Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
Denk gewoon dat de eerste batch nu op is en de volgende binnen twee weken binnen zal komen. @Zephrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vanochtend Tele2 gebeld om mijn aurora met 3 weken levertijd om te zetten naar een zwarte pro 128GB met "maar" 2 weken levertijd.
Zegt de mevrouw aan de telefoon dat er nog 16 zwarte op voorraad zijn. Heb na de omzetting echter gewoon weer een mailtje gehad dat ze niet op voorraad zijn met een levertijd van max 2 weken. Ik begrijp er niets van. Pfff ik wordt echt ongeduldig😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Nou dan ga ik maar gewoon doen wat ik kan: wachten en zie het wel 😜

Iedereen die al wel de phone heeft, heel veel plezier toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
(jarig!)
Sokkeh schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:19:
[...]

die kan ik ook niet vinden, heb een mailtje gestuurd naar huawei nadat ik bij tele2 in de chat hoorde dat zij het ook niet konden vinden. hoopte eigenlijk dat iemand hier het misschien al wist :D

best wel kut trouwens dat huawei geen chat optie heeft voor support (is de reden waarom ik bij tele2 de chat heb geprobeerd).

vandaag trouwens de P30 binnen gekregen via Tele2, ergens vorige week besteld.
Ja man echt irritant! Heb hem vandaag binnengekregen met maandelijks opzegbare abo van Tele2. Toestel waarschijnlijk al verkocht en abo opgezegd. Heb ik mooi een gratis Sonos one!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
grappig, heb zelf ook een maandelijks opzegbaar abo gekozen ;) weet nog niet wat ik met de sonos one ga doen, vrouw wilde een nieuwe telefoon. misschien wel leuk ding om te hebben. anders zal het wel makkelijk te verkopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Sharule schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:45:
Bij Vodafone zelf leveren ze vanaf 8 april.
De gewone P30 is al wel uitgeleverd.
Net een smsje van Vodafone gehad

"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Huawei P30 Pro 128GB Aurora bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden".

Schiet ik ook niks mee op. Meerdere mensen dit gehad?

Edit: Neem aan dat dit gewoon een automatische sms is en de bezorging a.s. dinsdag 9 april is!

[ Voor 8% gewijzigd door Casual_T op 05-04-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Fijn hoor, PostNL (niet dus!).

Er zou vandaag bezorgd worden tussen 10.30 en 12.30 uur.

Hele dag iemand thuis, ineens om 12.35 een bericht dat afleveren niet gelukt is |:(

Niemand door het raam gezien, er is niet aangebeld, geen briefje in de bus en dan toch op deze manier de levering naar (hopelijk) morgen verschuiven.

Edit: toch nog bezorgd vandaag *O*

[ Voor 30% gewijzigd door albino71 op 05-04-2019 19:07 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
DaveD1109 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:56:
Waar vind je in godsjammerlijk dat registratieformulier voor de promotie? Wordt elke keer doorgelinkt maar geen formulier te vinden!
ik ben ook opzoek iemand al nieuws?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vegboy
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
In een mail van Belsimpel:

"Wat moet je doen?
Meld je vanaf 7 april hier aan om deel te nemen aan de promotie, en ontvang van Huawei je Sonos One speaker én Wireless Charger t.w.v. €289,- cadeau. Kijk voor meer informatie in de actievoorwaarden."

"Het is mogelijk om je tot van 07-04-2019 tot 07-05-2019 via bovenstaande knop aan te melden. De speaker en charger worden dan zo snel mogelijk naar je toegestuurd. De details hiervan vind je in de bevestigingsmail van Huawei. Voor verdere vragen over de aanmelding of over de actievoorwaarden, kijk dan hier of neem contact op met Huawei. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 19:23
Casual_T schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:22:
[...]

Net een smsje van Vodafone gehad

"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Huawei P30 Pro 128GB Aurora bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden".

Schiet ik ook niks mee op. Meerdere mensen dit gehad?

Edit: Neem aan dat dit gewoon een automatische sms is en de bezorging a.s. dinsdag 9 april is!
Ik ook gehad idd, gelijk gebeld met Vodafone, levering is maandag, dus dinsdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
vegboy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:43:

"Wat moet je doen?
Meld je vanaf 7 april hier aan om deel te nemen aan de promotie, en ontvang van Huawei je Sonos One speaker én Wireless Charger t.w.v. €289,- cadeau. Kijk voor meer informatie in de actievoorwaarden."

"Het is mogelijk om je tot van 07-04-2019 tot 07-05-2019 via bovenstaande knop aan te melden. De speaker en charger worden dan zo snel mogelijk naar je toegestuurd. De details hiervan vind je in de bevestigingsmail van Huawei. Voor verdere vragen over de aanmelding of over de actievoorwaarden, kijk dan hier of neem contact op met Huawei. "
dus dan pas 7-4-2019 een link denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
Sokkeh schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:15:
grappig, heb zelf ook een maandelijks opzegbaar abo gekozen ;) weet nog niet wat ik met de sonos one ga doen, vrouw wilde een nieuwe telefoon. misschien wel leuk ding om te hebben. anders zal het wel makkelijk te verkopen zijn.
Vind het wel een heel mooi toestel, maar wij gebruiken alleen Apple in huis. Alles werkt hier ook met HomeKit dus lastig om te switchen!😬

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:51

Kang

Holy Fleurking schnit!

Als ik het goed begrijp kopen sommigen van jullie dus een telefoon bij Tele2, met maandelijks opzeggen alleen vanwege de korting, en zeggen het abonnement meteen weer op? Dat kan toch niet uit voor tele2 zou je zeggen... Zit er geen simlock op de telefoon als je het op die manier doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
Kang schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:23:
Als ik het goed begrijp kopen sommigen van jullie dus een telefoon bij Tele2, met maandelijks opzeggen alleen vanwege de korting, en zeggen het abonnement meteen weer op? Dat kan toch niet uit voor tele2 zou je zeggen... Zit er geen simlock op de telefoon als je het op die manier doet?
Nee toestellen zijn gewoon simlockvrij. Ik heb hem zelf trouwens bij mobiel.nl gehaald. Kan trouwens ook gewoon bijvoorbeeld in de mediamarkt hoor.
Je moet wel een abo nemen met maandelijks opzegbaar en zonder toestelbundel. :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
vegboy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:43:

"Wat moet je doen?

Op de site van Huawei staat dat je je vanaf 5 april kan registreren! 8)7

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:51

Kang

Holy Fleurking schnit!

DaveD1109 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:25:
[...]

Nee toestellen zijn gewoon simlockvrij. Ik heb hem zelf trouwens bij mobiel.nl gehaald. Kan trouwens ook gewoon bijvoorbeeld in de mediamarkt hoor.
Nice! Nu wordt het wel heel verleidelijk, als iemand de sonos van me wil overnemen voor 200 euro, dan is het nog maar 500 euro, ipv 1000 voor een p30pro...

Helaas lijkt mobiel.nl nu at issues te hebben (abonnement vergelijker blijft laden...) > waarschijnlijk allemaal tweakers die hetzelfde idee hebben hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 08:43
Zie ik nou goed dat mobiel.nl alle toestellen weer op voorraad heeft ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johannes1970
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-04-2021
mavical schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:47:
Zie ik nou goed dat mobiel.nl alle toestellen weer op voorraad heeft ???
Dat zie ik ook net. zijn wel de 256 uitvoeringen.

[ Voor 6% gewijzigd door johannes1970 op 05-04-2019 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
Heb nu echt de neiging om bij Tele2 te annuleren en bij Mobiel te bestellen..maar goed mijn funds zitten nu vast bij Tele2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
diquan2001 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:54:
Heb nu echt de neiging om bij Tele2 te annuleren en bij Mobiel te bestellen..maar goed mijn funds zitten nu vast bij Tele2 :(

[...]
Ik wilde vanochtend ook annuleren bij tele2, om bij mobiel.nl te bestellen. Ze hebben me alleen zoveel korting gegeven dat ik maar gewoon ben gebleven. Ik denk dat het gewoon best een populair toestel is. Misschien dat Huawei de voorraden ook onderschat heeft? Wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Heb je korting gehad op het toestel of abonnement?
Ik heb namelijk maandelijks opzeggen gekozen >:)

Als het op de P30 Pro is dan ga ik ook ff bellen :9
Zephrex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:56:
[...]

Ik wilde vanochtend ook annuleren bij tele2, om bij mobiel.nl te bestellen. Ze hebben me alleen zoveel korting gegeven dat ik maar gewoon ben gebleven. Ik denk dat het gewoon best een populair toestel is. Misschien dat Huawei de voorraden ook onderschat heeft? Wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
johannes1970 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:52:
[...]

Zie ook de 128 gb op voorraad staan in 3 kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
diquan2001 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:59:
Heb je korting gehad op het toestel of abonnement?
Ik heb namelijk maandelijks opzeggen gekozen >:)

Als het op de P30 Pro is dan ga ik ook ff bellen :9

[...]
Korting op het abbonement. Uiteindelijk 605 euro betaald (+nog 30 euro aansluitkosten bij de eerste maandfactuur) met een mobiel abbo van 16 euro per maand (100 belminuten + 2gb), voor de 256gb variant. Maandelijks opzegbaar. Ik ben echter van plan dit abbo te houden omdat mijn oude toch al een sim-only was. Dat maakt wel veel verschil natuurlijk. Wss is die korting niet haalbaar bij andere mensen.

Ik weet nog dat ik aan het spelen was met de sliders toen ik de 128gb variant bestelde, en het niet waard vond om 650ish te betalen met een abbo van 18 euro per maand. Hoe ze mij deze korting zo kunnen geven weet ik ook niet. Een toestel van 1000 euro voor dit soort prijzen vind ik IMHO bizar.

En voor de rest, ik zou zeggen heb geduld..

[ Voor 5% gewijzigd door Zephrex op 05-04-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
er staat nu wel een link om te registreren op de huawei site maar die gaat naar een leeg formulier ik denk dat ze er mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
johannes1970 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:52:
[...]

Je hebt gelijk. Op mijn gsm zie ik voorraad staan en een stuk eronder komende week weer nwe voorraad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
Michel242186 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:20:
er staat nu wel een link om te registreren op de huawei site maar die gaat naar een leeg formulier ik denk dat ze er mee bezig zijn.
Ja ze ervaren wat problemen! Ik had hen gemaild en kreeg zojuist dit antwoord!

Bedankt voor het contact opnemen met Huawei Support.

Mijn naam is Donia en ik help u graag verder.

Allereerst wil ik u van harte feliciteren met de aankoop van uw nieuwe toestel. Ik hoop dat u hier veel plezier van zult hebben!

Uit uw bericht begrijp ik dat u helaas problemen ervaart met de registratie voor de promotie van de Sonos speaker. Ik begrijp dat dit erg vervelend is.

Vandaag is de eerste dag om voor de actie te registreren maar helaas was er een technische probleem met onze website maar het is momenteel opgelost en is het formulier op onze website te zien.

Voor het gemak vind u hieronder de website link waar u de registratie kunt uitvoeren:
https://consumer.huawei.c...ro_p30_preorder_promotie/

De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode).
https://promo.deskservice...9-0154/download/terms.pdf

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:48
DaveD1109 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:43:
[...]

Ja ze ervaren wat problemen! Ik had hen gemaild en kreeg zojuist dit antwoord!

Bedankt voor het contact opnemen met Huawei Support.

Mijn naam is Donia en ik help u graag verder.

Allereerst wil ik u van harte feliciteren met de aankoop van uw nieuwe toestel. Ik hoop dat u hier veel plezier van zult hebben!

Uit uw bericht begrijp ik dat u helaas problemen ervaart met de registratie voor de promotie van de Sonos speaker. Ik begrijp dat dit erg vervelend is.

Vandaag is de eerste dag om voor de actie te registreren maar helaas was er een technische probleem met onze website maar het is momenteel opgelost en is het formulier op onze website te zien.

Voor het gemak vind u hieronder de website link waar u de registratie kunt uitvoeren:
https://consumer.huawei.c...ro_p30_preorder_promotie/

De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode).
https://promo.deskservice...9-0154/download/terms.pdf

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Formulier is nog steeds blanco, vreemd genoeg als ik met me telefoon ga kijken werkt het wel. Maar is het weer te klein om goed in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:38:
[...]

Formulier is nog steeds blanco, vreemd genoeg als ik met me telefoon ga kijken werkt het wel. Maar is het weer te klein om goed in te vullen.
Hier is het zojuist gelukt! Heb het op de iPad gedaan!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:38:
[...]

Zelfs op die 6.5 inch scherm? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb het formulier ingevuld gewoon op mijn mobiel..eerste bevestigingsmail is al binnen nu wachten op de goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 16:41
Aanvraag ingediend op 1/04 deze bevestiging gekregen op 02/04 :)

Huawei
Beste Leo,

Wij bevestigen hierbij de goedkeuring van jouw deelname.

De verzending van jouw geschenk gebeurt binnen de 60 dagen. Wees dus niet ongerust als je in de tussentijd geen nieuws ontvangt.

Jouw ID als deelnemer is: xxx-xxxxx
Jouw ID is uniek! Omwille van veiligheid en vertrouwelijkheid, vragen we je deze ID niet te delen.

Ps :Zojuist e-mail gekregen van GLS ; MYAC â Huawei Technologies Belgium NV : Deze afzender stuurt u een pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-09 13:55
Tele2 wil pas opzeggen nadat eerste factuur is betaald, na de eerste maand. Defacto betaal je dus 2 maanden. Erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
nikon. schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:28:
Tele2 wil pas opzeggen nadat eerste factuur is betaald, na de eerste maand. Defacto betaal je dus 2 maanden. Erg jammer.
even doorzetten gewoon dag later weer bellen bij mij probeerde ze dat ook..maar dag later kon ik wel meteen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00
Normaal natuurlijk niet erg als PostNL iets eerder komt bijv. om 20.30 ipv tussen 21:00 en 22:00, behalve als je zelf pas om 20.35 thuis komt en dus een "we hebben u gemist" briefje vindt :( . Balen. Nu maar morgen bij de afhaal lokatie langs.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Master FX schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:45:
Normaal natuurlijk niet erg als PostNL iets eerder komt bijv. om 20.30 ipv tussen 21:00 en 22:00, behalve als je zelf pas om 20.35 thuis komt en dus een "we hebben u gemist" briefje vindt :( . Balen. Nu maar morgen bij de afhaal lokatie langs.
Ja...anders was je nu lekker alles aan het installeren en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00
Sharule schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:53:
[...]

Ja...anders was je nu lekker alles aan het installeren en uitproberen.
Idd :*)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Morgen. Beter dan 8 of 9 april..en heb een drukke week voor de boeg dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Geluksvogels jullie hebben ten minste een datum.

Heb nog helemaal niets meer gehoord van Tele2 :'(

Bereid me al voor op weken wachten :'( :'(
Sharule schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:05:
[...]

Morgen. Beter dan 8 of 9 april..en heb een drukke week voor de boeg dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
diquan2001 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:19:
Geluksvogels jullie hebben ten minste een datum.

Heb nog helemaal niets meer gehoord van Tele2 :'(

Bereid me al voor op weken wachten :'( :'(

[...]
Ja helemaal mee eens, hij kan hem tenminste morgen ophalen :P.. Ik heb nog helemaal niks gehoord. Zal ook wel over een week of twee zijn wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Vanmiddag alles bij Tele2 gecanceld. Kon nog wel twee weken duren. Vervolgens via Mobiel.nl de Aurora 256 gb besteld. Was toen niet meer op voorraad. Vanmiddag weer nieuwe voorraad gekregen. Toestel wordt nu morgen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Op VA is meer dan genoeg te koop. :)

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 06-04-2019 06:26 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 06:19:
Op VA is meer dan genoeg te koop. :)
Precies...en als je nog even geduld hebt kun je er met gemak eentje scoren voor zo'n €600-€650 binnen afzienbare tijd.
Er staan er nu al 21 (!!) te koop in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 07:59:
[...]

Precies...en als je nog even geduld hebt kun je er met gemak eentje scoren voor zo'n €600-€650 binnen afzienbare tijd.
Er staan er nu al 21 (!!) te koop in V&A
Even voor mij: wat is v&a ? Ken alleen Martkplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
mavical schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:29:
[...]

Hier op Tweakers biedt men oa ook smartphones aan, in het geval van de Huawei P30 Pro al 21 stuks dus (waarvan 2 reeds gereserveerd ;) )

product: Huawei P30 Pro

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-06-2022
Heeft iemand zijn p30 pro van tele2 ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:19
Rgams schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:56:
Heeft iemand zijn p30 pro van tele2 ontvangen?
Jep, gisteren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Gister bij MM eens gaan kijken of mijn pre-ordered witte P30 er was. Nee. Ze hadden wel een zwarte. En als ik die zou nemen ipv een witte kreeg ik een Clear case (beetje dik condoom lijkt het, wat aan de achterkant zit) ter waarde van 20 euro kadoo. Heb dat maar gedaan. Fototoestel in het donker is soms inderdaad spectaculair goed.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Hoe zit dat met de drie knoppen aan de onderkant. Op m'n vorige toestel (Samsung) kon ik zowel de knoppen links en rechts omdraaien als dat balkje waarop de drie knoppen staan laten verdwijnen standaard. Je pakt dan Home b.v. door vanuit midden-onder naar boven te swipen. Ik kan die instellingen om te wijzingen niet vinden. Zijn ze er niet of mis ik iets?

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
mavical schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:29:
[...]

Via tweakers is ook veel betrouwbaarder!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
Wanneer heb je besteld? En welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:19
Rgams schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:03:
[...]

Wanneer heb je besteld? En welke versie?
29 maart, de pro van 128gb, aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
Prins32 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 11:56:
[...]

29 maart, de pro van 128gb, aurora
Ik bestelde op 30 maart, 128 GB zwart. Tele2 vertelde me dat ze geen idee hebben hoe lang het zal duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
Rgams schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:09:
[...]

Ik bestelde op 30 maart, 128 GB zwart. Tele2 vertelde me dat ze geen idee hebben hoe lang het zal duren.
Vind het een beetje bagger van Tele2 op dit moment. Je denkt goed bezig te zijn met een pre-order, maar moet alsnog langer wachten dan mensen die hem bv bij de MM haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zephrex schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:19:
[...]

Vind het een beetje bagger van Tele2 op dit moment. Je denkt goed bezig te zijn met een pre-order, maar moet alsnog langer wachten dan mensen die hem bv bij de MM haalt.
Ik ook. Zit met smart te wachten op die afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
DaveD1109 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:25:
[...]

Na dit bericht even met de MM gebeld, maar die kunnen geen maandelijks opzegbaar abo afsluiten volgens de telefoonjuf, ze is het zelfs nog even na gaan vragen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
Sinny schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:56:
[...]

Na dit bericht even met de MM gebeld, maar die kunnen geen maandelijks opzegbaar abo afsluiten volgens de telefoonjuf, ze is het zelfs nog even na gaan vragen. :X
Whut! Wat is dat nou weer!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
DaveD1109 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:33:
[...]

Whut! Wat is dat nou weer!
Zij doen schijnbaar niet aan de maandelijkse abonnementen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johannes1970
Sinny schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:56:
[...]

Idd daar was ik gisteren ook achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
nikon. schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:28:
Dit wordt mij nu ook verteld. Is het je nog gelukt wel per 5 of 6 mei op te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Dus als ik het goed begrijp ik heb op 2 april abonnement afgesloten.
Met maandelijks opzeggen maar kan dus pas opzeggen op 2 juni? :?
letskeepitsafe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:35:
[...]

Dit wordt mij nu ook verteld. Is het je nog gelukt wel per 5 of 6 mei op te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msf1971
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-02 13:16
Sooo wat een prijs kaartje hangt erop :) maar gelukkig nog geen €1000,00 dus dat scheelt :)

Msf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
diquan2001 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:51:

[...]
Het is me toch gelukt. Hij ging het navragen bij zijn supervisor en opeens kon het wel per 6 mei bij mij (abo ging vandaag op 6 april in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
(jarig!)
Je kan ook online opzeggen hè! Heb ik ook gedaan maar nog geen reactie van Tele2.
Heb er een screenshot van gemaakt en ga maandagmiddag bellen.
Mochten ze moeilijk doen kan ik daarmee om hun oren wapperen!😜

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 17:55
diquan2001 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:51:

[...]
Vaak is het met een opzeggingstermijn van een maand vanaf datum afgesloten.

Voorbeeld:

1 juni afgesloten en je belt 2 juni om hem weer op te zeggen, dan is dat dus vanaf 1 juli met een maand opzegtermijn, dus uiteindelijk loopt het dan 1 augustus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
Ad- schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:52:
Hoe zit dat met de drie knoppen aan de onderkant. Op m'n vorige toestel (Samsung) kon ik zowel de knoppen links en rechts omdraaien als dat balkje waarop de drie knoppen staan laten verdwijnen standaard. Je pakt dan Home b.v. door vanuit midden-onder naar boven te swipen. Ik kan die instellingen om te wijzingen niet vinden. Zijn ze er niet of mis ik iets?
Ja dat kan, ik heb het ook omgedraaid gekregen.
Mijn telefoon staat in het Engels ingesteld. Ga naar System > System navigation > Three key navigation > Settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Iemand al p30 pro bij Vodafone geleverd gekregen?
Zelfs de zwarte leveren ze nog niet. Wat daar gebeurd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Sharule schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:36:
Iemand al p30 pro bij Vodafone geleverd gekregen?
Zelfs de zwarte leveren ze nog niet. Wat daar gebeurd is....
Ik hoor op dit moment meer verhalen dat de telefoon niet geleverd is, ten opzichte van wel. Ik denk dat er met de voorraadlevering van Huawei iets mis is gegaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:48
Heb donderdag de 256GB Breathing Crystal P30 Pro besteld bij Belsimpel, kwam gisterenmiddag binnen. Vandaag maar eens op pad ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Zephrex schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:27:
[...]

Ik hoor op dit moment meer verhalen dat de telefoon niet geleverd is, ten opzichte van wel. Ik denk dat er met de voorraadlevering van Huawei iets mis is gegaan ofzo.
Iedereen heeft er kunnen leveren. Van Mediamarkt tot Kpn.
Dit ligt niet aan Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Denk dat Tele2 de pre-order heeft onderschat .
Ze hebben te weinig besteld voor de aantal aanvragen en daarna hebben ze weer een aanvraag gedaan voor de 2e ronde .
Dat zou de weken extra levertijd wel verklaren :|

Ondertussen wacht ik maar gewoon af meer kan je toch niet doen |:(
Sharule schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:19:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Sharule schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:19:
[...]

Ik was er behoorlijk vroeg bij, bij tele2. Ik denk echter dat mobiel.nl meer voorraad had dan tele2 zelf, aangezien bij tele2 nog steeds een levertijd van 2/3 weken staat. Dus ja en nee, tele2 had "genoeg" voorraad, maar alleen via mobiel.nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Zephrex schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:59:
[...]

Ik was er behoorlijk vroeg bij, bij tele2. Ik denk echter dat mobiel.nl meer voorraad had dan tele2 zelf, aangezien bij tele2 nog steeds een levertijd van 2/3 weken staat. Dus ja en nee, tele2 had "genoeg" voorraad, maar alleen via mobiel.nl..
Jij hebt je toestel al toch via tele 2?
Ik heb via VF pre order gedaan dag vd launch 26 maart om 17.30u. Vroeger kon haast niet. Ze hebben gewoon 0.0 levering. Mss contractuele problemen..wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Sharule schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:10:
[...]

Ik heb via VF pre order gedaan dag vd launch 26 maart om 17.30u. Vroeger kon haast niet. Ze hebben gewoon 0.0 levering. Mss contractuele problemen..wie zal het zeggen.
Had hem 27 maart besteld, afgelopen vrijdag gebelt en toen konden ze niet zeggen wanneer ze hem konden leveren (de breathing Crystal versie, 128gb). Wilde toen direct opzeggen en via mobiel.nl bestellen zodat ik hem mss nog kon krijgen. Daarop hebben ze me een aanbieding gedaan die ik niet echt wilde laten gaan. Nu wacht ik op de 256gb versie, maar punt blijft dat ze gewoon veel te weinig voorraad hebben. Of dat de fout van Huawei is of van Tele2 maakt dan niet echt uit. Feit blijft dat ze veel minder hebben dan de vraag.

Het blijft natuurlijk giswerk, ik ga ervan uit dat niet iedereen die z'n mobiel niet krijgt, of wel, hier op het forum zit.

Maar vind het wel jammer dat je een product pre-ordered en hem vervolgens pas een paar weken na launch gaat krijgen. (Even uitgaande van de levertijden die op de tele2 website staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Krijg je er een hoesje bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:36
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Ik zou dus gisteren door T-Mobile teruggebeld worden voor een goede aanbieding. Mooi dat ze niet bellen.
De chat met deze afspraak heb ik wel bewaard.

Nu vraag ik mij af wat te doen, toch bestellen en dan morgen bellen voor een betere aanbieding.
Of dan toch wachten tot morgen met het risico dat Huawei zegt, jammer maar helaas, te laat besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Koen87 op 07-04-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:36
Koen87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:13:
Ik zou dus gisteren door T-Mobile teruggebeld worden voor een goede aanbieding. Mooi dat ze niet bellen.
De chat met deze afspraak heb ik wel bewaard.

Nu vraag ik mij af wat te doen, toch bestellen en dan morgen bellen voor een betere aanbieding.
Of dan toch wachten tot morgen met het risico dat Huawei zegt, jammer maar helaas, te laat besteld.
Zou hem nu gewoon bestellen. Zou zonde zijn als je de pre order actie misloopt in de hoop op wat euro's korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Statz87 schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:20:
[...]

Zou hem nu gewoon bestellen. Zou zonde zijn als je de pre order actie misloopt in de hoop op wat euro's korting.
Dan toch maar doen.
Nu blijkt dat ik wel kan verlengen, dus ook gedaan. Maar die van mijn vrouw gaat niet. 6 dagen later afgesloten en zelfde contract. Gaat dat weer niet. Het gaat heerlijk :F
En voordat iemand een bijdehante opmerking plaatst, een week geleden kon ik al verlengen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Koen87 op 07-04-2019 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
Ik bestelde met tele2 op 30 maart maar ik heb het nog niet ontvangen. Kan ik de Sonos en de draadloze oplader nog krijgen nadat ik mijn telefoon heb ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:48
Rgams schreef op zondag 7 april 2019 @ 23:17:
Ik bestelde met tele2 op 30 maart maar ik heb het nog niet ontvangen. Kan ik de Sonos en de draadloze oplader nog krijgen nadat ik mijn telefoon heb ontvangen?
Het aanvraagformulier vraagt om een aankoopdatum met bewijs van aankoop, lijkt me dat dat prima op een later moment nog in te vullen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:10:
[...]

Als het goed is zouden ze vandaag toestellen binnenkrijgen! Ik heb de Aurora 128GB volgens mij op 29 maart besteld, dus ik vermoed dat ze vandaag gaan verzenden. Wil ook weer niet zeurend aan de klantenservice chat hangen, dus we wachten het af! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:30:
[...]

Als het goed is zouden ze vandaag toestellen binnenkrijgen! Ik heb de Aurora 128GB volgens mij op 29 maart besteld, dus ik vermoed dat ze vandaag gaan verzenden. Wil ook weer niet zeurend aan de klantenservice chat hangen, dus we wachten het af! :P
Nah, heb tehoren gekregen dat ze of deze week de eerste batch gaan versturen of volgende week..en ik heb 26 maart besteld.
Ze hebben gewoon 0 toestellen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Lijkt mij meer gevalletje wie je aan de lijn krijgt :/

Ene klantenservicemedewerker zegt vandaag ander over een week enz enz.

Ik heb op 2 apr besteld dus paar dagen later als jullie 2 natuurlijk hoop ik dat ze zsm gaan uitleveren het wachten word natuurlijk uiteindelijk wel beloond. :)

En nu weer op naar het wachten op mijn nieuwe liefde P30 Pro Breathing Crystal _/-\o_
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:46:
[...]

Nah, heb tehoren gekregen dat ze of deze week de eerste batch gaan versturen of volgende week..en ik heb 26 maart besteld.
Ze hebben gewoon 0 toestellen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
diquan2001 schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:04:
Lijkt mij meer gevalletje wie je aan de lijn krijgt :/

Ene klantenservicemedewerker zegt vandaag ander over een week enz enz.

Ik heb op 2 apr besteld dus paar dagen later als jullie 2 natuurlijk hoop ik dat ze zsm gaan uitleveren het wachten word natuurlijk uiteindelijk wel beloond. :)

En nu weer op naar het wachten op mijn nieuwe liefde P30 Pro Breathing Crystal _/-\o_

[...]
Ja eerst de gewone servicelijn dan doorverbonden naar verkooplijn, daar heeft hij me in wacht gezet en order bekeken enz.
Hoe dan ook, eind deze week, donderdag of vrijdag TEN VROEGSTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:06:
[...]

Ja eerst de gewone servicelijn dan doorverbonden naar verkooplijn, daar heeft hij me in wacht gezet en order bekeken enz.
Hoe dan ook, eind deze week, donderdag of vrijdag TEN VROEGSTE.
Welke versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
128gb breathing Crystal.
Wat ik wel weet is dat de zwarte variant beter beschikbaar gaat zijn voor uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:12:
[...]

128gb breathing Crystal.
Wat ik wel weet is dat de zwarte variant beter beschikbaar gaat zijn voor uitlevering.
Een dame van de klantenservice gaf net aan dat alles idd vanaf vandaag kán worden geleverd, maar ze wist niet welke kleuren er binnen waren en welke niet. Dus puur afwachten. Zodra het toestel bij het verzendbedrijf is geregistreerd krijg je daar melding van, dus helaas ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:24:
[...]

Een dame van de klantenservice gaf net aan dat alles idd vanaf vandaag kán worden geleverd, maar ze wist niet welke kleuren er binnen waren en welke niet. Dus puur afwachten. Zodra het toestel bij het verzendbedrijf is geregistreerd krijg je daar melding van, dus helaas ..
Dus of vanaf vandaag kan het of ze hebben de zwarte variant binnen idd.
Want als ik 26 maart bestel, dag vd launch! En hij is nog niet binnen voor verzending betekend dat we nog idd. Minstens tot eind deze week moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johannes1970
Nou bij Vodafone is ook alleen de zwarte leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:28:
[...]

Dus of vanaf vandaag kan het of ze hebben de zwarte variant binnen idd.
Want als ik 26 maart bestel, dag vd launch! En hij is nog niet binnen voor verzending betekend dat we nog idd. Minstens tot eind deze week moeten wachten.
Heb het hier eerder in dit topic ook al over gehad. Tele2 heeft gewoon ontzettend weinig voorraad binnen gekregen. Zelfs mensen die er als eerste bij waren hebben vaak hun toestel nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
johannes1970 schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:51:
Nou bij Vodafone is ook alleen de zwarte leverbaar.
Die ook niet, toch? Mocht ik een berichtje krijgen over levering dan laat ik het hier wel weten. Ik wacht wel op de Aurora 128GB en anderen weer op de Breathing Crystal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-08 10:50
Hier de 128gb aurora voor mij (afgelopen donderdagen) en 128gb black voor mijn vriendin (gisteren) bij Vodafone besteld. Beiden wachten we op bericht wanneer geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Spurlie schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:36:
Hier de 128gb aurora voor mij (afgelopen donderdagen) en 128gb black voor mijn vriendin (gisteren) bij Vodafone besteld. Beiden wachten we op bericht wanneer geleverd zal worden.
Zal je net zien dat vriendin-lief vanmiddag blij kan worden gemaakt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 18:01
Net met Vodafone gechat, de geschatte datum is volgens medewerker Jaci 15 april. (voor de p30 pro black 128gb versie). Wordt nog ff wachten dus :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Ik heb de P30 pro in de pre order besteld, maar krijg mijn toestel pas op 15 mei. In de promotie actie staat dat je tot 7 mei hebt om te registreren. Hoe moet ik dit oplossen?

Kleur: Amber Sunrise
Probleem: IMEI nummer + foto kan ik (nog) niet uploaden

[ Voor 18% gewijzigd door kevin12 op 08-04-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+P30+Pro

Tele2 zegt nu 1 week levertijd voor Black 128Gb als je vandaag bestelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
joppe99999 schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:17:
Net met Vodafone gechat, de geschatte datum is volgens medewerker Jaci 15 april. (voor de p30 pro black 128gb versie). Wordt nog ff wachten dus :\
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Wanneer heb je besteld?
3 April. Ik had nog gevragen of hij/zij pre orders of nieuwe orders bedoelde, diegene zei dat het om de pre orders ging. Geen idee of hij/zij naar mijn specifieke order gekeken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
joppe99999 schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:17:
Dat is wel erg triest .. het toestel is al in de winkels te vinden en de release date was gewoon 5 april. Hier mogen ze best een tegemoetkoming voor regelen (in de vorm van korting op factuur :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Dat is wel erg triest .. het toestel is al in de winkels te vinden en de release date was gewoon 5 april. Hier mogen ze best een tegemoetkoming voor regelen (in de vorm van korting op factuur :)).
Ik gok dat je dan een reactie krijgt van ''dat kunnen we helaas niet doen, iedereen moet wachten enz.''.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste