Als je maanden gaat zitten wachten op antwoord zal je zien dat ook de 1-fase aan je neus voorbij gaat voor een optie waarvan ik denk dat de meeste hem niet echt nodig hebben.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:11:
Wat een nutteloze reactie. Sorry hoor. Vanuit Kia is de optie op een 3-fase lader geopperd voor MY2020, en voor velen (jij niet, dat is duidelijk) is dat een gewilde optie. De meesten van ons kunnen eens in de 4-5 jaar een nieuwe wagen leasen, dus dan is het logisch dat je er bovenop zit als je een bestelling plaatst / net geplaatst hebt en er vanuit Kia NL geen antwoord komt. Niet eens wel of niet, maar domweg “we weten het niet”. Wie weet kan het met wat pushen wel en levert het geen vertraging op. En anders heb je alsnog de keuze voor eerder leveren met 1 fase vs wachten op 3.
Mening gebaseerd en gemotiveerd met feiten. Erg nuttig mijn inziens voor de willekeurige leek.
Het risico is dat mensen denken dat 3-fase moet want anders.... dat is gewoon niet het geval. Noem mij maar Mr. Single Phase voortaan, want ik blijf het relativeren hoe nutteloos jij het ook vindt.
Ik laad overigens bij publieke palen of op het werk.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton