Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Amadeus1966 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:46:
[...]

Ik vind het instellingen menu van Android sowieso al een doolhof.
Ik heb jarenlang windows toestellen gehad dus veel zaken zitten of heten anders en of zijn compleet nieuw.
Maar de eenvoud mis ik wel.
Eenvoud is echt gewenning. Een jaar of twee/drie ios gebruikt, daarvoor windows, en nu android. Allemaal hebben ze plus en minpunten. De eerste maand is het wennen en daarna is het standaard. Eenvoud is relatief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Molybdenum schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:17:
[...]

Hoe doet de microfoon het?
Ik sta regelmatig bij optredens en mijn vorige telefoon hield niet van hard geluid. :)
ScreamGT schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:30:
[...]

Bijna last minute naartoe gegaan :+ Enkels toch maar even rust gegeven.

Kwaliteit van de Bass oké in de filmpjes? Mijn filmpjes van de afgelopen feesten waren dramatisch wbt geluidskwaliteit en video (iPhone).
Bij deze, beter laat dan nooit. Geen idee wat de instellingen waren ten tijde van filmen, zat met m'n hoofd ergens anders >:)

[YouTube: Qapital 2019 | 1]
[YouTube: Qapital 2019 | Rejecta - Followed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 09:13

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

_Tinus_ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:31:
[...]

Dat kan toch nog steeds? Bij Beveiliging & privacy - Vergrendelscherm-wachtwoord - slim ontgrendelen?

Ik moet toegeven het zit erg verstopt. Ik zoek gewoon op slim in het instellingen menu :-)
Ideaal om je auto hier te koppelen idd; geen gezeik met unlocken in de houder mocht dat nodig zijn

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 14:38
beschuitfluiter schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:41:
[...]

Ideaal om je auto hier te koppelen idd; geen gezeik met unlocken in de houder mocht dat nodig zijn
Dit is exact de reden waardoor ik de instelling wist te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 08:05
Ik krijg bij de Gezondheid-app elke keer als ik hem open de melding dat het taalpakket niet kan worden gedownload. Opnieuw installeren en switchen tussen Wi-fi en 4G biedt helaas geen soelaas. Iemand de gouden tip?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
:+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L8CrjYf.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

/edit
Foutje in de shop; is de non pro; die kan maar 3x optisch

/antfucker

[ Voor 60% gewijzigd door beschuitfluiter op 11-04-2019 10:58 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:58:
/edit
Foutje in de shop; is de non pro; die kan maar 3x optisch

/antfucker
ik vond/vind de non Pro goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:06

ScreamGT

joejoe

CFC-Mathijs schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:36:
[...]

[...]

Bij deze, beter laat dan nooit. Geen idee wat de instellingen waren ten tijde van filmen, zat met m'n hoofd ergens anders >:)

[YouTube: Qapital 2019 | 1]
[YouTube: Qapital 2019 | Rejecta - Followed]
Ik keur 'm goed 8)7 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Geert1976 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:01:
[...]

ik vond/vind de non Pro goed genoeg ;)
Is ook; ik ben er ook meer dan tevreden over so far!
Vooral het formaat is fijn; heb hem blind gekocht maar heb afgelopen weekend toevallig de nieuwe S10+ van vriend van me in de handen gehad, maar dat is toch écht wat te huge van het goede. De Pro zou ik zeker te groot gevonden hebben. Mis de Pro specs niet (behalve de OIS) en ben super blij met de 3,5mm Jack dus al met al goede keuze voor mij

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:17:
[...]

Is ook; ik ben er ook meer dan tevreden over so far!
Vooral het formaat is fijn; heb hem blind gekocht maar heb afgelopen weekend toevallig de nieuwe S10+ van vriend van me in de handen gehad, maar dat is toch écht wat te huge van het goede. De Pro zou ik zeker te groot gevonden hebben. Mis de Pro specs niet (behalve de OIS) en ben super blij met de 3,5mm Jack dus al met al goede keuze voor mij
precies, ik heb eigenlijk een kindje dood aan curved screens, ze hebben werkelijk waar geen enkele nuttige toevoeging...sterker nog, 100x gevoeliger voor schade dan non-curved screens.
Om nog maar niet over false touches te beginnen ;)

Heb nooit echt de hype omtrent curved screens begrepen.

battery life van mijn P30 is zonder gekheid 'out of this world', zonder al teveel tweaking in de settings haal ik met gemakl 2 volle dagen met heavy usage.

Met de Samsung S10 series lijkt het wel een eeuwige battle om fatsoenlijke batterij life te krijgen, kijk alleen al naar de diverse fora en message boards. Drie kwart gaat inhoudelijk alleen maar over battery life en al de bijbehorende settings en tweaken ervan.

OneUI is dan wel weer prettiger werken dan EMUI, imho.

en ja, Huawei staat qua privacy en data mining niet echt goed aangeschreven, heb inmiddels al appjes gekregen van Xi Jinping dat ie mijn foto's prachtig vindt :+ :+

[ Voor 27% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 10:35
Voor de mensen die de Sonos al hebben: kregen jullie nog een track & trace of stond er op enig moment gewoon een postbode voor de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
Ik ervaar een bug of is het normaal gedrag? Tijdens filmen of foto dan doe ik 5x maar soms doet die het dan via de primaire camera en niet de telelens. Zie video.

http://imgur.com/a/EodtMsk
bug? Telelens http://imgur.com/a/s6us0xB

[ Voor 14% gewijzigd door Pukson op 11-04-2019 13:19 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24
Pukson schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:30:
Ik ervaar een bug of is het normaal gedrag? Tijdens filmen of foto dan doe ik 5x maar soms doet die het dan via de primaire camera en niet de telelens. Zie video.

http://imgur.com/gallery/EodtMsk
Bug? Telelens https://imgur.com/gallery/s6us0xB
Draai je de laatste versie? ik heb in ieder geval geen last hiervan (net even getest voor de zekerheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:42:
[...]

Draai je de laatste versie? ik heb in ieder geval geen last hiervan (net even getest voor de zekerheid).
Ja .124 draai ik. Vind ook echt irritant houdt dan niks in focus en blijft maar tussen digitale zoom en optisch 5x te switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Pukson schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:30:

http://imgur.com/a/EodtMsk
bug? Telelens http://imgur.com/a/s6us0xB
Klopt dit heb ik ook. Ik draai ook .124 als firmware.
Geen idee of dit te maken heeft met de hoeveelheid licht en dat hij daarom overschakelt op de andere lens, maar het is wel vrij irritant. Precies wat je zegt, niks blijft in focus en hij blijft soms continu switchen.

[ Voor 7% gewijzigd door letskeepitsafe op 11-04-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:09
Ik moet nog echt wennen aan het feit dat de accu zo lang mee gaat. Ik heb nog neigingen om hem al aan de lader te gooien terwijl ik nog vele uren te gaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
UrbanSnEAky schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:18:
Ik moet nog echt wennen aan het feit dat de accu zo lang mee gaat. Ik heb nog neigingen om hem al aan de lader te gooien terwijl ik nog vele uren te gaan heb :)
Jup. Onder de 50 pct 's nachts neig ik elke x naar de telefoon opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyturbo
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-02 17:27
_Tinus_ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:27:
[...]

Jup. Onder de 50 pct 's nachts neig ik elke x naar de telefoon opladen.
Waarom zou je m niet opladen dan? sowieso beter om m niet helemaal leeg te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Tommyturbo schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:36:
[...]

Waarom zou je m niet opladen dan? sowieso beter om m niet helemaal leeg te trekken...
In theorie is 100 procent vol niet het beste voor je batterij. Maar wel het beste voor mijn gemoedsrust :+.
Het beste zou zijn je telefoon tussen 60 en 80 procent te houden volgens diverse onderzoeken.

Ik probeer nu het aantal volledige ladingen een beetje te beperken en niet continu de lader in mijn telefoon te steken. Mijn oude telefoon had een drain van 10 tot 20 procent in de nacht waardoor 50 procent me niet het gevoel gaf dat mijn alarm ook af zou gaan.

Ik lees net dat ik dus gewoon elke keer beetjes moet laden :p.
https://www.t-mobile.nl/f...artphone-slimmer-opladen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 09:55

The_Worst

Unox

Iemand de overstap gemaakt van de P20Pro naar de P30(Pro)? Enerzijds ben ik relatief enthousiast door de reviews en de mensen hier maar geeft de upgrade een echte 'wow'

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
The_Worst schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:52:
Iemand de overstap gemaakt van de P20Pro naar de P30(Pro)? Enerzijds ben ik relatief enthousiast door de reviews en de mensen hier maar geeft de upgrade een echte 'wow'
Ik ben van de Mate 10 Pro naar de P30 Pro gegaan, best wel een groot verschil in foto's.
De P20 Pro heb ik ook gehad, daar zie je wel een verschil in foto's maar ik persoonlijk zou er geen paar honderd euro tegenaan smijten alleen om de camera. En de curved edges vind ik mega irritant voorlopig, gelukkig wel minder dan de Samsung S7 Edge. Heb kleine handen namelijk.

Tevens loop ik tegen een probleem aan als ik video's opneem in normale stand en dan switch naar de groothoeklens dat alles wazig wordt en de kleuren worden wat minder mooi, een beetje flets als het ware.
Hebben jullie daar ook last van?
Firmware dat eindigt op .124.
Als ik alleen in groothoek film is er niets aan de hand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
The_Worst schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:52:
Iemand de overstap gemaakt van de P20Pro naar de P30(Pro)?
Naar mijn mening is dat een te marginale update eerlijk gezegd.
Beide devices liggen hier, maar ik zou wachten op de nieuwe Mate-serie of P40?-serie volgend jaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyturbo
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-02 17:27
_Tinus_ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:46:
[...]

In theorie is 100 procent vol niet het beste voor je batterij. Maar wel het beste voor mijn gemoedsrust :+.
Het beste zou zijn je telefoon tussen 60 en 80 procent te houden volgens diverse onderzoeken.

Ik probeer nu het aantal volledige ladingen een beetje te beperken en niet continu de lader in mijn telefoon te steken. Mijn oude telefoon had een drain van 10 tot 20 procent in de nacht waardoor 50 procent me niet het gevoel gaf dat mijn alarm ook af zou gaan.

Ik lees net dat ik dus gewoon elke keer beetjes moet laden :p.
https://www.t-mobile.nl/f...artphone-slimmer-opladen/
ja inderdaad, continu tussen 30-70% houden is t best, maja dat is wel lastig voor elkaar te krijgen. helemaal leeg laten lopen is volgens mij nog slechter dan helemaal vol ..

Zou een instelling moeten zijn dat ie bij een vooraf in te stellen percentage stopt met laden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:40
atillicious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:10:
Tevens loop ik tegen een probleem aan als ik video's opneem in normale stand en dan switch naar de groothoeklens dat alles wazig wordt en de kleuren worden wat minder mooi, een beetje flets als het ware.
Hebben jullie daar ook last van?
Firmware dat eindigt op .124.
Als ik alleen in groothoek film is er niets aan de hand
Is een bekende bug inderdaad. Eigenlijk zijn de 'fletse' kleuren die je op dat moment ziet juist veel meer natuurgetrouw. Huawei staat er namelijk om bekend kleuren onwijs op te blazen bij maken van video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
cordonbleu schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:35:
[...]

Is een bekende bug inderdaad. Eigenlijk zijn de 'fletse' kleuren die je op dat moment ziet juist veel meer natuurgetrouw. Huawei staat er namelijk om bekend kleuren onwijs op te blazen bij maken van video's.
Raar dat in normale modus de kleuren anders zijn dan in groothoek modus wanneer je filmt. Maar dat het alleen tijdens het switchen gebeurt maakt het helemaal een apart geval.
Ik had op Google geprobeerd ernaar te zoeken, maar mijn Google skills zijn dus een beetje roestig geworden. Op welke site heb jij gelezen dat het een bekend bug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Het word op meerdere YouTube p30 reviews ook aangegeven. Weet zo 1-2-3 niet meer welke, wie weet gaan ze dat met een update aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmy H
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 06:59
mregeling schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:15:
[...]

Ergens bij verbindingen kun je een privé DNS instellen.
Als je dan dns.adguard.com invult ben je ook van alle ads af, en je hoeft er niks voor te installeren.
Wow, wat een geweldige tip. Thanks!

Ik ben ook overgestapt na 10 jaar iPhone naar deze phone en wat een heerlijk toestel. Android is wel even wennen qua instellingen etc. en alle apps die ik gebruikte in iOS moest ik weer stuk voor stuk zoeken in de playstore en installeren :| Maar het werkt als een trein en de phone is heerlijk snel en die batterij........goede genade zeg.

Echter nog 1 vraag, ik las hier dat er al een firmware update is? Ik kom er niet achter waar te vinden en te installeren. Ik heb Hisuite geinstalleerd op mijn iMac.

Iemand een tip voor mij?

greetz Remmy

Volvo EX30 SMER ULTRA - Vapor Grey + climate pack // Elroq 85 BE plus pakket - Timiano green - Winter pack - 20” Neptune - Lodge interior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vraagje ik heb een beetje een roze/paarse lijntje bij de druppel notch links (alleen zichtbaar bij witte of licht grijze achtergrond. Is dit normaal? (Gewoon uit interesse). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LwkFqf1RXOVZdfLXU5Vzxm9C/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:07:
Vraagje ik heb een beetje een roze/paarse lijntje bij de druppel notch links (alleen zichtbaar bij witte of licht grijze achtergrond. Is dit normaal? (Gewoon uit interesse). [Afbeelding]
Ik heb het niet. Gebruik wel de helderheid het laagst en eye comfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:07:
Vraagje ik heb een beetje een roze/paarse lijntje bij de druppel notch links (alleen zichtbaar bij witte of licht grijze achtergrond. Is dit normaal? (Gewoon uit interesse). [Afbeelding]
Ik zie het ook nu, kijken of het erger wordt mettertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
atillicious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:40:
[...]

Dus waarschijnlijk normaal als ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om de iphone emoji in te stellen op een android toestel? Vooral met whatsappen vind ik de ios emojis veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:42:
[...]

Dus waarschijnlijk normaal als ik niet de enige ben.
Nou, tot nu toe jij en ik die het wel hebben en @Koen87 die het niet heeft. Ff rondneuzen op andere fora of er anderen zijn die er ook last van hebben.
Heb jij een screenprotector erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
atillicious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:50:
[...]

Nou, tot nu toe jij en ik die het wel hebben en @Koen87 die het niet heeft. Ff rondneuzen op andere fora of er anderen zijn die er ook last van hebben.
Heb jij een screenprotector erop?
Heb ik ook, maar alleen last van tijdens wat hogere brightness (50-60%)

@Verwijderd
Voor ios emojies raad ik Chrooma toetsenbord aan, geeft standaard de ios emoticons! Vind het ook een hele fijne toetsenbord met de bezelless functie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
Ik heb er ook alleen last van als de brightness wat in de hogere regionen is, zolang het niet erger wordt vind ik het wel best zo.
Voor degenen met een gimbal heb ik wat nieuws, op mijn Zhiyun Smooth Q werken alle knopjes icm de ZY app. Het kan ook zijn dat ik deze dingen voor het eerst ontdek natuurlijk.
Zoomen, wisselen van front naar back camera werkt ook lekker, van video naar foto modus ook en natuurlijk het record knopje doet wat het hoort te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
atillicious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:13:
[...]

Raar dat in normale modus de kleuren anders zijn dan in groothoek modus wanneer je filmt. Maar dat het alleen tijdens het switchen gebeurt maakt het helemaal een apart geval.
Ik had op Google geprobeerd ernaar te zoeken, maar mijn Google skills zijn dus een beetje roestig geworden. Op welke site heb jij gelezen dat het een bekend bug is?
Ik zag het voorbijkomen in een paar reviews op YouTube, oa die van techline-linus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Wat een fantastisch toestel!
De camera zoom functie had ik al tientallen voorbeelden van gezien maar als je het zelf uitprobeerd is toch indrukwekkend..

Moet wel nog wennen aan de grotere vormfactor komende van een s8..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:29
atillicious schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:40:
[...]

Ik kan het niet ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
En als je die notch uitzet?
Ik heb hem voor mezelf wel uitgezet namelijk.
Eigenlijk maakt je de bovenrand dan wat breder.

Instellingen/weergave/meer weergave instellingen en dan inkeping.

[ Voor 26% gewijzigd door Amadeus1966 op 12-04-2019 11:34 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Amadeus1966 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:19:
En als je die notch uitzet?
Ik heb hem voor mezelf wel uitgezet namelijk.
Eigenlijk maakt je de bovenrand dan wat breder.
Dan zie ik het niet, wordt namelijk pikzwart daarboven. Maar ik heb er geen last van momenteel.

En ligt het nou aan mij of zijn er weinig tot geen hardwarematige problemen met het toestel? Dat was met de launch van de Mate 20 Pro toch wel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
atillicious schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:33:
[...]

Dan zie ik het niet, wordt namelijk pikzwart daarboven. Maar ik heb er geen last van momenteel.

En ligt het nou aan mij of zijn er weinig tot geen hardwarematige problemen met het toestel? Dat was met de launch van de Mate 20 Pro toch wel anders.
please don,t jinx it!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vergeet niet dat slechts een klein gedeelte van de gebruikers actief zijn in dergelijke fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Voor de rest niemand last van? ik zie het alleen als ik er op ga letten op een witte achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 16:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

dutchnltweaker schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:12:
Voor de rest niemand last van? ik zie het alleen als ik er op ga letten op een witte achtergrond.
Ik zie het, heb het ook. Maar ik stoor me er op dit moment nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik zie het persoonlijk niet dus vermoed dat ik het niet heb of ik gewoon slechte ogen heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
copywizard schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:42:
ik zie het persoonlijk niet dus vermoed dat ik het niet heb of ik gewoon slechte ogen heb ?
Sowieso is het volgens mij alleen te zien met witte/ichte achtergrond en hoge helderheid.

Mij valt het ook niet op maar ik kan met schilderen van wit op wit ook al niet zien waar ik gebleven ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
_Tinus_ schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:50:
[...]

Sowieso is het volgens mij alleen te zien met witte/ichte achtergrond en hoge helderheid.

Mij valt het ook niet op maar ik kan met schilderen van wit op wit ook al niet zien waar ik gebleven ben :P
Nee precies dit dus!

nu heb ik net ook de helderheid op max gezet en witte achtergrond ingesteld maar zie het een heeeeeeel klein beetje als ik er recht naar kijk onder een hoek valt het weer weg.

p.s. onder normale omstandigheden merk ik er niks van en de kans waarbij die rand om de camera maar zelden echt wit is en de helderheid op max staat en ik er recht naar kijk is zo klein dat ik me er niet echt aan stoor?

[ Voor 17% gewijzigd door copywizard op 12-04-2019 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:52
Ik weet niet of ik het zelf onder de knie begin te krijgen, of dat de software gewoon slimmer wordt, maar ik krijg bij swipes vanaf links inmiddels vrij consequent daadwerkelijk het hamburger menu terwijl dit in het begin constant de "Terug" gesture activeerde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:29
Ik heb het toestel (p30pro) inmiddels bijna een week in gebruik. Heb nog een aantal dagen de Samsung s10plus in gebruik gehad. Ik had bij dat toestel twijfels over o. a.de batterij. Ik vond dat die redelijk snel leeg ging. Toestel toen teruggestuurd in de hoop dat de p30pro wat voor mij zou zijn. Ik vind het een heerlijk toestel. De batterij duur is echt super. Krijg het toestel echt niet aan het einde van de dag leeg terwijl ik een veelgebruiker ben. Vanochtend om 0800 uur begonnen en veel weer gebruikt. Staat nu nog op 71 %. Ik redde dat echt niet met de s10plus. Kortom ben echt tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Ff getest, geen enkel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Iemand hier die ook de app AccuBattery gebruikt? Die deed het bij mij op de S8+ wel, maar op de P30 Pro sluit de app na het opstarten weer af, ook na herstart en herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Ik heb eerder in dit topic geschreven over dat mijn scherm in alle randen een zeer duidelijk rode gloed heeft. Ben gaan vergelijken bij MediaMarkt met andere P30 Pro modellen en die hebben dat probleem niet. Er stond ook iemand van Huawei de promotie te doen en die zei ook dat dit niet hoort.
Ik zou je dan ook aanraden te gaan vergelijken in een MediaMarkt met meerdere andere P30 Pro modellen en te kijken of jouw scherm even goed is als die daar.

Ik ben nu aan het kijken wat er geregeld kan worden qua scherm vervangen door Huawei in hun service center in Amsterdam. Dit omdat het toestel nergens goed op voorraad is en ik me afvraag of Tele2 voor mij de telefoon wil wisselen. Ook ga ik zelf binnenkort lang weg en wil ik graag voor die tijd een goed display en anders helaas maar herroepingsrecht want zo wil ik de telefoon niet gebruiken. Als er wel goede displays in omloop zijn ga ik niet met een zeer slecht scherm lopen in verhouding.
jopie schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:20:
Iemand hier die ook de app AccuBattery gebruikt? Die deed het bij mij op de S8+ wel, maar op de P30 Pro sluit de app na het opstarten weer af, ook na herstart en herinstallatie.
Werkt ook niet bij mij inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
letskeepitsafe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:50:
[...]

Ik heb eerder in dit topic geschreven over dat mijn scherm in alle randen een zeer duidelijk rode gloed heeft. Ben gaan vergelijken bij MediaMarkt met andere P30 Pro modellen en die hebben dat probleem niet. Er stond ook iemand van Huawei de promotie te doen en die zei ook dat dit niet hoort.
Ik zou je dan ook aanraden te gaan vergelijken in een MediaMarkt met meerdere andere P30 Pro modellen en te kijken of jouw scherm even goed is als die daar.

Ik ben nu aan het kijken wat er geregeld kan worden qua scherm vervangen door Huawei in hun service center in Amsterdam. Dit omdat het toestel nergens goed op voorraad is en ik me afvraag of Tele2 voor mij de telefoon wil wisselen. Ook ga ik zelf binnenkort lang weg en wil ik graag voor die tijd een goed display en anders helaas maar herroepingsrecht want zo wil ik de telefoon niet gebruiken. Als er wel goede displays in omloop zijn ga ik niet met een zeer slecht scherm lopen in verhouding.

[...]

Werkt ook niet bij mij inderdaad.
Bij mij is het alleen bij die notch, ik heb hem de de 2e besteld en de 5e van april binnengekregen van mobiel.nl heb ik nog die 14 dagen recht op retour of omruilen of hoe zit dat dan?

Zie het nu ook op de rechter hoek (buiging van de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Doe jij je telefoon in een broekzak, hoesje eromheen, screenprotector?
En waar precies met rechterhoek, boven of beneden?

[ Voor 27% gewijzigd door atillicious op 12-04-2019 18:17 . Reden: Nog een vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
atillicious schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:16:
Doe jij je telefoon in een broekzak, hoesje eromheen, screenprotector?
En waar precies met rechterhoek, boven of beneden?
Boven in de rechterhoek, hetzelfde gloed als de notch. Nee de telefoon is nog geen een keer in mij broekzak geweest alleen jaszak. Sinds dag 1 een screen protector en altijd een hoesje.

Update:
Kan hem nog omruilen, ga datdenk ik doen. Nog effe bij de winkel checken of die dit ook hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door dutchnltweaker op 12-04-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Ik heb een glazen protector met zwarte randen rondom dus de hoeken zie ik niet. Maar ik ga thuis ff proberen om de rechterkant los te peuteren om eronder te kijken.
Met hoesje en vaker wel dan niet in broekzak trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:19
Heb nu ook een lichte blauwe gloed over de hele rechte kant, edge gedeelte. van het scherm als je er recht op kijkt, kantel je hem iets linksom is het weg. Linkerzijde geen last van.

Maar ff aankijken en anders wordt het omwisselen.

[ Voor 3% gewijzigd door B-Art op 12-04-2019 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Update:

Ben bij de Mediamarkt geweest en heb samen met de verkoper van Huawei naar 3 demo toestellen gekeken. Al deze 3 demo toestellen hadden het in mindere maten of meer hetzelfde.
De gewone P30 heeft dit raar genoeg niet, helaas kon de Huawei verkoper mij niet vertellen of dit een ''eigenschap'' is of een foute batch. Twijfel nu om het toestel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 15:04

qless

...vraag maar...

Weet iemand hier nog een goede truck om een app te laten draaien op de voorgrond, dus geen scherm timeout?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
dutchnltweaker schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:48:
Update:

Ben bij de Mediamarkt geweest en heb samen met de verkoper van Huawei naar 3 demo toestellen gekeken. Al deze 3 demo toestellen hadden het in mindere maten of meer hetzelfde.
De gewone P30 heeft dit raar genoeg niet, helaas kon de Huawei verkoper mij niet vertellen of dit een ''eigenschap'' is of een foute batch. Twijfel nu om het toestel om te ruilen.
Volgens mij wordt het display van de gewone P30 door Samsung gemaakt en het display van de P30 Pro door BOE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Jammer dat ze de pre order actie accessoires nog niet hebben verzonden.
Nadat ik afgelopen maandag ochtend al een mail ontving dat deze snel opgestuurd zou worden.

Bij Samsung had ik het toch altijd na een weekje wel binnen.. na een goedkeuring uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
letskeepitsafe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:17:
[...]

Volgens mij wordt het display van de gewone P30 door Samsung gemaakt en het display van de P30 Pro door BOE.
De man van Huawei gaf aan dat deze allebei van de zelfde fabrikant komen (de schermen van de P30 en de Pro versie).

@038Robijno In de mail stond dat dit max 4 weken kan duren, dus rustig afwachten dan maar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Heb de P30 Pro vandaag even in handen gehad en het scherm een beetje vergeleken met mijn Mate 20 Pro. Ik had verwacht dat het verschil in schepte wel mee zou vallen, maar ik moet zeggen dat ik het verschil toch wel echt kon zien. Tekst op de P30 Pro zag er toch wel iets minder scherp uit. Ik kon echt een beetje kartelrandjes langs de letters zien, ook op normale kijkafstand. Bij de Mate heb ik dat niet. Nu heb ik ook nog wel goede ogen, dus zulke dingen vallen mij snel op. Als je een tijdje met de P loopt ipv de Mate zal het misschien wel minder opvallen, maar toch, het verschil is er wezenlijk. Ik had trouwens de schermresolutie al op fhd+ vastgezet ipv de standaard smart instelling.

Wel vond ik de kleurtemperatuur wat beter dan mijn Mate. Op m'n Mate is wit een tikkeltje groen/grijzig naast de P. Echter ben ik daar wel gewend aan geraakt en dat merkte ik dus alleen met de P ernaast. Ook vond ik de kijkhoeken van de P iets beter dan van de Mate. Wit en kleuren bleven onder een iets grotere hoek dan bij de Mate wat consistenter.

Verder kon ik eigenlijk geen echte verschillen vinden met de Mate. Met foto's nemen zag ik geen verschil. De kleinere notch is wel een stuk mooier, maar ik ben zo gewend geraakt aan de infrarood gezichtsontgendeling. Daar kan ik niet meer zonder, terwijl mijn vingerafdruksensor het ook prima doet. Die gebruik ik eigenlijk alleen nog om in te loggen bij de bank app. De grotere notch neem ik dus nog steeds graag voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
@cordonbleu de mate serie is toch vaak de betere en duurder,dus niet gek.Mate 20 pro is prachtig.De gewone mate 20 is minder vind ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Amaze86 op 12-04-2019 22:27 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Op dit moment 21 procent over, eerste dag, vanaf 8.30 uit de lader, sot van 8.01u..
Veel camera gebruik, browsen, instellingen, youtube,.. Widgets..
Niet slecht :-O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Sharule schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:06:
Op dit moment 21 procent over, eerste dag, vanaf 8.30 uit de lader, sot van 8.01u..
Veel camera gebruik, browsen, instellingen, youtube,.. Widgets..
Niet slecht :-O
Ik pers er nu zo'n beetje 24 a 25 uur uit, dan zit hij zo tussen de 20 a 30 procent.
Een werkdag a 15 uur red ik iig gemakkelijk.
Tot zover dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Met Nova launcher heb ik de pictogram meldingen op numeriek gezet. Maar ik krijg ze niet meer binnen. Iemand raad mee? Bv. Moet ik iets uitzetten bij de instellingen zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
Het is een mooi toestel en de focus ligt heel erg op de camera, wat logisch is. Ik dus wel erg benieuwd naar de rest van het toestel. De accu lijkt ook goed te zijn, maar ik ben erg benieuwd naar het dagelijks gebruik na een tijdje t.o.v. een Samsung S10/S9 of Apple iPhone XS/X. Mono audio vind ik wel al echt zonde en niet meer kunnen voor een top toestel in de huidige markt.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 13-04-2019 09:29 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Leuk om te weten: als je van de bodem naar boven veegt in het vergrendelscherm, krijg je snalkoppelingen voor de zaklamp, recorder, rekenmachine en timer te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
Jumpman schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:23:
Het is een mooi toestel en de focus ligt heel erg op de camera, wat logisch is. Ik dus wel erg benieuwd naar de rest van het toestel. De accu lijkt ook goed te zijn, maar ik ben erg benieuwd naar het dagelijks gebruik na een tijdje t.o.v. een Samsung S10/S9 of Apple iPhone XS/X. Mono audio vind ik wel al echt zonde en niet meer kunnen voor een top toestel in de huidige markt.
De focus ligt indd op de camera, maar dat weet je als je dit model koopt. Het is niet voor niets de P serie. Wbt de acu lijkt hij ontzettend goed te zijn. Hoe dat allemaal in vergelijking staat met Apple is erg subjectief. Android met ios vergelijken is met flagships gewoon persoonlijke voorkeur. Snel zijn die dingen nu toch wel, alhoewel het scherm van de iPhones een stuk beter zijn kwa resolutie.

Vind het eigenlijk niet jammer dat er geen headphone jack is.. Of dat hij mono is. Heb altijd Bluetooth headsets dus mis het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Ainu88 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:30:
Leuk om te weten: als je van de bodem naar boven veegt in het vergrendelscherm, krijg je snalkoppelingen voor de zaklamp, recorder, rekenmachine en timer te zien.
Overgestapt van IOS naar android? Alle android toestellen hebben dat, mijn S7, Mate 10 Pro en nu deze P30 pro ook uiteraard.
Zephrex schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:59:
[...]

De focus ligt indd op de camera, maar dat weet je als je dit model koopt. Het is niet voor niets de P serie. Wbt de acu lijkt hij ontzettend goed te zijn. Hoe dat allemaal in vergelijking staat met Apple is erg subjectief. Android met ios vergelijken is met flagships gewoon persoonlijke voorkeur. Snel zijn die dingen nu toch wel, alhoewel het scherm van de iPhones een stuk beter zijn kwa resolutie.

Vind het eigenlijk niet jammer dat er geen headphone jack is.. Of dat hij mono is. Heb altijd Bluetooth headsets dus mis het niet.
Dat het alleen mono geluid heeft had ik veel erger verwacht om eerlijk te zijn. Tijdens Netflix of andere bronnen heb ik het niet echt door dat 't geluid van één kant komt.
Al met al ben ik zeer tevreden over het gebruik ervan de eerste week. Alleen typ ik nog af en toe mis vanwege de buigingen aan de zijkant, maar dat komt wel goed.

[ Voor 55% gewijzigd door atillicious op 13-04-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Heeft iemand toevalig ervaring met de Mate 20 pro kwa scherm en de p30 pro? Is het verschil tussen HD en QHD ontzettend te zien? Ik kom zelf van de Oneplus 3..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:52
Ik kom zelf van een HTC U11 met QHD resolutie en merk het verschil echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Zephrex schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:54:
Heeft iemand toevalig ervaring met de Mate 20 pro kwa scherm en de p30 pro? Is het verschil tussen HD en QHD ontzettend te zien? Ik kom zelf van de Oneplus 3..
Als je even een stukje naar boven scrollt word je daar al op je wenken door mij bediend ;)

Edit; of op de vorige pagina dan, want deze post komt precies op een nieuwe pagina terecht. :+

[ Voor 11% gewijzigd door cordonbleu op 13-04-2019 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
cordonbleu schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:12:
[...]

Als je even een stukje naar boven scrollt word je daar al op je wenken door mij bediend ;)

Edit; of op de vorige pagina dan, want deze post komt precies op een nieuwe pagina terecht. :+
Die reactie had ik indd al gezien. Ik ben meer op zoek naar mensen die een tijd met QHD hebben doorgebracht en over zijn gestapt naar een HD scherm. Als je ze direct naast elkaarlegt ga ik er sowieso vanuit dat het scherm van de Mate Pro scherper is...

.. Of andersom natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Sharule schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
Met Nova launcher heb ik de pictogram meldingen op numeriek gezet. Maar ik krijg ze niet meer binnen. Iemand raad mee? Bv. Moet ik iets uitzetten bij de instellingen zelf?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Ik snap je vraag niet helemaal. Krijg je geen notificaties meer binnen of zie je de pictogrammen meldingen niet meer? Het is namelijk zo dat de pictogram meldingen alleen zichtbaar zijn zolang de notificatie openstaat. Swipe je bijvoorbeeld een WhatsApp melding weg, dan zal ook het nova getal op de pictogram verdwijnen.

Ik heb dat even aangehad, en dat werkte zoals het dus hoort te werken. Ik vond dat zelf redelijk nutteloos, want ik wil juist dat hij ook iets op de pictogrammen laat zien zodra ik de notificaties heb weg geswipet. Helaas is dat dus een beperking van hoe het nu werkt in Android 9 zonder TeslaUnread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
letskeepitsafe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:14:
[...]

Ik snap je vraag niet helemaal. Krijg je geen notificaties meer binnen of zie je de pictogrammen meldingen niet meer? Het is namelijk zo dat de pictogram meldingen alleen zichtbaar zijn zolang de notificatie openstaat. Swipe je bijvoorbeeld een WhatsApp melding weg, dan zal ook het nova getal op de pictogram verdwijnen.

Ik heb dat even aangehad, en dat werkte zoals het dus hoort te werken. Ik vond dat zelf redelijk nutteloos, want ik wil juist dat hij ook iets op de pictogrammen laat zien zodra ik de notificaties heb weg geswipet. Helaas is dat dus een beperking van hoe het nu werkt in Android 9 zonder TeslaUnread.
Ik zie idd. De pictogram meldingen niet meer. Eerste dag deed hij het.
Dus krijg ik een fb bericht of een app zie ik het in de statusbalk maar niet op de app id vorm van een cijfer.
Bij Apple is dit wel iets wat beter werkt idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-09 16:06
Zephrex schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:56:
[...]

Die reactie had ik indd al gezien. Ik ben meer op zoek naar mensen die een tijd met QHD hebben doorgebracht en over zijn gestapt naar een HD scherm. Als je ze direct naast elkaarlegt ga ik er sowieso vanuit dat het scherm van de Mate Pro scherper is...

.. Of andersom natuurlijk..
Ik ben 1 van die mensen ik heb anderhalf jaartje een Galaxy s8 gebruikt(qhd+), en ben van dat toestel overgestapt naar een Oneplus 6T(fhd+) en heb nu een p30 pro(fhd+), en ik zag oorspronlijk enkel verschil wanneer ik ze in een vr bril stopte, los daarvan zie ik geen verschil, ook heb ik de p30 pro heel vaak langs de mate 20 pro kunnen zetten en ik zag wederom geen verschil, je zult het verschil dus echt niet merken :) .

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 17:55
Bij de P20 pro zat er standaard een plastic screen protector op het scherm is dit bij de P30 pro ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmy H
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 06:59
diquan2001 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:23:
Bij de P20 pro zat er standaard een plastic screen protector op het scherm is dit bij de P30 pro ook het geval?
Nope, die mogen we zelf kopen.

Volvo EX30 SMER ULTRA - Vapor Grey + climate pack // Elroq 85 BE plus pakket - Timiano green - Winter pack - 20” Neptune - Lodge interior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
diquan2001 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:23:
Wat je vooral niet moet doen is van dat glas erop (laten) zetten, die dingen plakken niet goed. Ik heb Panzerglass erop laten zetten bij de MM en dat is echt zonde van je centjes.
Clearplex kan je ook bij de MM erop laten plakken en dat is gewoon goed (genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:37
atillicious schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:45:
[...]

Wat je vooral niet moet doen is van dat glas erop (laten) zetten, die dingen plakken niet goed. Ik heb Panzerglass erop laten zetten bij de MM en dat is echt zonde van je centjes.
Clearplex kan je ook bij de MM erop laten plakken en dat is gewoon goed (genoeg).
Dit kan ik beamen, hoewel ook Clearplex zeker minpunten heeft (weet hier als voormalig MM Powerservice medewerker alles van). Heb nu Panzerglass op mijn P30 Pro en ik kan hem gewoon heen en weer schuiven als ik wil. Plakt totaal niet goed. Ook verschijnt er regelmatig een grote "olievlek" in het midden, vermoedelijk doordat er lucht onder komt. Gek genoeg had ik dit probleem met mijn S8 (ook edge scherm) niet. Twijfel of ik met de Panzerglass terug ga en het om laat ruilen voor Clearplex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Het jammere aan clearplex vind ik het plasticachtige gevoel, in plaats van glas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephrex
izzet3838 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:58:
[...]

Ik ben 1 van die mensen ik heb anderhalf jaartje een Galaxy s8 gebruikt(qhd+), en ben van dat toestel overgestapt naar een Oneplus 6T(fhd+) en heb nu een p30 pro(fhd+), en ik zag oorspronlijk enkel verschil wanneer ik ze in een vr bril stopte, los daarvan zie ik geen verschil, ook heb ik de p30 pro heel vaak langs de mate 20 pro kunnen zetten en ik zag wederom geen verschil, je zult het verschil dus echt niet merken :) .
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik snap dat alles ook went natuurlijk, en komende van de Oneplus 3 zal het er vast goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
ArjenIsM3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:13:
[...]

Dit kan ik beamen, hoewel ook Clearplex zeker minpunten heeft (weet hier als voormalig MM Powerservice medewerker alles van). Heb nu Panzerglass op mijn P30 Pro en ik kan hem gewoon heen en weer schuiven als ik wil. Plakt totaal niet goed. Ook verschijnt er regelmatig een grote "olievlek" in het midden, vermoedelijk doordat er lucht onder komt. Gek genoeg had ik dit probleem met mijn S8 (ook edge scherm) niet. Twijfel of ik met de Panzerglass terug ga en het om laat ruilen voor Clearplex.
Doen ze dat dan, je Panzerglass omruilen voor Clearplex? Mij zeiden ze dat ze niets anders konden doen dan het voor de 2e keer het erop te plakken. Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat ze het konden omruilen voor Clearplex.

[ Voor 11% gewijzigd door atillicious op 13-04-2019 18:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• letskeepitsafe
Kleine tip: Je kunt ook aan de linkerkant omlaag en omhoog swipen om te zoomen in de camera app. Dat hoeft niet per se met de slider die je rechts ziet of door 2 vingers te gebruiken. Kom er pas na een week achter, dus wie weet zijn er meer mensen die dit nog niet wisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
letskeepitsafe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:49:
Kleine tip: Je kunt ook aan de linkerkant omlaag en omhoog swipen om te zoomen in de camera app. Dat hoeft niet per se met de slider die je rechts ziet of door 2 vingers te gebruiken. Kom er pas na een week achter, dus wie weet zijn er meer mensen die dit nog niet wisten :)
Handige tip inderdaad, bedankt!

Gemiste kans dat deze niet in Huawei Tips staat.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-09 16:06
Zephrex schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:34:
[...]

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik snap dat alles ook went natuurlijk, en komende van de Oneplus 3 zal het er vast goed uitzien.
Tuurlijk skin is wel eventjes wennen na oxygen(maar het valt wel mee).

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
ArjenIsM3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:13:
[...]

atillicious schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:17:
[...]

Doen ze dat dan, je Panzerglass omruilen voor Clearplex? Mij zeiden ze dat ze niets anders konden doen dan het voor de 2e keer het erop te plakken. Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat ze het konden omruilen voor Clearplex.
Ook hier hetzelfde. Panzerglass er eerst op laten plakken. Ook niet goed willen zitten, fingerprint werkte niet goed, kraakt en olievlek. Ze hebben bij de MM eraf gehaald en kreeg mijn geld terug. Nu Clearplex erop laten plakken bij dezelfde MM.

[ Voor 18% gewijzigd door Michele_M_ op 14-04-2019 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:54
Heb zelf de originele Huawei back cover en heb een non-case friendly laten plakken. Laat niet los en je hebt geen vervelende lijn van de clearplex door het edge gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Bij het laden word mijn P30 pro best warm.

Nu begrijp ik dat er met de originele lader 40 watt in word geduwd maar vroeg me af of iemand anders ook zo ervaart? Hij word niet super heet maar wel warmer dan gemiddeld en het is te voelen over de gehele telefoon niet alleen bij de USB poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 21-09 19:03
copywizard schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:15:
Bij het laden word mijn P30 pro best warm.

Nu begrijp ik dat er met de originele lader 40 watt in word geduwd maar vroeg me af of iemand anders ook zo ervaart? Hij word niet super heet maar wel warmer dan gemiddeld en het is te voelen over de gehele telefoon niet alleen bij de USB poort
Dat is normaal, een logisch gevolg van laden met een dergelijk hoog wattage.

Ander dingetje: Ik merk dat instagram op deze telefoon flink wat energie verbruikt, zelfs al is de app gesloten. Locatievoorzieningen staan bij mij uit. Heb dit niet eerder gehad met mijn S8. Ervaren meer mensen dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
FrankoNL schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:33:
[...]

Dat is normaal, een logisch gevolg van laden met een dergelijk hoog wattage.

Ander dingetje: Ik merk dat instagram op deze telefoon flink wat energie verbruikt, zelfs al is de app gesloten. Locatievoorzieningen staan bij mij uit. Heb dit niet eerder gehad met mijn S8. Ervaren meer mensen dit?
Idd. Krijg steeds meldingen van stroomintensieve app erover. Ik kom ook van de s8.
Maar ik klaag niet met een sot van 8+:p

[ Voor 6% gewijzigd door Sharule op 14-04-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In hoeverre is het tegenwoordig nog een probleem om altijd met 40watt te laden? Vroeger was snelladen slecht voor je accu maar is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 21-09 19:03
Sharule schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:35:
[...]

Idd. Krijg steeds meldingen van stroomintensieve app erover. Ik kom ook van de s8.
Maar ik klaag niet met een sot van 8+:p
Over hoeveel dagen is dat verspreid? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
izzet3838 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:58:
[...]

Denk niet dat je dat zo kan zeggen. Zoals ik in m'n vorige post vertelde zag ik het verschil wel redelijk duidelijk. Ik denk dus dat het voor iedereen weer anders is. De een ziet het, de ander niet en er zijn ook mensen die er niet zo op letten, dus die valt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Gumball schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:59:
In hoeverre is het tegenwoordig nog een probleem om altijd met 40watt te laden? Vroeger was snelladen slecht voor je accu maar is dat nog steeds zo?
In de modelbouwwereld wordt het al jaren toegepast en daar gaat het nog steeds goed.
Ook daar worden accu's op de meest gruwelijke wijze mishandeld.

Pagina: 1 ... 7 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?