De UAG-case voor de P30 Pro is nu ook beschikbaar:
https://urbanarmorgear.co...eries-huawei-p30-pro-case
https://urbanarmorgear.co...eries-huawei-p30-pro-case
Was ik ook. Tot er een zandkorrel id lucht dwarrelde.atillicious schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:48:
[...]
Is deze vergelijkbaar met Clearplex van de MediaMarkt qua gevoel en kwaliteit?
Of heb je nu liever van had ik maar een tientje meer uitgegeven en die van de MM erop laten zetten?
Ik loop nog steeds zonder een protector erop, maar ben wel érg voorzichtig.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Halve CM? dan moet je het (onder garantie) opnieuw laten doen.m0nk schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:23:
Ik heb er ook een clearplex op laten zetten, echter is deze niet schermvullend om het zo maar te noemen. Aan de onderkant en bovenkant is er bijna een halve cm onbeplakt en aan de curved edges 2 a 3 mm. Hoe is dat bij jullie?
Deze zojuist opgeplakt. Zit heel mooi en doet geen afbreuk aan design en vingerafdrukscanner.HellStorm666 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:25:
3 Screenprotectors besteld en 1 auto houder.
Originele TGSP: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12aa4c4dzZuTG0
Na een paar dagen liet het randje los en nu schuift de protector over mijn scherm. Toch niet zo best dusGumball schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:59:
[...]
Deze zojuist opgeplakt. Zit heel mooi en doet geen afbreuk aan design en vingerafdrukscanner.
[ Voor 10% gewijzigd door HellStorm666 op 08-05-2019 09:30 . Reden: verduidelijking ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik neem aan dat je bedoeld dat de screenprotector ruim een centimeter niet bedekt?HellStorm666 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 06:55:
Ik heb de Nillkin CP+Max binnen voor de P30 Pro.
Deze is véél te klein en bedekt ruim een cm van de onder/bovenkant.
Hoe goed beschermd zo'n clearplex tegen vallen?
Ik heb de screenprotectors juist tegen het barsten van het scherm bij een val.
Sorry, heb het nu iets duidelijker verwoord.Gumball schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:13:
[...]
Ik neem aan dat je bedoeld dat de screenprotector ruim een centimeter niet bedekt?
Scientia Potentia Est
En hoe vangt een kunststoffen screenprotector een klap (vallen) op? Blijft een scherm dan heel?Tomski1986 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:14:
Ik heb de Spigen NeoFlex SP nu en deze is echt PERFECT. Wel geen glass.
Scientia Potentia Est
waarscheinlijk minder goed dan een glazen maar beter dan niks.HellStorm666 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:30:
[...]
En hoe vangt een kunststoffen screenprotector een klap (vallen) op? Blijft een scherm dan heel?
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Dat stuk heb ik over gelezen.HellStorm666 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:30:
[...]
En hoe vangt een kunststoffen screenprotector een klap (vallen) op? Blijft een scherm dan heel?
[ Voor 7% gewijzigd door Tomski1986 op 09-05-2019 05:09 ]
Zoals bijv de G-Color die hierboven genoemd wordt?copywizard schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:31:
ik heb nu een goedkope glass protector welke aan alle kanten kraakt, de fingerprint sensor doet het veeel minder goed en er zitten micro dots in dus die blijft er niet lang op zitten.
nu zijn er UV Glue glass protectors onderweg iemand hier ervaring mee? voornamelijk met het UV Glue/Gel?
Scientia Potentia Est
nee dit zou anders zijn dan zoiets als de G-Color GSP deze word bevestigd met normaal water/vocht die je eronderuit drukt na plaatsing.HellStorm666 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:37:
[...]
Zoals bijv de G-Color die hierboven genoemd wordt?
Ik ben daar nl ook benieuwd naar. Ook naar het effect als je de protector een keer moet verwijderen.
Dat is hetzelfde als die G-Color (YouTube: Huawei P30 pro Glass screen protector PLEASE READ WARNING!!!)copywizard schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:00:
[...]
nee dit zou anders zijn dan zoiets als de G-Color GSP deze word bevestigd met normaal water/vocht die je eronderuit drukt na plaatsing.
die ik bedoel zijn meer
YouTube: The Easiest to Install UV-Glue Screen Protector (enhanced UV glue)
een hard glass protector maar die moet met een speciaal UV Gel/Glue word vast gezet het blijkt erg goed te werken voor helderheid en gevoeligheid ook van de fingerprint scanner maar ik lees zowel positieve als negative verhalen voor het loshalen van zo protector
Scientia Potentia Est
die had ik nog niet gezien maar dat is idd 100% hetzelfdeHellStorm666 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:02:
[...]
Dat is hetzelfde als die G-Color (YouTube: Huawei P30 pro Glass screen protector PLEASE READ WARNING!!!)
[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 09-05-2019 14:08 ]
Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp
is de x-doria een liquid UV gel/glue screen protector?Tomski1986 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:48:
Ik heb de X-Doria en daar ben ik ook super tevreden van.
[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 10-05-2019 08:08 ]
ik neem aan dat jij het zwarte model hebt? ik zou het met mijn blauwe versie best jammer vinden om er dan een ondoorzichtig hoesje omheen te doen?m0nk schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:11:
Inmiddels heb ik een Zagg Ultrashield op mijn p30 geplakt, zit echt mooi. En deze backcover van Huawei zelf.
[Afbeelding]
Heeft een leren afwerking, zit erg strak. Stukken beter dan de siliconen versie van Huawei welke de telefoon dikker maakt en enorm veel stof aantrekt.
Ik heb inderdaad de zwarte.copywizard schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:26:
[...]
ik neem aan dat jij het zwarte model hebt? ik zou het met mijn blauwe versie best jammer vinden om er dan een ondoorzichtig hoesje omheen te doen?
maar ben erg benieuwd hoe de zagg bevalt?
Goed dat ik je bericht zie! Ik heb nu die siliconen cover, ben geen fan van die dikke wallet/flipcover-hoesjes en had bij mijn S7 eerder juist zo'n thin-case puur om grip te hebben ipv al dat glas. Is deze echt duidelijker dunner dan die normale siliconen case? Dan bestel ik hem welm0nk schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:11:
Inmiddels heb ik een Zagg Ultrashield op mijn p30 geplakt, zit echt mooi. En deze backcover van Huawei zelf.
[Afbeelding]
Heeft een leren afwerking, zit erg strak. Stukken beter dan de siliconen versie van Huawei welke de telefoon dikker maakt en enorm veel stof aantrekt.
[ Voor 15% gewijzigd door MacorgaZ op 12-05-2019 16:54 ]
Bambu Lab P1S Combo
Ja, hij is beduidend dunner en zit veel mooier om het toestel. Ook trekt ie vrijwel geen stof aan itt de siliconen versie..MacorgaZ schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:39:
[...]
Goed dat ik je bericht zie! Ik heb nu die siliconen cover, ben geen fan van die dikke wallet/flipcover-hoesjes en had bij mijn S7 eerder juist zo'n thin-case puur om grip te hebben ipv al dat glas. Is deze echt duidelijker dunner dan die normale siliconen case? Dan bestel ik hem wel-> voor mijn P30 Pro, maar hoesje zal hetzelfde zijn lijkt me.
En een screen protector moet ik ook nog, vorige keer met de S7 pas aan gedacht toen er al een klein krasje op zat... Als tech-freak kon ik daar de eerste weken niet níet naar kijken, wat een frustratie
Top, heb hem besteld, zou dan dinsdag binnen moeten komen. Vind deze siliconen qua stof nog niet zo storend, maar je vergeet bijna hoe mooi het toestel zelf is met zo'n te-dik-hoesje. Ben benieuwd, thanks voor de tipm0nk schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:07:
[...]
Ja, hij is beduidend dunner en zit veel mooier om het toestel. Ook trekt ie vrijwel geen stof aan itt de siliconen versie..
Bambu Lab P1S Combo
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Inmiddels al een paar dagen binnen en het is echt een groot verschil qua pasvorm! De ander had zo'n opbollende rand en deze zit echt 'sleek', zoals hoort bij zo'n strakke telefoon. Daarnaast voelt ie ook echt een stuk fijner en ziet ie er beter uit. Dat voor 5 euro minder, geweldig. Echt bedankt voor je bericht hier anders had ik hem wss niet gezienm0nk schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:07:
[...]
Ja, hij is beduidend dunner en zit veel mooier om het toestel. Ook trekt ie vrijwel geen stof aan itt de siliconen versie..
Bambu Lab P1S Combo
NFC zit naast de camera's volgens Huawei.Señor Sjon schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:31:
Ik heb een soortgelijke vraag.
Señor Sjon in "[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie"
Zit de NFC in het hart van de QI-module?
[ Voor 58% gewijzigd door Señor Sjon op 17-05-2019 16:27 ]
Niemand?StanPC schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:19:
Ik heb nu een relatief goedkope glazen screenprotector, qua leesbaarheid en vingerprint geen klachten. Maar ik zie nu dat er boven aan het scherm hele kleine stofdeeltjes onder de protector komen. Dat stapelt natuurlijk op. Daarnaast vind ik opening bij de selfiecamera ook niet prettig, want daar verzamelt nu heel veel stof en dat is moeilijk weg te krijgen. Hebben jullie dit ook? Hoe is jullie ervaring met betrekking tot stof onder het scherm. Zou dit kunnen komen omdat ik een bumper case heb? Zie nu ook slechte reviews, waren er nog niet toen ik ze kocht
Aonsen Huawei P30 Pro Panzerglas Schutzfolie, [2 Stück] Hohe Qualität HD Displayschutzfolie Folie [Blasenfreie] [Panzerglas Folie] - [Schwarz] https://www.amazon.de/dp/B07PXD9XYK/
ik heb veel verschillende tempered glass protectors geprobeerd van goedkope tot dure a 30+ euro maar geen van alle pasten ze goed dus uiteindelijk gewoon een clearplex laten plaatsten door MM tot nu toe erg tevreden.
[ Voor 29% gewijzigd door ThijsM op 26-05-2019 17:20 ]
Ik heb deze vraag ook. Ik had een goede houder voor mijn Oneplus 3T maar op een klinkerweg trilt mijn P30Pro uit de houder. Iemand wel ervaring met een goede houder?ThijsM schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:19:
Ben op zoek naar een fietsenhouder voor de Huawei P30. Bijvoorbeeld zoals Quad Lock of Spigen Gearlock. Iemand een idee? Bij Quad Lock en Spigen Gearlock zijn ze (nog) niet beschikbaar. Wil graag een speciale case met ingebouwd kliksysteem, niet dat ik het er los op moet plakken.
Reacties zijn uitgebleven.reistier schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:49:
[...]
Ik heb deze vraag ook. Ik had een goede houder voor mijn Oneplus 3T maar op een klinkerweg trilt mijn P30Pro uit de houder. Iemand wel ervaring met een goede houder?
Scientia Potentia Est
Inmiddels heb ik hem binnen.ThijsM schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:27:
[...]
Reacties zijn uitgebleven.
Inmiddels heb ik bij Armor X een case + bike mount besteld. Moet nog binnen komen. De enigste case voor de P30 (ook Pro) met ingebouwd systeem en losse mount die ik kon vinden. Bij zowel Quad Lock als Spigen geïnformeerd en beiden hebben geen plannen om een case voor de P30 te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door ThijsM op 05-06-2019 10:05 ]
Mhmm interessant, ik heb ook een USB c hub en deze werkte gelijk out of the box. Dus had er geen problemen mee. Misschien is dit type niet geschikt?UrbanSnEAky schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:08:
ik heb een USB-C hub gekocht voor m'n P30 Pro. Ik krijg hem alleen niet aan de praat. Het enige dat werkt is opladen via de hub. Dus bv de audio jack en de HDMI werken niet.
Heeft hier iemand ervaring of tips hoe ik een USB-C hub aan de praat krijg? (Het is een azdome JF 18)
Scientia Potentia Est
Laat even weten hoe goed die screenprotectors met die UV lijm zijn. Ik heb die nu van de mediamarkt (clearplex) maar het nadeel is altijd dat je snel krasjes gaat zien en er snel deukjes in de screenprojector komen.HellStorm666 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:48:
Vandaag de Nillkin transperant case besteld voor de P30 Pro. De originele die meegeleverd was begint nu mee te flexen aan de achterkant als ik de volume toetsen gebruik. Nogal hinderlijk.
En nog een TGSP besteld. Nu zo een met dat UV lijm.
Dat wordt Nr 7 van de TGSP's. Hopelijk vind ik er nog wel een keer een die wél bevalt.
Wat dat betreft is die ronde rand wel een verschrikking.
Zal ik doen.dutchnltweaker schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:04:
[...]
Laat even weten hoe goed die screenprotectors met die UV lijm zijn. Ik heb die nu van de mediamarkt (clearplex) maar het nadeel is altijd dat je snel krasjes gaat zien en er snel deukjes in de screenprojector komen.
Scientia Potentia Est
ik ben ook erg benieuwd naar die UV lijm dingen heb er 3 liggen maar durf het niet aan als ik op internet kijk naar hoe moeilijk ze er soms weer af te krijgen zijn.HellStorm666 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:48:
Vandaag de Nillkin transperant case besteld voor de P30 Pro. De originele die meegeleverd was begint nu mee te flexen aan de achterkant als ik de volume toetsen gebruik. Nogal hinderlijk.
Dat wordt Nr 7 van de TGSP's. Hopelijk vind ik er nog wel een keer een die wél bevalt.
Als t goed is, hoeft ie er nooit meer van af ;-)copywizard schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:03:
[...]
ik ben ook erg benieuwd naar die UV lijm dingen heb er 3 liggen maar durf het niet aan als ik op internet kijk naar hoe moeilijk ze er soms weer af te krijgen zijn.
Scientia Potentia Est
dat durf ik dus niet haha dus ben allang blij dat jij het gaat proberenHellStorm666 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:05:
[...]
Als t goed is, hoeft ie er nooit meer van af ;-)
Begreep dat de lijmlaag uiteindelijk wel gewoon los wil komen.
Zou zeggen, monteer m en test het.
Moest het zo erg zijn zouden er online wel meer klachten zijn denk ik.copywizard schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:07:
[...]
dat durf ik dus niet haha dus ben allang blij dat jij het gaat proberenen hoor graag jou ervaringen
Het is een beter bekend merk onder de chinezen, wel moet ik zeggen dat deze niet oplaat met 40 watt dus als snelladen belangrijk zou zijn zou ik je aanraden de originele van Huawei te nemen wel is die een stuk duurderdutchnltweaker schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:15:
Ik zoek een usb autolader voor in de auto, dit heb ik gevonden:
https://nl.aliexpress.com...-44a7-b5b6-4ef1edfebfc9-0
Ondersteund fast charging van Huawei, maar ook van Qualcomm, Apple en Samsung. Is dit Baseus een goed merk?
Ik heb het setje onderhand binnen en geïnstalleerd.copywizard schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:07:
[...]
dat durf ik dus niet haha dus ben allang blij dat jij het gaat proberenen hoor graag jou ervaringen
Scientia Potentia Est
Top dankjewel ! Nu ga ik het ook wel durven denk ik zoHellStorm666 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:48:
[...]
Ik heb het setje onderhand binnen en geïnstalleerd.
Veruit de beste TGSP die ik ooit heb gehad.
Ziet en voelt perfect.
Ook het verwijderen met uitgehard lijm is geen probleem.
Lijm ruikt naar dat spul dat de tandarts ook gebruikt.
Tip voor het plaatsen, zorg dat de telefoon waterpas ligt door op 3 hoeken een verhoging aan te brengen ter compensatie van de camera.
Dat deed ik de 1e keer dus niet, dus de rechter bovenhoek had geen vloeistof meer.
Daarom, als test, de onderkant laten uitharden met die UV lamp.
Maar zonder enige ellende trek je m er van af.
Restantjes die over blijven spoel je met warm water, zeep en wat wrijven zo weg.
Uiteindelijk is plaatsen super makkelijk, als de telefoon maar waterpas ligt.
Vloeistof als een dikke streep van boven naar beneden in t midden trekken.
Dan screenprotector er op leggen en even wachten.
Wat heen en weer schuiven om alle luchtbellen er evt nog uit te halen en m daarna perfect te positioneren.
UV lamp er een tijdje over halen en done.
Restjes lijm langs de zijkant van de telefoon haal je daarna makkelijk weg met een alcohol doekje of warm water met zeep en wat wrijven.
Is dit dan de screen protector die je besteld hebt? https://nl.aliexpress.com...02_4%2Csearchweb201603_53HellStorm666 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:48:
[...]
Ik heb het setje onderhand binnen en geïnstalleerd.
Veruit de beste TGSP die ik ooit heb gehad.
Ziet en voelt perfect.
Ook het verwijderen met uitgehard lijm is geen probleem.
Lijm ruikt naar dat spul dat de tandarts ook gebruikt.
Tip voor het plaatsen, zorg dat de telefoon waterpas ligt door op 3 hoeken een verhoging aan te brengen ter compensatie van de camera.
Dat deed ik de 1e keer dus niet, dus de rechter bovenhoek had geen vloeistof meer.
Daarom, als test, de onderkant laten uitharden met die UV lamp.
Maar zonder enige ellende trek je m er van af.
Restantjes die over blijven spoel je met warm water, zeep en wat wrijven zo weg.
Uiteindelijk is plaatsen super makkelijk, als de telefoon maar waterpas ligt.
Vloeistof als een dikke streep van boven naar beneden in t midden trekken.
Dan screenprotector er op leggen en even wachten.
Wat heen en weer schuiven om alle luchtbellen er evt nog uit te halen en m daarna perfect te positioneren.
UV lamp er een tijdje over halen en done.
Restjes lijm langs de zijkant van de telefoon haal je daarna makkelijk weg met een alcohol doekje of warm water met zeep en wat wrijven.
Ik heb die van Lamorniea (https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.4fb94c4dWUbAEx)schoene schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:56:
[...]
Is dit dan de screen protector die je besteld hebt? https://nl.aliexpress.com...02_4%2Csearchweb201603_53
werken de touch gestures nog ok? Bij mijn protector werkt bvb dubbel tappen met een kneukel niet meer om een screenshot te maken.
Scientia Potentia Est
Ik gebruik de Xiaomi mi noise cancelling oortjes, die zijn meteen USB c dus dan is er geen verloopje nodig. Noise cancelling werkt erg goed en ze zijn niet apart duur.AMARONE schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 23:13:
Welke oordopjes met noise canceling raden jullie aan? Heb goede van Sony nog maar geen idee of dat werkt met verloopkabeltje?
[ Voor 35% gewijzigd door Albert020 op 30-06-2019 09:24 ]
Ik ben gegaan voor de spigen liquid crystal icm een Clearplex screen protector van de MM. De case is echt fijn, flinke grip en komt de mooie kleur van de telefoon helemaal in naar vorenAlbert020 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:22:
Mijn keuze is gevallen op de: Spigen Slim Armor for P30 Pro gun metal
***Edit***
Ben ook wel benieuwd wat andere P30 Pro gebruikers voor case gebruiken ?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Maakt de spigen liquid crystal de telefoon zwaarder,Mother_Goozz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 00:33:
[...]
Ik ben gegaan voor de spigen liquid crystal icm een Clearplex screen protector van de MM. De case is echt fijn, flinke grip en komt de mooie kleur van de telefoon helemaal in naar voren
Voor de buttons moet je wel wat harder drukken, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Mijn mate 20 pro met de originele Huawei TPU had ik zon 30 screen captures vanwege de power-volume down combi die zo makkelijk in te drukken waren...
Klopt het maakt de telefoon 32 gram zwaarder om precies te zijn, dit merk ik niet omdat ik hem nooit eruit haal. 224 gram in totaal voelt wel als kwaliteit, met "air cushion technology"Albert020 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 00:46:
[...]
Maakt de spigen liquid crystal de telefoon zwaarder, heb het idee dat de Spigen Slim Armor mijn toestel wel wat zwaarder gemaakt heeft.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
En al ervaring met de screenprotectors met dat UV lijm?HellStorm666 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:48:
HellStorm666 in "[Huawei P30-serie] Accessoires"dutchnltweaker schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:14:
[...]
En al ervaring met de screenprotectors met dat UV lijm?
Scientia Potentia Est
Ah top, heb je toevallig ook een foto hoe het er uitziet na het plaatsen en waar heb je hem gekocht?
Gast, serieus... Even ietsie verder kijken ;-)dutchnltweaker schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:13:
[...]
Ah top, heb je toevallig ook een foto hoe het er uitziet na het plaatsen en waar heb je hem gekocht?
Scientia Potentia Est
Is die nog weer een beetje fatsoenlijk te verwijderen?HellStorm666 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:53:
[...]
Heb er geen foto van. Maar op een heel klein randje na, zie je er niets van.
Is echt een super ding!
Ook de Spigen Liquid Crystal gehaald, ligt toch wat lekkerder in de handMother_Goozz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:30:
[...]
Klopt het maakt de telefoon 32 gram zwaarder om precies te zijn, dit merk ik niet omdat ik hem nooit eruit haal. 224 gram in totaal voelt wel als kwaliteit, met "air cushion technology". Om mijn iPhones en Samsungs had ik altijd Bare-Cases maar ze hebben alleen voor de p20 serie gemaakt. Dit waren hoesjes alleen voor anti kras zo dun.
Ik heb dit toestel ff los gehad en ik heb nog nooit zo'n gladde telefoon vastgehouden als deze.
Hoe zit het met het verwijderen van dit glas? En heb je er ook eentje voor de achterkant?HellStorm666 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:58:
[...]
Ik heb die van Lamorniea (https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.4fb94c4dWUbAEx)
dubbel-tap werkt perfect.
dit komt denk ik door de volle lijm verbinding waardoor trillingen ed wel worden doorgegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door AMARONE op 28-07-2019 23:54 ]
ik heb uv glas gehad(niet specifiek deze) en deze kwam vrij makkelijk los(wel iets vaster als de gewone screenprotectors).AMARONE schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:54:
[...]
Hoe zit het met het verwijderen van dit glas? En heb je er ook eentje voor de achterkant?
[ Voor 25% gewijzigd door dutchnltweaker op 31-07-2019 10:27 ]
voor de baseus kan ik instaan die werkt naar behoren ook op langere lengtes zoals 2 meter ik heb ook een andere witte baseus kabel via ebay gehaald welke ook gewoon werkte met de supercharge de ugreen durf ik niet te zeggen ik bestel van ugreen alles bij de ugreen flagship store op ebay dan weet je dat het goed zitdutchnltweaker schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:24:
Heb nu een blitzwolf kabel, maar die hebben geen 5A kabels voor de huawei, nu had ik deze 2 gevonden, is dit wat? :
Baseus 5A USB Type C
https://s.click.aliexpress.com/e/cLW3ZyL0
Ugreen USB C Kabel 5A Supercharge USB
https://s.click.aliexpress.com/e/57iBybo
Baseus valt af, deze biedt geen snel laden voor Samsung telefoons aan. Ik zoek echt een kabel die snelladen van huawei 5A ondersteunt en het snelladen van Samsung telefoons.
[ Voor 12% gewijzigd door copywizard op 31-07-2019 11:01 ]
Baseus 5A USB Type C Kabel Voor Huawei Mate 20 10 P30 P20 P10 Pro Lite P Smart USBC Type -C Kabel Snel Opladen USB-C Charger Cordcopywizard schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:59:
[...]
voor de baseus kan ik instaan die werkt naar behoren ook op langere lengtes zoals 2 meter ik heb ook een andere witte baseus kabel via ebay gehaald welke ook gewoon werkte met de supercharge de ugreen durf ik niet te zeggen ik bestel van ugreen alles bij de ugreen flagship store op ebay dan weet je dat het goed zit
https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2060353.m1438.l2649
deze heb ik besteld en werkt ook erg goed ^^^
In heb bij meerdere telefoons met een gebogen scherm de clearplex screenprotector van de mediamarkt laten zetten. Zo ook bij de P30 Pro. Zit netjes, zicht is goed en valt bijna niet op. Enige nadeel is dat er op termijn wat kleine deukjes in komen. Voor mij niet hinderlijk.Wackmack schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:25:
Zoek een goede screen protector. Heb nu al twee keer een dure gehad van de tmobile winkel, 25e per stuk.
Tip kijk voor het merk Newzerol op Amazon.Wackmack schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:25:
Zoek een goede screen protector. Heb nu al twee keer een dure gehad van de tmobile winkel, 25e per stuk.
Voor iedereen die een USB-C naar jack kabel zoekt kan ik de HIDIZS Sonata HD DAC II aanraden. Diverse lovende reviews te vinden. Een serieuze upgrade. En als je toch een verloopje zoekt, doe het dan goed. Kost je ongeveer €35,-. Te bestellen bij aliexpress.AMARONE schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:43:
Ik heb nog Sony noise canceling oordopjes. Weet iemand welke usb c naar audio icm met noise cancelling werkt?
Of maakt het niet uit welk kabeltje ik koop?
Bedankt, maar voor 35 euro koop ik liever de noise cancelling oordopjes van Huawei zelf oor 45 euro met usb C aansluiting.ThijsM schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:12:
[...]
Voor iedereen die een USB-C naar jack kabel zoekt kan ik de HIDIZS Sonata HD DAC II aanraden. Diverse lovende reviews te vinden. Een serieuze upgrade. En als je toch een verloopje zoekt, doe het dan goed. Kost je ongeveer €35,-. Te bestellen bij aliexpress.
[ Voor 10% gewijzigd door izzet3838 op 19-08-2019 11:27 ]
Bedankt voor de tip heb nu een dun doorzichtig hoesje gekocht en daar zijn whrist band door heen gedaan.Señor Sjon schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:29:
Je bedoelt dat gaatje waar je er één doorheen kan steken. Nee, dat heeft hij niet. Sommige hoesjes wel.
Spigen niet, de Nilkin wel:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6bfe4c4drFJ44w
[Afbeelding]
Zie hierboven. Even zoeken voor de P30 Lite ipv P30 Pro.Mit-46 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:44:
Ik heb een hoesje van Mobilize bijbesteld net zoals de screenprotector, maar beide vind ik niet goed. De screenprotector was net ff te klein dus die heb ik niet gebruikt en het hoesje lijkt wat te slap \ zacht.
Hierdoor beweegt het bij de randen wat storend is. Het zit er niet strak \ stijf genoeg omheen. Bijvoorbeeld de bovenkant wanneer ik het toestel tegen mijn oor doe. Ik hoor het dan kraken doordat er wat beweging in zit.
Ik heb hetzelfde hoefje om mijn iPhone 7 en daarmee werkt die prima.
Iemand een tip voor een goed doorzichtig silicone hoesje voor de achterkant?
Betreft een P30 Lite.
[ Voor 5% gewijzigd door LoeWn op 05-09-2019 16:51 ]
Daar ga je geen spijt van krijgen.LoeWn schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:18:
Zo, een aantal accesoires besteld voor mijn P30 Pro (welke ik nog moet ontvangen)
....
- En de TGSP op aanraden van @HellStorm666
Ik denk dat ik zo wel compleet ben. Ik zal over een paar weken mijn ervaringen wel delen.
Scientia Potentia Est
Ik heb dezelfde TGSP ook aangeschaft, maar ik heb het probleem dat die in de hoeken loskomt. Ik vermoed dat het door het meegeleverde transparante hoesje is die de randen omhoog duwt. Wat gebruik jij als hoesje?HellStorm666 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:49:
[...]
Daar ga je geen spijt van krijgen.
Hij bevalt mij nog steeds super goed!
[ Voor 9% gewijzigd door schoene op 05-09-2019 17:21 ]
Ik gebruik tegenwoordig de Nillkin transperant hoesje.schoene schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:20:
[...]
Ik heb dezelfde TGSP ook aangeschaft, maar ik heb het probleem dat die in de hoeken loskomt. Ik vermoed dat het door het meegeleverde transparante hoesje is die de randen omhoog duwt. Wat gebruik jij als hoesje?
edit: met meegeleverd bedoel ik het hoesje die we kregen bij het toestel in parijs
Scientia Potentia Est
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq