Mss toch maar even bellen vandaag, begint wel een beetje triest te worden zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Sunrise amber p30 pro bij mobiel.nl staat nog zoals altijd op 15 mei. De kleur is wel uit de bestelling gehaald dus je kunt deze (nog) niet bestellen.

Neem aan dat de datum voor aanvraag pre order actie opschuift anders zou dat mooi vervelend zijn.

Weet iemand wanneer mijn T-M abbo ingaat? Abbo bij Tele2 zou op 7 mei zijn verlopen en met nummerbehoud zou ik daarna dus naar T-M gaan. Toestel krijg ik dus pas 15 mei. Weet niet of dit uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Laatst online: 10-09 10:35
Gumball schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:17:
Ik heb ineens mijn geld terug gestort gekregen van Tele2. Geen idee waarom. Ik hoop niet dat de order is geannuleerd is en ik bij een herbestelling problemen krijg met aanvragen van de Sonos. Wat een gezeik zeg. Ben er helemaal klaar mee.
Dat is echt niet oké. Laat even weten hoe het afloopt. Ik heb helaas ook erg slechte ervaringen met Tele2 en zeg het direct na de eerste maand op en ga naar VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
meestertje schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:49:
[...]

Dat is echt niet oké. Laat even weten hoe het afloopt. Ik heb helaas ook erg slechte ervaringen met Tele2 en zeg het direct na de eerste maand op en ga naar VF
Toevallig net gebeld. Volgens de meneer aan de telefoon stond mijn order gewoon nog open (al was er nog steeds geen voorraad) dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Geld kon ik alsnog terugstorten als de telefoon binnen was. Ik ben er niet helemaal gerust op maar ik wacht maar weer af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Laatst online: 10-09 10:35
Gumball schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:51:
[...]

Toevallig net gebeld. Volgens de meneer aan de telefoon stond mijn order gewoon nog open (al was er nog steeds geen voorraad) dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Geld kon ik alsnog terugstorten als de telefoon binnen was. Ik ben er niet helemaal gerust op maar ik wacht maar weer af....
Dat klinkt inderdaad als goed nieuws, maar ik zou er inderdaad ook niet gerust op zijn. Ik heb zelf twee keer contact gehad met de klantenservice over de levering van mijn toestel en twee keer hele andere informatie gekregen. Ik hoop voor je dat het goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentdie
Iemand via belsimpel al de 128gb PRO versie Aurora of crystal al binnengehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
meestertje schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:53:
[...]

Dat klinkt inderdaad als goed nieuws, maar ik zou er inderdaad ook niet gerust op zijn. Ik heb zelf twee keer contact gehad met de klantenservice over de levering van mijn toestel en twee keer hele andere informatie gekregen. Ik hoop voor je dat het goed komt!
probleem is dat ik nu ook nergens anders meer kan bellen want dan mis ik de preorder acties. (behalve bij KPN maar dat is me te duur)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:53

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik krijg mijn P30 Pro zwart 128GB vanavond geleverd van Tele2. Gisteren mail gekregen van Reviva. Besteld op 29 maart.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste