• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:23
schoene schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:20:
[...]

Ik heb dezelfde TGSP ook aangeschaft, maar ik heb het probleem dat die in de hoeken loskomt. Ik vermoed dat het door het meegeleverde transparante hoesje is die de randen omhoog duwt. Wat gebruik jij als hoesje?

edit: met meegeleverd bedoel ik het hoesje die we kregen bij het toestel in parijs 8)
Had dat ook met dat hoesje heb nu de originele huawei case die met een carbon motief en de screenprotector bevalt zeer goed.

Wel zou ik hem niet in de felle zon laten staan, op vakantie had ik hem op een tafeltje aan het zwembad laten staan(45°C) en ja je raad het al hij kwam los😂.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 14:30

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zijn er al een beetje knappe aftermarket draadloze laders die 15w ondersteunen?

Ik ben op Ali op zoek naar wat kabels en draadloze laders, maar geen idee wat nu goede zijn.

Normaliter pak ik Ugreen of Baseus, maar zijn die nog wel betrouwbaar.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 13:20
De CP-60 van Huawei zelf kosten ~18-20 euro via AE (wit of zwart). Ik zou dan niet gaan klooien met aftermarket laders. Met een beetje mazzel vindt je voor rond de 40 euro er één inclusief de 40W lader erbij met eurostekker.

Heb er nu al 5 vandaan en telkens origineel.
17,44: https://nl.aliexpress.com/item/32972965095.html?

Op 11-11 nog diverse coupons vanwege Singles Day

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 08-11-2019 12:26 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:49
Heeft iemand al ervaring/tips mbt een wireless charger waar de telefoon rechtop instaat? Ik wil hem naast mijn bed zetten en icm always on scherm een wekker/klok van maken.
Ik heb dat nu met met Lumia 950 icm een Nokia wireless charger maar die laadt de Huawei niet omdat de spoel op ds verkeerde plek zit.

Bijvoorbeeld;
https://www.gsmpunt.nl/op...-en-bureaustandaard-zwart

Of van Nillkin;
pricewatch: Nillkin Fast Wireless Charging Stand

https://nillkin.org/smart...t-wireless-charging-stand

[ Voor 40% gewijzigd door wmeester op 15-11-2019 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 754801

Bezit inmiddels een ruim halfjaar de P30 (niet pro). Gebruik daarbij een hoesje van Spigen https://www.belsimpel.nl/...mor-case-zwart-huawei-p30 in combinatie met de standaard screenprotector die er al op zat. Die is echter nogal gevoelig voor krasjes e.d. dus nu op zoek naar een goede screenprotector die past met het hoesje van Spigen. Zijn er mensen die deze combinatie gebruiken? Zo ja, welke screenprotector gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noef
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-05 23:45
Anoniem: 754801 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 19:53:
Bezit inmiddels een ruim halfjaar de P30 (niet pro). Gebruik daarbij een hoesje van Spigen https://www.belsimpel.nl/...mor-case-zwart-huawei-p30 in combinatie met de standaard screenprotector die er al op zat. Die is echter nogal gevoelig voor krasjes e.d. dus nu op zoek naar een goede screenprotector die past met het hoesje van Spigen. Zijn er mensen die deze combinatie gebruiken? Zo ja, welke screenprotector gebruik je?
Ik heb hetzelfde hoesje en heb een Clearplex screenprotector in de Mediamarkt erop laten zetten. Het is een apart stofje, beetje zacht plastic/rubberachtig waardoor kleine deukjes er zichtbaar in blijven. Aesthetisch gezien niet heel mooi maar ik vind het veiliger en beschermender aanvoelen dan zon simpel plastic laagje.

Het liefst zou ik gewoon een tempered glass erop willen doen, alleen heb geen idee welke nou goed is. Dus blijft deze clearplex er voorlopig op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 754801

nufu88 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:14:
[...]

Ik heb hetzelfde hoesje en heb een Clearplex screenprotector in de Mediamarkt erop laten zetten. Het is een apart stofje, beetje zacht plastic/rubberachtig waardoor kleine deukjes er zichtbaar in blijven. Aesthetisch gezien niet heel mooi maar ik vind het veiliger en beschermender aanvoelen dan zon simpel plastic laagje.

Het liefst zou ik gewoon een tempered glass erop willen doen, alleen heb geen idee welke nou goed is. Dus blijft deze clearplex er voorlopig op zitten.
Zat er bij jou al een screenprotector op toen je 'm uit de doos haalde? Want het verhaal wat je verteld klinkt exact als de variant die er van mij op zit (vanuit de doos). Ook zacht plastic. Voelt prima, maar beschadigt vrij snel (deukt in, in contact met niet al te scherpe materialen (bijv randje van een zonnebril) toch voelbare en zichtbare krasjes). Herken je probleem inderdaad. Zat naar zoiets te kijkenhttps://www.coolblue.nl/product/828447/invisibleshield-glass-huawei-p30-screenprotector-glas.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:57
Is dit nu een originele lader of namaak? Ik wil graag een originele lader kopen en dit scheelt toch ongeveer de helft met de nederlandse shops.

https://nl.aliexpress.com/item/32979658393.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:44
Janpietertje89 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:32:
Is dit nu een originele lader of namaak? Ik wil graag een originele lader kopen en dit scheelt toch ongeveer de helft met de nederlandse shops.

https://nl.aliexpress.com/item/32979658393.html
ik zou lekker op amazon kijken.
op die van aliexpress zit ook geen kras code?
dan kan je zien of het origineel is of niet...

alles wordt tegenwoordig heel goed nagemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:57
Aggressor schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:50:
[...]

ik zou lekker op amazon kijken.
op die van aliexpress zit ook geen kras code?
dan kan je zien of het origineel is of niet...

alles wordt tegenwoordig heel goed nagemaakt
Tja, als het goed is nagemaakt vind ik het geen probleem natuurlijk haha. Zolang het maar veilig is en snel laad. Ik heb hem besteld, kijken of ik kan uitvogelen of hij echt is als hij bezorgd is.

[ Voor 9% gewijzigd door Janpietertje89 op 02-12-2019 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 09:22

Gorefest

serial killer.

@Janpietertje89 In 1 van de 1* reviews staat al dat hij nep is. En als ik zo naar die foto's kijk lijkt hij behoorlijk nep ja. Ik zou mijn vingers er niet aan branden (of mijn huis....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zie juist verschillende staan, sommige met huawei genuine krascode en anderen weer niet. Lijkt hit&miss.

@Aggressor Amazon is nou niet echt een toonbeeld van betrouwbaarheid op dit vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:44
Señor Sjon schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:30:
Ik zie juist verschillende staan, sommige met huawei genuine krascode en anderen weer niet. Lijkt hit&miss.

@Aggressor Amazon is nou niet echt een toonbeeld van betrouwbaarheid op dit vlak.
Je moet wel kijken naar de verkopers...
als iemand 96%+ positief beoordelingen heeft zit het wel goed.

En kijken of er een kras sticker op zit ;)

En amazon heeft gewoon heel goede service.

• noef
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-05 23:45
Anoniem: 754801 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:26:
[...]

Zat er bij jou al een screenprotector op toen je 'm uit de doos haalde? Want het verhaal wat je verteld klinkt exact als de variant die er van mij op zit (vanuit de doos). Ook zacht plastic. Voelt prima, maar beschadigt vrij snel (deukt in, in contact met niet al te scherpe materialen (bijv randje van een zonnebril) toch voelbare en zichtbare krasjes). Herken je probleem inderdaad. Zat naar zoiets te kijkenhttps://www.coolblue.nl/product/828447/invisibleshield-glass-huawei-p30-screenprotector-glas.html
Er zat een standaard fabrieksprotector op toen ik hem uit de doos haalde, alleen heb ik deze er gelijk afgehaald dus heb er geen ervaring mee. Mijn ervaring ging specifiek over de Clearplexprotector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Koop een niet-doorzichtig hoesje en je ziet er niks meer van. :)

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-06 11:54
Dus de body heeft ook de kleur?

Ben geen fan van hoesjes.
Zit ook hier aan te denken:
https://dbrand.com/shop/huawei-p30-pro-skins

• Señor Sjon
Ik heb een doorzichtige van Spigen. Je moet wel, het apparaat is aalglad zonder.

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57
Ik gebruik zelf een flipcover.
Dan is ie aan alle kanten beschermt.
Klein nadeel, ik had in het begin telkens een schaduwrand over mijn foto's heen.
Dat bleek dus te komen van de cover.
Deze is vrij dik en daar had de camera last van.
Dat heb ik opgelost door een klein randje van de cameraopening weg te dremelen met.... ahjawel een dremel.
Sindsdien nergens geen last meer van.

Zo'n cover kost haast niets en persoonlijk vind ik dat het wel iets heeft.

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:49
wmeester schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:46:
Heeft iemand al ervaring/tips mbt een wireless charger waar de telefoon rechtop instaat? Ik wil hem naast mijn bed zetten en icm always on scherm een wekker/klok van maken.
Ik heb dat nu met met Lumia 950 icm een Nokia wireless charger maar die laadt de Huawei niet omdat de spoel op ds verkeerde plek zit.

Bijvoorbeeld;
https://www.gsmpunt.nl/op...-en-bureaustandaard-zwart

Of van Nillkin;
pricewatch: Nillkin Fast Wireless Charging Stand

https://nillkin.org/smart...t-wireless-charging-stand
Om mijzelf even te quoten; ik heb de Baseus van de kerstman gekregen en die laadt mijn p30 soepeltjes op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 06:14
Wordt de P30 Pro nu wel met een softcase geleverd of niet? Ik zie op YouTube u boxing video's met een case inbegrepen, maar op verschillende sites zie ik staan dat deze er niet bij zit. Zelfde geldt voor USB C oordopjes.

Ik kom van de S7 Edge af, ben heel benieuwd naar de P30 Pro. Met name of de camera en batterij het echt gaan waarmaken, voor mij zijn dat de twee belangrijke aspecten van een toestel.

Schopje naar het accessoires topic (y)

[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 12-04-2020 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 15:54
reemprive schreef op zondag 12 april 2020 @ 13:48:
Wordt de P30 Pro nu wel met een softcase geleverd of niet? Ik zie op YouTube u boxing video's met een case inbegrepen, maar op verschillende sites zie ik staan dat deze er niet bij zit. Zelfde geldt voor USB C oordopjes.

Ik kom van de S7 Edge af, ben heel benieuwd naar de P30 Pro. Met name of de camera en batterij het echt gaan waarmaken, voor mij zijn dat de twee belangrijke aspecten van een toestel.
Gisteren heb ik mijnes binnen gekregen, hier zat geen softcase bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Volgens mij alleen bij de eerste review toestellen.

Bij de mijne ook niet.

[ Voor 20% gewijzigd door jopie op 12-04-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:12
Ik zie verschillende vragen over een softcase, maar zit er überhaupt iets van een case of screenprotector bij / voorgeïnstalleerd? (P30 pro). Anders wordt het bestellen op Ali en weer 2 maanden wachten..

(Vind het nog steeds belachelijk hoe een gewone clear plastic case hier €15 kost en op Ali €0,50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
nieksvd schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:46:
Ik zie verschillende vragen over een softcase, maar zit er überhaupt iets van een case of screenprotector bij / voorgeïnstalleerd? (P30 pro). Anders wordt het bestellen op Ali en weer 2 maanden wachten..

(Vind het nog steeds belachelijk hoe een gewone clear plastic case hier €15 kost en op Ali €0,50)
op amazon zij ze vaak iets goedkoper nu zijn de meeste case van 15-20€ niet vergelijkbaar met die ali cases van 1€, maar goed de mensen hier moeten er ook aan verdienen...

screenprotector zat er bij mij niet op bespaar jezelf de moeite en neem meteen een uv screen protector, hoesje zat er in mijn geval bij maar ik had een review sample dus voor jou kan dat anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:12
izzet3838 schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:13:
[...]

screenprotector zat er bij mij niet op bespaar jezelf de moeite en neem meteen een uv screen protector, hoesje zat er in mijn geval bij maar ik had een review sample dus voor jou kan dat anders zijn.
Mijn ervaring met glazen screenprotectors bij gebogen schermen zijn zo ontzettend slecht, dat ik liever meteen voor plastic ga. Mijn S7 (niet edge) heeft ook licht gebogen randjes; de eerste glazen protector was 100% plat en hing dus boven de randen, de tweede van een beter merk plakte alleen aan de randen en was dus gewoon slecht doorzichtig.

Het gaat me overigens alleen om het voorkomen van krasjes op het display (dus een bekrast stukje plastic eroverheen boeit me niet). Daarom is een plastic protector voor mijn gebruik ideaal, maar als die er al op zit is dat natuurlijk nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
nieksvd schreef op maandag 13 april 2020 @ 15:31:
[...]

Mijn ervaring met glazen screenprotectors bij gebogen schermen zijn zo ontzettend slecht, dat ik liever meteen voor plastic ga. Mijn S7 (niet edge) heeft ook licht gebogen randjes; de eerste glazen protector was 100% plat en hing dus boven de randen, de tweede van een beter merk plakte alleen aan de randen en was dus gewoon slecht doorzichtig.

Het gaat me overigens alleen om het voorkomen van krasjes op het display (dus een bekrast stukje plastic eroverheen boeit me niet). Daarom is een plastic protector voor mijn gebruik ideaal, maar als die er al op zit is dat natuurlijk nog beter.
uv screenprotectors werken anders je giet vloeibare lijm op het scherm, daarna leg je de screenprotector(glas bedekt heel het scherm) erover en laat het 1 minuut onder een uv lamp staan waardoor de lijm hard wordt, plastieke screen protectors hebben ook moeite met gebogen randen, als je terugzoekt in dit topic zul je zien datt over het algemeen de ervaringen met uv screen protectors goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Too5 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:13:
[...]

Ik heb de gewone p30 en gisteren weer de nieuwste update gehad.
Zoals gezegd gelden de sancties niet voor deze telefoons.
Oke mooi.

Ik heb gelezen dat de P30 een 22,5W lader bijgeleverd heeft en de P30 Pro een 40W lader. Als ik dan een 40W lader zou kopen en deze aan zou sluiten op een de normale P30 zou hij dan sneller laden? Of is dat softwarematig begrensd? Vast al wel iemand die dat uitgeprobeerd heeft alleen ik kan het zo nergens terug vinden.

Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer zelf graag even op letten (y)

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 17-04-2020 17:37 ]

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
RobertVDN schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:38:
[...]

Oke mooi.

Ik heb gelezen dat de P30 een 22,5W lader bijgeleverd heeft en de P30 Pro een 40W lader. Als ik dan een 40W lader zou kopen en deze aan zou sluiten op een de normale P30 zou hij dan sneller laden? Of is dat softwarematig begrensd? Vast al wel iemand die dat uitgeprobeerd heeft alleen ik kan het zo nergens terug vinden.
Noppe, schakelt terug naar het laagste/max voor jouw toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 15:38
@RobertVDN Nog sneller laden is ook niet nodig. Het gaat nu al razendsnel. Binnen 15 min heb ik er >20% bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
RobertVDN schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:38:
[...]

Oke mooi.

[mbr] Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer zelf graag even op letten (y) [/]
Volgens mij gaat dat niet werken, het zak waarschijnlijk niet enkel via software beperkt zijn maar ook via hardware, mijn pro wordt vrij warm als hij aan het laden is, als je dan ook nog de telefoon gebruikt wordt die zelfs heet, ik dat dat de p30 met zijn kleiner oppervlakte en batterij die hitte niet zal kunnen verwerken zonder op lange termijn schade te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:38
Sorry fout topic gezet..

[ Voor 94% gewijzigd door harley2009 op 18-05-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 19:27
Waar kan je goedkoop die nano geheugen kaarten kopen ? Hoop dat die prijzen nog eens gaan dalen, nu twee keer zo duur als een micro sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
videoman schreef op maandag 1 juni 2020 @ 07:29:
Waar kan je goedkoop die nano geheugen kaarten kopen ? Hoop dat die prijzen nog eens gaan dalen, nu twee keer zo duur als een micro sd.
Goedkoopste was amazon dacht ik maar blijven vrij duur, ze staan ook op aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 15:17

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik heb dit hoesje bij bol gehaald.

De flexibele case zit goed om de telefoon heen, ik moest echter wel uitkijken met de bijgeleverde screenprotector. Die ging er steeds bijna vanaf, maar nu zit de case zo, dat de protector erop blijft zitten.

De screenprotector was super eenvoudig aan te brengen. Helaas heeft deze een zwart randje. Maar waar ik mij het meest aan erger, is dat de vingerafdrukscanner nou voor geen meter meer werkt. Het zou volgens de beschrijving gewoon moeten werken. Ik kan ook vingers inleren. Maar om ze vervolgens te gebruiken bij het ontgrendelen... dat lukt in 99 van de 100 keren gewoonweg niet.

Jammer van verder een prima case en protector.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
musiman schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:17:
Ik heb dit hoesje bij bol gehaald.

De flexibele case zit goed om de telefoon heen, ik moest echter wel uitkijken met de bijgeleverde screenprotector. Die ging er steeds bijna vanaf, maar nu zit de case zo, dat de protector erop blijft zitten.

De screenprotector was super eenvoudig aan te brengen. Helaas heeft deze een zwart randje. Maar waar ik mij het meest aan erger, is dat de vingerafdrukscanner nou voor geen meter meer werkt. Het zou volgens de beschrijving gewoon moeten werken. Ik kan ook vingers inleren. Maar om ze vervolgens te gebruiken bij het ontgrendelen... dat lukt in 99 van de 100 keren gewoonweg niet.

Jammer van verder een prima case en protector.
Jr kunt een uv screen protector nenen(zie mij eerdere posts).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 15:17

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

@izzet3838 Ja, ik heb het hele topic gisteren al doorgenomen. ;)
Ik ga denk ik ook zo'n andere halen. Dit is echt niks.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botneet
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-06 01:16
Ik heb de p30 pro gekocht met een glazen screenprotector te weten de: Mobilize Edge-to-Edge Glass Screenprotector.

Heb deze zelfs over de standaard aangebrachte screenprotector vanuit de fabriek aangebracht, alles werkt naar behoren, ook vingerafdruk ontgrendelen werkt goed.

Ook heb ik de flexibele case van Mobilize gekocht, zit goed. Zou deze telefoon niet graag zonder case willen hebben, de telefoon is namelijk spiegelglad.

De p30 pro bevalt me uitstekend voor de prijs. Kom van een honor 9 af, dus EMUI was niet echt wennen voor me.

Net upgegrade naar Android 10, heerlijk de darkmode:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Iemand tip voor een top screenprotector voor de Pro30?

Ben benieuwd naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een P30 (niet pro). Nu vind ik de oplaadkabel wel vrij kort. Is er ergens een 5A kabel te krijgen die minimaal 1,5m lang is? Het liefst origineel Huawei natuurlijk maar een betrouwbaar alternatief kan ook.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
RobertVDN schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:35:
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een P30 (niet pro). Nu vind ik de oplaadkabel wel vrij kort. Is er ergens een 5A kabel te krijgen die minimaal 1,5m lang is? Het liefst origineel Huawei natuurlijk maar een betrouwbaar alternatief kan ook.
#Aliexpress € 4,01 30%OFF | Baseus 40W Usb Type C Kabel Voor Huawei Mate 20 Pro 5A Snelle Lading USB-C 3.0 5A Flash Charger koord Mobiele Telefoon Kabel Voor Xiaomi
https://a.aliexpress.com/_d8AzmFW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
MaStar schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 17:03:

Uv screen protector (goedkoop op aliexpress) dat zijn de enige waarbij je touch en fingerprint goed blijft werken(of je moet een plastieke nemen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 17:03:

Zelf goede ervaring met Spigen Neo Flex Screenprotector. Is een zachte screenprotector en blijft mooi zitten. Zijn wel duur maar om niet te vergelijken met rommel van Ali. Been there done that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Gumball schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:26:
[...]

Zelf goede ervaring met Spigen Neo Flex Screenprotector. Is een zachte screenprotector en blijft mooi zitten. Zijn wel duur maar om niet te vergelijken met rommel van Ali. Been there done that.
Hmm, interessant. deze dus: https://www.bol.com/nl/p/...EGUJNpRBUuEQaAoO6EALw_wcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Precies die, zie dat ze iets goedkoper zijn geworden. Had er zelf 19.95 voor betaald.
Enige nadeel is dat er een gelige gloed op de protector komt na een half jaar omdat er een pasje tegenaan drukt. (Heb de Huawei Wallet case)

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
m0nk schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:53:
[...]

Ik heb inderdaad de zwarte.

De invisibleshield bevalt prima. Erop zetten is goed te doen en zit er strak op (en is case friendly).
Beschermt dit hoesje de voorkant ook goed, dus als je de P30 pro op zijn scherm legt, ligt het scherm dan net iets los?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

m0nk

16-09-2003 15.15

kezman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:32:
[...]

Beschermt dit hoesje de voorkant ook goed, dus als je de P30 pro op zijn scherm legt, ligt het scherm dan net iets los?
Nee, zat dacht ik een klein opstaand randje op. Ik heb mijn P30 al een tijd niet meer dus kan het ook niet voor je checken helaas.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 2 3 Laatste