Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:01

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:20:
[...]

Ok, dus los van de accu is er ook iets niet ok met de software dat je niet gaat piepen dat de kofferklep niet goed dicht zit bij het op slot doen van de auto..
Gaat jouw auto ooit piepen als je kofferklep open is/blijft? Zoals een koelkast of zo?

Een e-Niro krijg je niet op slot als een van de deuren niet of niet goed dicht is. Maar de achterklep gaat met eigen regime. Die kun je ook open doen als de rest van de auto op slot is (en je de sleutel bij je hebt); andersom helaas niet. In vakantietijd zou ik die klep namelijk graag permanent op slot kunnen houden.
Je kunt de auto toch ook gewoon op slot doen als de achterklep nog open is?

[ Voor 5% gewijzigd door Hippe Lip op 14-06-2020 16:06 ]

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:06
Hippe Lip schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:58:
[...]

Je kunt de auto ook gewoon op slot doen als de achterklep nog open is.
Bizar, wist niet dat dit zo is. Was bij mn vorige auto’s (Toyota’s) niet zo. En terecht ook, als ik op slot druk wil ik dat ie helemaal op slot gaat en waarschuwt als dat niet gaat omdat de achterklep niet goed dicht zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:08:
[...]

Bizar, wist niet dat dit zo is. Was bij mn vorige auto’s (Toyota’s) niet zo. En terecht ook, als ik op slot druk wil ik dat ie helemaal op slot gaat en waarschuwt als dat niet gaat omdat de achterklep niet goed dicht zit.
Gevalletje RTFM? :+ (je weet dat die F bij de britten staat voor ‘fine’.... 8) )

Als je de auto kent en oplet, dan kun je wel zien of het goed gaat. Als de rest van de auto (al) op slot is en je gooit de achterklep dicht, dan knipperen de knipperlichten een keertje.
Maar als je eerst de achterklep dicht doet en daarna de hele auto op slot doet, kun je -dacht ik- nergens aan zien dat die achterklep niet of niet goed dicht is.

Ik vind het op zichzelf open kunnen doen van een achterklep bij een overigens afgesloten auto wel handig. Thuisgekomen sluit ik de auto af bij het uitstappen en loop dan naar achteren om er mijn spullen of boodschappen uit te halen. Dan hoef je daarna niet weer naar voren te lopen om op het knoptje te drukken of de sleutel uit je broekzak te vissen om af te sluiten. Ik geniet wel van die functie.

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Hippe Lip ik was bekend met de functie om enkel de achterklep te openen, en dat ie dan bij dichtgooien de auto weer “op slot” zet.
Maar net getest en je kunt inderdaad de auto openen, voorportier open en weer dicht, dan achterklep open gooien en dan met afstandsbediening op slot doen. Spiegels klappen in, knipper gaat aan, totaal geen waarschuwing dat de achterklep nog open staat.. echt wat is dat voor een vaag systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 13:57
Marcva schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:40:
[...]

And now something completely different.
Ik krijg Android auto niet meer werkend. Nou is dat niet zo erg, maar Spotify speelt ook niet via Bluetooth. En dat is wel vervelend.
Heb eerder al een andere usb c kabel geprobeerd. Deze werkte. Tot voor kort. Al viel 'ie af en toe weg. Usb er uit en er in hielp, maar nu krijg ik 'm helemaal niet meer aan de praat.
Iemand enig idee?
Start 'ie totaal niet op? Met welke telefoon (merk + model) probeer je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:00
Unknown90 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:51:
[...]

Start 'ie totaal niet op? Met welke telefoon (merk + model) probeer je dit?
Gisteren idd totaal niet. Zwart scherm in de auto die dan terug schakelt naar de radio.
Net nog weer ff geprobeerd en lijkt het nu wel te doen. Beetje wiebelig dus.
Heb een Oneplus 5 op Android 9. Android Auto versie 5.05.00224.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Heb eerder al een andere usb c kabel geprobeerd. Deze werkte. Tot voor kort. Al viel 'ie af en toe weg. Usb er uit en er in hielp, maar nu krijg ik 'm helemaal niet meer aan de praat.
Iemand enig idee?
Gebruik je een kabeltje van een A-merk? Je zou de eerste niet zijn die anders ‘aparte’ resultaten en verschijnselen krijgt...

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:25:
@Hippe Lip ik was bekend met de functie om enkel de achterklep te openen, en dat ie dan bij dichtgooien de auto weer “op slot” zet.
Maar net getest en je kunt inderdaad de auto openen, voorportier open en weer dicht, dan achterklep open gooien en dan met afstandsbediening op slot doen. Spiegels klappen in, knipper gaat aan, totaal geen waarschuwing dat de achterklep nog open staat.. echt wat is dat voor een vaag systeem..
RTFM, werkt al jaren zo bij Kia. Super handig, auto op slot, de laatste 3 tassen pakken (aka, handen vol), klep dicht en je auto zit op slot en op alarm. 👍

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
_eLMo_ schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:36:
[...]

RTFM, werkt al jaren zo bij Kia. Super handig, auto op slot, de laatste 3 tassen pakken (aka, handen vol), klep dicht en je auto zit op slot en op alarm. 👍
Ik durf nu niet te vragen wat er gebeurt als je dan je sleutels nog achterin hebt liggen als je dan de klep dichtgooit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:39:
[...]

Ik durf nu niet te vragen wat er gebeurt als je dan je sleutels nog achterin hebt liggen als je dan de klep dichtgooit :X
Precies wat je verwacht ;) Alles heeft voor en nadelen hè, ik haal m’n sleutels nooit meer uit mn zak met dat keyless systeem, mij in het verleden ook wel keer of 3 overkomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:39:
[...]

Bij mijn weten gaat-ie dan niet op slot maar piept-ie als een gek.

Edit:
Net even geprobeerd in de regen. Dan knipperen de knipperlichten wel bij het dichtgooien, maar hij piept ook en gaat niet op slot. Het gaat dus mis als je niet oplet, er veel lawaai is of hardhorend bent. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Hippe Lip op 14-06-2020 18:03 ]

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Hippe Lip schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:59:
[...]

Edit:
Net even geprobeerd in de regen. Dan knipperen de knipperlichten wel, maar hij piept ook en gaat niet op slot.
Ah dat dan gelukkig wel, bedankt voor het testen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 08:14
[...]

https://www.amazon.com/Ba...-Flashlight/dp/B0811QSPBX maar dan via Ali.

And now something completely different.
Ik krijg Android auto niet meer werkend. Nou is dat niet zo erg, maar Spotify speelt ook niet via Bluetooth. En dat is wel vervelend.
Iemand enig idee?
Heb je toevallig alle machtigingen bij de Spotify app al aangezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcva
Mabion schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:51:
[...]

Heb je toevallig alle machtigingen bij de Spotify app al aangezet?
Alles stond uit, dus ook Opslag, maar ik heb wel een gedownloade playlist. Maar goed, heb nu Opslag en Microfoon aan gezet. Locatie ca.lijkt me niet nodig.
Ga morgen beleven of het stabiel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcva
Hippe Lip schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:59:
[...]

Edit:
Net even geprobeerd in de regen. Dan knipperen de knipperlichten wel bij het dichtgooien, maar hij piept ook en gaat niet op slot. Het gaat dus mis als je niet oplet, er veel lawaai is of hardhorend bent. 8)7
Gaat niet altijd goed: https://gathering.tweaker...message/58351620#58351620
Hoewel dat niet bij iedereen reproduceerbaar was: https://gathering.tweaker...message/58351620#58351620
Zo'n beetje het enige dat de dealer mij bij aflevering heeft laten zien was de werking van keyless entry: sleutel op een meter afstand en sleutel in de kofferbak. In het laatste geval piept 'ie inderdaad en gaat niet op slot.
Wellicht dat 'ie wel op slot gaat als het signaal van de sleutel gedempt wordt.
Als je 'm onder je aluhoedje legt bijvoorbeeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Marcva schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:56:
Wellicht dat 'ie wel op slot gaat als het signaal van de sleutel gedempt wordt.
Als je 'm onder je aluhoedje legt bijvoorbeeld :+
Da’s valsspelen.... :o

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
Marcva schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:18:
[...]

Gisteren idd totaal niet. Zwart scherm in de auto die dan terug schakelt naar de radio.
Net nog weer ff geprobeerd en lijkt het nu wel te doen. Beetje wiebelig dus.
Heb een Oneplus 5 op Android 9. Android Auto versie 5.05.00224.
Heb zelf ook een OnePlus (5T), het probleem lijkt daar te zitten (iets met meerdere profielen, heb momenteel nog een andere auto). Wat voor mij werkt is een oudere versie installeren. Ik zit momenteel op versie 4.63.0.2, deze werkt naar behoren. Let wel, het kan zijn dat Android Auto op een gegeven moment aangeeft dat je dient te updaten, hierbij dien je één versie te upgraden. Tot op heden werkt dit voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Marcva schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:04:
[...]

Lullig, zeker als het een ander overkomt. Goede Kia reclame ook :F
Ik heb een jump-starter in de auto liggen na alle verhalen hier.
Wellicht de achterklep?
https://gathering.tweaker...message/62423540#62423540
Zaterdag de auto inleveren, en dan ben ik hem een week kwijt voor onderzoek. Krijg een e-Soul er voor terug.
Ze hadden het over een defect slot of de accu die niet meer goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plips
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07 08:42
CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:25:
Voor de MY2020 eigenaren/berijders: In de UVO app zie je het verwachte gedrag en geeft hij aan dat de klep niet op slot is.
Ik heb alle services aangezet in de app, maar hij stuurt geen push bericht bij een niet afgesloten achterklep. Wel een pushbericht bij niet afgesloten portieren.
Dus de informatie is beschikbaar, maar nog geen aangepaste app. Er zit geen vordering in het bluelinky project vwb Kia. Op zich is alle informatie boven water denk ik om een sessie op te bouwen en de auto aan te sturen / uit te lezen, maar er moet iemand coden en iemand testen. En aangezien ik te weinig kaas gegeten heb van TypeScript en te weinig tjd heb van scratch iets in Python te bouwen, duurt t nog even.
Maar dit zou voor de MY2020 mensen wel een hulpmiddel kunnen vormen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• petertenboer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 21:59
Even een filmpje van de laadcurve bij de Hyundai Kona met nieuwe BMS.
Op 10 minuten wordt een plaatje getoond met de nieuwe curve: YouTube: Kona 64 BMS Update - Lädt er jetzt schneller?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wortelsoft
Vandaag via de lease maatschappij de bestelling gestart voor een e niro MY19 graphite grey executive, de MY20 paste niet in het leasebudget. Andere mogelijkheid was een Kona comfort line, ik had toch liever meer luxe en een grotere kofferbak dan een drie fase lader. Met een beetje goede wil volgende maand rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Vandaag heeft de Niro zijn eerste 15k beurt gehad, gelijk de software laten updaten.
Voor en na:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0ShH27YSDBFfvfh2YCNwGxZlho=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RnQ0S1BkbkOSIPnLboIG6k7z.jpg?f=user_large

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:31
Er zit geen MODEL meer in ! :)

[ Voor 13% gewijzigd door kdeboois op 16-06-2020 09:06 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Juist wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

_eLMo_ schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:42:
[...]

Precies wat je verwacht ;) Alles heeft voor en nadelen hè, ik haal m’n sleutels nooit meer uit mn zak met dat keyless systeem, mij in het verleden ook wel keer of 3 overkomen :+
Ik zou verwachten dat de auto dan piept en weigert om af te sluiten, omdat de sleutel nog wordt gedetecteerd?
Dat zou ik in ieder geval hopen. Een auto die zichzelf afsluit met een sleutel erin, is niet erg smart te noemen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
Dan klopt de text niet ! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
kdeboois schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:25:
[...]

Dan klopt de text niet ! 😉
Voor en na, de onderste met hogere versie heeft wel MODEL.
offtopic:
Waar gaat dit over... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

al een tijdje niet meer bezig geweest met de aanschaf van een nieuwe auto.. maar wil toch even de Niro meenemen in de vergelijking. In de OP staat nog steeds een prijs vanaf € 45.510 voor de ExecutiveLine

Maar in de configurator op de Kia site staat inmiddels € 47.995,00
Is de prijs ff bijna 2500 verhoogd?? Dat heb ik gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:33:
[...]

Voor en na, de onderste met hogere versie heeft wel MODEL.
offtopic:
Waar gaat dit over... :P
Precies, wat is er anders ! Die nummertjes heb ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitaktus19
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:46
greatgonzo schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:37:
al een tijdje niet meer bezig geweest met de aanschaf van een nieuwe auto.. maar wil toch even de Niro meenemen in de vergelijking. In de OP staat nog steeds een prijs vanaf € 45.510 voor de ExecutiveLine

Die 45.510 is de prijs uit 2018.
https://pers.kia.com/pers...vanafprijs-e-niro-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
greatgonzo schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:37:

Ja, maar dan krijg je wel een 3-fase onboard lader en een veel mooiere UVO app voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
Dat is geen 2500 Euro waard, als ik het zelf zou moeten betalen.

Wel is het brede scherm een mooie update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitaktus19
Ik denk dat de 3fase en de betere connectiviteit wel een aardige invloed zal hebben op de restwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
Bitaktus19 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:35:
Ik denk dat de 3fase en de betere connectiviteit wel een aardige invloed zal hebben op de restwaarde.
Dat zeker wel. Aan de andere kant zou deze auto bij privé aanschaf voor mij een blijvertje zijn, maar zo heb ik al mijn leaseauto's gekozen tot noch toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Nu online
Hippe Lip schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:02:
[...]

Dat is inderdaad een goed idee. Twee keer kort achter elkaar had ik ook last van een lege 12V-accu en kocht toen maar zo'n ding. Ik koos de Noco Genius GB40 bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...FM-A.1_30.39.ProductImage

En het werkt inderdaad: sinds ik dat ding in de auto heb liggen heb ik nooit meer last van een lege accu 8) ;)
@Hippe Lip Heb ook de GB40 Plus gekocht 1000A, powerbank, zaklamp in 1. Just in case. Fijn apparaat compact en past in de armsteun console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcva
Unknown90 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:04:
[...]

Heb zelf ook een OnePlus (5T), het probleem lijkt daar te zitten (iets met meerdere profielen, heb momenteel nog een andere auto). Wat voor mij werkt is een oudere versie installeren. Ik zit momenteel op versie 4.63.0.2, deze werkt naar behoren. Let wel, het kan zijn dat Android Auto op een gegeven moment aangeeft dat je dient te updaten, hierbij dien je één versie te upgraden. Tot op heden werkt dit voor mij :)
Dank voor je uitgebreide reactie. Ik hou 'm in gedachten. Van de week bleef 'ie op een lange rit stabiel met dezelfde kabel... Ik doe nu ff niks. Don't fix it if it ain't broken. Maar gek is het wel.
Wellicht heeft het te maken met het moment van koppelen: tijdens het opstarten van de auto, er voor, er na.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-WL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-09 19:18
Over 3 weken krijg ik (een dag voor mijn vakantie) mijn langverwachte E-niro Gravity-blue met RMC-trekhaak. _/-\o_

Gisteravond heb ik met de Brinks-lijst de mogelijkheden voor een fietsendrager doorgenomen, maar mijn ideale zit er nog niet bij. Helaas ook veel 'status: onbekend' in de lijst van Brink.
Criteria:
1) 13-polige aansluiting
2) Geschikt voor 2 electrische fietsen (55 kg)
3) max. 400 euro

Heeft iemand een advies?
Ik lees in dit topic ook berichten over het afslijpen van de RMC-pin, maar heb je dan geen probleem/'schade' bij het inleveren van de auto over 5 jaar bij de LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
Maarten-WL schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:48:

Gisteravond heb ik met de Brinks-lijst de mogelijkheden voor een fietsendrager doorgenomen, maar mijn ideale zit er nog niet bij. Helaas ook veel 'status: onbekend' in de lijst van Brink.
Criteria:
1) 13-polige aansluiting
3) max. 400 euro

Heeft iemand een advies?
[...]
Heb zelf een Uebler voor 3 fietsen. Degelijk en simpel te monteren.
Klemt in de lengte richting van de auto, dus geen last van de Rmc pinnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Marcva op 17-06-2020 09:54 . Reden: Citaat ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvest2002
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:36
Heb zelf al enige jaren de Uebler X21s. Gaat ook prima op de e-Niro. Is iets duurder dan 500 euro. Voor 400 euro zou je kunnen kijken naar de F22. Moet ook geschikt zijn voor ebikes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bitaktus19
Hij is er. *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 55% gewijzigd door Bitaktus19 op 17-06-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bitaktus19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EftPvo9PJAApf8XY2UMJlj2KFdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mwmV4DzzWTWtoD4WBKoRp5y8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mabion
Shiny! Ziet er goed uit zo - veel plezier met het uizoeken van alle features :)

P.S. Als je je kenteken blurred, doe die van de buurman dan ook even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitaktus19
Mabion schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:31:
[...]

Shiny! Ziet er goed uit zo - veel plezier met het uizoeken van alle features :)

P.S. Als je je kenteken blurred, doe die van de buurman dan ook even ;)
Haha, tnx. Het is nog even puzzelen. Wel heel leuk. Eerste 100 km al gereden. Heerlijk.

En de PS: ik zag het ook, oeps. Geen idee van wie die auto is trouwens. Is bij m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:27
Maarten-WL schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:48:
Over 3 weken krijg ik (een dag voor mijn vakantie) mijn langverwachte E-niro Gravity-blue met RMC-trekhaak. _/-\o_

Criteria:
1) 13-polige aansluiting
3) max. 400 euro

Heeft iemand een advies?
Ik lees in dit topic ook berichten over het afslijpen van de RMC-pin, maar heb je dan geen probleem/'schade' bij het inleveren van de auto over 5 jaar bij de LM?
Ik heb de movanext vision plus http://www.movanext.nl/pg...movanext_vision_plus.html

is inklapbaar en met LED verlichting, past goed bij BEV.

Gebruik het zelf zowel voor twee el fietsen als voor bagagebox bij vakanties, wintersport etc.
De bagageruimte van de e-Niro is met ca. 450liter nogal klein en met bagagebox kan ik dat ongeveer verdubbelen (+420liter).

e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Ik heb de laatste tijd de indruk dat het krapper is achter het stuur. En nu valt me op dat de bestuurdersstoel een stuk minder ver naar achteren kan dan de stoel ernaast.

Kan jullie bestuurdersstoel ook miner ver naar achteren dan de rechter stoel of wordt mijn stoel ergens geblokkeerd

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacovdh
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:00
Ik had vandeweek ook dat gevoel! Zal morgen even checken.

KIA EV6 plus advanced; Sonos sub, beam, 3x play5; Asus Zenbook i7-64b-16GB; 10+21 PV Steca/SMA;

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Steeck03
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-09 16:28
Hippe Lip schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:43:
Ik heb de laatste tijd de indruk dat het krapper is achter het stuur. En nu valt me op dat de bestuurdersstoel een stuk minder ver naar achteren kan dan de stoel ernaast.

Kan jullie bestuurdersstoel ook miner ver naar achteren dan de rechter stoel of wordt mijn stoel ergens geblokkeerd
Corona kilo's. 8)7 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harvest2002
Nee bestuurdersstoel gaat minder ver naar achteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten-WL
  • Laatst online: 22-09 19:18
Hartelijk dank @Harvest2002 en @eltron voor jullie info!
Ik ga uiteindelijk voor de Hapro.
https://www.haprofietsdra...etsendrager-13-polig.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ningalloon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-svoID6BNOp9WsthuIuWFqwtUAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UwerG5LvTaaCaHuz8z592pxR.jpg?f=fotoalbum_large

Nog genoeg ruimte over als je de achterbank etc eruit haalt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mfjnab
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 21:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5OJcW6eRGZPK0u5zv5mAMXUmmTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncHiPZcmdZaYUntdcmWn8N3c.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn rode e-Niro die in okt. 2019 is besteld is vandaag bij de dealer gearriveerd. Het aftellen kan beginnen... *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitaktus19
Wensink Drachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

De laatste loodjes wegen het zwaarst..

Net bericht binnen dat er een trailer binnen is, maar zonder mijn auto.. Ze hopen morgen...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfjnab
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 21:31
Goed gezien. Is idd in Drachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Harvest2002 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:48:
Juist ja, dat ligt dus niet aan mij of mijn auto. Dat 'hoort' zo.
Dank voor het terugmelden.

Volgende project: hoe kan ik hierin verandering brengen, zodat die bestuurdersstoel net zo ver naar achteren kan als de rechter stoel? Waarom moet de bestuurder krap zitten als de passagier dat niet hoeft? Die bestuurder heeft al minder ruimte door dat stuur en die pedalen die in de weg zitten... :+

Waarom zou dit zo gemaakt zijn? Iemand enig idee?

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

mfjnab schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:03:
[Afbeelding]

Mijn rode e-Niro die in okt. 2019 is besteld is vandaag bij de dealer gearriveerd. Het aftellen kan beginnen... *O*
Ha, nog zo'n rood monster! Gefeliciteerd!

[jaloersmodus)
Ruilen tegen mijn rooie van een jaar geleden en ca.22k km? Dan heb ik tenminste UVO en 3-fase laden... 8)
[/jaloersmodus)

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 21:42

GVR

Hippe Lip schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:31:
[...]

Juist ja, dat ligt dus niet aan mij of mijn auto. Dat 'hoort' zo.
Dank voor het terugmelden.

Volgende project: hoe kan ik hierin verandering brengen, zodat die bestuurdersstoel net zo ver naar achteren kan als de rechter stoel? Waarom moet de bestuurder krap zitten als de passagier dat niet hoeft? Die bestuurder heeft al minder ruimte door dat stuur en die pedalen die in de weg zitten... :+

2 meter plus? Ik ben 196 en heb nou niet het idee dat ik nog verder naar achter wil. Ben wel nog een beetje aan het zoeken naar een relaxte zit. In mijn vorige peugeot kon de armsteun naar voren en lag m'n linker arm beter op het deurpaneel. Luxeproblemen 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

GVR schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:37:
[...]

2 meter plus? Ik ben 196 en heb nou niet het idee dat ik nog verder naar achter wil. Ben wel nog een beetje aan het zoeken naar een relaxte zit. In mijn vorige peugeot kon de armsteun naar voren en lag m'n linker arm beter op het deurpaneel. Luxeproblemen 😇
Nee, 194, maar er zit nogal een verschil in bouw: bij de één zit de lengte in de benen (bij mij kennelijk) en bij de ander meer in het bovenijf. Bij jou mss net andersom dan bij mij?

Dat zou dan ook verklaren waarom je armsteunen niet goed zitten. Zowel die aan de deur als de middenconsole zitten voor mij op perfecte hoogte.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Hippe Lip als je de stoel lager zet gaat ie volgens mij ook automatisch meer naar achter. Misschien valt er dan nog wat af te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeck03
Harvest2002 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:48:
Als in: minder ver dan bij levering? Zo nee kun je toch niet na maanden constateren dat je minder ruimte hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruneelm
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 22:46
Steeck03 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 06:34:
[...]

Als in: minder ver dan bij levering? Zo nee kun je toch niet na maanden constateren dat je minder ruimte hebt
Jawel hoor
Dan is iets gevallen en in de rail van de stoel gesukkelt welke als resultaat heeft dat die sneller geblokkeerd wordt tijdens het naar achter schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:20:
@Hippe Lip als je de stoel lager zet gaat ie volgens mij ook automatisch meer naar achter. Misschien valt er dan nog wat af te stellen?
Vanwege mijn lengte staat-ie al maximaal naar beneden en naar achteren.
Steeck03 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 06:34:
[...]
De waarneming van een mens is zeer subjectief. Als het je eenkeer opvalt laat het je niet meer los.
Koop een knaloranje auto en je zult zien: er rijden opeens meer oranje auto’s! :-)

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvest2002
@Steeck03
De vraag was of de stoel van de bestuurder minder ver naar achteren gaat dan de stoel van de passagier ernaast. Antwoord: ja minder ver. Was al bij de aflevering zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

bruneelm schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:29:
[...]
Jawel hoor
Dan is iets gevallen en in de rail van de stoel gesukkelt welke als resultaat heeft dat die sneller geblokkeerd wordt tijdens het naar achter schuiven
Daar dacht ik ook aan, maar ik kan nergens in die rail kijken.

Vandaar mijn vraag hier of jullie dat okk allemaal hebben. Er zal toch niet bij iedereen tegelijk iets in die rail gevallen zijn? ;-)

Maar het lijkt erop dat dit een ‘feature’ is. Nu ga ik (ooit) eens kijken of hierin verandering te brengen is.

Iemand die de bestuurdersstoel er al eens uitgehaald heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door Hippe Lip op 19-06-2020 08:28 ]

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Hippe Lip en is je stuur niet ineens verder naar je toe gaan staan waardoor het krapper lijkt?
Kan zowel in hoogte als in diepte versteld, maar dat zal je wel weten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unknown90
mfjnab schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:03:
[Afbeelding]

Nice, mijne staat er denk ik naast (of vlak bij) ik mag 'm dinsdag bij ze ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nessio
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:16
Was bij al mijn BMW's ook zo, maar waarom geen idee. Maar ja, ik heb er geen last van met 1,65.
Zal eens kijken of dat bij de Kona ook zo is.

[ Voor 19% gewijzigd door nessio op 19-06-2020 11:26 ]

2-1 kap, 200m2, SUZ-SWM60VA+ Open Source ME+wtw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nessio
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:16
@cyberspin : Sleutel in achterbak, klep gaat niet op slot. Bij mijn vorige BMW was het wel opletten, die ging dan wel op slot (stond ook een vette waarschuwing in de handleiding).

2-1 kap, 200m2, SUZ-SWM60VA+ Open Source ME+wtw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitaktus19
https://www.speakev.com/attachments/14-jpg.131429/

Nieuw kleurtje voor 2021 (MY21) volgens het SpeakEV forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Bitaktus19 op 19-06-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeck03
Harvest2002 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:26:
@Steeck03
De vraag was of de stoel van de bestuurder minder ver naar achteren gaat dan de stoel van de passagier ernaast. Antwoord: ja minder ver. Was al bij de aflevering zo.
Volgens mij ging de opmerking van Hippe Lip erover dat het krapper werd achter het stuur. Daarna viel het hem op dat de rechter stoel verder naar achteren kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Die zou ik graag hebben, mooie kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Nu online
Hippe Lip schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 19:58:
[...]

Die dashcam heb ik er nu ruim een jaar inzitten en die heeft mijn accu nog NOOIT leeggetrokken. Ik heb een BalckVue en die filmt ook bij stilstand. Dan reageert die alleen op beweging en stoten inderdaad, maar bij BlackVue kun je gedeeltes van het beeld uitsluiten. Daar kijkt die dan niet. Ik heb de bovenste regels uitgesloten, dus wat daar gebeurt, daar reageert de camera niet op. Maar ALS er gereageerd wordt, dan neemt die natuurlijk wel het hele beeld op.

Ik ben dus niet bang voor leegtrekken van de accu, maar ik vind zo’n opsteekplug eigenlijk maar nix. Die kan scheef gaan zitten. Ik geef zo’n dashcam liever een eigen degelijke aansluiting.
@Hippe Lip @CyBeRSPiN Doffe ellende met de 12V accu vandaag weer zomaar start probleem na 5 min stilstand (afzetten dochter). Ook de Noco heeft niet geholpen ging wel aan maar accu was te zwak, scherm knipperde en allemaal foutmeldingen. Bergingsauto met startup werkte wel in 1x. Morgen nog 150km ritje met e-Niro hoop dat het goed gaat. Kan pas morgenmiddag terecht voor leen auto de e-Soul MY2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zou er zeker niet vrolijk van worden. Wat zegt de dealer over dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuktukker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-10-2022
Die bestaat in sommige landen om ons heen al ( Yacht Blue) . Had begin dit jaar al vraag bij dealer neergelegd of deze kleur ook in NL zou komen en zo ja... Doe mij die dan maar 😁. Was helaas niet het geval

https://www.kia.com/hu/modellek/e-Niro/bemutato/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Vaevictis_ schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:50:
[...]

@Hippe Lip @CyBeRSPiN Doffe ellende met de 12V accu vandaag weer zomaar start probleem na 5 min stilstand (afzetten dochter). Ook de Noco heeft niet geholpen ging wel aan maar accu was te zwak, scherm knipperde en allemaal foutmeldingen. Bergingsauto met startup werkte wel in 1x. Morgen nog 150km ritje met e-Niro hoop dat het goed gaat. Kan pas morgenmiddag terecht voor leen auto de e-Soul MY2020.
Dit lijkt toch meer op het hier (of was het op het Kiaforum?) gemelde accuprobleem. Je bent niet de eerste die, zelfs zonder enige extra aangesloten accessoires, problemen heeft met een plots lege accu.

Dit moet je zeker melden bij je garage!

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:27
Hippe Lip schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:31:

Variant: zelf op de bijrijderstoel gaan zitten >:)
Moet de e-Niro nog iets bijleren om autonoom te kunnen rijden, maar daar schijnen al accessoires voor te koop te zijn.

e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Vaevictis_ schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 17:50:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad met een standaard e-Niro. Geen dashcam/odb dongels of wat dan ook. Probleem zat in het slotje in de achterklep. Deze bleef aan staan. Dit hebben ze vervangen en nu werkt alles weer.

[ Voor 3% gewijzigd door blottle op 19-06-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Iemand hier al meer van gehoord?
https://insideevs.com/new...y-monitoring-system-fire/

Als dit voor de Kona geldt, neem ik aan dat dit ook voor onze e-Niro opgaat?

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertenboer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 21:59
Hippe Lip schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:51:
Iemand hier al meer van gehoord?
https://insideevs.com/new...y-monitoring-system-fire/

Als dit voor de Kona geldt, neem ik aan dat dit ook voor onze e-Niro opgaat?
Ik heb hier een week geleden contact over gezocht met Kia nav deze brandmelding en de update van het BMS die nu wordt uitgerold bij Hyundai in oa. Dld en Engeland. Bij hen is hier vwb de Kia Niro niets over bekend.

In het filmpje wat ik vorige week ook poste zie je in ieder geval dat de auto sneller en langduriger sneller kan Laden dan tot nu toe.

YouTube: Kona 64 BMS Update - Lädt er jetzt schneller? YouTube: Kona 64 BMS Update - Lädt er jetzt schneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruneelm
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 22:46
Ik heb ook al meldingen (UK) gezien waarbij het laden véél trager gaat. Zou die update eventueel gekoppeld zijn aan bepaalde badges van accu's?
Kia gebruikt wel een andere accu leverancier dan Hyundai. Mogelijks komt die update nooit naar Kia.
Misschien is Hyundai overgeschakeld van accu leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

bruneelm schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:52:
Kia gebruikt wel een andere accu leverancier dan Hyundai. Mogelijks komt die update nooit naar Kia.
Misschien is Hyundai overgeschakeld van accu leverancier.
Laat die actie dan maar bij Hyundai zitten... :-)

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
bruneelm schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:52:
Ik heb ook al meldingen (UK) gezien waarbij het laden véél trager gaat.
Dat was iemand die later constateerde dat de accu niet gekoeld werd tijdens het laden en het laden daardoor steeds langzamer ging als een bepaalde temperatuur werd bereikt. Een ander ongerelateerd probleem dat bij die gebruiker toevallig gelijktijdig met de update opspeelde zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommertijd
  • Laatst online: 22-07-2024
Iets waar ik nog niet achter ben...hoe lang blijven de instellingen actief die ik remote activeer (bijvoorbeeld temperatuur) en worden die instellingen automatisch gedeactiveerd als ik de auto instap?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Somedude
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-05 22:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r1XP5qWCUD-6HL0XnZJvrsBBsto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zmU9qW4ScKFAgQ9341rPV921.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit een record? ;) las dat 77kW max was. Was toen ik auto net had tijdens lange trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
78kW is het hoogste wat ik zelf ooit heb gezien 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
komkommertijd schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:43:
Iets waar ik nog niet achter ben...hoe lang blijven de instellingen actief die ik remote activeer (bijvoorbeeld temperatuur) en worden die instellingen automatisch gedeactiveerd als ik de auto instap?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, al een paar keer 10-15min van te voren aangezet. En toen ik aankwam stond hij nog aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Somedude schreef op zondag 21 juni 2020 @ 07:53:
[Afbeelding]

Is dit een record? ;) las dat 77kW max was. Was toen ik auto net had tijdens lange trip
Nice, hoe lang hield ie dit aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Somedude
Mabion schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:41:
[...]

Nice, hoe lang hield ie dit aan?
Weet niet meer precies, maar zat een tijdje tussen 75-80kW. Was buiten warm en hadden goed doorgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Nu online
Gisteren een vervangende auto meegekregen e-Soul MY2020, scherm is wel scherper en ook mooier qua indeling door extra ruimte. Voor de rest heel erg weinig laadruimAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIR3ikBOUe9p8B-2CudLlp1WfSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oWitORuR9rXkIK6iNg7uzbJ6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-jCG02YTKJGV22QPpekjoRL7P4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwwx4OG3QPb7GsBu8r9NSEcT.jpg?f=fotoalbum_largete en oerlelijk ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 22:44
Somedude schreef op zondag 21 juni 2020 @ 07:53:
[Afbeelding]

O nice! Ik heb wel laatst de 78 aangetikt. Maar nog geen 80.

Welke snellader gebruikte je? Ik stond op te laden bij IONITY Sevenum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitaktus19
Geeft bij jullie de navigatie wel goed de maximum snelheid op de snelweg? 130/100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Bitaktus19 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:24:
Geeft bij jullie de navigatie wel goed de maximum snelheid op de snelweg? 130/100?
Mwa, op veel stukken geeft hij 130 en 100 (met onderbord) aan. Dan staat 130 op de voorgrond en als je hem dan selecteert zie je dat ook 100 er staat. Komt volgens mij door het feit dat het in heel NL de 130 km/u regel geldt en dat nu met borden wordt aangegeven dat 100 het maximum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitaktus19
Mabion schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:50:
[...]

Mwa, op veel stukken geeft hij 130 en 100 (met onderbord) aan. Dan staat 130 op de voorgrond en als je hem dan selecteert zie je dat ook 100 er staat. Komt volgens mij door het feit dat het in heel NL de 130 km/u regel geldt en dat nu met borden wordt aangegeven dat 100 het maximum is.
Tnx. Zal eens kijken of ik dat tweede bord ook zie. Tot zover alleen de 130, maar er lijkt wel iets onder te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
Bitaktus19 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:21:
[...]

Tnx. Zal eens kijken of ik dat tweede bord ook zie. Tot zover alleen de 130, maar er lijkt wel iets onder te zitten.
@Verwijderd : Tomtom zuigt op dat vlak echt apenballen. Flitsmeister heeft dat perfect voor elkaar: klokslag 6 / 19 uur past de app Vmax aan. De verkeersregel is misschien niet eenvoudig, maar als een klein bedrijf als Flitsmeister het goed kan implementeren....
En klik op de dubbele borden in Tomtom maakt je niks wijzer. Er verschijnen een 100 en een 130 bord met blanco onderborden 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Marcva op 22-06-2020 10:46 . Reden: laatste alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Bitaktus19 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:21:
[...]

Als je de borden ook op je navigatie aanzet, dan kan je erop klikken en inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Marcva schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:43:
[...]

@Verwijderd : Tomtom zuigt op dat vlak echt apenballen. Flitsmeister heeft dat perfect voor elkaar: klokslag 6 / 19 uur past de app Vmax aan. De verkeersregel is misschien niet eenvoudig, maar als een klein bedrijf als Flitsmeister het goed kan implementeren....
En klik op de dubbele borden in Tomtom maakt je niks wijzer. Er verschijnen een 100 en een 130 bord met blanco onderborden 8)7
Naar mijn weten worden de borden "gelezen" vanuit de auto - had dit ook gelezen in het boekje volgens mij.
En valt hij terug op de Tomtom borden o.b.v. GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somedude
blottle schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:27:
[...]

O nice! Ik heb wel laatst de 78 aangetikt. Maar nog geen 80.

Welke snellader gebruikte je? Ik stond op te laden bij IONITY Sevenum.
Haje Allego HPC Nieuwegein A27 Oost, 175 kW lader

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Kijk nou wat ik op mijn app vind: een bereik van 575 km!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EGfn891mpuzQmJY3egUn60bECuI=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/Koq0jaQS03x26EazCOvEuehR.png?f=fotoalbum_small

[ Voor 42% gewijzigd door Hippe Lip op 22-06-2020 22:17 ]

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frij5fd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 09:45
Marcva schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:43:
[...]

Be-mobile is mede-eigenaar van Flitsmeister en wel een grotere speler:
https://dutchmobilityinno...t-franse-mediamobile-over
Pagina: 1 ... 94 ... 350 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.