• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 14:51
Bij de Mediamarkt zijn de toestellen al te bewonderen in de bekende kleuren.
Omdat alles anders 'achterblijft' in het geruchtentopic;
Huawei P30 Pro:

Huawei P30:

Huawei P30 Pro vs Huawei P30:

En een shot met 50x zoom (combi van optisch, digitaal en software-matig)
Breedbeeldfoto --> 50x zoom

[Voor 15% gewijzigd door CLB op 27-03-2019 17:48]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2020
Vodafone.nl via de chat. Gewoon vragen dat je wel wilt verlengen mits interessante aanbieding. Dan roepen ze iemand van de verkoopafdeling. Dan vraag je aan hem/haar of er extra korting mogelijk is.
558 euro voor een telefoon van 999..echt blij mee!

Ook Breathing Cristal.
De 256gb versie was maar 45 euro duurder. Misschien swap ik nog.

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-02 11:52
038Robijno schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:50:
[...]

Had je beter bij de mediamarkt een clearplex screenprotector kunnen laten plaatsen, op de mate 20 pro die ik had, werkte de vingerafdruk scanner gewoon erg goed.

Koste 20 euro, met plak garantie.
Ik heb een aantal hoesjes besteld bij Alie. Zag daar ook protectors, het is meer voor experiment. Die dingen kosten ook maar een euro daar. Als het niets is ben ik indd van plan bij de MM of gewoon bij een telefoonwinkel een screenprotector te laten plaatsen.. :)

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-03 10:34

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Sharule schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:47:
Waar zijn de tweakers die in Parijs waren?
Nu nog onderweg in de Thalys 😉
En daar veel te druk met testen en excursies om iets te plaatsen.

Maar wees gerust. Komt er allemaal snel aan.
Zet ervaringen opgedaan, dus als je vragen hebt, stel ze vooral.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03 00:55
Sharule schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:20:
[...]

Nice! Nouja batterij enzo is nog te vroeg. Algemene bevindingen tot nu toe?
Super toestel, de camera is geweldig, scene recognition werkt goed, low light is ongeloofelijk voor en smartphone, had in Parijs wel het gevoel dat het scherm in de directe zon net niet helder genoeg was, ook de speaker laat wat te wensen over, deze is luid maar mono.
Batterij: had deze morgen om 8uur 100 percent en heb nu 29 en heb logischerwijs heel veel zitten spelen in de trein en in Parijs die lijkt tot nu in orde.

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

• Sharule
TeraMod schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:17:
Ik heb een zwarte Pro versie besteld. Blijkbaar ga ik door deze actie een Sonos One gratis bij de mijne krijgen *O*
En een wireless charger!

• izzet3838
Johandewitte schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 23:07:
[...]

Ah thnx!! Wat is VR precies ?
Virtual reality dus bijvoorbeeld google daydream.

Rubman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:10:
Hij heeft geen notificatieled, omdat er gekozen is voor een zo groot mogelijk scherm is die eruit gevallen.
Had vast en zeker nog wel ergens in een bezel gestopt kunnen worden. Jammer, vind het altijd wel fijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 21:58
Executor16 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:48:
Lastig kiezen tussen de S10+ en de P30 Pro voor mij. Iemand die ook nog twijfelt/twijfelde tussen deze twee devices en waarom?

Ik neig naar de Huawei voor de camera, iets betere accu en snelladen maar voor de rest spreekt de Samsung mij meer aan (scherm, software, 3,5mm jack en stereo speakers).

Heb nu de S9+ en ben tevreden over OneUI. Ik lees hier en daar nog wat minder positieve ervaringen over EMUI. Iemand deze overstap recentelijk gemaakt?
Natuurlijk twijfelen er meer mensen tussen Samsung en Huawei. Bij mij is de keuze op Huawei gevallen vanwege:
- Positieve geluiden over batterij duur
- Eerste indrukken van de Camera :9~
- Grotere korting die je krijgt op de netto prijs van het toestel
- De Sonos en Draadloze oplader
- Ik behalve de batterijduur erg tevreden ben met mijn P10

Ik vind het met Samsung erg jammer dat bijna alle reviews gemaakt worden met Snapdragon terwijl wij hier de Exynos processors krijgen. Mijn persoonlijke ervaring is dat wij daardoor meestal een iet mindere batterij duur hebben behalve met Qualcomm Snapdragon 820 reeks toen er serieuze performance problemen waren bij Qualcomm.

Pluspunten Samsung:
- Scherm is beter
- Betere verkrijgbaarheid hoesjes en screenprotectors
- Mogelijk iets sneller

Volgens mij zijn de toestellen redelijk vergelijkbaar en is het een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur waar je voor kiest. Bij mij heeft oa. ook het financiële plaatje een invloed gespeeld.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:12
Executor16 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:48:
Lastig kiezen tussen de S10+ en de P30 Pro voor mij. Iemand die ook nog twijfelt/twijfelde tussen deze twee devices en waarom?

Ik neig naar de Huawei voor de camera, iets betere accu en snelladen maar voor de rest spreekt de Samsung mij meer aan (scherm, software, 3,5mm jack en stereo speakers).

Heb nu de S9+ en ben tevreden over OneUI. Ik lees hier en daar nog wat minder positieve ervaringen over EMUI. Iemand deze overstap recentelijk gemaakt?
Ik sta ook voor die keuze... Ik gebruik nu de S10+, en heb vorig jaar een P20 Pro gebruikt.
Onderstaande zijn mijn persoonlijke bevindingen/verwachtingen gebaseerd op ervaringen met Samsung en Huawei telefoons.

Pro Samsung S10+:

- Waarschijnlijk beter scherm
- Betere AOD
- Iets verfijndere schil (kleine dingetjes zoals bv. instelbare trilmotor, Edge lighting)
- Waarschijnlijk betere bouwkwaliteit (afgaande op vorige topmodellen van Huawei)
- 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting
- Bixby-knop (eenvoudig te configureren met andere functies zoals geluid/DND aan/uit)
- Beter (stereo) geluid
- Dunner en lichter dan de P30 Pro

Pro P30 Pro:

- groter scherm bij gelijke afmetingen (zowel relatief als absoluut, die enorm dikke balk naast de camera cutout van de S10+ stoort me enorm, de S10+ heeft daardoor een kleiner bruikbaar scherm als bv. de Note 9 die ook een 6,4 inch scherm heeft)
- Betere batterij (zowel grootte als zuinigheid)
- Waarschijnlijk iets snellere/zuinigere processor vergeleken met de Exynos
- Betere camera's (ook de selfie-cam, want die van de S10+ zuigt echt bij slecht licht, veel slechter dan die van mijn vorige Note 9)
- Slimmere volumeregeling met de knopjes
- Iets voordeliger in de presale, met goodies :)

Uiteidelijk is het voor mij een afweging tussen een toestel met een veel betere camera en batterijduur tegenover een wellicht iets verfijnder en lichter toestel.

• Morzun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-03 21:11

Morzun

kan heel goed pizza's maken

_Tinus_ schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Natuurlijk twijfelen er meer mensen tussen Samsung en Huawei. Bij mij is de keuze op Huawei gevallen vanwege:
- Positieve geluiden over batterij duur
- Eerste indrukken van de Camera :9~
- Grotere korting die je krijgt op de netto prijs van het toestel
- De Sonos en Draadloze oplader
- Ik behalve de batterijduur erg tevreden ben met mijn P10

Ik vind het met Samsung erg jammer dat bijna alle reviews gemaakt worden met Snapdragon terwijl wij hier de Exynos processors krijgen. Mijn persoonlijke ervaring is dat wij daardoor meestal een iet mindere batterij duur hebben behalve met Qualcomm Snapdragon 820 reeks toen er serieuze performance problemen waren bij Qualcomm.

Pluspunten Samsung:
- Scherm is beter
- Betere verkrijgbaarheid hoesjes en screenprotectors
- Mogelijk iets sneller

Volgens mij zijn de toestellen redelijk vergelijkbaar en is het een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur waar je voor kiest. Bij mij heeft oa. ook het financiële plaatje een invloed gespeeld.
Ik heb gewacht op de P30 presentatie om te kijken of ik mijn S10e retour zou sturen, maar toch maar niet gedaan. Ik ben geen fanboy (eerste Samsung toestel) maar je vergeet een paar pluspunten bij Samsung:

- Camera doet inderdaad op bijna alle vlakken onder, maar HDR is beter
- Veel betere speakers
- Verkrijgbaar in handzaam formaat

Verder ben ik het met je eens.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-03 17:41

Rubman

Retarded or just overjoyed!

_Tinus_ schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:31:
[...]

Hoe ligt het toestel in de hand. Merk je wat van het relatief zware gewicht van het toestel.

Dit is namelijk erg moeilijk in te schatten in een winkel waar ze begrijpelijk allemaal beveiligingsmaatregelen op die telefoons plakken.
Hij ligt erg fijn in de hand, nu hebben wij er direct een hoesje bij gekregen, gewoon een doorzichtige PU case.
Met beide is hij erg prettig in je hand. De camera module ligt er zonder hoesje iets boven waardoor je die kan voelen als ribbel zegmaar.

Verder zijn alle hoeken mooi afgerond en heb je daardoor een fijne grip erop. Hij is wel wat glad zonder hoesje, maar ik zou ff niet 123 een telefoon kunnen noemen die dat niet is atm. Allemaal glazen of vergelijkbare achterkant waardoor het gewoon gladder is.

Het gewicht is mooi gelijk verdeeld, vinger in het "midden" van de telefoon op de achterkant en hij balanceert keurig op mijn vingertop.

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-03 14:08
ErikRo schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:25:
Vandaag even de S10 en P30 geprobeerd bij kpn. Heb zelf nu oneplus.
Ik vond de interface van huwai echt super irritant. Ik mistte de 3 knoppen onderin om terug te gaan cq een app te sluiten en ook de knop om alle apps naast elkaar te zien. Kwam steeds terug op hoofdscherm met iets wat voor terugkoop moest doorgaan.
Ook in winkel wisten ze niet hoe dat anders moest. Tien de s10 en die voelde in één keer goed. Bijna standaard android. Weet niet of dat op huwai ook kan?
Nooit gedacht dat ik op een interface zo zou kunnen afknappen.
Jammer prijs is veel gunstiger en nog gratis Sonos erbij
Die android knoppen kun je gewoon activeren. En je kunt natuurlijk altijd een launcher installeren. Moet zelf ook wennen aan de skin van Huawei

• izzet3838
Vandaag 6 uur screen on time gehad bij mijn oneplus 6t zat ik meestal rond de 4.5 uur, dus denk ik dat het probleem bij mijn manier van gebruiken zit, maar ik vind de batterij geweldig.

Wat is jullie ervaring met bellen? Heb nu enkele gesprekken gevoerd en de geluidskwaliteit daarbij is gewoon perfect ondanks het ontbreken van de oorspeaker. Toch heb ik het idee dat iedereen om me heen kan meeluis- teren, omdat je nu niet meer met je oor de speaker bedekt en het geluid opvangt zeg maar. Het scherm is een soort klankkast en daarbij maakt het niet uit of je oor of niet erop ligt zeg maar. Moet dat nog even peilen bij een paar mensen om me heen, maar heb het idee dat het gesprek wat beter mee / af te luisteren is zeg maar.

En nog wat foto's gemaakt met de P30 Pro. Overheen hoveren voor meer info! Overall zijn foto's wat flets in mijn opinie met de standaardinstellingen, dat doet m'n OnePlus 6 bijvoorbeeld wel heel anders. Heb zoveel mogelijk met standaardinstellingen gefotografeerd bij onderstaande plaatjes, zelf zou ik denk 'levendige kleuren' gaan gebruiken, waardoor alles een stuk kleurrijker wordt. Misschien niet levensecht, wel mooier ;)

Wel verkleind / gecomprimeerd, om zo te kunnen plaatsen:

[Voor 7% gewijzigd door CLB op 28-03-2019 22:13]

Acties:
  • +1Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:25:
Update:
@CLB Huawei heeft mij laten weten dat de P30 serie over een Aluminosilicate glas beschikt
Hmm never heard off, thanks!
Johandewitte schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:19:
Is het mogelijk om in slow-motion te filmen met de p30 pro ?
Dat kan ja, net als bij de Mate 20 Pro bijvoorbeeld; 4x met 120fps / 8x met 240fps of 32x met 960fps
En hoe komt het dat de Mate 20 Pro gewoon duurder is dan de P30 Pro ?
Duurder qua? Losse prijs is namelijk logischerwijs de P30 Pro de duurste van de drie.
Misschien bedoel je qua abonnementen? Dat komt gewoon door funding van Huawei / providers if so.

[Voor 41% gewijzigd door CLB op 29-03-2019 09:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sharule
Johandewitte schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:19:
Is het mogelijk om in slow-motion te filmen met de p30 pro ?

En hoe komt het dat de Mate 20 Pro gewoon duurder is dan de P30 Pro ?
Ja maar tegen een sneller framerate. En minder goed dan de s10 bv.

Acties:
  • +1Henk 'm!
wilmundo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:05:
Kan de P30 pro handheld een sluitertijd aan van meerdere seconden, zelfs 15? Dat is namelijk echt heel erg indrukwekkend. Is toevallig toegelicht hoe deze techniek werkt? Ben erg benieuwd namelijk.
Dat kan ja, vanaf de P20-serie maak ik al foto's met sluitertijd van meerdere seconden uit de hand.

Onderstaande voorbeeld is gemaakt met de Huawei Mate 20 Pro in Lapland, sluitertijd 6 seconden;
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:06:
@CLB Ja, het zou hetzelfde moeten zijn als de gorilla glas.
Hmmz alrighty
Leuke kat trouwens, op zijn luie toer zeker :p
Yes, die vind het wel leuk dat CLB even thuis is.

Acties:
  • +1Henk 'm!
vosmichael schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:28:
Hoe zit het met die freelace headphones , hoeveel kosten die
(van wat ik zie komen die niet erbij in doos of wel ?)
€99, zitten (uiteraard) niet in de doos nee.
Johandewitte schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:28:
Jaa met hetzelfde abbo betaal ik voor de mate 20 pro € 729 & voor de p30 pro €649 :|
Like I said, Huawei/providers die daar geld tegenaan gooien.

[Voor 43% gewijzigd door CLB op 29-03-2019 12:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-03 20:48
Heb vandaag de p30 pro getest in de winkel en man wat een toestel, ja het scherm is niet QHD maar dat zie je alleen pas als je oogbol het scherm bijna aanraakt.

Natuurlijk heb ik het toestel niet zo kunnen testen als de mannen van tweakers zelf maar ik had eerlijk gezegd een meer wow gevoel dan de s10+ die ik daarvoor in me handen had gehad. Ook al is het geen dual speaker opstelling mis ik dat ook niet (effe getest in de winkel).

Al met al een erg mooie toestel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-03 05:39
Ik heb hem inmiddels al een paar dagen. Maar doe nog niet gelijk een review.
Alles wat nieuw is is vaak alleen maar prachtig en wordt maar al te gauw vanuit een roze bril bekeken.
We moeten niet vergeten dat het gewoon een gebruiksvoorwerp is wat gewoon zijn ding moet doen.
Dus nog even geduld hebben.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:02
TR1969 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Volgens mij nog niet veel.

Maar tegen die tijd zou ik wachten op de P40, die komt dan ook al weer bijna uit :)
En zo blijf je wachten ;)

• Zephrex
Molybdenum schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:54:
Wordt het niet tijd voor een accessoires topic?

Ik heb de P30 pro besteld en ik wil graag voor in de auto een magnetische draadloze oplader met bijbehorende case. Die combi bestaat wel, of je kunt een speciaal plaatje in je gewone case stoppen. Dat laatste lijkt me niet ideaal. Liefst heb ik iets dat kant en klaar verwerkt is in het design.

Iemand enig idee?
Ik denk dat het indd handig is om daar een topic voor te maken. Maar wilde wel even snel reageren op jouw vraag. Kwam op Alieexpress meerdere autohouders tegen al, zoals deze:

https://s.click.aliexpress.com/e/7mILIjUu3

Baseus heeft vaker goed spul tegen lage prijzen. Er zijn ook genoeg cases met een metalen ring erin verwerkt, of je koopt er eentje zelf om op je case te plakken:

https://s.click.aliexpress.com/e/PSwjYsISX

Daarnaast zou je natuurlijk ook een metalen plaatje kunnen kopen om op je case, of de binnenkant ervan te plakken. Ik heb echter hier en daar gelezen dat dit invloed kan hebben op de wireless charging:

https://www.reddit.com/r/...ger_work_if_i_have_metal/

Er is genoeg over te vinden op Google.. Het is iig de reden waarom ik liever een houder heb die de telefoon "grijpt" dan een magnetische. Wil niet telkens m'n hoesje hoeven wisselen..

Edit: De plaatsing van je plaatje is belangrijk en zou ervoor moeten zorgen dat het wel kan, durfde zelf echter het risico niet te lopen.

[Voor 4% gewijzigd door Zephrex op 30-03-2019 22:28]

• dutchnltweaker

Acties:
  • +7Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
:+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mavical

Acties:
  • +1Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:33:
Waarom verkies jij de P30 boven de Pro als ik vragen mag? :)
Toestel is iets kleiner en vind ik wat fijner in de hand liggen. Scherm is niet afgerond aan de zijkanten, dat voelt wat lekkerder aan en ziet er ook prima uit. Daarnaast vind ik een 3,5mm-aansluiting wel erg fijn, de Pro heeft die niet, maar wel weer infrarood. Leuk wel, maar dat ga ik 3x gebruiken, m'n oordopjes gebruik ik elke dag.

Dat ik dan niet 10x kan hybridzoomen, maar 5x vind ik wel prima, ook de ToF-sensor zal ik niet erg missen bij mijn gebruik en getest eerlijk gezegd. Snelladen kan nog steeds, maar wat trager, ook dat vind ik wel prima, draadloos laden gebruik ik toch niet. En dan komen we bij de prijs, die scheelt om en nabij €110,00 (in mijn specifieke geval met verlenging van abbo enzo). Voor dat geld koop ik liever een NM-geheugenkaartje + toffe case.

Zwart is zwart, doe eens gek en kies voor een mooie kleurstelling joh! ;) Doubts :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:36

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 22:25
Het is echt ongelofelijk! Ik kan niet wachten tot hij binnen is.

Nog een voorbeeld voor low light photography:
YouTube: The Huawei P30 Pro Is The Low Light Camera King And It’s Not Close

YouTube: huawei p30pro lowlight and milkyway shot
:o

Coolblue zegt nog steeds 5 april.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

[Video: https://i.imgur.com/8BjldiM.mp4]

Zojuist ff snel gemaakt.

[Voor 153% gewijzigd door HellStorm666 op 02-04-2019 10:19. Reden: video er in]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:26:
Voor diegene die hem al binnen hebben. Zit die doorzichtige hoesje er nou wel of niet bij?
Ik heb hem er wel bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:33
jopie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:08:
Maar er zijn toch nog geen retail telefoons uitgeleverd?
Amadeus heeft hem volgens mij bij de perspresentatie in Parijs ontvangen en is nu erg druk bezig met een review voor ons tweakers _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Art
TR1969 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:53:
[...]

Amadeus heeft hem volgens mij bij de perspresentatie in Parijs ontvangen en is nu erg druk bezig met een review voor ons tweakers _/-\o_
Deze?

productreview: Huawei P30 Pro 256GB Crystal review door Amadeus1966

:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
jopie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:08:
Maar er zijn toch nog geen retail telefoons uitgeleverd?
Klopt.
Maar af en toe een polletje invullen op tweakers leverd zo nu en dan wel eens wat leuks op. 😊

I spent three whole days in Paris and al i get is this ### phone hahaha

Gekheid natuurlijk.
Maar idd ik behoor wel tot het selecte gezelschap die als eerste zo'n toestel mee kreeg naar huis.

[Voor 28% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-04-2019 18:37]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 17:06

qless

...vraag maar...

Mijn review nu ook online:
productreview: Huawei P30 Pro 256GB Crystal review door qless

Het geluid van onder aan het toestel is bij kijken van films/series mono en komt dan van rechts of links. Het gaat wel redelijk hard, maar ik denk dat je dan beter een paar (draadloze)oortjes gebruikt.

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat is één oordeel.
Ik maak geen gebruik van openbaar vervoer en in bed doe ik andere dingen ( details zal ik jullie besparen).
Ik werk vaak alleen en oordoppen zijn niet wenselijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

ScreamGT schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:35:
Zelf verlenging van mijn contract en gekozen voor de P30, kan deze zondag ophalen bij de MM Arena. Ik kom van een iPhone 7. De pro vind ik persoonlijk te groot, ook hou ik niet zo van de afrondingen die het scherm heeft. Doe mij maar een plat schermpje, scheelt ook nog eens extreem in eventuele reparatiekosten :+

Ik zie veel mensen klagen over geen stereo, maar gaan we met zn alle in de trein filmpjes uit de luidsprekers blazen? Ik gebruik mijn speaker van de telefoon misschien 3 of 4 keer per maand, de rest alleen oortjes.
Hier exact hetzelfde.
Als de speaker goed genoeg is voor de enkele keer hands-free bellen en wat navigatie info is het goed genoeg.
O, en soms een YouTube tijdens het WC bezoek.
Verder gewoon lekker een Sony MDR1000x op met LDAC :)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

ScreamGT schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:35:

Ik zie veel mensen klagen over geen stereo, maar gaan we met zn alle in de trein filmpjes uit de luidsprekers blazen? Ik gebruik mijn speaker van de telefoon misschien 3 of 4 keer per maand, de rest alleen oortjes.
Bij smartphones boven de €500,- mag je bepaalde dingen verwachten: waterdichtheid, stereo speakers, notificatie led, dubbele camera, boven gemiddelde camera en op software gebied: bijna maandelijks de nieuwste patches.

Niet iedereen heeft alles nodig, maar dit zijn zaken die er eigenlijk gewoon bij horen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TR1969
bsmpower schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:14:
[...]

De P30 Pro is los inderdaad 1000,- op enkele websites maar met een 2-jarig abbo “slechts” 625,-! Dan krijg je echt veel waar voor je geld en ben je voor de S10+ al snel 300,- meer kwijt met eenzelfde abonnement.
Verschil is minder groot dan je hier aangeeft.
Bij Belsimpel is de S10 (afhankelijk van provider) ongeveer 125 euro duurder en geen 300.

Blijft hoe dan ook een boel geld voor een telefoon en er is wat mij betreft geen enkele telefoon die de ultieme telefoon is.

Mono speaker vind ik wel een teleurstelling. Led notificatie heb ik nooit gehad en zal dat dus ook niet missen.
Als ik moet kiezen tussen de P30 pro en S10 + vind ik het een lastige keuze.

Betere camera en accu of toch de betere allround telefoon :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zephrex
Amadeus1966 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:44:
[...]

Maar dan knoop je je zelf weer voor twee jaar vast aan een abonnement.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Bij tele2 is het abbo gewoon maandelijks opzegbaar.. Dus je zit er niet eens aan vast

• HellStorm666

HellStorm666

Mrk87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:48:
Ik lees in de review van Tweakers dat er een haptische trilmotor ontbreekt:

[...]

Zijn er hier overstappers vanaf een iPhone die dit getest hebben en wat zijn de ervaringen?
Tijdens t typen trilt de telefoon gewoon zoals ik zou verwachten. Kort en goed merkbaar.
Heb ook niet het idee dat die anders reageert dan m'n 6t deed of dat de S9+ van m'n broertje doet.

Bij het toetsenbord, SwiftKey dat default geinstalleerd staat, is de trilling ook in te stellen en aan te passen.
Zowel hoe lang als hoe krachtig.

Scientia Potentia Est

• HellStorm666

HellStorm666

beschuitfluiter schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:22:
Dat zet ik altijd meteen uit bij m'n toestel; alles voor de acculife! \o/
Dat compenseer ik wel met zo veel mogelijk gebruik maken van een "black/dark" theme in de telefoon en de apps.

Scientia Potentia Est

• izzet3838
Mrk87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:48:
Ik lees in de review van Tweakers dat er een haptische trilmotor ontbreekt:

[...]

Zijn er hier overstappers vanaf een iPhone die dit getest hebben en wat zijn de ervaringen?
Heb zelf nooit een iPhone gehad als daily, maar heb ze wel vaak gebruikt en ik kan je zeggen dat er geen enkele Android smartphone is die de trilkracht van de Iphone(taptic engine) kan evenaren die is gewoon geweldig.
Los daarvan heb ik geen enkel probleem met de haptische feedback van mijn P30 Pro, hij is volgens mij ongeveer gelijk aan die van mijn Oneplus 6T en mijn Galaxy s8.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03 18:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bestelstatussen horen niet thuis in dit topic en zijn dus verplaatst naar: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen.

• Sharule
YouTube: Huawei P30 Pro Impressions After 1 Week!

Mooie review, vooral die knuckle gestures zijn heel handig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dutchnltweaker
038Robijno schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:24:
[...]

Kan hem toch echt nog nergens invullen.. terwijl het al 5 April is.
Geduld is een schone zaak ;)

Kan zijn dat hij in de late ochtend of middag beschikbaar is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Aggressor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:11:
Voor wie hem straks heeft...

Kunnen jullie vertellen hoe lang jullie met de batterij doen?
Lading/aantal uur en scherm tijd?
Zie m'n review hiervoor ;-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Aggressor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:39:
[...]

Ja er staan meerdere reviews online....
Alleen aan die van jou heb ik wat mbt accuduur.

Bij de rest staat allemaal "De beste van allemaal, of goed bla bla"
Daar heb ik weinig aan .. ik moet cijfers zien zoals bij jou :p
At your service :-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:55:
[...]

Nee ik ook niet, maar als Hollander (sorry voor de Belgische Tweakers die meer waren :+ ) is proberen vrij toch?
Proberen kan altijd.
Maar ik kan t formulier nog niet vinden. Jij wel?
En hoe doe je dat met t factuur die je mee moet insturen?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:08
Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:57:
[...]

Dat is een goeie, ook nog niks gevonden idd.
geloof me dit gaat niet lukken ....
Huawei is heel erg streng met promoties.

De naam van de factuur moet ook overeen komen met de aanvraag ..
ze letten overal op ..

klopt dat niet dan keuren ze hem af.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:47
Nou bij Belsimpel.nl stond eerst bij inhoud doosje toch weldegelijk een hoesje vermeld. Dat transparante hoesje zit er nu dus niet in en op hun site hebben ze het ook aangepast.
Voor mij geen probleem omdat ik een Spigen Rugged Armor erbij heb besteld maar kan me wel voorstellen dat anderen dat niet gedaan hebben.
Die kunnen een mailtje sturen en proberen een kortingscode of iets dergelijks te regelen. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-03 12:28
beschuitfluiter schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:48:
Iemand een idee hoe je de P30 opnieuw opstart?
Powerknop inhouden geeft nu de google assistent...?
Klopt, maar als je toestel gelocked is. Dus op vergrendeling scherm dan krijg je wel de keus tot herstart!

Ik zelf heb geen haptic feedback bij gebruik van Gboard of een ander toetsenbord. Instellingen binnen Gboard staan aan, beide geprobeerd systeem standaard en op 20ms maar nog geen haptic feedback. Dit voorval had ik ook met vorige toestellen.. lijkt alsof er een instelling vanuit mijn backup word meegenomen.

Trillen bij aanraking staat ook aan. Verder geen andere instelling voorbij zien komen.. wie o wie weet iets?

Als ik het toestel op trillen zet trilt die ook niet. Wel als ik gewoon een melding krijg of gebeld wordt.

[Voor 45% gewijzigd door Pukson op 05-04-2019 15:20]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:12
joeyke87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:03:
Iemand toevallig al aan de slag gegaan met app tweeling voor whatsapp? Ik heb inmiddels 2 icoontjes maar beide zijn hetzelfde (prive) nummer.

Heb de app al eens verwijderd maar zodra ik daarna de apps opnieuw open kan ik maar 1x een nr ingeven waarna de 2e gewoon simpelweg een kopie is van app 1
Gebruik je misschien een andere launcher? Ik had bij een andere Huawei dat het instellen van app tweeling alleen goed ging in de stock launcher. Ik gebruik Nova Launcher. Dus even overschakelen naar de stock laucher, app tweeling instellen, en daarna weer terugschakelen naar Nova als standaard launcher.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dennislittle
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik ben wel benieuwd voor welke screenprotectors jullie kiezen voor de Huawei P30 Pro.. Zie zoveel verschillende merken. Tot nu toe nooit een screenprotector gehad dus weer niet welke wel en niet goed zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-07-2022
Haha meen je! Goed om te weten dit. Ik krijg die van mij als het goed is dinsdag binnen... Mocht ik ook zoiets binnen krijgen dan weet ik waar het aan ligt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sjors81 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 07:20:
Heb gisteren net een clearplex laten plakken. Heb dit voor mijn laatste drie toestellen gedaan en ik vind het super. De feel is wel iets anders dan zonder maar verschilt niet heel veel. Ik heb gekozen voor de - non-casefriendly. De casefriendly is te smal waardoor hij niet het hele scherm bedekt. Er loopt dan een rand door van de protector door het edge gedeelte. Ik gebruik het met de originele backcover van Huawei en past prima. Mocht hij toch loslaten door de case mocht ik er binnen 3 maanden gewoon mee terug komen voor een nieuwe.
3 maanden? Je hebt maar 2 weken garantie om het te herstellen bij de mediamarkt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zephrex
Ik heb geen idee eigenlijk, ik lees de tekst altijd als ie stilstaat..

Edit: Mss een droge opmerking, maar toch.

[Voor 27% gewijzigd door Zephrex op 06-04-2019 13:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
tering! wat is die in-screen fingerprint sensor bizar snel en vooral onwijs accuraat _/-\o_ _/-\o_

Wat een complete verademing t.o.v de Samsung S10 series, echt bizar gewoon.

Na het inscannen van mijn vingers heb ik van de wellicht 300 keer :9 unlocken tot nu toe, hooguit 3 of 4x een 2e keer moeten unlocken.

[Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 15:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
B-Art schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:03:
[...]

Camera is ook best bizar.
Hier krijg ik inderdaad echt een dikke vette smile op mn gezicht van....Die camera's op de P30 series maken echt gehakt van een Samsung of Apple (heb ook een iPhone).

Het zeer ver inzoomen levert echt gewoon nog een zeer mooie foto op.

Ben zelf geen Instagram/Facebook/Snapchat junkie, maar kan me voorstellen dat het jonge grut helemaal blij zal zijn met de Leica camera's van de P30 serie

Wel erg jammer dat Huawei geen Dark Mode heeft.....of zie ik iets over het hoofd? :+

[Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 15:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:58
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:05:
[...]

Hier krijg ik inderdaad echt een dikke vette smile op mn gezicht van....Die camera's op de P30 series maken echt gehakt van een Samsung of Apple (heb ook een iPhone).

Het zeer ver inzoomen levert echt gewoon nog een zeer mooie foto op.

Ben zelf geen Instagram/Facebook/Snapchat junkie, maar kan me voorstellen dat het jonge grut helemaal blij zal zijn met de Leica camera's van de P30 serie

Wel erg jammer dat Huawei geen Dark Mode heeft.....of zie ik iets over het hoofd? :+
Dark mode in de menu's donker ipv licht? Bij de battery options kun je dit aanpassen.

Daar hebben we inderdaad V&A voor, niet in een topic

[Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 06-04-2019 20:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mavical
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:01:
tering! wat is die in-screen fingerprint sensor bizar snel en vooral onwijs accuraat _/-\o_ _/-\o_

Wat een complete verademing t.o.v de Samsung S10 series, echt bizar gewoon.

Na het inscannen van mijn vingers heb ik van de wellicht 300 keer :9 unlocken tot nu toe, hooguit 3 of 4x een 2e keer moeten unlocken.
Helemaal mee eens. Dat was voor mij de reden om de s10plus retour te sturen. Deze werkt heerlijk en super snel. Top.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hawkery
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-12-2021
joeyke87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:03:
Iemand toevallig al aan de slag gegaan met app tweeling voor whatsapp? Ik heb inmiddels 2 icoontjes maar beide zijn hetzelfde (prive) nummer.

Heb de app al eens verwijderd maar zodra ik daarna de apps opnieuw open kan ik maar 1x een nr ingeven waarna de 2e gewoon simpelweg een kopie is van app 1
Gewoon telefoon heropstarten. Dan kan je je andere nummer instellen.
beschuitfluiter schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:48:
Iemand een idee hoe je de P30 opnieuw opstart?
Powerknop inhouden geeft nu de google assistent...?
Nog iets langer inhouden.
3 seconden voor GA e 5 sec om te herstarten of uitzetten

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:05:
iemand die een systemwide adblock oplossing heeft voor de P30, zonder root en niet al te ingewikkeld is om te installeren?
Misschien Blokada?

https://blokada.org

Deze kan je als los apk bestandje downloaden en instaleren.

[Voor 10% gewijzigd door Amadeus1966 op 06-04-2019 19:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:14:
[...]

Thanks voor de tip!

ja, hier heb ik het 1 en ander over gelezen; veel mensen die dit op hun phone hebben, kregen op den duur problemen met 4G/WiFi verbindingen...denk dat ik blokada ga gebruiken als er verder geen andere mogelijke oplossing(en) word(en) voorgesteld ;)

thanks
Heb nog geen problemen ondervonden qua verbinding.
Wel dat hij bepaalde sites blokkeert, maar die kun je whitelisten of je zet blokada even uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Iemand gevonden hoe ik het NFC logo uit de status balk weg krijg zonder NFC uit te zetten?

Bij de Oneplus 6t kon ik instellen welke iconen ik er wel en niet zag.... Hier helaas nog niet kunnen vinden.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:55:
[...]

heb Blokada er nu opgezet. Nog 1 laatste vraagje; is het mogelijk om dat sleutel icoontje permanent uit de statusbar te krijgen, terwijl Blokada draait?
Tot zover ik weet niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:08:
[...]

okay, thanks in ieder geval.
Hellstorm666 heeft eigenlijk hetzelfde probleem, maar dan met een ander icoontje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
Foto's zijn echt super, maar toch. Als ik eenmaal ga filmen in een verlichte omgeving dan vind ik het nou niet echt mooi. Valt mij wel tegen lijkt heel flets ofz. Vandaag filmpjes gemaakt een ander met de S10 dan vind ik persoonlijk qua video de S10 vele malen beter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:55:
[...]

heb Blokada er nu opgezet. Nog 1 laatste vraagje; is het mogelijk om dat sleutel icoontje permanent uit de statusbar te krijgen, terwijl Blokada draait?
Melding? Dan ingedrukt houden, anders kan ook dit eventueel. App info gaan en dan meldingen of toestemmingen. Dan kan je kiezen of die in je statusbalk verschijnt!

http://imgur.com/gallery/dWyEKOh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mr Brightside schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:21:
[...]

Hoe bevalt je de P30 pro als Apple fan ;) ?
ik heb de 'gewone' P30 ;)

Bevalt me prima tot nu toe. Veel dingen zijn herkenbaar (en gejat? :+ ) van iOS

Fingerprint scanner is echt bizar snel en accuraat. Foto's ben ik dik tevreden over.

En zoals het er nu uit ziet, denk ik dat ik wel eens makkelijk 2 dagen kan gaan redden met een volle batterij. Ben nog geen echte batterij slurpers tegengekomen, heb wel 1 en ander uitgeschakeld/verwijderd.

Het OS voelt erg soepel aan met 0 lag/hiccups (tot nu toe).

@Pukson als ik op je imgur link klik krijg ik: ''Zoinks! You've taken a wrong turn''. zal hoogstwaarschijnlijk wel aan mijn Mac en Safari liggen ;)

[Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 20:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr Brightside
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-07-2019
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:25:
[...]

ik heb de 'gewone' P30 ;)

Bevalt me prima tot nu toe. Veel dingen zijn herkenbaar (en gejat? :+ ) van iOS

Fingerprint scanner is echt bizar snel en accuraat. Foto's ben ik dik tevreden over.

En zoals het er nu uit ziet, denk ik dat ik wel eens makkelijk 2 dagen kan gaan redden met een volle batterij. Ben nog geen echte batterij slurpers tegengekomen, heb wel 1 en ander uitgeschakeld/verwijderd.

Het OS voelt erg soepel aan met 0 lag/hiccups (tot nu toe).
Klinkt goed, misschien de vraag omdraaien dan. Wat is niet goed aan de iPhone dat je deze nu hebt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mr Brightside schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:26:
[...]

Klinkt goed, misschien de vraag omdraaien dan. Wat is niet goed aan de iPhone dat je deze nu hebt?
Ben nog prima tevreden met mijn iPhone. Ik vind het nou eenmaal leuk om met smartphones te pielen. De iPhone is tot nu toe eigenlijk wel mijn daily driver gebleven.

De 1 spaart postzegels, de ander pielt wat aan met phones ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:45:
[...]

nee, ik doel meer op de unlock animatie, neem aan dat jij die ook gewoon hebt zodra je de telefoon ontgrendelt?
Als je dus op de fingerprint sensor drukt, zie je de sensor kort heel fel oplichten.
Mijn ziek en verdorven geest speelt weet eens op.

Ja die vingerscanflits is idd knap fel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sharule
Waarom nog een teletekst app gebruiken eigenlijk?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Ben niet gauw onder de indruk, maar vind de donkere thema wel heel mooi.
Ik had met een bepaalde instelling al die notch kwijt kunnen raken,
maar dit is mijn inziens wel heel oogstrelend.
Nu steekt tweakers.nl wel heel erg af.
Doet gewoon zeer aan de ogen hahaha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Tinus_
Eren1 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:34:
Goedenavond,

Ik ben zelf overgestapt van een iphone naar huawei p30 pro. Tot nu toe echt onder de indruk van het toestel. Helaas kom ik er niet uit met de whatsapp meldingen. Als mijn scherm gelockt is en ik krijg een app binnen wordt de inhoud van het bericht niet getoond tot hier gaat alles goed. Echter als ik bezig ben met mijn telefoon en een app binnen krijg is de inhoud van het bericht zichtbaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet zichtbaar wordt. Ik wil namelijk alleen zien dat ik een bericht heb ontvangen. Iemand hiermee bekend?
Bij instellingen - meldingen. De 2de optie kun je dit aanpassen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat is alleen op het vergrendelscherm.
Betrokkene doelt volgens mij de berichten bovenin het meldingsscherm.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 21:01
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:05:
iemand die een systemwide adblock oplossing heeft voor de P30, zonder root en niet al te ingewikkeld is om te installeren?
Ergens bij verbindingen kun je een privé DNS instellen.
Als je dan dns.adguard.com invult ben je ook van alle ads af, en je hoeft er niks voor te installeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B-Art
wjnieuw schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:09:
Weet iemand of er een mogelijkheid is voor een camera shortcut? Ik mis dat van mijn andere Androids. Tot nu toe zie ik alleen de mogelijkheid om 2 keer de volume knop te gebruiken als de telefoon uit staat. Ik zoek ook een mogelijkheid als het scherm aan staat.
Vanaf ontgrendelscherm rechts onderin?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
B-Art schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:52:
[...]

Vanaf ontgrendelscherm rechts onderin?
juist, daar heb ik de camera shortcut staan...omhoog swipen en klaar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-01 18:57

basvdijk1647

aka Osiris

Ik zoek juist het omgekeerde: een manier om die shortcut van het lockscreen af te krijgen :)

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Tinus_
Geert1976 schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:24:
[...]

Klopt. Maar @Eren1 vroeg om de camera shortcut wanneer het scherm aanstaat in het lockscreen
2x volume naar beneden werkt volgens mij als de telefoon uit staat en in het locks screen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-03 20:28
Eren1 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:34:
Goedenavond,

Ik ben zelf overgestapt van een iphone naar huawei p30 pro. Tot nu toe echt onder de indruk van het toestel. Helaas kom ik er niet uit met de whatsapp meldingen. Als mijn scherm gelockt is en ik krijg een app binnen wordt de inhoud van het bericht niet getoond tot hier gaat alles goed. Echter als ik bezig ben met mijn telefoon en een app binnen krijg is de inhoud van het bericht zichtbaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet zichtbaar wordt. Ik wil namelijk alleen zien dat ik een bericht heb ontvangen. Iemand hiermee bekend?
Dit is helaas geen algemene instelling en valt alleen per app aan te passen.

- Ga naar Instellingen -> Apps -> WhatsApp (of welke app dan ook..)
-> Meldingen
-> Vink "Banner" uit bij alle relevante meldingen (staat volgens mij alleen bij "Berichten", maar mogelijk bij meer)

[Voor 3% gewijzigd door Extraxyz op 07-04-2019 09:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eren1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09-01-2020
Extraxyz schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:46:
[...]

Dit is helaas geen algemene instelling en valt alleen per app aan te passen.

- Ga naar Instellingen -> Apps -> WhatsApp (of welke app dan ook..)
-> Meldingen
-> Vink "Banner" uit bij alle relevante meldingen (staat volgens mij alleen bij "Berichten", maar mogelijk bij meer)
Top bedankt het is gelukt! 👍🏻👍🏻

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TR1969
B-Art schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:16:
[...]

Had je geen backup in WhatsApp zelf gemaakt?
Werkt niet van Ios naar Android.
Kan alleen door een lokale backup te maken en via wazzapmigrator de boel over te zetten.

Op iOS maakt Whatsapp de backup op Icloud

[Voor 7% gewijzigd door TR1969 op 07-04-2019 16:24]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier een (zeer) kleine impressie van vandaag, uploaded naar imgur. Dus hoogstwaarschijnlijk nog kwaliteitsverlies na uploaden en hier sharen.

@B-Art , nee geen statief...ik ben verre van een pro-fotograaf...zeg maar gerust een rookie ;)

[Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 07-04-2019 17:11]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amadeus1966
Die met die hangsloten..... Gaaf.
Je kan zien dat velen nog twijfelen aan hun relatie..... vandaar de cijfersloten hahaha

Zonder gekheid.
Leuke foto's.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:12
Op tablet zien die foto's er niet uit, of moet ik ze anders openen. Klik er op en ze worden in andere tab geopend, niet echt scherp allemaal. Op telefoon zal het prima zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:12
@Geert1976 uhh Huawei M5
Als ik ze zo bekijk ziet er niet slecht uit,maar eenmaal op klik tja dan is hey wel erg slecht.

[Voor 65% gewijzigd door Amaze86 op 07-04-2019 19:12]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B-Art
Amaze86 schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:09:
@Geert1976 uhh Huawei M5
Als ik ze zo bekijk ziet er niet slecht uit,maar eenmaal op klik tja dan is hey wel erg slecht.
Is ook niet zo gek, net die van de slotjes gedownload, is 350kb......

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zephrex
Net ook even naar gekeken. Tijdens het uploaden naar imgur en sharen is er zoveel kwaliteit verloren gegaan. Logisch dat het er niet uitziet zo.

Edit: Even opzoek geweest naar foto's die gemaakt zouden zijn met de p30 of p30 pro en "as-is" zijn geupload, maar nog niet gevonden. Meesten zijn gecomprimeerd voor web en het is zondag dus niet al teveel moeite hebben willen doen :p

[Voor 45% gewijzigd door Zephrex op 07-04-2019 20:21]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 17:06

qless

...vraag maar...

Full resolutie nacht modus:
https://tweakers.net/ext/f/0fzvXs1a7LaAleKYChXiKGSB/full.jpg

Full resolutie portret modus:
https://tweakers.net/ext/f/Y9LSfhiesxuTziIDnaZuJ6aS/full.jpg

[Voor 34% gewijzigd door qless op 07-04-2019 20:39]

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

Acties:
  • +1Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02 21:31
ScreamGT schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:59:
Oké ik ben aardig onderweg wbt de instellingen! Vraagje;

Bij mijn iPhone kreeg ik - terwijl m'n scherm zwart was- meldingen van bijvoorbeeld WhatsApp of Snapchat. Kan dat ook bij Android? Dat ik niet op de vergendel knop moet drukken om het te lezen.
Bedoel je dat je scherm aanspringt als je een bericht / notificatie ontvangt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 22:25
Mijn ervaring zover:

Bouw en afwerking: heerlijk solide en strak. Ziet er prachtig uit! Ik heb de blauwe.

Ik heb gemerkt dat als je een beetje een vuile vinger hebt, een beetje stoffig (ik had met mijn handen in het zand gezeten), dan krijgt de vingerafdrukscanner het heel moeilijk.

Dit is mijn eerste toestel met afgeronde schermranden. Persoonlijke mening: zonde van het oppervlak. Ik vind dat je effectief display kwijt bent in het gebogen stuk. Ook maakt het het toestel kwetsbaarder. Doe mij maar lekker een vlak scherm. Maar goed: ik heb hem vnl. voor de camera gekocht!!

Zonder hoesje is het toestel zo glad als een stuk natte zeep. Hoesje komt gauw.

Camera is om van te smullen!! Ik ben een Flickr gallery aan het opzetten om te delen: foto's zoals ze uit de camera komen en na bewerken met Lightroom. Eerste indruk is dat de witbalans een beetje er naast zit. Daarnaast heb ik het idee dat blauwe luchten een magenta tint hebben die er niet hoort.

Macro is heerlijk! Je kunt echt belachelijk dichtbij komen met de groothoeklens.
Macro met de standaard lens is ook alleraardigst, onscherpte is hier mooier.
Groothoek is prachtig. Tot in de hoeken scherp. Mooi stukje werk!
Tele is indrukwekkend. Het is volgens mij geen periscopische telezoom, maar een periscopische telelens. Maw, zoom gaat softwarematig.
Nightmode is indrukwekkend.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02 21:31
ScreamGT schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:23:
[...]

Correct! Is dit mogelijk?
Yes! Settings -> Notifications -> More notification settings -> Notifications turn on screen aanzetten

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:14

ScreamGT

joejoe

letskeepitsafe schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:25:
[...]

Yes! Settings -> Notifications -> More notification settings -> Notifications turn on screen aanzetten
Held! Dank je wel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-03 20:28
Geert1976 schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:30:
[...]

euhhh....hoe krijg ik dat voor elkaar met al deze settings mogelijkheden in WhatsApp?

[Afbeelding]
Je moet bij de algemene "Meldingen" instellingen kijken, niet die van een specifieke app.

Meldingen -> Meer instellingen voor meldingen -> Scherm aanzetten bij meldingen
Pagina: 1 2 3 ... 7

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee