Acties:
  • +1Henk 'm!
wilmundo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:05:
Kan de P30 pro handheld een sluitertijd aan van meerdere seconden, zelfs 15? Dat is namelijk echt heel erg indrukwekkend. Is toevallig toegelicht hoe deze techniek werkt? Ben erg benieuwd namelijk.
Dat kan ja, vanaf de P20-serie maak ik al foto's met sluitertijd van meerdere seconden uit de hand.

Onderstaande voorbeeld is gemaakt met de Huawei Mate 20 Pro in Lapland, sluitertijd 6 seconden;
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:06:
@CLB Ja, het zou hetzelfde moeten zijn als de gorilla glas.
Hmmz alrighty
Leuke kat trouwens, op zijn luie toer zeker :p
Yes, die vind het wel leuk dat CLB even thuis is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:22
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:06:
@CLB Ja, het zou hetzelfde moeten zijn als de gorilla glas.
Waarschijnlijk hetzelfde glas als de P20 Pro en de Mate 20 Pro dus. Geen Gorilla Glass. Soort van Dragontrail gehard glas, maar dan 'merkloos'. Beetje jammer... hopelijk doorstaat de P30 Pro JerryRigEverything's buigtest wel, in tegenstelling tot de vorige Huawei topmodellen, maar ik vrees met grote vrees... :|

• vosmichael
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06-2022
Hoe zit het met die freelace headphones , hoeveel kosten die (van wat ik zie komen die niet erbij in doos of wel ?

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
CLB schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:39:
[...]

Hmm never heard off, thanks!

[...]

Dat kan ja, net als bij de Mate 20 Pro bijvoorbeeld; 4x met 120fps / 8x met 240fps of 32x met 960fps

[...]

Duurder qua? Losse prijs is namelijk logischerwijs de P30 Pro de duurste van de drie.
Misschien bedoel je qua abonnementen? Dat komt gewoon door funding van Huawei / providers if so.

[Afbeelding: Foto gemaakt met Huawei P30 Pro - supermacro]

Ahh oke thnx!

Jaa met hetzelfde abbo betaal ik voor de mate 20 pro € 729 & voor de p30 pro €649 :|

Ik heb net gebeld naar de mediamarkt in Middelburg (Is voor mij het dichtste bij)
Maar ze konden mij niet vertellen of die in de winkel ligt als showmodel.. het is een halfuur rijden voor mij.. zou elke mediamarkt nu al een exemplaar hebben liggen om te bezichtigen ?

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:18
evdakker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:26:
[...]

Waarschijnlijk hetzelfde glas als de P20 Pro en de Mate 20 Pro dus. Geen Gorilla Glass. Soort van Dragontrail gehard glas, maar dan 'merkloos'. Beetje jammer... hopelijk doorstaat de P30 Pro JerryRigEverything's buigtest wel, in tegenstelling tot de vorige Huawei topmodellen, maar ik vrees met grote vrees... :|
Tja maar hoe deze telefoons getest worden is onrealistisch, meerendeel heeft een screenprotector en hoesje.

Acties:
  • +1Henk 'm!
vosmichael schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:28:
Hoe zit het met die freelace headphones , hoeveel kosten die
(van wat ik zie komen die niet erbij in doos of wel ?)
€99, zitten (uiteraard) niet in de doos nee.
Johandewitte schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:28:
Jaa met hetzelfde abbo betaal ik voor de mate 20 pro € 729 & voor de p30 pro €649 :|
Like I said, Huawei/providers die daar geld tegenaan gooien.

[Voor 43% gewijzigd door CLB op 29-03-2019 12:20]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 21:58
CLB schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:39:
[...]

Hmm never heard off, thanks!

[...]

Dat kan ja, net als bij de Mate 20 Pro bijvoorbeeld; 4x met 120fps / 8x met 240fps of 32x met 960fps

[...]

Duurder qua? Losse prijs is namelijk logischerwijs de P30 Pro de duurste van de drie.
Misschien bedoel je qua abonnementen? Dat komt gewoon door funding van Huawei / providers if so.

Dat klopt de providers lijken meer korting te geven op bepaalde types met abonnementen zag ik met uitzoeken:
https://1drv.ms/u/s!ArPPXUaqLI_TgfNfVTxAlB9V3xTIdA

In de kolom Korting zie je dat bijvoorbeeld op een Oneplus er veel minder van de adviesprijs afgaat.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 07:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Heb net de P30 aurora/twilight besteld.
Nette deal via T-Mobile icm Sonos
Kom van een P smart (2018) af en daarvoor een P9 lite dus had wel weer eens zin in wat beters :)

¯\_(ツ)_/¯

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:17

Yariva

Power to the people!

Na wat frustraties (hardware / software matig) met mijn Samsung A8 heb ik de P30 pro gekocht via Tele2. Ik ben benieuwd, met de Sonos + draadloos opladen station deal lijkt het mij geen slechte koop.

Daarnaast.. Die kleuren zijn echt super mooi :) Ik ben benieuwd!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 07:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Yariva schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:39:
Na wat frustraties (hardware / software matig) met mijn Samsung A8 heb ik de P30 pro gekocht via Tele2. Ik ben benieuwd, met de Sonos + draadloos opladen station deal lijkt het mij geen slechte koop.

Daarnaast.. Die kleuren zijn echt super mooi :) Ik ben benieuwd!
Heb ook echt nog 10 keer heen en weer geklikt tussen de kleuren.
Heb echt altijd zwart maar durfde het uiteindelijk toch wel aan om voor die twilight te gaan.
Anders klap ik er alsnog wel een hoesje om heen ;)

¯\_(ツ)_/¯

• dberkwood
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-05-2019
Ik heb een vraag over de nano memorycard die nodig is voor de P30 serie. Werkt Adoptable Storage ook met deze geheugenkaart? Het is een ander type geheugenkaart dan gebruikelijk en ik kan mij voorstellen dat Adoptable Storage daar niet op is ingesteld.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 23:40
Ik heb nog geen zwart wit foto's gezien?
Heeft de p30 pro nog wel zo een monochroom camera?

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:59
diquan2001 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:59:
Ik heb nog geen zwart wit foto's gezien?
Heeft de p30 pro nog wel zo een monochroom camera?
Nope

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-03 20:36
vosmichael schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:12:
[...]

Is dat met 1 jaar of 2 jaar verlenging ?
Met 2 jaar verlenging

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
Heb vandaag de p30 pro getest in de winkel en man wat een toestel, ja het scherm is niet QHD maar dat zie je alleen pas als je oogbol het scherm bijna aanraakt.

Natuurlijk heb ik het toestel niet zo kunnen testen als de mannen van tweakers zelf maar ik had eerlijk gezegd een meer wow gevoel dan de s10+ die ik daarvoor in me handen had gehad. Ook al is het geen dual speaker opstelling mis ik dat ook niet (effe getest in de winkel).

Al met al een erg mooie toestel.

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb vorig jaar bewust de P20 niet genomen, vanwege de agressieve post processing (of AI hoe je het heet bij Huawei meen ik) op de de camara's wat niet uit te zetten was. Is dit eigenlijk bij de P30 nog steeds aanwezig? Ik kan geen sluitende info vinden of het bij de P20-serie uiteindelijk is 'gefixt', ik neig naar niet wat er over kan vinden.

Toevoeging:
Iemand al inzicht of de P30 (non-Pro) nog steeds een duidelijk betere cam heeft dan de S10? Ik zit erg te dubben tussen de S10e en de P30 momenteel.

[Voor 22% gewijzigd door draakhoofd op 29-03-2019 16:10]

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 23:23
Hoe is de krasbestendigheid van de achterkant en het scherm?

Volgens mij is een hoesje en een screen protector noodzakelijk zover ik gelezen heb. Maar welke case en protector doen geen afbreuk aan de look en feel van deze telefoon?

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2020
Spurlie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:10:
Hoe is de krasbestendigheid van de achterkant en het scherm?

Volgens mij is een hoesje en een screen protector noodzakelijk zover ik gelezen heb. Maar welke case en protector doen geen afbreuk aan de look en feel van deze telefoon?
De p30 pro komt met een gratis siliconen hoesje in de box.
Ik zal eerst.die gebruiken:)

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:21:
Heb vandaag de p30 pro getest in de winkel en man wat een toestel, ja het scherm is niet QHD maar dat zie je alleen pas als je oogbol het scherm bijna aanraakt.

Natuurlijk heb ik het toestel niet zo kunnen testen als de mannen van tweakers zelf maar ik had eerlijk gezegd een meer wow gevoel dan de s10+ die ik daarvoor in me handen had gehad. Ook al is het geen dual speaker opstelling mis ik dat ook niet (effe getest in de winkel).

Welke winkel heb jij hem getest ?
Mediamarkt Middelburg en telefoonwinkels bij ons in Goes hebben ze hem pas 9 april zeiden ze tegen mij 😔

• dutchnltweaker
Johandewitte schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:45:
[...]

Welke winkel heb jij hem getest ?
Mediamarkt Middelburg en telefoonwinkels bij ons in Goes hebben ze hem pas 9 april zeiden ze tegen mij 😔
Bij de Mediamarkt in Breda, daar kon ik hem gewoon testen. Mij werd verteld dat hij eind volgende week leverbaar is (als je hem nu pre-ordert).

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Bij de Mediamarkt in Breda, daar kon ik hem gewoon testen. Mij werd verteld dat hij eind volgende week leverbaar is (als je hem nu pre-ordert).
net vernomen via t-mobile dat de leveringstijden zijn veranderd (weet dat hier een apart topic voor is maar toch)

zwart = 5 april (dus gelijk gebleven)
aurora = 9 april geworden was 5 april
crystal = 9 april geworden was 5 april
Oranje = 5 mei geworden was 5 april

p.s. ik had een blauwe en heel blij dat hij op een vrijdag zou komen dat word nu dus een dinsdag waarop ik niet kan helaas :(

[Voor 10% gewijzigd door copywizard op 29-03-2019 15:53]

AMD Ryzen 5600X, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-03 12:56
Sharule schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:14:
De p30 pro komt met een gratis siliconen hoesje in de box.
Ik zal eerst.die gebruiken:)
Zeker weten? Ik meende ergens op de website van Huawei gelezen te hebben dat het hoesje niet meegeleverd zou worden in west en oost europa. En als ik op de productpagina kijk van de p30 pro, dan staat daar niet expliciet dat er ook een hoesje zit in de doos :-(

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-03 11:31
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:21:

Humm juist op de s10+ vind ik de qhd echt een dikke meerwaarde (oudere modellen idem) tekst enzo is echt een stuk scherper en oogt gewoon strakker!

Juist dat en geen 3,5 jack. En ondertussen vanaf s6 edge plus elke keer het plus model gehad dus langzaam aan durf ik niet zo van Samsung af te stappen. Had ik daarvoor met HTC, maar goed die was vanaf de s6 zo goed als dood als high end telefoon maker.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-03 08:58
Heb de P30 voor mijn vrouw besteld bij tele2, heb gekozen voor een nieuw abo met maandelijkse opzegging en de laagste bundel (ga deze gelijk opzeggen). Hierdoor komt de totaalprijs voor het toestel op zo'n 580 euro uit geloof ik en dan krijg je ook nog je Sonos One speaker erbij die zeer waarschijnlijk de verkoop in gaat! al met al best een goeie deal zo denk ik.

pluspunten waarvoor we voor de P30 hebben gekozen zijn camera, prijs (met deze deal anders was hij te duur geweest), accuduur en de 3,5mm jack. ben erg benieuwd als ie binnen komt!

• dutchnltweaker
Practics schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:21:
[...]

Humm juist op de s10+ vind ik de qhd echt een dikke meerwaarde (oudere modellen idem) tekst enzo is echt een stuk scherper en oogt gewoon strakker!

Juist dat en geen 3,5 jack. En ondertussen vanaf s6 edge plus elke keer het plus model gehad dus langzaam aan durf ik niet zo van Samsung af te stappen. Had ik daarvoor met HTC, maar goed die was vanaf de s6 zo goed als dood als high end telefoon maker.
Nou ik merkte qua scherpte (s10+ en p30 pro) helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, als je echt een paar millimeter verwijdert bent kun je het een beetje zien. Ik had vroeger ook altijd dat ik de hoogste resolutie moest hebben enzo.

Eerlijk zie ik nu dat het gewoon onzin is, de mate 20 Pro heeft een hogere resolutie, ik hield hem naast elkaar met de p30 pro en de p30 pro scherm oogde zelfs beter.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:38
Hier toch ook overgegaan tot pre order bij Vodafone. Goede deal met 10 euro toestelkosten per maand, voor 24 maanden lang. Verder dan bijbetaling van 330 euro. In totaal zit je dan op € 570, verminder met de verkoop van de Sonos speaker .. op ongeveer € 380 over 2 jaar.

Leek me een prima deal. Benieuwd naar m'n eerste Huawei ervaring.

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:19
Lees op sites dat medio september de mate 30 pro op de markt komt. Iemand enig idee wat de verschillen zouden kunnen zijn ? De moeite waard om tot dan te wachten ?

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-03 16:06
mavical schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:50:
Lees op sites dat medio september de mate 30 pro op de markt komt. Iemand enig idee wat de verschillen zouden kunnen zijn ? De moeite waard om tot dan te wachten ?
Volgens mij nog niet veel.

Maar tegen die tijd zou ik wachten op de P40, die komt dan ook al weer bijna uit :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 01-03 05:39
Ik heb hem inmiddels al een paar dagen. Maar doe nog niet gelijk een review.
Alles wat nieuw is is vaak alleen maar prachtig en wordt maar al te gauw vanuit een roze bril bekeken.
We moeten niet vergeten dat het gewoon een gebruiksvoorwerp is wat gewoon zijn ding moet doen.
Dus nog even geduld hebben.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 00:44
TR1969 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Volgens mij nog niet veel.

Maar tegen die tijd zou ik wachten op de P40, die komt dan ook al weer bijna uit :)
En zo blijf je wachten ;)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-03 11:28
Pff die p30 voelt wel erg plastic aan,zeer goedkoop.Twijfel nog tussen s10 en p30

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• dutchnltweaker
@Amadeus1966 of @CLB Wat is trouwens de p30 serie heeft Cat21 zoals de mate 20 pro, maar wat is de carrier aggregation die de p30 serie max aankan? de S10 kan max 7 CA aan. Maar bij de P30 serie kan ik dit niet zo even vinden.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:51

Steeffoon

Android-nerd

MrHiddeV schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:56:
[...]

Zeker weten? Ik meende ergens op de website van Huawei gelezen te hebben dat het hoesje niet meegeleverd zou worden in west en oost europa. En als ik op de productpagina kijk van de p30 pro, dan staat daar niet expliciet dat er ook een hoesje zit in de doos :-(
Reviewers krijgen een case erbij, in de retailversie wordt de siliconen case niet
meegeleverd helaas.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• Sharule
Steeffoon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:25:
[...]

Reviewers krijgen een case erbij, in de retailversie wordt de siliconen case niet
meegeleverd helaas.
Waarom doen ze dat.. die case gebruiken ze sowieso niet. Waarom zouden ze ook voor een gratis telefoon bedoeld om te reviewen..

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-03 12:41
Steeffoon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:25:
[...]

meegeleverd helaas.
Op de website van Coolblue staat dat er wel een transparante hoes wordt meegeleverd (link).

• Amadeus1966
Sharule schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:03:
[...]

Waarom doen ze dat.. die case gebruiken ze sowieso niet. Waarom zouden ze ook voor een gratis telefoon bedoeld om te reviewen..
Nou, ik gebruik hem wel.
Anders heeft ie een kort leven.
Review moet wel een real live experience zijn en niet bangig vanachter de keukentafel.
Dus gewoon gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.

• dutchnltweaker
YouTube: Huawei P30 Pro vs iPhone XS Max / Samsung S10 Plus Battery DRAIN Test en weer een batterij stres test. Waarbij de p30 pro als winnaar er uit komt.

• _Tinus_
Amadeus1966 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:38:
[...]

Nou, ik gebruik hem wel.
Anders heeft ie een kort leven.
Review moet wel een real live experience zijn en niet bangig vanachter de keukentafel.
Dus gewoon gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.
Hij maakt vast ook goede foto 's van eten :+.

Bijna alle telefoons zijn tegenwoordig erg glad. Lijkt wel alsof het een businessmodel is voor reparaties en vervanging.

• FrankoNL
Even gedeeltelijk off-topic, maar het is onderdeel van mijn p30 bestelling: ik koop al een aantal jaren al mijn telefoons los, icm met sim-only omdat een aantal jaar geleden de kortingen dermate klein waren dat ik het niet interessant vond om een abbo af te sluiten.

Dit keer kreeg ik bij vodafone 250 euro korting, heb vervolgens 300 in eens afgetikt om onder de BRK registratiegrens te blijven en de Sonos kan ik eventueel verkopen. Dat scheelt natuurlijk flink met de losse verkoopprijs. Zijn providers de laatste jaren weer grote kortingen gaan geven, of heb ik het gewoon altijd gemist?

• dutchnltweaker
FrankoNL schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:28:
Even gedeeltelijk off-topic, maar het is onderdeel van mijn p30 bestelling: ik koop al een aantal jaren al mijn telefoons los, icm met sim-only omdat een aantal jaar geleden de kortingen dermate klein waren dat ik het niet interessant vond om een abbo af te sluiten.

Dit keer kreeg ik bij vodafone 250 euro korting, heb vervolgens 300 in eens afgetikt om onder de BRK registratiegrens te blijven en de Sonos kan ik eventueel verkopen. Dat scheelt natuurlijk flink met de losse verkoopprijs. Zijn providers de laatste jaren weer grote kortingen gaan geven, of heb ik het gewoon altijd gemist?
Gemist, ik heb 2 jaar geleden ook een S7 edge (toen 1 jaar oud) met best een grote korting kunnen krijgen, je moet er maar net tegen aanlopen.

• Sharule
FrankoNL schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:28:

Dus gewoon 90 euro korting. Want de toestelprijs icm abo is 648 bij Vodafone.

• FrankoNL
Sharule schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:27:
[...]

Dus gewoon 90 euro korting. Want de toestelprijs icm abo is 648 bij Vodafone.
Ik heb het niet helemaal goed uitgelegd denk ik.

Ik bedoelde: ik heb bij belsimpel het toestel besteld icm een vodafone abonnement. Daar is de telefoon 510 euro, dus ongeveer 250 minder dan los :)

Via tele 2 (op belsimpel) is er nog een betere aanbieding, alleen ik heb ook ziggo dus krijg dan gratis voetbal als ik bij vodafone blijf.

[Voor 15% gewijzigd door FrankoNL op 30-03-2019 12:37]

• agentdie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10-2020
FrankoNL schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Ik bedoelde: ik heb bij belsimpel het toestel besteld icm een vodafone abonnement. Daar is de telefoon 510 euro, dus ongeveer 250 minder dan los :)

Via tele 2 (op belsimpel) is er nog een betere aanbieding, alleen ik heb ook ziggo dus krijg dan gratis voetbal als ik bij vodafone blijf.
Yup ik heb die van Tele2 besteld :)

• diquan2001
  • Laatst online: 03-02 23:40
Ik heb ook even gekeken op belsimpel maar ik kon de optie om maandelijks opzegbaar te kiezen niet vinden.
[...]

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• FrankoNL
diquan2001 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:13:
Ik heb ook even gekeken op belsimpel maar ik kon de optie om maandelijks opzegbaar te kiezen niet vinden.

[...]
Bij tele2? Nee dat klopt, dat bieden zij niet aan. Op de website van Tele2 zelf kan het wel.

• Sharule
Prijzen bij Vodafone zijn net verhoogd! Van 648 icm abo naar 696 euro.

• dutchnltweaker
Sharule schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:27:
Prijzen bij Vodafone zijn net verhoogd! Van 648 icm abo naar 696 euro.
[Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
Beter hier plaatsen als het over prijzen gaat.
Maar dat is waarschijnlijk bij Vodafone zelf, reseler is goedkoper.

• dutchnltweaker
[...]

P30 Pro of de P30 (Tele2 belsimpel)?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 22:25
Wordt het niet tijd voor een accessoires topic?

Ik heb de P30 pro besteld en ik wil graag voor in de auto een magnetische draadloze oplader met bijbehorende case. Die combi bestaat wel, of je kunt een speciaal plaatje in je gewone case stoppen. Dat laatste lijkt me niet ideaal. Liefst heb ik iets dat kant en klaar verwerkt is in het design.

Iemand enig idee?

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-02 11:52
Molybdenum schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:54:
Wordt het niet tijd voor een accessoires topic?

Ik heb de P30 pro besteld en ik wil graag voor in de auto een magnetische draadloze oplader met bijbehorende case. Die combi bestaat wel, of je kunt een speciaal plaatje in je gewone case stoppen. Dat laatste lijkt me niet ideaal. Liefst heb ik iets dat kant en klaar verwerkt is in het design.

Iemand enig idee?
Ik denk dat het indd handig is om daar een topic voor te maken. Maar wilde wel even snel reageren op jouw vraag. Kwam op Alieexpress meerdere autohouders tegen al, zoals deze:

https://s.click.aliexpress.com/e/7mILIjUu3

Baseus heeft vaker goed spul tegen lage prijzen. Er zijn ook genoeg cases met een metalen ring erin verwerkt, of je koopt er eentje zelf om op je case te plakken:

https://s.click.aliexpress.com/e/PSwjYsISX

Daarnaast zou je natuurlijk ook een metalen plaatje kunnen kopen om op je case, of de binnenkant ervan te plakken. Ik heb echter hier en daar gelezen dat dit invloed kan hebben op de wireless charging:

https://www.reddit.com/r/...ger_work_if_i_have_metal/

Er is genoeg over te vinden op Google.. Het is iig de reden waarom ik liever een houder heb die de telefoon "grijpt" dan een magnetische. Wil niet telkens m'n hoesje hoeven wisselen..

Edit: De plaatsing van je plaatje is belangrijk en zou ervoor moeten zorgen dat het wel kan, durfde zelf echter het risico niet te lopen.

[Voor 4% gewijzigd door Zephrex op 30-03-2019 22:28]

• dutchnltweaker

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 23:23
Is het overigens met de p30 pro ook mogelijk om via WiFi te bellen, net zoals een iPhone?

Heb op het werk namelijk slecht bereik en dat is een oplossing, of ik ben gebonden aan een KPN netwerk (wat nog enigszins voldoende bereik heeft). Een collega heeft Vodafone en die kan zich met de WiFi functie op de iPhone heel goed behelpen.

• dutchnltweaker
copywizard schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:52:
[...]

net vernomen via t-mobile dat de leveringstijden zijn veranderd (weet dat hier een apart topic voor is maar toch)

zwart = 5 april (dus gelijk gebleven)
aurora = 9 april geworden was 5 april
crystal = 9 april geworden was 5 april
Oranje = 5 mei geworden was 5 april

p.s. ik had een blauwe en heel blij dat hij op een vrijdag zou komen dat word nu dus een dinsdag waarop ik niet kan helaas :(
Ik wou de OP aanpassen maar T-Mobile houd weer andere levertijden aan dan de andere providers, Bijna alle toestellen worden op 5 April geleverd behalve de Oranje kleur van de P30 Pro is een beetje vaag qua levertijd.

• Sharule
Spurlie schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:44:
Is het overigens met de p30 pro ook mogelijk om via WiFi te bellen, net zoals een iPhone?

Heb op het werk namelijk slecht bereik en dat is een oplossing, of ik ben gebonden aan een KPN netwerk (wat nog enigszins voldoende bereik heeft). Een collega heeft Vodafone en die kan zich met de WiFi functie op de iPhone heel goed behelpen.
Was mogelijk op de p20 pro, dus ik vermoed ook op de p30 pro.

• dutchnltweaker

Op dit moment nog niet, de ondersteuning moet vanuit de provider komen. Dit komt er wel maar dit is er niet in 1 dag ;) .

Acties:
  • +7Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
:+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mavical

• Ad-
  • Laatst online: 22-03 14:40
(o.a.) Mooie vergelijking tussen iPhone XS max, Samsung S10+ en deze: https://www.dxomark.com/huawei-p30-pro-camera-review/

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

• e2c
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10-2022

It depends on the provider ,for Tmobile ,VDF and tele2,P30 series support vowifi immediately but for KPN it will support soon .
dutchnltweaker schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:46:behalve de Oranje kleur van de P30 Pro is een beetje vaag qua levertijd.
"Half april" wordt er genoemd hier en daar...

Persoonlijk ga ik toch eens kijken naar de P30, die vind ik toch wat chiller dan de Pro, maar ja wie ben ik :9

• dutchnltweaker
CLB schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:26:
[...]

"Half april" wordt er genoemd hier en daar...

Persoonlijk ga ik toch eens kijken naar de P30, die vind ik toch wat chiller dan de Pro, maar ja wie ben ik :9
Ben benieuwd of dat zo is, ik ben nog aan het twijfelen tussen aurora blue en zwart.

Waarom verkies jij de P30 boven de Pro als ik vragen mag? :)

• FrankoNL
Ik ben juist van de P30 naar de P30 pro gegaan in mijn preorder. Bij de reseller was het icm een abbo een verschil van "maar" 98 euro. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:33:
Waarom verkies jij de P30 boven de Pro als ik vragen mag? :)
Toestel is iets kleiner en vind ik wat fijner in de hand liggen. Scherm is niet afgerond aan de zijkanten, dat voelt wat lekkerder aan en ziet er ook prima uit. Daarnaast vind ik een 3,5mm-aansluiting wel erg fijn, de Pro heeft die niet, maar wel weer infrarood. Leuk wel, maar dat ga ik 3x gebruiken, m'n oordopjes gebruik ik elke dag.

Dat ik dan niet 10x kan hybridzoomen, maar 5x vind ik wel prima, ook de ToF-sensor zal ik niet erg missen bij mijn gebruik en getest eerlijk gezegd. Snelladen kan nog steeds, maar wat trager, ook dat vind ik wel prima, draadloos laden gebruik ik toch niet. En dan komen we bij de prijs, die scheelt om en nabij €110,00 (in mijn specifieke geval met verlenging van abbo enzo). Voor dat geld koop ik liever een NM-geheugenkaartje + toffe case.

Zwart is zwart, doe eens gek en kies voor een mooie kleurstelling joh! ;) Doubts :)

• Amaze86
En zit er een notificatie led op de p30?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Amaze86 schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:52:
En zit er een notificatie led op de p30?
Nee :-(

• dutchnltweaker
CLB schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:17:
[...]

Toestel is iets kleiner en vind ik wat fijner in de hand liggen. Scherm is niet afgerond aan de zijkanten, dat voelt wat lekkerder aan en ziet er ook prima uit. Daarnaast vind ik een 3,5mm-aansluiting wel erg fijn, de Pro heeft die niet, maar wel weer infrarood. Leuk wel, maar dat ga ik 3x gebruiken, m'n oordopjes gebruik ik elke dag.

Dat ik dan niet 10x kan hybridzoomen, maar 5x vind ik wel prima, ook de ToF-sensor zal ik niet erg missen bij mijn gebruik en getest eerlijk gezegd. Snelladen kan nog steeds, maar wat trager, ook dat vind ik wel prima, draadloos laden gebruik ik toch niet. En dan komen we bij de prijs, die scheelt om en nabij €110,00 (in mijn specifieke geval met verlenging van abbo enzo). Voor dat geld koop ik liever een NM-geheugenkaartje + toffe case.

Zwart is zwart, doe eens gek en kies voor een mooie kleurstelling joh! ;) Doubts :)
Duidelijk, ja hier voor mij is het verschil 70 euro is toestel kosten tussen de p30 en de pro.

Tja de reden dat ik qua kleur twijfel is omdat er een hoesje om heen gaat (spigen) en niks van zie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Art

• Amaze86
Had al zo'n vermoede,jammer. Erg weinig reviews over de p30 op youtube,bijna alles gaat over de pro versie.

• dutchnltweaker
Amaze86 schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:56:
[...]

Had al zo'n vermoede,jammer. Erg weinig reviews over de p30 op youtube,bijna alles gaat over de pro versie.
Staat in dit topic:
Ik was zojuist bij de MM Rotterdam. De verkoopster/vertegenwoordigster van Huawei zei dat er begin april een app van Huawei uitkomt waarbij een soort "on screen notification led" functie wordt toegevoegd.
Dus straks licht er een paar ledjes op als er iets binnenkomt ;)

• dutchnltweaker
P30 Pro Black besteld I.c.m. 1 jarig Vodafone (nette deal en wil niet lang ergens aan vastzitten), eerste keer dat ik een toestel ooit pre order :P . Kan niet wachten!

[Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 01-04-2019 21:13]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Molybdenum
Het is echt ongelofelijk! Ik kan niet wachten tot hij binnen is.

Nog een voorbeeld voor low light photography:
YouTube: The Huawei P30 Pro Is The Low Light Camera King And It’s Not Close

YouTube: huawei p30pro lowlight and milkyway shot
:o

Coolblue zegt nog steeds 5 april.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-03 05:49
CLB schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:17:
[...]

En wat betreft camera kwaliteit, ga je er gaat niet mee op achteruit? Je gaat de OIS missen die de Pro wel heeft. Of is de DIS goed genoeg?

Mijn vrouw en ik zitten er ook naar te kijken en dit zijn zo onze vraagstukken.
Koen87 schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:21:
Je gaat de OIS missen die de Pro wel heeft. Of is de DIS goed genoeg?
Vanmiddag nog wat filmpjes gemaakt met de P30 en het evenaart OIS in mijn OnePlus 6, dus voor mij prima.

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-03 09:24
evdakker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:26:
[...]

De mate 20 pro en de P20 Pro hebben gewoon gorilla Glass. De P30 pro heeft dan ook een grote kans dat daar ook gorilla glass in zit. Zou wel een afknapper zijn....

https://www.corning.com/g...s/smartphones/huawei.html

• dutchnltweaker
wjnieuw schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 06:36:
[...]

De mate 20 pro en de P20 Pro hebben gewoon gorilla Glass. De P30 pro heeft dan ook een grote kans dat daar ook gorilla glass in zit. Zou wel een afknapper zijn....

https://www.corning.com/g...s/smartphones/huawei.html
Hier zie ik alleen de mate 20 pro en geen p20 serie.

Ik heb dit zelf aan Huawei gevraagd, die geeft aan dat er geen gorrila glas in zit.

• dutchnltweaker

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-03 09:24
dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:54:
[...]

Hier zie ik alleen de mate 20 pro en geen p20 serie.

Ik heb dit zelf aan Huawei gevraagd, die geeft aan dat er geen gorrila glas in zit.
De Mate 20 Pro en de P20 Pro hebben GG (zie onder), als de P30 pro dit niet heeft is dit voor mij een reden om de pre-order te annuleren. Huawei zal er niet om liegen.

https://www.corning.com/g...s/huawei/mate-20-pro.html

https://www.corning.com/g...hones/huawei/p20-pro.html

• Sharule
In de shop ook met de camera en video met zoom gespeelt. Dit viel me niet op. Raar..

• dutchnltweaker
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:34:
[...]

In de shop ook met de camera en video met zoom gespeelt. Dit viel me niet op. Raar..
Mij ook niet, dit is ook de enige review die er over praat.

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-02 11:52
dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:58:
[...]

Mij ook niet, dit is ook de enige review die er over praat.
Volgens mij heb ik iemand anders in een YouTube review hier ook over gehoord. Maar als ik het goed zie zit je ook met een andere lens te filmen (de 5x), beetje logisch dat je daar geen stabilisatie hebt. Dat heeft geen enkele phone ingezoomd toch?
dutchnltweaker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:56:
Kunnen jullie hier jezelf in vinden?
Gisteren wat gefilmd met de P30 en wat zoomen, viel me niet op. Zal het nog even dubbelchecken :)

• _Tinus_
wjnieuw schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:07:
[...]

De Mate 20 Pro en de P20 Pro hebben GG (zie onder), als de P30 pro dit niet heeft is dit voor mij een reden om de pre-order te annuleren. Huawei zal er niet om liegen.

https://www.corning.com/g...s/huawei/mate-20-pro.html

https://www.corning.com/g...hones/huawei/p20-pro.html
Ik heb meestal een hoesje om mijn telefoon en een screenprotector. Er zijn ook veel andere leveranciers die goed krasbestendig glas kunnen maken. Wel wacht ik met spanning de eerste scratch en droptests af.

De nokia 8.1 heeft bijvoorbeeld ook geen gorilla glas en doet het ook redelijk in droptests. Er zijn best nog wat andere bedrijven dit goed glas leveren : https://www.gsmarena.com/...illa_glass-news-34894.php.

Ik vind het jammer dat niet duidelijk is welk type glas er gebruikt wordt.

Als ik verder zoek vind ik dit ovezicht : https://mobilityarena.com...orilla-glass-competitors/

Ik vermoed dat het Xensation glas van Scott kan zijn gezien de post van Dutchnltweaker over dat het Aluminosilicate glas is : dutchnltweaker in "[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie"

[Voor 13% gewijzigd door _Tinus_ op 02-04-2019 09:47]

• Amadeus1966
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:34:
[...]

Nee, ik herken dit ook niet.
Weet wel als je met zoom werkt dat iedere beweging resulteert in een bewogen of schokkerig beeld.
Maar dat wat daar in die video getoond word heb ik iig niet.
Schokkerige opnames met maximale zoom hou je wel iets maar niet zoals dat.

[Voor 8% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-04-2019 09:44]

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-03 22:04

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Denk dat die gast t koud heeft ofzo.
filmen met 5x zoom is prima stabiel te houden. Ook zonder steun, gimbal, tripod of wat dan ook.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

CLB schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:23:
Gisteren wat gefilmd met de P30 en wat zoomen, viel me niet op. Zal het nog even dubbelchecken :)
Wat HellStorm666 zegt, ik ervaar het ook niet zo.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

[Video: https://i.imgur.com/8BjldiM.mp4]

Zojuist ff snel gemaakt.

[Voor 153% gewijzigd door HellStorm666 op 02-04-2019 10:19. Reden: video er in]

Scientia Potentia Est

• Sharule
Die gozer heeft zijn clipje verwijderd?

• HellStorm666

HellStorm666

Scientia Potentia Est

• B-Art
Niks aan de hand dus :)

Gozer van twitter zeker niet zo'n stabiel handje :+

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:59
YouTube: Huawei P30 Pro vs Samsung Galaxy S10 Plus - Speed Test!

Had ik niet verwacht, gezien de geekbench scores. Dat dan de P30 toch zoveel sneller laadt. Alleen jammer dat de soc weer geen 4K60 ondersteunt, je zou verwachten als het zo gefocust is op de camera dat ze zoiets dan ook mogelijk maken.

Add me op Stadia: Gloogle

• Sharule
Pukson schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:43:
YouTube: Huawei P30 Pro vs Samsung Galaxy S10 Plus - Speed Test!

Had ik niet verwacht, gezien de geekbench scores. Dat dan de P30 toch zoveel sneller laadt. Alleen jammer dat de soc weer geen 4K60 ondersteunt, je zou verwachten als het zo gefocust is op de camera dat ze zoiets dan ook mogelijk maken.
Maakt toch duidelijk hoe de exynos op 8nm chip onderpresteerd tov de Snapdragon 7nm.

• Sharule
Voor diegene die hem al binnen hebben. Zit die doorzichtige hoesje er nou wel of niet bij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amadeus1966
Sharule schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:26:
Voor diegene die hem al binnen hebben. Zit die doorzichtige hoesje er nou wel of niet bij?
Ik heb hem er wel bij.

• Tomski1986
  • Laatst online: 20:08
Waarom neemt iedereen de P30 Pro? Is de P30 niet goed genoeg of..?

• Molybdenum
Tomski1986 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:43:
Ik zou zeggen: check de verschillen. Beiden zijn goed, P30 Pro kan meer. 🙂

• B-Art
Tomski1986 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:43:
Ik wil simpelweg de beste camera en accu duur :)

• mavical
Welke kleur telefoon hebben ze bij jou uitgeleverd ?

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:46
Maar er zijn toch nog geen retail telefoons uitgeleverd?
Pagina: 1 2 3 ... 40 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee