• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:55
@bnwgraaf Het zijn ook twee verschillende generaties de my21 en my22 dus dat kan het verschil in werking ook (deels?) verklaren. De my22 heeft een nieuwer entertainment systen en draait ook een andere software versie.
Ook de app ziet en qua keuze opties anders uit voor climate control.

Of de spiegel verwarming werkt zie ik aan de vocht/sneeuw/ijs op de spiegel. Achterruit zelfde verhaal, heb er nog nooit aan gevoeld.

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:49
Ja, alles werkt. Sinds ik hier problemen lees, kijk ik wel steeds even of alle lampjes aan zijn, voordat ik een deur opentrek. Als de laadkabel is ingestoken blijft trouwens wel alles aan als ik de deur opentrek, zelfs als de lader niet laad (ingesteld schema in de laadpaal)

In de app kan ik naast de doeltemperatuur apart voorruit ontdooien aanzetten en stuur, zijspiegels en achterraam. Deze laatste 3 via 1 schuifknop alledrie samen.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:17
bnwgraaf schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 00:17:
Bij mijn my21 worden de spiegels en achterruit ook verwarmd, evenals het stuur, wanneer i de climate control start vanuit de app. Dan wel via handmatig starten, want op planning werken de spiegels, achterruit en stuur niet.
Blijft raar dat het voor sommigen wel werkt. Ik heb het gisterenochtend nog getest op mijn MY21 en is nog altijd hetzelfde; achterruit- en spiegelverwarming springt niet aan bij inschakelen via de app.
ninjazx9r98 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 08:04:
@bnwgraaf Het zijn ook twee verschillende generaties de my21 en my22 dus dat kan het verschil in werking ook (deels?) verklaren. De my22 heeft een nieuwer entertainment systen en draait ook een andere software versie.
Ook de app ziet en qua keuze opties anders uit voor climate control.
Ja maar op hetzelfde modeljaar als van @bnwgraaf werkt mijn MY21 (zonder OTA enzo) niet. Dus er lijkt een andere variabele te spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door gertvdijk op 20-02-2026 13:01 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02

Arfman

Drome!

gertvdijk schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:59:
[...]

Blijft raar dat het voor sommigen wel werkt. Ik heb het gisterenochtend nog getest op mijn MY21 en is nog altijd hetzelfde; achterruit- en spiegelverwarming springt niet aan bij inschakelen via de app.
Same here. Ook MY21, oude logo, wel het brede infotainmentscherm.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 362 363 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.