Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-10 16:17
Weet iemand of je ergens kan instellen dat apps als WhatsApp en Instagram een melding geven op het Always On Display? Als dit niet mogelijk is dan is dat wel flink balen. Er zit ook geen led op het toestel en dat zou dan dus betekenen dat ik elke keer mijn scherm aan moet doen om te kijken of ik nog wat gemist heb? Dat lijkt me geen doen.

Verder heel positief over het toestel overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 19:22
meestertje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:02:
Weet iemand of je ergens kan instellen dat apps als WhatsApp en Instagram een melding geven op het Always On Display? Als dit niet mogelijk is dan is dat wel flink balen. Er zit ook geen led op het toestel en dat zou dan dus betekenen dat ik elke keer mijn scherm aan moet doen om te kijken of ik nog wat gemist heb? Dat lijkt me geen doen.

Verder heel positief over het toestel overigens
Als je in deze topic terug leest komt er binnenkort een update of app uit waarbij via het scherm led notificatie kan instellen, wanneer weet ik nog niet precies, AOD durf ik nog niks te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:15
HellStorm666 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:57:
[...]

Proberen kan altijd.
Maar ik kan t formulier nog niet vinden. Jij wel?
En hoe doe je dat met t factuur die je mee moet insturen?
Aanvraag ingediend op 1/04 deze bevestiging gekregen op 02/04 :)

Huawei
Beste Leo,

Wij bevestigen hierbij de goedkeuring van jouw deelname.

De verzending van jouw geschenk gebeurt binnen de 60 dagen. Wees dus niet ongerust als je in de tussentijd geen nieuws ontvangt.

Jouw ID als deelnemer is: xxx-xxxxx
Jouw ID is uniek! Omwille van veiligheid en vertrouwelijkheid, vragen we je deze ID niet te delen.

Ps :Zojuist e-mail gekregen van GLS ; MYAC â Huawei Technologies Belgium NV : Deze afzender stuurt u een pakket :9

[ Voor 8% gewijzigd door klada op 05-04-2019 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:56
waar vind je het formulier?
Ik zie alleen op de site de voorwaarden en uitleg, maar geen formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
Bij mij laadt het formulier niet. Volgens mij is de site een beetje brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:58
Als je naar de website gaat van Huawei Promoties en dan kan je drukken op registeren. Zojuist gedaan :)

Beste heer, xxxx

Bedankt voor je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie! Jouw registratienummer is xx.

[ Voor 37% gewijzigd door Pukson op 05-04-2019 20:25 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imbaco
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-10-2024
FrankoNL schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:24:
Bij mij laadt het formulier niet. Volgens mij is de site een beetje brak.
hier hetzelfde probleem (google chrome) erna in internet explorer geprobeerd en bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Laatst online: 27-09 12:08
imbaco schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:48:
[...]

hier hetzelfde probleem (google chrome) erna in internet explorer geprobeerd en bingo!
Funny, met de Google standard browser op de p30 lukt het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 06:24
Welke versie van EMUI hebben jullie? Ik zit op build 9.1.0.115 terwijl ik weet dat er een hogere versie is (9.1.0.124). Alleen zegt de software dat er geen update is. Hoe is dat bij jullie en is een update te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
nikon. schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:34:
Welke versie van EMUI hebben jullie? Ik zit op build 9.1.0.115 terwijl ik weet dat er een hogere versie is (9.1.0.124). Alleen zegt de software dat er geen update is. Hoe is dat bij jullie en is een update te forceren?
Bij mij gaf hij bij het installeren aan dat er geen update was. Toen ik vervolgens handmatig wilde updaten via instellingen vond hij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
FrankoNL schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:46:
[...]

Bij mij gaf hij bij het installeren aan dat er geen update was. Toen ik vervolgens handmatig wilde updaten via instellingen vond hij hem wel.
Met de hand checken geeft bij mij: Uw software is up-to-date. :(
Niet dus haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Raar, ik kreeg een melding om te updaten en heb die .24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, vandaag eindelijk de langverwachte P30 Pro Breathing Crystal Blue ontvangen. Ik ben er direct enthousiast mee aan de slag gegaan door alle apps te installeren en alles te customizen naar mijn smaak. Ik heb geen back-ups o.i.d. dergelijks teruggezet, gewoon een frisse start. So far so good, totdat ik mijn eerste WhatApp-berichtje ontving.... In een voor mij volstrekt onbekende taal krijg ik een of andere (zo'n 7 seconden durende) 'voice message' te horen van een mannelijke spreker 8)7 Ik ben direct op onderzoek uitgegaan, wat blijkt:

-Elke keer als ik een WhatApp-berichtje ontvang, krijg ik hetzelfde (voor mij onverstaanbare) bericht te horen.
-Bij geen enkele andere actie krijg ik dit te horen, dus ook niet bij voorbeeld een ontvangen SMS of e-mail.

Ik ben direct op zoek gegaan naar oorzaken door allerlei instellingen en apps door te lopen. Helaas heeft dat geen soelaas geboden en heb ik als laatste strohalm de telefoon weer volledig gewist en terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Vervolgens heb ik enkel Whats-App geïnstalleerd om direct weer een test te doen: helaas, probleem blijft aanwezig 7(8)7

Ik heb zojuist contact gehad met de leverancier (Mobiel.nl). Zij snappen er ook niks van en het enige wat ze me kunnen aanbieden is de telefoon omruilen. Helaas deze kleur momenteel niet meer op voorraad (verwachting is uiterlijk volgende week vrijdag weer). Nu hoop ik natuurlijk van harte dat er hier een geniale Tweaker is die raad weet met dit mysterieuze probleem :)

Ik heb het betreffende geluidsfragment geüpload: https://uploadfiles.io/gqgld :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
jopie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:51:
Raar, ik kreeg een melding om te updaten en heb die .24
Heb m'n telefoon ook al een keer opnieuw opgestart, maar blijft roepen dat de software up-to-date is. Met WIFI aan / uit geprobeerd, mobiele gegevens aan / uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
nikon. schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:58:
[...]

Heb m'n telefoon ook al een keer opnieuw opgestart, maar blijft roepen dat de software up-to-date is. Met WIFI aan / uit geprobeerd, mobiele gegevens aan / uit.
Misschien een toestel uit een regio of van een provider? Kan zijn dat de update dan nog niet gepushed is. Als het een toestel is die bijvoorbeeld vodafone branded is bepaalt Vodafone wanneer deze gepushed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
FrankoNL schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:59:
[...]

Misschien een toestel uit een regio of van een provider? Kan zijn dat de update dan nog niet gepushed is. Als het een toestel is die bijvoorbeeld vodafone branded is bepaalt Vodafone wanneer deze gepushed wordt.
Via mobiel.nl gekocht met een Tele 2 abbo, maar gewoon de SIM van m'n oude provider erin gedaan (Lebara).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:54:
Oké, vandaag eindelijk de langverwachte P30 Pro Breathing Crystal Blue ontvangen. Ik ben er direct enthousiast mee aan de slag gegaan door alle apps te installeren en alles te customizen naar mijn smaak. Ik heb geen back-ups o.i.d. dergelijks teruggezet, gewoon een frisse start. So far so good, totdat ik mijn eerste WhatApp-berichtje ontving.... In een voor mij volstrekt onbekende taal krijg ik een of andere (zo'n 7 seconden durende) 'voice message' te horen van een mannelijke spreker 8)7 Ik ben direct op onderzoek uitgegaan, wat blijkt:

-Elke keer als ik een WhatApp-berichtje ontvang, krijg ik hetzelfde (voor mij onverstaanbare) bericht te horen.
-Bij geen enkele andere actie krijg ik dit te horen, dus ook niet bij voorbeeld een ontvangen SMS of e-mail.

Ik ben direct op zoek gegaan naar oorzaken door allerlei instellingen en apps door te lopen. Helaas heeft dat geen soelaas geboden en heb ik als laatste strohalm de telefoon weer volledig gewist en terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Vervolgens heb ik enkel Whats-App geïnstalleerd om direct weer een test te doen: helaas, probleem blijft aanwezig 7(8)7

Ik heb zojuist contact gehad met de leverancier (Mobiel.nl). Zij snappen er ook niks van en het enige wat ze me kunnen aanbieden is de telefoon omruilen. Helaas deze kleur momenteel niet meer op voorraad (verwachting is uiterlijk volgende week vrijdag weer). Nu hoop ik natuurlijk van harte dat er hier een geniale Tweaker is die raad weet met dit mysterieuze probleem :)

Ik heb het betreffende geluidsfragment geüpload: https://uploadfiles.io/gqgld :? :? :?
Ik weet dat in China Whatsapp verboden is. Wellicht dat door een bizarre fout het toestel denkt dat je in China probeert te whatsappen?

Anders even naar de lokale afhaal Chinees gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

CJRS7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:04:
[...]

Ik weet dat in China Whatsapp verboden is. Wellicht dat door een bizarre fout het toestel denkt dat je in China probeert te whatsappen?

Nu weten we gelijk waar de importers vandaan komen.
Sterkte!
Honda atta fita

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJRS7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:04:
[...]

Goeie >:) Echter, WhatsApp werkt verder naar behoren. Berichtjes worden prima zowel ontvangen als verstuurd :)

Heb je geluidsfragment trouwens gehoord en kun jij met zekerheid zeggen dat het Chinees is? Ik vind het namelijk meer op Russisch lijken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
Voor diegenen die ook niet (direct) kunnen updaten via instellingen > software update, het kan ook met de HiSuite applicatie van Huawei. Die roept bij mij nu netjes: xx.124 update beschikbaar. Ben die update nu aan het downloaden.

Zie deze link voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:09:
[...]

Goeie >:) Echter, WhatsApp werkt verder naar behoren. Berichtjes worden prima zowel ontvangen als verstuurd :)

Heb je geluidsfragment trouwens gehoord en kun jij met zekerheid zeggen dat het Chinees is? Ik vind het namelijk meer op Russisch lijken haha
Het is 100% geen Chinees inderdaad, maar ook geen Russisch volgens mij 😐. Erg vreemd... Hoe vaak krijg je deze voiceclip? Misschien heeft iemand het verstuurd naar een verkeerd nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:54:

Bijzonder. Is het een notificatie die afspeelt of echt een berichtje wat je ontvangt? Kijk anders even binnen Whatsapp bij instellingen en dan meldingen.
Of houdt Whatsapp ingedrukt en druk op app info en kijk wel permissies er open staan en wat die aangeeft bij meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 15:34
Had ik ook. Bleek bij mij als standaart ingesteld te staan. Iets met spanish nog wat.
Nu ik hem weer probeer te vinden staat hij er niet meer tussen.....
P

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
CJRS7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:21:
[...]

Het is 100% geen Chinees inderdaad, maar ook geen Russisch volgens mij 😐. Erg vreemd... Hoe vaak krijg je deze voiceclip? Misschien heeft iemand het verstuurd naar een verkeerd nummer...
Misschien een dialect? China heeft mandarijn als voertaal maar er worden diverse andere talen en dialecten gesproken in dat land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
nikon. schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:16:
Voor diegenen die ook niet (direct) kunnen updaten via instellingen > software update, het kan ook met de HiSuite applicatie van Huawei. Die roept bij mij nu netjes: xx.124 update beschikbaar. Ben die update nu aan het downloaden.

Zie deze link voor meer informatie.
Update gedownload, nu aan het installeren.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8Kh1WkJ/huawei.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
nikon. schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:47:
[...]

Update gedownload, nu aan het installeren.

[Afbeelding]
In aanvulling hierop:

Is er trouwens aan de code van je toestel te zien welk land dit toestel voor bestemd is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
FrankoNL schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:48:
[...]

In aanvulling hierop:

Is er trouwens aan de code van je toestel te zien welk land dit toestel voor bestemd is? :)
Geen idee ;). Update is gelukt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJRS7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:21:
[...]

Pukson schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:24:
[...]

Bijzonder. Is het een notificatie die afspeelt of echt een berichtje wat je ontvangt? Kijk anders even binnen Whatsapp bij instellingen en dan meldingen.
Of houdt Whatsapp ingedrukt en druk op app info en kijk wel permissies er open staan en wat die aangeeft bij meldingen.
Amadeus1966 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:32:
Had ik ook. Bleek bij mij als standaart ingesteld te staan. Iets met spanish nog wat.
Nu ik hem weer probeer te vinden staat hij er niet meer tussen.....
P
Het is ongelooflijk maar waar, het blijkt inderdaad aan het ingestelde notificatiegeluid te liggen |:( |:(

Het komt trouwens exact overeen met wat @Amadeus1966 aangeeft, er stond een notificatie met de naam 'nepali' ingesteld, welke vervolgens niet terug te vinden is in de standaard lijst. Ik begrijp echt niet hoe dit kan, ik heb dit geluid nooit op een vorige telefoon ofzo gehad. Wel had ik op mijn vorige telefoon Zedge geïnstalleerd. Ook vandaag had ik na de eerste installatie Zedge op de P30 geïnstalleerd, echter had ik daar nog niks mee gedaan.

Anyways, superfijn dat het is opgelost. Thanks allemaal! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJRS7
Haha meen je! Goed om te weten dit. Ik krijg die van mij als het goed is dinsdag binnen... Mocht ik ook zoiets binnen krijgen dan weet ik waar het aan ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 11-10 10:10

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

klada schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:58:
[...]

Aanvraag ingediend op 1/04 deze bevestiging gekregen op 02/04 :)

Huawei
Beste Leo,

Wij bevestigen hierbij de goedkeuring van jouw deelname.

De verzending van jouw geschenk gebeurt binnen de 60 dagen. Wees dus niet ongerust als je in de tussentijd geen nieuws ontvangt.

Jouw ID als deelnemer is: xxx-xxxxx
Jouw ID is uniek! Omwille van veiligheid en vertrouwelijkheid, vragen we je deze ID niet te delen.

Ps :Zojuist e-mail gekregen van GLS ; MYAC â Huawei Technologies Belgium NV : Deze afzender stuurt u een pakket :9
Hoe heb je 't met t factuur gedaan dan?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik wil ook Clearplex aan laten brengen. Iemand enig idee waar je dat in Nijmegen of omgeving goed kunt laten doen? Eventueel MediaMarkt anrhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
TheCooz schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:12:
Ik wil ook Clearplex aan laten brengen. Iemand enig idee waar je dat in Nijmegen of omgeving goed kunt laten doen? Eventueel MediaMarkt anrhem?
Hier? https://m.facebook.com/optie1druten/?__tn__=~-R
Vond ik via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Laatst online: 17:15
HellStorm666 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:28:
[...]

Hoe heb je 't met t factuur gedaan dan?
Gewoon een kopie van het aankoopbewijs (pdf ) en een foto van de IMEI van het deelnemende product uploaden .
Dit kan je op pagina 3 van het formulier voor registratie van je gekocht toestel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:00:
[...]

Plastic gevoel, wat bedoel je daar mee? Heb het op meerdere toestellen gehad en het was niet storend voor mij dat randje (persoonlijk).
Nou het scherm is van glas en een screenprotector van Clearplex niet dus dat voelt meestal anders, stugger, vervelender.

Of is dat juist niet het geval?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 09:50
Heb gisteren net een clearplex laten plakken. Heb dit voor mijn laatste drie toestellen gedaan en ik vind het super. De feel is wel iets anders dan zonder maar verschilt niet heel veel. Ik heb gekozen voor de - non-casefriendly. De casefriendly is te smal waardoor hij niet het hele scherm bedekt. Er loopt dan een rand door van de protector door het edge gedeelte. Ik gebruik het met de originele backcover van Huawei en past prima. Mocht hij toch loslaten door de case mocht ik er binnen 3 maanden gewoon mee terug komen voor een nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Sjors81 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 07:20:
Heb gisteren net een clearplex laten plakken. Heb dit voor mijn laatste drie toestellen gedaan en ik vind het super. De feel is wel iets anders dan zonder maar verschilt niet heel veel. Ik heb gekozen voor de - non-casefriendly. De casefriendly is te smal waardoor hij niet het hele scherm bedekt. Er loopt dan een rand door van de protector door het edge gedeelte. Ik gebruik het met de originele backcover van Huawei en past prima. Mocht hij toch loslaten door de case mocht ik er binnen 3 maanden gewoon mee terug komen voor een nieuwe.
3 maanden? Je hebt maar 2 weken garantie om het te herstellen bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 11-10 14:26
Is de clearplex beschikbaar bij iedere mediamarkt? Ik kan het nergens vinden. Op de site van clearplex staat wel dat het bij de mediamarkt mogelijk is, maar niet of het bij iedere mediamarkt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 09:50
dutchnltweaker schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 08:01:
[...]

3 maanden? Je hebt maar 2 weken garantie om het te herstellen bij de mediamarkt.
In ieder geval niet bij de mm in Leeuwarden. 3 maanden garantie. Heb bij mijn vorige toestel na 2 maanden eentje opnieuw en kosteloos laten plakken omdat er een hoekje losging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
MM zwolle plakt sowieso clearplex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:51
https://www.droidapp.nl/toestellen/huawei-p30-pro-review/

Mooie review voor wie nog twijfelt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Weet iemand hoe ik het Wifi-Bellen icoontje in de status bar weg krijg? Het irriteert mij op 1 of andere manier haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Ik kom van een U11 af met een 1440p LCD scherm, en ik moet zeggen dat het 1080p OLED scherm mij een beetje tegenvalt qua scrollen door tekst (vooral gewoon zwarte tekst op een witte achtergrond). Ik merk toch wel echt dat de tekst heel erg blurry wordt tijdens het scrollen en in ieder geval niet scherp en rustig oogt. Hebben meer mensen hier last van of 'hoort' dit een beetje bij een (AM)OLED scherm?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb geen idee eigenlijk, ik lees de tekst altijd als ie stilstaat..

Edit: Mss een droge opmerking, maar toch.

[ Voor 27% gewijzigd door Zephrex op 06-04-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik moet eerlijk zeggen dat de resolutie mij meevalt, ik had op een 6,5 inch (bijna) scherm meer ellende verwacht icm full HD+ maar het is allemaal uitstekend leesbaar.

Enige wat ik tot nu toe niet zo top vind, is de vormgeving van de software. De notificaties zijn rechthoekig en gewoon wat "bot" afgewerkt. Hetzelfde voor het menu. Hier hadden ze wel een iets ronder/zachter design voor kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
FrankoNL schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:34:
Ik moet eerlijk zeggen dat de resolutie mij meevalt, ik had op een 6,5 inch (bijna) scherm meer ellende verwacht icm full HD+ maar het is allemaal uitstekend leesbaar.

Enige wat ik tot nu toe niet zo top vind, is de vormgeving van de software. De notificaties zijn rechthoekig en gewoon wat "bot" afgewerkt. Hetzelfde voor het menu. Hier hadden ze wel een iets ronder/zachter design voor kunnen maken.
Van wat ik tot nu toe heb gezien, helemaal mee eens. Google, Oneplus en Samsung hebben wat dat betreft meer oog voor detail en vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
letskeepitsafe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:09:
Ik kom van een U11 af met een 1440p LCD scherm, en ik moet zeggen dat het 1080p OLED scherm mij een beetje tegenvalt qua scrollen door tekst (vooral gewoon zwarte tekst op een witte achtergrond). Ik merk toch wel echt dat de tekst heel erg blurry wordt tijdens het scrollen en in ieder geval niet scherp en rustig oogt. Hebben meer mensen hier last van of 'hoort' dit een beetje bij een (AM)OLED scherm?
Ik vind het eigenlijk qua scherpte wel prima, komend van een S8+ met veel hogere resolutie.
Storend vind ik wel dat de minimale tekstgrootte bij uitzoomen op tweakers nu ook groter is, en er dus minder tekst en topics in beeld passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:28
Eerste update al binnen, de. 124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
tering! wat is die in-screen fingerprint sensor bizar snel en vooral onwijs accuraat _/-\o_ _/-\o_

Wat een complete verademing t.o.v de Samsung S10 series, echt bizar gewoon.

Na het inscannen van mijn vingers heb ik van de wellicht 300 keer :9 unlocken tot nu toe, hooguit 3 of 4x een 2e keer moeten unlocken.

[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:28
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:01:
tering! wat is die in-screen fingerprint sensor bizar snel en vooral onwijs accuraat.

Wat een complete verademing t.o.v de Samsung S10 series, echt bizar gewoon
Geen vergelijking hier, maar ik vind hem ook super werken.

Camera is ook best bizar.

Hoe kun je trouwens afmeting bepalen van een voorwerp met de TOF sensor? Kan dit niet in de camera app vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
B-Art schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:03:
[...]

Camera is ook best bizar.
Hier krijg ik inderdaad echt een dikke vette smile op mn gezicht van....Die camera's op de P30 series maken echt gehakt van een Samsung of Apple (heb ook een iPhone).

Het zeer ver inzoomen levert echt gewoon nog een zeer mooie foto op.

Ben zelf geen Instagram/Facebook/Snapchat junkie, maar kan me voorstellen dat het jonge grut helemaal blij zal zijn met de Leica camera's van de P30 serie

Wel erg jammer dat Huawei geen Dark Mode heeft.....of zie ik iets over het hoofd? :+

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 06:44
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:05:
[...]

Hier krijg ik inderdaad echt een dikke vette smile op mn gezicht van....Die camera's op de P30 series maken echt gehakt van een Samsung of Apple (heb ook een iPhone).

Het zeer ver inzoomen levert echt gewoon nog een zeer mooie foto op.

Ben zelf geen Instagram/Facebook/Snapchat junkie, maar kan me voorstellen dat het jonge grut helemaal blij zal zijn met de Leica camera's van de P30 serie

Wel erg jammer dat Huawei geen Dark Mode heeft.....of zie ik iets over het hoofd? :+
Dark mode in de menu's donker ipv licht? Bij de battery options kun je dit aanpassen.

Daar hebben we inderdaad V&A voor, niet in een topic

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 06-04-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Sinny schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:26:
[...]

Dark mode in de menu's donker ipv licht? Bij de battery options kun je dit aanpassen.
top! dankjewel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavical
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:01:
tering! wat is die in-screen fingerprint sensor bizar snel en vooral onwijs accuraat _/-\o_ _/-\o_

Wat een complete verademing t.o.v de Samsung S10 series, echt bizar gewoon.

Na het inscannen van mijn vingers heb ik van de wellicht 300 keer :9 unlocken tot nu toe, hooguit 3 of 4x een 2e keer moeten unlocken.
Helemaal mee eens. Dat was voor mij de reden om de s10plus retour te sturen. Deze werkt heerlijk en super snel. Top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hawkery
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-03 09:55
joeyke87 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:03:
Iemand toevallig al aan de slag gegaan met app tweeling voor whatsapp? Ik heb inmiddels 2 icoontjes maar beide zijn hetzelfde (prive) nummer.

Heb de app al eens verwijderd maar zodra ik daarna de apps opnieuw open kan ik maar 1x een nr ingeven waarna de 2e gewoon simpelweg een kopie is van app 1
Gewoon telefoon heropstarten. Dan kan je je andere nummer instellen.
beschuitfluiter schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:48:
Iemand een idee hoe je de P30 opnieuw opstart?
Powerknop inhouden geeft nu de google assistent...?
Nog iets langer inhouden.
3 seconden voor GA e 5 sec om te herstarten of uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:34
letskeepitsafe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:09:
Dat is een dingetje van (AM)(O)LED. Bij een zwarte achtergrond staan de pixels namelijk compleet uit en als je dan scrolt moeten de pixels aangezet worden wat voor een vertraging en dus blur zorgt.

Sommige apps hebben daarom ook geen zwarte dark mode maar een donker grijze om dit soort dingen te voorkomen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
SgtElPotato schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:26:
[...]

Dat is een dingetje van (AM)(O)LED. Bij een zwarte achtergrond staan de pixels namelijk compleet uit en als je dan scrolt moeten de pixels aangezet worden wat voor een vertraging en dus blur zorgt.

Sommige apps hebben daarom ook geen zwarte dark mode maar een donker grijze om dit soort dingen te voorkomen.
Ah ja dat klinkt logisch! Dankjewel voor de uitleg. Dat wordt dus even wennen tot het me minder gaat opvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:34
letskeepitsafe schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:36:
[...]

Ah ja dat klinkt logisch! Dankjewel voor de uitleg. Dat wordt dus even wennen tot het me minder gaat opvallen :)
Merk(te) het zelf (op mijn iPhone en ex S9 en Mate 20 Pro) eigenlijk alleen erg op lage helderheid.
Maar nu bijna niet meer, raak je aan gewend.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
Ik heb het volgende probleem met de P30 Pro.

Als ik een whatsapp bericht ontvang, begint iemand in chinees te praten (waarschijnlijk inhoud van whatsapp bericht).

Weet iemand hoe ik dit uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
ik zou in dit topic eens teruglezen. Volgens mij heeft iemand hetzelfde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
MAGDATTT schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:04:
Ik heb het volgende probleem met de P30 Pro.

Als ik een whatsapp bericht ontvang, begint iemand in chinees te praten (waarschijnlijk inhoud van whatsapp bericht).

Weet iemand hoe ik dit uitzet?
Gewoon een andere melding geluidje toewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
iemand die een systemwide adblock oplossing heeft voor de P30, zonder root en niet al te ingewikkeld is om te installeren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:05:
iemand die een systemwide adblock oplossing heeft voor de P30, zonder root en niet al te ingewikkeld is om te installeren?
Misschien Blokada?

https://blokada.org

Deze kan je als los apk bestandje downloaden en instaleren.

[ Voor 10% gewijzigd door Amadeus1966 op 06-04-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:11:
[...]

Misschien Blokada?

https://blokada.org

Deze kan je als los apk bestandje downloaden en instaleren.
Thanks voor de tip!

ja, hier heb ik het 1 en ander over gelezen; veel mensen die dit op hun phone hebben, kregen op den duur problemen met 4G/WiFi verbindingen...denk dat ik blokada ga gebruiken als er verder geen andere mogelijke oplossing(en) word(en) voorgesteld ;)

thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:14:
[...]

Thanks voor de tip!

ja, hier heb ik het 1 en ander over gelezen; veel mensen die dit op hun phone hebben, kregen op den duur problemen met 4G/WiFi verbindingen...denk dat ik blokada ga gebruiken als er verder geen andere mogelijke oplossing(en) word(en) voorgesteld ;)

thanks
Heb nog geen problemen ondervonden qua verbinding.
Wel dat hij bepaalde sites blokkeert, maar die kun je whitelisten of je zet blokada even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Het viel mij op dat op het lock screen een camera icon staat. Weet iemand of dit is uit te zetten? Zit niet te wachten dat iemand mijn telefoon pakt en voor de lol foto's gaat zitten maken.

Het viel mij op dat op het lock screen een camera icon staat. Weet iemand of dit is uit te zetten? Zit niet te wachten dat iemand mijn telefoon pakt en voor de lol foto's gaat zitten maken...

Ander ding wat mij opvalt is dat ik geen 8 cijfer pin meer op telefoon kan zetten, maar max. 6 cijfers. Op Motorola X Style kon je gewoon 8 cijfers opgeven.

[ Voor 48% gewijzigd door basvdijk1647 op 06-04-2019 19:32 ]

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:18:
[...]

Heb nog geen problemen ondervonden qua verbinding.
Wel dat hij bepaalde sites blokkeert, maar die kun je whitelisten of je zet blokada even uit.
heb Blokada er nu opgezet. Nog 1 laatste vraagje; is het mogelijk om dat sleutel icoontje permanent uit de statusbar te krijgen, terwijl Blokada draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 11-10 10:10

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Iemand gevonden hoe ik het NFC logo uit de status balk weg krijg zonder NFC uit te zetten?

Bij de Oneplus 6t kon ik instellen welke iconen ik er wel en niet zag.... Hier helaas nog niet kunnen vinden.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:55:
[...]

heb Blokada er nu opgezet. Nog 1 laatste vraagje; is het mogelijk om dat sleutel icoontje permanent uit de statusbar te krijgen, terwijl Blokada draait?
Tot zover ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
okay, thanks in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:08:
[...]

okay, thanks in ieder geval.
Hellstorm666 heeft eigenlijk hetzelfde probleem, maar dan met een ander icoontje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Foto's zijn echt super, maar toch. Als ik eenmaal ga filmen in een verlichte omgeving dan vind ik het nou niet echt mooi. Valt mij wel tegen lijkt heel flets ofz. Vandaag filmpjes gemaakt een ander met de S10 dan vind ik persoonlijk qua video de S10 vele malen beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:55:
[...]

Melding? Dan ingedrukt houden, anders kan ook dit eventueel. App info gaan en dan meldingen of toestemmingen. Dan kan je kiezen of die in je statusbalk verschijnt!

http://imgur.com/gallery/dWyEKOh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pukson schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:18:
[...]

Melding? Dan ingedrukt houden, anders kan ook dit eventueel. App info gaan en dan meldingen of toestemmingen. Dan kan je kiezen of die in je statusbalk verschijnt!

http://imgur.com/gallery/dWyEKOh
top..thanks!

ps: je foto is stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt je de P30 pro als Apple fan ;) ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2019 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:19:
[...]

top..thanks!

ps: je foto is stuk ;)
Hier doet die het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:21:
[...]

Hoe bevalt je de P30 pro als Apple fan ;) ?
ik heb de 'gewone' P30 ;)

Bevalt me prima tot nu toe. Veel dingen zijn herkenbaar (en gejat? :+ ) van iOS

Fingerprint scanner is echt bizar snel en accuraat. Foto's ben ik dik tevreden over.

En zoals het er nu uit ziet, denk ik dat ik wel eens makkelijk 2 dagen kan gaan redden met een volle batterij. Ben nog geen echte batterij slurpers tegengekomen, heb wel 1 en ander uitgeschakeld/verwijderd.

Het OS voelt erg soepel aan met 0 lag/hiccups (tot nu toe).

@Pukson als ik op je imgur link klik krijg ik: ''Zoinks! You've taken a wrong turn''. zal hoogstwaarschijnlijk wel aan mijn Mac en Safari liggen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 06-04-2019 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:25:
[...]

Fingerprint scanner is echt bizar snel en accuraat. Foto's ben ik dik tevreden over.

En zoals het er nu uit ziet, denk ik dat ik wel eens makkelijk 2 dagen kan gaan redden met een volle batterij. Ben nog geen echte batterij slurpers tegengekomen, heb wel 1 en ander uitgeschakeld/verwijderd.

Klinkt goed, misschien de vraag omdraaien dan. Wat is niet goed aan de iPhone dat je deze nu hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:26:
[...]

Klinkt goed, misschien de vraag omdraaien dan. Wat is niet goed aan de iPhone dat je deze nu hebt?
Ben nog prima tevreden met mijn iPhone. Ik vind het nou eenmaal leuk om met smartphones te pielen. De iPhone is tot nu toe eigenlijk wel mijn daily driver gebleven.

De 1 spaart postzegels, de ander pielt wat aan met phones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:25:
[...]

@Pukson als ik op je imgur link klik krijg ik: ''Zoinks! You've taken a wrong turn''. zal hoogstwaarschijnlijk wel aan mijn Mac en Safari liggen ;)
Snap er niks van haha. Status https://imgur.com/gallery/dWyEKOh

Wat vinden jullie van deze kwaliteit? Valt mij echt toch tegen. Heel grauw en flets en het filmen staat op 1080p60 maar op UHD haast geen verschil

http://imgur.com/a/5wVPv6h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pukson schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:34:
[...]

Wat vinden jullie van deze kwaliteit? Valt mij echt toch tegen. Heel grauw en flets en het filmen staat op 1080p60 maar op UHD haast geen verschil

ik vind de vaas met bloemen op de salontafel er wel zeer mooi uitkomen haha

Verder ben ik echt geen pro-fotograaf. Ik vind de maximaal uitgezoomde foto's en die van de wide angle camera wel erg gaaf persoonlijk.

Heeft iemand al een instelling gevonden dat als je de telefoon ontgrendelt, niet die irritantie snelle lichtflits op je scherm ziet?
Denk als je in bed ligt in een donkere kamer hier niet blij van wordt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:38:
[...]
Heeft iemand al een instelling gevonden dat als je de telefoon ontgrendelt, niet die irritantie snelle lichtflits op je scherm ziet?
Denk als je in bed ligt in een donkere kamer hier niet blij van wordt haha
Wat voor foto's maak je wel niet? Hahahaha

Maar ik heb geen irrilichtflits.

[ Voor 4% gewijzigd door Amadeus1966 op 06-04-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:42:
[...]

Wat voor foto's maak je wel niet? Hahahaha

Maar ik heb geen irrilichtflits.
nee, ik doel meer op de unlock animatie, neem aan dat jij die ook gewoon hebt zodra je de telefoon ontgrendelt?
Als je dus op de fingerprint sensor drukt, zie je de sensor kort heel fel oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Heeft iemand de Nos teletekst op de Pro 30 staan? Als ik deze gebruik zijn de teksten zwart/wit. App er al afgegooid en nieuw geïnstalleerd. Helpt niks. Kan zo niet vinden waar het aan ligt. Iemand de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
mavical schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:54:
Heeft iemand de Nos teletekst op de Pro 30 staan? Als ik deze gebruik zijn de teksten zwart/wit. App er al afgegooid en nieuw geïnstalleerd. Helpt niks. Kan zo niet vinden waar het aan ligt. Iemand de oplossing.
Net even geïnstalleerd en het werkt prima. Ik kan alles lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:45:
[...]

nee, ik doel meer op de unlock animatie, neem aan dat jij die ook gewoon hebt zodra je de telefoon ontgrendelt?
Als je dus op de fingerprint sensor drukt, zie je de sensor kort heel fel oplichten.
Mijn ziek en verdorven geest speelt weet eens op.

Ja die vingerscanflits is idd knap fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
UrbanSnEAky schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:56:
[...]

Net even geïnstalleerd en het werkt prima. Ik kan alles lezen.
En dan met de bekende blauwe letters?
Bij mij ziet het er niet uit. Ook het veranderen van de fonts in die app maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
mavical schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 21:05:
[...]

En dan met de bekende blauwe letters?
Bij mij ziet het er niet uit. Ook het veranderen van de fonts in die app maakt niets uit.
Zie hier: https://m.imgur.com/a/sIw2FZF

[ Voor 29% gewijzigd door UrbanSnEAky op 06-04-2019 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sharule
  • Laatst online: 27-09 12:08
Waarom nog een teletekst app gebruiken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Gevonden. Had lettertype met hoog contrast geactiveerd. Nu weer oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Pukson schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:34:
[...]

Snap er niks van haha. Status https://imgur.com/gallery/dWyEKOh

Laatste firmware update moet dit oplossen volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ben niet gauw onder de indruk, maar vind de donkere thema wel heel mooi.
Ik had met een bepaalde instelling al die notch kwijt kunnen raken,
maar dit is mijn inziens wel heel oogstrelend.
Nu steekt tweakers.nl wel heel erg af.
Doet gewoon zeer aan de ogen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik ben zelf overgestapt van een iphone naar huawei p30 pro. Tot nu toe echt onder de indruk van het toestel. Helaas kom ik er niet uit met de whatsapp meldingen. Als mijn scherm gelockt is en ik krijg een app binnen wordt de inhoud van het bericht niet getoond tot hier gaat alles goed. Echter als ik bezig ben met mijn telefoon en een app binnen krijg is de inhoud van het bericht zichtbaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet zichtbaar wordt. Ik wil namelijk alleen zien dat ik een bericht heb ontvangen. Iemand hiermee bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 13:37
Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:34:
Goedenavond,

Ik ben zelf overgestapt van een iphone naar huawei p30 pro. Tot nu toe echt onder de indruk van het toestel. Helaas kom ik er niet uit met de whatsapp meldingen. Als mijn scherm gelockt is en ik krijg een app binnen wordt de inhoud van het bericht niet getoond tot hier gaat alles goed. Echter als ik bezig ben met mijn telefoon en een app binnen krijg is de inhoud van het bericht zichtbaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet zichtbaar wordt. Ik wil namelijk alleen zien dat ik een bericht heb ontvangen. Iemand hiermee bekend?
Bij instellingen - meldingen. De 2de optie kun je dit aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat is alleen op het vergrendelscherm.
Betrokkene doelt volgens mij de berichten bovenin het meldingsscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
dutchnltweaker schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:14:
[...]

Laatste firmware update moet dit oplossen volgens mij.
Zit al op . 124 dat is fe laatste firmware zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik sta werkelijk versteld van de batterij duur / idle , die heb ik nog nooit eerder zo meegemaakt met een Android phone.
Afgelopen 7 uur (in deze uren de telefoon niet aangeraakt) is er bij mij maar 3% afgegaan en dat voor een eerste dag na een 1ste setup van diverse apps, settings e.d.

Heb zelf de P30, denk dat je met de P30 Pro zéér eenvoudig 2 volle dagen vooruit kan met een batterijlading, zelfs met zeer intensief gebruik van de telefoon.

Heb inmiddels Nova Launcher erop staan, maar op de 1 of andere manier voelt Nova voor mij onder andere ouwerwets aan.

Verder zitten er wel behoorlijk wat minder features op deze P30 series zoals je dat wel met de Samsung S10 series hebt.
Maar ik voelde me daar behoorlijk overwhelmed door al die talloze opties.

Wel is het zo dat sommige instellingen op wat vreemde plekken te vinden zijn met deze P30 en EMUI.

[ Voor 41% gewijzigd door _Bailey_ op 07-04-2019 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:59:
Dat is alleen op het vergrendelscherm.
Betrokkene doelt volgens mij de berichten bovenin het meldingsscherm.
Dat klopt wat amadeus aangeeft. Bedoel de berichten bovenin de meldingsscherm. Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 06:45
Weet iemand of er een mogelijkheid is voor een camera shortcut? Ik mis dat van mijn andere Androids. Tot nu toe zie ik alleen de mogelijkheid om 2 keer de volume knop te gebruiken als de telefoon uit staat. Ik zoek ook een mogelijkheid als het scherm aan staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
Ergens bij verbindingen kun je een privé DNS instellen.
Als je dan dns.adguard.com invult ben je ook van alle ads af, en je hoeft er niks voor te installeren.
Pagina: 1 ... 4 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?