Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 20:18
nikon. schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:07:
Die Sonos One die erbij zit bij de P30 Pro, is dat gen1 of gen2?
Staat niet vermeld. Op de duitse site staat wel specifiek aangegeven dat het om de 2e generatie gaat.

Zijn verder ook wel wat verschillen in de actie's.
NL krijgt een witte Sonos One, Belgie en Duitsland een zwarte.

[ Voor 0% gewijzigd door TR1969 op 08-04-2019 19:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ugh, het staat vast dat mijn volgende smartphone een P30 zal worden.
Alleen is de vraag voor mij, de P30 of de P30 Pro. Geraak er echt niet aan uit of ik de extra's die de P30 Pro biedt wel de moeite waard vindt. Wat me wel afschrikt bij de P30 Pro zijn de gebogen schermranden, dat lijkt me echt kwetsbaar.

Tot wanneer loopt die actie met die Sonos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 20:18
[b]Tomski1986 in "[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie"Tomski1986 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:19[/message

Tot wanneer loopt die actie met die Sonos?
Tot gisteren in Nederland.....................sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
TR1969 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:24:
[...]

Tot gisteren in Nederland.....................sorry
En België? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24
TR1969 schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:36:
[...]

Bij de de P30 krijg je in NL ook alleen de Sonos, bij de P30 Pro een Sonos en wireless charger.
Volgens mij is deze actie gelijk voor NL en Belgie
Dat is niet zo gek, de p30 ondersteunt geen draadloos laden. De p30 pro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
dutchnltweaker schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:33:
[...]

Dat is niet zo gek, de p30 ondersteunt geen draadloos laden. De p30 pro wel.
Nog nooit zoiets gehad of in z'n werk gezien. Is dat echt iets fijn?
Is dat ook Quick Charge via draadloos laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 19:06

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:54:
[...]
Vanochtend in de auto de p30 aangesloten via mijn USB poort, geen geluid en gaf aan of ik een overdracht wilde doen van bestanden. Geluid bleef uit mijn p30 komen. Hiervoor ging dit prima met mij iPhone 7.

Moet ik iets wijzigen bij Developer options? USB configuratie staat daar nu op 'alleen opladen'. Dit kan ik wijzigen naar RNDIS, Midi, MTP, PTP of Audiobron :+ Ik wil natuurlijk wel dat de telefoon thuis oplaadt...

Bluetooth heeft hij tot nu toe nog niet kunnen doen helaas, auto weigert te pairen (DS3).
Begin nu wel lichtelijk geïrriteerd te raken :( Pairing met bluetooth werkt gewoon niet, krijg continue "mislukt" in beeld. Zowel het initiatief vanuit mijn auto om te pairen ALS vanuit de telefoon het als eerst aan te vragen... beide worden geweigerd. Ik kom tot aan de pincode, als ik oké druk gaat hij nadenken om het vervolgens af te breken..

Ook het afpelen van Spotify via mijn USB poort werk niet, krijg het voor geen meter voor elkaar. Zelfs bij developer opties mijn USB confi op "audiobron" gezet- geen resultaat.

Andere hier problemen mee? Of in het verleden zoiets hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
bsmpower schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:53:
Mensen hier last van een mannenstem die iets zegt bij elke melding die binnen komt? Bij whatsapp was dit opgelost door een andere melding geluid te kiezen, maar nu gebeurt het ook bij andere apps. Moet je alles apart inregelen? Ook geen idee wat er wordt gezegd, het klinkt Spaans?
Iemand een idee? En niemand anders hier last van?? Besteld bij Mobiel.nl. Krijg het ook met Gmail berichten en krijg het niet uit. Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drummer38
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-05 14:17
actie is verlengd bij kpn
Bestel vóór 12 april en krijg exclusief bij KPN de Sonos One Speaker én Wireless Charger t.w.v. € 289,- cadeau! Én ook nog eens tot € 3,- extra korting per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:19
Sonos hier ook zojuist goedgekeurd per mail :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
bsmpower schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:09:
[...]

Iemand een idee? En niemand anders hier last van?? Besteld bij Mobiel.nl. Krijg het ook met Gmail berichten en krijg het niet uit. Heel vreemd...
Kijk even bij instellingen en dan meldingen. En des noods kijk je bij de aangetaste apps, app info en dan meldingen.

Viel mij ook op dat Gmail bijvoorbeeld door App Gallery werd gedownload. Dus verwijderd daar en geïnstalleerd via play store just to be sure

Anders hier even kijken ook voor zekerheid, welke geluiden er gebruikt worden!

http://imgur.com/a/Q1rGPOs

[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 08-04-2019 20:49 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 19:52
Die batterijduur <3

Vanochtend half 7 een vlugge top-up tot 100%, nu aan het einde van de dag met mijn normale gebruik (o.a. 3 uur Spotify/Reddit in de trein) nog 76% over. Ik moet me inhouden om hem niet uit gewoonte aan de lader te leggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
nikon. schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:57:
Voor diegenen die het fijn vinden om omhoog te swipen voor de appdrawer, probeer eens de POCO launcher. Te verkrijgen in de Play Store. Ik vind het zelf fijner werken dan op de standaard knop te moeten drukken.
Thanks voor de tip.

Omhoog swipen voor de app drawer kan ook met Nova Launcher trouwens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Kan je omlaag swipen om de notificatie tray te openen?
Ga sws Nova gebruiken maar bij Samsung bv kan dat in de instellingen aangevinkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Tomski1986 schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:36:
[...]

Nog nooit zoiets gehad of in z'n werk gezien. Is dat echt iets fijn?
Is dat ook Quick Charge via draadloos laden?
Nee geen Quick Charge, het voordeel is dat je gewoon je telefoon erop legt en hij je telefoon oplaad (dus geen kabel gebruiken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Molybdenum
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:17:
Kan je omlaag swipen om de notificatie tray te openen?
Ga sws Nova gebruiken maar bij Samsung bv kan dat in de instellingen aangevinkt worden.
Yup en de quick settings ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:07
Wat hebben jullie (via tele2 verlenging) precies opgestuurd naar Huawei? Er is niet echt iets van één bon ofzo. Ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 10:35
WouterL schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:29:
Wat hebben jullie (via tele2 verlenging) precies opgestuurd naar Huawei? Er is niet echt iets van één bon ofzo. Ik kom er niet uit.
Ik kreeg een factuur in de email enkele uren nadat reviva de telefoon afleverde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:07
meestertje schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:42:
[...]

Ik kreeg een factuur in de email enkele uren nadat reviva de telefoon afleverde
Ja maar in e-mail format toch? Daar een screenshot van maken ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:39
Gewoon als pdf bijlage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
WouterL schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:45:
[...]

Ja maar in e-mail format toch? Daar een screenshot van maken ofzo?
Ik heb hem als pdf opgestuurd (printen > opslaan als pdf in Chrome voor Windows)

Deze heb ik overigens twee keer geupload. Zowel bij factuur als bij pre order bewijs (factuur was van voor 7 april).

Ik kreeg eerder vanavond een email dat alles goedgekeurd is en dat eea opgestuurd wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door meestertje op 08-04-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgams
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-06-2022
Eventuele suggesties voor screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
dutchnltweaker schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:23:
[...]

Nee geen Quick Charge, het voordeel is dat je gewoon je telefoon erop legt en hij je telefoon oplaad (dus geen kabel gebruiken).
Huawei noemt het zelf wel Quick charge op de site:

"Leg je HUAWEI P30 Pro neer en laadt hem op hem met de TÜV-veiligheid 15 W Wireless Quick Charge zonder dat je je zorgen hoeft te maken over kabels of draden."

Het is wel minder snel dan laden via de kabel natuurlijk wat volgens mij met 40 watt gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

/edit never mind
IMEI bewijs moest van de doos, niet van instellingen telefoon

[ Voor 74% gewijzigd door beschuitfluiter op 09-04-2019 07:48 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
beschuitfluiter schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:37:
/edit never mind
Wel vreemd, je zou zeggen, een simpele foto van de doos en factuur is makkelijker te frauderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Sharule schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:08:
[...]

Wel vreemd, je zou zeggen, een simpele foto van de doos en factuur is makkelijker te frauderen.
Dat dacht ik dus ook met mijn screenshot, maar inmiddels hebben ze een tooltip voorbeeld bij het IMEI bewijs gezet met daarbij een foto van de doos dus ik ga er vanuit dat het goed gaat nu.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
beschuitfluiter schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:37:
/edit never mind
ai.. heb ik ook zo gedaan. formulier op website was niet duidelijk hierover.

ik zie de reactie van Huawei wel tegemoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-09 11:47
ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:54:
[...]
Begin nu wel lichtelijk geïrriteerd te raken :( Pairing met bluetooth werkt gewoon niet, krijg continue "mislukt" in beeld. Zowel het initiatief vanuit mijn auto om te pairen ALS vanuit de telefoon het als eerst aan te vragen... beide worden geweigerd. Ik kom tot aan de pincode, als ik oké druk gaat hij nadenken om het vervolgens af te breken..

Ook het afpelen van Spotify via mijn USB poort werk niet, krijg het voor geen meter voor elkaar. Zelfs bij developer opties mijn USB confi op "audiobron" gezet- geen resultaat.

Andere hier problemen mee? Of in het verleden zoiets hebben gehad?
Ik had dit in eerste instantie ook met mijn bluetooth van mijn Renault Laguna (2011). Audio deed het eigenlijk meteen, maar voor bellen zei het toestel inderdaad ook "probeer vanuit de telefoon". Terwijl ik eigenlijk niks deed, ging het de volgende keer toch ineens goed. Toen ik bij de terugreis weer instapte en ze elkaar opnieuw gingen zoeken.

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
6 April aanvraag gedaan, vandaag mailtje ontvangen van goedkeuring dat ik binnen 4 weken de Sonos speaker en draadloze lader binnenkrijg.

Zoals ik nu merk duurt het ongeveer 3 dagen voor een bevestiging van Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

qless

...vraag maar...

Op mijn auto ging het vrij vlot, maar ik kreeg in eerste melding ook "probeer vanuit de telefoon", maar daarmee werkte het keurig. (en tot op heden) Voor zowel bellen als muziek.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:09
Rgams schreef op maandag 8 april 2019 @ 23:17:
Eventuele suggesties voor screen protector?
ClearPlex screenpotector. Zaterdag laten plaatsen bij de MM en ik ben er erg tevreden over. Er zat nog een stukje stof oid onder, gisteren hebben ze de screenpotector vervangen. Top service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Heb je de screen protector friendly-variant gekozen of het volledige scherm? Ben benieuwd hoe goed de volledige versie bestand is tegen cases.
UrbanSnEAky schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:38:
[...]

ClearPlex screenpotector. Zaterdag laten plaatsen bij de MM en ik ben er erg tevreden over. Er zat nog een stukje stof oid onder, gisteren hebben ze de screenpotector vervangen. Top service

[ Voor 24% gewijzigd door Ainu88 op 09-04-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
Iemand een idee hoe ik de lockscreen timeout kan aanpassen? Elke keer als ik op de powerbutton druk of het scherm uitgaat, moet ik gelijk al mijn fingerprint scannen. Volgens mij heeft Huawei enkel de optie om de screen timeout aan te passen ingebakken. Lockscreen timeout zie ik niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 08:05
Ainu88 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:49:
Heb je de screen protector friendly-variant gekozen of het volledige scherm? Ben benieuwd hoe goed de volledige versie bestand is tegen cases.

[...]
Ik heb gisteren ook de volledig scherm variant laten plaatsen. Mijns inziens moet dit geen belemmering geven voor een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffoe
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-04 21:41
Zet elke Mediamarkt de ClearPlex? Wil het in Rotterdam laten zetten maar kan op internet niet veel vinden er over.
Helaas een bericht van Belsimpel dat de levering weer uitgesteld is dus ik moet nog even wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 19:06

ScreamGT

joejoe

Master FX schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:35:
[...]

Ik had dit in eerste instantie ook met mijn bluetooth van mijn Renault Laguna (2011). Audio deed het eigenlijk meteen, maar voor bellen zei het toestel inderdaad ook "probeer vanuit de telefoon". Terwijl ik eigenlijk niks deed, ging het de volgende keer toch ineens goed. Toen ik bij de terugreis weer instapte en ze elkaar opnieuw gingen zoeken.
Heb jij het koppelen vanuit je P30 geïnitieerd of via je radio in de auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-09 11:47
Vanuit de auto... Na 'discovery' laat mijn auto je dan een pincode instellen, die herhaal je op de telefoon. En toen ging ie pairen... Het ging niet van harte moet ik zeggen... Heel veel retries... Maar uiteindelijk toch gelukt.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
letskeepitsafe schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:14:
Ik merk redelijk wat kleurverschil in de edges van de telefoon en onderaan het scherm ook wel. Op witte achtergronden ogen de randen soms rood/paars (ligt een beetje aan brightness level en houding van de telefoon). Het voelt vaak lang niet altijd even rustig wit zeg maar, je merkt continu verschuiving van kleur als je de telefoon ook maar een beetje niet perfect recht voor je neus hebt en zelfs dan is het zichtbaar.

Zijn er meer mensen die deze gloed blijven zien?
Omdat velen schreven dat ze hier geen last van hebben ben ik even naar de mediamarkt in Breda geweest. Daar kon ik zo snel 2 P30 Pro modellen vinden, waarvan er 1 een duidelijke rode gloed had (ook extra opvallend in de randen). Het andere model was duidelijk egaal wit en had geen last van die gloed. De display settings en color temperature stonden allemaal gelijk ingesteld als mijn eigen telefoon.

Zouden er weer 2 type displays in omloop zijn door verschillende fabrikanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Hoe bedoel je precies? Ik heb wel dat de randen iets donkerder zijn maar dat is volgens mij het logische gevolg van het gekromde glas. Als ik van de zijkant kijk verdwijnt dit.
letskeepitsafe schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:48:
[...]

Omdat velen schreven dat ze hier geen last van hebben ben ik even naar de mediamarkt in Breda geweest. Daar kon ik zo snel 2 P30 Pro modellen vinden, waarvan er 1 een duidelijke rode gloed had (ook extra opvallend in de randen). Het andere model was duidelijk egaal wit en had geen last van die gloed. De display settings en color temperature stonden allemaal gelijk ingesteld als mijn eigen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
FrankoNL schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:08:
Hoe bedoel je precies? Ik heb wel dat de randen iets donkerder zijn maar dat is volgens mij het logische gevolg van het gekromde glas. Als ik van de zijkant kijk verdwijnt dit.

[...]
Het oogt echt roodachtig, roze/paars. Het scherm lijkt ik het midden ook wat groenig en in de randen dus roodachtig. Hoe dan ook je ziet veel meer kleuren dan gewoon wit als je een witte achtergrond aan hebt staan. Ook gewoon in Settings (als je niet dark modus aan hebt natuurlijk). Dit is bij zowel het scherm perfect recht houden, maar verergert al heel erg bij een kleine, normale, kanteling.

Je zult het misschien pas zien als je zo'n type display hebt. Ik zag een zeer duidelijk verschil met het 'goede' model in de mediamarkt ten opzichte van de mijne en het 'slechtere' model die er ook lag ik de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
letskeepitsafe schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:19:
[...]

Het oogt echt roodachtig, roze/paars. Het scherm lijkt ik het midden ook wat groenig en in de randen dus roodachtig. Hoe dan ook je ziet veel meer kleuren dan gewoon wit als je een witte achtergrond aan hebt staan. Ook gewoon in Settings (als je niet dark modus aan hebt natuurlijk). Dit is bij zowel het scherm perfect recht houden, maar verergert al heel erg bij een kleine, normale, kanteling.

Je zult het misschien pas zien als je zo'n type display hebt. Ik zag een zeer duidelijk verschil met het 'goede' model in de mediamarkt ten opzichte van de mijne en het 'slechtere' model die er ook lag ik de mediamarkt.
De actie lijkt me dan heel logisch, je bent duidelijk niet tevreden met het scherm. Ik zou zo snel mogelijk het ding retour doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
letskeepitsafe schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:48:
[...]

Het was toch al bekend dat er 2 fabrikanten zijn? Ik meen LG en BOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Iemand de Huawei P30 Pro getest met android auto (auto systeem)?
Ik kreeg een melding op de p30 pro dat hij verbonden was met de auto (notificatie van AA dat ik verbonden was), maar kreeg geen optie op de auto voor Android Auto vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Bij mij komen de meldingen van Marktplaats App helemaal niet door, heb de app alle toestemmingen gegeven, en alle notificaties zijn ingeschakeld, maar nieuwe berichten worden niet gemeld...

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ook nog geen idee, maar ik merk het hier met openen van Teamviewer.
Hier zie ik nu tegenwoordig bij het activeren een melding dat Teamviewer niet verbonden is, terwijl ik dat op de S8 nooit gezien heb.

Vermoed dat Huawei je telefoon meer in slaap brengt dan Samsung doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
jopie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:18:
Vermoed dat Huawei je telefoon meer in slaap brengt dan Samsung doet.
Dit is een bekend fenomeen bij de huawei software, die is vrij agressief met apps killen op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:25:
Iemand de Huawei P30 Pro getest met android auto (auto systeem)?
Ik kreeg een melding op de p30 pro dat hij verbonden was met de auto (notificatie van AA dat ik verbonden was), maar kreeg geen optie op de auto voor Android Auto vreemd genoeg.
Deed precies zelfde bij mij. Oplossing was de APK van android auto even zelf downloaden van Apkmirror en installeren dan start je het op en geef je toestemming voor de benodigde permissies.

Toen deed die het bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Pukson schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:06:
[...]

Deed precies zelfde bij mij. Oplossing was de APK van android auto even zelf downloaden van Apkmirror en installeren dan start je het op en geef je toestemming voor de benodigde permissies.

Toen deed die het bij mij :)
Ik heb hem via de Playstore, welke permissies? die standaard permissies die hij vraagt of hij opslag enzo mag gebruiken? want dat doe ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:09:
[...]

Ik heb hem via de Playstore, welke permissies? die standaard permissies die hij vraagt of hij opslag enzo mag gebruiken? want dat doe ik altijd.
Ja die hij standaard vraagt. Raar dat die het dan niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Really? Niet te downloaden hier toch?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
Door de langgerekte beeldverhouding vallen er delen weg van instagram stories van mensen. Iemand hier een fix voor? De app zou mijns inziens gewoon zwarte balken moeten tonen boven en onder. Dat lijkt wat minder fancy, maar dan mis je niet de helft.

Verder toch enigszins ontevreden na een lang weekend met de p30 pro. Na een hele positieve eerste indruk ook wel wat ergernissen. Hier een aantal plussen en minnen voor mensen die nog moeten kiezen

+ de cameras in zijn algemeenheid
+ accuduur en snelheid van laden
+ het scherm
+ de snelheid van de telefoon (het werkt gewoon vloeiend)

- de autofocus is soms niet geweldig, zeker niet als het licht minder wordt
- HDR bestaat alleen als een aparte modus? Hierdoor kun je bijvoorbeeld geen HDR aanzetten in de portretmodus. Apple en Samsung lossen dit veel mooier op door het als een setting te introduceren die je aan of uit kan zetten
- het Always on display laat geen meldingen van third party apps zien en een notificatieled ontbreekt. Hierdoor grijp je de hele dag naar je telefoon om te checken of je nog wat hebt gemist.
- De gebogen randen voegen weinig toe en maken het typen zelfs wat lastiger heb ik het idee.
- de vingerafdrukken scanner werkt niet altijd even goed. Als je handen een beetje nat of smerig zijn houdt deze er mee op.
- het is niet mogelijk de zaklampfunctie aan te zetten zonder de telefoon te ontgrendelen
- ontbreken audiopoort en kwaliteit speaker

Al met al is het op hardwaregebied best prima in orde, (afgezien van de vingerafdrukscanner), maar laat de userexperience door de software wel wat te wensen over. Ik twijfel nog dagelijks of ik het toestel niet terugstuur, maar de fijne camera's en de geweldige accuduur weerhouden me daar vooralsnog van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Vandaag begonnen met installeren van mijn p30 pro. Super blij met de kwaliteit van de foto camera, maar nog wel heel erg wennen. Ik kom van de oneplus 6, maar ik mis nog wel wat dingen, of ik kan ze nog niet vinden. Ik zou heel graag in mijn notificatiebalk wat icoontjes uit zetten zoals nfc en Bluetooth. Jammer ook dat veel dingen niet terug te zetten zijn met titanium backup.

Mijn grootste ergernis tot nu toe: de gestures! Misschien dat ik er aan moet wennen, maar zet zijn gewoon niet zo soepel als op de OP6. Als iemand daar tips voor heeft hoor ik dat graag..

Ik rommel door!

[ Voor 19% gewijzigd door Camiel op 09-04-2019 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
CLB schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:39:
[...]

Really? Niet te downloaden hier toch?
Klopt, maar als je hem 1 keer download in een land waar hij beschikbaar is met je google account kan je hem daarna altijd downloaden, ook al ben je in Nederland waar hij niet beschikbaar is.

@meestertje
- de vingerafdrukken scanner werkt niet altijd even goed. Als je handen een beetje nat of smerig zijn houdt deze er mee op.
Vreemd, bij mij alleen maar gebeurt als mijn vinger er niet goed op de scanner legde.
- ontbreken audiopoort en kwaliteit speaker
Ik hoor daar meer mensen over, de kwaliteit van de speaker. Ik heb hem zelf eens getest maar het werkt in mijn geval gewoon super. In ieder geval is het goed te verstaan en de kwaliteit is op zich goed te noemen ook al is het niet helemaal stereo.

[ Voor 44% gewijzigd door dutchnltweaker op 09-04-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
meestertje schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:10:

- het is niet mogelijk de zaklampfunctie aan te zetten zonder de telefoon te ontgrendelen
Vanuit lockscreen vanaf onderen omhoog swipen en daar kun je o.a. Zaklamp aanzetten.

Vind overigens de gebogen schermranden lekker in de hand liggen. Heb iig geen last met typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:04:
Klopt, maar als je hem 1 keer download in een land waar hij beschikbaar is met je google account kan je hem daarna altijd downloaden, ook al ben je in Nederland waar hij niet beschikbaar is.
Ahaa thanks, wist ik niet. Losse APK ook geprobeerd?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:48
@meestertje
- het Always on display laat geen meldingen van third party apps zien en een notificatieled ontbreekt. Hierdoor grijp je de hele dag naar je telefoon om te checken of je nog wat hebt gemist.

Dit is niet waar. Na de update worden third party apps gewoon weer gegeven. Absoluut een meerwaarde.

[ Voor 14% gewijzigd door Statz87 op 09-04-2019 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:09
Ik krijg die update alleen niet binnen. Ook niet via de hisuite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
UrbanSnEAky schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:01:
Ja dat is vervelend. Zal niet lang meer duren lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online
B-Art schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:39:
[...]

Vanuit lockscreen vanaf onderen omhoog swipen en daar kun je o.a. Zaklamp aanzetten.

Vind overigens de gebogen schermranden lekker in de hand liggen. Heb iig geen last met typen.
Gaat voor mij nu ook een wereld open haha. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hier krijg ik al VOG-L29 9.1.0.124 binnen, maar wel via hisuite (via de kabel). is dit bij huawei altijd trager via OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Die kreeg ik al vrijdag bij eerste keer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
jopie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:23:
Die kreeg ik al vrijdag bij eerste keer opstarten.
Ik vreemd genoeg niet als ik check via me telefoon, maar via de pc had ik gelijk een update. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
B-Art schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:07:
Bij mij komen de meldingen van Marktplaats App helemaal niet door, heb de app alle toestemmingen gegeven, en alle notificaties zijn ingeschakeld, maar nieuwe berichten worden niet gemeld...

Iemand nog een idee?
Huawei is nogal agressief met het killen van apps die niet "actief" zijn. Via settings->apps->apps->details over energieverbruik->app opstartbeheer kan je het automatische beheer uitzetten en wat meer dingen instellen.

Ik kreeg iedere keer na een poosje geen meldingen meer op mijn fitbit watch. Als ik dan de fitbit app weer opstartte, werkte het weer. Na het uitzetten van het automatische beheer en "actief in de achtergrond" aan te zetten was dit probleem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
kgb545 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:56:
[...]

Huawei is nogal agressief met het killen van apps die niet "actief" zijn. Via settings->apps->apps->details over energieverbruik->app opstartbeheer kan je het automatische beheer uitzetten en wat meer dingen instellen.

Ik kreeg iedere keer na een poosje geen meldingen meer op mijn fitbit watch. Als ik dan de fitbit app weer opstartte, werkte het weer. Na het uitzetten van het automatische beheer en "actief in de achtergrond" aan te zetten was dit probleem verdwenen.
Klopt had ik ook met de Samsung Gear S3. Maakte niet automatisch connectie. Na het juist instellen van de Huawei zijn de problemen voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 14:38
UrbanSnEAky schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:01:
Kan bij Huawei ook sim liggen aan de provider (simkaart) heb ik gezien bij de p10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Vrijdag avond besteld, zaterdag telefoon ontvangen en aanvraag gedaan voor promotie actie. Vandaag mail dat deze is goedgekeurd. Ben benieuwd wanneer ze e.e.a. gaan uitleveren :)

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meestertje
B-Art schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:39:
[...]

Wat een toptip, dank!
Statz87 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:00:
@meestertje

Dit is niet waar. Na de update worden third party apps gewoon weer gegeven. Absoluut een meerwaarde.
Helaas krijg ik de laatste update nog niet door zie ik, maar als dit eraan zit te komen dan zou dat echt geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Maandagavond formulier voor promotie ingevuld en gisteravond laat (0.07, dus net woensdag) mail dat de aanvraag is goedgekeurd. Snelle actie!

[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 10-04-2019 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Camiel schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:15:
Vandaag begonnen met installeren van mijn p30 pro. Super blij met de kwaliteit van de foto camera, maar nog wel heel erg wennen. Ik kom van de oneplus 6, maar ik mis nog wel wat dingen, of ik kan ze nog niet vinden. Ik zou heel graag in mijn notificatiebalk wat icoontjes uit zetten zoals nfc en Bluetooth. Jammer ook dat veel dingen niet terug te zetten zijn met titanium backup.

Mijn grootste ergernis tot nu toe: de gestures! Misschien dat ik er aan moet wennen, maar zet zijn gewoon niet zo soepel als op de OP6. Als iemand daar tips voor heeft hoor ik dat graag..

Ik rommel door!
Ik heb inderdaad ook wat ruzie met de gestures.
Op de OnePlus 6t nog nooit gehad dat een gesture herkend werd terwijl ik dit niet wilde.
Met de P30 Pro toch regelmatig, als ik aan het typen ben, dat de gesture "vorige/terug" gedetecteerd wordt. flink vervelend.

Wél vind ik de gestures iets makkelijker te bereiken. Vorige/terug door vanaf de rand terug te vegen is makkelijker met 1 hand te doen dan vanuit een onderhoek.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

meestertje schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:10:
Door de langgerekte beeldverhouding vallen er delen weg van instagram stories van mensen. Iemand hier een fix voor? De app zou mijns inziens gewoon zwarte balken moeten tonen boven en onder. Dat lijkt wat minder fancy, maar dan mis je niet de helft.
Je kan per app instellen of ze "full screen" mogen gaan.
Instellingen -> weergaven -> meer weergave-instellingen -> Volledige schermweergave

Probeer van insta daar t vinkje is uit te zetten (mocht ie aan staan, anders is proberen aan te zetten).

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
B-Art schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:07:

Iemand nog een idee?
Als je de app die geen notifications geeft het icoon inhoud en dan info drukt daarna naar batttery usage details dan kan je daar instellen dat die app niet automatisch word gemanaged door de telefoon dit zorgt ervoor dat de app in de achtergrond blijft draaien en weer normaal meldingen kan geven dit werkt zo voor alle apps die geen meldingen geven omdat de telefoon ze in de achtergrond killed

Met de tijd zal je merken dat je een hele lijst aan apps krijgt die je manueel wilt hebben staan ipv automatisch.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Weet iemand of het mogelijk is om in te stellen dat als ik op het scherm tik het scherm aangaat? zeg maar de actie die ook achter de knop rechts zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
Mrk87 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:26:
Weet iemand of het mogelijk is om in te stellen dat als ik op het scherm tik het scherm aangaat? zeg maar de actie die ook achter de knop rechts zit.
Ja maar alleen met dubbele tik.

Instellingen - Slimme Assistentie - Snelkoppelingen en gebaren - Scherm activeren.
Dubbeltikken om te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:22
copywizard schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:07:
[...]

Als je de app die geen notifications geeft het icoon inhoud en dan info drukt daarna naar batttery usage details dan kan je daar instellen dat die app niet automatisch word gemanaged door de telefoon dit zorgt ervoor dat de app in de achtergrond blijft draaien en weer normaal meldingen kan geven dit werkt zo voor alle apps die geen meldingen geven omdat de telefoon ze in de achtergrond killed

Met de tijd zal je merken dat je een hele lijst aan apps krijgt die je manueel wilt hebben staan ipv automatisch.
An sich niet verkeerd dat dit automatisch zo veel mogelijk door het toestel wordt geregeld aangezien dit ten goede komt van de accuduur.

Ik heb vooral apps op handmatig gezet waarvan ik echt niets wil missen (WhatsApp, Maps) en welke vrijwel altijd gekoppeld zijn aan een ander device (Spotify, Flitsmeister, Android Auto, headset, smartwatch). Bevalt prima zo.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Jorco schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:55:
[...]

An sich niet verkeerd dat dit automatisch zo veel mogelijk door het toestel wordt geregeld aangezien dit ten goede komt van de accuduur.

Ik heb vooral apps op handmatig gezet waarvan ik echt niets wil missen (WhatsApp, Maps) en welke vrijwel altijd gekoppeld zijn aan een ander device (Spotify, Flitsmeister, Android Auto, headset, smartwatch). Bevalt prima zo.
Klopt inderdaad je moet voor jezelf een juiste balans vinden tussen apps die mogen worden gekoppeld en apps die je zelf wil managen

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 14:20
Net aan de gang met de p30 pro. Kom van de iphone 7 plus. Eerste indruk: wat een gave ultrawideangle lens zeg! Scherm ziet er ook geweldig uit qua contrast en kleuren. Vingerafdruk scanner werkt snel zat. Gestures heb ik net aangezet maar daar swipe ik toch vaak mis of interpreteert de telefoon dit slecht. Heeft de iphone net wat beter voor elkaar.

Verder ben ik gewoon meer fan van de user interface, aanpasbaarheid en openheid die android biedt, dus vandaar mijn switch terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Snuurtje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:41:
Net aan de gang met de p30 pro. Kom van de iphone 7 plus. Eerste indruk: wat een gave ultrawideangle lens zeg! Scherm ziet er ook geweldig uit qua contrast en kleuren. Vingerafdruk scanner werkt snel zat. Gestures heb ik net aangezet maar daar swipe ik toch vaak mis of interpreteert de telefoon dit slecht. Heeft de iphone net wat beter voor elkaar.

Verder ben ik gewoon meer fan van de user interface, aanpasbaarheid en openheid die android biedt, dus vandaar mijn switch terug!
Volgens mij leert ie van je gestures door de AI mogelijkheden van de kirin soc.
Ergo; dat moet na verloop van tijd beter gaan.
Persoonlijk hou ik meer van de soft buttons onderin.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
beschuitfluiter schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:44:
[...]

Volgens mij leert ie van je gestures door de AI mogelijkheden van de kirin soc.
Ergo; dat moet na verloop van tijd beter gaan.
Persoonlijk hou ik meer van de soft buttons onderin.
Ga t eens in de gaten houden. Opzich ben ik er wel fan van dat het scherm nog cleaner is zonder knoppen onderin. Maar vooral naar het recente apps scherm gaan duurt nu wel iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
Niemand last van geen screen lock timeout? Op andere Android-telefoons kan ik de fingerprint-unlock gewoon een paar minuten uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Iemand al geprobeerd met de ING app NFC mobiel betalen aan de praat te krijgen? Probeerde het vandaag eens bij de appie, maar de telefoon werd geweigerd als betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Snuurtje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:20:
Iemand al geprobeerd met de ING app NFC mobiel betalen aan de praat te krijgen? Probeerde het vandaag eens bij de appie, maar de telefoon werd geweigerd als betaalmiddel.
Ja hoor werkt gewoon. Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Snuurtje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:20:
Bij mij ook vlekkeloos! Gaat super snel. Is je mobiele pas goed toegevoegd? Dat ging bij mij eerst niet goed namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 19:52
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kQ1NqXY.jpg

Wat een camera <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Misschien doe ik wat fout, maar ik vind de camera nog niet super indrukwekkend. Prima hoor, daar niet van maar ik vind hem de hype niet helemaal waarmaken. Schieten jullie op automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
FrankoNL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:27:
Misschien doe ik wat fout, maar ik vind de camera nog niet super indrukwekkend. Prima hoor, daar niet van maar ik vind hem de hype niet helemaal waarmaken. Schieten jullie op automatisch?
Heb je boven in ai aan staan of uit? Standaard staat ai uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
_Tinus_ schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:43:
[...]

Heb je boven in ai aan staan of uit? Standaard staat ai uit.
Staat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Vind foto's die ik buiten maak erg mooi. Af en toe is het nog wel een hit en mis met de focus als ik mijn zoontje van 4 op de foto probeer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een vraag over de gemaakte fotos. Waarom staan deze fotos niet op volgorde bijv. De laatst gemaakte foto helemaal onderaan. Op dit moment staan alle fotos door elkaar. Ben van iphone overgestapt weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Die accu, zit nu al op 48u met 5u SOT en nog 20% over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Fer00 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:38:
[...]

Bij mij ook vlekkeloos! Gaat super snel. Is je mobiele pas goed toegevoegd? Dat ging bij mij eerst niet goed namelijk.
Ja als ik bij mobiele passen kijk staat hij er bij. Verder hoeft de ING app niet open te staan toch? En niks activeren op de ING website oid?

[ Voor 5% gewijzigd door Snuurtje op 10-04-2019 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
Snuurtje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 23:46:
[...]

Ja als ik bij mobiele passen kijk staat hij er bij. Verder hoeft de ING app niet open te staan toch? En niks activeren op de ING website oid?
Alleen je scherm activeren. Hoef niet ontgrendeld te zijn. Als die maar ontwaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-09 16:06
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:57:
Hier nog een vraag over de gemaakte fotos. Waarom staan deze fotos niet op volgorde bijv. De laatst gemaakte foto helemaal onderaan. Op dit moment staan alle fotos door elkaar. Ben van iphone overgestapt weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Bij mij komen de laatste foto's gewoon bovenaan(zo gaat dat bij Android😁), kun je misschien je probleem aantonen met een scheropname(optie tussen de tiles in het meldingenpaneel) wellicht dat ik je dan beter kan helpen.
FrankoNL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:27:
Welke telefoon had je hiervoor, of waarmee vergelijk je het, ik heb heel wat high end smartphones gehad sommige komen goed in de buurt, maar tot nu toe vind ik de p30 pro het beste.
Op automatische stand zouden de resultaten normaal goed moeten zijn, enkel bij foto's met veel schaduw of donkere foto's zou je best de nacht modus kunnen gebruiken, aangezien de nacht stand overdag eigenlijk perfect dienst doet als een "super-hdr" stand.

[ Voor 39% gewijzigd door izzet3838 op 11-04-2019 00:24 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

izzet3838 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 00:20:
[...]

Bij mij komen de laatste foto's gewoon bovenaan(zo gaat dat bij Android😁), kun je misschien je probleem aantonen met een scheropname(optie tussen de tiles in het meldingenpaneel) wellicht dat ik je dan beter kan helpen.

[...]

Welke telefoon had je hiervoor, of waarmee vergelijk je het, ik heb heel wat high end smartphones gehad sommige komen goed in de buurt, maar tot nu toe vind ik de p30 pro het beste.
Op automatische stand zouden de resultaten normaal goed moeten zijn, enkel bij foto's met veel schaduw of donkere foto's zou je best de nacht modus kunnen gebruiken, aangezien de nacht stand overdag eigenlijk perfect dienst doet als een "super-hdr" stand.
Heb je AI aan staan? Dat lijkt best wat te schelen.
Alleen macro zet ik handmatig aan tot nu toe. (en nachtmodus natuurlijk)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrenalen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08-2023
Ainu88 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:50:
Niemand last van geen screen lock timeout? Op andere Android-telefoons kan ik de fingerprint-unlock gewoon een paar minuten uitstellen.
Jah. Wel hatelijk dat dit ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
Ainu88 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:50:
Heb ik ook naar lopen zoeken. Op mijn oude android kon ik zelfs op basis van locatie, bluetooth of wifi het lockscreen overriden. Helaas ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
kgb545 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:39:
[...]

Heb ik ook naar lopen zoeken. Op mijn oude android kon ik zelfs op basis van locatie, bluetooth of wifi het lockscreen overriden. Helaas ..
Dat kan toch nog steeds? Bij Beveiliging & privacy - Vergrendelscherm-wachtwoord - slim ontgrendelen?

Ik moet toegeven het zit erg verstopt. Ik zoek gewoon op slim in het instellingen menu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Wat bij Huawei als je geen portretten zie nog wel eens wil helpen is op je scherm drukken op de plek waar je focus wilt hebben op de foto. Hoorde ik in reviews op Youtube.

Ik doe dit eigenlijk al jaren standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
_Tinus_ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:31:
[...]

Dat kan toch nog steeds? Bij Beveiliging & privacy - Vergrendelscherm-wachtwoord - slim ontgrendelen?

Ik moet toegeven het zit erg verstopt. Ik zoek gewoon op slim in het instellingen menu :-)
Ik vind het instellingen menu van Android sowieso al een doolhof.
Ik heb jarenlang windows toestellen gehad dus veel zaken zitten of heten anders en of zijn compleet nieuw.
Maar de eenvoud mis ik wel.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
_Tinus_ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:31:
[...]

Verrek ! Thanks ! :)
Pagina: 1 ... 6 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?