Ondertussen is het zover dat SolarEdge actie onderneemt na bijna een maand door een vervangende omvormer op te sturen. Ik heb vernomen van mijn installateur dat op de nieuwe se5000 geen knoppen en display meer zit. Ik vindt echter deze knoppen en display wel handig, zeker nu ik geen communicatie meer had via de app. Kon ik iig via het display nog zien of er nog, en hoeveel, er aan vermogen wordt opgewekt.WeaZuL schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:44:
Ik heb problemen met mijn HD wave SolarEgde omvormer, ik krijg er geen netwerk verbinding mee (allemaal 00000000 in het menu). Wordt het een probleem wanneer ik de omvormer zijn kap verwijder en de netwerkkabel vervang om te kijken of deze kabel de oorzaak is van de connectie problemen? Is dat iets waar SolarEdge over kan gaan vallen wanneer ik eventueel een garantieclaim wil neerleggen?
Ik zou graag dit display en de knoppen behouden op mijn omvormer, ik snap sowieso niet waarom ze deze hebben verwijderd, wellicht vanuit kosten oogpunt? Wat is slim, de laatste (verbeterde?) versie van de se5000 omvormer vragen, of een nieuwe variant van mijn huidige omvormer HD-wave se5000 met (behoud van) knoppen en display?
Vorig type se5000:

Huidig type se5000:

[ Voor 15% gewijzigd door WeaZuL op 04-07-2019 12:06 ]
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict