De Huawei P30 is een indrukwekkende nieuwe Android-smartphone met drie camera’s achterop. Huawei staat bekend om zijn uitstekende foto’s en video’s en met de P30 hoopt het bedrijf de lat nog hoger te leggen. Verder heeft deze telefoon vlotte hardware, een vingerafdrukscanner in het scherm én een koptelefoonaansluiting. De Huawei P30 Pro is een high-end smartphone met Android 9.0 (Pie) en vier camerasensoren achterop. Daarmee kun je tot wel tien keer inzoomen zonder kwaliteitsverlies in het beeld. De P30 Pro heeft een vingerafdrukscanner onder het scherm, een snelle processor en grote 4200 mAh-accu die zeer snel oplaadt.
Terug naar Inhoudsopgave • Huawei P30 specificaties • Huawei P30 Pro specificaties Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur mij dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
https://www.bol.com/nl/b/.../8131/?view=list&origin=8 als je hier kijkt kun je reviews lezen over de verschillende screenprotectors van het merk Rosso, voor de rest ken ik het merk niet. Vroeger haalde ik uit China screenprotecters maar sinds de rondingen (s7 edge etc) laat ik ClearPlex (een op maat gemaakte screen protector) erop zetten. Dit blijft er beter opzitten bij rondingen en is met elke hoesje te combineren, bij een harde screenprotector kan het voorkomen dat dit niet zo is (weet niet hoe dit op de p30 pro is).Sharule schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:49:
Weet iemand of Rosso goede screen protectors maakt?
(info: https://www.repairitnow.n...or-voor-op-ieder-toestel/)
[Voor 9% gewijzigd door dutchnltweaker op 31-03-2019 13:28]
het is hier best stil...
dus alvast even een vraag die direct bij mij opkwam nadat ik het toetsel had gepre-orderd?
Laders!
Iemand al enig idee welke 3rd party (tronsmart, ugreen, blitzwolf etc...) laders er goed werken met de huawei snellaad techniek?
En waar we deze goedkoop kunnen krijgen?
Net als kabels ik heb begrepen dat de bijgeleverde kabel "maar" 1 meter lang is maar wel dikker dan nromaal vanwege de 40W die erdoor word gepompt.
Dus zijn er al langere kabels die deze specs ondersteunen zonder weg te smelten?
dus alvast even een vraag die direct bij mij opkwam nadat ik het toetsel had gepre-orderd?
Laders!
Iemand al enig idee welke 3rd party (tronsmart, ugreen, blitzwolf etc...) laders er goed werken met de huawei snellaad techniek?
Net als kabels ik heb begrepen dat de bijgeleverde kabel "maar" 1 meter lang is maar wel dikker dan nromaal vanwege de 40W die erdoor word gepompt.
Dus zijn er al langere kabels die deze specs ondersteunen zonder weg te smelten?
AMD Ryzen 5600X, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Ik heb een aantal hoesjes en protectors besteld, nu alleen nog even wachten tot de p30 pro en de hoesjes e.d. ook binnenkomen. Zal foto's en ervaringen plaatsen zodra dat gebeurt..
De originele laders van Huawei zijn sinds kort te koop(waren niet te koop bij de mate 20 pro), heb vrijdag bij de mediamarkt in hasselt eentje gehaald voor 29,99 deze had wel "maar" een kabel van 1 meter, en heb zelf geen langere kabels(1 meter is voldoende voor mij), dus ik kan het niet testen, misschien kun je het zelf testen nadat je de telefoon binnen hebt, ik gok dat laptop kabels wel zullen werken, aangezien deze meesal met meer watt werken en deze zijn ook vrij lang.copywizard schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:56:
het is hier best stil...
Laders!
[Voor 10% gewijzigd door izzet3838 op 02-04-2019 01:46]
11400 - RX 6800 | S22 Ultra
Het is ook stil denk ik, omdat niemand het toestel nog echt heeft. Heb bij alieexpress een paar kabels gekocht die goed zouden moeten werken met de p30 pro, zoals deze van basues:copywizard schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:56:
het is hier best stil...
Laders!
https://s.click.aliexpress.com/e/4JrfTOUH5
Echter is dat nog niet zeker omdat ik het niet kan testen, maar ze geven daar wel aan dat hij voor de p30 is.. Even afwachten nog. Adapters zijn wat lastiger, wel originele tegen gekomen her en der maar zie wel wat ik daar doe.
[Voor 4% gewijzigd door Zephrex op 02-04-2019 09:30]
Nee, enkel de reviewers kregen het erbij dacht ikSharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:28:
Zit die doorzichtige hoesje er nou wel of niet bij?
Ben benieuwd, laat maar weten als je ze getest hebt!Zephrex schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:28:
[...]
Het is ook stil denk ik, omdat niemand het toestel nog echt heeft. Heb bij alieexpress een paar kabels gekocht die goed zouden moeten werken met de p30 pro, zoals deze van basues:
https://s.click.aliexpress.com/e/4JrfTOUH5
Echter is dat nog niet zeker omdat ik het niet kan testen, maar ze geven daar wel aan dat hij voor de p30 is.. Even afwachten nog. Adapters zijn wat lastiger, wel originele tegen gekomen her en der maar zie wel wat ik daar doe.
Trouwens ik zoek naar een usb-C naar 3.5mm, zat eerst te denken om in china te kopen maar ik wil dat het gewoon kwalitatief is.
pricewatch: Huawei USB-C naar 3.5mm Jack Adapter Had dit gezien, is dit wat of zijn er betere?
Kan iemand een fatsoenlijk wallet hoesje aanraden? Niet zo eentje welke na een paar dagen uitgelubberde vakjes heeft zodat je pasjes er zo uitvallen, zoals bij alle hoesjes van ome Ali.
Niet alles van Ome Ali is prut hoor. Ja als je een hoesje van een euro koopt dan krijg je ook kwaliteit van een euro. Maar ze hebben daar ook wallets voor een tientje of twintig euro. Ik heb er zelf twee besteld. Toegegeven, ik verwacht geen kwaliteit van een hoesje van veertig euro die je hier koopt, maar de tijd van plastic fantastic is over. We gaan het zienGumball schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:42:
Kan iemand een fatsoenlijk wallet hoesje aanraden? Niet zo eentje welke na een paar dagen uitgelubberde vakjes heeft zodat je pasjes er zo uitvallen, zoals bij alle hoesjes van ome Ali.
heb 5 dagen terug deze besteld
€ 10,80 31%OFF | Luxe Metal Armor Case Voor Huawei P30 Lite Case P30Pro Transparant Glas Back Covers Huawei P30 Pro Case Aluminium Bumper P 30
https://s.click.aliexpress.com/e/bccLrBDq
deze heeft een glaze achterkant zodat ik de kleur van mijn telefoon goed kan blijven zien, maar hij is nog steeds niet verzonden😠
€ 10,80 31%OFF | Luxe Metal Armor Case Voor Huawei P30 Lite Case P30Pro Transparant Glas Back Covers Huawei P30 Pro Case Aluminium Bumper P 30
deze heeft een glaze achterkant zodat ik de kleur van mijn telefoon goed kan blijven zien, maar hij is nog steeds niet verzonden😠
Ja de verzendtijden bij Ali zijn af en toe niet prettig. Vooral als het verzenden op zich laat wachten 😕
3 Screenprotectors besteld en 1 auto houder.
Originele TGSP: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
Een HydroGel versie: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
En een aftermarket TGSP: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
En nog een auto houder welke direct met 10W draadloos kan laden: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
Qua hoesje hou ik de originele van Huawei wel, deze bevalt eigenlijk best goed.
Originele TGSP: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
Een HydroGel versie: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
En een aftermarket TGSP: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
En nog een auto houder welke direct met 10W draadloos kan laden: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
Qua hoesje hou ik de originele van Huawei wel, deze bevalt eigenlijk best goed.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik heb zelf een Brodit clip in mijn auto zitten, met een universele Brodit telefoonhouder (zonder oplaadfunctie). Ik plug dus altijd zelf even een kabeltje in.
Zijn er ook telefoonhouders met draadloos oplaadfunctie die geschikt zijn om op zo'n Brodit Clip te monteren ?
Zijn er ook telefoonhouders met draadloos oplaadfunctie die geschikt zijn om op zo'n Brodit Clip te monteren ?
Met wat knutselwerk is die versie die ik gekocht heb wel pas te maken denk ik.kgb545 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:42:
Ik heb zelf een Brodit clip in mijn auto zitten, met een universele Brodit telefoonhouder (zonder oplaadfunctie). Ik plug dus altijd zelf even een kabeltje in.
[Afbeelding]
T is immers een knijpertje welke normaal in je luchtrooster vastknijpt op een lamel.
Deze kan je ook op de rand van de Brodit vast laten knijpen.
Maar makkelijker is de Brodit er tussen uit trekken en t knijpertje gewoon in het luchtrooster daar vast knijpen

[Voor 7% gewijzigd door HellStorm666 op 03-04-2019 16:25]
Scientia Potentia Est
Heeft er iemand al een site/winkel gevonden waar de Huawei SuperCharger (10V 4A) te koop is voor een leuk bedrag?
En is er ook een kabel langer dan 1m mogelijk? bijv 2m?
Ik vind 1 SuperCharger maar weinig...
Of kan ik beter gaan voor een wireless charger van 15W?
Is op het bureau en naast het bed wel wat makkelijker.
Scientia Potentia Est
al;s het goed is krijg je bij je preoder een wirless charger. (bij de pro versie)HellStorm666 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:38:
Heeft er iemand al een site/winkel gevonden waar de Huawei SuperCharger (10V 4A) te koop is voor een leuk bedrag?
Hier zit ook zo'n lader bij...
en anders heb ik hem wel te koop, zie VA

Ik heb de P30 Pro gekregen bij de Launch.Aggressor schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:44:
[...]
al;s het goed is krijg je bij je preoder een wirless charger. (bij de pro versie)
Hier zit ook zo'n lader bij...
en anders heb ik hem wel te koop, zie VA
Daar zat wel 1 10V 4A charger bij, maar uiteraard niet de pre-order bonus.
Dus ook geen 15W wireless charger.
Daarbij heb ik er dan 2 nodig. 1 voor op kantoor en 1 voor naast t bed.
Scientia Potentia Est
Ik wil graag de officiele wallet van huawei kopenGumball schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:42:
Weet iemand of er een magneetsluiting op zit? Ik heb niet zo'n goede ervaringen met magneetsluitingen (zonder "flapje"). Deze slopen mijn bankpas.
Ik heb deze besteld en verwacht het morgen te krijgen. Ik verwacht dat hier geen magnetische sluiting op zit, maar zal het je laten weten.Gumball schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:01:
[...]
Ik wil graag de officiele wallet van huawei kopen [Afbeelding]
Weet iemand of er een magneetsluiting op zit? Ik heb niet zo'n goede ervaringen met magneetsluitingen (zonder "flapje"). Deze slopen mijn bankpas.

Heb eentje gekocht bij mediamarkt belgie(hasselt) prijs was 29.99 met 1m kabelHellStorm666 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:38:
Op de officiële van Huawei voor de P30 Pro zat voorzover ik kon zien bij de MM geen magneetsluiting, een van cellurline had wel magneet sluiting.
Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300
Wie betaald er straks nog met een bankpas?Gumball schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:01:
Binnenkort kun alles via je mobiel betalen bij de kassa (zie app Payconiq)

Leuke app, jammer dat NFC (draadloos betalen) niet gebruikt wordt.Remmy H schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:23:
[...]
Wie betaald er straks nog met een bankpas?
Maar weinig winkels in de buurt hebben een QR code staan.
Wel hebben ze allemaal het draadloos betalen.
Scientia Potentia Est
Nog zat winkels die allern met magneetstrip overweg kunnenRemmy H schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:23:
[...]
Wie betaald er straks nog met een bankpas?
Welke case en tempered glass zouden jullie adviseren, zodat niet het design van de telefoon te niet gedaan wordt?
Heb geen flauw benul wat een goede case is. Op GSMpunt zie ik transparante cases van 8,95 tot de originele van 24,95. En tempered glass van 12,95 tot 29,95.
Is duurder beter of maakt dat niet veel uit? Wil niet via Ali gaan bestellen, want dan moet ik er nog een aantal weken op wachten. Niet handig aangezien ik de telefoon toch in de loop van komende week al verwacht.
Heb geen flauw benul wat een goede case is. Op GSMpunt zie ik transparante cases van 8,95 tot de originele van 24,95. En tempered glass van 12,95 tot 29,95.
Is duurder beter of maakt dat niet veel uit? Wil niet via Ali gaan bestellen, want dan moet ik er nog een aantal weken op wachten. Niet handig aangezien ik de telefoon toch in de loop van komende week al verwacht.
Ik heb een Spigen Rugged Armor icm een tempered glass die ze bij de Mediamarkt verkopen voor 30 euro.Spurlie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:42:
Welke case en tempered glass zouden jullie adviseren, zodat niet het design van de telefoon te niet gedaan wordt?
Die heeft mijn broer ter plaatse laten zetten (zelf op werk). Na 24 uur plakt ie goed vast hebben ze daar gezegd, nu ziet het er wel goed uit qua aansluiting ( tussen case en glas zit er geen ruimte), maar hoelang ie het zo uithoudt moet blijken.
Ik laat hem gewoon 24 uur op de plank, daarna zie ik wel.
De plastic screenprotector was 20 euro bij de MM.
Spigen of Olixar zou ik nemen als case.
De Spigen La Manon Câlin backcase voor de P30 Pro is geen aanrader. Ik wilde er graag eentje die de knoppen zelf vrij laat, maar de backcase loopt iets te ver door waardoor je toch niet lekker bij die knoppen kan. Ook heeft de telefoon speling in het hoesje. Het valt er nog niet vanzelf uit, maar erg geruststellend is het niet.
Oeh, hier heb ik wel interesse in. Heb je vaker van dit soort metaal + glas cases gehad? En hoe zijn die vs andere materialen?izzet3838 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:11:
heb 5 dagen terug deze besteld
Hoor graag je ervaring met deze case.
Neen dit is de eerste keer, heb wel eens een metalen bumper case gehad,maar dat was in de tijden van de galaxy s3, hij is ondertussen verzonden en ik had "fast" shipping, dus ik zal wel foto's posten.Shmorky schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:22:
[...]
Oeh, hier heb ik wel interesse in. Heb je vaker van dit soort metaal + glas cases gehad? En hoe zijn die vs andere materialen?
Hoor graag je ervaring met deze case.
Vandaag de Spigen Liquid Crystal Clear besteld via mobiel.nl (https://www.mobiel.nl/acc...30-liquid-crystal-clear). Uiteindelijk vond ik het zonde van de Aurora kleur om een ander kleurtje te nemen als hoesje. Heeft iemand deze al in huis? Mijn toestel komt dinsdag en het hoesje ook .. dus niet kunnen zien nog.
Ik ben benieuwd hoe deze je gaat bevallen. De versie voor de S10 was zeker niet perfect en had vrij hoge en scherpe randen.Casual_T schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:33:
Vandaag de Spigen Liquid Crystal Clear besteld via mobiel.nl (https://www.mobiel.nl/acc...30-liquid-crystal-clear). Uiteindelijk vond ik het zond van de Aurora kleur om een ander kleurtje te nemen als hoesje. Heeft iemand deze al in huis? Mijn toestel komt dinsdag en het hoesje ook .. dus niet kunnen zien nog.
PSN ID = Jorco
Ik laat het je dinsdag weten, ben ook benieuwd!Jorco schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:04:
[...]
Ik ben benieuwd hoe deze je gaat bevallen. De versie voor de S10 was zeker niet perfect en had vrij hoge en scherpe randen.

Ik heb de p30 pro inmiddels in een spigen hoesje gestokenJorco schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:04:
[...]
Ik ben benieuwd hoe deze je gaat bevallen. De versie voor de S10 was zeker niet perfect en had vrij hoge en scherpe randen.

edit: Spigen Liquid Crystal Clear
[Voor 3% gewijzigd door sander886 op 07-04-2019 21:37]
Wellicht handig om te vermelden welke Spigen je hebt voor de duidelijkheidsander886 schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:54:
[...]
Ik heb de p30 pro inmiddels in een spigen hoesje gestokenBevalt me erg goed so far! Fijne pasvorm en zorgt ervoor dat de camera niet meer op de tafel komt. Enkel de hoekjes zijn wat verhoogd om bij een val beter te beschermen gok ik

PSN ID = Jorco
Dus de spigen Liquid Crystal Clear is een fijn hoesje? Dan ga ik die bestellen denk ik. Welk tempered glass ben ik nog niet over uit.
Mijn vriendin heeft ook de P30 Pro besteld. Zij wil graag een flip case. Hier nog tips voor? Die van Huawei zelf is bijna 40 euro!
Mijn vriendin heeft ook de P30 Pro besteld. Zij wil graag een flip case. Hier nog tips voor? Die van Huawei zelf is bijna 40 euro!
Ik gebruik nog steeds de oortjes die ik kreeg bij mijn Oneplus (One of Two, weet ik niet meer). Het zijn zachte, rubberen dopjes, die bij mij erg fijn zitten. Nu met de nieuwe Huawei P30 Pro metUSB-C, zal ik nieuwe moeten aanschaffen. Ik ben geen "stereofiel" en hoef echt geen "met goud beklede" koptelefoon. Ik gebruik ze zelden voor muziek, meer voor podcasts en dergelijke. Ik zit sowieso te twijfelen tussen draadloos of met een adapter. Wie heeft advies of een tip?
Ik heb dit hoesje gekocht was er precies op tijd toen ik het toestel kreeg omdat hij uit de uk kwam en zat een gratis screen protector bij !
https://m.ebay.com/itm/Ne...11792&txnId=1941112154001
Past super goed ook de randjes mooi voor het afgeronde scherm
https://m.ebay.com/itm/Ne...11792&txnId=1941112154001
Past super goed ook de randjes mooi voor het afgeronde scherm
Volledig draadloos is best wel een revolutie als je er een tijdje mee rondloopt. Het pairen e.d. lijkt een hoop gezeik om niks, maar geen draadje is zo bevrijdend dat het 't wel waard is. Ik zou eens naar de QCY QS1 kijken, of in ieder geval deze round-up lezen: https://appmeister.nl/alleblogsonderelkaar/beste-draadloze-oordopjes-50-euroSong schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:15:
Ik gebruik nog steeds de oortjes die ik kreeg bij mijn Oneplus (One of Two, weet ik niet meer). Het zijn zachte, rubberen dopjes, die bij mij erg fijn zitten. Nu met de nieuwe Huawei P30 Pro metUSB-C, zal ik nieuwe moeten aanschaffen. Ik ben geen "stereofiel" en hoef echt geen "met goud beklede" koptelefoon. Ik gebruik ze zelden voor muziek, meer voor podcasts en dergelijke. Ik zit sowieso te twijfelen tussen draadloos of met een adapter. Wie heeft advies of een tip?
Vandaag case binnen gekregen voor me P30 Pro, kwaliteit lijkt goed te zijn zoals gewend ben van Nillkin.
Heb alleen me toestel nog niet binnen die 28 maart gepre-orderd was.
Dus alleen de pasvorm ervan is nog even afwachten.
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.3da24c4d957FBA
Heb alleen me toestel nog niet binnen die 28 maart gepre-orderd was.

Die is vandaag binnengekomen! Helaas mijn toestel niet..sander886 schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:54:
[...]
Ik heb de p30 pro inmiddels in een spigen hoesje gestokenBevalt me erg goed so far! Fijne pasvorm en zorgt ervoor dat de camera niet meer op de tafel komt. Enkel de hoekjes zijn wat verhoogd om bij een val beter te beschermen gok ik
edit: Spigen Liquid Crystal Clear
erg tevreden met mijn P30. jaren apple gebruiker, nu eens android. voor wat betreft een case: ik heb rechtstreeks bij Otterbox een Symmetry case gekocht. Kost wat, maar is het meer dan waard. Past goed, beschermt maximaal en je kunt blijven pronken met de kleur van het toestel!
Das zuur... je zou verwachten dat die allang uitgeleverd had kunnen worden.Redis schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:57:
Vandaag case binnen gekregen voor me P30 Pro, kwaliteit lijkt goed te zijn zoals gewend ben van Nillkin.
Heb alleen me toestel nog niet binnen die 28 maart gepre-orderd was.Dus alleen de pasvorm ervan is nog even afwachten.
Nillkin kennende is ook de pasvorm goed.
Hij lijkt wel héél erg veel op het originele hoesje die bij de P30 Pro review samples zat.
Scientia Potentia Est
Verkopen ze de 40W lader? Ik zie enkel de 22,5W staan: https://www.mediamarkt.be...-tcfc4-5-wht-1648019.htmlizzet3838 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:24:
[...]
Heb eentje gekocht bij mediamarkt belgie(hasselt) prijs was 29.99 met 1m kabel
De 40W met EU-stekker heb ik nog nergens gevonden. Op AliExpess wel te bestellen met Chinese stekker, maar ik zie het toch niet zitten om met een adapter te werken... https://www.aliexpress.co...7a0a6&transAbTest=ae803_4
Is oa bij bol.com gewoon te bestellen: https://www.bol.com/nl/p/...xbR8BMkQ.1.3.ProductTitlenightraver23 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:51:
[...]
Verkopen ze de 40W lader? Ik zie enkel de 22,5W staan: https://www.mediamarkt.be...-tcfc4-5-wht-1648019.html
De 40W met EU-stekker heb ik nog nergens gevonden. Op AliExpess wel te bestellen met Chinese stekker, maar ik zie het toch niet zitten om met een adapter te werken... https://www.aliexpress.co...7a0a6&transAbTest=ae803_4
Type is CP84
CP60 is de draadloze lader trouwens.
Scientia Potentia Est
Heb hem in de fysieke winkel gekocht.nightraver23 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:51:
[...]
Verkopen ze de 40W lader? Ik zie enkel de 22,5W staan: https://www.mediamarkt.be...-tcfc4-5-wht-1648019.html
Ik heb 'm nog niet besteld want helaas is mijn telefoon nog steeds niet geleverd. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring zover. Blijven de pasjes netjes zitten?Prins32 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:06:
[...]
Ik heb deze besteld en verwacht het morgen te krijgen. Ik verwacht dat hier geen magnetische sluiting op zit, maar zal het je laten weten.
Heb mijn P30 Pro (Aurora Blue) nog niet binnen, maar heb wel het een en het ander al besteld. (Mysterie wanneer ik de telefoon nou krijg, misschien is het hoesje nog wel eerder binnen dan de telefoon
)
Hoesje: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.fb834c4diM95jR
(hoesje is ondertussen al in Nederland, weekje geleden besteld
Usb-c naar 3.5mm (en nog een normale usb-c) : https://nl.aliexpress.com...-45c0-b3c9-0faaaca73aa2-8
En nog wat Screen protectors, wacht de kwaliteit hier wel even vanaf en laat er anders een zetten.

Hoesje: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.fb834c4diM95jR
(hoesje is ondertussen al in Nederland, weekje geleden besteld

Usb-c naar 3.5mm (en nog een normale usb-c) : https://nl.aliexpress.com...-45c0-b3c9-0faaaca73aa2-8
En nog wat Screen protectors, wacht de kwaliteit hier wel even vanaf en laat er anders een zetten.
Ik zal een gaan kijken maar lees op hun website dat ze tot 30w gaan? En tweede is voor de helft van de prijs zie ik ook gaan de aparte kabels maar tot 2.1 ampSharule schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:39:
PD snellader van de kruidvat is een aanrader! Gaat tot 45 watt.
Edit: ik zie het al je bedoeld de snellaad set die kan tot 45 w en ondersteund qc3.0 alleen geen idee of Huawei daar wat mee kan ? Gezien ze 10v gebruiken ipv 5v?
[Voor 19% gewijzigd door copywizard op 11-04-2019 09:49]
Kan je enkele foto's nemen van het toestel + case aub? Geïnteresseerd in de Otterbox case, ziet er degelijk uit.bongo007 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:21:
erg tevreden met mijn P30. jaren apple gebruiker, nu eens android. voor wat betreft een case: ik heb rechtstreeks bij Otterbox een Symmetry case gekocht. Kost wat, maar is het meer dan waard. Past goed, beschermt maximaal en je kunt blijven pronken met de kleur van het toestel!
ga ik straks doen, moet even een ander toestel erbij zoeken om de foto te kunnen makenTomski1986 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:59:
[...]
Kan je enkele foto's nemen van het toestel + case aub? Geïnteresseerd in de Otterbox case, ziet er degelijk uit.

Bedankt alvast!bongo007 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:30:
[...]
ga ik straks doen, moet even een ander toestel erbij zoeken om de foto te kunnen maken
Voor nu blijven de pasjes zeer goed zitten, maar ik denk dat als het leer wat soepeler wordt dat de pasjes natuurlijk iets losser komen te zitten. Even afwachten of dan ook de pasjes goed blijven zitten.Gumball schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:59:
[...]
Ik heb 'm nog niet besteld want helaas is mijn telefoon nog steeds niet geleverd. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring zover. Blijven de pasjes netjes zitten?
Al met al ben ik zeer tevreden met de case en mis ik de magneetsluiting totaal niet.
zie hier -even snel- dus niet allemaal even scherpTomski1986 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:59:
[...]
Kan je enkele foto's nemen van het toestel + case aub? Geïnteresseerd in de Otterbox case, ziet er degelijk uit.

https://ibb.co/S6TqMZ9
https://ibb.co/1qgZwqg
https://ibb.co/Fsr1W7V
https://ibb.co/BBtbVR5
https://ibb.co/wrtW6Z4
https://ibb.co/k2cZrZm
https://ibb.co/Zg3CRhF
https://ibb.co/hctD5tS
Thx. Is die case flexibel? Zou de case een stoot kunnen opvangen?bongo007 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:38:
[...]
zie hier -even snel- dus niet allemaal even scherp
https://ibb.co/S6TqMZ9
https://ibb.co/1qgZwqg
https://ibb.co/Fsr1W7V
https://ibb.co/BBtbVR5
https://ibb.co/wrtW6Z4
https://ibb.co/k2cZrZm
https://ibb.co/Zg3CRhF
https://ibb.co/hctD5tS
een stoot? hij is al van de tafel gevallen...! Case is flexibel genoeg om hem eraf te halen als ik mijn DJI Osmo moet verbinden, maar sterk genoeg om die tafelval op te vangen. Grote voordeel is ook dat ie nu recht op de tafel blijft liggen, dus wiebelt niet meer.Tomski1986 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:23:
[...]
Thx. Is die case flexibel? Zou de case een stoot kunnen opvangen?
ik zeg - niet twijfelen en doen.
[Voor 0% gewijzigd door bongo007 op 11-04-2019 14:30. Reden: typo]
De Panzerglass voor de P30 Pro plakt niet goed, sluit niet goed af aan de randjes waardoor stof zich ophoopt, heeft een zwart rand waardoor je ene klein deel niet ziet van je scherm, dots in zonlicht en de vingerscanner werkt niet feilloos.
Zonde van de 32,95 (Mediamarkt), deze werd aangeboden door de Powersupport team (of hoe ze ook heten) en is dus zwaar teleurstellend.
Beter geef je 2 tientjes extra uit en ga je naar de meiden van lichte zeden. In plaats van je genaaid te voelen, kan jij gaan lopen (of liggen, wat je voorkeur is) naaien.
Zonde van de 32,95 (Mediamarkt), deze werd aangeboden door de Powersupport team (of hoe ze ook heten) en is dus zwaar teleurstellend.
Beter geef je 2 tientjes extra uit en ga je naar de meiden van lichte zeden. In plaats van je genaaid te voelen, kan jij gaan lopen (of liggen, wat je voorkeur is) naaien.
Iemand een idee hoe de tijd enzo aan blijft bij de originele view cover van Huawei? Nu gaat die na een tijdje uit. (Slim cover staat aan) Zonder hoesje blijft hij gewoon aan.
Ik zoek een degelijke en compatibele screen protector voor de P30 Pro (liefst glass)
Voor de case neem ik de UAG:
https://urbanarmorgear.co...se?variant=20073152807000
Voor de case neem ik de UAG:
https://urbanarmorgear.co...se?variant=20073152807000
Ik zal het nog eens herhalen, oorspronkelijke glazen screenprotectors die ik tot nu toe gezien heb geven problemen bij telefoons met edge screen(gebogen randen), dus geef niet veel geld uit zonder zeker te zijn dat ze goed zijn, je kunt een uv screen protector kopen indien je perse glas wilt dezen zouden wel goed moeten werken omdat je de lijm op heel het glas zet.
Ik heb nu een soort wet apply screen protector bestelt(plastiek) en wacht tot deze binnen is daarna zal ik mijn ervaringen delenz ik verwacht dat deze positief zullen zijn.
Ik heb nu een soort wet apply screen protector bestelt(plastiek) en wacht tot deze binnen is daarna zal ik mijn ervaringen delenz ik verwacht dat deze positief zullen zijn.
Idd, meeste reviews over die glazen screenprotectors bij een P30 Pro waren ronduit slecht.
Ik denk dat ik voor de Spigen Neoflex ga.
Ik denk dat ik voor de Spigen Neoflex ga.
Ik heb een hele bult verschillende glazen screen protectors binnen, en meerdere hoesjes. Heb alleen nog steeds de telefoon niet binnen. Zodra hij binnen is zal ik hier ook e.a posten. Ben vooral benieuwd naar de screen protectors.
ppx_yo_mob_b_recent_o0_img?ie=UTF8&psc=1
deze ontvangen en er zojuist opgezet, ondat het een wet apply is ga ik een nachtje moeten wachten on het uiteindelijke resultaat te zien(lijm moet drogen), maar ik denk dat ij tevreden zak zijn het ziet er vrij goed uit, zal mijn ervaringen dan ook delen.
deze ontvangen en er zojuist opgezet, ondat het een wet apply is ga ik een nachtje moeten wachten on het uiteindelijke resultaat te zien(lijm moet drogen), maar ik denk dat ij tevreden zak zijn het ziet er vrij goed uit, zal mijn ervaringen dan ook delen.
https://www.amazon.de/gp/...cent_o0_img?ie=UTF8&psc=1
Heb het ipv aan te passen per ongeluk dubbel geplaatst(indien een mod dit ziet mag die het vorige bericht verwijderen), mijn excuses.
Heb het ipv aan te passen per ongeluk dubbel geplaatst(indien een mod dit ziet mag die het vorige bericht verwijderen), mijn excuses.
[Voor 25% gewijzigd door izzet3838 op 18-04-2019 22:06]
Heb die net besteld. Hoe ging het aanbrengen?izzet3838 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:05:
Makkelijker dan verwacht, ik ben tevreden, maar hij voelt wel echt heek plastiek aan, dus als je dat niet graag hebt kun je best je bestelling snel annuleren, als dat geen probleem is is het een prima screen protector vind ik, werkt tot zover zeer goed samen met hoesje.Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:49:
[...]
Heb die net besteld. Hoe ging het aanbrengen?
Los daarvan lijkt de screen protector heel erg veel op die wat out of the box op de s10 zit.
Na een week gebruik kan ik het nu ook beamen. Fijn en stevig hoesje en de pasjes zitten lekker strak.Prins32 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:45:
[...]
Voor nu blijven de pasjes zeer goed zitten, maar ik denk dat als het leer wat soepeler wordt dat de pasjes natuurlijk iets losser komen te zitten. Even afwachten of dan ook de pasjes goed blijven zitten.
Al met al ben ik zeer tevreden met de case en mis ik de magneetsluiting totaal niet.
Werkt het draadloos laden nog met dit hoesje, of is het hoesje daar te dik voor?Gumball schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:45:
[...]
Na een week gebruik kan ik het nu ook beamen. Fijn en stevig hoesje en de pasjes zitten lekker strak.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Heb geen draadloze lader. Ik kan wel andere Telefoons opladen, mits ze geen hoesje hebben. Ik vermoed dan ook dat draadloos laden niet zo goed gaat. Ik zal het van de week eens testen op t werkAllard schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:22:
[...]
Werkt het draadloos laden nog met dit hoesje, of is het hoesje daar te dik voor?
@Gumball thanks.
Heb vrijdag de p30 pro besteld en zoek nog een hoesje. Kom van een Windows Phone af en daar had ik en hoesje bij met een speciale backcover dat draadloos laden ondersteunde.
Heb vrijdag de p30 pro besteld en zoek nog een hoesje. Kom van een Windows Phone af en daar had ik en hoesje bij met een speciale backcover dat draadloos laden ondersteunde.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Hier heb je dat dus niet nodig zolang de hoes niet extreem dik is zou het draadloze laden perfect moeten werken.Allard schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:20:
@Gumball thanks.
Zelf de Smart Cover besteld, stond er mee in mijn handen in de MM. Was 40 euro, maar net als altijd scan ik even het internet en wat blijkt. Heel veel shops vragen 25 euro ervoor ong. MM wilde niet mee in de prijs, dus maar via belsimpel besteld voor 24 inc verzending
Add me op Stadia: Gloogle
Vreemd, vroeger hadden ze altijd de laagste prijs garantie.Pukson schreef op maandag 22 april 2019 @ 15:53:
Zelf de Smart Cover besteld, stond er mee in mijn handen in de MM. Was 40 euro, maar net als altijd scan ik even het internet en wat blijkt. Heel veel shops vragen 25 euro ervoor ong. MM wilde niet mee in de prijs, dus maar via belsimpel besteld voor 24 inc verzending
Inderdaad vroeger jaSharule schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:32:
[...]
Vreemd, vroeger hadden ze altijd de laagste prijs garantie.

Dat werkt prima!Allard schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:22:
[...]
Werkt het draadloos laden nog met dit hoesje, of is het hoesje daar te dik voor?

Hebben Hadden ze maar daar zitten vrij strikte voorwaarden aan zoals dat een fysieke winkel waar het product goedkoper is binnen 15 KM van de vestiging moet zitten etc. Het geldt vaak niet als je de goedkoopste webwinkel op je telefoon laat zien.Sharule schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:32:
[...]
Vreemd, vroeger hadden ze altijd de laagste prijs garantie.
[Voor 3% gewijzigd door Lawwie op 23-04-2019 08:23]
Inderdaad hier dezelfde ervaring met het Panzerglass op de p30 pro (zowel bij mij als bij mijn vriendin). Ben er echt niet tevreden over en dat voor 30 Euro... Doet echt afbreuk aan de telefoon. Nu ik op het werk zit in de TL-lampen, zie ik ook nog in het midden van het glas een soort waas, lijkt wel lijm/vocht wat zich daar ophoopt. Als ik er op duw dan verplaatst het zich maar zodra ik weer los laat gaat de waas weer terug naar zijn oorspronkelijk plekje... Als ik niet onder tl licht zit zie ik het niet.atillicious schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:52:
De Panzerglass voor de P30 Pro plakt niet goed, sluit niet goed af aan de randjes waardoor stof zich ophoopt, heeft een zwart rand waardoor je ene klein deel niet ziet van je scherm, dots in zonlicht en de vingerscanner werkt niet feilloos.
Dat komt dus nog bij de stipjes die je in het zonlicht ziet, de verminderde helderheid, de gratis spiegelfunctie die erbij zit en de randjes die onder het stof plakken omdat waarschijnlijk de protector net niet 100% overal aansluit...
Overweeg om hem er af te halen en er gewoon niets op te doen, want zo'n plastic screenprotector vind ik helemaal niks. Of heeft iemand nog tips?
Clearplex proberen? Schijnt beter te zijn.Spurlie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:25:
[...]
Inderdaad hier dezelfde ervaring met het Panzerglass op de p30 pro (zowel bij mij als bij mijn vriendin). Ben er echt niet tevreden over en dat voor 30 Euro... Doet echt afbreuk aan de telefoon. Nu ik op het werk zit in de TL-lampen, zie ik ook nog in het midden van het glas een soort waas, lijkt wel lijm/vocht wat zich daar ophoopt. Als ik er op duw dan verplaatst het zich maar zodra ik weer los laat gaat de waas weer terug naar zijn oorspronkelijk plekje... Als ik niet onder tl licht zit zie ik het niet.
Dat komt dus nog bij de stipjes die je in het zonlicht ziet, de verminderde helderheid, de gratis spiegelfunctie die erbij zit en de randjes die onder het stof plakken omdat waarschijnlijk de protector net niet 100% overal aansluit...
Overweeg om hem er af te halen en er gewoon niets op te doen, want zo'n plastic screenprotector vind ik helemaal niks. Of heeft iemand nog tips?
De olievlek valt volgens mij onder de garantie als ik het zo zie op de website van panzerglass. Heb dus eens een mail gestuurd naar gsmpunt.
Okay, reviewtje van de Alie tempered glass die ik binnen heb gekregen:
voor €2 had ik niet echt kwaliteit verwacht. Vooral aangezien ik deze tegelijk met mijn telefoon heb besteld, nog geen week na de release.
Hij valt echter mee. Hij past goed op de telefoon, de curve is goed en er zit geen olievlek onder. Sluit aan de onderkant erg goed aan, en hoesjes zijn nog gewoon te gebruiken.
Jammer genoeg zitten er wel zwarte borders op, waardoor je een klein beetje scherm verliest aan de edge en bij de druppel/camera. (dit verstopt wel dat paarse randje waarover mensen klagen
) Daarnaast lijkt het erop alsof er gewoon lucht onder de screen protector zit. De lucht trekt niet onder het glas weg zoals protectors waar ik voorheen ervaring mee heb. Hierdoor voelt het niet zo solide naar mijn gevoel, ondanks hij wel goed vast zit. Ook zit er een puntjes patroon in het glas, dit zie je echter niet als je de telefoon aan hebt.
Ik houd hem er in ieder geval de komende tijd op, maar hij is zeker niet de beste.
Linkje: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.1e774c4dDVXkHK
Foto's: https://imgur.com/a/7Di3ZqA
voor €2 had ik niet echt kwaliteit verwacht. Vooral aangezien ik deze tegelijk met mijn telefoon heb besteld, nog geen week na de release.
Hij valt echter mee. Hij past goed op de telefoon, de curve is goed en er zit geen olievlek onder. Sluit aan de onderkant erg goed aan, en hoesjes zijn nog gewoon te gebruiken.
Jammer genoeg zitten er wel zwarte borders op, waardoor je een klein beetje scherm verliest aan de edge en bij de druppel/camera. (dit verstopt wel dat paarse randje waarover mensen klagen

Ik houd hem er in ieder geval de komende tijd op, maar hij is zeker niet de beste.
Ik heb exact dezelfde er op zitten, nu een 4-tal dagen.J3lle schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:18:
Okay, reviewtje van de Alie tempered glass die ik binnen heb gekregen:
Jammer genoeg zitten er wel zwarte borders op, waardoor je een klein beetje scherm verliest aan de edge en bij de druppel/camera. (dit verstopt wel dat paarse randje waarover mensen klagen) Daarnaast lijkt het erop alsof er gewoon lucht onder de screen protector zit. De lucht trekt niet onder het glas weg zoals protectors waar ik voorheen ervaring mee heb. Hierdoor voelt het niet zo solide naar mijn gevoel, ondanks hij wel goed vast zit. Ook zit er een puntjes patroon in het glas, dit zie je echter niet als je de telefoon aan hebt.
Totaal niet tevreden.
Er lijkt inderdaad lucht onder te zitten waardoor t goedkoop aanvoelt.
Ook hoor en voel ik de screenprotector indeuken en een soort plak geluid maken als ik de "vorige" veegbeweging maak vanaf de zijkant.
EDIT:
Zojuist die TGSP verwijdert en zo'n Hydrogel protector geinstalleerd.
Direct die TGSP even getest en gevoelt, alleen onder die zwarte rand zit een plaklaagje, welk bij mij aan de onderkant al wat stof had doorgelaten.
De bobbeltjes structuur welke je door het glas heen ziet, voel je aan de onderkant ook gewoon zitten.
Het is wel echt glas en erg sterk.
Op een harde ondergrond kreeg ik hem in het midden niet kapot met een stalen pen.
Op de kromming lukte dat wel na een paar tikken,waarna er ook het een en ander aan vergruisd en versplintert glas af spatte, maar het meerendeel bleef netjes aan elkaar zitten.
[Voor 16% gewijzigd door HellStorm666 op 23-04-2019 14:15]
Scientia Potentia Est
Interessant, heb zelf ook een paar van die protectors liggen, maar heb ze nog niet kunnen proberen. Heb ook een paar andere en ben benieuwd hoe ze zijn. Weet nu iig wel dat ik dus niet zoveel hoef te verwachten van die dingen.
Heeft iemand al een protector geprobeerd met van dat lijm dat je met UV moet harden?
Heeft iemand al een protector geprobeerd met van dat lijm dat je met UV moet harden?
Heeft er iemand al een protector geprobeerd die eigenlijk perfect is? 

Ik lees over die UV dingen alleen maar slechte verhalen.Zephrex schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:22:
Interessant, heb zelf ook een paar van die protectors liggen, maar heb ze nog niet kunnen proberen. Heb ook een paar andere en ben benieuwd hoe ze zijn. Weet nu iig wel dat ik dus niet zoveel hoef te verwachten van die dingen.
Scientia Potentia Est
Ik zag dat de Nillkin CP+ Max ook te bestellen is.Tomski1986 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:52:
Heeft er iemand al een protector geprobeerd die eigenlijk perfect is?
Dit was de enige op de Oneplus 6t die perfect paste.
Hoop dat ie t voor de P30 Pro ook doet. Heb m iig besteld. Zou 6 mei binnen moeten zijn.
Heb zojuist die Hydrogel versie er op gedaan. Bevalt opzich wel, op wat ruzie met t originele hoesje na.
Voelt alleen minder degelijk dan een glasplaat, al is t wel comfortabel qua gevoel.
Scientia Potentia Est
behalve die uv protectors is dit volgens mij de beste heb hem nu al 4 dagen en hij sluit zeer goed aan, tot nu nog geen probleem met hoesjes,... .
Klein detail is wel dat hij erg plastiek aanvoelt, ik heb het gevoel dat hij lijkt op de protector die standaard op de s10 zit, ook zie je bij veel licht wanneer het scherm uitstaat een textuur erop, maar deze is bij weinig licht of als het scherm uitstaat niet zichtbaarm
Omdat ik met mais bloem werk moet ik een protector hebben, anders zitten mijn toestellen na een maand al vol met krassen, dus dan heb ik liever dat die wat plastiek aanvoelt.
behalve die uv protectors is dit volgens mij de beste heb hem nu al 4 dagen en hij sluit zeer goed aan, tot nu nog geen probleem met hoesjes,... .
Klein detail is wel dat hij erg plastiek aanvoelt, ik heb het gevoel dat hij lijkt op de protector die standaard op de s10 zit, ook zie je bij veel licht wanneer het scherm uitstaat een textuur erop, maar deze is bij weinig licht of als het scherm uitstaat niet zichtbaarm
Omdat ik met mais bloem werk moet ik een protector hebben, anders zitten mijn toestellen na een maand al vol met krassen, dus dan heb ik liever dat die wat plastiek aanvoelt.
Mais bloem in de vorm van bloem als bakpoeder ed?izzet3838 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:39:
....
Is dat zo scherp joh? had t idee dat t juist zacht was.
Zit zelf met enige regelmaat in een cement en hout omgeving wat ook nog wel eens wil stoffen.
Screenprotector (en hoesje) zijn dan ook zeker geen overbodige luxe.
Vanwege mogelijk vallen (op betonvloer en hoogte) voelt een TGSP toch altijd beter aan dan een plastieken.
Scientia Potentia Est
Ja tuurlijk in jou geval zou ik kijken voor een uv screen protector.HellStorm666 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:10:
[...]
Mais bloem in de vorm van bloem als bakpoeder ed?
Is dat zo scherp joh? had t idee dat t juist zacht was.
Zit zelf met enige regelmaat in een cement en hout omgeving wat ook nog wel eens wil stoffen.
Screenprotector (en hoesje) zijn dan ook zeker geen overbodige luxe.
Vanwege mogelijk vallen (op betonvloer en hoogte) voelt een TGSP toch altijd beter aan dan een plastieken.
Mais bloem is eigenlijk een beetje als zand en vrij korellig, het komt al vrij snel in mijn zak terecht, en de rest gaat dan vanzelf, dus plastiek is voor mij de beste oplossing.
Nu dagje erop, nog 2 of 3 luchtbellen erin maar heb indruk dat die ook nog gaan verdwijnen. Is wel al iets gladder dan vannochtend. Maar idd. Tis geen glas.izzet3838 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:39:
Die van mij is nog wat gladder geworden in de afgelopen dagen(denk ook dat ik het wat gewend ben geraakt), heb nu 1 zeer kleine bubbel in de rechterbovenhoek, die gaat niet meer weg denk ik, maar is ook niet zichtbaar tenzij je de hoes eraf haalt en echt zoekt.Sharule schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:45:
[...]
Nu dagje erop, nog 2 of 3 luchtbellen erin maar heb indruk dat die ook nog gaan verdwijnen. Is wel al iets gladder dan vannochtend. Maar idd. Tis geen glas.
Alle bubbels zijn weg inmiddels.izzet3838 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:41:
[...]
Die van mij is nog wat gladder geworden in de afgelopen dagen(denk ook dat ik het wat gewend ben geraakt), heb nu 1 zeer kleine bubbel in de rechterbovenhoek, die gaat niet meer weg denk ik, maar is ook niet zichtbaar tenzij je de hoes eraf haalt en echt zoekt.
Ben er wel tevreden over. Maar als je goed kijkt zie je wel dat de screen niet 100 procent clear is.
Daar kan ik mij in vinden, er zit een soort structuur in, maar je ziet die pas als je goed kijkt, en het scherm uitstaat, dus ik ben er blij mee.Sharule schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:22:
[...]
Alle bubbels zijn weg inmiddels.
Ben er wel tevreden over. Maar als je goed kijkt zie je wel dat de screen niet 100 procent clear is.
Is deze vergelijkbaar met Clearplex van de MediaMarkt qua gevoel en kwaliteit?izzet3838 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:18:
[...]
Daar kan ik mij in vinden, er zit een soort structuur in, maar je ziet die pas als je goed kijkt, en het scherm uitstaat, dus ik ben er blij mee.
Of heb je nu liever van had ik maar een tientje meer uitgegeven en die van de MM erop laten zetten?
Ik loop nog steeds zonder een protector erop, maar ben wel érg voorzichtig.
Geen idee eigenlijk, heb nog nooit de clearplex van mediamarkt gehad.atillicious schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:48:
[...]
Is deze vergelijkbaar met Clearplex van de MediaMarkt qua gevoel en kwaliteit?
Of heb je nu liever van had ik maar een tientje meer uitgegeven en die van de MM erop laten zetten?
Ik loop nog steeds zonder een protector erop, maar ben wel érg voorzichtig.