Ik had een mooie deal alleen het is een oude (afgelopen) actie; liep tot 30 juni 2019. Ik heb de P30 Pro 236GB besteld (en binnen) via Tele2 voor 630 EUR (incl thuiskopieheffing). Via Huawei kreeg je ook nog een Sonos One, zie
https://consumer.huawei.c...uaweip30_p30pro_promotie/. Mijn promotie registratie is inmiddels goedgekeurd en de speaker wordt binnen 4 weken verstuurd. Adviesprijs van deze speaker is 230 EUR, 200 EUR via Pricewatch. Hopelijk kan ik de speaker verkopen voor 150-175 EUR. Dan kost de telefoon me uiteindelijk 455-480 EUR (excl hoesje enzo).
De actie gold schijnbaar ook via T-Mobile. Ik kwam toevallig achter deze actie omdat iemand via Pepper.com een Tele2 actie deelde over een andere telefoon.
Het blijft nog steeds veel geld. Misschien een idee om KPN/Tele2/T-Mobile in de gaten te blijven houden. Alternatief: via Huawei zijn (waren?) er ook wat cashback acties, maar dan alleen bij sommige winkels. Deze winkels winkels waren standaard duurder dan b.v. Belsimpel. Aangezien het handelsverbod toch nog blijft gok ik dat Huawei verder acties zal beginnen om toch nog iets te verkopen.
Telefoon nog niet gebruikt want ik heb het hoesje&screen protector nog niet binnen.