Ik zie nu bij MediaMarkt en Coolblue 15 mei voor de oranje uitvoering. Weet iemand hoe dat dan werkt met actie gratis Sonos? Je kunt nu wel bestellen, maar dan heb je toch niet tijdig het IMEI nr. voor de actie?Song schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:47:
Heeft iemand de p30 pro amber sunrise (oranje) besteld en een leverdatum gekregen?
Ik vroeg mij dit ook af en heb het voorgelegd aan de klantenservice van T-Mobile. De beste man raadde mij aan om niet de rode te kiezen als ik die pre order bonus wildeSong schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:19:
[...]
Ik zie nu bij MediaMarkt en Coolblue 15 mei voor de oranje uitvoering. Weet iemand hoe dat dan werkt met actie gratis Sonos? Je kunt nu wel bestellen, maar dan heb je toch niet tijdig het IMEI nr. voor de actie?

DHL is vandaag langs geweest bij mij in opdracht van de Wehkamp.. ze wouden de telefoon vandaag al af leveren (was er natuurlijk niet vandaag).. wel vreemd als overal staat dat ie pas de 5e van April geleverd word.
Als dat allemaal maar goed gaat.
Als ze maar niet iets anders hebben opgestuurd
Als dat allemaal maar goed gaat.
Als ze maar niet iets anders hebben opgestuurd

[ Voor 54% gewijzigd door 038Robijno op 03-04-2019 23:52 ]
mobiel.nl heeft al aangegeven aan mij dat de zwarte al binnen is..dus komt hier vrijdag binnen!!
Gisterenavond mail van Tele2:
(27 maart besteld)
Dus ik vrees dat het na het weekend wordt..Zoals beloofd een update over je nieuwe telefoon. Misschien heb je het al gemerkt, de Huawei P30 Pro 128GB Breathing Crystal is een populair toestel. Je hebt smaak! Maar helaas is ‘ie nog steeds niet bij ons binnen. Maar we hebben dagelijks contact met Huawei. We hopen dan ook zeer binnenkort goed nieuws voor je te hebben!
(27 maart besteld)
Ik kreeg dat bericht om 17:00 en om 17:36 kreeg ik een mail van Revivaevdakker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 06:29:
Gisterenavond mail van Tele2:
[...]
Dus ik vrees dat het na het weekend wordt..
(27 maart besteld)
Zie je dat staan op die status pagina?Michel242186 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:50:
mobiel.nl heeft al aangegeven aan mij dat de zwarte al binnen is..dus komt hier vrijdag binnen!!
Oh dat is mooi heb die witte pearl besteld.dutchnltweaker schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:55:
[...]
Mobiel.nl gaf aan (heb hem daar ook besteld), dat ze vanaf 4 april gaan klaarmaken en 5 april wordt uitgeleverd (behalve de oranje/rode kleur).
Ja ik had net ook even contact gehad via de mobiel.nl livechat. Ze gaan vandaag een update geven via de mail van je status. Ze gaven ook aan dat er genoeg toestellen besteld waren, dus dat ik waarschijnlijk wel bij de eerste uitlevering zit.
Fingers crossed ;-)
Fingers crossed ;-)
Nog niemand een update van Vodafone gehad? Mijn status staat nog steeds op 'bestelling ontvangen, we geven een update per mail / sms'.
nee hadden ze via de chat aangegeven
ik heb de verzendbevestiging al binnen..
[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 04-04-2019 10:32 ]
Net even gebeld met mobiel.nl. Mevrouw gaf aan dat er niet genoeg toestellen waren binnengekomen om alle leveringen te realiseren op 5 april. Ik zat er waarschijnlijk wel bij vanwege mijn bestelling van 26 maart. Ze moest even handmatig tellen. Hopen dat het goed komt!
Da's knap Pearl White, waar besteld? In Nederland zijn maar 4 kleuren te bestellen; Amber Sunrise, Breathing Crystal, Aurora en Black. De witte jammer genoeg niet. Die staat wel op de site van Huawei en is erg chique. Waar heb jij 'm besteld?syntesia schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:02:
[...]
Oh dat is mooi heb die witte pearl besteld.
Ik wilde het toch proberen die oranje en heb de vraag bij Mobiel.nl neergelegd. Daar zeiden ze gisterenavond; "...mijn collega's zijn hier nog heel druk mee in overleg met Huawei, om te kijken hoe de klanten die deze versie bestellen, toch in aanmerking kunnen komen voor de actie. Helaas heb ik hier op dit moment nog geen informatie over."MrHiddeV schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:49:
[...]
Ik vroeg mij dit ook af en heb het voorgelegd aan de klantenservice van T-Mobile. De beste man raadde mij aan om niet de rode te kiezen als ik die pre order bonus wilde
Ik heb na veel gedoe een toestel bij Tele2 kunnen kopen. Ik ben nog geen 4 maanden abbonee en daarom kon ik mijn contract nog niet verlengen met mijn maandelijks opzegbare abonnement
Ik heb nu al veel gelezen of er nu wel of niet een hoesje in de doos zit. Zou iemand dit kunnen bevestigen?

Ik heb nu al veel gelezen of er nu wel of niet een hoesje in de doos zit. Zou iemand dit kunnen bevestigen?
Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Mobiel.nl geeft tenminste wel heldere antwoorden in tegenstelling tot Tele2. Hun zeggen we weten niks en je ziet vanzelf wel een mail tegemoet voor een afspraak.Song schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:22:
[...]
Ik wilde het toch proberen die oranje en heb de vraag bij Mobiel.nl neergelegd. Daar zeiden ze gisterenavond; "...mijn collega's zijn hier nog heel druk mee in overleg met Huawei, om te kijken hoe de klanten die deze versie bestellen, toch in aanmerking kunnen komen voor de actie. Helaas heb ik hier op dit moment nog geen informatie over."
Add me op Stadia: Gloogle
Bij MaxICT is de 256GB Pro versie nu €991,- Dat is toch wel een leuk prijsje tov de rest.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Net nog weer eens geinformeerd via Twitter:
Antwoord:Is er iets te zeggen over jullie voorraad zwarte P30's Pro? Hoop nog steeds morgen het toestel te kunnen ontvangen (verjaardag). Hoe (vlot) verloopt het proces met Reviva normaliter?
Nu is de release datum in eens pas vrijdag, terwijl gisteren volgens ^Esmee de release vandaag (donderdag) was, zodat uitlevering morgen (vrijdag) tot de mogelijkheden behoorde.Hi,
Daarvan is nog geen voorraad omdat het toestel pas morgen uitkomt. 😅 Op dit moment loopt nog de pre-order actie nog. Mocht jouw bestelde toestel dan ook leverbaar zijn, dan krijg je een e-mail van Reviva.
Het proces met Reviva verloopt heel vlot. Zodra je telefoon er is, sturen ze je een e-mail en kun je zelf een bezorgafspraak inplannen via hun website. Hopelijk ontvang je hem op je verjaardag! 🤞
Mochten er toch meer toestellen besteld zijn dan we morgen van Huawei geleverd krijgen, dan zal de informatie op https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Huawei+P30+Pro … ook worden bijgewerkt, zodat je kunt zien hoe lang de levering nog gaat duren.
^Mirjam
Stay safe
Ik heb gisteravond de P30 pro zwart besteld bij MediaMarkt. Een verlenging bij KPN, ze waren daar met €624 goedkoper dan KPN zelf, Belsimpel of mobiel.nl.
Vanmorgen kreeg ik de bevestiging per telefoon dat de verlenging in orde is en de telefoon klaar ligt in de winkel om gehaald te worden.
Vanmorgen kreeg ik de bevestiging per telefoon dat de verlenging in orde is en de telefoon klaar ligt in de winkel om gehaald te worden.
Abonnement nog snel aan kunnen passen van mijn T-mobile pre order. Ze hebben nu een actie tarief. 1 jaar abonnement: 28,50 voor unlimited data en 120 belminuten per maand. Dit was 33,50. Bij mobiel.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Statz87 op 04-04-2019 13:07 ]
Bij Belsimpel is de P30 iig ook op voorraad om morgen bezorgd te worden
¯\_(ツ)_/¯
@Statz87
En wat betaal je voor het toestel?
En wat betaal je voor het toestel?
Net bericht gehad van T-Mobile. Aurora P30 Pro ligt morgen klaag om afgehaald te worden in Rotterdam
Zojuist een mail van Belsimpel gekregen dat mijn P30 Pro onderweg is. Ik kan hem morgen ophalen bij een PostNL afhaalpunt.
Update over amber sunrise versie van mobiel.nl:Pukson schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:17:
[...]
Mobiel.nl geeft tenminste wel heldere antwoorden in tegenstelling tot Tele2. Hun zeggen we weten niks en je ziet vanzelf wel een mail tegemoet voor een afspraak.
"We hebben hier inderdaad contact over gehad met Huawei en ze hebben aangegeven wel met een oplossing te komen, maar we weten nog niet precies wat dat gaat worden. Zodra we dat weten publiceren we dat natuurlijk op onze site en in de orderstatuspagina. "
of het is die breathing crystal, snap al die benamingen niet. maar iedergeval die lichtste kleur blauw/paars.Song schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:19:
[...]
Da's knap Pearl White, waar besteld? In Nederland zijn maar 4 kleuren te bestellen; Amber Sunrise, Breathing Crystal, Aurora en Black. De witte jammer genoeg niet. Die staat wel op de site van Huawei en is erg chique. Waar heb jij 'm besteld?
Mailtje van mobiel.nl gehad, morgen komt de p30 pro binnen!
Postnl heeft ook track en trace verzonden.
Ondanks dat die prijs goed is vergeleken met de rest is de Tele2/Mobiel.nl route natuurlijk nog veel goedkoper.HellStorm666 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:24:
Bij MaxICT is de 256GB Pro versie nu €991,- Dat is toch wel een leuk prijsje tov de rest.
Coolblue pakt hem nu voor me in, aldus de bestelstatus. Ik zal hier zeker mijn ervaringen plaatsen en m.n. voor wat betreft de camera. Die camera is de enige reden waarom ik voor het eerst een flagship koop en dus zoveel uitgeef voor een smartphone. Alle andere features zullen voor mij ook een enorme sprong voorwaarts zijn, verwacht ik. Ik kom van een Oneplus 3T.
Heb 601 aanbetaald. Betaal nog een 10tje per maand dus kom op 721 voor de 256 gb versie
Fingers crossed dat ik zo ook zo'n mailtje krijg. Welke kleur had jij m besteld?dutchnltweaker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:12:
Mailtje van mobiel.nl gehad, morgen komt de p30 pro binnen!
Zwart, had hem op 1 april besteld.CFC-Mathijs schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:18:
[...]
Fingers crossed dat ik zo ook zo'n mailtje krijg. Welke kleur had jij m besteld?
Zwart is denk ik wel voorradig zijn de kleuren die het goed doen, gok ik. Tele2 is erg stil.
Mobiel.nl had net nog alle kleuren voorradig van de 256 gb versie. 128gb alleen de zwarte.
Net besteld bij Vodafone. 576 voor de 128gb Aurora versie. Geen slechte deal icm de vodafone/ziggo voordelen. Ben benieuwd wanneer ie geleverd kan worden!
Tele2 is indd erg stil. Hoop hem morgen of zaterdag te krijgen, maar ik ga er denk ik maar vanuit dat het volgende week wordt..
Was dat voor 12 of 24 maanden? Waar heb je deze afgesloten?Spurlie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:19:
Net besteld bij Vodafone. 576 voor de 128gb Aurora versie. Geen slechte deal icm de vodafone/ziggo voordelen. Ben benieuwd wanneer ie geleverd kan worden!
Ik heb hem al binnen van de wehkamp
De zwarte
De zwarte
24 maanden. Via de chat van Vodafone.wjnieuw schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:32:
[...]
Was dat voor 12 of 24 maanden? Waar heb je deze afgesloten?
En verder met een Start of Red abo dan? Ik heb hem ook vorige week bij Vodafone besteld. De dame van de chat vertelde mij dat ze de telefoon pas a.s. maandag binnenkrijgen (Aurora, 128GB).
Zojuist een mail van Mobiel.nl gehad. De kleuren lijken helemaal niet te zijn binnengekomen en worden pas volgende week verwacht. Alleen de zwarte telefoons zijn verzonden.
Verwijderd
Hier zojuist de track & trace ontvangen voor de P30 Pro (Breathing Crystal Blue)
Besteld op 27-03 via Mobiel.nl

Ook zojuist track and trace code gehad van mobiel.nl voor de zwarte P30 pro. Morgen playtime
(ben geswitcht van kleur want ga toch een hoesje gebruiken)
[ Voor 5% gewijzigd door nikon. op 04-04-2019 17:45 ]
Dan zal het in ieder geval aan de aurora Blue modellen liggen. Veel plezier ermee natuurlijk!Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:43:
Hier zojuist de track & trace ontvangen voor de P30 Pro (Breathing Crystal Blue)![]()
Welke provider? Aangezien ik hem op 26-03 op mobiel.nl heb besteld, nog niks gehad. Zelfde kleur haha.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:43:
Hier zojuist de track & trace ontvangen voor de P30 Pro (Breathing Crystal Blue)![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Mathijs14 op 04-04-2019 18:07 ]
Verwijderd
Iemand die bij Tele2 de Pro Breathing Crystal Blue heeft besteld en al iets heeft gehoord van Reviva?
Ik heb de 26e maart gelijk besteld. Helaas nog niks vernomen..
Ik heb de 26e maart gelijk besteld. Helaas nog niks vernomen..
Verwijderd
Thanks! Ik hoop voor jou dat jij ook snel bericht ontvangt.Rabbitto schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:48:
[...]
Dan zal het in ieder geval aan de aurora Blue modellen liggen. Veel plezier ermee natuurlijk!
VodafoneCFC-Mathijs schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:06:
[...]
Welke provider? Aangezien ik hem op 26-03 op mobiel.nl heb besteld, nog niks gehad. Zelfde kleur haha.
Ik heb vanmiddag met Mobiel.nl hierover contact gehad, en mogelijk is de reactie die ik hierop ontving ook relevant voor jou: "Ik zie dat je aardig vroeg hebt besteld. De kans is daarom groot dat jouw toestel wel bij de levering van vandaag of morgen zit. Je zou vanavond tegen 20:00 uur nog even met ons kunnen bellen. We kunnen dan zien of er al een toestel ingescand is bij jouw order."
Net telefonisch contact gehad met Tele2, ze hebben weinig geleverd gekregen. Ik zelf heb de 31ste besteld maar omdat het een zondag was is die 1 april verwerkt. Ik kreeg te horen dat er wat leveringsproblemen zijn en dat ik het toestel pas volgende week vrijdag tot max 2 weken kan ontvangen..
Minder goed nieuws maar wel duidelijker dan wat ik eerst te horen kreeg.
CoolBlue heeft zowat alles nog op voorraad. Behalve de blauwe (Aurora) 128GB
[ Voor 10% gewijzigd door Pukson op 04-04-2019 19:12 ]
Aah thanks. Ja ik had net ook al contact gehad met de klantenservice, voor een goede deal kunnen upgraden naar de 256GB Crystal blue. Hopelijk wordt die nog vandaag verzondenVerwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:33:
[...]
Thanks! Ik hoop voor jou dat jij ook snel bericht ontvangt.
[...]
Vodafone
Ik heb vanmiddag met Mobiel.nl hierover contact gehad, en mogelijk is de reactie die ik hierop ontving ook relevant voor jou: "Ik zie dat je aardig vroeg hebt besteld. De kans is daarom groot dat jouw toestel wel bij de levering van vandaag of morgen zit. Je zou vanavond tegen 20:00 uur nog even met ons kunnen bellen. We kunnen dan zien of er al een toestel ingescand is bij jouw order."
Verwijderd
Die is op voorraad volgens de website, dus komt vast goedCFC-Mathijs schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:35:
[...]
Aah thanks. Ja ik had net ook al contact gehad met de klantenservice, voor een goede deal kunnen upgraden naar de 256GB Crystal blue. Hopelijk wordt die nog vandaag verzonden
Ja alleen de aanvraag moet nog goedgekeurd worden door Tele2. fingers crossed hahaha
Bij veel Vodafone winkels hebben ze geen Pro model binnen. Geen idee of het aan Huawei ligt of niet.
Mediamarkt heeft ook nog gewoon toestellen op voorraad. Je zou bijna de bestelling afbestellen bij Tele2.Pukson schreef op donderdag 4 april 2019 @ 18:34:
Net telefonisch contact gehad met Tele2, ze hebben weinig geleverd gekregen. Ik zelf heb de 31ste besteld maar omdat het een zondag was is die 1 april verwerkt. Ik kreeg te horen dat er wat leveringsproblemen zijn en dat ik het toestel pas volgende week vrijdag tot max 2 weken kan ontvangen..
Zie het ja.. Twijfel nu ook, 128GB is niet op voorraad zie ik. Zou de Mediamarkt vanavond al de toestellen verkopen? Mobiel.nl heeft wel de blauwe op voorraad 256GB opzich maar 70 euro meer tegenover wat ik bij Tele2 zelf betaal..
Er staat voor 20:00 besteld morgen in huis geld dat ook voor abonnement?
Er staat voor 20:00 besteld morgen in huis geld dat ook voor abonnement?
[ Voor 45% gewijzigd door Pukson op 04-04-2019 19:28 ]
Zojuist mobiel.nl gebeld en de upgrade gemaakt naar de Aurora Blue 256 GB. Deze is inderdaad wel op voorraad en zal waarschijnlijk alsnog morgen komen. Nog mooi een beetje korting erbij gepraat waardoor ik maar 50 euro hoef bij te betalen. Prima zo!
Bestelling bij mobiel.nl geplaatst zelfde abonnement maar dan de 256GB 66 euro meer dan Tele2 (128gb)
Kijken wie er eerst is. Hoop dat ze mijn abonnement er al doorheen kunnen drukken nog voor verzending.
Bedenk me nu ineens dat dat wel eens fout kan gaan omdat er dan 2 abonnement aanvragen op mijn naam staan, andere ervaringen mee?
Mobiel.nl zou het wel druk krijgen zo te zien haha.
Kijken wie er eerst is. Hoop dat ze mijn abonnement er al doorheen kunnen drukken nog voor verzending.
Bedenk me nu ineens dat dat wel eens fout kan gaan omdat er dan 2 abonnement aanvragen op mijn naam staan, andere ervaringen mee?
[ Voor 31% gewijzigd door Pukson op 04-04-2019 19:49 ]
Je hebt 14 dagen herroepingsrecht om het nieuwe abonnement te annuleren. Hou even de vinger aan de pols qua datums dat je idd niet perongeluk aan twee abbo's vast zit. Als je de deadline mist ben je de sjaak.Pukson schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:44:
Bestelling bij mobiel.nl geplaatst zelfde abonnement maar dan de 256GB 66 euro meer dan Tele2 (128gb)
Thanks, als ik vanavond nog een berichtje krijg dat mijn toestel verzonden word dan is het eerste wat ik doe Tele2 bellen om mijn contract op te zeggenRabbitto schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:53:
[...]
Je hebt 14 dagen herroepingsrecht om het nieuwe abonnement te annuleren. Hou even de vinger aan de pols qua datums dat je idd niet perongeluk aan twee abbo's vast zit. Als je de deadline mist ben je de sjaak.
Woop woop, mijn P30 Pro Crystal Blue 256GB via mobiel.nl is zojuist verzonden
Ik heb hetzelfde gedaan. Scheelt maar 24 euro.Pukson schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:55:
[...]
Thanks, als ik vanavond nog een berichtje krijg dat mijn toestel verzonden word dan is het eerste wat ik doe Tele2 bellen om mijn contract op te zeggen
Toevalig mensen die bij T-Mobile voor thuisbezorging hebben gekozen en wel al bericht hebben gekregen dat de telefoon morgen bezorgd word ?
Hier op de dag van de release de p30 pro 256gb blauw/groen (twilight) besteld bij de mediamarkt. Kreeg zojuist de verzendbevestiging.
Net een mail ontvangen "Welkom bij Tele2!" Dus ik denk wtf? Maar dit deed het hem.Pukson schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:55:
[...]
Thanks, als ik vanavond nog een berichtje krijg dat mijn toestel verzonden word dan is het eerste wat ik doe Tele2 bellen om mijn contract op te zeggen
Type toestel Reseller mobiel toestel
Dat zal wel mobiel.nl wezen
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar.
Mijn p30 pro wordt morgen geleverd overigens (Tele2). Opzich prima, ware het niet dat een medewerker van de klantenservice vorige week aangaf dat hij woensdag al zou komen en ik dus die dag ervoor vrij had geregeld. Ik hoop dan ook vurig dat het morgen wel goed gaat.
[ Voor 32% gewijzigd door meestertje op 04-04-2019 21:35 ]
Poah... Zit niet mee ofz.Pukson schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:21:
[...]
Net een mail ontvangen "Welkom bij Tele2!" Dus ik denk wtf? Maar dit deed het hem.![]()
Type toestel Reseller mobiel toestel
Dat zal wel mobiel.nl wezen*Blij ei*
2. Bestelling verwerken
Wacht op product
Niet op voorraad:
Verwachte levertijd Huawei P30 Pro 256GB Aurora Blue:
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
Update:
Track link is binnen
[ Voor 4% gewijzigd door Pukson op 04-04-2019 23:39 ]
De pro 256gb is icm een abonnement 400 euro goedkoper bij Belsimpel bijv tov een los toestel, dus ik zou zelf niet zo snel bij Coolblue kopen nu.Verwijderd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:24:
Coolblue heeft veel modellen op voorraad. Nice!
Gisteravond de Pro 256gb Twilight besteld bij Belsimpel met Vodafone abonnement, komt vandaag binnen
[ Voor 14% gewijzigd door RemCOW op 05-04-2019 07:13 ]
Heeft iedereen de 256 gb model? Ben ik de enige met 128gb.. haha.
Heb nu 64gb toestel maar de helft raakt niet eens op, laat staan 128gb.
Heb trouwens wel een 1 jarig abonnement genomen en dan kost de 256 gb wel stuk duurder.
Heb trouwens wel een 1 jarig abonnement genomen en dan kost de 256 gb wel stuk duurder.
Mijne gisteren ook verstuurd. Postnl lijkt er weer een zooitje van te maken. Nog steeds op "afgifte"
Ik betaalde bij Tele2 zelf 648 totaal voor het toestel en maandelijks opzegbaar. Bij mobiel.nl met de 256GB 698 en maandelijks opzegbaar.dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:17:
Heeft iedereen de 256 gb model? Ben ik de enige met 128gb.. haha.
I.c.m. Vodafone 1 jaar betaal ik voor de 128gb versie ongeveer 60 a 70 euro minder dan het bedrag wat jij noemtPukson schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:35:
[...]
Ik betaalde bij Tele2 zelf 648 totaal voor het toestel en maandelijks opzegbaar. Bij mobiel.nl met de 256GB 698 en maandelijks opzegbaar.
@dutchnltweaker Ik heb een beetje hetzelfde, zit te twijfelen om te switchen naar de 256gb versie though. Gewoon omdat het kan.
Merk wel dat ik een beetje teleurgesteld ben in tele2. Het hele idee van een preorder is dat je de mobiel op releasedag krijgt. Maar tot nu toe niks gehoord.
Merk wel dat ik een beetje teleurgesteld ben in tele2. Het hele idee van een preorder is dat je de mobiel op releasedag krijgt. Maar tot nu toe niks gehoord.
@Zephrex Daarom ook ieder zijn ding. Bij is er op een gegeven moment een grens, anders komt er nooit een eind aan
Ik heb ook mijn order bij Tele2 gecancelled. Net de 256 GB versie bij Mobiel.nl besteld. Met avondlevering, dus vanavond in huis! (birthday!!!!)
Tele2 madam meldde mij net dat de pre-order periode nog loopt en dat het nog wel even kon duren eer die wordt uitgeleverd. Dus blij dat ik ben geswitched.
Tele2 madam meldde mij net dat de pre-order periode nog loopt en dat het nog wel even kon duren eer die wordt uitgeleverd. Dus blij dat ik ben geswitched.
Stay safe
Zie dat alleen nog zwart en crystal verkrijgbaar zijn. Waar heb jij voorgekomen ?Master FX schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:33:
Ik heb ook mijn order bij Tele2 gecancelled. Net de 256 GB versie bij Mobiel.nl besteld. Met avondlevering, dus vanavond in huis! (birthday!!!!)
Zwart. Die andere kleuren zijn erg fancy, maar ik denk dat op de langere termijn zwart mij toch beter bevalt.
Stay safe
De mijne is ook onderweg!
Ik heb op 31 maart een zwarte P30 Pro 256GB besteld bij Mediamarkt en volgens PostNL wordt ie vanmiddag bezorgd
Ik heb op 31 maart een zwarte P30 Pro 256GB besteld bij Mediamarkt en volgens PostNL wordt ie vanmiddag bezorgd
Ik heb net na aanleiding van het bericht van @Master FX tele2 gebeld om mijn order te annuleren zodat ik bij mobiel.nl een nieuwe kon doen. De mevrouw van tele2 vroeg waarom, en ik legde uit dat ik mijn mobiel graag snel wilde hebben. Ze heeft echter ter plekke mijn order kunnen annuleren en heb korting gekregen op de 256gb versie breathing Crystal. Eigenlijk betaal ik nu gewoon 1 euro meer per maand dan mijn vorige bestelling en heb ik wél de 256gb versie.. Mening over tele2 is nu wel veranderd zeg. Ontzettend behulpzaam!
Maar wanneer krijg je die nu?Zephrex schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:15:
Ik heb net na aanleiding van het bericht van @Master FX tele2 gebeld om mijn order te annuleren zodat ik bij mobiel.nl een nieuwe kon doen. De mevrouw van tele2 vroeg waarom, en ik legde uit dat ik mijn mobiel graag snel wilde hebben. Ze heeft echter ter plekke mijn order kunnen annuleren en heb korting gekregen op de 256gb versie breathing Crystal. Eigenlijk betaal ik nu gewoon 1 euro meer per maand dan mijn vorige bestelling en heb ik wél de 256gb versie.. Mening over tele2 is nu wel veranderd zeg. Ontzettend behulpzaam!
Stay safe
Ik zou binnen nu en een uur een nieuw betalingsverzoek krijgen. Zodra dat betaald en verwerkt is zou ik direct een link krijgen om een bezorgmoment in te plannen. Ik hoop dat het een beetje vlot verloopt (krijg al mailtjes binnen van ze). Maar als ik heel eerlijk ben, als het nu begin volgende week word vind ik het niet zo erg meer. Ze hebben me bijna gratis geupgrade naar de 256gb versie. Als ik daar wat langer op moet wachten, so be it...
Edit: 10:25 betalingsverzoek al gekregen en betaald..
Edit: 10:28 Alle mailtjes al binnen van tele2. Overstap aangevraagd bij mijn huidige provider voor nummerbehoud (denk dat het daarom wat langer duurt bij mij)
Wil je iig heel erg bedanken @Master FX
Edit: 10:25 betalingsverzoek al gekregen en betaald..
Edit: 10:28 Alle mailtjes al binnen van tele2. Overstap aangevraagd bij mijn huidige provider voor nummerbehoud (denk dat het daarom wat langer duurt bij mij)
Wil je iig heel erg bedanken @Master FX
[ Voor 22% gewijzigd door Zephrex op 05-04-2019 10:39 ]
Bij Vodafone zelf leveren ze vanaf 8 april.
De gewone P30 is al wel uitgeleverd.
Yep, heb me er helaas ook al bij neergelegd. Verwacht hem dan op de dinsdag binnen te hebben.Sharule schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:45:
Bij Vodafone zelf leveren ze vanaf 8 april.
Net Tele2 willen opzeggen, en daar begint het gezeur ik moet zelf naar Reviva bellen want daar ligt mijn toestel? Zelf helemaal niks gehoord. Ik daarheen bellen hun weten van niks. Jeetje..
Telefoon zojuist geleverd door mobiel.nl. Gisteravond nog geupgrade naar de 256gb. Breathing crystal. Zit geen hoesje bij FYI. Vanavond maar is mee spelen.
@dutchnltweaker Je hebt de pro versie toch? Ik heb bij Vodaphone mijn abbo verlengt, en de pro 128gb voor 696 gekocht, en dan geen extra kosten pm meer. Heb jij minder betaald? Zoja, hoe
Ik krijg net een berichtje dat ik hem kan ophalen bij het PostNL punt. Zo maar eens ff op de fiets stappen dan!
Via mobiel.nl?CFC-Mathijs schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:35:
Ik krijg net een berichtje dat ik hem kan ophalen bij het PostNL punt. Zo maar eens ff op de fiets stappen dan!
Zie m toch echt staan met 2 weken levertijd. 
Via mobiel.nl vandaag de p30 pro 256 gb aurora blue gehad in combinatie met een kpn verlenging! Gisteravond snel geupgraded van de niet leverbare 128gb.
Waar vind je in godsjammerlijk dat registratieformulier voor de promotie? Wordt elke keer doorgelinkt maar geen formulier te vinden!
DaveD
Ik zie bij tele2 ook de 2/3 weken levertijd staan. Hebben ze lekker aangepakt blijkbaar.
die kan ik ook niet vinden, heb een mailtje gestuurd naar huawei nadat ik bij tele2 in de chat hoorde dat zij het ook niet konden vinden. hoopte eigenlijk dat iemand hier het misschien al wistDaveD1109 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:56:
Waar vind je in godsjammerlijk dat registratieformulier voor de promotie? Wordt elke keer doorgelinkt maar geen formulier te vinden!
best wel kut trouwens dat huawei geen chat optie heeft voor support (is de reden waarom ik bij tele2 de chat heb geprobeerd).
vandaag trouwens de P30 binnen gekregen via Tele2, ergens vorige week besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door Sokkeh op 05-04-2019 14:20 ]
@Sokkeh Apart dat mensen wel de p30 al binnenkrijgen her en der via tele2. De p30 en p30 pro hebben volgens de website allemaal minimaal twee weken levertijd..