Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
mregeling schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:15:
[...]

Ergens bij verbindingen kun je een privé DNS instellen.
Als je dan dns.adguard.com invult ben je ook van alle ads af, en je hoeft er niks voor te installeren.
wow! zeer mooie oplossing...heb het kunnen instellen in de Verbindingen.

de app nu.nl laat geen enkele add meer zien, maar bijvoorbeeld de Telegraaf app dan weer wel ;)

nou is De Telegraaf toch een k*t sensatie krant, dus wellicht verwijder ik die van m'n telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 23:19
wjnieuw schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:09:
Weet iemand of er een mogelijkheid is voor een camera shortcut? Ik mis dat van mijn andere Androids. Tot nu toe zie ik alleen de mogelijkheid om 2 keer de volume knop te gebruiken als de telefoon uit staat. Ik zoek ook een mogelijkheid als het scherm aan staat.
Vanaf ontgrendelscherm rechts onderin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
B-Art schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:52:
[...]

Vanaf ontgrendelscherm rechts onderin?
juist, daar heb ik de camera shortcut staan...omhoog swipen en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:46
Het is volgens mij de vume down knop als ie uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
jopie schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:19:
Het is volgens mij de vume down knop als ie uitstaat.
Klopt. Maar @Verwijderd vroeg om de camera shortcut wanneer het scherm aanstaat in het lockscreen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Ik zoek juist het omgekeerde: een manier om die shortcut van het lockscreen af te krijgen :)

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 14:38
Geert1976 schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:24:
[...]

Klopt. Maar @Verwijderd vroeg om de camera shortcut wanneer het scherm aanstaat in het lockscreen
2x volume naar beneden werkt volgens mij als de telefoon uit staat en in het locks screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Regelmatig gaat het scherm aan en zie je het vingerafdruk schermpje oplichten. Vanuit het niets, dus als het toestel in standby staat.

Iemand een idee hoe je dat uit kan zetten?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
_Tinus_ schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:32:
[...]

2x volume naar beneden werkt volgens mij als de telefoon uit staat en in het locks screen.
Ja dat weet ik ;)

Ik was ook niet de originele vraagsteller wat betreft de camera shortcut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
GGS_206 schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:36:
Regelmatig gaat het scherm aan en zie je het vingerafdruk schermpje oplichten. Vanuit het niets, dus als het toestel in standby staat.

Iemand een idee hoe je dat uit kan zetten?
dat is Xi Jinping die op afstand in jouw telefoon probeert te komen :P

Bij mij is het nog geen enkele keer gebeurd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 19:52
Verwijderd schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:34:
Goedenavond,

Ik ben zelf overgestapt van een iphone naar huawei p30 pro. Tot nu toe echt onder de indruk van het toestel. Helaas kom ik er niet uit met de whatsapp meldingen. Als mijn scherm gelockt is en ik krijg een app binnen wordt de inhoud van het bericht niet getoond tot hier gaat alles goed. Echter als ik bezig ben met mijn telefoon en een app binnen krijg is de inhoud van het bericht zichtbaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet zichtbaar wordt. Ik wil namelijk alleen zien dat ik een bericht heb ontvangen. Iemand hiermee bekend?
Dit is helaas geen algemene instelling en valt alleen per app aan te passen.

- Ga naar Instellingen -> Apps -> WhatsApp (of welke app dan ook..)
-> Meldingen
-> Vink "Banner" uit bij alle relevante meldingen (staat volgens mij alleen bij "Berichten", maar mogelijk bij meer)

[ Voor 3% gewijzigd door Extraxyz op 07-04-2019 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Extraxyz schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:46:
[...]

Dit is helaas geen algemene instelling en valt alleen per app aan te passen.

- Ga naar Instellingen -> Apps -> WhatsApp (of welke app dan ook..)
-> Meldingen
-> Vink "Banner" uit bij alle relevante meldingen (staat volgens mij alleen bij "Berichten", maar mogelijk bij meer)
Top bedankt het is gelukt! 👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
B-Art schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 15:03:
[...]

Geen vergelijking hier, maar ik vind hem ook super werken.

Camera is ook best bizar.

Hoe kun je trouwens afmeting bepalen van een voorwerp met de TOF sensor? Kan dit niet in de camera app vinden..
Volgens mij doen ze dat met de Google measure tool waar de TOF camera mee compatible is. https://play.google.com/s...=com.google.tango.measure

Edit blijkbaar niet afhankelijk van tof want de S7 straat ook in de lijst https://www.google.com/am...gles-ar-measurement-tool/

[ Voor 17% gewijzigd door _Tinus_ op 07-04-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:48
Dat nu ook externe apps getoond worden op je always on display is echt een vooruitgang. Super blij mee! Jammer dat je de icoontjes niet wat kleiner kan maken bij de stock launcher. Misschien toch maar weer naar Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wellicht een tijdelijke gimmick voor mij, maar de verschillende zoom mogelijkheden zijn écht out of this world wat betreft smartphone fotografie.

Nu rondje Amsterdam aan het doen, op ongeveer 200 mtr afstand vanaf 't Stopera gestaan en dan 20x zoom en je hebt nog haast haarscherpe foto's

Veel video's en foto's (sommige nog wat bewerkt) gemaakt afgelopen 2 uurtjes en een batterij drain van ong 9%.

Deze P30 serie heeft dan natuurlijk niet alle toeters en bellen qua features van de Samsung S10 series, voordeel is dan wel van de P30 series dat je echt 0,0 bezig hoeft te zijn met allerlei settings constant aanpassen zoals je dat wel veel ziet bij de nieuwe Samsung S10.

Behoorlijk goede batterij duur voor een telefoon die ik pas gisteren heb geconfigureerd.

Klein minpuntje van mijn P30 nu met vol zonlicht: het beeldscherm is duidelijk doffer dan zijn broertje, de P30 Pro, als ook bijv de S10 series.
Ook niet verwonderlijk, gezien de resolutie verschillen :9

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 07-04-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:21
Wat is jullie ervaring met de meegeleverde oordopjes?
Bij mij blijven ze niet goed zitten. Bij de Samsung telefoons heb ik dit nooit gehad. Nu hadden die altijd zachte dopjes terwijl deze van hard plastic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 19:06

ScreamGT

joejoe

joepadmiraal schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:50:
Wat is jullie ervaring met de meegeleverde oordopjes?
Bij mij blijven ze niet goed zitten. Bij de Samsung telefoons heb ik dit nooit gehad. Nu hadden die altijd zachte dopjes terwijl deze van hard plastic zijn.
Bijgeleverde oortjes passen mij nooit. Ik heb in ear plugs nodig, dat zit perfect :)

Vanmiddag mijn P30 Aurora opgehaald! Al de phone clone uitgevoerd (van IOS naar Android..). Zodadelijk thuis nog even spelen en alles naar mijn wens configureren. Zo kan ik bijvoorbeeld slecht tegen de standaard Android emoticons, omzetten naar die van iOS blijkt vrij makkelijk te zijn. Wel jammer dat mijn volledige WhatsApp geschiedenis is verdwenen. Dit overzetten is blijkbaar een pain in the ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
ScreamGT schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:10:
[...]

Wel jammer dat mijn volledige WhatsApp geschiedenis is verdwenen. Dit overzetten is blijkbaar een pain in the ass.
Had je geen backup in WhatsApp zelf gemaakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 20:18
B-Art schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:16:
[...]

Had je geen backup in WhatsApp zelf gemaakt?
Werkt niet van Ios naar Android.
Kan alleen door een lokale backup te maken en via wazzapmigrator de boel over te zetten.

Op iOS maakt Whatsapp de backup op Icloud

[ Voor 7% gewijzigd door TR1969 op 07-04-2019 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Geert1976 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:32:

Nu rondje Amsterdam aan het doen, op ongeveer 200 mtr afstand vanaf 't Stopera gestaan en dan 20x zoom en je hebt nog haast haarscherpe foto's
Op statief?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier een (zeer) kleine impressie van vandaag, uploaded naar imgur. Dus hoogstwaarschijnlijk nog kwaliteitsverlies na uploaden en hier sharen.

@B-Art , nee geen statief...ik ben verre van een pro-fotograaf...zeg maar gerust een rookie ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2FpDWEw.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lXvt8za.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ou1yuZS.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OhGrRjd.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uU6oFqZ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C3ZIOLa.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 07-04-2019 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Die met die hangsloten..... Gaaf.
Je kan zien dat velen nog twijfelen aan hun relatie..... vandaar de cijfersloten hahaha

Zonder gekheid.
Leuke foto's.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
Op tablet zien die foto's er niet uit, of moet ik ze anders openen. Klik er op en ze worden in andere tab geopend, niet echt scherp allemaal. Op telefoon zal het prima zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:49:
Op tablet zien die foto's er niet uit
zeker een Samsung Tab of iPad uit 't jaar
kruik? :P :+

Nee, ik denk dat er een hoop verlies in kwaliteit verloren gaat in uploaden naar imgur en dan hier sharen.

Of wacht...ik ben gewoon een n00b in fotografie, die kans acht ik best groot namelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 08:15
@Geert1976 uhh Huawei M5
Als ik ze zo bekijk ziet er niet slecht uit,maar eenmaal op klik tja dan is hey wel erg slecht.

[ Voor 65% gewijzigd door Amaze86 op 07-04-2019 19:12 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Amaze86 schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:09:
@Geert1976 uhh Huawei M5
Als ik ze zo bekijk ziet er niet slecht uit,maar eenmaal op klik tja dan is hey wel erg slecht.
Is ook niet zo gek, net die van de slotjes gedownload, is 350kb......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Net ook even naar gekeken. Tijdens het uploaden naar imgur en sharen is er zoveel kwaliteit verloren gegaan. Logisch dat het er niet uitziet zo.

Edit: Even opzoek geweest naar foto's die gemaakt zouden zijn met de p30 of p30 pro en "as-is" zijn geupload, maar nog niet gevonden. Meesten zijn gecomprimeerd voor web en het is zondag dus niet al teveel moeite hebben willen doen :p

[ Voor 45% gewijzigd door Zephrex op 07-04-2019 20:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:33

qless

...vraag maar...

Full resolutie nacht modus:
https://tweakers.net/ext/f/0fzvXs1a7LaAleKYChXiKGSB/full.jpg

Full resolutie portret modus:
https://tweakers.net/ext/f/Y9LSfhiesxuTziIDnaZuJ6aS/full.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door qless op 07-04-2019 20:39 ]

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Oké ik ben aardig onderweg wbt de instellingen! Vraagje;

Bij mijn iPhone kreeg ik - terwijl m'n scherm zwart was- meldingen van bijvoorbeeld WhatsApp of Snapchat. Kan dat ook bij Android? Dat ik niet op de vergendel knop moet drukken om het te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ScreamGT schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:59:

Bij mijn iPhone kreeg ik - terwijl m'n scherm zwart was- meldingen van bijvoorbeeld WhatsApp of Snapchat. Kan dat ook bij Android? Dat ik niet op de vergendel knop moet drukken om het te lezen.
Mijn ervaringen met WhatsApp en notificaties met Android zijn écht bedroevend slechter dan met mijn iPhone.

Notificatie afhandeling van WhatsApp is in iOS echt 100x beter uitgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24
Ik heb in de lockscreen opeens een stappenteller functie, hoe kan ik deze uitzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
ScreamGT schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:59:

Bedoel je dat je scherm aanspringt als je een bericht / notificatie ontvangt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Mijn ervaring zover:

Bouw en afwerking: heerlijk solide en strak. Ziet er prachtig uit! Ik heb de blauwe.

Ik heb gemerkt dat als je een beetje een vuile vinger hebt, een beetje stoffig (ik had met mijn handen in het zand gezeten), dan krijgt de vingerafdrukscanner het heel moeilijk.

Dit is mijn eerste toestel met afgeronde schermranden. Persoonlijke mening: zonde van het oppervlak. Ik vind dat je effectief display kwijt bent in het gebogen stuk. Ook maakt het het toestel kwetsbaarder. Doe mij maar lekker een vlak scherm. Maar goed: ik heb hem vnl. voor de camera gekocht!!

Zonder hoesje is het toestel zo glad als een stuk natte zeep. Hoesje komt gauw.

Camera is om van te smullen!! Ik ben een Flickr gallery aan het opzetten om te delen: foto's zoals ze uit de camera komen en na bewerken met Lightroom. Eerste indruk is dat de witbalans een beetje er naast zit. Daarnaast heb ik het idee dat blauwe luchten een magenta tint hebben die er niet hoort.

Macro is heerlijk! Je kunt echt belachelijk dichtbij komen met de groothoeklens.
Macro met de standaard lens is ook alleraardigst, onscherpte is hier mooier.
Groothoek is prachtig. Tot in de hoeken scherp. Mooi stukje werk!
Tele is indrukwekkend. Het is volgens mij geen periscopische telezoom, maar een periscopische telelens. Maw, zoom gaat softwarematig.
Nightmode is indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

letskeepitsafe schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:13:
[...]

Bedoel je dat je scherm aanspringt als je een bericht / notificatie ontvangt?
Correct! Is dit mogelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• letskeepitsafe
ScreamGT schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:23:
[...]

Correct! Is dit mogelijk?
Yes! Settings -> Notifications -> More notification settings -> Notifications turn on screen aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Molybdenum schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:15:
Mijn ervaring zover:

Dit is mijn eerste toestel met afgeronde schermranden. Persoonlijke mening: zonde van het oppervlak. Ik vind dat je effectief display kwijt bent in het gebogen stuk. Ook maakt het het toestel kwetsbaarder. Doe mij maar lekker een vlak scherm. Maar goed: ik heb hem vnl. voor de camera gekocht!!
mede daarom heb ik ook voor de 'gewone' P30 gekozen; ik vind die afgeronde schermranden ook ruk. Vond ik ook een kleine ergernis tijdens mijn S10 avontuur.

Ik zie werkelijk geen enkel effectief en daadwerkelijk voordeel van die afgeronde schermranden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

letskeepitsafe schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:25:
[...]

Yes! Settings -> Notifications -> More notification settings -> Notifications turn on screen aanzetten
Held! Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
letskeepitsafe schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:25:
[...]

euhhh....hoe krijg ik dat voor elkaar met al deze settings mogelijkheden in WhatsApp?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gvrvYOl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
Geert1976 schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:30:
[...]

euhhh....hoe krijg ik dat voor elkaar met al deze settings mogelijkheden in WhatsApp?

[Afbeelding]
Je moet bij de algemene "Meldingen" instellingen kijken, niet die van een specifieke app.

Meldingen -> Meer instellingen voor meldingen -> Scherm aanzetten bij meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Extraxyz schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:45:
[...]

Je moet bij de algemene "Meldingen" instellingen kijken, niet die van een specifieke app.

Meldingen -> Meer instellingen voor meldingen -> Scherm aanzetten bij meldingen
Ah, duidelijk! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mensen hier last van een mannenstem die iets zegt bij elke melding die binnen komt? Bij whatsapp was dit opgelost door een andere melding geluid te kiezen, maar nu gebeurt het ook bij andere apps. Moet je alles apart inregelen? Ook geen idee wat er wordt gezegd, het klinkt Spaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
bsmpower schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:53:
Mensen hier last van een mannenstem die iets zegt bij elke melding die binnen komt? Bij whatsapp was dit opgelost door een andere melding geluid te kiezen, maar nu gebeurt het ook bij andere apps. Moet je alles apart inregelen? Ook geen idee wat er wordt gezegd, het klinkt Spaans?
*edit* ik lees niet, excuus

Staat je algemene meldingsgeluid wel op iets normaal ingesteld?

[ Voor 15% gewijzigd door Extraxyz op 07-04-2019 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Extraxyz schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:58:
[...]
*edit* ik lees niet, excuus

Staat je algemene meldingsgeluid wel op iets normaal ingesteld?
Wat is normaal? Het gebeurt vanuit default. Dus vanaf het begin heb ik er last van. Nieuwe app geïnstalleerd waar ik meldingen van krijg, en dan weer die stem die iets begint te zeggen.. ik weet of er een algemeen melding geluid is, zal eens kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 07-04-2019 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
Geert1976 schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:06:
[...]

zeker een Samsung Tab of iPad uit 't jaar
kruik? :P :+

Nee, ik denk dat er een hoop verlies in kwaliteit verloren gaat in uploaden naar imgur en dan hier sharen.

Of wacht...ik ben gewoon een n00b in fotografie, die kans acht ik best groot namelijk ;)
Ik open de foto's op mijn huidige telefoon (Galaxy S7)
Ze zien er echt haarscherp uit!!! Gaaf man

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Molybdenum
Ik heb een voorbeeld album gemaakt voor zoom voorbeelden:
https://flic.kr/s/aHsmboWfXP

Vandaag gewandeld op de Wageningse Berg.

Alles met de >5x zoom is digitale zoom, in de EXIF blijft de brandpuntsafstand namelijk gelijk.

Als er vragen zijn hoor ik het wel.

Edit:

Voor de liefhebbers ook een Macro album gemaakt:
https://flic.kr/s/aHsmboXRjn

Let op: In deze albums staan onbewerkte foto's.
Zoals ik eerder al opmerkte vind ik dat de witbalans niet spot on is. Ik ga foto's daarom ook bewerken. Daarvoor zal een apart album worden gemaakt tzt.

Albums zullen aangevuld worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Molybdenum op 07-04-2019 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk , wat een mooie foto’s maakt dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Wat een heerlijke camera heeft deze telefoon! Echt een verbetering ten opzichte van mijn iPhone 7.

Vraagje: hoe zet ik de WhatsApp groepsapp meldingen uit? Die komen nu ook via mijn lockscreen. En ik zit in nogal wat groepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:41:
Wat een heerlijke camera heeft deze telefoon! Echt een verbetering ten opzichte van mijn iPhone 7.

Vraagje: hoe zet ik de WhatsApp groepsapp meldingen uit? Die komen nu ook via mijn lockscreen. En ik zit in nogal wat groepen :+
Is een paar posts terug uitgelegd ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Poh afgelopen weekend het toestel meegenomen naar Qapital in de Ziggo Dome. Een vrij hard feestje van 22.00 tot 07.00 (voor de mensen die het niet kennen).

2 dingen hebben echt het meeste indruk op me gemaakt. De camera en de accu duur. Kwaliteit van de foto's en videos is echt super, en de accu had bij mij nadat ik hem om 21.00 van de lader heb gehaald en hem daarna een nacht+dag gebruikt te hebben aan het einde van de dag nog steeds ruim 30 procent over.

Dan nog een vraagje. Weet iemand waar je de folder/icon size kan instellen? Zit dat in EMUI of moet ik daarvoor een launcher zoals Nova installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
CFC-Mathijs schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:56:
Poh afgelopen weekend het toestel meegenomen naar Qapital in de Ziggo Dome. Een vrij hard feestje van 22.00 tot 07.00 (voor de mensen die het niet kennen).
Hoe doet de microfoon het?
Ik sta regelmatig bij optredens en mijn vorige telefoon hield niet van hard geluid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

2 dingen hebben echt het meeste indruk op me gemaakt. De camera en de accu duur. Kwaliteit van de foto's en videos is echt super, en de accu had bij mij nadat ik hem om 21.00 van de lader heb gehaald en hem daarna een nacht+dag gebruikt te hebben aan het einde van de dag nog steeds ruim 30 procent over.

Dan nog een vraagje. Weet iemand waar je de folder/icon size kan instellen? Zit dat in EMUI of moet ik daarvoor een launcher zoals Nova installeren?
Bijna last minute naartoe gegaan :+ Enkels toch maar even rust gegeven.

Kwaliteit van de Bass oké in de filmpjes? Mijn filmpjes van de afgelopen feesten waren dramatisch wbt geluidskwaliteit en video (iPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romboutsmaarten
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 10:45
_Tinus_ schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:32:
[...]

Volgens mij doen ze dat met de Google measure tool waar de TOF camera mee compatible is. https://play.google.com/s...=com.google.tango.measure

Edit blijkbaar niet afhankelijk van tof want de S7 straat ook in de lijst https://www.google.com/am...gles-ar-measurement-tool/
Ik heb die measure app van google gedownload, maar dat is toch niet helemaal wat ze overal laten zien... Bij mij ontbreekt die huawei app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:17
Weet iemand hoe je het wifi bellen logo weg krijgt? En niet als oplossing wifi bellen uit te zetten haha. Foto ter verduidelijking, gaat om icon linksboven.

http://imgur.com/a/xqZOepc

[ Voor 15% gewijzigd door Pukson op 08-04-2019 10:51 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijs14
Molybdenum schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:17:
[...]

Hoe doet de microfoon het?
Ik sta regelmatig bij optredens en mijn vorige telefoon hield niet van hard geluid. :)
ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:30:
[...]

Bijna last minute naartoe gegaan :+ Enkels toch maar even rust gegeven.

Kwaliteit van de Bass oké in de filmpjes? Mijn filmpjes van de afgelopen feesten waren dramatisch wbt geluidskwaliteit en video (iPhone).
Haha zonde, was echt een episch feest. Ik zal als ik thuis ben uit werk even een filmpje uploaden. Als ik de kwaliteit vergelijk met die van mijn Samsung S8 is het echt stukken beter, zowel beeld als geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

CFC-Mathijs schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:53:
[...]

[...]

Haha zonde, was echt een episch feest. Ik zal als ik thuis ben uit werk even een filmpje uploaden. Als ik de kwaliteit vergelijk met die van mijn Samsung S8 is het echt stukken beter, zowel beeld als geluid!
Ben benieuwd!

Vanochtend in de auto de p30 aangesloten via mijn USB poort, geen geluid en gaf aan of ik een overdracht wilde doen van bestanden. Geluid bleef uit mijn p30 komen. Hiervoor ging dit prima met mij iPhone 7.

Moet ik iets wijzigen bij Developer options? USB configuratie staat daar nu op 'alleen opladen'. Dit kan ik wijzigen naar RNDIS, Midi, MTP, PTP of Audiobron :+ Ik wil natuurlijk wel dat de telefoon thuis oplaadt...

Bluetooth heeft hij tot nu toe nog niet kunnen doen helaas, auto weigert te pairen (DS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Ergens op leeg stuk van je scherm ingedrukt houden, dan startscherminstellingen en dan de layout op 5x6 zetten is denk ik wat je zoekt

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

klada schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 01:08:
[...]

Gewoon een kopie van het aankoopbewijs (pdf ) en een foto van de IMEI van het deelnemende product uploaden .
Dit kan je op pagina 3 van het formulier voor registratie van je gekocht toestel .
Heb jij hem met een Pre order aangeschaft waarbij je direct factuur en IMEI kreeg dan?

Ander kan je nooit 1-4 al iets indienen gezien de telefoons pas vanaf 5-4 werden uitgeleverd, enkel degene die hem vanuit Parijs o.i.d. hadden, hadden hem voor 5-4 in huis.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
beschuitfluiter schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:31:
[...]

Ergens op leeg stuk van je scherm ingedrukt houden, dan startscherminstellingen en dan de layout op 5x6 zetten is denk ik wat je zoekt
Nee helaas niet. Ik heb hem al op 5x6 staan, maar wat ik zo vervelend vind is dat als je een folder opent er maar 3 op een rij staan. Daar zou ik er het liefst ook 5/6 willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

CFC-Mathijs schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:50:
[...]

Nee helaas niet. Ik heb hem al op 5x6 staan, maar wat ik zo vervelend vind is dat als je een folder opent er maar 3 op een rij staan. Daar zou ik er het liefst ook 5/6 willen hebben.
Ach zo; nee dat is bij mijn weten niet mogelijk zonder custom rom of zo...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
beschuitfluiter schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:52:
[...]

Nova launcher heeft wel een functie waarbij je kunt kiezen om mappen full-screen weer te geven. Hierdoor krijg je meer apps op een rij. Niet helemaal wat je zoekt maar toch..

Edit: Zie dat ik de verkeerde heb gequote, excuses daarvoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Zephrex op 08-04-2019 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
beschuitfluiter schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:52:
[...]

En voor dat laatste moet je de bootloader unlocken. En om dat eeer mogelijk te maken heb je een code nodig.
En die worden niet meer vrijgegeven.
Dus root e.d. is vooralsnog niet mogelijk.

De enige bron die ik daar een beetje in vertrouw is Xda developers.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Rubman schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:42:
[...]

Heb jij hem met een Pre order aangeschaft waarbij je direct factuur en IMEI kreeg dan?

Ander kan je nooit 1-4 al iets indienen gezien de telefoons pas vanaf 5-4 werden uitgeleverd, enkel degene die hem vanuit Parijs o.i.d. hadden, hadden hem voor 5-4 in huis.
Op mijn pre order op 1-4 staat het toestel met mijn aanbetaling en de pinbon. Dat zou voldoende moeten zijn. De factuur geeft wel het imei Nr aan.

[ Voor 3% gewijzigd door ScreamGT op 08-04-2019 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:10:
[...]

Op mijn pre order op 1-4 staat het toestel met mijn aanbetaling en de pinbon. Dat zou voldoende moeten zijn. De factuur geeft wel het imei Nr aan.
Ja dan heb je dus een IMEI op een factuur staan, anders kan het namelijk niet.

Ook gezien de Bonus actie pas vanaf 5-4 in ging en daarvoor nog geen formulier te vinden was.

Voor de mensen die nog een review zoeken er staat er weer 1 bij van ondergetekende :+ productreview: Huawei P30 Pro 256GB Blauw review door Rubman

[ Voor 21% gewijzigd door Rubman op 08-04-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Besteldatum is toch genoeg voor aanmelding sonos? Samen met imei en foto ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Rubman schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:11:
[...]

Ja dan heb je dus een IMEI op een factuur staan, anders kan het namelijk niet.

Ook gezien de Bonus actie pas vanaf 5-4 in ging en daarvoor nog geen formulier te vinden was.
Juist, ze hebben imei enz weggelaten op de. Pre order bon, staat alleen drie keer een x. Gisteren mijn toestel in ontvangst genomen (op de valreep voor de actie). Vanavond registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:13:
[...]

Juist, ze hebben imei enz weggelaten op de. Pre order bon, staat alleen drie keer een x. Gisteren mijn toestel in ontvangst genomen (op de valreep voor de actie). Vanavond registeren.
Hoe bedoel je? Als je bv 26 maart hebt besteld en je ontvangt je toestel pas 10 april bv. Dan geldt alleen de besteldatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:48
Nou sinds zaterdag dus ook trotse bezitter van de Pro versie 256 GB. Tot zo ver niks dan lof. Notificatie LED nog niet gemist eigenlijk. Met AOD prima te zien of er iets binnenkomt. Het super chargen is super chill. De foto's zijn prachtig. Als ik dan 1 minpuntje mag noemen. Door het ontbreken van de top speaker worden telefoongesprekken dus via het trillen van het scherm overgebracht. Je voelt dat wel in je hand. Ik vond het toestel toch wel een beetje vibreren. Misschien nog even het volume wat afstellen.

Maar other than that. Heel erg blij mee.

NB. Mijn S7 Edge voelde volgens mij nattigheid. Die hield er op de zelfde dag compleet mee op. Liep vast bij het versturen van een filmpje via WA, en was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Alleen blauw LED-je. Ook een forced reboot met VOL- en PWR werkt niet
Nu batterij gedisconnect ... Hopelijk krijg ik hem ook weer in elkaar en aan de praat.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:48
dubbel post (deze mag evt weg)

[ Voor 94% gewijzigd door Master FX op 08-04-2019 12:17 . Reden: dubbel post ]

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:12:
Besteldatum is toch genoeg voor aanmelding sonos? Samen met imei en foto ervan.
Ja klopt als je hem besteld hebt voor 7-4 en dat op papier hebt staan is het goed.

Echter waar het hier om gaat is hoe heeft iemand op 1-4 al de bonus kunnen bestellen gezien de volgende punten.
Op de bon staat vaak geen IMEI dus moet hij de tel al gehad hebben vanuit Parijs o.i.d. gezien ze pas vanaf 5-4 werden uitgeleverd
Als hij hem uit Parijs heeft (daar werden ze weg gegeven voor testers en sponsoring) hoe heb je dan een factuur van een winkel die mee doet.

Je kan de pre-order tot 7-5 invullen dacht ik mits de datum van aankoop voor 5-4 is zal er geen probleem zijn met het ontvangen van de promotie.

Helaas zal ik het niet kunnen ontvangen gezien ik de telefoon zonder factuur uit Parijs heb mee gekregen en met enkel een IMEI krijg je geen Pre-Order bonus voor elkaar O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 19:07
Rubman schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:42:
[...]

Pre order gedaan via Telenet (België) toestellen werden al op 01/04/2019 geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Ik heb voor mijn werk een Vodafone sim in het toestel zitten. Het toestel geeft regelmatig een melding dat ik "My Vodafone" moet installeren. Ik gebruik die SIM alleen om te bellen/sms-en en heb dus geen behoefte aan extra software. Is er ergens een manier om die melding uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wel bizar, net na release staan er nu al zo'n 25x P30 Pro's te koop hier op V&A.
Zoveel zelfde toestellen te koop aangeboden, heb ik nog niet eerder meegemaakt hier na release van een nieuw toestel.

Je zou bijna denken dat mensen het toestel hebben besteld puur en álleen om de gratis Sonos One en de wireless charger ;)

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 08-04-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Geert1976 schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:46:
Wel bizar, net na release staan er nu al zo'n 25x P30 Pro's te koop hier op V&A.
Zoveel zelfde toestellen te koop aangeboden, heb ik nog niet eerder meegemaakt hier na release van een nieuw toestel.

Je zou bijna denken dat mensen het toestel hebben besteld puur en álleen om de gratis Sonos One en de wireless charger ;)
Dat laatste is het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adrenalen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08-2023
https://m.imgur.com/a/jRHDUyc

Via Pré order ging dit idd.
Sonos is al binnen hier!
Wel op het werk atm dus nog niet mee kunnen spelen :/

Heb wel een vraagje over screen always on.

Ik heb de originele flip cover maar scherm gaat toch altijd uit? :/

[ Voor 31% gewijzigd door adrenalen op 08-04-2019 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Zojuist afgeleverd :)

https://imgur.com/a/MMlaIqG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Ik heb alleen nog maar een bevestiging dat stukken ontvangen zijn.... Vreemd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Wow dat is erg snel.
Ik goed dat het alleen een wireless pad is en je zelf de adapter moet regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
FrankoNL schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:05:
[...]

Ik heb alleen nog maar een bevestiging dat stukken ontvangen zijn.... Vreemd. :/
In België werden de telefoons een aantal dagen eerder gelever (1/4/2019) daarom heeft hij ook eerder kunnen registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeraMod
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-05-2024

TeraMod

Cloud Enablement Desk

Ik krijg geen wireless pad erbij, alleen de Sonos. Voordeeltje voor de inwoners van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klada
_Tinus_ schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:06:
[...]

Wow dat is erg snel.
Ik goed dat het alleen een wireless pad is en je zelf de adapter moet regelen?
Nee de adapter zit er ook bij
https://imgur.com/a/mPU6YbE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Mooie actie. Bedankt voor het snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
Zojuist een mailtje dat de stukken zijn goedgekeurd en ik de Sonos 1 en wireless charger binnen 4 weken krijg toegestuurd. Lekker vlot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 20:18
TeraMod schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:09:
Ik krijg geen wireless pad erbij, alleen de Sonos. Voordeeltje voor de inwoners van Nederland.
Bij de de P30 krijg je in NL ook alleen de Sonos, bij de P30 Pro een Sonos en wireless charger.
Volgens mij is deze actie gelijk voor NL en Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeraMod
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-05-2024

TeraMod

Cloud Enablement Desk

TR1969 schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:36:
[...]

Bij de de P30 krijg je in NL ook alleen de Sonos, bij de P30 Pro een Sonos en wireless charger.
Volgens mij is deze actie gelijk voor NL en Belgie
Ik heb de Pro, maar ik reken toch maar niet op een wireless charger.
Heb er al een aantal besteld op AliExpress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 13:44
Statz87 schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:27:
Zojuist een mailtje dat de stukken zijn goedgekeurd en ik de Sonos 1 en wireless charger binnen 4 weken krijg toegestuurd. Lekker vlot zo!
Wanneer had jij de formulieren opgestuurd? Krijgen we een beetje een idee van de doorlooptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
nikon. schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:52:
[...]

Wanneer had jij de formulieren opgestuurd? Krijgen we een beetje een idee van de doorlooptijd.
Update: zojuist bericht van Huawei gekregen dat formulieren in orde zijn. Ik had ze 5 april ingediend. Erg vlotte afhandeling dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
nikon. schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:52:
[...]

Vrijdag rond 1800 uur. Kreeg rond 1900 uur een mailtje dat alles goed was ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik wordt wel een beetje jaloers hoor van al die Sonos'en en wireless chargers die hier goedgekeurd worden.

Verder wel super blij met de tel en die camera blijft echt heerlijk om mee te werken. Gisteren weer wat shots gemaakt van een deel van de tuin in bloei. Bizar hoe dicht je op het object kan zitten met de macro functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
nikon. schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:03:
[...]

Update: zojuist bericht van Huawei gekregen dat formulieren in orde zijn. Ik had ze 5 april ingediend. Erg vlotte afhandeling dus.
Ik ook de 5e. Ik heb echter nog geen email. In eerste instantie wilde het formulier toen ook niet versturen. Pas na refresh ging het goed. Hoop dus dat het goed gaat. Heb wel bevestiging binnen gekregen op de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd.

De Sonos One en Wireless charger zullen uiterlijk binnen 4 weken afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres. Per e-mail zal je een Track & Trace code ontvangen voor het traceren van je pakket.

Gaat snel :)

Vrijdagavond 5 april 20:08 bevestiging gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Pukson op 08-04-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Pukson schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:29:
Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei P30 Pro pre-order promotie is goedgekeurd.

De Sonos One en Wireless charger zullen uiterlijk binnen 4 weken afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres. Per e-mail zal je een Track & Trace code ontvangen voor het traceren van je pakket.

Gaat snel :)

Vrijdagavond 5 april 20:08 bevestiging gehad.
Leuk al die jaloersmakende berichten. En ik maar wachten op een afspraak met de leverancier van Tele2 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikon.
Voor diegenen die het fijn vinden om omhoog te swipen voor de appdrawer, probeer eens de POCO launcher. Te verkrijgen in de Play Store. Ik vind het zelf fijner werken dan op de standaard knop te moeten drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
nikon. schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:57:
Voor diegenen die het fijn vinden om omhoog te swipen voor de appdrawer, probeer eens de POCO launcher. Te verkrijgen in de Play Store. Ik vind het zelf fijner werken dan op de standaard knop te moeten drukken.
Ik gebruik Action Launcher, die werkt nog fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Gumball schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:51:
[...]

Leuk al die jaloersmakende berichten. En ik maar wachten op een afspraak met de leverancier van Tele2 :(
Gelukkig had ik de keus snel gemaakt om toch maar via mobiel.nl te bestellen icm tele2 en te annuleren bij tele2 zelf :D

Gebruik zelf Lawnchair V2 heerlijke launcher

[ Voor 6% gewijzigd door Pukson op 08-04-2019 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Ik merk redelijk wat kleurverschil in de edges van de telefoon en onderaan het scherm ook wel. Op witte achtergronden ogen de randen soms rood/paars (ligt een beetje aan brightness level en houding van de telefoon). Het voelt vaak lang niet altijd even rustig wit zeg maar, je merkt continu verschuiving van kleur als je de telefoon ook maar een beetje niet perfect recht voor je neus hebt en zelfs dan is het zichtbaar.

Zijn er meer mensen die deze gloed blijven zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
letskeepitsafe schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:14:
Ik merk redelijk wat kleurverschil in de edges van de telefoon en onderaan het scherm ook wel. Op witte achtergronden ogen de randen soms rood/paars (ligt een beetje aan brightness level en houding van de telefoon). Het voelt vaak lang niet altijd even rustig wit zeg maar, je merkt continu verschuiving van kleur als je de telefoon ook maar een beetje niet perfect recht voor je neus hebt en zelfs dan is het zichtbaar.

Nee echt niet. Niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87

Nee geen last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art

Hier ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24
@letskeepitsafe Nee hier ook niet.

Trouwens wat ik wel een mooie feature vind is de desktop mode die je kan gebruiken zonder speciale apparatuur. Jammere is wel als je het streamt er een lag is als je in desktop mode bent (via tv), hdmi naar usb c durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon.
Die Sonos One die erbij zit bij de P30 Pro, is dat gen1 of gen2?
Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?