• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:20
jopie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:08:
Maar er zijn toch nog geen retail telefoons uitgeleverd?
Het is dat 1 april al is geweest .. anders zou je toch echt denken aan een 1 april grap ...

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:53
mavical schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:33:
[...]

Het is dat 1 april al is geweest .. anders zou je toch echt denken aan een 1 april grap ...
Ik lees overal introductie 5 april.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:24
Amadeus heeft hem volgens mij bij de perspresentatie in Parijs ontvangen en is nu erg druk bezig met een review voor ons tweakers _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:22
TR1969 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:53:
[...]

Amadeus heeft hem volgens mij bij de perspresentatie in Parijs ontvangen en is nu erg druk bezig met een review voor ons tweakers _/-\o_
Deze?

productreview: Huawei P30 Pro 256GB Crystal review door Amadeus1966

:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-04 18:53
Klopt.
Maar af en toe een polletje invullen op tweakers leverd zo nu en dan wel eens wat leuks op. 😊

I spent three whole days in Paris and al i get is this ### phone hahaha

Gekheid natuurlijk.
Maar idd ik behoor wel tot het selecte gezelschap die als eerste zo'n toestel mee kreeg naar huis.

[Voor 28% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-04-2019 18:37]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:01

Steeffoon

Android-nerd

Spurlie schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:44:
Is het overigens met de p30 pro ook mogelijk om via WiFi te bellen, net zoals een iPhone?

Heb op het werk namelijk slecht bereik en dat is een oplossing, of ik ben gebonden aan een KPN netwerk (wat nog enigszins voldoende bereik heeft). Een collega heeft Vodafone en die kan zich met de WiFi functie op de iPhone heel goed behelpen.
Yesh:
Hier merk ik echt niets van bij mijn video's, zoals anderen ook al opgemerkt hebben.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:58
Steeffoon schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:18:
[...]

Yesh:
[Afbeelding]

[...]

Hier merk ik echt niets van bij mijn video's, zoals anderen ook al opgemerkt hebben.
Welke provider? en kan je ook al wifi bellen?

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:01

Steeffoon

Android-nerd

dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:47:
[...]

Welke provider? en kan je ook al wifi bellen?
T-Mobile, jups, de functie is te activeren.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-06 20:58
YouTube: Huawei P30 Pro Review - Falling For The Hyperbole

Schijnt een bug te zijn dat niet in de firmware zat van de Parijs review units, maar wel in de retail versie.

Wel jammer dat het zoomen tussen 0x-5x niet optisch is, maar digitaal. Kan technisch waarschijnlijk ook niet anders, maar 5x zoomen is soms direct wel erg veel. Ook de 4k film kwaliteit vind ik in bovenstaande video niet heel fantastisch.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 14:28
RemCOW schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:20:
[...]

Schijnt een bug te zijn dat niet in de firmware zat van de Parijs review units, maar wel in de retail versie.

Wel jammer dat het zoomen tussen 0x-5x niet optisch is, maar digitaal. Kan technisch waarschijnlijk ook niet anders, maar 5x zoomen is soms direct wel erg veel. Ook de 4k film kwaliteit vind ik in bovenstaande video niet heel fantastisch.
Die 5x zoom is toch echt wel optisch. Daar hebben ze die periscopische lens voor. De directe overgang is misschien het schakelen tussen de normale en de telezoom camera?

• RemCOW
Molybdenum schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:27:
[...]

Die 5x zoom is toch echt wel optisch. Daar hebben ze die periscopische lens voor. De directe overgang is misschien het schakelen tussen de normale en de telezoom camera?
Ja bij 5x is wel optisch inderdaad. Ik bedoelde alles vóór 5x zoom is volgens mij niet optisch, dan wordt de hoofdcamera gebruikt met digitale zoom als ik het goed begrijp.

• Molybdenum
RemCOW schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:36:
[...]

Ja bij 5x is wel optisch inderdaad. Ik bedoelde alles vóór 5x zoom is volgens mij niet optisch, dan wordt de hoofdcamera gebruikt met digitale zoom als ik het goed begrijp.
Dus als je zoomt, dan schakelt de software niet tussen verschillende camera's? Dat is misschien ook wel lastig. Interessant.

• RemCOW
https://www.dxomark.com/huawei-p30-pro-camera-review/

Het is toch geavanceerder dan de review van TechTablets.com aangeeft, bij 3x is het bijv. een combinatie van beide lenzen. Ook heeft deze site wat voorbeelden met bijv. 4x zoom. Valt me niet tegen!

• dutchnltweaker
RemCOW schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:20:
[...]

Dat gaf @HellStorm666 aan in een Twitter bericht aan de reviewer, het gaat om een bug (software zo te zien).

Acties:
  • +4Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-05 17:32
Leuke review! Leest prettig weg.

Heb inmiddels de pro in de pre-order staan bij mobiel.nl hoop hem zaterdag binnen te hebben.

• HellStorm666

HellStorm666

Statz87 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:25:
Leuke review! Leest prettig weg.

Heb inmiddels de pro in de pre-order staan bij mobiel.nl hoop hem zaterdag binnen te hebben.

[...]
Thnx :-)

Scientia Potentia Est

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-05 20:42
Wat moet ik mij trouwens bij monoluidspreker-geluid voorstellen?
Is dit storend bij het bekijken van films en series op de telefoon?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-06 19:07

qless

...vraag maar...

Mijn review nu ook online:
productreview: Huawei P30 Pro 256GB Crystal review door qless

Het geluid van onder aan het toestel is bij kijken van films/series mono en komt dan van rechts of links. Het gaat wel redelijk hard, maar ik denk dat je dan beter een paar (draadloze)oortjes gebruikt.

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 23:05
Tomski1986 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:20:
Wat moet ik mij trouwens bij monoluidspreker-geluid voorstellen?
Is dit storend bij het bekijken van films en series op de telefoon?
Het geluid komt uit één speaker aan de onderkant van het toestel. Als je dus een film of serie kijkt (er van uit gaande dat je dan de telefoon in "landscape" modus vasthoud) dan komt het geluid dus alleen van links of van rechts.
De speaker voor telefoonsgesprekken schijnt ook wel mee te doen, maar die is niet krachtig genoeg voor stereo geluid.

Oordopjes lost natuurlijk dit "probleem" simpel op, dan heb je gewoon stereo geluid.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 09:18

ScreamGT

joejoe

Zelf verlenging van mijn contract en gekozen voor de P30, kan deze zondag ophalen bij de MM Arena. Ik kom van een iPhone 7. De pro vind ik persoonlijk te groot, ook hou ik niet zo van de afrondingen die het scherm heeft. Doe mij maar een plat schermpje, scheelt ook nog eens extreem in eventuele reparatiekosten :+

Ik zie veel mensen klagen over geen stereo, maar gaan we met zn alle in de trein filmpjes uit de luidsprekers blazen? Ik gebruik mijn speaker van de telefoon misschien 3 of 4 keer per maand, de rest alleen oortjes.

[Voor 4% gewijzigd door ScreamGT op 03-04-2019 13:35]

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:53
ScreamGT schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:35:
Zelf verlenging van mijn contract en gekozen voor de P30, kan deze zondag ophalen bij de MM Arena. Ik kom van een iPhone 7. De pro vind ik persoonlijk te groot, ook hou ik niet zo van de afrondingen die het scherm heeft. Doe mij maar een plat schermpje, scheelt ook nog eens extreem in eventuele reparatiekosten :+

Ik zie veel mensen klagen over geen stereo, maar gaan we met zn alle in de trein filmpjes uit de luidsprekers blazen? Ik gebruik mijn speaker van de telefoon misschien 3 of 4 keer per maand, de rest alleen oortjes.
Alleen aso's hebben hun geluid aan bij filmpjes zonder koptelefoon/oordoppen te gebruiken in het openbaar.
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die in bed liggen filmpjes te kijken tot ze in slaap vallen? (gebruik dan gewoon een TV 8)7 )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat is één oordeel.
Ik maak geen gebruik van openbaar vervoer en in bed doe ik andere dingen ( details zal ik jullie besparen).
Ik werk vaak alleen en oordoppen zijn niet wenselijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Hier exact hetzelfde.
Als de speaker goed genoeg is voor de enkele keer hands-free bellen en wat navigatie info is het goed genoeg.
O, en soms een YouTube tijdens het WC bezoek.
Verder gewoon lekker een Sony MDR1000x op met LDAC :)

Scientia Potentia Est

• Amadeus1966
Goed genoeg?
Klinkt alsof je consessies moet maken.
Je hebt het over een dingetje van 1000€.
Nu heb je geen keuze.
Mono klaar, kan je geen stereo van maken.
Andersom wel, dus meer keuze.

Voor dat geld is goed genoeg geen optie.
Voor dat geld moet het perfect zijn.

[Voor 17% gewijzigd door Amadeus1966 op 03-04-2019 15:38]

• Molybdenum
Het is echt een kwestie van wat je belangrijk vindt.

Voor de een is een stereospeaker belangrijk, voor de ander (mij bijvoorbeeld) de camera.

Net als een 3.5 mm jack: ik heb bluetooth headphones, dus voor mij niet belangrijk, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander juist wel noodzaak ziet voor de 3,5mm jack..

• HellStorm666

HellStorm666

Amadeus1966 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:35:
Goed genoeg?
Nu heb je geen keuze.

Voor mij is de mono-speaker geen consessie aangezien de kwaliteit er van mij niet interesseert.
En consessies zal je altijd moeten maken.

Een accu die meer dan 24h mee gaat vinden we tegenwoordig goed genoeg, maar voorheen deed ik bijna 2 weken met m'n 3310 accu.
De consessie die ik maak is minder accuduur voor meer functies.

Zelfde als met auto's. Rij een Audi, toch moet ik consessies doen. Comfort en power vs Brandstofverbruik en duurder onderhoud.
Het is altijd of het een, of het ander.

Scientia Potentia Est

• Tomski1986
Ik ben wel geïnteresseerd in de P30 Pro maar ik heb toch wat schrik van dat gebogen scherm, dat lijkt me toch wel onveiliger voor schade aan het toestel.

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 20:31
Tomski1986 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:07:
Ik ben wel geïnteresseerd in de P30 Pro maar ik heb toch wat schrik van dat gebogen scherm, dat lijkt me toch wel onveiliger voor schade aan het toestel.
Mag ik vragen waarom je denkt dat een gebogen scherm meer kans op schade heeft? Tegenwoordig is de enige manier om echt schade te krijgen aan een mobiel, hem te laten vallen. En dan maakt het scherm niet echt uit (hoesjes en protectors daargelaten), of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Bij smartphones boven de €500,- mag je bepaalde dingen verwachten: waterdichtheid, stereo speakers, notificatie led, dubbele camera, boven gemiddelde camera en op software gebied: bijna maandelijks de nieuwste patches.

Niet iedereen heeft alles nodig, maar dit zijn zaken die er eigenlijk gewoon bij horen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Tomski1986
Zephrex schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:15:
[...]

Mag ik vragen waarom je denkt dat een gebogen scherm meer kans op schade heeft? Tegenwoordig is de enige manier om echt schade te krijgen aan een mobiel, hem te laten vallen. En dan maakt het scherm niet echt uit (hoesjes en protectors daargelaten), of zie ik iets over het hoofd?
Niet zozeer bij het vallen, maar eerder als de gsm in je zak zit en er komt gewicht op de zijkant van de telefoon? Lijkt me denk ik kwetsbaarder bij een gebogen scherm?

Ik ben op zoek naar een nieuwe high-end smartphone maar de bouwkwaliteit moet wel degelijk zijn voor mij.
Ik zou me ook een CAT kunnen nemen maar die zijn buiten dat ze heel duurbaar zijn toch niet mijn favoriet ding.

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-06 00:32
Kiswum schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:21:
[...]

Bij smartphones boven de €500,- mag je bepaalde dingen verwachten: waterdichtheid, stereo speakers, notificatie led, dubbele camera, boven gemiddelde camera en op software gebied: bijna maandelijks de nieuwste patches.

Niet iedereen heeft alles nodig, maar dit zijn zaken die er eigenlijk gewoon bij horen.
AoD kun je ook zien als een noficatie led. Ik vind dat telefoon makers ook een amoled screen ook best war beters kunnen verzinnen als vervanging van het led. Een soort night rider led dour de taakbalk in verschillende kleuren bijvoorbeeld.

Ik heb liever een grotere batterij dan stereo speaker. Maar de speaker moet wel mooi klinken voor een premium telefoon. Zo is gelukkig iedereen anders 😬.

• Zephrex
Tomski1986 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:38:
[...]

Niet zozeer bij het vallen, maar eerder als de gsm in je zak zit en er komt gewicht op de zijkant van de telefoon? Lijkt me denk ik kwetsbaarder bij een gebogen scherm?

Ik ben op zoek naar een nieuwe high-end smartphone maar de bouwkwaliteit moet wel degelijk zijn voor mij.
Ik zou me ook een CAT kunnen nemen maar die zijn buiten dat ze heel duurbaar zijn toch niet mijn favoriet ding.
Ah zo, ik snap wat je bedoelt. Maar de gebogen schermen zijn er al sinds de Galaxy s6 dacht ik, en ik heb nog nooit verhalen gelezen dat deze sneller kapot gaat in de broekzak dan een telefoon zonder curved edges. De kwaliteit van de high-end phones zijn tegenwoordig ook wel zodanig dat ik niet verwacht dat het zal gebeuren. Achterin de broekzak echter kunnen phones wél buigen, met de juiste druk en omstandigheden. Maar daar staat een curved screen los van. JerryRigEverything test dit ook vaak tijdens zijn videos.

• Zephrex
Kiswum schreef op woensdag 3 april 2019 @ 18:21:
[...]

Er zijn echt weinig tot nihil phones die aan al die dingen voldoen. Oneplus niet, Huawei niet, zelfs Apple en Samsung niet. De laatste Samsung komt dan in de buurt maar schiet op andere gebieden weer tekort. En dat zijn phones van 900+ euro.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 10:03
Amadeus1966 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:35:
Goed genoeg?
Nu heb je geen keuze.

De P30 Pro is los inderdaad 1000,- op enkele websites maar met een 2-jarig abbo “slechts” 625,-! Dan krijg je echt veel waar voor je geld en ben je voor de S10+ al snel 300,- meer kwijt met eenzelfde abonnement.

[Voor 54% gewijzigd door bsmpower op 03-04-2019 21:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TR1969
bsmpower schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:14:
[...]

De P30 Pro is los inderdaad 1000,- op enkele websites maar met een 2-jarig abbo “slechts” 625,-! Dan krijg je echt veel waar voor je geld en ben je voor de S10+ al snel 300,- meer kwijt met eenzelfde abonnement.
Verschil is minder groot dan je hier aangeeft.
Bij Belsimpel is de S10 (afhankelijk van provider) ongeveer 125 euro duurder en geen 300.

Blijft hoe dan ook een boel geld voor een telefoon en er is wat mij betreft geen enkele telefoon die de ultieme telefoon is.

Mono speaker vind ik wel een teleurstelling. Led notificatie heb ik nooit gehad en zal dat dus ook niet missen.
Als ik moet kiezen tussen de P30 pro en S10 + vind ik het een lastige keuze.

Betere camera en accu of toch de betere allround telefoon :?

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Zephrex schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:13:
[...]

Er zijn echt weinig tot nihil phones die aan al die dingen voldoen. Oneplus niet, Huawei niet, zelfs Apple en Samsung niet. De laatste Samsung komt dan in de buurt maar schiet op andere gebieden weer tekort. En dat zijn phones van 900+ euro.
In ieder geval de volgende high-end smartphones van de laatste 12 maanden, kunnen hieraan voldoen:

Samsung Galaxy S9+ (S9 niet vanwege de enkele camera)
Samsung Galaxy S10-serie
Huawei Mate 20 Pro
Huawei P20 + 20 Pro
Huawei P30 + P30 Pro
Deze lijst is echter een stuk langer dan deze voorbeelden van de toppers. In de Samsung A-serie zitten bijvoorbeeld ook goede voorbeelden onder de €500,-

Apple, geen notificatie led
OnePlus wil graag meedoen, maar kan nog niet alles bieden (waterdichtheid).

• Amadeus1966
bsmpower schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:14:
[...]

Maar dan knoop je je zelf weer voor twee jaar vast aan een abonnement.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

• Zephrex
Kiswum schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:19:
[...]

In ieder geval de volgende high-end smartphones van de laatste 12 maanden, kunnen hieraan voldoen:

Samsung Galaxy S10-serie
Huawei Mate 20 Pro
Huawei P20 + 20 Pro
Huawei P30 + P30 Pro
Deze lijst is echter een stuk langer dan deze voorbeelden van de toppers. In de Samsung A-serie zitten bijvoorbeeld ook goede voorbeelden onder de €500,-

Je had het zelf over telefoons van 500,- waardoor er een paar al van je lijstje niet mee kunnen doen. De S9+ is indd wel een hele goede telefoon, die nu voor dat geld beschikbaar is als je geluk hebt. Oneplus heeft geen waterdichtheid en zelfs geen wireless charging. De Samsung A serie is leuk, maar tikt amper alle boxes aan.

Hoe dan ook, 600 euro voor de p30 pro vind ik een heel mooi bedrag (dat heb ik ervoor betaalt) en is ook zo'n beetje het max wat ik ooit uit zou geven voor een toestel. Ben een fotografie liefhebber en dat heeft me over de drempel getrokken, ondanks dat er geen notificatie led is, of notificatie slider (kom zelf van de Oneplus 3).. Features die ik wss wel ga missen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zephrex
Amadeus1966 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:44:
[...]

Maar dan knoop je je zelf weer voor twee jaar vast aan een abonnement.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Bij tele2 is het abbo gewoon maandelijks opzegbaar.. Dus je zit er niet eens aan vast

• Amadeus1966
Zephrex schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:46:
[...]

Bij tele2 is het abbo gewoon maandelijks opzegbaar.. Dus je zit er niet eens aan vast
Waarop ik reageerde had het over een tweejarig durende.

Ik heb simonly en heb eigenlijk al mijn toestellen los gekocht.
Maar hoe duurder..... hoe kritischer ik wordt.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Zephrex schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:45:
[...]

Je had het zelf over telefoons van 500,-
Volgens mij schreef ik toch echt het onderstaande, waarmee ik aangeef dat je bij €500 en snel dingen maar verwachten en helaas voldoen niet alle fabrikanten aan de verwachtingen die ik voor ogen heb. Dit zijn overigens verwachtingen die best wel reëel zijn en bepaalde (niet alle) features zijn ook bij mid-range modellen aanwezig, zoals waterdichtheid bij de Xperia Aqua M series.
Bij smartphones boven de €500,- mag je bepaalde dingen verwachten:

• TR1969
Kiswum schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:19:
[...]

Samsung Galaxy S10-serie
Huawei Mate 20 Pro
Huawei P20 + 20 Pro
Huawei P30 + P30 Pro

Als ik je eerdere lijstje lees van wensen/eisen aan een high end telefoon voldoen geen van de toestellen die je noemt hieraan.
S9 (enkele camera / updates?)
S10 (geen notificatie led / updates?)
Huawei (updates? Mono speaker / led)
Oneplus (led / matige camera / waterdichtheid))

De Note 9 is dan eigenlijk de enige die hierbij in de buurt komt.

Maw het blijft altijd een vorm van compromissen sluiten en zelf de keuze maken op basis van die punten die voor jou belangrijk zijn.

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-06 19:49
TR1969 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:25:
[...]
De Mate 20 Pro niet vergeten die heeft ook stereo luidsprekers, een notificatie-led en heeft als extraatje 3d facial scanning, als de camera niet het beste van het beste moet zijn(en dan vooral de zoom) zou ik die eerder overwegen zeker als je hem voor een mooie prijs kan krijgen.
Los van de zoom doet die bijna nauwelijks onder voor de camera van de P30 Pro, en hij heeft dezelfde processor, batterij, oplader,... .
Wel heeft hij 2gb ram minder maar dat zul je waarscheinlijk toch niet merken
Als ik het zo bekijk is die eigenlijk veel beter all-round als de P30 Pro.

Edit: zojuist gekeken en de mate 20 pro kost bij nelsimpel 699 dat is dus 300 minder dan de p30 pro, nu moet je wel rekening houden met de gratia sonos, maar al bij al lijkt de mate een vrij goede deal te zijn.

[Voor 17% gewijzigd door izzet3838 op 04-04-2019 01:38]

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

TR1969 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 23:25:
[...]

Als ik je eerdere lijstje lees van wensen/eisen aan een high end telefoon voldoen geen van de toestellen die je noemt hieraan.
S9 (enkele camera / updates?)
S10 (geen notificatie led / updates?)
Huawei (updates? Mono speaker / led)
Oneplus (led / matige camera / waterdichtheid))

Maw het blijft altijd een vorm van compromissen sluiten en zelf de keuze maken op basis van die punten die voor jou belangrijk zijn.
Met Huawei en Samsung zit het wel redelijk goed met beveiligings updates. Heb nu een aantal maanden een Mate 20 Pro en S9 in gebruik.

Dat de nieuwe generatie geen notificatieled meer heeft, vind ik wel bijzonder en een minpunt. Bij de S10 en P30-serie zou je nu een app kunnen gebruiken waarbij, verlichting vanuit het scherm, je laat zien dat je een bericht hebt. Dat vind ik een betere oplossing, dan het laten oplichten van de camera flitser. Het blijft echter een work-around voor iets wat toch had kunnen bestaan (voor mijn gevoel).

Dat het nu mono smartphones zijn geworden (aanleiding voor dit draadje), blijft ook een vreemde keuze.

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 23:05
Kiswum schreef op donderdag 4 april 2019 @ 07:48:
[...]

<knip>

Dat het nu mono smartphones zijn geworden (aanleiding voor dit draadje), blijft ook een vreemde keuze.
Ze hebben totaal 5 cameras daar bovenin moeten proppen. Ik kan me voorstellen dat er voor de speaker gewoon geen ruimte meer was. En tja, dan maakt de fabrikant wel een keus voor 5 camera's, en dan maar geen speaker (al was het maar voor de specs).
Ik heb nu een HTC U11, die ook mono heeft. Stoort me geen moment. Als het geluid maar goed is.

Maar het blijft uiteraard toch een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik lees in de review van Tweakers dat er een haptische trilmotor ontbreekt:
De trilmotor van high-end toestellen is belangrijk. Het zorgt voor een gevoel van luxe en het voelt simpelweg bevredigender als je korte krachtige feedback krijgt om een handeling te bevestigen, dan wanneer je een slap gezoem onder je duim voelt. Helaas hebben deze smartphones geen krachtige haptische feedback en dat geeft ze een klein minpunt ten opzichte van de S10-serie en iPhones van Apple. Het is een typisch iets om op te besparen voor een fabrikant, maar wij vinden het absoluut noemenswaardig.
Zijn er hier overstappers vanaf een iPhone die dit getest hebben en wat zijn de ervaringen?

• HellStorm666

HellStorm666

Mrk87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:48:

[...]

Zijn er hier overstappers vanaf een iPhone die dit getest hebben en wat zijn de ervaringen?
Tijdens t typen trilt de telefoon gewoon zoals ik zou verwachten. Kort en goed merkbaar.
Heb ook niet het idee dat die anders reageert dan m'n 6t deed of dat de S9+ van m'n broertje doet.

Bij het toetsenbord, SwiftKey dat default geinstalleerd staat, is de trilling ook in te stellen en aan te passen.
Zowel hoe lang als hoe krachtig.

Scientia Potentia Est

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Dat zet ik altijd meteen uit bij m'n toestel; alles voor de acculife! \o/

¯\_(ツ)_/¯

• HellStorm666

HellStorm666

beschuitfluiter schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:22:
Dat zet ik altijd meteen uit bij m'n toestel; alles voor de acculife! \o/
Dat compenseer ik wel met zo veel mogelijk gebruik maken van een "black/dark" theme in de telefoon en de apps.

Scientia Potentia Est

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

HellStorm666 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:23:
[...]

Dat compenseer ik wel met zo veel mogelijk gebruik maken van een "black/dark" theme in de telefoon en de apps.
Gok dat ik met deze accu sowieso wel voldoende heb, dus wellicht dat ik het deze ronde weer gewoon aan laat staan.

¯\_(ツ)_/¯

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-06 19:49
Mrk87 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:48:

[...]

Heb zelf nooit een iPhone gehad als daily, maar heb ze wel vaak gebruikt en ik kan je zeggen dat er geen enkele Android smartphone is die de trilkracht van de Iphone(taptic engine) kan evenaren die is gewoon geweldig.
Los daarvan heb ik geen enkel probleem met de haptische feedback van mijn P30 Pro, hij is volgens mij ongeveer gelijk aan die van mijn Oneplus 6T en mijn Galaxy s8.

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Bestelstatussen horen niet thuis in dit topic en zijn dus verplaatst naar: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen.

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:49
Iemand die mij het verschil in de camera kwaliteit duidelijk kan maken tussen de P30 Pro en de Mate 20 Pro behalve de zoomfunctie 🤔

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:22

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2020
YouTube: Huawei P30 Pro Impressions After 1 Week!

Mooie review, vooral die knuckle gestures zijn heel handig.

• Furiousfist
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Ik heb nu een P10 en twijfel tussen de P30 en Mate20. Het belangrijkste vindt ik accu duur. Ik weet niet of de camera zoveel beter is als die in de Mate. Qua abokosten bij T-MOBILE ontlopen ze maar 2/3 euro per maand. Lastige keuze.

• 038Robijno
  • Laatst online: 16:25
Ik kan nog nergens mijn pre order actie aanvragen.. terwijl ik het toestel al 2 dagen heb.

Heeft iemand een link?

• Sharule
038Robijno schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:12:
Ik kan nog nergens mijn pre order actie aanvragen.. terwijl ik het toestel al 2 dagen heb.

Heeft iemand een link?
Ik kan je niet helpen maar, zit er een hoesje in de box?

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 02:11
038Robijno schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:12:

Heeft iemand een link?
Officieel is ie pas 5 april uit en dan pas kan je je aanvraag indienen voor de Sonos en draadloze lader. Ik heb effe geen link voor je waar ik dat vandaan heb, maar ik meen dat ik dat ergens op de Huawei site heb gelezen.
De link om aan te vragen gaat dan pas online denk ik.

EDIT: hier is de link.

https://consumer.huawei.c...preorder_promotie/#p30pro

Als je naar beneden scrolt zie je het onderin de pagina staan.

[Voor 15% gewijzigd door atillicious op 05-04-2019 00:51. Reden: Link toegevoegd.]

• 038Robijno
Sharule schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:14:
[...]

Ik kan je niet helpen maar, zit er een hoesje in de box?
Nee

• 038Robijno
atillicious schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:47:
[...]

Officieel is ie pas 5 april uit en dan pas kan je je aanvraag indienen voor de Sonos en draadloze lader. Ik heb effe geen link voor je waar ik dat vandaan heb, maar ik meen dat ik dat ergens op de Huawei site heb gelezen.
De link om aan te vragen gaat dan pas online denk ik.

EDIT: hier is de link.

https://consumer.huawei.c...preorder_promotie/#p30pro

Als je naar beneden scrolt zie je het onderin de pagina staan.
Kan hem toch echt nog nergens invullen.. terwijl het al 5 April is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dutchnltweaker
038Robijno schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:24:
[...]

Kan hem toch echt nog nergens invullen.. terwijl het al 5 April is.
Geduld is een schone zaak ;)

Kan zijn dat hij in de late ochtend of middag beschikbaar is.

• 038Robijno
dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:27:
[...]

Geduld is een schone zaak ;)

Kan zijn dat hij in de late ochtend of middag beschikbaar is.
Dan is de server weer overbelast en kun je alsnog wachten.

Dat was bij de Galaxy S10+ ook zo (galaxy buds)

[Voor 8% gewijzigd door 038Robijno op 05-04-2019 08:11]

• atillicious
038Robijno schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 07:59:
[...]

Dan is de server weer overbelast en kun je alsnog wachten.

Dat was bij de Galaxy S10+ ook zo (galaxy buds)
Ik neem aan dat het bij de de aanvraag van de Galaxy Buds wel is goed gekomen. Persoonlijk maak ik me er niet druk over in ieder geval, bijna weekend en lekker weer in het verschiet :)

• Aggressor
  • Laatst online: 16:53
Voor wie hem straks heeft...

Kunnen jullie vertellen hoe lang jullie met de batterij doen?
Lading/aantal uur en scherm tijd?

• _Tinus_
Aggressor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:11:

Heb je 2 dagen :P . Ik verwacht namelijk dat de batterij niet snel leeg is ondanks dat je er de de eerste dagen veel op aan het spelen bent.

• Aggressor
_Tinus_ schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:13:
[...]

Heb je 2 dagen :P . Ik verwacht namelijk dat de batterij niet snel leeg is ondanks dat je er de de eerste dagen veel op aan het spelen bent.
haha ja is goed hoor.
Je mag het ook bv posten als die rond de helft zit.. hoeveel SoT je dan hebt enz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Aggressor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:11:

Zie m'n review hiervoor ;-)

Scientia Potentia Est

• Aggressor
HellStorm666 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:31:
[...]

Zie m'n review hiervoor ;-)
Ja er staan meerdere reviews online....
Alleen aan die van jou heb ik wat mbt accuduur.

Bij de rest staat allemaal "De beste van allemaal, of goed bla bla"
Daar heb ik weinig aan .. ik moet cijfers zien zoals bij jou :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Aggressor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:39:
[...]

At your service :-)

Scientia Potentia Est

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Iemand van de Launch event Tweakers al geprobeerd de Sonos te bemachtigen?

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• HellStorm666

HellStorm666

Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:43:
Iemand van de Launch event Tweakers al geprobeerd de Sonos te bemachtigen?
Verwacht niet dat dit gaat werken.

Scientia Potentia Est

• Rubman

Rubman

HellStorm666 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:49:
[...]

Verwacht niet dat dit gaat werken.
Nee ik ook niet, maar als Hollander (sorry voor de Belgische Tweakers die meer waren :+ ) is proberen vrij toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:55:
[...]

Nee ik ook niet, maar als Hollander (sorry voor de Belgische Tweakers die meer waren :+ ) is proberen vrij toch?
Proberen kan altijd.
Maar ik kan t formulier nog niet vinden. Jij wel?
En hoe doe je dat met t factuur die je mee moet insturen?

Scientia Potentia Est

• Rubman

Rubman

HellStorm666 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:57:
[...]

Proberen kan altijd.
Maar ik kan t formulier nog niet vinden. Jij wel?
En hoe doe je dat met t factuur die je mee moet insturen?
Dat is een goeie, ook nog niks gevonden idd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:57:
[...]

geloof me dit gaat niet lukken ....
Huawei is heel erg streng met promoties.

De naam van de factuur moet ook overeen komen met de aanvraag ..
ze letten overal op ..

klopt dat niet dan keuren ze hem af.

• _Tinus_
Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:57:
[...]

Volgens mij staat hier de informatie :https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie

De registratie zou pas vanaf vandaag kunnen maar ik op het genoemde url uit de voorwaarden nog niet bij een invul formulier terecht: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/promoties/

Ik ben bang dat we even geduld moeten hebben.

P.s. De voorwaarden zijn erg strict ze benoemen zelfs de winkels waar je het product gekocht mag hebben.

• dutchnltweaker
_Tinus_ schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:19:

P.s. De voorwaarden zijn erg strict ze benoemen zelfs de winkels waar je het product gekocht mag hebben.
Tuurlijk, maar dit was in mijn geval bij Samsung ook niet anders.

• Sharule
Thx.
Dat er geen gratis hoesjes worden uitgedeeld snap ik. Maar dan moeten ze dar voor die honderden pre sale en review doosjes ook niet doen. Is verkapte reclame. Vooral in unboxing reviews worden duizenden mensen misleid als het ware.
Nuja, Chinezen zijn slim he.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• atillicious
Nou bij Belsimpel.nl stond eerst bij inhoud doosje toch weldegelijk een hoesje vermeld. Dat transparante hoesje zit er nu dus niet in en op hun site hebben ze het ook aangepast.
Voor mij geen probleem omdat ik een Spigen Rugged Armor erbij heb besteld maar kan me wel voorstellen dat anderen dat niet gedaan hebben.
Die kunnen een mailtje sturen en proberen een kortingscode of iets dergelijks te regelen. Niet geschoten is altijd mis.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:40
Zit net een beetje te neuzen in de camera app. Wel raar dat HDR een extra optie is en niet gewoon bij de photo modus een optie is. Verder heb ik voor nu het idee dat de kwaliteit wel meevalt. Hoop is over exposed. Maar moet nog even spelen.

[Voor 5% gewijzigd door Pukson op 05-04-2019 13:47]

Add me op Stadia: Gloogle

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06 11:04
Iemand toevallig al aan de slag gegaan met app tweeling voor whatsapp? Ik heb inmiddels 2 icoontjes maar beide zijn hetzelfde (prive) nummer.

Heb de app al eens verwijderd maar zodra ik daarna de apps opnieuw open kan ik maar 1x een nr ingeven waarna de 2e gewoon simpelweg een kopie is van app 1

• dutchnltweaker
En de P30 Pro is hier binnen, nu eerst een screenprotector erop zetten.

[Voor 51% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-04-2019 14:49]

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Iemand een idee hoe je de P30 opnieuw opstart?
Powerknop inhouden geeft nu de google assistent...?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
beschuitfluiter schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:48:
Iemand een idee hoe je de P30 opnieuw opstart?
Powerknop inhouden geeft nu de google assistent...?
Klopt, maar als je toestel gelocked is. Dus op vergrendeling scherm dan krijg je wel de keus tot herstart!

Ik zelf heb geen haptic feedback bij gebruik van Gboard of een ander toetsenbord. Instellingen binnen Gboard staan aan, beide geprobeerd systeem standaard en op 20ms maar nog geen haptic feedback. Dit voorval had ik ook met vorige toestellen.. lijkt alsof er een instelling vanuit mijn backup word meegenomen.

Trillen bij aanraking staat ook aan. Verder geen andere instelling voorbij zien komen.. wie o wie weet iets?

Als ik het toestel op trillen zet trilt die ook niet. Wel als ik gewoon een melding krijg of gebeld wordt.

[Voor 45% gewijzigd door Pukson op 05-04-2019 15:20]

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Pukson schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:52:
[...]

Klopt, maar als je toestel gelocked is. Dus op vergrendeling scherm dan krijg je wel de keus tot herstart!

Ik zelf heb geen haptic feedback bij gebruik van Gboard of een ander toetsenbord. Instellingen binnen Gboard staan aan, beide geprobeerd systeem standaard en op 20ms maar nog geen haptic feedback. Dit voorval had ik ook met vorige toestellen.. lijkt alsof er een instelling vanuit mijn backup word meegenomen.

Trillen bij aanraking staat ook aan. Verder geen andere instelling voorbij zien komen.. wie o wie weet iets?
check; gelukt!
Thanks

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:44
joeyke87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:03:
Iemand toevallig al aan de slag gegaan met app tweeling voor whatsapp? Ik heb inmiddels 2 icoontjes maar beide zijn hetzelfde (prive) nummer.

Heb de app al eens verwijderd maar zodra ik daarna de apps opnieuw open kan ik maar 1x een nr ingeven waarna de 2e gewoon simpelweg een kopie is van app 1
Gebruik je misschien een andere launcher? Ik had bij een andere Huawei dat het instellen van app tweeling alleen goed ging in de stock launcher. Ik gebruik Nova Launcher. Dus even overschakelen naar de stock laucher, app tweeling instellen, en daarna weer terugschakelen naar Nova als standaard launcher.

• dutchnltweaker
Dit kan weg.

[Voor 108% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-04-2019 15:39]

• Amadeus1966
Aggressor schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:39:
[...]

Cijfers of realiteit?
Ik verstook ongeveer 70 procent over een etmaal. Dat is nu.
Zoveel factoren en sot is daar 1 van.
Als ik thuis zit doe ik er langer dan als ik aan het werk ben.
Daarnaast, wat doe je ermee en wat heb je aan apps draaien.
Nog maar te zwijgen over de instellingen.

Ik heb max drie dagen gered onder gunstige omstandigheden.
Ik heb hem ook al binnen een dag leeggehad.

• Pukson
Pukson schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:52:
[...]

Als ik het toestel op trillen zet trilt die ook niet. Wel als ik gewoon een melding krijg of gebeld wordt.
Als aanvulling

http://imgur.com/a/oYMat2r

Misschien mis ik een setting? Trillen in stille modus staat ook aan. Ook al geprobeerd om trillingen op 30ms te zetten en reboot er achteraan maar dat heeft niet geholpen. Inmiddels verschillende toetsenborden geprobeerd. Flesky, Swiftkey, Gboard en nu Chrooma. Beide doet haptic feedback het niet

[Voor 8% gewijzigd door Pukson op 05-04-2019 16:25]

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-06 19:07

qless

...vraag maar...

Pukson schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:45:
Zit net een beetje te neuzen in de camera app. Wel raar dat HDR een extra optie is en niet gewoon bij de photo modus een optie is. Verder heb ik voor nu het idee dat de kwaliteit wel meevalt. Hoop is over exposed. Maar moet nog even spelen.
Als je in de photo modus master AI hebt aanstaan, zou de HDR modus automatisch actief moeten worden indien nodig (volgens de AI)

Website|Mini 3 Pro|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06 11:04
evdakker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:21:
[...]

Gebruik je misschien een andere launcher? Ik had bij een andere Huawei dat het instellen van app tweeling alleen goed ging in de stock launcher. Ik gebruik Nova Launcher. Dus even overschakelen naar de stock laucher, app tweeling instellen, en daarna weer terugschakelen naar Nova als standaard launcher.
Aha dat was het dus, thnx!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dennislittle
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik ben wel benieuwd voor welke screenprotectors jullie kiezen voor de Huawei P30 Pro.. Zie zoveel verschillende merken. Tot nu toe nooit een screenprotector gehad dus weer niet welke wel en niet goed zijn :)

• _Tinus_
dennislittle schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:26:
Ik ben wel benieuwd voor welke screenprotectors jullie kiezen voor de Huawei P30 Pro.. Zie zoveel verschillende merken. Tot nu toe nooit een screenprotector gehad dus weer niet welke wel en niet goed zijn :)
Google eens op Clearplex. Daar heb ik eerder in het forum over gelezen en ziet er netjes uit.

• 038Robijno
Mijn advies.. ga naar de mediamarkt en laat er een clearplex screenprotector plakken. Kost 2 tientjes met plak garantie.

Vingerafdrukscanner werkt gewoon net zo goed als zonder.

• dutchnltweaker
Clearplex zoals zo velen al zegen hier, heb hem net erop laten zetten bij Mediamarkt.

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-05 17:32
Hier ook de Clearplex erop laten zetten. Ziet er goed uit. En gelijk een doorzichtige case gekocht.

• Rubman

Rubman

Is het met die clearplex dingen niet zo'n naar plastic laagje gevoel? Ben daar zelf echt allergisch voor namelijk.
Plus dat er altijd een randje om het scherm heen komt wat imho gaat storen.

• dutchnltweaker
Rubman schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:05:
Is het met die clearplex dingen niet zo'n naar plastic laagje gevoel? Ben daar zelf echt allergisch voor namelijk.
Plus dat er altijd een randje om het scherm heen komt wat imho gaat storen.
Plastic gevoel, wat bedoel je daar mee? Heb het op meerdere toestellen gehad en het was niet storend voor mij dat randje (persoonlijk).
Pagina: 1 2 3 ... 40 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee